Skocz do zawartości


Nowy materiał

 

foto i video 

 

 we wrześniu


Zdjęcie

Tyranny


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
23 odpowiedzi w tym temacie

#1 fortyck

fortyck

    Administrator

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 11893 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 50a Lasówka - Płaszów

Napisano 17 lipiec 2016 - 10:35

10 listopada 2016 r. nastąpi premiera gry Tyranny.
 

A oto pierwszy (15 marca 2016) zwiastun gry Tyranny

 

 

 

 

 

 

 

 

Wymagania sprzętowe


Minimalne:

  • system operacyjny: Windows 7 64-bit lub nowszy
  • procesor: Intel Core 2 Quad Q9505 @ 2.80 GHz / AMD Athlon II X4 840 @ 3.10 GHz 
  • pamięć: 6 GB RAM
  • karta graficzna: ATI Radeon HD 5770 lub NVIDIA GeForce GTS450 z 1GB VRAM 
  • HDD: 15 GB wolnego miejsca na dysku twardym
  • karta dźwiękowa: kompatybilna z DirectX

 

Zalecane:

 

  • system operacyjny: Windows 7 64-bitlub nowszy
  • procesor: Intel Core i3-2100 @ 3.10 GHz / AMD Phenom II X4 955 @ 3.10 GHz 
  • pamięć: 8 GB RAM
  • karta graficzna: Radeon HD 6850 lub NVIDIA GeForce GTX 560 z 1GB VRAM 
  • HDD: 15 GB wolnego miejsca na dysku twardym
  • karta dźwiękowa: kompatybilna z DirectX


#2 fortyck

fortyck

    Administrator

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 11893 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 50a Lasówka - Płaszów

Napisano 17 lipiec 2016 - 10:36

Tyranny - nowe RPG Obsidianu ukaże świat, w którym wygrało zło

 

Studio Obsidian Entertainment oraz firma Paradox Interactive zapowiedziały grę Tyranny, czyli pecetowego RPG-a osadzonego w świecie fantasy, w którym zwyciężyły siły zła.

 

W kampanii gracze wcielą się w oficera armii mrocznego lorda.

 

505115044.jpg

Gra trafi do sprzedaży w tym roku.
 
Kilka dni temu pisaliśmy o planach rychłego ujawnienia nowego projektu studia Obsidian Entertainment, opracowywanego wspólnie z firmą Paradox Interactive.
 
Teraz wreszcie poznaliśmy konkrety.
 
Podczas trwającej obecnie konferencji GDC twórcy zapowiedzieli grę RPG Tyranny, osadzoną w ponurym świecie fantasy, w którym klasyczne dla tego gatunku starcie sił zła i dobra zakończyło się kompletną porażką drugiej z tych frakcji.
 
Tytuł zmierza wyłącznie na pecety i szykowane są wersje na systemy Windows, OSX i Linux.
 
Premiera ma nastąpić w tym roku.
 
Fabuła Tyranny rozpocznie się dawno po tym, jak mroczna istota znana jako Kyros rozgromiła siły śmiertelników, zgładziła bohaterów i przejęła kontrolę nad całą krainą Tiers, wprowadzając wszędzie tytułową tyranię.
 
Zwycięstwo zła ma być absolutne oraz ostateczne i nic, co zrobią gracze nie będzie w stanie tego zmienić.
 
Głównym bohaterem będzie osoba, która na takim obrocie spraw skorzystała.
 
Pokierujemy bowiem oficerem w armii Kyrosa, będącym dla zwykłych ludzi sędzią i katem, pilnującym, aby realizowana była wola tyrana.
 
Pierwszy zwiastun gry.
 
Nie znaczy to wcale, że zmuszeni zostaniemy do zabawy psychopatą lubującym się w mordowaniu niewinnych osób.
 
Taka opcja będzie oczywiście dostępna, ale równie skutecznym sposobem na zagwarantowanie lojalności ludu w stosunku do Kyrosa ma być zaprowadzenie bezwzględnych, ale sprawiedliwych rządów.
 
Wysoka pozycja postaci w hierarchii krainy sprawi, że nawet małe decyzje będą w dramatyczny sposób wpływały na sytuację w świecie, kształtując przyszłość całego uniwersum i tysięcy jego mieszkańców.
 
Na razie ujawniono niewiele informacji na temat mechanizmów rozgrywki.
 
Sądząc po pierwszych screenach, Tyranny wydaje się być rozwinięciem rozwiązań z Pillars of Eternity, czyli zeszłorocznego RPG-a od studia Obsidian Entertainment.
 
Otrzymamy zatem izometryczną perspektywę oraz drużynę postaci do kontrolowania.
 
Spodziewamy się także, że system walki rozgrywany będzie w czasie rzeczywistym z aktywną pauzą, ale są to jedynie nasze spekulacje, gdyż autorzy nie podali żadnych konkretów w tej kwestii.
 
Pozostaje mieć nadzieję, że na więcej informacji nie przyjdzie nam czekać zbyt długo.
 

 

505115184.jpg

 

505116245.jpg

 

505117306.jpg

 

505118523.jpg

 

505119646.jpg


 
 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Żródło: http://www.gry-online.pl/



#3 fortyck

fortyck

    Administrator

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 11893 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 50a Lasówka - Płaszów

Napisano 17 lipiec 2016 - 10:43

Tyranny - nowe informacje o systemie rozgrywki

 

Studio Obsidian Entertainment ujawniło sporo nowych informacji na temat mechanizmów rozgrywki w obiecującej grze RPG Tyranny.

 

M.in. dowiedzieliśmy się, jak będą działać umiejętności oraz system rozwoju postaci.

 

8993722.jpg

W grze zabraknie klas.
 
Studio Obsidian Entertainment uaktualniło oficjalną stronę Tyranny, publikując na niej drugi dziennik dewelopera.
 
Koncentruje się on na mechanice gry, pozwalając nam dowiedzieć się więcej na temat tego, jak będą wyglądały umiejętności, atrybuty oraz system rozwoju w tym obiecującym RPG-u.
 
Autorzy zdecydowali, że w grze zabraknie klas i zamiast tego mechanizmy rozgrywki oparte zostaną głównie na umiejętnościach.
 
W rezultacie będziemy mogli swobodnie decydować która z nich rozwijać i tym samym uzyskamy pełną kontrolę nad karierami bohaterów.
 
Umiejętności podzielone zostaną na trzy ogólne kategorie związane z Uzbrojeniem, Magią oraz tzw. Wsparciem.
 
Pierwszy typ odpowiadać ma za to jak dobrze radzi sobie postać z posługiwaniem się bronią danego typu.
 
Drugi zdecyduje o precyzji przy tworzeniu magicznych znaków oraz poziomie kontroli nad siłami przez nie przywoływanymi.
 
Natomiast do trzeciej kategorii należeć ma cała reszta umiejętności, np. te związane z wykonywaniem uników, akrobatyką, wiedzą czy zdolnością skradania się.
 
 
Wszystkie te umiejętności rozwijać będziemy przez korzystanie z nich.
 
Jednak skuteczne okaże się to tylko, gdy związane z tym będzie prawdziwe wyzwanie.
 
Nie sprawdzą się więc „treningi” takie jak np. masakrowanie tłumów znacznie słabszych przeciwników czy wielokrotne włażenie i złażenie po ścianie.
 
Z kolei podstawowe cechy postaci opisane zostaną za pomocą atrybutów.
 
W grze znajdziemy ich sześć: Siła (ang. Might), Finezja (Finesse), Szybkość (Quickness), Witalność (Vitality), Spryt (Wits) oraz Siła Woli (Resolve).
 
Ponadto na poziom każdej umiejętności wpływać będą dwa atrybuty – podstawowy (z przelicznikiem 150%) oraz drugorzędny (50%).
 
Najprościej to wyjaśnić na przykładzie.
 
Umiejętności związane z posługiwaniem się bronią jednoręczną będą bazowały na Sile jako podstawowym atrybucie i Finezji jako drugorzędnym.
 
Zakładając, że nasza postać posiadać będzie 15 punktów pierwszego z nich i 10 drugiego, przełoży się to na umiejętność na startowym poziomie 28, bo 150% z 15 to po zaokrągleniu do góry 23, a 50% z 10 to 5.
 
Oczywiście, potem otrzymamy możliwość jej dalszego rozwijania poprzez korzystanie z niej.
 
8993738.jpg
Drzewka talentów jednej z postaci.
 
Fakt, że posługiwanie się umiejętnościami ma być wymagane do ich rozwijania sprawił, że autorzy musieli wprowadzić gromadzenie doświadczenia podczas rozmów.
 
W ten sposób uniknięto sytuacji, w których gracz zawsze preferowałby siłowe rozwiązania, gdyż w Tyranny konwersacje okażą równie opłacalne co walka.
 
Równolegle nasze postacie będą również awansowały na kolejne poziomy, co pozwoli kupować zorganizowane w odrębne drzewka talenty, pełniące rolę aktywowanych ręcznie zdolności specjalnych.
 
Przypomnijmy, że Tyranny zmierza wyłącznie na pecety, a premiera ma nastąpić pod koniec roku.
 
 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Żródło: http://www.gry-online.pl/



#4 fortyck

fortyck

    Administrator

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 11893 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 50a Lasówka - Płaszów

Napisano 17 lipiec 2016 - 10:50

Tyranny - nowy zwiastun z fragmentami rozgrywki

 

W trakcie targów E3 2016 studio Obsidian Entertainment zaprezentowało nowy zwiastun gry Tyranny.

 

Choć skupia się on na filmowych scenkach, nie zabrakło też fragmentów przedstawiających rozgrywkę w najnowszej produkcji twórców Pillars of Eternity.

 

Kiedy twórcy nad wyraz udanego Pillars of Eternity zapowiedzieli Tyranny, tytuł z miejsca przykuł uwagę graczy.

 

W końcu w jak wielu grach trafiamy do świata, w którym „ten zły” już dawno wygrał, a nasze poczyniania nie mają szans odmienić tej sytuacji?

 

O szczegółach rozgrywki pisaliśmy na początku zeszłego miesiąca, teraz zaś, na konferencji PC Gaming Show w trakcie targów E3 2016, studio Obsidian Entertainment zaprezentowało drugi zwiastun Tyranny.

 

Oprócz klimatycznych scenek na filmiku znalazły się też fragmenty rozgrywki, z klasycznym rzutem izometrycznym, walką oraz – delikatnie rzecz ujmując – nieco ponurymi krajobrazami.

 

Całość przypomina wcześniejsze produkcje amerykańskiego zespołu.

 

Miejmy nadzieję, że twórcy raczej prędzej niż później zdecydują się na pokazanie nieco obszerniejszego materiału z rozgrywki.

 

Przypomnijmy, że gra zadebiutuje jeszcze w tym roku wyłącznie na komputerach osobistych.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Żródło: http://www.gry-online.pl/



#5 fortyck

fortyck

    Administrator

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 11893 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 50a Lasówka - Płaszów

Napisano 17 lipiec 2016 - 10:54

Tyranny - dziewięć minut rozgrywki z RPG-a studia Obsidian

 

Pojawił się zapis prezentacji gry Tyranny z targów E3.

 

Dzięki temu możemy obejrzeć ponad dziewięć minut rozgrywki z następnego RPG-a studia Obsidian Entertainment.

 

Kilka dni temu opublikowano przygotowany z okazji E3 nowy zwiastun Tyranny, czyli obiecującego RPG-a od specjalizującego się w tym gatunku studia Obsidian Entertainment.

 

Okazuje się, że autorzy na targach urządzili także pokazy swojego projektu.

 

Ludzie z kanału Roleplaying TV na YouTube zarejestrowali prezentację gry, dzięki czemu możemy obejrzeć teraz ponad dziewięć minut fragmentów rozgrywki.

 

Źródło: Roleplaying TV.
 
 
 
 
 
 
TYRANNY W SKRÓCIE:
  • Deweloper: Obsidian Entertainment
  • Wydawca: Paradox Interactive
  • Gatunek: RPG
  • Platformy: PC
  • Data premiery: końcówka 2016 r.
 

 

 

 

 

 

W Tyranny pokierujemy postacią, która stała po stronie sił zła w wojnie ostatecznie zakończonej porażką frakcji dobra.

 

Kontrolę nad światem przejęła mroczna istota imieniem Kyros, a my jako jeden z oficerów jej armii dostaliśmy ważne stanowisko w strukturach nowego imperium.

 

Gra położy duży nacisk na fabułę i praktycznie z każdą spotkaną postacią będziemy mogli odbyć długą konwersację, której efekty często przełożą się na dalszy rozwój historii.

 

172892725.jpg

 

W grze zabraknie klas postaci.

 

Zamiast tego otrzymamy pełną swobodę wyboru i rozwoju umiejętności.

 

Nic nie będzie stało na przeszkodzie, aby np. pokierować władającym wielkim toporem wojownikiem, który jednocześnie potrafi rzucać zaklęcia bojowe.

 

System walki rozgrywany ma być w czasie rzeczywistym z aktywną pauzą.

 

Kampania zostanie zaprojektowana tak, aby możliwe było jej przejście tylko głównym bohaterem, choć zdecydowanie lepiej poradzimy sobie werbując drużynę.

 

Skuteczność towarzyszy broni wzmocni mechanika pozwalająca na łączenie ataków i zdolności różnych postaci.

 

Przykładowo, jeden z bohaterów podrzuci łucznika w powietrze, co zapewni temu drugiemu lepszą pozycję do przeprowadzania ostrzału.

 

Tyranny ma zaoferować dużą swobodę przy wybieraniu stylów rozgrywki.

 

Dlatego w świecie gry znajdziemy masę potencjalnych towarzyszy, tak abyśmy mogli sobie dobrać drużynę dopasowaną do naszych metod realizacji zadań.

 

Postaciami w drużynie sterować mają moduły sztucznej inteligencji, także w walce, ale w każdej chwili będziemy mogli im wydać konkretne rozkazy.

 

Zaklęcia oparte zostaną na wykorzystywaniu magicznych pieczęci, pełniących rolę surowców, z których w systemie craftingu skonstruujemy nowe czary.

 

Ukończenie kampanii zajmie około 20 godzin, ale gra projektowana jest tak, aby warto ją było przejść kilka razy.

 

W zależności bowiem od naszych decyzji oraz tego z jaką frakcją się sprzymierzymy otrzymamy praktycznie zupełnie inne zestawy zadań, a nasze wybory w dramatyczny sposób wpłyną na sytuację w całej krainie.

 

Przypomnijmy na koniec, że Tyranny zmierza wyłącznie na pecety, a premiera ma nastąpić jeszcze w tym roku.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Żródło: http://www.gry-online.pl/



#6 fortyck

fortyck

    Administrator

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 11893 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 50a Lasówka - Płaszów

Napisano 17 lipiec 2016 - 11:01

Tyranny bez "bratobójczego ognia" - twórcy ujawniają zmiany w walce

 

Brian Heins ze studia Obsidian Entertainment ujawnił garść informacji na temat systemu walki w Tyranny.

 

Jak czytamy we wpisie na blogu twórców, w grze zabraknie "bratobójczego ognia", a wiele mechanizmów związanych z tym aspektem rozgrywki zostanie zmodyfikowanych w stosunku do Pillars of Eternity.

 

 

 

 

Tyranny w skrócie:

  • producent: Obsidian Entertainment
  • wydawca: Paradox Interactive
  • gatunek: klasyczne cRPG
  • platforma sprzętowa: PC
  • data premiery: 2016 rok
  • inne: świat po zwycięstwie zła; rozwinięcie systemów rozgrywki z Pillars of Eternity

 

 

 

 

 

W trakcie minionych targów E3 studio Obsidian Entertainment zaprezentowało rozgrywkę w swojej najnowszej produkcji – Tyranny.

 

Choć gra ma niezwykle oryginalne założenie fabularne (w końcu w ilu tytułach trafiamy do świata, w którym zło ostatecznie zwyciężyło, a my nie wcielamy się w bohaterów mających je pokonać?), w zakresie mechanizmów rozgrywki póki co produkcja prezentowała się niemal identycznie, jak wcześniejsze dzieło amerykańskiego zespołu – Pillars of Eternity.

 

Niemniej od początku słyszeliśmy o mniej lub bardziej istotnych modyfikacjach mechanik zaczerpniętych z tamtej, bądź co bądź, udanej produkcji.

 

Wspominaliśmy już o umiejętnościach i rozwoju postaci, teraz zaś na oficjalnym blogu twórców ujawniono garść nowinek związanych z walką.

 

680737553.jpg

Tyranny skorzysta z rozwiązań obecnych Pillars of Eternity, ale wprowadzi do nich sporo modyfikacji.
 
Według Briana Heinsa, dyrektora projektu, w grze pojawią się cztery poziomy trudności: fabularny, normalny, trudny oraz tzw. Path of the Damned.
 
Pierwszy z nich będzie przeznaczony dla osób pragnących skupić się na historii (np. rozmowach z postaciami), a nie walce.
 
Inaczej niż w PoE, różnice pomiędzy poszczególnymi ustawieniami będą sprowadzać się nie do liczby wrogów, ale do sztucznej inteligencji tychże.
 
Na wyższych poziomach trudności przeciwnicy będą częściej i bardziej efektywnie korzystać ze swoich zdolności, jak również lepiej dobierać cele.
 
Stopnie trudności wpłyną też na całkiem nowy system ran: na mniej wymagających ustawieniach bohaterowie odniosą je po utracie przytomności (która tutaj zastąpi śmierć), zaś w przypadku wyższego poziomu trudności - przy niskim poziomie zdrowia.
 
Każda rana zmniejszy maksymalne zdrowie postaci, a także nieco osłabi jej zdolności, co jest o tyle istotne, że zranienia mogą się kumulować, znacząco zmniejszając użyteczność bohatera.
 
Taki stan utrzyma się do czasu, aż pozwolimy odpocząć rannemu herosowi.
 
Dla równowagi w Tyranny pojawi się też ułatwienie w postaci braku bratobójczego ognia (friendly fire), co pozwoli na skupienie się na zadawaniu obrażeń bez martwienia się o przypadkowe wyeliminowanie własnych postaci.
 
W grze zobaczymy także tzw. companion combos, czyli łączone ataki dwóch bohaterów, nowy parametr dla lekkich pancerzy w postaci Odbicia (Deflection, zmniejsza typ trafienia o jedną kategorię, na przykład z trafienia krytycznego na zwykłe) oraz modyfikację działania używalnych przedmiotów (tzw. consumables).
 
Ponadto będzie tylko jeden pasek życia zamiast – jak w PoE – dwóch dla Wytrzymałości i Zdrowia, a działanie Przerwania (Interrupt) zostanie uproszczone.
 
Jak widać, mimo wykorzystania podobnego systemu, rozgrywka w Tyranny nie powinna być prostą kalką rozwiązań wcześniejszego, skądinąd bardzo udanego, projektu Obsidian Entertainment.
 
Jakie efekt przyniosą te zmiany, dowiemy się jeszcze w tym roku.
 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Żródło: http://www.gry-online.pl/



#7 fortyck

fortyck

    Administrator

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 11893 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 50a Lasówka - Płaszów

Napisano 17 lipiec 2016 - 11:10

Poniżej są już wiadomości aktualne NA BIEŻĄCO



#8 fortyck

fortyck

    Administrator

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 11893 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 50a Lasówka - Płaszów

Napisano 17 lipiec 2016 - 11:10

Zobacz gameplay z Tyranny, nowego erpega Obsidianu

 

Tyranny, czyli nowa gra RPG twórców m.in. Pillars of Eternity czy Fallout: New Vegas, doczekało się 40-minutowego gameplayu.

 

Fragment rozgrywki eksploatuje mechanikę produkcji i zawiera komentarz twórców.

 

Tyranny, czyli kolejna produkcja RPG ze stajni twórców Pillars of Eternity, South Parku: Kijka Prawdy czy Alpha Protocol, ma się dobrze.

 

Świadczy o tym obszerny, trwający ponad 40 minut zapis rozgrywki, który opublikował właśnie wydawca, studio Paradox interactive.

 

Gameplay pozwala zapoznać się z interfejsem, treścią dialogów, zawiłościami mechaniki walki czy systemem rozwoju postaci.

 

Ponadto zdradza przybliżoną premierę gry – nowy tytuł Obsidianu zadebiutuje jeszcze w tym roku.

 

Z gameplayem możecie się zapoznać poniżej.

 

Kolejny stream planowany jest na następny miesiąc.

 

 

Tyranny ma zaoferować dziesiątki wyborów i setki konsekwencji, do jakich te doprowadzą.

 

Wątek fabularny ukończyć będzie można w ok. 25 godzin, choć to tylko przybliżona długość, nieobejmująca chociażby questów pobocznych czy innych zadań czekających na odkrycie.

 

Tyranny będzie klasyczną grą cRPG wykorzystującą rzut izometryczny, system aktywnej pauzy i złożony rozwój postaci, a także posiadającą rozbudowaną, wielowątkową fabułę i wiele zróżnicowanych, utrzymanych w konwencji fantasy lokacji.

 

Więcej o tej produkcji – nazywanej często pomostem łączącym dwie części Pilars of Eternity – przeczytacie w naszej zapowiedzi.

 

 

 

 

 

 

7736619.jpg

 

Kiedy mowa o erpegach, Obsidian Entertainment to prawdziwy weteran.

 

Założone w 2003 roku studio rozpoczęło swoją karierę stworzeniem Star Wars: Knights of the Old Republic II – The Sith Lords, stanowiącym sequel kultowej części pierwszej KOTOR-a, za którą odpowiedzialne było BioWare.

 

Z dobrym odbiorem spotkała się też kolejna produkcja Obsidianu, Neverwinter Nights 2, również stanowiąca sequel gry BioWare.

 

Samodzielną karierę deweloper rozpoczął wypuszczonym w 2010 roku Alpha Protocolem – choć szpiegowski erpeg musiał poradzić sobie z mieszanymi ocenami, zyskał grono zwolenników.

 

Grupa ta powiększyła się po debiucie spinoffu Fallouta 3New Vegas, pod wieloma względami lepszego od pierwowzoru.

 

Od tego czasu studio radziło sobie coraz lepiej, cztery lata później wydając świetnie przyjęty South Park: Kijek Prawdy, a rok po nim – znakomite Pillars of Eternity, z którego pełnymi garściami czerpie Tyranny.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Żródło: http://www.gry-online.pl/



#9 fortyck

fortyck

    Administrator

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 11893 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 50a Lasówka - Płaszów

Napisano 17 sierpień 2016 - 20:24

Twórcy Tyranny opowiadają o świecie gry i wyborach moralnych

 

Studio Obsidian Entertainment wypuściło pierwszy dziennik dewelopera gry Tyranny.

 

Film skupia się na uniwersum produkcji oraz dylematach natury moralnej, przed którymi stanie gracz.

 

Fani klasycznych RPG-ów z pewnością pamiętają o Tyranny, ciekawie zapowiadającej się produkcji studia Obsidian Entertainment, twórców Pillars of Eternity.

 

A skoro targi gamescom 2016 trwają w najlepsze, nic dziwnego, że szczególnie w tym okresie wypatrujemy nowych doniesień na temat produkcji.

 

Takowe pojawiły się w formie pierwszego filmowego dziennika dewelopera, który właśnie wypuścili twórcy.

 

Tym razem Obsidian Entertainment postanowiło zdradzić nieco więcej ciekawostek na temat uniwersum gry oraz tego, na jakie przewrotne sposoby wybory gracza mogą wpłynąć na otoczenie oraz relacje z postaciami niezależnymi.

 

 

Jak wiemy, Tyranny będzie osadzone w świecie niemal w całości podbitym przez siły zła, którym dowodzi Kyros.

 

Tu ciekawa uwaga, gdyż chyba po raz pierwszy stało się jasne, że tytułowym tyranem będzie kobieta.

 

Gracz wcieli się w rolę wysokiej rangi oficera, który w imieniu Kyros ma zaprowadzić porządek na niewielkim półwyspie Tiers – w ostatniej krainie wciąż opierającej się siłom agresora.

 

Mając taki autorytet gracz otrzymuje sporą swobodę w kwestii podejmowania decyzji: czy zabiegać o reputację łaskawego i sprawiedliwego sędziego, czy też kierować zasadami bezwzględnej, pragmatycznej kalkulacji?

 

Tak czy inaczej, konsekwencje wyborów nie będą czarno białe, gdyż w tym zepsutym świecie nawet miłosierdzie może być odebrane jako słabość i wykorzystane przeciwko nam.

 

W ten sposób twórcy chcą zachęcić graczy do wielokrotnego przechodzenia gry.

 

Podobnie jak poprzednia produkcja Obsidianu, Tyranny ma się ukazać wyłącznie na PC.

 

Zagadką pozostaje jednak data premiery.

 

Do tej pory mówiono o 2016 roku, ale od jakiegoś czasu nie słyszeliśmy potwierdzenia tych planów, co może wzbudzać pewien niepokój.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Żródło: http://www.gry-online.pl/



#10 fortyck

fortyck

    Administrator

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 11893 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 50a Lasówka - Płaszów

Napisano 27 sierpień 2016 - 19:19

Tyranny - RPG studia Obsidian zaoferuje system tworzenia zaklęć

 

Serwis Polygon opublikował artykuł opisujący system magii Tyranny, czyli grze RPG od studia Obsidian Entertainment.

 

Produkcja zaoferuje system pozwalający graczom na tworzenie własnych zaklęć.

 

Powstająca w studio Obsidian Entertainment gra Tyranny to jedno z najbardziej obiecujących nachodzących RPG-ów.

 

Osoby czekające na ten tytuł zainteresować powinien artykuł opublikowany przez serwis Polygon, który ujawnił sporo nowych informacji na temat systemu magii.

 

187003125.jpg

W Tyranny gracze będą mogli wpływać na cechy zaklęć.
 
Okazuje się, że autorzy postanowili pójść inną drogą niż w przypadku swoich poprzednich gier.
 
W typowych RPG-ach postacie powoli uczą się kolejnych zaklęć, które zawsze są konkretnymi technikami o efektach na sztywno zdefiniowanych przez deweloperów.
 
Natomiast Tyranny zaoferuje system pozwalający graczom na tworzenie własnych czarów.
 
Kreacja każdego zaklęcia rozpocznie się od wybrania podstawowego elementu techniki magicznej, np. lodu czy elektryczności.
 
Następnie zdecydujemy o tym, jaką formę przyjmie jej manifestacja.
 
Przykładowo, atak elektrycznością może mieć postać m.in. pioruna, który ma daleki zasięg, ale trafi tylko jednego wroga, podczas gdy postawienie na kształt rożka zmniejszy zasięg, ale pozwoli zadawać obrażenia grupom nieprzyjaciół.
 
Tak utworzone zaklęcia następnie zmodyfikujemy tzw. akcentami.
 
Będą one miały postać dodatkowych efektów np. zwiększenia zasięgu, wzmocnienia siły ataku, wydłużenia czasu działania czy podbicia szansy na ogłuszenie trafionego wroga.
 
Każdy dodany akcent zwiększy wymagania danego czaru w stosunku do współczynnika Lore, opisującego wiedzę magiczną.
 
Jeśli postać będzie posiadała za niskie Lore to wzmocnione zaklęcie okaże się dla niej zbyt trudne do opanowania.
 
Przypomnijmy na koniec, że Tyranny zmierza wyłącznie na pecety.
 
Premiera gry ma nastąpić jesienią tego roku.
 
Autorzy planują wersje na systemy Windows, Linux i OSX.
 
Wydawcą produkcji będzie firma Paradox.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Żródło: http://www.gry-online.pl/



#11 fortyck

fortyck

    Administrator

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 11893 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 50a Lasówka - Płaszów

Napisano 23 wrzesień 2016 - 19:05

50 minut rozgrywki z Tyranny – twórcy prezentują system tworzenia zaklęć

 

W sieci pojawił się obszerny materiał z rozgrywką z Tyranny.

 

W filmie przedstawiciel studia Obsidian Entertainment opowiada i pokazuje, jak wygląda system tworzenia zaklęć w grze oraz jak sprawdzają się one w boju.

 

Na YouTube’ie pojawił się blisko 50-minutowy zapis transmisji rozgrywki z Tyranny, najnowszej produkcji studia Obsidian Entertainment, twórców Pillars of Etertnity, Fallout: New Vegas, Star Wars: Knights of the Old Republic II i wielu innych znakomitych klasycznych RPG-ów.

 

W filmie twórcy szczegółowo opowiadają (i pokazują!) o mechanice tworzenia zaklęć.

 

Zobaczyć możemy nie tylko, jak zmontować własny, unikalny czar, ale też jak sprawdza się on później w akcji, w walce z hordami wrogów w lochach.

 

Zapraszamy do oglądania:

 

 

System magii w Tyranny będzie się opierać na czarach skomponowanych przez samych graczy.

 

Polega to na tym, że na początku wybierzemy tzw. Sigil, czyli rdzeń odpowiedzialny za rodzaj magii (lód, ogień, iluzja, leczenie, itp.).

 

Następnie ustalimy formę manifestacji zaklęcia – dotyk, pojedynczy strumień czy stożek, a także dobierzemy różnego rodzaju modyfikatory, zwane tu akcentami, zwiększające obszar, siłę ataku lub możliwość wywołania dodatkowego efektu.

 

Więcej na temat tego systemu przeczytacie w jednym z naszych poprzednich newsów.

 

110829568.jpg

Wygląda na to, że granie magiem będzie w Tyranny naprawdę ciekawe.
 
Chyba najciekawszą cechą Tyranny będzie możliwość wcielenia się w rolę czarnego charaktera.
 
Zamiast ratującym świat herosem, gracz pokieruje oficerem złej władczyni, którego zadaniem jest podbicie ostatniej krainy sprzeciwiającej się jej woli.
 
W związku z tym spodziewamy się zobaczyć ciekawe opcje, umożliwiające stworzenie inteligentnego, charyzmatycznego antybohatera, a nie tylko, jak to często bywa, agresywnego buca.
 
Podobnie jak poprzedni tytuł Obsidianu, Pillars of Eternity, Tyranny zmierza wyłącznie na PC.
 
Gra ma się ukazać jeszcze w tym roku, choć oficjalna data premiery wciąż pozostaje zagadką.
 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Żródło: http://www.gry-online.pl/



#12 fortyck

fortyck

    Administrator

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 11893 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 50a Lasówka - Płaszów

Napisano 13 październik 2016 - 21:08

Tyranny od Obsidian Entertainment z datą premiery

 

Zespół Obsidian Entertainment w pocie czoła pracuje nad kolejną grą i choć Tyranny zapowiada się na nieco mniej rozbudowaną produkcję, aniżeli Pillars of Eternity, twórcy mają w rękawie niejednego asa.

 

Deweloperzy podzielili się z graczami datą premiery — miłośnicy erpegów nie będą musieli długo czekać.

 

Tyranny, czyli kolejne dzieło Obsidian Entertainment, zapowiadane jest jako produkcja nieco mniejszego kalibru, aniżeli ciepło przyjęte Pillars of Eternity.

 

Niemniej, na tle konkurencji tytuł wyróżnia się oryginalną konwencją i głęboką mechaniką.

 

Miłośnicy erpegów powinni zatem ucieszyć się na wieść, że deweloperzy nie każą im długo czekać — opublikowany przez nich zwiastun, który znajdziecie poniżej, zdradza, że produkcja zadebiutuje już 10 listopada bieżącego roku.

 

 

Jak dobrze jest być złym…

W Tyranny trafimy do fantastycznej krainy Tiers, której mieszkańcy mają za sobą walkę ze złem.

 

Niejakiemu Kyrosowi, mrocznemu władcy, udało się… pokonać walecznych, walczących po stronie dobra wojowników i zaprowadzić tytułową tyranię.

 

Co najciekawsze, wcielimy się w rolę jednego z oficerów jego armii, a od dokonywanych przez nas wyborów zależeć będzie przebieg fabuły i jej zakończenie — zdecydujemy nie tylko o przebiegu wojny, jaka miała miejsce przed opowiedzianymi w grze wydarzeniami, lecz również o tym, czy chcemy prowadzić do boju bezwzględnego kata, czy też sprawiedliwego zarządcę.

 

Podczas rozgrywki mamy odwiedzić ponad 80 lokacji, gdzie czekać będzie masa zadań do wykonania, a także przeciwników do ubicia.

 

W starciach z adwersarzami mamy wykorzystywać kombinacje ataków, w których wezmą udział nasi towarzysze — wpływ na ich skuteczność będą miały relacje, jakie nasz protagonista będzie miał z poszczególnymi członkami drużyny.

 

System awansowania postaci zostanie oparty na rozwoju konkretnych umiejętności poprzez korzystanie z nich w trakcie zabawy.

 

Podczas rozgrywki mamy odwiedzić ponad 80 lokacji, gdzie czekać będzie masa zadań do wykonania, a także przeciwników do ubicia.

 

W starciach z adwersarzami mamy wykorzystywać kombinacje ataków, w których wezmą udział nasi towarzysze — wpływ na ich skuteczność będą miały relacje, jakie nasz protagonista będzie miał z poszczególnymi członkami drużyny.

 

System awansowania postaci zostanie oparty na rozwoju konkretnych umiejętności poprzez korzystanie z nich w trakcie zabawy.

 

128483531.jpg

Ładną oprawę graficzną zapewni technologia wykorzystana w Pillars of Eternity.
 
Zaintrygowani?
 
Z uwagi na fakt, że mowa o grze doświadczonych deweloperów, chyba możemy spać spokojnie — Tyranny raczej nas nie zawiedzie, a datę 10 listopada 2016 powinniśmy zaznaczyć w kalendarzu. 
 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Żródło: http://www.gry-online.pl/



#13 fortyck

fortyck

    Administrator

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 11893 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 50a Lasówka - Płaszów

Napisano 18 październik 2016 - 11:43

Tyranny – prezentacja pierwszych 100 minut rozgrywki i systemu Podboju

 

Producent Obsidian Entertainment po raz kolejny prezentuje znaczny fragment gry Tyranny – cRPG-a w starym stylu.

 

Tym razem zobaczyć można sam początek przygody oraz strategiczny system Podboju.

 

 

 

 

 

 

 

Tyranny w skrócie:

  • Producent: Obsidian Entertainment;
  • Wydawca: Paradox Interactive;
  • Gatunek: izometryczne fantasy cRPG w świecie zdobytym przez Zło;
  • Premiera:10 listopada 2016 roku.
     

 

 

 

 

 

 

 

Obsidian Entertainment – twórcy gier takich jak Star Wars: Knights of the Old Republic II – The Sith Lords, Fallout: New Vegas, czy zeszłoroczne Pillars of Eternity, po raz kolejny prezentują znaczny fragment rozgrywki z nadchodzącego Tyranny, następnego izometrycznego cRPG w klasycznym stylu.

 

Odwrotnie niż zazwyczaj, podczas gry kierowana przez nas drużyna staje po stronie zła, podróżując przez świat, w którym „ci dobrzy” zostali bezpowrotnie pokonani.

 

Choć produkcja ma być nieco mniejsza niż poprzedni tytuł dewelopera, ma oferować głęboką mechanikę walki.

 

 

Filmik udostępniony na kanale Youtube serwisu Polygon ukazuje sam początek kampanii, a dokładniej niepełne dwie pierwsze godziny zabawy.

 

Uświadczymy w nim zarówno fabularnego wprowadzenia do świata gry, jak i szczególnie ciekawego, podobnego nieco do gry planszowej, trybu Podboju.

 

Udostępniany jest on graczowi już na początku rozgrywki i stanowi pewnego rodzaju prolog do głównego wątku fabularnego, w którym zdecydować możemy, jak pomóc w przejęciu świata przyszłemu mrocznemu władcy – Kyrosowi.

 

Wpłynąć to ma m.in. na naszą rolę we właściwej przygodzie oraz na to, jak odnoszą się do nas poszczególne frakcje.

 

Niektóre z nich mogą bowiem nadal pamiętać to, co im uczyniliśmy i na przykład nie będą chciały mieć z nami nic wspólnego.

 

Dodatkowo przyjrzeć się można systemowi zdobywania nowych poziomów oraz temu jak wygląda walka.

 

Ciekawym dodatkiem wydaje się wykorzystywanie w niej otoczenia, na przykład pchnięcie na wroga wielkiego głazu, co wymaga oczywiście odpowiedniej siły.

 

509790722.jpg

Styl graficzny bardzo dobrze służy charakterowi przedstawianych lokacji.
 
To już kolejny element rozgrywki prezentowany przez Obsidian Entertainment przed premierą.
 
Wcześniej można było bliżej przyjrzeć się systemowi magii, bazującemu na wytworach graczy, a nie gotowych zaklęciach.
 
Premiera gry na PC planowana jest na 10 listopada 2016 roku.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Żródło: http://www.gry-online.pl/



#14 fortyck

fortyck

    Administrator

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 11893 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 50a Lasówka - Płaszów

Napisano 20 październik 2016 - 19:32

Tyranny w planie wydawniczym Cenegi

 

Tyranny ukaże się w naszym kraju nakładem wydawniczym firmy Cenega.

 

Gra będzie dostępna w polskiej (napisy) lub angielskiej wersji językowej.

 

W wybranych sklepach oferowana ma być limitowana edycja specjalna w cenie edycji standardowej.

 

Dystrybucją gry Tyranny w Polsce zajmie firma Cenega, lokalny partner firmy Paradox Interactive.

 

Najnowsza produkcja studia Obsidian Entertainment – weteranów gatunku RPG, którzy na swoim koncie mają m.in. Pillars of Eternity, Fallout: New Vegas oraz Star Wars: Knights of the Old Republic II ukaże się w naszym kraju w polskiej wersji językowej (napisy).

 

Oczywiście dostępny też będzie język angielski.

 

Tyranny zadebiutuje na komputerach osobistych za trzy tygodnie – 10 listopada 2016 roku.

 

Cenega poinformowała, że do wybranych sklepów trafi limitowana edycja specjalna Tyranny w cenie edycji standardowej (sugerowany koszt zakupu to 149,99 zł), dostępna wyłącznie w nakładzie przedpremierowym.

 

Oprócz samej gry ma ona zawierać unikalne etui, skróconą instrukcję, płytę audio ze ścieżką dźwiękową oraz 112-stronicowy artbook z opisami.

 

Pełną zawartość tego wydania przedstawia poniższa grafika:

 

b73748.jpg

Skład edycji specjalnej gry Tyranny.
 
Oprócz niej Tyranny będzie sprzedawane w trzech edycjach cyfrowych: Commander Edition, Overlord Edition i Archon Edition, oferujących unikalną zawartość elektroniczną, w tym awatary na oficjalnym forum oraz kolekcję krótkich opowiadań.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Tyranny to klasyczny przedstawiciel gatunku RPG w starym stylu.
 
W grze nie zabraknie takich kluczowych cech, jak widok izometryczny, zbieranie drużyny oraz taktyczna walka z aktywną pauzą i mnóstwem umiejętności bojowych.
 
W odróżnieniu jednak od większości produkcji tego typu, w Tyranny to zło wygrało wojną z dobrem, a gracz wciela się w złoczyńcę, który w imieniu niegodziwej władczyni ma zaprowadzić porządek w ostatniej opierającej się krainie.
 
Gra postawi nas przed wieloma trudnymi wyborami natury moralnej, a każda decyzja ma mieć ważkie konsekwencje dla fantastycznego świata i jego mieszkańców.
 
 
 
 
 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Żródło: http://www.gry-online.pl/



#15 fortyck

fortyck

    Administrator

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 11893 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 50a Lasówka - Płaszów

Napisano 06 listopad 2016 - 13:17

Tyranny debiutuje za kilka dni.

 

Nowy zwiastun przekonuje, że naprawdę warto czekać

 

10 listopada - ten dzień będzie kolejnym zwykłym czwartkiem dla większości osób i wyczekiwaną od dawna premierą dla fanów RPG.

 

Uwierzcie.

 

20161106122134.jpg

 

Tyranny to nowe RPG od Obsidian Entertainment - twórców Pillars of Eternity.

 

Dla znawców gatunku tyle wystarczy, by wpisać grę na listę potencjalnych hitów z gatunku RPG w tym roku.

 

W połowie zeszłego miesiąca pokazywaliśmy Wam 100 minut rozgrywki ukazując jak wygląda gameplay, ale jeśli nie macie tyle czasu to zobaczcie chociaż najnowszy zwiastun.

 

W cztery i pół minuty twórcy z Obsidian Entertainment prezentują w trzeciej części swoich pamiętników rozgrywkę i jej główne mechaniki - od walki, reputacji, czarów aż po członków drużyny.

 

Tyle powinno starczyć, byście się w Tyranny zakochali i z niecierpliwością oczekiwali na debiut gry.

 

Ten na szczęście już 10 listopada, a więc bardzo blisko.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Żródło: http://www.gram.pl/



#16 fortyck

fortyck

    Administrator

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 11893 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 50a Lasówka - Płaszów

Napisano 07 listopad 2016 - 21:06

Tyranny - świat skażony złem o różnych odcieniach

 

Tyranny gracze będą mogli zobaczyć różne odcienie zła - zapowiada reżyser gry, Brian Heins.

 

Mało tego, użytkownicy sami będą jego wykonawcami.

 

20161107190312.jpg

 

Na łamach MCV przedstawiciele Obsidian Entertainment przybliżyli, czym wyróżnia się ich najnowsza produkcja, Tyranny

 

- Głównym założeniem jest to, że gra jest umiejscowiona w świecie, w którym zło zwyciężyło - podkreśla reżyser Brian Heins.

 

 - Wcielasz się w Fatebindera, agenta złego Overlorda, który decyduje o losach tysięcy ludzi.

 

Możesz pozostać lojalny, ale też spróbować oprzeć się rządom Overlorda - opisuje.

 

Sam Heins nie ukrywa swej ekscytacji kocepcją Tyranny

 

- Świetne jest to, że możemy naprawdę skupić się na dokonywaniu wyborów, które pozwalają graczom zobaczyć różne odcienie zła, a nie tylko żądnego krwi mordercę.

 

Możliwość odkrywania nowych typów opowieści i postaci jest tak naprawdę tym, co sprawiło, że jest to produkcja moich marzeń - stwierdza.

 

Pozostaje jeszcze pytanie, jak rynek przyjmie nową produkcję Obsidianu

 

- Sądzę, że jest miejsce na klasyczne RPG-i pokroju Tyranny.

 

Sukces Pillars of EternityWasteland 2 i Divinity: Grzech Pierworodny - żeby wymienić tylko kilka - pokazał, że jest głośna grupa odbiorców, która uwielbia tego typu gry i chętnie gra w kolejne.

 

Jako wieloletni fan takich RPG-ów jestem zachwycony możliwością tworzenia kolejnych - dodaje Heins.

 

Wczoraj Obsidian wypuścił nowe wideo z Tyranny.

 

Grę uwzględniliśmy wśród najpopularniejszych premier listopada.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Żródło: http://www.gram.pl/



#17 fortyck

fortyck

    Administrator

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 11893 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 50a Lasówka - Płaszów

Napisano 10 listopad 2016 - 09:03

Dziś, tj., 10 listopada 2016 r. ma miejsce światowa premiera gry

Tyranny



#18 fortyck

fortyck

    Administrator

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 11893 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 50a Lasówka - Płaszów

Napisano 10 listopad 2016 - 11:25

Dziś premiera Tyranny, klasycznej gry RPG od Obsidian Entertainment

 

Dziś na rynku debiutuje Tyranny - klasyczny RPG studia Obsidian Entertainment, odpowiedzialnego m.in. za Pillars of Eternity.

 

Gra będzie dostępna w naszym kraju w polskiej wersji językowej.

 

Dziś swoją premierę ma najnowsza produkcja studia Obsidian Entertainment, Tyranny.

 

Gra, będąca jednym z najbardziej wyczekiwanych tegorocznych tytułów ekskluzywnych na PC, zostanie odblokowana na Steamie za około 6 godzin.

 

Jej dystrybutorem w naszym kraju jest firma Cenega i to za jej sprawą tytuł ukaże się w Polsce zarówno w trzech edycjach cyfrowych (różniących się od siebie dodatkową zawartością), jak i w wydaniu pudełkowym za 139,99 złotych.

 

Tyranny będzie też posiadać polską wersję językową (napisy).

 

597000.jpg

Obsidian Entertainment rzuca nas w ponure realia świata, w którym siły zła zwyciężyły nad dobrem.
 
 
 
 
 
 
 
597015.jpg
 
Czym zajmie się po premierze Tyranny Obsidian Entertainment?
 
Najprawdopodobniej kolejną produkcją tego dewelopera będzie kontynuacja Pillars of Eternity – Feargus Urquhart, szef studia, podczas rozmowy na targach Digital Dragons w Krakowie potwierdził, że trwają już prace nad drugą częścią tej klasycznej gry RPG.
 
Deweloperzy nie wykluczają zresztą, że przy okazji „dwójki” także poproszą fanów o wsparcie finansowe przez Kickstartera.
 
Niestety, żadnych informacji na temat chociażby przybliżonej daty premiery Pillars of Eternity II jeszcze nie ma – i zapewne przez długi czas się ich nie doczekamy.
 
 

 

 

 

 

Nowe dzieło Obsidian Entertainment przedstawia ciekawą alternatywę dla klasycznego w grach RPG scenariusza, w którym gracz ratuje świat przed zagładą.

 

W Tyranny zło zwyciężyło i nic, co zrobimy, nie zmieni tego stanu rzeczy.

 

To zresztą wcale nie będzie celem naszego bohatera: postać, w którą się wcielimy, to oficer w armii tajemniczej istoty znanej jako Kyros, która żelazną ręką panuje nad ludzkością.

 

Będziemy więc mogli sami zadecydować, czy staniemy się jej narzędziem do siania terroru, czy pomożemy zaprowadzić surowe, lecz sprawiedliwe rządy, czy też nawet wesprzemy siły rebeliantów.

 

Rozwój fabuły w dużej mierze zależy oczywiście od decyzji samego gracza; nawet potencjalnie nieistotne decyzje mogą mieć spore znaczenie.

 

Nietypowe tło fabularne zdecydowanie wyróżnia Tyranny spośród przedstawicieli gatunku, jednak w kwestii samej rozgrywki to klasyczna gra RPG w rzucie izometrycznym, w której zajmiemy się przede wszystkim eksploracją, walką, werbowaniem towarzyszy oraz rozwojem swojej postaci.

 

Fani Pillars of Eternity od tego samego studia powinni być zachwyceni.

 

Dodatkowo, jako że tytuł nie wyróżnia się pod względem grafiki, wymagania sprzętowe są stosunkowo niewielkie.

 

 

Minimalne wymagania sprzętowe:

  • System operacyjny: 64-bitowy Windows 7 lub nowszy
  • Procesor: Intel Core 2 Quad Q9505 2.80 GHz/AMD Athlon II X4 840 3.10 GHz
  • Pamięć RAM: 6 GB
  • Karta grafiki: GeForce 450 GTX/ Radeon HD 5770 lub lepsza
  • Dysk twardy: 15 GB wolnego miejsca

 

 

Zalecane wymagania sprzętowe:

  • System operacyjny: 64-bitowy Windows 7 lub nowszy
  • Procesor: Intel Core i3-2100 2.80 GHz/AMD Athlon II X4 955 3.10 GHz
  • Pamięć RAM: 8 GB
  • Karta grafiki: GeForce 560 GTX/ Radeon HD 6850 lub lepsza
  • Dysk twardy: 15 GB wolnego miejsca

 

 

597031.jpg

Masa umiejętności do nauczenia, towarzyszy do zwerbowania i decyzji do podjęcia – fani klasycznych gier RPG z pewnością powinni zainteresować się Tyranny.
 
Niestety, na razie nie są dostępne żadne recenzje Tyranny.
 
Biorąc jednak pod uwagę poprzedni sukces Obsidian Entertainment z gatunkiem klasycznych RPG oraz ciekawy pomysł na fabułę, można mieć nadzieję na to, że otrzymamy produkcję co najmniej dobrą.
 
Z przedpremierowych wrażeń Arasza wynika, że choć nie będzie to hit kalibru Pillars of Eternity, i tak może być bardzo solidnym tytułem.
 
Czy tak rzeczywiście będzie, przekonamy się już niedługo – naszą recenzję przeczytacie w najbliższy poniedziałek.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Żródło: http://www.gry-online.pl/



#19 fortyck

fortyck

    Administrator

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 11893 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 50a Lasówka - Płaszów

Napisano 11 listopad 2016 - 10:42

Tyranny - pojawiły się pierwsze, pozytywne recenzje gry

 

Wczoraj na PC-tach zadebiutowała gra Tyranny - nowe RPG od studia Obsidian Entertainment, znanego chociażby z Pillars of Eternity.

 

Pierwsze recenzje produkcji głoszą, że doczekaliśmy się porządnego tytułu, który jednak nie dorównuje poprzedniej pozycji amerykańskiego dewelopera.

 

Pillars of Eternity, gra studia Obsidian Entertainment z marca 2015 roku, okazała się jedną z najlepszych produkcji z gatunku RPG, jakie ujrzały światło dzienne w ostatnich latach.

 

Nic dziwnego więc, że na Tyranny – kolejny projekt amerykańskiego dewelopera – czekało wielu graczy.

 

Tytuł zadebiutował wczoraj na PC-tach i doczekał się już pierwszych recenzji.

 

Od razu trzeba zaznaczyć, że nowa gra nie jest tak dobra, jak poprzednie dzieło firmy, ale też nie ma się czego wstydzić i jest świetną propozycją dla wszystkich fanów klasycznych RPG-ów.

 

83816092.jpg

 

Recenzenci chwalą przede wszystkim rozbudowaną rozgrywkę, w której podejmowane wybory mają znaczenie.

 

Choć grę można przejść w nieco ponad 20 godzin, to dokonywane po drodze decyzje, wpływające na otaczający nas świat, zachęcają do powtarzania historii.

 

System walki budzi już za to mieszane uczucia.

 

Choć ogólnie wypada on dobrze i pozwala się wykazać, tak niestety dość szybko przestaje zaskakiwać i robi się monotonny, zwłaszcza w porównaniu z Pillars of Eternity.

 

Niektóre osoby narzekają też na zakończenie, ale za to pochwały zbiera oprawa graficzna i projekt świata, choć część lokacji wydaje się pustawa.

 

Jak więc widać nie jest to idealna produkcja, ale jak wspomnieliśmy wcześniej, to i tak kawał porządnej gry dla miłośników gatunku RPG.

 

 

Recenzje gry Tyranny:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Akcja Tyranny rozgrywa się w świecie Tiers, w którym od lat panuje zły Kyros.

 

Gracze wcielają się w oficera jego armii, a naszym zadaniem jest pilnowanie porządku wśród podwładnych oraz wcielanie w życie rozkazów pana.

 

Na rozgrywkę ogromny wpływ mają podejmowane przez nas wybory, pozwalające obrać ścieżkę całkowitego zła, albo sprawiedliwości.

 

Poza tym w produkcji nie brakuje walki, w której wykorzystujemy i łączymy umiejętności naszych towarzyszy.

 

Ponadto ciekawie rozwiązano kwestię rozwoju postaci, gdyż umiejętności zdobywane są poprzez częste korzystanie z danej broni.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Żródło: http://www.gry-online.pl/



#20 fortyck

fortyck

    Administrator

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 11893 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 50a Lasówka - Płaszów

Napisano 13 listopad 2016 - 21:25

Tyranny – codzienny prezent za korzystanie z konta Paradox

 

Wystarczy logować się na konto podczas gry.

 

20161113143728.jpg

 

Okazuje się, że wydawca Tyranny postanowił zachęcić graczy do korzystania z bezpłatnego konta Paradox przy okazji ogrywania najnowszego tytułu od Obsidianu.

 

Każdego dnia możemy otrzymać jeden losowy przedmiot, który automatycznie zostanie umieszczony w naszym ekwipunku.

 

Przewidziane przez wydawcę prezenty obejmują nowe elementy wyposażenia, mikstury i trucizny.

 

O całej sprawie poinformował jeden z przedstawicieli studia w wątku poświęconym grze na forum Steam.

 

Z jednej strony nie ma żadnych przeciwwskazań, żeby korzystać z bonusowej zawartości, tym bardziej że utworzenie konta jest darmowe, ale część graczy obawia się, że dostęp do nowych przedmiotów rażąco zaburzy równowagę rozgrywki.

 

Oczywiście Tyranny oferuje tylko tryb dla pojedynczego gracza i to od Was zależy, czy wykorzystacie przewagę.

 

Pełną listę przedmiotów znajdziecie tutaj.

 

Przypominamy, że tytuł ukazał się w ubiegły czwartek i dostępny jest wyłącznie na komputerach osobistych.

 

Jeśli nadal nie zdecydowaliście się na zakup gry, to z pewnością w podjęciu decyzji pomoże Wam opublikowana na łamach Gram.pl recenzja Tyranny.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Żródło: http://www.gram.pl/






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych