Skocz do zawartości


Nowy materiał

 

foto i video 

 

 we wrześniu


Zdjęcie

Prey


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
41 odpowiedzi w tym temacie

#1 fortyck

fortyck

    Administrator

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 11914 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 50a Lasówka - Płaszów

Napisano 13 czerwiec 2016 - 06:30

5 maja 2017 r. nastąpi premiera gry Prey.
 

A oto pierwszy (12 czerwca 2016) zwiastun gry Prey

 

 

 

 

 

 

 

 

Wymagania sprzętowe


Minimalne:

  • system operacyjny: Windows 7 64-bit
  • procesor: Intel Core i5-2400 3,1 GHz, AMD FX-8320
  • pamięć: 8 GB RAM
  • karta graficzna: GeForce GTX 670, Radeon HD 7870
  • HDD: 55 GB wolnego miejsca na dysku twardym
  • karta dźwiękowa: kompatybilna z DirectX

 

Zalecane:

  • system operacyjny: Windows 7 64-bit
  • procesor: Intel Core i7-3770 4-Core 3.4GHz, AMD FX-8350
  • pamięć: 8 GB RAM
  • karta graficzna: GeForce GTX 970 4GB, AMD Radeon R9 290
  • HDD: 55 GB wolnego miejsca na dysku twardym
  • karta dźwiękowa: kompatybilna z DirectX


#2 fortyck

fortyck

    Administrator

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 11914 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 50a Lasówka - Płaszów

Napisano 13 czerwiec 2016 - 06:31

Prey zapowiedziany - szykuje się FPS z elementami psychologicznego horroru

 

Na konferencji firmy Bethesda doczekaliśmy się oficjalnej zapowiedzi drugiej części Prey.

 

Gra nie będzie jednak zbyt mocno powiązana z pierwowzorem i ukaże się w przyszłym roku na konsolach Xbox One, PlayStation 4 oraz PC-tach.

 

Już jakiś czas temu w sieci pojawiły się plotki dotyczące gry Prey 2.

 

Dziś na konferencji firmy Bethesda zostały one potwierdzone – gra faktycznie powstaje, ale nie będzie to kontynuacja produkcji z 2006 roku, a po prostu nowa-stara marka, zatytułowana Prey.

 

Tytuł trafi na rynek w przyszłym roku, w wersji na konsole Xbox One, PlayStation 4 oraz komputery osobiste.

 

Szczegóły na jego temat mamy poznać na tegorocznym QuakeConie, ale dziś możemy zaprezentować Wam poniższy zwiastun oraz kilka pierwszych informacji.

 

 

Prey będzie czymś zupełnie nowym i nie ma mieć za wiele wspólnego z pierwowzorem.

 

Gracze wcielą się w Morgana Yu, na którym naukowcy przeprowadzają rozmaite eksperymenty, mające na celu ulepszenie rasy ludzkiej.

 

Pewnego dnia, w roku 2032, budzi się on na kosmicznej stacji Talos 1, którą w niewyjaśnionych okolicznościach przejęła obca rasa.

 

Zdani sami na siebie i własne umiejętności będziemy starali się przetrwać, wykorzystując w tym celu znalezione przedmioty, bronie i zdolności umysłowe.

 

Z opublikowanego zwiastuna wynika, że będzie to coś w stylu FPS-a połączonego z psychologicznych horrorem.

 

Z pewnością szykuje się ciekawa produkcja, za którą odpowiada ekipa Arkane Studios, znana z serii Dishonored.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Żródło: http://www.gry-online.pl/



#3 fortyck

fortyck

    Administrator

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 11914 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 50a Lasówka - Płaszów

Napisano 13 czerwiec 2016 - 12:10

E3 2016: Oto pierwsze screeny z Prey.

 

Chris Avellone na pokładzie!

 

Rok temu świat obiegła wieść o rozstaniu Chrisa Avellone'a z Obsidianem.

 

Dziś słynny projektant cudownie odnajduje się na pokładzie twórców Preya.

 

20160613123358.jpg

 

Dzisiejszy wczesny poranek upłynął nam na relacjonowaniu konferencji Bethesdy.

 

Jedną z najważniejszych informacji jest zapowiedź nowego Preya, nad którym pracuje Arkane Austin.

 

Okazuje się, że Raphael Colantonio i jego ekipa w produkcji gry mogą liczyć na wsparcie samego Chrisa Avellone'a.

 

Główny zainteresowany o swoim nowym zajęciu poinformował na Twitterze, pisząc: "Ogłosili grę, nad którą pracuję".

 

Niemal równo rok temu Avellone ogłosił, że odchodzi z Obsidian Entertainment.

 

Jego nowy pracodawca był jednak owiany tajemnicą, a sam projektant, mają na koncie takie tytuły, jak Knights of the Old Republic 2Fallout: New Vegas czy Pillars of Eternity, twierdził, że udaje się do... Hogwartu.

 

Po drodze mówiło się jeszcze o jego wkładzie w The Bard's Tale IV i Divinity: Original Sin 2.

 

Tymczasem do sieci trafiły już pierwsze screeny z Preya.

 

Można także podziwiać wzory okładek.

 

20160613123413.jpg

 

GAL10375IMG201606131225290.jpg

 

GAL10375IMG201606131225291.jpg

 

GAL10375IMG201606131225302.jpg

 

GAL10375IMG201606131225303.jpg

 

 

 

 

[Aktualizacja - 17.42]

Na łamach GameSpotu reżyser Preya Raphael Colantonio stwierdził, że gra nie jest ani kontynuacją oryginału z 2006 roku, ani jego remakiem, lecz ponownym wyobrażeniem marki.

 

Gracze mogą liczyć na więcej otwartych przestrzeni, a także męską i żeńską wersję głównego bohatera, Morgana Yu.

 

Co ciekawe, konstrukcja nie zostanie oparta na misjach, jak w Dishonored, lecz stanowić będzie jedną wielką strefę, którą użytkownicy mogą do woli eksplorować i ponownie odwiedzać dane miejsca.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Żródło: http://www.gram.pl/



#4 fortyck

fortyck

    Administrator

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 11914 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 50a Lasówka - Płaszów

Napisano 17 czerwiec 2016 - 20:29

Nowo ogłoszone Prey nie ma nic wspólnego ze skasowanym Prey 2 od Human Head

 

Bethesda na swojej konferencji tylko wspomniała o Prey od Arkane Austin, nie wdając się w szczegóły na temat gry.

 

Teraz mówi o niej nieco więcej.

 

20160617184527.jpg

 

Prey od Arkane Austin nie ma nic wspólnego ze skasowaną kilka lat temu kontynuacją gry z 2006 od Human Head Studios

 

- W nowym Prey nie ma ani jednego elementu wspólnego z Prey 2, poza kosmitami biegającymi jak w amoku i faktem, że główny bohater jest przez nich ścigany - mówi Pete Hines, wiceprezes Bethesdy ds. marketingu i PR.

 

Stwierdza on, że Arkane Studios chce nadać marce własną wizję i wykreować tytuł na taki, jak zdaniem pracowników studia powinien wyglądać.

 

Nie będzie to horror, ale można się w nim spodziewać elementów psychologicznych. 

 

- Pewne wskazówki dotyczące tej kwestii widać w zwiastunie.

 

Ogólnie jest to wciągająca gra akcji ukazana z perspektywy pierwszej osoby - charakteryzuje Hines.

 

- Gra oparta jest na systemach, tak jak inne produkcje Arkane.

 

Ci ludzie są znani z tworzenia naprawdę świetnie zrealizowanych światów, gdzie wszystko jest poukładane i logiczne, gdzie za wszystkim kryje się jakaś przyczyna - dodaje.

 

Pierwszy trailer Prey został zaprezentowany na konferencji Bethesdy poprzedzającej targi E3.

 

Premiery należy się spodziewać w przyszłym roku.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Żródło: http://www.gram.pl/



#5 fortyck

fortyck

    Administrator

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 11914 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 50a Lasówka - Płaszów

Napisano 04 sierpień 2016 - 13:16

Prey - prezes Arkane Studio zdradza kilka szczegółów

 

Firma Bethesda opublikowała film poświęcony nowemu Prey.

 

Raphael Colantonio z Arkane Studios omówił w nim kilka szczegółów ze zwiastunu strzelanki, zaprezentowanego na tegorocznych targach E3.

 

Od czasu oficjalnego zapowiedzenia Prey – „wcale-nie-kontynuacji” kultowej strzelanki z 2006 roku – w trakcie tegorocznych targów E3 zespół Arkane Studios nie był zbyt szczodry w dzieleniu się informacjami na temat gry.

 

Jeszcze w trakcie wspomnianego wydarzenia studio rozwiało wątpliwości co do powiązania produkcji z anulowanym Prey 2 i jej przynależnością gatunkową (czytaj – nie będzie to horror, choć nie zabraknie elementów psychologicznych).

 

Nieco szczegółów zdradza najnowszy filmik od Arkane, w którym Raphael Colantonio – producent kreatywny Prey oraz prezes studia – pokrótce omówił zwiastun z E3.

 

Część z tych informacji potwierdza wcześniejsze domysły graczy, na przykład zdolność obcych do wcielania się w przedmioty codziennego użytku.

 

Ci zresztą mają być czymś więcej niż tylko adwersarzami głównego bohatera.

 

Według Colantonia, obcy po wyrwaniu się z kwarantanny wyewoluowali i stworzyli własny ekosystem, w którym żaden gatunek (?) nie jest bez znaczenia.

 

Co więcej, mają oni mieć „własny cel” oraz posiadać zróżnicowane, „ciekawe moce”.

 

8080945.jpg

Obcy mają posiadać przeróżne interesujące zdolności, a część z nich wykorzysta też postać gracza.
 
Jeśli już o mocach obcych mowa, to gracze będą mogli nauczyć się niektórych z nich, na przykład tę zaprezentowaną na zwiastunie, aczkolwiek Colantonio nie zdradził żadnych konkretów.
 
Nieco więcej ujawnił na temat świata gry, który ma nie ograniczać przesadnie graczy.
 
Nie chodzi tu bynajmniej o otwarty świat (w Prey otrzymamy rozbudowane, ale zamknięte poziomy – wszak akcja toczy się na stacji kosmicznej), lecz możliwość powrotu do wcześniej odwiedzonych lokacji, przy czym – wedle słów Colantonia – przy kolejnych wizytach może się zmieniać ich „kontekst”.
 
Ponadto gracze będą mogli wyjść poza wnętrza poziomów, gdzie panuje stan nieważkości.
 
Pozwoli to na przemieszczanie się pomiędzy lokacjami, a także odblokowanie skrótów.
 
Na koniec prezes Arkane wyjaśnił genezę powstania logo gry.
 
Mianowicie w grze znajduje się urządzenie określone przez Colantonio jako „psychoskop” (psychoscoope), wykorzystywane przez naukowców do obserwowania obcych.
 
Projekt przypadł twórcom gry do gustu, w efekcie czego posłużył on za podstawę dla logo Prey.
 
Filmik możecie obejrzeć poniżej.
 
 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Żródło: http://www.gry-online.pl/



#6 fortyck

fortyck

    Administrator

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 11914 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 50a Lasówka - Płaszów

Napisano 05 sierpień 2016 - 12:02

Prey – wysyp świeżych informacji i pierwszy zwiastun z rozgrywką

 

Studio Arkane i firma Bethesda opublikowały pierwszy zwiastun gry Prey zawierający fragmenty rozgrywki.

 

Ujawniono również masę nowych informacji na temat mechanizmów rozgrywki i struktury kampanii.

 

Podczas konferencji na targach E3 firma Bethesda zapowiedziała grę Prey, czyli nowy projekt studia Arkane.

 

Wtedy udostępniono jedynie zwiastun CG i garstkę konkretów.

 

Teraz, na imprezie QuakeCon wypuszczono pierwszy trailer z fragmentami rozgrywki, a serwis Giga.de opublikował artykuł, w którym ujawniono masę nowych informacji.

 

 

 

 

 

 

PREY SKRÓCIE:

  • Deweloper: Arkane Studios
  • Wydawca: Bethesda Softworks
  • Gatunek: FPS
  • Platformy: PC, PS4, XO
  • Data premiery: 2017 r.

 

 

 

 

 

Dowiedzieliśmy się, że rozpoczynając grę wybierzemy płeć kierowanej przez nas postaci.

 

Akcja toczyć się będzie w 2032 roku na stacji kosmicznej Talos I należącej do korporacji TransStar.

 

Wnętrze placówki opanowane zostanie przez tajemnicze obce istoty, a naszym zdaniem będzie ocalenie stacji oraz odkrycie prawdy o działaniach TransStar.

 

Najpowszechniejszym typem napotkanych obcych będą tzw. Mimicy, potrafiący przeobrażać się w dowolny przedmiot, np. kosz na śmieci, kubek z kawą czy karabin.

 

To sprawi, że nigdy nie poczujemy się naprawdę bezpiecznie, gdyż każdy obiekt będzie mógł okazać się wrogiem.

 

W walce wykorzystamy tzw. gloo gun, czyli pistolet strzelający kleistą czarną substancją.

 

Za jej pomocą będziemy mogli przykleić nieprzyjaciół do podłogi lub ściany, co umożliwi ich wykończenie.

 

Gadżet ten posłuży także do tworzenia na szybko struktur w otoczeniu, np. schodów oraz zaklejania dziur w rurach.

 

88272432.jpg

 

Z kolei urządzenie znane jako recycle charger pozwoli czyścić lokacje z obiektów oraz rozkładać je na surowce. jak również posłuży do konstruowania nowych przedmiotów na podstawie zgromadzonych planów.

 

W ciele postaci zamontowany zostanie także tzw. neuromod, dzięki któremu skopiujemy moce obcych, w tym także zdolności wspomnianych Mimików, umożliwiającą nam przeobrażenie się w dowolny obiekt.

 

Świat gry ma mieć otwartą strukturę, pozwalając na swobodą eksplorację stacji oraz otaczającej jej pustki kosmicznej.

 

Podczas zabawy gracz będzie otrzymywał zadania do wykonania i sam zdecyduje, jak osiągnąć wyznaczone cele.

 

Równie dobrze sprawdzi się ciche i spokojne podejście, jak i postawienie na otwarte konfrontacje.

 

Podczas zabawy natkniemy się na niewiele uzbrojenia i amunicji, więc walka z obcymi wymagać będzie raczej sprytnego wykorzystywania zdolności i otoczenia.

 

Ponadto zabawą rządzić będą różnorodne symulacje, a nie skrypty, dzięki czemu za każdym razem przebieg rozgrywki będzie inny.

 

Przypomnijmy na koniec, że Prey zmierza na pecety i konsole Xbox One oraz PlayStation 4.

 

Premiera ma nastąpić w przyszłym roku.

 

 

 

88274257.jpg

 

88275864.jpg
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Żródło: http://www.gry-online.pl/



#7 fortyck

fortyck

    Administrator

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 11914 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 50a Lasówka - Płaszów

Napisano 08 sierpień 2016 - 12:46

Dlaczego nowy Prey i poprzedni Prey nie mają z sobą nic wspólnego

 

Jak opowiada główny projektant, koncept jest podobny, ale to osobne produkcje i osobne uniwersa.

 

20160808125752.jpg

 

Prey to aktualnie niezwykle gorący tytuł od Arkane Austin, który od samego początku spotkał się ze sporym zainteresowaniem ze strony mediów i graczy, a świeżo zaprezentowany gameplay jedynie podkręcił atmosferę

 

Bethesda Softworks od samego początku podkreślała, że nowy Prey od Arkane Austin to zupełnie inna produkcja od gry Human Head Studios.

 

Dlaczego jednak dwie zupełnie inne gry noszą identyczne nazwy?

 

- Zaczęliśmy zastanawiać się o tym, jaką grę chcielibyśmy zrobić, a Arkane specjalizuje się w jednego rodzaju grach - tworzymy pierwszoosobowe, immersyjne produkcje z głębią.

 

Chcieliśmy zrobić coś w klimacie science fiction.

 

Nasz rodzaj rozgrywki, ale umieszczony w klimacie sci-fi na stacji kosmicznej z kosmitami, całość pasowała do siebie naprawdę nieźle. 

 

Bethesda miała natomiast już taką nazwę - Prey.

 

A to świetna nazwa i przypasowała do naszego konceptu, więc zdecydowaliśmy się na nią - powiedział Ricardo Bare, główny projektant nowego Prey.

 

Swoją drogą, wygląda na to, że recykling nazwy jest jednoznacznym sygnałem, że wydawca nie zamierza już kontynuować poprzedniej serii.

 

Dodatkowo jak twierdzi Ricardo Bare, nowy Prey nie pożycza nic więcej ze starego.

 

- W kwestii konceptu występują podobieństwa jak kosmici, stacja w przestrzeni kosmicznej, elementy survivalowej, nazwa więc pasowała.

 

Ale nie ma połączenia pomiędzy tymi grami ani uniwersami - dodaje Bare.

 

Co do Prey 2, Pete Hines stwierdził ostatnio, że gry - podobnie jak małżeństwa - czasem się nie udają i tak też stało się z Prey 2.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Żródło: http://www.gram.pl/



#8 fortyck

fortyck

    Administrator

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 11914 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 50a Lasówka - Płaszów

Napisano 20 sierpień 2016 - 11:36

Nowe ujęcia z rozgrywki w kolejnym trailerze Prey
 
Z transformacją w kubek.
 
Na niemieckie targi Gamescom firma Bethesda przywiozła między innymi strzelankę Prey.
 
W opublikowanym z okazji imprezy zwiastunie zaprezentowano kilka nowych scen z rozgrywki.
 
Akcja gry osadzona zostanie w 2032 roku.
 
Wcielimy się w Morgana (do wyboru wersja męska lub żeńska), który nieświadomie bierze udział w tajemniczym eksperymencie toczonym na stacji kosmicznej Talos.
 

Jak to jednak bywa, placówka zostaje wkrótce opanowana przez obcych, zaś celem gracza będzie przetrwanie oraz odkrycie tajemnic.

 

Udostępniony materiał zawiera ujęcia z dwóch fragmentów.

 

W pierwszym bohater eksploruje stację kosmiczną, a także toczy walkę z grupką tajemniczych stworów.

 

Starcie jest szybkie - protagonista najpierw zamraża przeciwników specjalnym działkiem LEPIK, a później roztapia korzystając ze zdolności supertermiki.

 

 

To nie wszystko - pokazano też działanie interesującej umiejętności mimikry, która pozwala zamienić bohatera w pobliskie przedmioty.

 

W trailerze Morgan przekształca się w kubek, dzięki czemu może przedostać się przez niewielką szczelinę.

 

Natomiast drugi fragment nagrania przedstawia spacer w przestrzeni kosmicznej.

 

Pokazano jednak niewiele - zwiastun oferuje tylko spojrzenie na zawieszony w oddali księżyc i dużych rozmiarów stację.

 

Twórcy podkreślają, że rozgrywka będzie do pewnego stopnia nieliniowa, a sama placówka otwarta dla gracza.

 

W myśl gatunku nazywanego czasem „metroidvanią”, pewne obszary będą zamknięte do czasu pozyskania odpowiedniej umiejętności, przejmowanej z pokonywanego bossa.

 

 

  • Udostęp
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Żródło: http://www.eurogamer.pl/



#9 fortyck

fortyck

    Administrator

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 11914 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 50a Lasówka - Płaszów

Napisano 09 wrzesień 2016 - 22:52

Alternatywna przyszłość w Prey - tu Kennedy nie umiera
 
Bethesda udostępniła nagranie z E3, w którym Raphael Colantonio opowiada o alternatywnej przeszłości, jaką Arkane Studios usnuło w Prey.
 
20160909182044.jpg

John F. Kennedy przeżył w 1963 roku zamach na swoje życie.

 

Nie próbujemy zakłamywać historii, przedstawiamy tylko jeden z punktów alternatywnej rzeczywistości, do jakiej graczy przeniesie Prey

 

Raphael Colantonio z Arkane Studios w materiale wideo nagranym podczas tegorocznych targów E3 opowiedział nieco więcej na temat świata, do jakiego trafimy w najnowszej produkcji jego studia.

 

- To inna wersja roku 2032.

 

W naszym świecie Kennedy przeżył zamach na siebie.

 

To pozwoliło nam stworzyć własną wersję świata.

 

Stworzyliśmy całą serię filtrów, przez które postrzegany jest nasz świat.

 

Program kosmiczny działa prężniej, przykłada się do niego większą uwagę.

 

Zmieniła się też estetyka - wylicza Colantonio.

 

Całość opływa luksusem, łatwo można dostrzec pewnego rodzaju ekstrawagancję, ale Transtar to nadal korporacja korzystająca z absolutnie najnowszych i najbardziej zaawansowanych rozwiązań technologicznych.

 

Zbudowana została tak, by przykuć uwagę najlepszych naukowców na świecie.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Żródło: http://www.gram.pl/



#10 fortyck

fortyck

    Administrator

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 11914 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 50a Lasówka - Płaszów

Napisano 10 październik 2016 - 21:24

Prey - żeńska wersja Morgan Yu na nowym zwiastunie

 

W zaplanowanym na przyszły rok Prey wcielimy się albo w kobietę, albo w mężczyznę.

 

Na najnowszym zwiastunie możecie posłuchać i zobaczyć w akcji żeńską wersję Morgan Yu.

 

Firma Bethesda opublikowała nowy zwiastun gry Prey, choć słowo „nowy” jest nieco na wyrost.

 

Jest to bowiem w zasadzie ten sam materiał, który zaprezentowano w sierpniu, z pewnym małym wyjątkiem.

 

W produkcji wybierzemy bowiem czy chcemy grać mężczyzną, czy kobietą.

 

W obu przypadkach postać nazywać ma się Morgan Yu, a na dzisiejszym nagraniu możecie usłyszeć głos bohaterki, bo właściwe tylko to różni pierwotną wersję zwiastuna od dzisiejszej.

 

Wybór płci będzie mieć kosmetyczne znaczenie, gdyż nie wpłynie on w żaden sposób na przebieg rozgrywki fabuły.

 

 

Przypominamy, że nowy Prey nie będzie miał zbyt wiele wspólnego z oryginalną produkcją z 2006 roku.

 

Tym razem akcja rozgrywać ma się na kosmicznej stacji Talos 1, gdzie będziemy uczestniczyć w pewnym projekcie naukowym.

 

Sytuacja wymknie się jednak spod kontroli, gdyż placówkę przejmie tajemnicza obca rasa.

 

To właśnie przeciwnicy mają być główną atrakcją gry.

 

Nie będą to bowiem klasyczni kosmici biegający z broniami laserowymi itd.

 

Zamiast tego zmierzymy się z dziwnymi istotami potrafiącymi przybierać rozmaite kształty.

 

Oznacza to, że wrogiem może się np. okazać kubek leżący na stole czy kosz na śmieci, który w mgnieniu oka przybierze swą prawdziwą postać.

 

Prey ukaże się w przyszłym roku na konsolach Xbox One, PlayStation 4 oraz komputerach osobistych.

 

423549250.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Żródło: http://www.gry-online.pl/



#11 fortyck

fortyck

    Administrator

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 11914 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 50a Lasówka - Płaszów

Napisano 18 październik 2016 - 19:49

Nowy zwiastun Prey opowiada historię Talos I

 

Mówi także o tym, jaki związek ze stacją ma TranStar.

 

20161018201306.jpg

 

Twórcy gry Prey opublikowali nowy zwiastun gry, ujawniający historię stacji Talos I oraz korporacji TranStar.

 

Zwiastun przedstawia, jak Związek Radziecki wyniósł na orbitę satelitę Vorona I, która po pewnym czasie zaczęła emitować niepokojące sygnały.

 

Sowieci postanowili zbadać sprawę, jednak ekipa astronautów została zaatakowana przez nieznane formy życia.

 

ZSRR nawiązało współpracę z USA, które postanowiło jednak zbadać głębiej całą sytuację.

 

Stację rozbudowano, ale ponownie badane, obce formy życia wydostały się ze strzeżonych pomieszczeń i unieszkodliwiły badaczy.

 

Stację opuszczono, ale po kilkudziesięciu latach korporacja TranStar przejęła stację i stworzyła Talos I.

 

Placówka ponownie rozpoczęła badania:

 

 

Prey zadebiutuje na PC, PlayStation 4 oraz Xboksie One w przyszłym roku.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Żródło: http://www.gram.pl/



#12 fortyck

fortyck

    Administrator

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 11914 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 50a Lasówka - Płaszów

Napisano 02 grudzień 2016 - 17:40

Gameplay z Prey prosto z The Game Awards 2016

 

Podczas gali The Game Awards 2016 zaprezentowano gameplay z Prey, pierwszoosobowej strzelaniny w klimatach science fiction od Arkane Studios.

 

Fragmenty z rozgrywką ukazują kilka ciekawych broni, jakie pojawią się w grze.

 

 

Jedną z gier pokazanych podczas gali The Game Awards 2016 był Prey, nadchodzący FPS w klimatach science fiction od Arkane Studios (twórców serii Dishonored).

 

Na szumnie zapowiadanym gameplayu z TGA mogliśmy zobaczyć kilka urywków z rozgrywką osadzoną na stacji kosmicznej opanowanej przez obcą formę życia. 

 

Choć akcja tytułu toczy się w stosunkowo niedalekiej przyszłości w roku 2035, film prezentuje kilka naprawdę ciekawych rodzajów broni – ekipa Arkane nie przestaje zaskakiwać oryginalnymi pomysłami na mechaniki rozgrywki, z czego zasłynęła seria Dishonored.

 

Jedną z nich jest wyrzutnia szybko stygnącego materiału, na który można się wspinać, z kolei inna umożliwia „wcielanie się” w przedmioty, by np. jako kubek przecisnąć się przez niewielką szczelinę – z pewnością będą miały one wiele ciekawych zastosowań w grze.

 

10739623.jpg

Oprócz zwykłej broni palnej Prey pozwoli wypróbować kilka oryginalnych pukawek.

 

Prey ukaże się na PC, Xboksie One i PlayStation 4 wiosną 2017 roku.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Żródło: http://www.gry-online.pl/



#13 fortyck

fortyck

    Administrator

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 11914 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 50a Lasówka - Płaszów

Napisano 02 grudzień 2016 - 18:38

Prey - Trailer z The Game Awards 2016

 



#14 fortyck

fortyck

    Administrator

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 11914 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 50a Lasówka - Płaszów

Napisano 07 grudzień 2016 - 21:35

Prey to trudna gra.

 

Czerpie z Dark Souls

 

Prey nie będzie przechodziło się samo.

 

O odpowiedni poziom trudności dba Arkane Studios, które w tym względzie wzoruje się na najlepszych.

 

20161207194449.jpg

 

- Zdecydowanie to trudna gra - tak nowego Preya na łamach Game Informera charakteryzuje Ricardo Bare, główny projektant gry.

 

 - Zwłaszcza wraz z rozwojem gry użytkownicy będą musieli zmieniać swoją strategię i sporo eksperymentować napotykając niektóre stworzenia.

 

Jeśli jest jakieś porównanie, można by tę grę opisać jako podobną do Dark Souls pod względem skali trudności.

 

Jesteśmy wielkimi fanami tego tytułu - zapewnia.

 

Bare twierdzi, że w Preyu znajdą się elementy survivalu oraz trudne wyzwania do przezwyciężenia.

 

Jeśli chodzi o te pierwsze...

 

 - Mamy system obrażeń.

 

Jeśli spadniesz z dużej wysokości, Twoje kości mogą się złamać.

 

Jeśli natkniesz się na wadliwie działającą maszynę, może to skutkować oparzenaimi trzeciego stopnia.

 

Kiedy takie rzeczy się dzieją, są pewnego rodzaju kary i musisz znaleźć medyka, by się ich pozbyć - tłumaczy.

 

Bethesda i Arkane Studios ostatnio zaprezentowały dwa nowe materiały z Preyagameplay trailer i film z samej rozgrywki.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Żródło: http://www.gram.pl/



#15 fortyck

fortyck

    Administrator

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 11914 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 50a Lasówka - Płaszów

Napisano 02 styczeń 2017 - 13:44

Prey bez problemów technicznych na PC – wywiad z Arkane Studios

 

Serwis Game Informer przeprowadził sesję pytań i odpowiedzi z twórcami Prey.

 

Raphael Colantonio oraz Ricardo Bare z Arkane Studios ujawnili garść informacji na temat fabuły i rozgrywki.

 

Przy okazji zapewnili też, że pecetowe wydanie gry nie będzie dręczone problemami technicznymi, jak miało to miejsce w przypadku Dishonored 2.

 

 

 

 

 

 

Prey w skrócie:

  • producent: Arkane Studios
  • wydawca: Bethesda
  • gatunek: FPS z elementami horroru
  • platformy sprzętowe: PC, XONE, PS4
  • data premier: wiosna 2017
  • inne: reboot serii Prey - nowy bohater i uniwersum; świat o otwartej strukturze; system mocy specjalnych o różnym poziomie rozwoju

 

 

 

 

Po bogatym w ogłoszenia okresie przedświątecznym twórcy oraz wydawcy tradycyjnie nie wykazują chęci do ujawniania szczegółów na temat nadchodzących produkcji.

 

Na szczęście tu i ówdzie pojawiają się jeśli nie same informacje lub materiały, to przynajmniej obietnice rychłego ujawnienia tychże, takie jak zapowiedź studia BioWare odnośnie Mass Effect: Andromeda, czy niedawna sesja pytań i odpowiedzi serwisu Game Informer z przedstawicielami Arkane Studios: dyrektorem kreatywnym Raphaelem Colantonio oraz głównym projektantem Ricardo Bare’em. 

 

Jak łatwo zgadnąć, rozmowa dotyczyła kolejnej produkcji studia – zapowiedzianego na wiosnę 2017 roku Prey.

 

Twórcy omówili wiele istotnych kwestii, wspominając m.in. o fabule, która ma być „mroczna i poważna”, a działania gracza mają mieć spore znaczenie na jej przebieg.

 

Co ciekawe, Prey pozwoli na likwidowanie z rzadka pojawiających się NPC-ów, nawet tak istotnych, jak właściciel głosu przemawiającego do nas przez większość rozgrywki.

 

Mimo że – według słów twórców – zabicie ocalałych nigdy nie będzie „trywialną kwestią”, gra będzie toczyła się dalej, a gracze będą mogli wykonać zadania, które zleciłaby im dana postać, choć bez otrzymania wstępnych informacji na temat danego questa.

 

Nasze działania doprowadzą do jednego z kilku zakończeń.

 

 

Colantonio podkreślił, że tytuł ma oferować sporo swobody także w innych aspektach. 

 

Twórcy określają Prey jako „open space station game”, co ma podkreślać wolność eksploracji. 

 

Oczywiście z początku niektóre ścieżki będą niedostępne, na przykład z powodu braku odpowiedniej zdolności lub wyjątkowo silnego obcego broniącego przejścia, ale koniec końców gracze uzyskają dostęp do wszystkich lokacji (przynajmniej tak obiecuje deweloper).

 

Wspomniano również, że zabawy z grawitacją – jedna z ciekawszych cech oryginalnego Prey z 2006 roku – będą obecne w nowej grze, aczkolwiek w nieco odmiennej formie.

 

W poprzedniczce przybierały one postać pól, ścieżek itp., tu natomiast będą miały bardziej środowiskowy charakter (czytaj: mają wynikać z samych lokacji, na przykład przestrzeni kosmicznej).

 

Niewiele powiedziano na temat zdolności głównego bohatera.

 

Twórcy ograniczyli się do wspomnienia o obecności innych mocy niż przemiana w obiekty, pokazana na dotychczasowych materiałach – na przykład takich, które pozwolą na manipulację prawami fizyki.

 

Colantonio zdradził również, że moce będzie można rozwijać, tym samym odblokowując nowe możliwości.

 

W przypadku wspomnianej zmiany kształtu gracze zaczną od przemiany w drobne obiekty, ale z czasem będą mogli przybrać kształt działka strażniczego lub robota.

 

343214539.jpg

Prey zaoferuje otwarty świat, ale nie wszystkie ścieżki będą od razu dostępne.

 

W trakcie rozmowy pojawiła się też kwestia pecetowego wydania gry.

 

Jak pamiętamy, premierowa wersja poprzedniej produkcji Arkane – Dishonored 2 – nie należała do najlepiej zoptymalizowanych tytułów minionego roku.

 

Teraz twórcy potwierdzili przypuszczenia internautów, wskazując wykorzystanie nowego, niesprawdzonego wcześniej silnika jako główną przyczynę problemów technicznych. 

 

W przypadku Prey zespół jest zdeterminowany, by taka sytuacja się nie powtórzyła, w czym ma pomóc zmiana silnika na najnowszą wersję CryEngine, jak również szczególna uwaga przywiązywana do optymalizacji:

 

Mieliśmy trudny start z pecetowym Dishonored 2.

 

W trakcie prac nad grą nigdy nie wiesz, jak będzie wyglądał efekt końcowy, zwłaszcza na PC, z jego licznymi konfiguracjami sprzętowymi etc.

 

Niestety, wyszło jak wyszło – wydaliśmy ją [grę – przyp. autora], potem zaktualizowaliśmy i teraz działa bardzo dobrze.

 

Rzecz jasna, teraz skupiamy się dwa razy bardziej, by zagwarantować bezbłędną wersję PC już w dniu premiery. […]

 

W przypadku Dishonored 2 mieliśmy do czynienia z nowym silnikiem, opartym na idTech, ale znacznie przerobionym.

 

Tym razem nie ma takiego ryzyka.

 

Prey wykorzystamy CryEngine i jest to silnik, który znany jest z wielu wydanych wcześniej produkcji.

 

[…] Niemniej jesteśmy świadomi problemu; wcześniej też byliśmy, ale zostaliśmy zaskoczeni.

 

Tym razem na pewno przywiążemy do tego większą uwagę.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Żródło: http://www.gry-online.pl/



#16 fortyck

fortyck

    Administrator

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 11914 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 50a Lasówka - Płaszów

Napisano 25 styczeń 2017 - 21:31

Prey - data premiery i nowy zwiastun

 

Poznaliśmy datę premiery Prey od studia Arkane.

 

Produkcja ukaże się 5 maja bieżącego roku na konsolach Xbox One, PlayStation 4 oraz komputerach osobistych.

 

Ponadto doczekaliśmy się nowego zwiastuna, informacji o pre-orderach.

 

 

Data premiery i zwiastun

Ekipa Arkane Studios zaprezentowała nowy zwiastun gry Prey, zawierający fragmenty rozgrywki.

 

Obejrzycie go poniżej, ale to dopiero początek dobrych wieści, gdyż deweloper ujawnił też datę premiery

 

Produkcja ukaże się 5 maja bieżącego roku na konsolach Xbox One, PlayStation 4 oraz komputerach osobistych.

 

Poza tym poznaliśmy kilka nowych informacji związanych z różnymi elementami tytułu.

 

 

Pre-ordery

Osoby, które złożą zamówienie przedpremierowe otrzymają Cosmonaut Shotgun Pack.

 

Zestaw zawiera m.in. trzy neuromody, pozwalające zaopatrzyć się w nowe moce, dwie apteczki czy też plany umożliwiające wytwarzanie amunicji do strzelby oraz jeden z rodzajów tej broni, nazwany Margrave Shotgun.

 

544295849.jpg

Zawartość Cosmonaut Shotgun Pack.

 

Informacje o grze

Deweloperzy wyjaśnili, że na stacji kosmicznej Talos I testowano nowy rodzaj neuromodów opartych na znanych już obcych, nazwanych Typhon.

 

Istotom udało się jednak uwolnić, a placówka stała się ich nowym domem, co jest oczywiście równoznaczne ze śmiercią większości załogi. 

 

Główny bohater Prey, Morgan Yu, nie jest zwykłym obiektem testowym, gdyż tak naprawdę to wiceprezes i dyrektor badań w TranStar Corporation, który oczywiście studiował kosmiczną rasę.

 

Jego prace zaowocowały możliwością kopiowania mocy obcych (wstrzykuje się je przez oczodoły przy użyciu specjalnego urządzenia).

 

544295865.jpg

Morgan Yu to nie byle kto, a szycha w TranStar Corporation.

 

 

 

 

 

 

 

Prey w skrócie:

  • strzelanka FPP od studia Arkane;
  • ukaże się 5 maja bieżącego roku na konsolach PlayStation 4, Xbox One oraz PC-tach;
  • zamówienia przedpremierowe premiowane są pakietem Cosmonaut Shotgun Pack.

 

 

 

 

 

Jedną z umiejętności Typhonów, a właściwie to jednego z ich rodzajów – Mimiców – jest możliwość przybierania różnych form, np. krzesła.

 

To już jednak wiedzieliśmy wcześniej. 

 

Okazało się jednak, że istnieją też bardziej zaawansowane wersje tej mocy, pozwalające np. zostać wieżyczką strażniczą.

 

Poza tym poznaliśmy kilka typów broni (S4 Tactical Pump Shotgun, GLOO Cannon, Typhon Lure, Q-Beam, Disruptor Stun Gun oraz Recycler Charge), a także dowiedzieliśmy się, że stacja Talos I będzie duża i bardzo zróżnicowana, a zwiedzać ją mamy nie tylko wewnątrz, ale i na zewnątrz.

 

544295881.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

338008177.png

 

Kontynuacja osadzonej w realiach science-fiction, bestsellerowej strzelaniny FPS z 2006 roku.

 

Po perturbacjach, będących swoistą zmorą cyklu, prace nad grą zapoczątkowane przez twórców pierwowzoru – studio Human Head – zostały ostatecznie ukończone przez Arkane Studios, znane głównie za sprawą Dishonored.

 

Fabuła drugiej części rozpoczyna się w tym samym czasie i miejscu, co w pierwowzorze z tą różnicą, iż wcielamy ... więcej o grze

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Żródło: http://www.gry-online.pl/



#17 fortyck

fortyck

    Administrator

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 11914 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 50a Lasówka - Płaszów

Napisano 13 luty 2017 - 21:58

Trochę z Dishonored, trochę z Dead Space'a - nowe screeny z Preya

 

Bethesda udostępniła nowe obrazki z Preya.

 

Po niedawnym ogłoszeniu terminu wydania gry atmosfera wokół niej gęstnieje.

 

Do tej pory nasza galeria z Preya była dość skromna, jednak właśnie wzbogaciła się o dziesięć nowych screenów.

 

Styl artystyczny widoczny na obrazkach po części przywodzi na myśl Dishonored.

 

Trudno się jednak dziwić, skoro za obydwa tytuły odpowiada to samo studio - Arkane.

 

Niektóre widoki, choćby z racji usytuowania akcji w kosmosie, przywodzą też na myśl Dead Space'a, jeden z najlepszych horrorów ostatnich lat.

 

Prey oparty jest na silniku CryEngine.

 

Jak niedawno poinformowała Bethesda Softworks, premiera gry odbędzie się 5 maja.

 

Przy okazji ujawnienia terminu wydania zaprezentowano też nowy trailer.

 

Tytuł trafi na konsole obecnej generacji i komputery, a twórcy zapewniają, że na tej ostatniej platformie od początku zadbają o właściwą optymalizację.

 

201702131717400.jpg

 

201702131717401.jpg

 

201702131717412.jpg

 

201702131717413.jpg

 

201702131717424.jpg

 

201702131717425.jpg

 

201702131717436.jpg

 

201702131717437.jpg

 

201702131717448.jpg

 

201702131717449.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Żródło: http://www.gram.pl/



#18 fortyck

fortyck

    Administrator

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 11914 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 50a Lasówka - Płaszów

Napisano 15 luty 2017 - 23:11

Prey - minimalne i zalecane wymagania sprzętowe.

 

Nie należą do najłagodniejszych

 

Szykujcie swoje pecety na nadejście Preya. Najnowsza produkcja Arkane Studios może nie mieć dla nich litości.

 

Do premiery Preya pozostały jeszcze niecałe trzy miesiące, ale Bethesda zdecydowała się już teraz podać minimalne i zalecane wymagania sprzętowe gry.

 

Pozostały do premiery czas użytkownicy komputerów będą mogli przeznaczyć na ewentualne dozbrojenie - trzeba bowiem przyznać, że podawane konfiguracje nie należą do najłagodniejszych.

 

Prey ma wyznaczony termin wydania na 5 maja, a oprócz blaszaków zadebiutuje też na PlayStation 4 i Xboksie One.

 

Ostatnio twórcy gry udostępnili nowy trailer i screeny

 

Minimalne wymagania sprzętowe Prey

 

  • Procesor: Intel Core i5-2400 3,1 GHz, AMD FX-8320
  • Grafika: GeForce GTX 670, Radeon HD 7870
  • VRAM: 2 GB
  • RAM: 8 GB
  • System operacyjny: Win 7 64
  • DirectX: DX 11
  • HDD: 55 GB wolnego

 

Zalecane wymagania sprzętowe Prey

  • Procesor: Intel Core i7-3770 4-Core 3.4GHz, AMD FX-8350
  • Grafika: GeForce GTX 970 4GB, AMD Radeon R9 290
  • VRAM: 4 GB
  • RAM: 8 GB
  • System operacyjny: Win 7 64
  • DirectX: DX 11
  • HDD: 55 GB wolnego

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Żródło: http://www.gram.pl/



#19 fortyck

fortyck

    Administrator

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 11914 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 50a Lasówka - Płaszów

Napisano 15 luty 2017 - 23:12

Godzina rozgrywki z Prey
 
Czysty gameplay, bez komentarza.
 
Na kanale DualShockes opublikowano pełną godzinę rozgrywki z Prey.
 
Materiał przedstawia początek przygody, a więc i zalążek fabuły.
 
Ostrzegamy przed drobnymi spoilerami.
 

Również mieliśmy okazję przetestować nową grę studia Arkane - Artur podkreślił, że produkcja z powodzeniem czerpie inspiracje z serii BioShock czy Deus Ex.

 

Prey rozpoczyna się, gdy bohater trafia z Ziemi na stację kosmiczną.

 

Prowadzone są tam eksperymenty na niebezpiecznych kosmitach, którzy potrafią przybierać wygląd przedmiotów użytku codziennego.

 

W pewnym momencie coś idzie jednak nie po myśli naukowców, a obcy wymykają się spod kontroli.

 

Bohater musi poradzić sobie w niesprzyjających okolicznościach.

 

 

Podstawą rozgrywki jest eksploracja oraz walka.

 

Na arsenał złożą się tradycyjne karabiny i strzelby, ale też promień laserowy i działko, którym nie tylko zranimy wrogów, ale również zatkamy dziury w rurach z gazem i stworzymy prowizoryczne stopnie, po których wejdziemy wyżej.

 

Prey debiutuje 5 maja na PC i konsolach.

 

Deweloperzy zapewniają, że wersja komputerowa będzie zoptymalizowana lepiej niż Dishonored 2.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Żródło: http://www.eurogamer.pl/



#20 fortyck

fortyck

    Administrator

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 11914 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 50a Lasówka - Płaszów

Napisano 16 luty 2017 - 13:15

Zobaczcie godzinny gameplay z Prey

 

Prey to nowa gra autorstwa studia Arkane, która ma czerpać z tytułów takich jak BioShock i System Shock.

 

Wczoraj opublikowaliśmy zapowiedź gry, a dziś prezentujemy jednogodzinny gameplay z tej obiecującej produkcji.

 

Wczoraj wieczorem gros serwisów branżowych opublikowało swoje pierwsze wrażenia z Prey – bardzo dobrze zapowiadającego się FPS-a, który powinien przypaść do gustu fanom tytułów takich jak BioShock i System Shock.

 

Bazę dla artykułów stanowiła konferencja prasowa w Londynie, na której miał miejsce pokaz tego tytułu.

 

Przy okazji w sieci pojawił się obszerny gameplay z początku gry. 

 

Jest co oglądać, bo wideo trwa ponad godzinę.

 

W konferencji uczestniczył również nasz redaktor, który zebrał interesujące materiały.

 

W rezultacie my także opublikowaliśmy wczoraj zapowiedź gry.

 

Oprócz tego, wszystkich graczy zainteresowanych pierwszymi wrażeniami z Preya zapraszamy do obejrzenia naszego nowego materiału wideo.

 

 

Ponad godzinny walkthrough jest przedsmakiem tego, co czeka graczy już za kilka miesięcy – premiera gry odbędzie się bowiem w maju tego roku.

 

Warto obejrzeć poniższe wideo, bowiem Prey prezentuje się naprawdę nieźle.

 

Wygląda na to, że dla fanów BioShocka będzie to pozycja obowiązkowa.

 

 

Pierwszy gameplay z gry zaprezentowano już na zeszłorocznym gamescomie.

 

Obserwując niecodzienną możliwość przeobrażenia się w... kubek, dziennikarze zaczęli żartować z produkcji.

 

To chyba uraziło twórców gry, którzy na niedawnej konferencji zdecydowali się zaprezentować bardziej istotne walory Preya, takie jak intrygujący świat, atmosferę horroru i kapitalny projekt poziomów.

 

Teraz nie było już zbyt wielu powodów do żartów – zamiast tego pojawiło się mnóstwo powodów, by na grę zacząć czekać z niecierpliwością.

 

612400036.jpg

 

Atmosfera w nowym Preyu jest tak gęsta, że aby przetrwać, będziemy musieli zamieniać się w kubek.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

338008177.png

 

Następca osadzonej w realiach science fiction, bestsellerowej strzelaniny FPS z 2006 roku.

 

Po perturbacjach, będących swoistą zmorą cyklu, stworzenie gry zlecono Arkane Studios, znanemu głównie za sprawą serii Dishonored.

 

Nie jest to typowa kontynuacja, a raczej swoisty reboot pierwowzoru; obie gry łączy w zasadzie jedynie konwencja gatunkowa i konieczność samotnej walki z Obcymi na pokładzie zawieszonej w ... więcej o grze

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Żródło: http://www.gry-online.pl/






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych