Skocz do zawartości


Moja wycieczka (Myślenice 30, 31.12.17 - 1, 2, 3.01.18)

 

foto i video

już

21 stycznia 2018 r.


Zawartość użytkownika fortyck

Odnotowano 1000 pozycji dodanych przez fortyck (Rezultat wyszukiwania ograniczony do daty: 21-styczeń 17 )



Sortuj według                Sortuj  

#18286 KURSK

Napisano przez fortyck w wczoraj, 14:23 w Gry PC - przed premierą

Polski Kursk otrzyma samodzielne DLC i obsługę technologii VR
 

Plus: kolejne screeny.

 

Katowickie studio Jujubee - twórcy strategii Realpolitiks - opublikowali nowe screeny prezentujące przygodówkę Kursk.

 

Firma ujawniła też plany związane z rozwojem gry po premierze.

 

Deweloperzy poinformowali, że produkcja otrzyma dwa rozszerzenia.

 

Pierwszym jest samodzielny - a więc niewymagający do działania podstawowej wersji tytułu - dodatek o nazwie Kengir.

 

kursk_01.jpg

W produkcji gracze zwiedzą okręt Kursk

 

DLC zaoferuje kolejną kampanię fabularną.

 

Inspirowana faktami historia przedstawi opowieść o powstaniu więźniów łagru w Kengirze (więzieniu na terenie dzisiejszego Kazachstanu) i ucieczce jednego z osadzonych.

 

Drugi pakiet rozbuduje projekt o obsługę technologii rzeczywistości wirtualnej.

 

Opcja dostępna będzie dla urządzeń VR wyświetlających obraz w rozdzielczości 4K i wyższych.

 

Natomiast wspomniane obrazki prezentują ujęcia pochodzące podobno z bezpośredniej rozgrywki.

 

Materiały pokazują między innymi różne pomieszczenia na pokładzie rosyjskiego statku Kursk.

 

Powstająca produkcja określana jest przez twórców jako „przygodowo-dokumentalna”.

 

Fabuła skupi się na katastrofie tytułowego okrętu, który zatonął w 2000 roku.

 

kursk_02.jpg

W powstającej grze fabuła odegra priorytetową rolę

 

Głównym bohaterem gry jest szpieg starający się zdobyć informacje na temat torped superkawitacyjnych „Szkwał”.

 

Jak podkreślają deweloperzy, pociskami zainteresowane były agencje wywiadowcze z całego świata.

 

Autorzy przedstawią wydarzenia z perspektywy pierwszej osoby.

 

Podczas zabawy otrzymamy możliwość swobodnej eksploracji statku, a także trafimy do Moskwy i garnizonowego miasta Widiajewo.

 

kursk_03.jpg

Tytuł przedstawi wydarzenia z perspektywy pierwszej osoby

 

Twórcy zaznaczają, że w przeciwieństwie do wielu innych pozycji, Kursk podporządkuje mechanizmy rozgrywki fabule.

 

Nie zabraknie stworzonych przez branżę w minionych latach rozwiązań, które posłużą do przedstawienia określonej opowieści.

 

- Gra spojrzy na historię Kurska w sposób bardzo kompleksowy.

 

Zależy nam na realizmie i jak największej immersji - tłumaczy w rozesłanym do mediów komunikacie Michał Stępień, prezes Jujubee.

 

- Gracz będzie mógł nie tylko poczuć się jak członek załogi okrętu podwodnego, ale także będzie mógł wpływać na historię poprzez swoje wybory, w tym moralne.

 

Podejmowane decyzje będą miały istotny wpływ na zakończenie gry, a tych będzie kilka - dodaje.

 

kursk_04.jpg

Projekt powstaje w oparciu o silnik Unity

 

Produkcja powstaje w oparciu o silnik Unity - autorzy obiecują, że przygotują „jedną z najbardziej atrakcyjnych graficznie gier bazujących” na technologii.

 

Do tego muzyka i dźwięk od Mikołaja Stroińskiego i Adama Skorupy, którzy wcześniej pracowali nad serią Wiedźmin.

 

Kursk zadebiutuje w tym roku na PC, PS4 i Xbox One.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Żródło: http://www.eurogamer.pl/




#18285 Call of Duty: WWII

Napisano przez fortyck w wczoraj, 13:10 w Gry PC - po premierze

Call of Duty: WWII - nowe wydarzenie wprowadzi Dywizję zainspirowaną polskim ruchem oporu

 

Studio Sledgehammer Games i firma Activision zapowiedziały darmowy event Call of Duty: WWII, podczas którego będziemy mogli dołączyć do nowej dywizji i zdobyć przedmioty zainspirowane polskim ruchem oporu.

 

162782207.jpg
Event ruszy 23 stycznia i potrwa pięć tygodni.
 
 
 
 
 

CALL OF DUTY: WWII W SKRÓCIE:

  • Deweloper gry: Sledgehammer Games
  • Wydawca: Activision
  • Gatunek: FPS
  • Platformy: PC, XONE, PS
  • Data premiery: 3 listopada 2017 r.

 

 

 

 

Od premiery Call of Duty: WWII minęły już ponad dwa miesiące, ale odpowiedzialne za ten tytuł studio Sledgehammer Games cały czas stara się utrzymać zainteresowanie graczy projektem. 

 

Najnowszym tego przykładem stała się zapowiedź darmowego wydarzenia The Resitance (Ruch Oporu), w którym pojawi się wiele elementów zainspirowanych polskimi oddziałami.

 

Wydarzenie ruszy 23 stycznia i potrwa do 27 lutego.

 

Doda ono do gry na stałe nową Dywizję w postaci ruchu oporu, która specjalizować się będzie w atakach z zaskoczenia i walkach w zwarciu.

 

Podczas eventu będziemy mogli zbierać bronie, mundury i ekwipunek wykorzystywany w powstaniach w różnych zakątkach rozdartej wojną Europy.

 

Wśród nich znajdziemy także przedmioty przyozdobione naszą flagi oraz Znakiem Polski Walczącej.

 

 

Członkowie ruchu oporu będą mogli korzystać m.in. z noży taktycznych, pistoletów PAP oraz specjalnych umiejętności, pozwalających np. zakłócać mapy wroga.

 

Oprócz nowych broni i ubiorów, gracze przez ograniczony czas otrzymają możliwość zagrania w trybach Demolka i Polowanie na Rekwizyty.

 

Ponadto podczas wydarzenia będziemy dwukrotnie szybciej gromadzili doświadczenie, a raz w tygodniu otrzymamy biało-czerwony zrzut zaopatrzenia.

 

Warto dodać, że wydarzenie ma wypromować nadchodzące płatne DLC Call of Duty: WWII - The Resistance, które 30 stycznia zadebiutuje na PlayStation 4, a w późniejszym terminie trafi również na Xboksa One i PC.

 

Dodatek wprowadzi do gry m.in. trzy standardowe mapy do trybu multiplayer, kolejną operację do modułu Wojna (z nową areną) oraz drugi rozdział kooperacyjnego Nazi Zombies.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

415277999.png

 

Kolejna odsłona niezwykle popularnego cyklu strzelanek FPP, opracowana przez studio Sledgehammer Games.

 

Tytuł wraca do korzeni serii, zabierając graczy w czasy II wojny światowej.

 

W skórze głównego bohatera, „Reda” Danielsa (członka słynnej 1 Dywizji Piechoty), biorą oni udział w szeregu kluczowych bitew owego konfliktu, na czele z lądowaniem w Normandii, ofensywą w Ardenach, wyzwoleniem Paryża czy bitwą o most ... więcej o grze

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Żródło: https://www.gry-online.pl/




#18284 Aktualności (fakty i ploty) o moich grach PC i nie tylko

Napisano przez fortyck w 19 styczeń 2018 - 21:13 w Ogólne

Szef Activision opuszcza firmę po ośmiu latach pracy
 

Eric Hirshberg odchodzi.

 

Dyrektor generalny Activision - Eric Hirshberg - w marcu opuści amerykańską firmę i zajmie się poszukiwaniem nowych wyzwań.

 

Menedżer dołączył do korporacji osiem lat temu, jako podwładny samego Bobby'ego Koticka, szefa połączonego Activision Blizzard (dzięki, Polygon).

 

„To wspaniała firma” - napisał Hirshberg w oświadczeniu.

 

„Mogę tylko wyrazić podziw dla całego zespołu, który mogłem prowadzić.

 

Mogę wyrazić podziw także dla Bobby'ego Koticka, za zaoferowanie mi tej transformującej możliwości, a także za wizję i przekonanie, z jakim przekuł osobę kreatywną do menedżerskiej roli o takiej skali”.

 

1.jpg

Eric Hirshberg na scenie

 

Przed dołączeniem do Activision, menedżer zajmował się reklamą i marketingiem w agencji Deutsch, pracując między innymi dla PS3 i HTC.

 

Już po przejściu do amerykańskiej firmy wydawniczej, Hirshberg pomógł zamienić Call of Duty w jedną z największych serii gier wideo na świecie, a także borykał się z problematycznymi procesami produkcji obu odsłon Destiny 2.

 

„Podczas kadencji Erica notowaliśmy historyczne rezultaty i wielkie sukcesy” - komentuje Bobby Kotick.

 

„To inspirujący lider i na pewno będzie nam brakowało jego kreatywności i wytrwałości.

 

Zostawia swój zespół oraz serie w świetnym stanie i opuszcza firmę z całym moim wsparciem i uznaniem”.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Żródło: http://www.eurogamer.pl/




#18283 Symmetry

Napisano przez fortyck w 19 styczeń 2018 - 15:36 w Gry PC - przed premierą

Symmetry - nowy trailer, premiera gry 20 lutego 2018 r.

 




#18282 Symmetry

Napisano przez fortyck w 19 styczeń 2018 - 15:33 w Gry PC - przed premierą

Symmetry Launching on Steam (PC & Mac), PlayStation®4 and Xbox One on February 20, 2018!

 

SYMMETRY is a survival management game set in a retro-futuristic, sci-fi universe launching February 20, 2018 on Steam (PC and MAC) for $11.99USD/9.99 EUR/8.99GBP and on consoles (PlayStationt®4 and Xbox One) for $17.99 USD/14.99 EUR/12.99 GBP.

 

Developed by Sleepless Clinic and published by IMGN.PRO.

 

Watch new trailer:

 

 

And add SYMMETRY to your wishlist:
http://store.steampo...37520/Symmetry/

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Żródło: https://www.facebook...e6Kz4Fg&fref=nf




#18281 Aktualności (fakty i ploty) o moich grach PC i nie tylko

Napisano przez fortyck w 19 styczeń 2018 - 12:47 w Ogólne

Make War Not Love 5: Kolejna edycja rozdawnictwa Segi

 

make-war-not-love-5_1796v.jpg

 

Warto się zapisywać, bo łup zapewne znowu będzie nielichy!

Wprawdzie jeszcze nie wiadomo, co dostaniemy, ale biorąc pod uwagę to, co Sega rozdawała chociażby przed rokiem, można liczyć na bardzo dobre produkcje (ubiegłoroczna lista poniżej).

 

Na czym jednak polega sama akcja?

 

Zapisując się do zabawy, wybieramy jedną z czterech frakcji i głosujemy na gry.

 

Za samo wzięcie udziału w akcji wydawca rozdaje klucze do tytułów na Steamie, natomiast dodatkową nagrodą dla zwycięskiej frakcji było do tej pory DLC do wybranej przez nią gry.

 

Do Make War Not Love 5 można zapisywać się pod tym adresem.

 

Co na graczy czekało przed rokiem?

 

 

Oto lista gier z 2017:

  • Sega Mega Drive and Genesis Classics: Shining Force
  • Company of Heroes 2 – Southern Fronts (DLC)
  • Alien Soldier
  • Dawn of War II: Retribution – Ultramarines (DLC)
  • Golden Axe 2
  • Endless Legend – Echoes of Auriga
  • Comix Zone
  • Total War: Rome 2 – Blood & Gore (DLC)
  • Total War: Attila – Blood & Burning (DLC)
  • Total War: Shogun 2 – Blood Pack (DLC)
  • Total War: Warhammer – Isabella von Carstein (DLC)

 

 

Zabawa startuje już 14 lutego.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Żródło: https://www.cdaction.pl/




#18280 Batman: The Enemy Within (Season Two)

Napisano przez fortyck w 19 styczeń 2018 - 11:35 w Gry PC - po premierze

Batman: The Enemy Within - czwarty epizod na nowym zwiastunie

 

What Ails You zadebiutuje już 23 stycznia.

 

20180119102923.jpg

 

Dosyć niedawno Telltale Games zapowiedziało oficjalnie datę premiery dla czwartego epizodu gry Batman: The Enemy Within.

 

Produkcja doczeka się kolejnego odcinka dopiero za kilka dni, jednak już teraz możemy obejrzeć najnowszy trailer zwiastujący jego nadejście.

 

Zobaczcie sami:

 

 

W kolejnym epizodzie z serii Tożsamość Bruce'a wyjdzie na jaw.

 

Dowiemy się również, jak bohater poradzi sobie z ujawnieniem jego największej tajemnicy oraz poznamy odpowiedzi na pytania czym naprawdę kieruje się Amanda Waller i Agencja. 

 

Czwarty epizod zatytułowany What Ails You zadebiutuje 23 stycznia.

 

Więcej o grze dowiecie się z naszej recenzji trzeciego epizodu.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Żródło: http://www.gram.pl/




#18279 Tragedia na Przełęczy Diatłowa (1/2 luty 1959 r.)

Napisano przez fortyck w 18 styczeń 2018 - 21:27 w Ogólne

Doroshenko and Krivonischenko lay near the cedar tree...

 

One searcher named Vladimir Askinadzi said that Kurnikov the Mansi noticed branches which was thin size of a finger was spread around and lead towards the ravine, like the hikers had been dragging branches to the ravine like a trail...

 

The branches lead to the shelter which was close to where the four was found in the ravine...

 

When they found Zolotarav in the ravine a note book and pencil was in his hand.

 

One looked at the book and said slug, the book was not seen again, it was rather the pencil writing was destroyed through water or the book was empty...

 

24897420607_dd2781e43c_o.jpg




#18278 Battlefield 1

Napisano przez fortyck w 18 styczeń 2018 - 21:23 w Gry PC - po premierze

Battlefield 1: Apokalipsa i pięć nowych map.
 
Premiera w lutym
 
Szczegóły na temat kolejnego DLC.
 
Studio DICE ujawniło szczegóły na temat kolejnego DLC do strzelanki Battlefield 1.
 
Premiera dodatku zatytułowanego Apokalipsa w lutym dla posiadaczy Premium, choć dokładnego terminu nie podano.
 

Rozszerzenie zaoferuje pięć nowych map do trybu sieciowego.

 

Pierwszą - Passchendaele - osadzono w wiosce położonej w pobliżu belgijskiego miasta Ypres.

 

Następną jest Kobard, która odtworzy stoczone nieopodal rzeki Soczy starcie między Austrią i Włochami.

 

battlefield_1_apokalipsa.jpg

Mapa osadzona na polach kukurydzy nad Sommą - grafika koncepcyjna

 

Twórcy podkreślają, że obie wymienione plansze stworzono w oparciu o „najstraszliwsze bitwy” I wojny światowej.

 

Trzeci poziom z dodatku umiejscowiono zaś na polach pszenicy nad francuską rzeką Sommą.

 

Uczestnicy zabawy spróbują więc swoich sił w największej potyczce konfliktu zbrojnego z początku ubiegłego wieku.

 

Natomiast ostatnie dwie mapy - Niebo nad Londynem i Na krawędzi - zaprojektowano z myślą o nowym trybie, który wejdzie w skład DLC.

 

W wariancie Powietrzny szturm gracze zmierzą się w walkach podniebnych, ale na razie nie podano konkretnych szczegółów.

 

Apokalipsa wprowadzi również następną porcję wyposażenia.

 

Pojawią się miedzy innymi dwa samoloty - Hansy Brandenburg GI i Airco DH10.

 

W planach też kolejne narzędzia do walki wręcz, w tym tasak rzeźniczy i łom.

 

battlefield_1_apokalipsa_01.jpg

Przeznaczona do trybu Powietrzny szturm mapa Na krawędzi - grafika koncepcyjna

 

Poza tym gra wzbogaci się o sześć nowych broni palnych, wśród których znajdzie się pistolet maszynowy Chauchat-Ribeyrolles.

 

Do tego gadżety pokroju przeznaczonego dla klasy szturmowca działa przeciwlotniczego.

 

Twórcy przygotowują także zestaw kolejnych rang, przydziałów służby, specjalizacji i nieśmiertelników.

 

Warto przypomnieć, ze do 22 stycznia gracze mogą za darmo przetestować Premium, uzyskując w ten sposób bezpłatny dostęp do treści z trzech wcześniejszych DLC - W imię cara, Nie przejdą i Niespokojne wody.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Żródło: http://www.eurogamer.pl/




#18277 Vampyr

Napisano przez fortyck w 18 styczeń 2018 - 21:20 w Gry PC - przed premierą

Vampyr - pierwsze wideo zza kulis skupia się na protagoniście - Jonathanie Reidzie

 

Twórcy przybliżają sylwetkę lekarza, który został przemieniony w groźnego wampira.

 

 

Zgodnie z zapowiedziamiDontnod Entertainment i Focus Home Interactive udostępnili pierwsze wideo zza kulis powstawania gry Vampyr.

 

Każdy z czterech odcinków będzie trwać ok. 5 minut i pozwoli zobaczyć nowe fragmenty rozgrywki.

 

Epizod "Making Monsters" skupia się na protagoniście, Jonathanie Reidzie, lekarzu, który stał się wampirem.

 

Jak podkreśla Philippe Moreau, reżyser gry, to co czyni wampira wyjątkowym, to inteligencja i świadomość własnej natury, co sprawia, że musi on dokonywać wyborów moralnych.

 

Jonathan jest świetnym lekarzem, specjalizującym się w transfuzji krwi.

 

Gdy wraca do Anglii pod koniec wojny, zostaje przemieniony i początkowo nawet nie wie, co się z nim stało.

 

Reid próbuje odnaleźć się w nowej, mrocznej rzeczywistości.

 

Bohater staje się częścią tajemnej społeczności strasznych stworzeń.

 

Należą do niej pradawne Ekony, bestialskie i prymitywne Vulkody oraz Skale, lubiące ukrywać się w kanałach czy jaskiniach zarówno przed ludźmi, jak i innymi wampirami.

 

Seria filmów ma liczyć cztery odcinki, publikowane w czwartki, w tygodniowych odstępach czasu.

 

Premiera Vampyr planowana jest na wiosnę 2018.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Żródło: http://www.gram.pl/




#18276 Mój blog czyli moje forteczne - i nie tylko - zapiski

Napisano przez fortyck w 18 styczeń 2018 - 21:15 w Ogólne

18 stycznia 2018

 

:arrow: Forteczne klimaty (266)




#18275 Assassin’s Creed: Origins

Napisano przez fortyck w 18 styczeń 2018 - 13:25 w Gry PC - po premierze

Assassin's Creed: Origins - misja Incoming Threat na gameplayu

 

Wkrótce w grze pojawi się także nowy dodatek.

 

20180118105809.jpg

 

Wczoraj informowaliśmy, że dodatek do Assassin's CreedThe Hidden Ones, ukaże się 23 stycznia, ale nowością w grze jest też nowa misja o nazwie Incoming Threat (Nadchodzące zagrożenie).

 

W sieci pojawił się nowy fragment rozgrywki przedstawiający tę misję.

 

Zobaczcie sami:

 

 

Przypomnijmy, że Incoming Threat weszło w skład aktualizacji 1.2.0.

 

Ale to nie koniec nowości.

 

We wspomnianym dodatku Bayek łącznie z innymi asasynami weźmie udział w walkach z okupującymi Egipt Rzymianami.

 

Akcja The Hidden Ones toczy się cztery lata po wydarzeniach przedstawionych w podstawowej wersji gry.

 

Maksymalny poziom postaci zostanie zwiększony do 45.

 

W grze pojawią się także nowe bronie, strój oraz wierzchowce.

 

W przyszłości pojawi się również kolejny dodatek - The Curse of Pharaohs, który, między innymi, zwiększy maksymalny poziom postaci do 55.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Żródło: http://www.gram.pl/




#18274 Aktualności (fakty i ploty) o moich grach PC i nie tylko

Napisano przez fortyck w 18 styczeń 2018 - 11:10 w Ogólne

„Coraz więcej ludzi zdaje sobie sprawę, o ile lepsze są pecety” – zachwyty Ubisoftu nad komputerami

 

Ubisoft przygotował specjalny, dwuminutowy film wideo, na którym pracownicy firmy rozpływają się w zachwytach nad… pecetami, jako platformą do gier.

 

594223595.jpg
Ubisoft tak bardzo kocha PC!
 
Z innych wieści: rekordowo niskie temperatury w piekle...
 

Pamiętacie jeszcze czasy, kiedy praktycznie każda premiera gry Ubisoftu była dla graczy pecetowych powodem do irytacji? 

 

Te łamane obietnice, chronicznie przesuwane premiery i skopane porty? 

 

Otóż, wygląda na to, że to wszystko już za nami.

 

Nie dość, że ostatnio nowe produkcje francuskiego giganta ukazują się na blaszakach dokładnie w tym samym momencie, co na konsolach (by wspomnieć choćby o For HonorTom Clancy’s Ghost Recon: Wildlands czy Assassin’s Creed Origins) i w dość przyzwoitym stanie technicznym, to jeszcze pracownicy firmy przygotowali specjalny filmik poświęcony temu, jak bardzo kochają pecety (i przy okazji swoje gry).

 

Świat staje na głowie.

 

Oto wybrane, smakowite kąski.

 

Cały materiał znajdziecie zaraz pod nimi.

 

 

 

Coraz więcej ludzi zdaje sobie sprawę z tego, o ile lepsze są PC-ty – Darko Supe, młodszy programista.

Naprawdę lubię gry na PC, bo spełniają to marzenie o robieniu wszystkiego samodzielnie.

 

Sam składasz maszynę, sam ją naprawiasz, wszystko instalujesz i uczysz się przy tym wielu rzeczy – Olafur Waage, programista.

Dużym plusem PC-tów jest różnorodność.

 

Niszowe gatunki, specyficzne mody tworzone przez społeczność…

 

Na PC jest wiele rzeczy, których nie można znaleźć nigdzie indziej – Veith Hellmich, programista kont.

 
 
 

Przyczyn tej nagłej i niezwykłej miłości do komputerów należy się prawdopodobnie doszukiwać w rosnącym z roku na rok znaczeniu tej platformy i jej sporym wkładzie w zarobki francuskiego giganta.

 

Nie bądźmy jednak cyniczni i cieszmy się z tych miłych słów i ciepłej atmosfery – tak jest przecież lepiej dla obydwu stron.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Żródło: https://www.gry-online.pl/




#18273 Aktualności (fakty i ploty) o moich grach PC i nie tylko

Napisano przez fortyck w 18 styczeń 2018 - 11:07 w Ogólne

Powstaje nowy shooter w uniwersum Obcego

 

Założony przez weteranów Cryptic Studio zespół Cold Iron pracuje nad strzelanką osadzoną w uniwersum serii Obcy.

 

O tym fakcie dowiedzieliśmy się przy okazji wiadomości o wykupieniu dewelopera przez firmę FoxNext Games.

 

589168554.jpg
Kadr z filmu Obcy: Przymierze.

Firma FoxNext Games, będąca specjalizującą się w grach dywizją wytwórni 20th Century Fox, wykupiła zespół Cold Iron Studios.

 

Przy okazji ujawniono, że deweloper ten pracuje nad strzelanką osadzoną w uniwersum filmowej serii Obcy (ang. Alien). 

 

Na razie o tym projekcie wiadomo jedynie tyle, że zmierza na pecety oraz konsole i położy duży nacisk na aspekt sieciowy.

 

Cold Iron Studios założyła w 2015 roku grupa byłych pracowników Cryptic Studios, którzy odegrali kluczowe role przy produkcji takich gier jak City of HeroesChampions OnlineStar Trek Online czy Neverwinter.

 

Zespół ma duże doświadczenie w tworzeniu gier sieciowych, więc fakt, że ich najnowsza produkcja postawi na rozgrywki multiplayer nie jest specjalnym zaskoczeniem.

 

589168570.jpg
Ostatnią dużą grą osadzoną w uniwersum serii było Alien: Isolation z 2014 roku.
 
Oczywiście, powstaje pytanie, w jakim sieciowym kierunku pójdzie ta produkcja.
 
Bogaty dorobek twórców w gatunku MMO w połączeniu z informacjami, że będzie to strzelanka sugeruje, że możemy mieć do czynienia z czymś pokroju Warframe czy serii Destiny lub też projektem stawiającym na rozgrywkę kooperacyjną.
 
Przypomnijmy, że FoxNext Games zostało powołane do życia na początku zeszłego roku.
 
Od tego czasu firma była całkiem aktywna.
 
W czerwcu wykupiła studio Aftershock, które pracuje nad mobilną strategią w uniwersum filmowej serii Avatar.
 
Miesiąc później okazało się, że równolegle zespół tworzy bitewne RPG Marvel Strike Force, które także przeznaczone jest na rynek mobilny,
 
Warto na koniec wspomnieć, że miesiąc temu koncern The Walt Disney Company nabył większość aktywów firmy 21st Century Fox Disney.
 
Umowa obejmuje wytwórnię 20th Century Fox i tym samym również studia Cold Iron i Aftershock.
 
Transakcja nie jest jeszcze sfinalizowana, gdyż wymaga m.in. akceptacji odpowiednich amerykańskich organów, ale to wydaje się jedynie kwestią czasu.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Żródło: https://www.gry-online.pl/




#18272 Assassin’s Creed: Origins

Napisano przez fortyck w 17 styczeń 2018 - 21:13 w Gry PC - po premierze

Assassin's Creed: Origins - The Hidden Ones ukaże się w przyszłym tygodniu

 

Możemy tymczasem zobaczyć kilka screenów z dodatku i zapoznać się z nowymi szczegółami.

 

20180117132529.jpg

 

Ubisoft ogłosił, że dodatek The Hidden Ones do Assassin's Creed: Origins zostanie udostępniony 23 stycznia 2018 na PS4, Xboksie One i PC.

 

Zaoferuje on nowe zadania fabularne, jak również szereg zadań pobocznych, wydarzeń ograniczonych czasowo czy przedmiotów.

 

Grając w The Hidden Ones, dowiemy się, jak rozwijało się Bractwo.

 

Akcja toczy się cztery lata po wydarzeniach z podstawowej wersji gry, w Sinai, gdzie zmierzymy się z rzymskimi wojskami okupującymi ten rejon.

 

Maksymalny poziom postaci zostanie zwiększony do 45.

 

W grze pojawią się dwie nowe, legendarne bronie (i szereg innych broni), strój oraz dwa wierzchowce.

 

Posiadacze Season Passa pobiorą DLC bez dodatkowych opłat, pozostali gracze będą mogli je zakupić za ok. 10 dolarów.

 

Po The Hidden Ones planowane jest jeszcze jedno DLC - The Curse of Pharaohs.

 

Znajdziemy w nim zupełnie nowy wątek fabularny, nie powiązany z podstawową wersją gry.

 

Zmierzymy się ze słynnymi, egipskimi faraonami i bestiami, by rozwiązać zagadkę klątwy, która przywraca zmarłych do życia.

 

Całość będzie bazować na egipskiej mitologii.

 

Nie zabraknie też nowego rodzaju wyposażenia i broni.

 

Maksymalnie będzie można osiągnąć 55 poziom.

 

The Curse of Pharaohs ukaże się 6 marca, a jego cena będzie wyższa niż The Hidden Ones - 20 dolarów.

 

Z kolei 20 lutego ma zostać dodany do gry darmowy tryb edukacyjny, dzięki któremu gracze dowiedzą się więcej o starożytnym Egipcie.

 

Przypominamy również, że wczoraj gra została zaktualizowana do wersji 1.2.0.

 

Screeny z The Hidden Ones znajdziecie poniżej:

 

GAL12266IMG201801171322070.jpg

 

GAL12266IMG201801171322071.jpg

 

GAL12266IMG201801171322082.jpg

 

GAL12266IMG201801171322093.jpg

 

GAL12266IMG201801171322104.jpg

 

GAL12266IMG201801171322105.jpg

 

GAL12266IMG201801171322116.jpg

 

GAL12266IMG201801171322127.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Żródło: http://www.gram.pl/




#18271 Overwatch

Napisano przez fortyck w 17 styczeń 2018 - 21:02 w Gry PC - po premierze

Overwatch - mapa Blizzard World pojawi się już za kilka dni

 

Blizzard podał datę aktualizacji wprowadzającej nowości.

 

20180117113214.jpg

 

Nie tak dawno informowaliśmy, że Blizzard ma zamiar wprowadzić nową mapę do Overwatch już niedługo.

 

Dokładnej daty wtedy jednak nie podano.

 

Teraz już wiemy, że Blizzard World pojawi się w grze już za kilka dni, dokładnie 23 stycznia.

 

Nowa mapa jest wręcz usiana odniesieniami do gier Blizzarda, takich jak World of WarcraftDiabloStarCraft czy Hearthstone.

 

https://twitter.com/...431688477945857

 

Kilka dni temu Jeff Kaplan mówił, że ma nadzieję na to, że mapa pojawi się jeszcze w tym miesiącu.

 

Nie wykluczał jednak, że mogą pojawić się trudności i termin premiery aktualizacji się przesunie.

 

Na szczęście dla graczy tak się nie stanie.

 

Na twitterowym koncie gry pojawiła się oficjalna wzmianka o dacie uaktualnienia.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Żródło: http://www.gram.pl/




#18270 Star Wars: Battlefront II

Napisano przez fortyck w 17 styczeń 2018 - 20:58 w Gry PC - po premierze

Star Wars: Battlefront II – nowa mapa i pojazd w aktualizacji 1.1

 

Strzelanka Star Wars: Battlefront II doczekała się aktualizacji 1.1.

 

Jej największą atrakcją jest nowa mapa na planecie Crait przeznaczona do zabawy w trybie Blast.

 

Deweloperzy udostępnili też pojazd Iden Versio, w którym można używać dopalacza chwilowo zwiększającego prędkość czy strzelać torpedami protonowymi.

 

Udostępniono też zestaw nowych kart oraz wprowadzono pewne zmiany u niektórych postaci (np. zredukowano poziom podstawowych obrażeń zadawanych przez Finna przy pomocy EL-16).

 

Innymi wartymi wzmianki usprawnieniami są polepszona stabilność produkcji i nocne wersje map na Tatooine.

 

O całej reszcie przeczytacie w oficjalnym komunikacie.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

201553.png

 

Kontynuacja multiplayerowego FPS-a z 2015 roku, a także czwarta odsłona kultowej serii zapoczątkowanej jedenaście lat wcześniej przez zespół Pandemic.

 

W odróżnieniu od poprzednika, tytuł oferuje zarówno rozbudowany wariant rozgrywki wieloosobowej, jak i kampanię fabularną dla pojedynczego gracza, której akcja została osadzona po zniszczeniu drugiej Gwiazdy Śmierci.

 

Zadaniem głównej bohaterki – Iden Versio, ... więcej o grze

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Żródło: https://www.gry-online.pl/




#18269 Uniwersum Metro 2033 - aktualności

Napisano przez fortyck w 16 styczeń 2018 - 21:21 w Dmitry Glukhovsky

Gotowi na nowego Cormudiana?

 

Prace idą pełną parą, bo premiera tuż tuż – w połowie lutego!

 

Książce będzie towarzyszył ciekawy darmowy bonus, ale o tym wkrótce 1f642.png

 

39730296031_0caab68146_o.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Żródło: https://www.facebook...2033pl/?fref=ts




#18268 Assassin’s Creed: Origins

Napisano przez fortyck w 16 styczeń 2018 - 21:14 w Gry PC - po premierze

Assassin’s Creed: Origins – znamy datę premiery trybu Discovery Tour

 

Jeszcze przed premierą Assassin’s Creed: Origins światło dzienne ujrzała informacja, że produkcja doczeka się trybu edukacyjnego.

 

Dzisiaj poznaliśmy datę premiery oraz cenę pecetowej, samodzielnej wersji Discovery Tour.

 

Zgodnie z wcześniejszymi doniesieniami, Assassin’s Creed Origins otrzyma tryb edukacyjny, dzięki któremu gracze będą mogli poświęcić się wyłącznie zgłębianiu wiedzy na temat starożytnego Egiptu. 

 

Wariant rozgrywki ochrzczony mianem Discovery Tour zostanie udostępniony na wszystkich platformach jako darmowy dodatek, a jego premiera odbędzie się 20 lutego.

 

Co ciekawe, na pecetach będzie można zaopatrzyć się w niego osobno (wówczas do jego uruchomienia nie będzie potrzebna podstawowa wersja gry), płacąc dwadzieścia dolarów, czyli niecałe siedemdziesiąt złotych.

 

Dlaczego będzie warto to zrobić?

 

Otóż dzięki takiemu zabiegowi Assassin’s Creed: Origins może stać się produkcją, którą bez wyrzutów sumienia zaprezentujemy swoim pociechom.

 

Zacznijmy od tego, że po włączeniu Discovery Tour w Assassin's Creed: Origins cały świat gry stanie przed nami otworem – będziemy mogli go zwiedzać, nie zaprzątając sobie głowy walką z przeciwnikami ani wykonywaniem zadań.

 

Ponadto ów moduł wprowadzi tematyczne przewodniki opracowane przez historyków i egiptologów.

 

454476979.jpg
O tym, że niektórzy zaliczali kartkówki w szkole na podstawie wiedzy zaczerpniętej z Assassin’s Creed słyszy się od dłuższego czasu.
 
Tryb Discovery Tour zapowiada się na nie lada gratkę dla każdego, kto chciałby pogłębić swoją wiedzę na temat antycznego Egiptu.

Brzmi to na tyle intrygująco, że śmiało można zaryzykować stwierdzenie, iż nawet osoby, które przygodę Bayeka mają już za sobą, powinny znaleźć tu coś dla siebie.

 

Przed premierą rozszerzenia z pewnością doczekamy się materiałów promocyjnych, które powinny przybliżyć nam nową zawartość przygotowaną przez deweloperów.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

328160005.png

 

Kolejna odsłona bestsellerowego cyklu, stanowiąca niejako nowe otwarcie dla serii.

 

Dzieło firmy Ubisoft przenosi graczy do starożytnego Egiptu, gdzie swoje początki miało bractwo tytułowych Asasynów.

 

Za powstaniem owego ugrupowania stała intryga, którą gracz poznaje w toku przygody, wcielając się w Bayeka z Siwy.

 

Oprócz wątku historycznego w grze pojawiają się fragmenty osadzone w czasach współczesnych, w których ... więcej o grze

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Żródło: http://www.gry-online.pl/




#18267 Aktualności (fakty i ploty) o moich grach PC i nie tylko

Napisano przez fortyck w 16 styczeń 2018 - 21:10 w Ogólne

Remedy Entertainment odchodzi od gier wyłącznie singleplayer; powodem rosnące koszta produkcji

 

W rozmowie z serwisem GamesIndustry.biz Thomas Puha z fińskiego studia Remedy Entertainment wyjaśnił, że branża przeszła w ostatnim czasie ogromne zmiany, które sprawiły, że tworzenie gier singleplayer staje się coraz mniej opłacalne.

 
Mikrotransakcje, skrzynki z losową zawartością, na siłę wciskane komponenty rozgrywki wieloosobowej – dla wielu graczy te elementy to plaga, która we współczesnej branży interaktywnej rozrywki przybrała monstrualne rozmiary.
 
Wielkie studia produkują coraz mniej tytułów przeznaczonych wyłącznie dla jednej osoby i pozbawionych dodatkowych mikropłatności.
 
A choć jednym z oczywistych powodów takiego stanu rzeczy jest chęć nieustannej, maksymalnej monetyzacji swoich produktów przy minimalnym nakładzie pracy, jest także druga strona medalu.
 
rozmowie z serwisem GamesIndustry.biz Thomas Puha, szef działu komunikacji studia Remedy Entertainment, wyjaśnił, że koszta stworzenia solidnego doświadczenia dla pojedynczego gracza poszybowały w ostatnich latach w górę, podczas gdy liczba odbiorców pozostała mniej więcej taka sama.
416448553.jpg
Studio, które rozsławiło się produkcją gier single-playerowych przyznaje, że ich tworzenie staje się coraz droższe, trudniejsze i mniej opłacalne.
 
 
 

 

 

 

 

416448569.jpg

 

Remedy Entertainment skupia się obecnie przede wszystkim na produkcji P7, ale jednocześnie tworzy także kampanię dla sieciowej pierwszoosobowej strzelanki CrossFire 2, która cieszy się szczególną popularnością w krajach azjatyckich.

 

Puha twierdzi, że propozycja koreańskiego studia Smilegate dała zespołowi szansę na spróbowanie czegoś nowego, a przy okazji zaprezentowanie się na innym niż zachodni rynku.

 

 

 

 

Zespół znany z pierwszych dwóch części serii Max PayneAlana Wake’a oraz Quantum Break (wszystkie z tych tytułów to gry stricte jednoosobowe) spędził długi czas, starając się dostosować do zmieniających się realiów branży.

 

„Oczekiwania graczy w kwestiach długości doświadczenia, zawartych opcji czy walorów produktu są bardzo wysokie” - wyjaśnia Puha.

 

„Tymczasem rynek konsolowy jest nadal podobnej wielkości, co dziesięć lat temu.

 

Tak więc publika, której próbujesz sprzedać swoje dzieło, jest prawie identyczna, ale koszta produkcji wzrastają dziesięciokrotnie”.

 

Deweloper wyznał też, że dla zespołów takich jak Remedy Entertainment praca nad grami skupionymi na narracji potrafi być frustrująca. 

 

„To ta szalona część tworzenia interaktywnej rozrywki: pracujesz nad jednym tytułem cztery czy pięć lat, a gracze kończą go w przeciągu weekendu” - stwierdził.

 

„Spędzamy mnóstwo czasu na rozpisywaniu postaci, uniwersum i kierujących nim zasad.

 

Chcielibyśmy, żeby ludzie spędzili w nim dłuższy okres, ale w tradycyjnej single-playerowej przestrzeni trudno to osiągnąć”.

 

416448584.jpg
Deweloperzy coraz rzadziej mogą sobie pozwolić na dopieszczanie jednej produkcji dla pojedynczego gracza przez kilka lat, koszta produkcji są bowiem coraz wyższe.
 
Stąd też Remedy Entertainment postanowiło nieco zmienić swoje podejście.
 
Choć studio nie ma zamiaru odchodzić od tytułów skupionych na ciekawej historii, ich najnowsza produkcja – trzecioosobowa gra akcji, funkcjonująca na razie jako P7 – będzie posiadać mechaniki, które mają zachęcić graczy do wielokrotnego rozpoczynania nowych kampanii.
 
Zespół jeszcze w 2016 roku mówił otwarcie o ambicjach wprowadzenia modułu kooperacji do swoich dzieł, najprawdopodobniej pojawi się on więc w ich następnej produkcji.
 
Jednocześnie studio stara się zwiększyć swoją elastyczność – do tej pory fińscy deweloperzy mieli zwyczaj pracować nad jedną grą przez kilka lat (siedem w przypadku Alana Wake’a, sześć przy Quantum Break), teraz natomiast próbują zajmować się paroma projektami naraz.
 
Na ile ta zmiana się powiedzie, i czy Remedy Entertainment – odpowiadające za tytuły naprawdę wyjątkowe pod względem historii oraz klimatu – nie rozmieni się przy tym na drobne, zobaczymy w niedalekiej przyszłości.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Żródło: https://www.gry-online.pl/




#18266 Wiedźmin 3: Dziki Gon

Napisano przez fortyck w 16 styczeń 2018 - 20:54 w Gry PC - po premierze

Z soundtracku do Wiedźmina 3 usunięto jeden utwór i nikt nie wie dlaczego

 

Studio CD Projekt Red z niewyjaśnionych powodów usunęło ze ścieżki dźwiękowej gry Wiedźmin 3: Dziki Gon jeden z najważniejszych utworów, czyli Widow Maker.

 

Podejrzewamy, że wszystko przez chronioną prawnie aranżację.

 

 

 

 
 

Aktualizacja

 

Okazało się, że utwór Widow Maker cały czas znajduje się na cyfrowej ścieżce dźwiękowej dodawanej do gry (wersja zwykła i GOTY) w sklepie GOG.com (dzięki, g40).

 

Jeżeli więc zakupiliście produkcję u tego sprzedawcy, to dalej możecie pobrać pełny soundtrack z wszystkimi opublikowanymi oryginalnie utworami.

 

 

 

 

 

Oryginalna wiadomość

 

Jeśli długo graliście w Wiedźmina 3, to znacie go doskonale.

 

Utwór Widow Maker, który wchodził w skład ścieżki dźwiękowej ostatniej produkcji studia CD Projekt Red, umilał walki Geralta z potworami, a co za tym idzie, dość często towarzyszył graczowi w poszukiwaniach Ciri. 

 

Do niedawna kompozycja stanowiła żelazny punkt soundtracku dostępnego w każdym serwisie streamingowym, np. Spotify.

 

Dziś już jej tam nie wysłuchacie, bo warszawska firma wyrzuciła ją bez zbędnych ceregieli z listy dostępnych kawałków.

 

Dlaczego tak się stało?

 

Oficjalnie nie wiadomo, ale podejrzewamy, że winę w pewnym sensie ponosi za to zespół Percival, który mógł nieświadomie wykorzystać chronioną prawnie aranżację muzyczną utworu.

 

451519637.jpg
Piosenki Widow Maker już na Spotify nie posłuchamy, ale pozostałe utwory, w tym Wilcza Zamieć, na szczęście są dostępne.
 
 
 
 
 

Utwór Widow Maker zniknął z obiegu:

  • jedna z najważniejszych kompozycji ze ścieżki dźwiękowej trzeciego Wiedźminazniknęła z sieci;
  • powody jej usunięcia nie są znane – Marcin Przybyłowicz odmawia komentarza;
  • według nas chodzi o chronioną prawnie aranżację, nieświadomie wykorzystaną przez zespół Percival.

 

 

 

 

 

W 2012 roku wspomniany już Percival wydał album Slava! Pieśni Słowian południowych, który oprócz wielu kapitalnych kawałków zawiera także chorwacką pieśń ludową o nazwie Naranča.

 

To właśnie na jej bazie któryś z kompozytorów ścieżki dźwiękowej do gry Wiedźmin 3: Dziki Gon stworzył wspomnianego Widow Makera.

 

Problem w tym, że wykorzystana przez folkową grupę aranżacja została „wymyślona” przez Elvisa Stanicia – popularnego w Chorwacji muzyka jazzowego.

 

Tę oraz inne pieśni Stanić przygotował dla zespołu Putokazi, a ten umieścił je na wydanej w 2000 roku płycie Nova Zemlja

 

Międzynarodowa baza utworów ISWC potwierdza, że jedynym dysponentem praw autorskich do Narančy jest Stanić i tu właśnie upatrywalibyśmy ewentualnych przyczyn usunięcia utworu Widow Maker z soundtracku.

 

Niewykluczone, że chorwacki jazzman po latach zorientował się, że jego aranżację można usłyszeć w trzecim Wiedźminie i postanowił dochodzić swoich praw.

 

Z racji obowiązujących licencji muzyk mógł domagać się od studia CD Projekt Red odpowiedniej rekompensaty i jest prawdopodobne, że jakaś ugoda pomiędzy obiema stronami została zawarta.

 

Jej częścią mogłoby być właśnie usunięcie utworu nie tylko z serwisów streamingowych, ale także ze sklepów, gdzie poszczególne piosenki w wersji cyfrowej można po prostu kupić.

 

Tak jest w Google Play czy Apple Music.

 

W rezultacie dziś tej kompozycji nie da się usłyszeć nigdzie – pomijając fizyczną kopię soundtracku, gdzie Widow Maker jest dostępny, oraz nielegalnych uploadów w serwisie YouTube.

 

Oczywiście to są nasze luźne dywagacje – pewne tak naprawdę jest tylko, że Widow Maker z cyfrowych soundtracków wyparował i nikt oficjalnie nie wie dlaczego. 

 

Skontaktowaliśmy się z Marcinem Przybyłowiczem w tej sprawie, ale odmówił on komentarza.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7612209.png

 

Gra action RPG, stanowiąca trzecią część przygód Geralta z Rivii.

 

Podobnie jak we wcześniejszych odsłonach cyklu, Wiedźmin 3: Dziki Gon bazuje na motywach twórczości literackiej Andrzeja Sapkowskiego, jednak nie jest bezpośrednią adaptacją żadnej z jego książek.

 

Fabuła gry koncentruje się na kilku wątkach dotyczących m.in. utraconej miłości Geralta, inwazji Nilfgaardu na Królestwa Północy oraz tytułowych, ... więcej o grze

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Żródło: http://www.gry-online.pl/




#18265 Battlefield 1

Napisano przez fortyck w 16 styczeń 2018 - 20:47 w Gry PC - po premierze

Battlefield 1 - wybrane mapy z dodatków dostępne w darmowym trialu

 

Studio DICE udostępni za darmo w dniach 16-22 stycznia część zawartości z trzech dodatków do gry Battlefield 1, w tym dwie pierwsze mapy z rozszerzenia Niespokojne wody.

 

Dodatkowo rozdawana jest lokacja Prise de Tahure z Nie Przejdą.

 

 

 
 

Nowe atrakcje dla posiadaczy Battlefielda 1:

  • 16-22 stycznia – dwie pierwsze mapy z dodatku Niespokojne wody dostępne dla wszystkich;
  • w tym samym czasie udostępniona zostanie też część zawartości z wcześniejszych dodatków;
  • mapa Prise de Tahure z Nie Przejdą od dziś rozdawana za darmo.

 

 

 

Studio DICE poinformowało, że w dniach 16-22 stycznia wszyscy posiadacze gry Battlefield 1 będą mogli bawić się na dwóch pierwszych mapach z dodatku Niespokojne wody (Turning Tides) – Achi Baba i Cape Helles.

 

Dodatkowo podczas wydarzenia otrzymamy dostęp do wybranych lokacji, trybów i broni z poprzednich rozszerzeń – Nie Przejdą (They Shall Not Pass) i W imię cara (In the Name of the Tsar).

 

Uzyskane podczas eventu postępy zostaną zachowane, ale tylko, jeżeli skusicie się na zakup przepustki sezonowej.

 

To jednak nie koniec niespodzianek, gdyż od dziś mapa Prise de Tahure z Nie Przejdą jest darmowa dla wszystkich posiadaczy podstawowej wersji gry.

 

419951961.jpg
Połowa map z dodatku Niespokojne wody do ogrania za darmo w najbliższych dniach.
 
Przypominamy, że dodatek Niespokojne wody ukazał się w grudniu 2017 roku.
 
Deweloper wypuścił jednak tylko dwie pierwsze mapy.
 
Pozostałą zawartość, czyli lokacje Zeebrugge i Heligoland Bight, sterowiec klasy C oraz komandosów Royal Marines Imperium brytyjskiego otrzymamy wkrótce.
 
Oprócz tego fani gry mogą liczyć na jeszcze jeden dodatek, zatytułowany Apokalipsa (Apocalypse).
 
Szczegóły na jego temat nie są znane.
 
Na razie wiadomo jedynie, że rozszerzenie pozwoli wziąć udział w „najkrwawszych bitwach I wojny światowej”.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
131823481.png
 
Kolejna z pełnoprawnych części jednej z najpopularniejszych serii wojennych strzelanin FPP, rozwijanej od 2002 roku we współpracy studia DICE i koncernu Electronic Arts.
 
Gra o wymownym tytule Battlefield 1 przenosi nas w zupełnie nowe dla cyklu realia I wojny światowej, a kampania fabularna ukazuje ów globalny konflikt z perspektywy kilku niezależnych postaci, którym przyszło uczestniczyć w pierwszej w XX wieku ... więcej o grze

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Żródło: http://www.gry-online.pl/




#18264 Far Cry 5

Napisano przez fortyck w 16 styczeń 2018 - 12:26 w Gry PC - przed premierą

Far Cry 5 w nowym materiale wideo.

 

Rosomak, 65 postaci i piesek.

 

Garść informacji.

 
Twórcy Far Cry 5 przygotowali nowy materiał wideo z gry, w którym ujawniają kilka szczegółów na temat nadchodzącej strzelanki, w tym liczbę postaci niezależnych.
 

- W poprzednich odsłonach mieliśmy ich chyba z 18-20.

 

Teraz jest ponad 65, ale świat jest wyjątkowo rozbudowany, więc szczerze mówiąc nie wiem, ile jest ich dokładnie - zapewnia producent Dan Hay.

 

Większość postaci niezależnych trzeba będzie najpierw uwolnić lub wspomóc w jakiś inny sposób.

 

Następnie nowe koleżanki i koledzy pomogą graczom w walce z przeciwnikiem.

 

W drugiej połowie materiału wideo jest też spojrzenie na jedno z najgroźniejszych zwierząt w wirtualnej Montanie, czyli rosomaka.

 

Dalej jest już bardziej sympatycznie, ponieważ ratujemy z klatki pieska.

 

 

Far Cry 5 ukaże się 27 marca.

 

Gra trafi na PC, PlayStation 4 oraz na Xbox One.

 

Jak większość gier Ubisoftu, dostępna będzie w wersji z polskimi napisami.

 

Za produkcję odpowiadają twórcy poprzednich części.

 

Akcja toczy się w stanie Montana w USA.

 

Bohaterem jest początkujący policjant, który trafia na miejsce i odkrywa, że niebezpieczny kult religijnych fanatyków chce przejąć kontrolę nad fikcyjnym regionem Hope County.

 

Głównym antagonistą jest niejaki Joseph Seed - religijny przywódca, podający się za proroka i wykorzystujący swoich wiernych.

 

Wieszczy on zbliżającą się apokalipsę i chce nawrócić wszystkich przed końcem świata, choćby siłą.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Żródło: http://www.eurogamer.pl/




#18263 Assassin’s Creed: Origins

Napisano przez fortyck w 16 styczeń 2018 - 12:19 w Gry PC - po premierze

Assassin's Creed: Origins - debiut aktualizacji 1.2.0 oraz data premiery DLC The Hidden Ones

 

Firma Ubisoft ujawniła szczegóły dużej aktualizacji Assassin's Creed: Origins, przygotowującej grę pod premierę rozszerzenia The Hidden Ones.

 

Sam dodatek ma zadebiutować 23 stycznia.

 

416697406.jpg
Aktualizacja nowego Assassin’s Creed pojawi się jeszcze dzisiaj, ale na rozszerzenie poczekamy jeszcze tydzień.
 
Gracze Assassin’s Creed Origins nie mogą narzekać na brak atrakcji.
 
Próby Bogów trwają w najlepsze, pozwalając graczom na zmierzenie się z egipskimi bóstwami pokroju Anubisa (do dzisiaj) czy Sobka (od 23 do 30 stycznia). 
 
Firma Ubisoft ujawniła też szczegóły kolejnej dużej aktualizacji o numerze 1.2.0, która ma ukazać się jeszcze dzisiaj na wszystkich platformach.
 
Patch przygotowuje grę pod dodatek The Hidden Ones, ale wprowadza też wiele innych zmian, w tym nowe zadanie – Incoming Threat.
 
Mniejszą, ale dla wielu pożądaną nowością jest możliwość sprzedawania posiadanych strojów w sklepach tkackich, jak również opcja regulowania widoczności ekwipunku w oknie wyposażenia.
 
Uzupełniono również zawartość skrzyń Heka Chest o nowe przedmioty ze sklepu gry, w tym z pakietów Koszmar, Pierwsza Cywilizacja oraz Gladiator.

Oczywiście twórcy naprawili też niektóre z przypadłości Assassin’s Creed: Origins.

 

Wyścigi na Hipodromie będą łatwiejsze niż dotychczas, a gra będzie prawidłowo wyświetlać rangi po ukończeniu zawodów.

 

Dochodzą do tego różnorakie poprawki interfejsu, oprawy audiowizualnej i poszczególnych zadań, zwiększona stabilność aplikacji oraz usunięcie rozmaitych błędów.

 

Pełną listę zmian w języku angielskim znajdziecie na oficjalnym forum gry.

 

Posiadacze konsol PlayStation 4 i Xbox One będą musieli przygotować się na pobranie 3 GB danych, natomiast w przypadku komputerów osobistych będzie to uzależnione od platformy.

 

Aktualizacja Uplay ma zajmować 2,6 GB miejsca na dysku, natomiast użytkownicy Steama ściągną tylko 1,2 GB plików.

 

416697421.jpg
Nowy patch ułatwi zwycięstwo w wyścigach rydwanów.
 
Wspomnieliśmy, że aktualizacja przygotowuje grę pod premierę The Hidden Ones, pierwszego dodatku do Assassin’s Creed: Origins.
 
Jednak najwyraźniej na rozszerzenie przyjdzie nam poczekać nieco dłużej. 
 
Według najnowszych doniesień DLC zadebiutuje 23 stycznia, a więc jednocześnie z powrotem Sobka w Próbach Bogów. 
 
Informację przekazali gracze (w tym użytkownicy serwisu Reddit), którzy skorzystali z opcji wcześniejszego pobrania plików na Xboksie One.
 
Sam Ubisoft nie ujawnił konkretnego terminu, niemniej powyższą datę można uznać za potwierdzoną. 
 
The Hidden Ones ma wprowadzić nowy wątek fabularny (walkę Egipcjan z wojskami Rzymu okupującymi ich kraj) oraz region i zwiększy maksymalny poziom doświadczenia (do 45.).
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
328160005.png
 
Kolejna odsłona bestsellerowego cyklu, stanowiąca niejako nowe otwarcie dla serii.
 
Dzieło firmy Ubisoft przenosi graczy do starożytnego Egiptu, gdzie swoje początki miało bractwo tytułowych Asasynów.
 
Za powstaniem owego ugrupowania stała intryga, którą gracz poznaje w toku przygody, wcielając się w Bayeka z Siwy.
 
Oprócz wątku historycznego w grze pojawiają się fragmenty osadzone w czasach współczesnych, w których ... więcej o grze

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Żródło: http://www.gry-online.pl/




#18262 Aktualności (fakty i ploty) o moich grach PC i nie tylko

Napisano przez fortyck w 15 styczeń 2018 - 21:53 w Ogólne

Czyżbyśmy wreszcie mieli doczekać się remastera Resident Evil 2?

 

re-2-ludki_1796p.jpg

 

Fani szaleją, wierząc, że Capcom szykuje jakieś wieści, a może i rychłą premierę.

Serca miłośników zombiastycznej marki zabiły mocniej z pozornie błahego powodu: oficjalne konta Resident Evil na portalach społecznościowych doczekały się nowych grafik profilowych.

 

Wyglądają mniej więcej tak:

 

resident-evil-fb-logo_1796p.jpg

 

"No i cóż z tego?", zapytacie. 

 

Oficjalnie rzecz jasna nic, ale gracze szybko skojarzyli, że podobnej czcionki użyto na niektórych wersjach okładek trzech pierwszych części serii, co z miejsca wzbudziło ich zainteresowanie.

 

Resident_evil_platinum_pal_1796p.jpg

 

re-2_1796p.jpg

 

Resident_Evil_3_Nemesis_Pal_1796p.jpg

 

Najlepszym tropem zdaje się „dwójka”. 

 

Po pierwsze, 21 stycznia stuknie jej równe 20 lat. 

 

Po drugie, w 2015 roku Capcom wspominał o planach odświeżenia gry, lecz później temat wyraźnie przycichł.

 

Spójrzcie zresztą na poniższy materiał.

 

 

Rzecz jasna w tej chwili to wyłącznie spekulacje i by mieć pewność, musimy poczekać na oficjalną zapowiedź.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Żródło: https://www.cdaction.pl/