Skocz do zawartości


Nowy materiał

 

foto i video 

 

 we wrześniu


Zdjęcie

Prey


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
41 odpowiedzi w tym temacie

#41 fortyck

fortyck

    Administrator

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 11914 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 50a Lasówka - Płaszów

Napisano 14 maj 2017 - 20:26

Nowy patch do Preya naprawia uszkodzone zapisy gry
 
Studio Arkane wypuściło patch do gry Prey, oznaczony numerem v1.2.
 
Jego najważniejszą funkcją jest usunięcie błędu, który u niektórych graczy powodował uszkadzanie zapisów stanu gry.
 
Choć Prey na PC radzi sobie całkiem dobrze, nie brakuje w nim błędów, które mogą doprowadzić gracza do szewskiej pasji.
 
Zdecydowanie najpoważniejszym z nich jest sporadyczne uszkadzanie zapisów stanu gry, które może zaprzepaścić godziny rozgrywki.
 
Na szczęście problem ten powinien zniknąć z wypuszczonym niedawno patchem, oznaczonym numerem v1.2.
 
W dodatku oprócz pozbycia się błędu łatka ma naprawiać poprzednio uszkodzone zapisy.
 
433200627.jpg
Uszkodzenie zapis po kilkunastu godzinach zabawy to potwornie frustrująca sprawa.
 
Na szczęście wraz z najnowszym patchem ten problem powinien zniknąć.
 
 
To najważniejsza funkcja nowego patcha, ale bynajmniej nie jedyna.
 
Poprawki obejmują m.in. okazjonalnie znikające wskaźniki celu oraz błędy podczas hakowania czy korzystania z działka LEPIK.
 
Łatka lepiej dopasowuje też poziomy oprawy audio.
 
Wreszcie patch v1.2 nieco utrudni zabawę graczom, zapewniając, że jeśli w danej lokacji znajduje się obcy zwany Koszmarem, automatycznie zacznie on poszukiwania naszej postaci.
 
Aktualizacja uniemożliwia także wykorzystywanie błędu podczas recyclingu, który pozwalał na pozyskiwanie nieskończonych materiałów.
 
Lista poprawek nie jest więc szczególnie długa i z pewnością doczekamy się kolejnych patchów do Preya, na razie jednak najważniejsze jest to, że zniknął problem z zapisami gry.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
338008177.png
 
Następca osadzonej w realiach science fiction, bestsellerowej strzelaniny FPS z 2006 roku.
 
Po perturbacjach, będących swoistą zmorą cyklu, stworzenie gry zlecono Arkane Studios, znanemu głównie za sprawą serii Dishonored.
 
Nie jest to typowa kontynuacja, a raczej swoisty reboot pierwowzoru; obie gry łączy w zasadzie jedynie konwencja gatunkowa i konieczność samotnej walki z Obcymi na pokładzie zawieszonej w ... więcej o grze
 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Żródło: http://www.gry-online.pl/



#42 fortyck

fortyck

    Administrator

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 11914 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 50a Lasówka - Płaszów

Napisano 03 sierpień 2017 - 21:23

Łatka Prey obiecuje poradzenie sobie z zacinaniem na PS4
 
Zmiany także na PC i Xbox One.
 
Po premierze w maju w temacie Prey zrobiło się raczej cicho, jak to zwykle bywa w przypadku produkcji stawiających na rozgrywkę dla jednego gracza.
 
Teraz twórcy powracają jednak z dużo łatką.
 

Patch 1.05 powinien być już dostępny na PC, PS4 i Xbox One.

 

1.jpg

Oculus Rift?

 

Pełną listę zmian i poprawek znaleźć można w serwisie społecznościowym Reddit, lecz najważniejsze jest chyba poradzenie sobie z tearingiem i zacinaniem w wersji PS4, o czym wspominało już Digital Foundry w analizie.

 

„Dobra wiadomość jest taka, że poprawiono kwestię sterowania i usunięto dodatkowe opóźnienie, ale - mówiąc wprost - Prey zaczął okropnie zacinać” - wspominaliśmy zaraz po publikacji łatki wprowadzającej wsparcie dla PS4 Pro.

 

„To bez wątpienia najgorszy przypadek nierównego generowania klatek, z jakim mieliśmy do czynienia, tworzący iluzję znacznie niższej liczby klatek na sekundę” - dodało Digital Foundry.

 

Wszelkie zmiany w tej materii będą więc mile widziane.

 

Jest też szereg mniejszych poprawek, jak koniec z przechodzeniem przez podłogę przy użyciu żelu GLOO.

 

Zajęto się głównie usuwaniem błędów, w sztucznej inteligencji, w interfejsie, walce czy oświetleniu.

 

 

Prey to gra studia twórców Dishonored, lecz od innego oddziału tej firmy, z siedzibą w Teksasie.

 

To również restart serii zapoczątkowanej w 2006 roku przez produkcję o takim samym tytule od studia Human Head.

 

Nowy Prey nie jest typową strzelanką FPP.

 

Ważnym elementem rozgrywki jest nie tylko walka, ale także eksploracja i pokonywanie przeszkód na różne sposoby.

 

Stąd porównania do cyklu Deus Ex czy BioShock.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Żródło: http://www.eurogamer.pl/






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych