Skocz do zawartości


Nowy materiał

 

foto i video 

 

 we wrześniu


Zdjęcie

For Honor


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
46 odpowiedzi w tym temacie

#41 fortyck

fortyck

    Administrator

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 11706 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 50a Lasówka - Płaszów

Napisano 22 marzec 2017 - 22:25

For Honor zostało zaprojektowane tak, by nie dało się odblokować wszystkiego?

 

Deweloperzy gry For Honor przyznali, że zaprojektowali grę tak, żeby nie dało się w sensownym czasie odblokować wszystkich elementów wyposażenia dla postaci.

 

Wyznanie to rozwścieczyło graczy, którzy wydali niemałe pieniądze na zakup produkcji.

 

Firma Ubisoft po raz kolejny podpadła graczom.

 

Tym razem oburzeni są fani For Honor – trzecioosobowej gry akcji, w której walczymy rycerzami, samurajami i wikingami w ramach sieciowych potyczek.

 

Podczas ostatniego streamu deweloperzy wyznali, że zaprojektowali swój tytuł w ten sposób, by nie dane nam było odblokować wszystkiego.

 

Mechanizm ten porównano do produkcji free-to-play z gatunku MOBA i MMORPG.

 

Chodzi o to, że obecnie potrzeba 91500 sztuk stali (wirtualna waluta), by zgarnąć wszystkie przedmioty dla jednej postaci, czyli 1098000 dla każdego herosa. 

 

Według wyliczeń jednego z użytkowników forum Reddit, by odblokować wszystko dla wszystkich hardkorowi gracze muszą poświęcić około 326 dni, a osoby bawiące się „tylko” przez kilka godzin dzienne potrzebować będą na to 2,5 roku.

 

Niby to tylko kosmetyczne elementy, ale faktem jest, że tak naprawdę wyposażenie ma znaczenie, a w sensownym czasie można zdobyć stal na ulepszenie 1-2 postaci.

 

547930954.jpg

For Honor – Ubisoft wyciąga rękę po jeszcze więcej pieniędzy.

 

 

 

 

 

 

 

For Honor w skrócie:

  • gra akcji nastawiona na sieciowe pojedynki rycerzy, samurajów i wikingów;
  • dostępna na konsolach Xbox One, PlayStation 4 i PC-tach;
  • deweloperzy przyznali, że gra została tak zaprojektowana, by nie dało się odblokować wszystkiego w sensownym czasie.

 

 

 

 

 

 

Gracze wkurzyli się, bo zapłacili sporo pieniędzy, a nie mają dostępu do całej zawartości i prędko mieć nie będą, no chyba, że wydadzą sporo dodatkowej kasy na Steel Packs.

 

W przypadku przywołanych przez deweloperów gier MOBA, mówimy o darmowych tytułach.

 

Rozpoczynając zabawę zdajemy sobie sprawę, że nie dostaniemy wszystkiego i będziemy musieli dużo grać, by np. zdobyć kolejnych bohaterów lub wydać sporo pieniędzy na skórki i inne przedmioty kosmetyczne.

 

Tak to po prostu działa.

 

Natomiast For Honor to gra AAA, kosztująca w dniu premiery na konsolach ponad 200 zł i nieco mniej na PC-tach.

 

Dodatkowo kosmetyczne elementy nie są wcale takie kosmetyczne, a wyposażenie każdej postaci jest praktycznie niemożliwe bez płacenia.

 

Warto też wspomnieć, że przepustka sezonowa również tania nie jest (niecałe 40 euro, czyli jakieś 171 zł), a i ona nie daje wszystkiego.

 

Firma ponoć zbiera dane na temat tego problemu i niewykluczone, że w przyszłości zwiększy np. ilość zdobywanej stali, ale to jeszcze nic pewnego.

 

Tak czy siak, takim systemem i takimi wypowiedziami raczej nie przysporzy sobie kolejnych fanów.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

431683080.gif

 

Osadzona w quasi-historycznych realiach trzecioosobowa gra akcji, ukierunkowana na rozgrywkę sieciową.

 

Za powstanie tytułu odpowiada doświadczone studio Ubisoft Montreal, mające na koncie tak kultowe serie jak FarCry oraz Assassin’s Creed.

 

W grze naprzeciw siebie stają trzy frakcje: The Chosen, The Legions i The Warborn, wzorowane odpowiednio: na japońskich samurajach, europejskich rycerzach oraz skandynawskich ... więcej o grze

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Żródło: http://www.gry-online.pl/



#42 fortyck

fortyck

    Administrator

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 11706 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 50a Lasówka - Płaszów

Napisano 04 kwiecień 2017 - 20:41

For Honor zostało zalane falą negatywnych recenzji

 

W ostatnim czasie na Steamie pojawiło się mnóstwo negatywnych recenzji gry For Honor.

 

Produkcja studia Ubiosft zbiera od graczy baty za problemy sieciowe, kiepski balans postaci oraz mikropłatności.

 

Jak zauważono w serwisie VG24/7, w ostatnim czasie gra For Honor od firmy Ubisoft zbiera wiele negatywnych opinii wśród użytkowników Steama.

 

Choć tytułowi nigdy nie udało się podbić serc osób korzystających z platformy Valve, to najnowsze recenzje to praktycznie same łapki w dół, przez co ich ogólna opinia spadła do miana „W większości negatywne”.

 

Natomiast średnia liczona ze wszystkich postów graczy jest nieco lepsza, bo „Mieszana”, ale trend z ostatnich tygodni nie wróży dobrze na przyszłość.

 

Całkiem niedawno wybuchła mała afera związana z mikropłatnościami.

 

Według deweloperów gra została zaprojektowana tak, by nie można było w sensownym czasie odblokować wszystkiego dla więcej niż dwóch postaci, no chyba że wydacie „trochę” pieniędzy.

 

Kilka dni temu udostępniono aktualizację zwiększającą ilość zdobywanej stali, ale chyba nie tylko w tym leży problem kiepskich opinii.

 

448574057.jpg

Ubisoft zbiera od steamowych graczy baty za For Honor.

 

Przeglądając steamowe recenzje można się natknąć na rozmaite zarzuty. Jedni dają łapkę w dół, bo „to gra Ubisoftu”.

 

Poza hejterami są też jednak bardziej konkretni użytkownicy, którzy wśród wad wymieniają przede wszystkim balans postaci i problemy sieciowe (rozłączanie się, kiepski matchmaking, P2P).

 

Oczywiście zarzuty o mikropłatności w grze klasy AAA to również jeden z głównych argumentów.

 

Krótko pisząc, Ubisoft ma problem, ale niewykluczone, że wyjdzie z walki obronną ręką. 

 

Tom Clancy's Rainbow Six: Siege na początku życia także nie było kochaną przez wszystkich produkcją, ale jej ciągły rozwój sprawił, że obecnie gra zbiera bardzo pozytywne opinie.

 

Miejmy nadzieję, że w przypadku For Honor będzie podobnie i z czasem tytuł pozbędzie się nękających go problemów.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

431683080.gif

 

Osadzona w quasi-historycznych realiach trzecioosobowa gra akcji, ukierunkowana na rozgrywkę sieciową.

 

Za powstanie tytułu odpowiada doświadczone studio Ubisoft Montreal, mające na koncie tak kultowe serie jak FarCry oraz Assassin’s Creed.

 

W grze naprzeciw siebie stają trzy frakcje: The Chosen, The Legions i The Warborn, wzorowane odpowiednio: na japońskich samurajach, europejskich rycerzach oraz skandynawskich ... więcej o grze

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Żródło: http://www.gry-online.pl/



#43 fortyck

fortyck

    Administrator

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 11706 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 50a Lasówka - Płaszów

Napisano 27 kwiecień 2017 - 20:06

For Honor – w maju start drugiego sezonu

 

Firma Ubisoft orze jak może, byle tylko podtrzymać zainteresowanie grą For Honor.

 

Dzisiaj światło dzienne ujrzał efektowny zwiastun drugiego sezonu, którego premiera ma się odbyć w maju.

 

Ubisoft opublikował dzisiaj zwiastun drugiego sezonu, jaki rozpocznie się w For Honor szesnastego maja.

 

Wydarzenie wystartuje jednocześnie na wszystkich platformach (a zatem na komputerach osobistych, Xboksie One i PlayStation 4), a przyniesie ze sobą całkiem sporo nowej zawartości, z której jednak tylko część będzie dostępna całkowicie za darmo.

 

Nim przejdziemy do opisu przygotowanych przez deweloperów atrakcji, rzućmy okiem na wspomniany wcześniej materiał wideo.

 

 

Skoro seans mamy już za sobą, możemy przejść do listy dodatków.

 

Zacznijmy od tego, że start nowego sezonu przyniesie ze sobą dwie nowe mapy (Forge oraz Temple Garden), pachnące świeżością wyposażenie zwane „epickim”, a także liczne poprawki i nowości w mechanice rozgrywki.

 

Wszystko to zostanie udostępnione za darmo w dniu rozpoczęcia omawianego wydarzenia.

 

Inaczej mają się sprawy z nowymi bohaterami.

 

Do naszej dyspozycji zostanie oddany Shinobi (Samurajski Asasyn wyspecjalizowany w eliminacji przeciwników z godną pozazdroszczenia precyzją) oraz Centurion doskonale radzący sobie w walce w zwarciu.

 

W pierwszej kolejności, a więc szesnastego maja, herosi trafią w ręce osób zaopatrzonych w przepustkę sezonową.

 

Pozostali będą musieli poczekać na swoją kolej tydzień dłużej – odblokowanie nowych postaci będzie się dla nich wiązać z koniecznością uiszczenia opłaty w stali pełniącej w omawianej produkcji rolę waluty.

 

25559125.jpg

Czy Shinobi zdoła namieszać na wirtualnym polu bitwy?

 

W tym momencie warto pochylić się nad słabnącym zainteresowaniem grą, którego pierwszą jaskółką był spadek liczby graczy na platformie Steam.

 

Nie musiało minąć wiele czasu, by tytuł został zalany prawdziwą falą negatywnych recenzji – produkcji oberwało się za mikropłatności, kiepski balans postaci i problemy sieciowe.

 

Z uwagi na problemy firmy Ubisoft, która jeszcze w tym roku może zostać przejęta przez koncern Vivendi, deweloperzy mają niebywałą okazję by naprawić przynajmniej część błędów i tym samym odzyskać zaufanie graczy.

 

O tym, czy start nowego sezonu zażegna problemy tego tytułu, przekonamy się w ciągu najbliższych tygodni.

 

25559141.jpg

Miejmy nadzieję, że właśnie w taki sposób autorzy For Honor już niedługo uporają się ze wszystkimi problemami trapiącymi ten tytuł…

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

431683080.gif

 

Osadzona w quasi-historycznych realiach trzecioosobowa gra akcji, ukierunkowana na rozgrywkę sieciową.

 

Za powstanie tytułu odpowiada doświadczone studio Ubisoft Montreal, mające na koncie tak kultowe serie jak FarCry oraz Assassin’s Creed.

 

W grze naprzeciw siebie stają trzy frakcje: The Chosen, The Legions i The Warborn, wzorowane odpowiednio: na japońskich samurajach, europejskich rycerzach oraz skandynawskich ... więcej o grze

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Żródło: http://www.gry-online.pl/



#44 fortyck

fortyck

    Administrator

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 11706 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 50a Lasówka - Płaszów

Napisano 03 maj 2017 - 21:08

For Honor – nowi czempioni na krótkich prezentacjach

 

Bohaterowie trafią do gry wraz z rozpoczęciem nowego sezonu rankingowego.

 

20170503190351.jpg

 

Dwa dni temu informowaliśmy o atrakcjach, jakie planuje Ubisoft w związku z nadejściem drugiego sezonu rankingowego w For Honor.

 

We wspomnianej wiadomości przeczytacie, że do stawki dołączy dwóch nowych bohaterów, którzy zasilą szeregi Rycerzy i Samurajów.

 

Do sieci trafiły krótkie prezentacje obu czempionów, które możecie zobaczyć poniżej.

 

Drugi sezon rankingowy rozpocznie się 16 maja dla wszystkich posiadaczy Przepustki Sezonowej.

 

Pozostali gracze przyłączą się do rankingowych zmagań tydzień później – 23 maja.

 

 

 

Centurion nawiązuje do starożytnych gladiatorów.

 

Posługuje się typowym dla tamtych czasów mieczem – gladiusem i stanowi dosyć dobry przykład równowagi pomiędzy zadawanymi obrażeniami, a wytrzymałością na ataki innych graczy.

 

Z kolei Shinobi to typowy zabójca, bazujący na zręczności i obrażeniach zadawanych za pomocą kusarigamy.

 

For Honor ukazało się 14 lutego na komputerach osobistych i konsolach ósmej generacji.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Żródło: http://www.gram.pl/



#45 fortyck

fortyck

    Administrator

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 11706 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 50a Lasówka - Płaszów

Napisano 28 lipiec 2017 - 20:27

For Honor z dedykowanymi serwerami.

 

Twórcy ujawniają plany rozwoju gry

 

Firma Ubisoft ujawniła plany rozwoju gry For Honor.

 

Gracze mogą liczyć na nowych wojowników, tryby i mapy oraz zmiany w systemie walki w okresie od sierpnia 2017 roku do lutego 2018.

 

Ponadto zespół planuje migrację na serwery dedykowane.

 

Firma Ubisoft ujawniła szczegóły dotyczące rozwoju gry For Honor – sieciowej gry akcji wydanej w lutym na PC oraz konsolach Xbox One i PlayStation 4.

 

Tytuł początkowo przyciągnął wielu zainteresowanych, ale gwałtowny spadek liczby graczy w pierwszym miesiącu oraz późniejsza fala negatywnych recenzji na Steamie w związku z aferą z mikropłatnościami nie wróżyły dobrze na przyszłość.

 

Francuski koncern tradycyjnie wziął się za naprawienie tytułu w kolejnych aktualizacjach i zamierza kontynuować ten trend w kolejnych sezonach – rozpoczynającym się w sierpniu trzecim oraz zaplanowanym na listopad czwartym.

 

Każdy z nich wprowadzi po dwie mapy oraz dwóch herosów, a także garść emotek, egzekucji, strojów i istotniejszych nowości i poprawek w balansie gry.

 

Trzeci sezon zaoferuje m.in. betę turniejowego wariantu Pojedynku, wyższy poziom reputacji i pecetowe testy zaktualizowanego systemu walki.

 

W czwartym doczekamy się trybu 4 na 4 wraz ze stosownym rankingiem, nowej areny treningowej oraz nowego samouczka.

 

81399215.jpg

Źródło: blog Ubisoftu.
 
Na tym nie koniec.
 
Widoczna wyżej infografika wspomina również o wprowadzeniu długo oczekiwanej nowości – serwerów dedykowanych.
 
Ma to rozwiązać dotychczasowe problemy ze stabilnością oraz z zatrzymywaniem się gry po wyjściu gracza wybranego na gospodarza sesji.
 
Niestety, na tę nowość przyjdzie nam poczekać, jako że zabrakło jej na liście zmian planowanych na okres od sierpnia 2017 do lutego 2018 roku.
 
Potwierdza to wywiad z Romanem Camposem-Oriolą (dyrektorem kreatywnym zespołu For Honor) na oficjalnym blogu Ubisoftu, według którego migracja na dedykowane serwery wymaga mnóstwo czasu oraz pracy.
 
Twórca zdradził też co nieco na temat zmian w systemie walki, mających zachęcić graczy do wykazywania inicjatywy.
 
W tym celu chcą zmniejszyć ryzyko związane z atakowaniem oraz nieco ograniczyć pasywny styl gry, na przykład przez zwiększenie obrażeń otrzymywanych po zablokowaniu ciosu oraz osłabienie parowania przez brak darmowego przełamania gardy.
 
85235467.jpg
Zmiany w systemie walki, dedykowane serwery, nowe postacie i mapy to tylko niektóre z nowości planowanych przez twórców For Honor.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
431683080.gif
 
Osadzona w quasi-historycznych realiach trzecioosobowa gra akcji, ukierunkowana na rozgrywkę sieciową.
 
Za powstanie tytułu odpowiada doświadczone studio Ubisoft Montreal, mające na koncie tak kultowe serie jak FarCry oraz Assassin’s Creed.
 
W grze naprzeciw siebie stają trzy frakcje: The Chosen, The Legions i The Warborn, wzorowane odpowiednio: na japońskich samurajach, europejskich rycerzach oraz skandynawskich ... więcej o grze

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Żródło: http://www.gry-online.pl/



#46 fortyck

fortyck

    Administrator

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 11706 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 50a Lasówka - Płaszów

Napisano 03 sierpień 2017 - 22:10

For Honor: Szczegóły kolejnego sezonu

 

for-honor-gladiator_4bp3.jpg

 

Dostaniemy między innymi dwie nowe postacie.

Niedawno Ubisoft ogłosił plany na przyszłość For Honor, wspominając między innymi o serwerach dedykowanych, na które będzie trzeba jednak jeszcze trochę poczekać.

 

Wcześniej gracze otrzymają sezon trzeci, a wraz z nim dwóch nowych bohaterów oraz tyle samo map.

 

Przedstawiciel wikingów, gàidheal, będzie walczył oburęcznym mieczem, natomiast nowy nabytek rycerzy, gladiator, stanie do boju z puklerzem i trójzębem.

 

Jeśli chodzi o mapy, możemy spodziewać się Wikińskiej wioski oraz Warty, czyli potężnego zamku z działającą balistą.

 

Oprócz tego pojawią się również pomniejsze dodatki, które zobaczycie na poniższym filmiku.

 

Premiera Goryczy i chwały odbędzie się 15 sierpnia.

 

Jak zwykle osoby nieposiadające przepustek sezonowych będą musiały poczekać na nowych bohaterów tydzień dłużej.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Żródło: https://www.cdaction.pl/



#47 fortyck

fortyck

    Administrator

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 11706 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 50a Lasówka - Płaszów

Napisano 12 sierpień 2017 - 20:02

Zwiastuny For Honor prezentują dodatkowe postacie i mapy
 
Treści z trzeciego sezonu.
 
Ubisoft opublikował zestaw materiałów prezentujących treści, które we wtorek trafią do For Honor w ramach trzeciego sezonu rozgrywek.
 

Nagrania przybliżają więc między innymi dwie nowe postacie, które pojawią się w grze - Gàidhealera oraz Gladiatora.

 

Pierwszy z wojowników reprezentuje frakcję Wikingów, a w walce korzysta z ogromnego miecza dwuręcznego.

 

Spośród dostępnych w produkcji broni, ostrze ma najdłuższy zasięg.

 

Podopieczny dysponuje również dwoma postawami - defensywną do kontrataków oraz ofensywną, która pozwoli zadać wysokie obrażenia, ale uniemożliwi blokowanie wrogich ciosów.

 

Pomiędzy oboma będzie się można oczywiście swobodnie przełączać.

 

 

Natomiast Gladiator jest przedstawicielem ugrupowania Rycerzy i posługuje się dość egzotycznym orężem - trójzębem.

 

Jegomość nosi lekki pancerz, dzięki czemu jest zręczny i sprawny.

 

Co ciekawe, posiada pasek wytrzymałości dłuższy niż inne klasy w grze.

 

Potrafi też ogłuszać wrogów ciosami pięści.

 

Nowi bohaterowie trafią bez dodatkowych opłat do właścicieli przepustek sezonowych, już 15 sierpnia.

 

Pozostali gracze otrzymają opcję kupna postaci od 22 sierpnia - cenę każdej ustalono na 15 tysięcy sztuk srebra gromadzonego podczas zabawy.

 

 

Wraz z rozpoczęciem trzeciego sezonu światło dzienne ujrzą także dwie kolejne mapy.

 

Pierwsza - Warta - umożliwi toczenie bojów na terenie zrujnowanego zamku.

 

Z kolei drugą lokację - o nazwie Wikińska wioska - osadzono w osadzie północnych wojowników.

 

Na obu planszach autorzy umieszczą pułapki środowiskowe, w tym balistę i beczki.

 

 

 

To jednak nie wszystko, ponieważ 15 sierpnia twórcy wydadzą również następną łatkę.

 

Aktualizacja wprowadzi przedmioty w jakości legendarnej, podniesie maksymalny poziom reputacji do 40. oraz doda nowe opcje zmiany wyglądu.

 

Obecnie zaś trwa darmowy weekend z For Honor.

 

Wszyscy zainteresowani mogą bezpłatnie zapoznać się zarówno z kampanią fabularną gry, jak i trybami sieciowymi oraz dostępnymi w produkcji postaciami.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Żródło: http://www.eurogamer.pl/






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych