Skocz do zawartości


Moja wycieczka (Myślenice 30, 31.12.17 - 1, 2, 3.01.18)

 

foto i video

już

21 stycznia 2018 r.


Zdjęcie

Mount & Blade II: Bannerlord


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
27 odpowiedzi w tym temacie

#1 fortyck

fortyck

    Administrator

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12603 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 50a Lasówka - Płaszów

Napisano 17 sierpień 2016 - 21:15

W 2018 r. nastąpi premiera gry Mount & Blade II: Bannerlord .

 

A oto pierwszy (5 sierpnia 2015) zwiastun gry Mount & Blade II: Bannerlord 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Wymagania sprzętowe


Minimalne:

  • system operacyjny: -
  • procesor: -
  • pamięć: - GB RAM
  • karta graficzna: -
  • HDD: - GB wolnego miejsca na dysku twardym
  • karta dźwiękowa: kompatybilna z DirectX

 

Zalecane:

 

  • system operacyjny: -
  • procesor: -
  • pamięć: - GB RAM
  • karta graficzna: -
  • HDD: - GB wolnego miejsca na dysku twardym
  • karta dźwiękowa: kompatybilna z DirectX


#2 fortyck

fortyck

    Administrator

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12603 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 50a Lasówka - Płaszów

Napisano 17 sierpień 2016 - 21:16

Pierwszy teaser i oficjalna zapowiedź gry Mount & Blade II: Bannerlord

 

Od niemal roku wiadomo, że studio TaleWorlds pracuje nad kontynuacją gry Mount & Blade.

 

Teraz deweloper oficjalnie zapowiedział swoje nowe dzieło, udostępniając pierwszy teaser i przedstawiając pełny tytuł - Mount & Blade II: Bannerlord.

 

Studio TaleWorlds oficjalnie zapowiedziało grę Mount & Blade II: Bannerlord.

 

Wiadomość nie jest żadnym zaskoczeniem dla osób śledzących temat.

 

Rok temu Mikail Yazbeck ze studia TaleWorlds podał bowiem informację, że pracuje nad kontynuacją Mount & Blade.

 

 

Dopiero teraz możemy mówić o oficjalnej zapowiedzi gry.

 

Deweloper nie tylko ujawnił bowiem pełny tytuł nadchodzącej produkcji, ale też udostępnił krótki teaser zwiastujący nadejście Mount & Blade II: Bannerlord.

 

Niestety, jak dotąd nie przedstawiono żadnych szczegółów na temat gry.

 

Twórcy zapraszają do śledzenia oficjalnej strony internetowej, Twittera oraz Facebooka, gdzie będą pojawiać się wszelkie informacje.

 

 

 

 

 

 

Mount & Blade to seria produkcji łączących w sobie elementy gier akcji, RPG oraz strategii.

 

Przenosimy się w nich do średniowiecza i możemy wziąć udział w spektakularnych potyczkach z tamtego okresu.

 

Zabawa składa się z elementów strategicznych, kiedy dowodzimy na mapie większymi grupami wojsk.

 

Z kolei w trakcie walk sami chwytamy za miecz i staramy się przechylić szalę zwycięstwa na swoją stronę.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Żródło: http://www.gry-online.pl/



#3 fortyck

fortyck

    Administrator

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12603 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 50a Lasówka - Płaszów

Napisano 17 sierpień 2016 - 21:21

Mount & Blade II: Bannerlord na pierwszych screenach

 

Po roku od zapowiedzi Mount & Blade II: Bannerlord studio TaleWorlds Entertainment pokazało światu pierwsze screeny z gry.

 

Czy średniowiecznej serii udało się wyewoluować z brzydkiego kaczątka w pięknego łabędzia?

 

Od zeszłorocznej zapowiedzi Mount & Blade II: Bannerlord studio TaleWorlds Entertainment zamilkło, w skupieniu pracując nad swoją produkcją.

 

W końcu twórcy zdecydowali się opublikować pierwsze screeny z gry.

 

Bez zbędnego przedłużania, oto co zaprezentowali:

 

166190423.jpg

Mount & Blade II: Bannerlord prezentuje się dużo ładniej niż „jedynka”...
 
166191203.jpg
...choć nadal nie może być mowy o perfekcji
 
166191921.jpg
 
166192607.jpg
 
166193293.jpg
 
Patrząc na powyższe obrazki trudno mówić tu o rewolucji graficznej.
 
Z pewnością jednak fani cyklu widzą znaczny postęp w stosunku do tego, co prezentowały poprzednie odsłony cyklu Mount & Blade.
 
Niektóre modele nadal wydają się nieco kanciaste, ale za to tekstury są dużo bardziej szczegółowe.
 
Warto pamiętać, co też twórcy wyraźnie zaznaczyli na każdej fotce, że oglądamy grę znajdującą się w produkcji, zatem pewne zmiany na pewno się jeszcze pojawią.
 
Screeny, screenami, ale wciąż z niecierpliwością czekamy na pierwsze konkrety na temat pełnoprawnej kontynuacji lubianego Mount & Blade.
 
Więcej obrazków z Mount & Blade II: Bannerlord znajdziecie na stronie studia TaleWorlds Entertainment.
 

 
 
 
 
 
 
 
Pierwszy Mount & Blade zadebiutował w 2005 roku (w Polsce ponad trzy lata później).
 
Pomimo raczej brzydkiej grafiki i masy niedociągnięć technicznych, gra przypadła do gustu miłośnikom sandboksów.
 
Jak żadna inna produkcja pozwalała poczuć się jak średniowieczny rycerz, wrzucony w zawirowania polityczne wyimaginowanej krainy.
 
Brak głównego wątku fabularnego oznaczał, że gracz mógł udać się w dowolną stronę, przyjąć każde zlecenie i dołączyć do wybranej frakcji.
 
Prócz zręcznościowej walki i rozwoju postaci rodem z cRPG, Mount & Blade oferował elementy strategii – na swoje rozkazy można było mieć nawet kilkudziesięcioosobową armię.
 
Z czasem produkcja doczekała się rozszerzonej wersji, wydanej osobno jako Mount & Blade: Warband.
 
W zasadzie otrzymywaliśmy to samo, ale dużo więcej – gracz mógł przykładowo dorobić się własnego królestwa i małżonki.
 
Z czasem cykl doczekał się przeniesienia w historyczne realia oraz trybu multiplayer.
 
O pozostałych wariacjach na temat serii Mount & Blade możecie przeczytać w tym miejscu.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Żródło: http://www.gry-online.pl/



#4 fortyck

fortyck

    Administrator

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12603 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 50a Lasówka - Płaszów

Napisano 17 sierpień 2016 - 21:30

Mount & Blade II: Bannerlord - nowy filmik prezentuje możliwości silnika graficznego i edytora

 

Studio TaleWorlds Entertainment udostępniło nowy materiał video z gry Mount & Blade II: Bannerlord, który pokazuje możliwości silnika graficznego i edytora.

 

 

Liczna grupa graczy z zapartym tchem wyczekuje gry Mount & Blade II: Bannerlord, ale jej twórcy, czyli ludzie ze studia TaleWorlds Entertainment, do tej pory wyjątkowo ostrożnie wypuszczają informacje na temat tego projektu.

 

Dlatego fanów serii zainteresować powinien udostępniony właśnie nowy materiał video.

 

Materiał trwa prawie pięć minut i nie zawiera niestety żadnych dłuższych fragmentów rozgrywki.

 

Pokazuje za to możliwości silnika graficznego.

 

Jest to autorska technologia zespołu, opracowana specjalnie z myślą o nietypowych potrzebach tego cyklu i ułatwi życie nie tylko samym deweloperom, ale również fanom tworzącym modyfikacje.

 

Zaprezentowano także potężne narzędzia, jakimi dysponować będzie edytor.

 

Silnik nie tylko zaoferuje wyższy poziom detali, ale również nowy system animacji i znacznie większe mapy.

 

Ponadto całość zaprojektowano z myślą o szybkim tworzeniu zawartości cechującej się wysoką jakością wykonania.

 

Przykładowo, edytor będzie w stanie losowo generować realistycznie pofałdowane tereny, jak również łatwo importować różnorodne materiały, a wszystko to można będzie potem ręcznie modyfikować nie opuszczając aplikacji.

 

Takie rozwiązania mają sprawić, że w krótkim czasie możliwe będzie opracowanie bardzo szczegółowych i realistycznych map, w czym dodatkowo pomoże potężny system pogodowy.

 

257797939.jpg

 

Moderów ucieszy też elastyczny interfejs narzędzi, którego elementy będzie można dowolnie dopasować do własnych potrzeb, w tym pracy na kilku monitorach.

 

Dużym ulepszeniem powinien okazać się także system nakładania roślinności na mapie, w ramach którego użytkownicy będą mogli myszką „malować” trawę i inne elementy flory na teksturach oraz modelach podłoża, a potem w łatwy sposób kontrolować cechy tych obiektów, takie np. jak gęstość.

 

Ciekawie zapowiada się także moduł teselacji, który wyłączy ten efekt w miejscach niewidocznych dla gracza, co zmniejszy zapotrzebowanie ma moc obliczeniową.

 

Wszystko to prezentuje się bardzo obiecująco.

 

Seria Mount & Blade posiada jedną z najlepszych i najbardziej aktywnych obecnie społeczności moderskich.

 

Regularnie wychodzą potężne i dopracowane projekty, a fani potrafią wyprawiać ze starą już technologią istne cuda.

 

Nie możemy się więc doczekać, aby zobaczyć co będą potrafili wycisnąć z nowego silnika.

 

Przypomnijmy na koniec, że Mount & Blade II: Bannerlord powstaje wyłącznie z myślą o pecetach i na razie nie wiadomo kiedy nastąpi premiera gry.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Żródło: http://www.gry-online.pl/



#5 fortyck

fortyck

    Administrator

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12603 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 50a Lasówka - Płaszów

Napisano 17 sierpień 2016 - 21:38

Mount & Blade II: Bannerlord - zobacz fragmenty rozgrywki

 

Podczas targów gamescom 2015 studio TaleWorlds Entertainment zaprezentowało nowy materiał wideo z wyczekiwanego Mount & Blade II: Bannerlord, na którym ukazano system pogodowy, gry planszowe, maszyny oblężnicze i nie tylko.

 

 

Zgodnie z wcześniej złożoną obietnicą, studio TaleWorlds Entertainment zaprezentowało na targach gamescom nowy materiał wideo z wyczekiwanego Mount & Blade II: Bannerlord.

 

W ciągu kilku minut ukazano system pogodowy i pory roku, gry planszowe, maszyny oblężnicze, mechanikę wytwarzania broni, powtórki i nie tylko.

 

Krótko pisząc, jest na co popatrzeć, aczkolwiek szkoda trochę, że nie zaprezentowano jakiegoś zadania lub czegoś podobnego.

 

Niestety obecnie, oprócz powyższego nagrania, nie posiadamy żadnych dodatkowych informacji.

 

Być może te jeszcze wypłyną w najbliższym czasie, w końcu targi gier w Kolonii dopiero się rozpoczęły.

 

Niemniej już teraz wiadomo, że Mount & Blade II: Bannerlord zapowiada się co najmniej obiecująco.

 

538336237.jpg

 

Druga część serii Mount & Blade ponownie przeniesie nas w czasy średniowieczne, gdzie przyjdzie nam wziąć udział w przygodzie pełnej walki i nie tylko.

 

Rozgrywka zostanie podzielona na dwie części.

 

W pierwszej będziemy podróżować po świecie, odwiedzać karczmy, w których m.in. zagramy w zaprezentowaną dziś grę planszową, zatrudnimy kolejnych żołnierzy do naszej armii itd.

 

Główną atrakcją mają być jednak starcia z przeciwnikami, podczas których wcielimy się w dowódcę oddziału.

 

Nie wiemy jeszcze, kiedy Mount & Blade II: Bannerlord ukaże się na rynku.

 

Kilka miesięcy temu ujawniono jednak, że oprócz wersji na komputery PC, pojawi się też edycja przeznaczona na konsole.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Żródło: http://www.gry-online.pl/



#6 fortyck

fortyck

    Administrator

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12603 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 50a Lasówka - Płaszów

Napisano 17 sierpień 2016 - 21:48

Mount & Blade II: Bannerlord z rozszerzonym wsparciem dla modów

 

Mount & Blade II: Bannerlord ułatwi modderom tworzenie skomplikowanych modyfikacji dzięki usprawnieniom silnika i edytora.

 

Gracze będą mogli instalować wiele modów naraz, by gra wyglądała tak, jak sobie tego życzą.

 

517238038.jpg

Nie wiem jak Wy, ale ja już czekam na szturm na Minas Tirith w Mount & Blade II
 
Seria Mount & Blade modami stoi.
 
Ta uwielbiana przez wielu, choć grubo ciosana produkcja dała ogromne pole do popisu twórcom modyfikacji wszelakich – od nowych jednostek i przedmiotów, przez usprawnienie mechaniki lub interfejsu, po totalne przerobienie fikcyjnego świata gry na, dajmy na to, Śródziemie.
 
Nic dziwnego, że w przypadku Mount & Blade II: Bannerlord deweloperzy z TaleWorlds zdecydowali się na jeszcze większe wsparcie dla modów.
 
Silnik gry ma oferować ulepszony edytor poziomów oraz więcej swobody w manipulowaniu kodu.
 
„Dwójka” ma również umożliwiać łączenie ze sobą kilku wybranych modyfikacji, tak aby skomponować własną, wymarzoną wersję Mount & Blade II.
 
Podobnie jak poprzedniczki, Mount & Blade II: Bannerlord zmierza wyłącznie na PC.
 
Data premiery gry nie została jeszcze ustalona.
 
Z okazji tegorocznego gamescomu opublikowany został zwiastun prezentujący kilka nowości, w tym cykl dobowy i zmienną pogodę, machiny oblężnicze, system rzemiosła i nie tylko.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Żródło: http://www.gry-online.pl/



#7 fortyck

fortyck

    Administrator

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12603 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 50a Lasówka - Płaszów

Napisano 17 sierpień 2016 - 21:54

Mount & Blade II: Bannerlord - nowy gameplay

 

W trakcie weekendowej imprezy PC Gamers Weekender studio TaleWorlds zaprezentowało rozgrywkę w Mount & Blade II: Bannerlord.

 

W trakcie półgodzinnego pokazu twórcy przedstawili m.in. edytor postaci oraz system tworzenia przedmiotów.

 

337744020.jpg

Reputacja pozwoli na rekrutację napotykanych postaci.
 
W miniony weekend w Londynie odbyła się impreza PC Gamer Weekender, w trakcie której pojawiła się możliwość zagrania w takie produkcje, jak Dark Souls III czy Total War: Warhammer.
 
W centrum konferencyjnym Old Truman’s Brewery nie zabrakło również twórców ze studia TaleWorlds, którzy po raz pierwszy zaprezentowali na żywo rozgrywkę w Mount & Blade II: Bannerlord – wyczekiwanej kontynuacji popularnej produkcji łączącej elementy RPG, strategii i gry akcji.
 
W trakcie ponad półgodzinnego pokazu można było zobaczyć nowy i dość rozbudowany edytor postaci, dający spore pole do popisu miłośnikom dopieszczania wyglądu swojego awatara.
 
Jeszcze większe możliwości zaoferuje system wytwarzania przedmiotów, pozwalający na dowolne dobieranie najróżniejszych elementów broni w celu stworzenia unikatowego oręża dla każdego z naszych wojowników (twórcy chwalą się liczbą kombinacji idącą w miliony).
 
Deweloperzy z TaleWorlds wspomnieli też o nowej „walucie” w świecie gry – Reputacji (Influence), która pozwoli na czasowe rekrutowanie postaci spoza naszej frakcji czy podlegających pod innego lorda.
 
Jeśli zaś kogoś interesuje zostanie władcą lokalnego półświatka, to taka możliwość pojawi się po wyeliminowaniu wcześniej urzędujących w mieście łotrzyków (pod warunkiem, że wśród naszych kompanów mamy kogoś z kryminalną przeszłością).
 
Wtedy jednak trzeba liczyć się z niezadowoleniem miejscowego lorda, co może prowadzić do znaczących komplikacji.
 
Alternatywą jest zakwaterowanie towarzyszy w byłej siedzibie zbójców, dzięki czemu ograniczymy przestępczość w danej wiosce, jako że inne bandy nie zajmą miejsca poprzednich lokatorów.
 
Co się tyczy walki, deweloperzy wspomnieli o dodatkowych opcjach dowodzenia, ale pomijając znacznie lepszą oprawę wizualną, bitwy nie odbiegają znacząco od tych z samodzielnego dodatku Mount & Blade: Warband.
 

 

Niejako przy okazji TaleWorlds potwierdziło, że gra ukaże się jeszcze w tym roku, nie podano jednak dokładnej daty.

 

Pełne nagranie z prezentacji możecie zobaczyć powyżej.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Żródło: http://www.gry-online.pl/



#8 fortyck

fortyck

    Administrator

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12603 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 50a Lasówka - Płaszów

Napisano 17 sierpień 2016 - 21:59

Oblężenie w Mount & Blade II: Bannerlord pokazane na gameplayu z komentarzem

 

Mount & Blade II: Bannerlord otrzymał nowy gameplay, przygotowany z okazji E3 2016.

 

Film przedstawia fragment oblężenia - począwszy od rozstawienia armii i ostrzelania murów przez machiny oblężnicze, aż po właściwy szturm.

 

Na dzisiejszej konferencji PC Gaming Show pojawił się przedstawiciel studia TaleWorlds, pracującego nad Mount & Blade II: Bannerlord, kontynuacją lubianego średniowiecznego sandboksa.

 

We fragmencie rozgrywki przygotowanym z okazji E3 2016 pokazano fragment oblężenia zamku.

 

Rozpoczyna się ono fazą rozstawienia armii, przywodząc tym na myśl serię Total War.

 

Szturmy w dwójce będą ciekawsze niż dotychczas, ponieważ na polu bitwy pojawią się machiny oblężnicze (m.in wieże, tarany, katapulty i balisty), w związku z czym w grze obecny będzie system zniszczeń – kolejna nowość.

 

Ponadto w bitwach wezmą udział setki jednostek (w omawianym gameplayu pojawia się ich około 500).

 

Poniżej znajdziecie gameplay oraz nowy trailer:

 

 

 

Mount & Blade II: Bannerlord zaoferuje rozbudowane wsparcie dla modów – twórcy modyfikacji będą mogli skorzystać z narzędzi, których używają sami deweloperzy.

 

Ponadto ułatwione będzie łączenie ze sobą różnych modów.

 

Niestety wciąż nie podano choćby przybliżonej daty premiery gry.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Żródło: http://www.gry-online.pl/



#9 fortyck

fortyck

    Administrator

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12603 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 50a Lasówka - Płaszów

Napisano 17 sierpień 2016 - 22:04

Poniżej są już wiadomości aktualne NA BIEŻĄCO



#10 fortyck

fortyck

    Administrator

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12603 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 50a Lasówka - Płaszów

Napisano 17 sierpień 2016 - 22:05

Mount & Blade II: Bannerlord - obrona twierdzy

 

Studio TaleWorlds udostępniło kolejny gameplay z gry Mount & Blade II: Bannerlord.

 

Tym razem zaprezentowano oblężenie twierdzy z perspektywy obrońców.

 

Ponad dwa miesiące temu, w trakcie targów E3, studio TaleWorlds zaprezentowało oblężenie zamku w Mount & Blade II: Bannerlord – kontynuacji popularnego Mount & Blade, sprawnie łączącego elementy gry akcji, RPG, sandboksa oraz strategii.

 

Teraz zaś, w ramach imprezy gamescom 2016, twórcy postanowili postawić nas po drugiej stronie barykady, pokazując bitwę o zamek z perspektywy obrońców, odpierających atak wojsk Zachodniego Imperium.

 

Nadal mamy do czynienia z dość surową wersją gry, co widać po problemach z przenikaniem obiektów czy działaniem SI (na przykład atakujący rzadko wykorzystują tarczę podczas szturmu), niemniej da się zauważyć kilka zmian.

 

W trakcie wspinaczki po drabinie możliwe jest atakowanie mieczem, a przed rozpoczęciem oblężenia możemy rozmieścić swoje jednostki w twierdzy.

 

Jak to wygląda w akcji, przekonacie się poniżej.

 

 

 

 

 

 

 

523170896.jpg

 

Mount & Blade: Bannerlord to kontynuacja gry z 2005 roku, która zyskała sporą popularność wśród graczy i doczekała się kilku rozszerzonych wersji (w tym Ogniem i Mieczem), udanego samodzielnego dodatku i ogromnej liczby fanowskich modyfikacji.

 

Tytuł przeniesie nas do świata znanego z jedynki, ale 200 lat wcześniej, kiedy to po bezpotomnej śmierci ostatniego króla krainy zapanował chaos i rozgorzały walki pomiędzy frakcjami.

 

Tytuł wprowadzi sporo ulepszeń w stosunku do stareńkiej pierwszej odsłony, takie jak większa unikalność postaci, mniej pusty świat czy liczne usprawnienia związane z walką.

 

Gra zadebiutuje wyłącznie na PC w bliżej nieokreślonej przyszłości.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Żródło: http://www.gry-online.pl/



#11 fortyck

fortyck

    Administrator

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12603 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 50a Lasówka - Płaszów

Napisano 19 październik 2016 - 21:46

Mount & Blade 2: Bannerlord z minimalnymi wymaganiami sprzętowymi

 

Studio TaleWorlds Entertainment ujawniło minimalne wymagania sprzętowe gry Mount & Blade 2: Bannerlord.

 

Wstępną specyfikację potrzebną do uruchomienia gry zamieszczono w sklepie Steam.

 

Minęły już 4 lata od oficjalnej zapowiedzi kontynuacji popularnej serii Mount & Blade, a od ponad roku twórcy prezentują materiały z rozgrywki, zdradzając kolejne informacje.

 

Niemniej wciąż pozostaje wiele niewiadomych, wliczając w to datę premiery.

 

Trudno się dziwić, skoro ostatni, sierpniowy pokaz gry wyraźnie wskazywał, że produkcja wymaga dopracowania.

 

Dziś studio TaleWorlds postanowiło ujawnić minimalne wymagania sprzętowe Mount & Blade 2: Bannerlord, podając je na stronie gry w sklepie Steam.

 

Zaznaczamy, że jest to jedynie wstępna specyfikacja – deweloper zastrzegł, że może ona ulec zmianie w pełnej wersji.

 

Ponadto nie zamieszczono informacji o systemie operacyjnym.

 

Same wymagania są – jak na nowy tytuł – stosunkowo niewielkie, co nie powinno dziwić.

 

W końcu jedynka również nie potrzebowała potężnego sprzętu, a po sześciu latach od premiery trafiła nawet na urządzenia mobilne z systemem Android.

 

545680608.jpg

Mount & Blade 2: Bannerlord ma być ładniejsze od poprzedniczki przy względnie niewielkich wymaganiach sprzętowych.
 
 
Minimalne wymagania sprzętowe:
 
  • Procesor: Intel i3-2100/AMD FX-6300
  • Pamięć: 4 GB RAM
  • Karta graficzna: Intel HD 4600/Nvidia GT730/AMD R7 240
  • Dysk twardy: 40 GB wolnego miejsca

 

 

 

 

 

 

Mount & Blade 2: Bannerlord jest kontynuacją popularnej produkcji z 2005 roku, łączącej elementy gier strategicznych z tytułami akcji i RPG.

 

Ponownie trafiamy do świata znanego z jedynki, jednak przenosimy się o 200 lat w przeszłość.

 

Po bezpotomnej śmierci ostatniego króla trwają walki pomiędzy frakcjami, a zadaniem graczy jest zaprowadzenie porządku i zapewnienie zwycięstwa wybranej frakcji.

 

Dwójka wprowadzi sporo ulepszeń w porównaniu do wiekowej pierwszej odsłony, w tym bardziej zróżnicowane postacie i bogatszy świat.

 

Tytuł zapowiedziano na razie wyłącznie na PC.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Żródło: http://www.gry-online.pl/



#12 fortyck

fortyck

    Administrator

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12603 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 50a Lasówka - Płaszów

Napisano 12 styczeń 2017 - 10:54

Prace nad Mount & Blade II nadal trwają, ale do premiery jeszcze daleko

 

Na forum studia TaleWorlds pojawiło się parę informacji nt. postępów w pracach nad Mount & Blade II: Bannerlord.

 

Wypowiedzi menadżera ds. społeczności sugerują, że projekt nadal jest daleki od ukończenia.

 

Wszyscy gracze, którzy od czasu oficjalnej zapowiedzi w 2012 roku wyczekiwali Mount & Blade II: Bannerlord, mają pełne prawo, by niepokoić się stanem projektu.

 

Pomimo trwającego już ponad cztery lata cyklu produkcji o grze nadal wiemy bardzo niewiele – w zasadzie od prezentacji fragmentu rozgrywki w trakcie sierpniowego gamescomu nie mieliśmy żadnych nowych informacji na jej temat.

 

Twórcy postanowili jednak uspokoić fanów: parę dni temu na forum studia TaleWorlds menadżer ds. społeczności, piszący pod nickiem Captain Lust, przekazał parę wiadomości o ostatnich pracach i postępach zespołu.

 

Niestety, nie znalazła się wśród nich przewidywana data premiery: deweloperzy uważają, że nadal jest za wcześnie, aby mówić o takich szczegółach.

 

71666063.jpg

Ostatnimi czasy nie mogliśmy niestety narzekać na zatrzęsienie informacji o drugim Mount & Blade.

 

Tureckie studio obecnie zajmuje się przede wszystkim usprawnianiem mechaniki walki, by móc rozpocząć pierwsze zewnętrzne testy produkcji.

 

Captain Lust potwierdził również, że na pewno możemy spodziewać się opcji permanentnej śmierci w grze, jednak nie ujawnił nowych detali w kwestii starzenia się bohaterów. 

 

„Jesteśmy w takim punkcie, że wszystko potencjalnie może zostać całkowicie zmienione lub w ogóle usunięte” - stwierdził.

 

Kolejne wypowiedzi także sugerują, że na premierę Bannerlorda jeszcze trochę poczekamy: animacje nie są jeszcze w ostatecznej postaci, a na temat zdecydowanej większości aspektów twórcy w ogóle nie chcą się wypowiadać.

 

Captain Lust odniósł się nieco szerzej do trybu wieloosobowego, który w obecnej postaci gry wykorzystuje ten sam system ekwipunku, co single player.

 

Potwierdził też, że kwestia zabawy w kooperacji nie zmieniła się od czasu kwietniowego wywiadu z serwisem Rock Paper Shotgun, co w praktyce oznacza, że zabawa ze znajomymi zostanie najprawdopodobniej ograniczona do pojedynczych kampanii.

 

Menadżer ds. społeczności zaprzeczył też plotkom, jakoby produkcja miała zostać wstrzymana przez odejście jednego z kluczowych członków zespołu: „Nasz poprzedni główny programista silnika rzeczywiście przeniósł się do innej firmy, ale to nie problem, który miałby uniemożliwić nam dokończenie gry”.

 

71666079.jpg

Za niedługo minie 4,5 roku od oficjalnej zapowiedzi Bannerlorda, a przybliżonej daty premiery ani widu, ani słychu.

 

Oczywiście dobrze jest słyszeć, że tureckie studio stale pracuje nad kontynuacją niezależnego hitu z 2008 roku – tym bardziej, że pierwsze materiały wyglądają naprawdę ciekawie – jednak trudno pozbyć się wrażenia, że TaleWorlds tak naprawdę nadal jest bardzo daleko od ukończenia tego projektu.

 

Z wypowiedzi Captain Lusta wynika, że deweloperzy w wielu kwestiach sami nie mają jeszcze klarownej wizji tego tytułu, co z kolei oznacza, że najprawdopodobniej na Mount & Blade II: Bannerlord jeszcze długo poczekamy.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Żródło: http://www.gry-online.pl/



#13 fortyck

fortyck

    Administrator

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12603 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 50a Lasówka - Płaszów

Napisano 09 marzec 2017 - 11:57

Mount & Blade II: Bannerlord - garść nowych screenów

 

PC Gamer zaprezentował nowe screeny z gry Mount & Blade II: Bannerlord, czyli kontynuacji popularnego „symulatora średniowiecza” od studia TaleWorlds.

 

Data premiery produkcji wciąż nie jest dokładnie znana.

 

4852957.jpg

 

Miłośnicy średniowiecza mogą mieć powody do zadowolenia.

 

Jeszcze w tym roku swoją premierę będzie miał Kingdom Come: Deliverence, czyli ambitny RPG od czeskiego Warhorse Studios, który przeniesie graczy do krwawych czasów wojen husyckich.

 

Na horyzoncie coraz wyraźniejszych kształtów nabiera również Mount & Blade II: Bannerlord.

 

Prace nad tym tytułem trwają już od 2012 roku.

 

Proces twórczy się przeciąga, co nie powinno dziwić, zważywszy, że jest to projekt niewątpliwie ambitny, próbujący rozwinąć ideę rozgrywki zaprezentowaną w Mount & BladeMount & Blade: Warband oraz spin-offach.

 

W każdym razie programiści z tureckiego studia TaleWorlds zapewniają, że nadal intensywnie zajmują się produkcją. 

 

Efekty ich wysiłku możemy zobaczyć na co jakiś czas prezentowanych fragmentach rozgrywki i screenach.

 

Kolejną porcję tych drugich przygotował dla nas PC Gamer.

 

Oto część z nich.

 

Pełna galeria jest dostępna tutaj.

 

601055628.jpg

W Bannerlord nie zabraknie bitew na dużą skalę.

 

601060432.jpg

Odnalezienie się w chaosie podczas walki nie należy do rzeczy prostych.

 

601065113.jpg

Szarża kawalerii potrafi przechylić szalę zwycięstwa podczas bitwy...

 

601069683.jpg

...tak samo jak kilka celnych salw konnych łuczników.

 

601074410.jpg

Wygląd miast również potrafi zrobić wrażenie.

 

Trzeba przyznać, że wzmagają one apetyty na pełną wersję. 

 

Choć udowadniają, że produkcja Mount & Blade II: Bannerlord zmierza w dobrym kierunku, nadal nie znamy dokładnej daty premiery tytułu. 

 

Początkowo miał być to 2017 rok, jednak niewykluczone, że na kolejną odsłonę tego „symulatora średniowiecznego rycerza” (choć osadzonego w fikcyjnym świecie) przyjdzie nam czekać aż do 2018 roku.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

78445851.png

 

Druga pełnoprawna odsłona popularnej serii Mount & Blade, która w umiejętny sposób połączyła elementy gier akcji, strategii oraz RPG.

 

Miejscem akcji jest potężne mocarstwo w krainie Calradia, którego władca zmarł, nie pozostawiając po sobie dziedzica.

 

Zadaniem bohatera jest odnaleźć się w tej skomplikowanej sytuacji politycznej, którą pogarszają panoszące się po traktach grupy najemników i rzezimieszków.

 

Rozgrywka ... więcej o grze

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Żródło: http://www.gry-online.pl/



#14 fortyck

fortyck

    Administrator

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12603 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 50a Lasówka - Płaszów

Napisano 28 maj 2017 - 20:03

Mount & Blade II: Bannerlord - w bitwach weźmie udział nawet 1000 rycerzy
 
Poznaliśmy kilka nowych szczegółów dotyczących gry Mount & Blade II: Bannerlord.
 
W zapowiedzi opublikowanej w serwisie GameStar ujawniono, że w finalnej wersji produkcji w bitwach będzie brało udział nawet 1000 rycerzy, a świat produkcji ma być cztery razy większy od tego z Mount & Blade: Warband.
 
W niemieckim serwisie GameStar opublikowano krótką zapowiedź gry Mount & Blade II: Bannerlord.
 
Nie pojawiła się w niej ogromna liczba nowych informacji, ale znalazło się kilka ciekawostek, które przetłumaczono i wypunktowano na forum NeoGAF.
 
Dodatkowo doczekaliśmy się paru nowych screenów, z których trzy prezentują różne pory roku – oczywiście załączamy je do newsa.
 
Jeżeli chodzi o konkrety, to najciekawszą nowinką wydaje się ta o ilości postaci, które będziemy oglądać na ekranie.
 
W epickich walkach weźmie udział nawet 500 rycerzy.
 
Deweloper zaznacza jednak, że chodzi o obecną wersję gry, która obsługuje bitwy 250 na 250 postaci.
 
Niewykluczone jednak, że pełne wydanie zwiększy, i tak już imponujący rezultat, do 1000 wirtualnych ludzi.
 
180406872.jpg
Mount & Blade II: Bannerlord – dobrze, że rycerz ma hełm na głowie, bo szykuje się headshot.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Mount & Blade II: Bannerlord w skrócie:
  • przygodowa gra akcji, z elementami RPG, strategii i innych gatunków;
  • zapowiedziano ją w 2012 roku, a premiera odbędzie się… kiedyś;
  • świat gry będzie 4x większy od tego z Mount & Blade: Warband, w bitwach być może weźmie udział nawet 1000 rycerzy, a sandboksowa rozgrywka zapewni bardzo wiele możliwości.
 

 

 

 

Świat gry w Mount & Blade II: Bannerlord ma być około cztery razy większy od tego, który przemierzaliśmy w Mount & Blade: Warband.
 
Dodatkowo nie będzie to zwykłe puste pole, gdyż nie raz trafimy do „żyjących” wiosek i miast.
 
Zamieszkiwane one mają być przez różne rodzaje osób – od chłopów, przez kupców aż po gangsterów.
 
Dzięki temu otrzymamy dostęp do wielu zróżnicowanych zadań, wpływających na nasze stosunki z innymi „subfrakcjami”.
 
Poza tym Mount & Blade II: Bannerlord to sandbox pełną gębą.
 
Podczas zabawy będziemy robić właściwie co nam się żywnie podoba.
 
Jeżeli zechcemy, to zostaniemy rycerzem, najemnikiem, zbudujemy własną armię, albo zajmiemy się czymś zupełnie innym, np. wyszkolimy się w fachu kowala i będziemy wykuwać broń, zaczniemy handlować, zbudujemy sobie zamek, albo zostaniemy porywaczem.
 
180057274.jpg

 

Oprócz tego w artykule wspomniano o realistycznej fizyce oraz cyklu pór roku, który możecie obejrzeć na widocznych poniżej screenach.
 
Niestety w dalszym ciągu nie poznaliśmy terminu premiery gry.
 
Tworzona jest ona od 2012 roku i niewykluczone, że poczekamy na nią jeszcze z rok, a może i dłużej.
 
180059005.jpg

 

180060690.jpg

 

180062391.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

78445851.png

 

 

Druga pełnoprawna odsłona popularnej serii Mount & Blade, która w umiejętny sposób połączyła elementy gier akcji, strategii oraz RPG.
 
Miejscem akcji jest potężne mocarstwo w krainie Calradia, którego władca zmarł, nie pozostawiając po sobie dziedzica.
 
Zadaniem bohatera jest odnaleźć się w tej skomplikowanej sytuacji politycznej, którą pogarszają panoszące się po traktach grupy najemników i rzezimieszków.
 
Rozgrywka ... więcej o grze
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Żródło: http://www.gry-online.pl/



#15 fortyck

fortyck

    Administrator

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12603 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 50a Lasówka - Płaszów

Napisano 28 maj 2017 - 20:15

Zimowy screen
 

201705281703077.jpg



#16 fortyck

fortyck

    Administrator

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12603 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 50a Lasówka - Płaszów

Napisano 01 czerwiec 2017 - 20:49

Mount & Blade II: Bannerlord na kolejnych screenach

 

W sieci pojawiły się kolejne screeny prezentujące grę Mount & Blade II: Bannerlord w akcji.

 

Wciąż nie wiadomo, kiedy kontynuacja popularnego „symulatora średniowiecza” od studia TaleWorlds pojawi się na rynku.

 

3592391.jpg

Mount & Blade: Bannerlord umożliwi pokonanie drogi od obdartego włóczęgi do potężnego lorda.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
MOUNT & BLADE II: BANNERLORD W SKRÓCIE:
  • Deweloper gry: TaleWorlds;
  • Wydawca: TaleWorlds;
  • mieszanka strategii i RPG, która da graczom pełną swobodę w działaniu;
  • Platforma docelowa: PC;
  • deweloperzy nie podali daty premiery pełnej wersji tytułu.
 
 

 

 
 
 
Ostatnie dni to prawdziwy wysyp informacji na temat Mount & Blade II: Bannerlord.
 
Niedawno dowiedzieliśmy się dzięki niemieckiemu serwisowi GameStar oraz forum NeoGAF, że docelowo w kontynuacji popularnego „symulatora średniowiecza”, w którym wcielamy się w bohatera pnącego się po kolejnych szczeblach feudalnej drabinki, na polu bitwy ma walczyć jednocześnie nawet 1000 wirtualnych zbrojnych (choć w obecnym stadium gra jest w stanie wyświetlać ich tylko 500).
 
Deweloperzy zdradzili również między innymi, że świat ma być około cztery razy większy w porównaniu z Mount & Blade: Warband oraz zmieniać się dynamicznie wraz z upływem pór roku.
 
Zapowiedź serwisu GameStar została okraszona niepublikowanymi dotąd screenami prezentującymi grę w akcji.
 
Mogłoby się zatem wydawać, że limit informacji został już na jakiś czas wyczerpany. Nic bardziej mylnego.
 
Niedawno na rosyjskim serwisie Total Wars pojawiły się kolejne, zupełnie nowe zrzuty ekranu, na których możemy podziwiać pracę deweloperów z tureckiego studia TaleWorlds.
 
Oto one:
 
2400870.jpg
Konni łucznicy mogą nękać swoich przeciwników taktyką "hit & run".
 
2403367.jpg
Czy w pełnej wersji gry faktycznie będzie mogło walczyć nawet 1000 zbrojnych w jednej chwili?
 
2404537.jpg
Od chłopa do bohatera.
 
2405566.jpg
Według obietnic twórców wioski w grze mają tętnić życiem.
 
Obraz tego, jak będzie wyglądało Mount & Blade II: Bannerlord, staje się tym samym coraz bardziej wyraźny, choć twórcy wciąż nie podali oficjalnej daty premiery.
 
Warto przypomnieć, że studio TaleWorlds pracuje nad tym tytułem już pięć lat (pierwsze oficjalne zapowiedzi pojawiły się w 2012 roku).
 
Niewykluczone, że miłośnicy serii oraz klimatów średniowiecza będą musieli poczekać jeszcze co najmniej rok, by móc stanąć do walki o władzę nad krainą Calradia.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
78445851.png
 
Druga pełnoprawna odsłona popularnej serii Mount & Blade, która w umiejętny sposób połączyła elementy gier akcji, strategii oraz RPG.
 
Miejscem akcji jest potężne mocarstwo w krainie Calradia, którego władca zmarł, nie pozostawiając po sobie dziedzica. Zadaniem bohatera jest odnaleźć się w tej skomplikowanej sytuacji politycznej, którą pogarszają panoszące się po traktach grupy najemników i rzezimieszków.
 
Rozgrywka ... więcej o grze
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

 

 

 

 

Żródło: http://www.gry-online.pl/



#17 fortyck

fortyck

    Administrator

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12603 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 50a Lasówka - Płaszów

Napisano 06 czerwiec 2017 - 20:03

Mount & Blade II: Bannerlord z grywalnym demem na E3

 

Studio TaleWorlds ogłosiło, że podczas tegorocznych targów E3 udostępni mediom branżowym grywalną wersję Mount & Blade II: Bannerlord.
 
To pierwszy raz, gdy dziennikarze będą mogli osobiście przetestować ten tytuł.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
MOUNT & BLADE II: BANNERLORD W SKRÓCIE:
  • Deweloper gry: TaleWorlds;
  • Wydawca: TaleWorlds;
  • mieszanka strategii i RPG, która da graczom pełną swobodę w działaniu;
  • Platforma docelowa: PC;
  • na tegorocznych targach E3 po raz pierwszy pojawi się grywalne demo tytułu.
 

 

 

 

Atmosfera wokół Mount & Blade II: Bannerlord robi się ostatnio coraz gorętsza.

 

Choć wciąż nie znamy oficjalnej daty premiery kontynuacji popularnego „symulatora średniowiecza”, łączącego elementy RPG, gry akcji, sandboksa i strategii, w sieci pojawiło się ostatnio sporo informacji na jego temat.

 

Najpierw niemiecki serwis GameStar opublikował zapowiedź, z której dowiedzieliśmy się między innymi o planowanej skali bitew (podczas potyczek ma ścierać się ze sobą nawet 1000 wojowników) oraz dynamicznie zmieniających się warunkach pogodowych na mapie świata.

 

Parę dni później twórcy pochwalili się nowymi screenami prezentującymi grę w akcji.

 

Dziś pojawiła się kolejna doskonała wiadomość dla wszystkich z niecierpliwością wyczekujących kolejnych rewelacji na temat najnowszego dzieła studia TaleWorlds.

 

Tureccy deweloperzy zdradzili, że podczas tegorocznych targów E3 przedstawiciele mediów branżowych będą mogli osobiście zagrać w demo obecnej wersji Mount & Blade II: Bannerlord.

 

Możecie zatem spodziewać się wrażeń naszych redaktorów na łamach portalu GRYOnline.pl oraz na TVGRY.pl.

 

432152628.jpg

Przedstawiciele mediów branżowych będą mieli okazję osobiście przetestować, jak sprawują się bitwy w Mount & Blade II: Bannerlord.

 

Co prawda prezentacje rozgrywki w Mount & Blade II: Bannerlord były już obecne na różnych targach, jak chociażby na ubiegłorocznym E3, lecz zawsze były to pokazy prowadzone przez twórców.
 
Tym razem po raz pierwszy udostępnią oni dziennikarzom fragment swojego tytułu do samodzielnego „ogrania”.
 
Będzie on zawierał wyłącznie bitwy (w których na razie może brać udział 500 wojowników naraz), zatem na dokładne przyjrzenie się mapie świata (która według obietnic ma być czterokrotnie większa od tej z Warband) przyjdzie nam jeszcze poczekać.
 
Przedstawiciele mediów dostaną okazję do dokładnego przetestowania tego, jak sprawuje się system walki oraz nowy silnik gry.
 
Możemy zatem wkrótce spodziewać się wysypu zapisów rozgrywki, które w połączeniu z wrażeniami dziennikarzy mają dać wgląd w to, na jakim dokładnie stadium znajdują się obecnie prace nad Mount & Blade II: Bannerlord.
 
Jak powiedział Armagan Yavuz, założyciel i prezes studia TaleWorlds:
 
Ubiegłoroczne E3 było ogromnym sukcesem i dodatkowym doświadczeniem dla nas jako firmy.
 
W tym roku mamy świetne grywalne demo i jesteśmy podekscytowani faktem, że dajemy odwiedzającym najlepszą dotąd możliwość osobistego sprawdzenia Bannerlord w akcji.
 
432152643.jpg
Na ubiegłorocznych targach E3 zaprezentowane zostały oblężenia.
 
Podczas prezentacji przy dziennikarzach będą obecni przedstawiciele TaleWorlds, którzy będą dawali wskazówki podczas rozgrywki, odpowiadali na pytania oraz przyjmowali wszelkie uwagi.
 
Jak stwierdził Ali Erkin, dyrektor generalny tureckiego studia:
 
Nie możemy się doczekać, by zobaczyć jak uczestnicy prezentacji będą reagować podczas gry w Bannerlord i bardzo chcemy usłyszeć ich uwagi.
 
Oddanie tego tytułu do samodzielnego wypróbowania przez graczy stanowi kolejny ważny krok w kierunku wydania pełnej wersji.
 
432152659.jpg
Krajobraz po bitwie potrafi być przygnębiający.
 
Niewykluczone zatem, że podczas tegorocznych targów E3 usłyszymy wstępną datę premiery Mount & Blade II: Bannerlord.
 
Możemy mieć tylko taką nadzieję, że nie będzie ona zbyt odległa.
 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

78445851.png

 

Druga pełnoprawna odsłona popularnej serii Mount & Blade, która w umiejętny sposób połączyła elementy gier akcji, strategii oraz RPG.

 

Miejscem akcji jest potężne mocarstwo w krainie Calradia, którego władca zmarł, nie pozostawiając po sobie dziedzica.

 

Zadaniem bohatera jest odnaleźć się w tej skomplikowanej sytuacji politycznej, którą pogarszają panoszące się po traktach grupy najemników i rzezimieszków.

 

Rozgrywka ... więcej o grze

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Żródło: http://www.gry-online.pl/



#18 fortyck

fortyck

    Administrator

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12603 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 50a Lasówka - Płaszów

Napisano 12 czerwiec 2017 - 20:36

Mount & Blade II: Bannerlord na nowych gameplayach

 

Podczas imprezy PC Gaming Show na tegorocznych targach E3 w Los Angeles zademonstrowano nowy zwiastun z rozgrywką z gry Mount & Blade II: Bannerlord.

 

Po prezentacji studio TaleWorlds Entertainment udostępniło dwa kilkuminutowe gameplaye.

 

Mount & Blade II: Bannerlord E3 2017 Cavalry Sergeant gameplay
 
Materiał z E3 2017.
 
 
Podczas imprezy PC Gaming Show na tegorocznych targach E3 w Los Angeles zademonstrowano zwiastun z rozgrywką z nadchodzącej gry Mount & Blade II: Bannerlord.
 
Tuż po prezentacji studio TaleWorlds Entertainment opublikowało na swoim kanale w serwisie YouTube dwa filmy, których skrót stanowiła wspomniana prezentacja.
 
Pokazują one dwie klasy postaci w czasie gorzejącego starcia: sierżanta kawalerii i konnego łucznika.
 
Rzeczone materiały, przedstawiające zażartą bitwę między dwoma licznymi drużynami, eksponują przede wszystkim aspekt walki konnej i łucznictwa, choć naturalnie nie zabrakło w nim pieszych potyczek i – przede wszystkim – krwawej jatki.
 
Niestety, znowu nie dane nam było poznać daty premiery.
 
Mount & Blade II: Bannerlord E3 2017 Horse Archer Sergeant gameplay
 
Materiał z E3 2017.
 
 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Żródło: http://www.gry-online.pl/



#19 fortyck

fortyck

    Administrator

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12603 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 50a Lasówka - Płaszów

Napisano 08 sierpień 2017 - 18:51

Twórcy Mount & Blade II: Bannerlord zapowiadają lepszą komunikację z fanami

 

W najbliższy czwartek wystartuje blog, który da nam lepszy wgląd w przebieg procesu deweloperskiego.

 

20170806114626.jpg

 

Nie da się ukryć, że dla fanów serii Mount & Blade oczekiwanie na drugą, zapowiedzianą jeszcze w 2012 roku, odsłonę gry trwa wieczność.

 

Wychodząc im naprzeciw, studio TaleWorlds Entertainment ogłosiło za pośrednictwem Steam, że rozpoczyna prowadzenie deweloperskiego bloga, który zapewni fanom lepszy wgląd w działania studia i przebieg produkcji.

 

Wpisy będą zamieszczane w każdy kolejny czwartek, poczynając od najbliższego (10 sierpnia).

 

Ich autorami będą odpowiedzialni za grę deweloperzy, artyści, projektanci i programiści, którzy opowiedzą nam nie tylko o swojej roli w procesie deweloperskim gry, ale też zajawią poszczególne elementy nadchodzącego tytułu.

 

Potwierdzono, że autorem pierwszego wpisu będzie szef studia – Armagan Yavuza.

 

Twórcy chcą w ten sposób usprawnić komunikację ze społecznością i wypełnić czas oczekiwania.

 

Wciąż nie ujawniono oficjalnej daty premiery Mount & Blade II: Bannerlord, ale pewne jest, że tytuł zmierza na komputery osobiste i konsole ósmej generacji.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Żródło: http://www.gram.pl/



#20 fortyck

fortyck

    Administrator

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12603 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 50a Lasówka - Płaszów

Napisano 19 sierpień 2017 - 04:35

Mount & Blade II: Bannerlord - twórcy ogłoszą datę premiery „kiedy gra będzie gotowa”

 

Studio TaleWorlds Entertainment zapowiedziało, że w najbliższym czasie nie ogłosi oficjalnej daty premiery Mount & Blade II: Bannerlord.

 

Tłumaczą to faktem, że takowa po prostu nie istnieje, a deweloperzy chcą mieć pewność, że tytuł będzie maksymalnie dopracowany.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

MOUNT & BLADE II: BANNERLORD W SKRÓCIE:

  • Deweloper gry: TaleWorlds Entertainment;
  • Wydawca: TaleWorlds Entertainment;
  • mieszanka strategii i RPG, która da graczom pełną swobodę w działaniu;
  • Platforma docelowa: PC;
  • twórcy na razie nie chcą podawać oficjalnej daty premiery.
 

 

 

 

 

Mount & Blade II: Bannerlord, czyli druga pełnoprawna odsłona popularnego „symulatora średniowiecznego lorda” od studia TaleWorlds Entertainment, została oficjalnie zapowiedziana we wrześniu 2012 roku.
 
Od tamtej pory twórcy nie rozpieszczali nas specjalnie materiałami z tej gry.
 
Otrzymaliśmy kilka screenów, zapisów rozgrywki, a podczas tegorocznego E3 udostępniono nawet dla prasy grywalne demo.
 
Wciąż jednak deweloperzy nie podali oficjalnej daty premiery Mount & Blade II: Bannerlord.
 
Jako że wielkimi krokami zbliżają się targi gamescom, wielu graczy miało nadzieję, że TaleWorlds, ku uciesze fanów, ujawni dzień debiutu swojego najnowszego dzieła.
 
Tak się jednak nie stanie.
 
Co więcej, wielce prawdopodobny jest fakt, że nie poznamy jej w najbliższym czasie.
 
Jak podali przedstawiciele tureckiego studia w poście na platformie Steam, wstrzymują się oni z ogłoszeniem nawet przybliżonej daty premiery Mount & Blade II: Bannerlord, ponieważ takowa zwyczajnie nie istnieje.
 
114122734.jpg
Na ogłoszenie oficjalnej daty premiery Mount & Blade II: Bannerlord przyjdzie nam prawdopodobnie jeszcze trochę poczekać.
 
Według deweloperów, brak wstępnego terminu końca prac nie jest w żaden sposób związany z kwestiami biznesowymi.
 
Takie podejście umożliwia spokojną pracę nad dopracowywaniem gry, bez żadnych limitów czasowych.
 
Poza tym dla tureckich deweloperów niepodawanie daty premiery jest lepsze od jej ciągłego zmieniania i wynika bezpośrednio z szacunku dla graczy.
 
Cytując wspomniany post na Steamie:
 
Nie jesteśmy firmą, która ustala limit czasowy, a następnie próbuje wydać produkt na czas.
 
Jesteśmy TaleWorlds Entertainment: tworzymy gry, ponieważ je kochamy i chcemy, aby były to najlepsze gry, jakie jesteśmy w stanie stworzyć.
 
Uważamy, że nasi fani nie zasługują na mniej niż maksymalny wysiłek i pełne oddanie.
 
Nie wierzymy w konieczność wydania niegotowej gry, byle zdążyć, zanim ludzie o niej zapomną.
 
Trwanie przy takiej filozofii dewelopingu ułatwia fakt, że nad TaleWorlds nie stoją żadni wydawcy, akcjonariusze inwestorzy i właściciele, którzy wymuszaliby premierę w konkretnym okresie, nawet jeśli miałoby to oznaczać wycięcie części elementów, mających pierwotnie znaleźć się w pełnej wersji tytułu.
 
Zatem podsumowując – data debiutu zostanie ogłoszona w momencie, gdy gra będzie ukończona, nie wcześniej i nie później.
 
Przedstawiciele studia TaleWorlds wyjaśnili również w kilku zdaniach, dlaczego prace nad Mount & Blade II: Bannerlord tak bardzo się przedłużają.
 
Dla uspokojenia, nie jest to związane z porzuceniem projektu lub utknięciem w „produkcyjnym piekle” (choć deweloperzy przyznali się do kilku błędów i falstartów, które opóźniły nieco proces twórczy).
 
Wszystko rozbija się o skalę gry:
 
Bannerlord posiada ogromną, otwartą kampanię, zawierającą wiele rzeczy, których gracze będą mogli doświadczyć i się nimi cieszyć.
 
Mówimy tu między innymi o: zarządzaniu lennem i królestwem, złożonym systemie handlu, systemie dyplomacji i zależności oraz epickich bitwach z setkami jednostek na ekranie, którymi gracz będzie mógł dowodzić.
 
Oprócz tego jest jeszcze gra wieloosobowa, z systemem dopasowywania graczy (pierwszy raz w serii Mount & Blade!), która pozwoli sprawdzić swoje zarówno bojowe, jak i taktyczne umiejętności w starciu z innymi graczami z całego świata.
 
Staramy się także uczynić grę jak najbardziej modyfikowalną, aby możliwie najlepiej wesprzeć naszą fantastyczną społeczność moderską.
 
Ponadto twórcy w Mount & Blade II: Bannerlord wprowadzili mnóstwo zmian technologicznych i architektonicznych względem Mount & Blade: Warband, co okazało się dość czasochłonnym i złożonym procesem.
 
Nie bez znaczenia dla przedłużających się prac był również fakt, że silnik najnowszego dzieła studia TaleWorlds został stworzony od podstaw.
 
Zdaniem deweloperów, w świetle tego wszystkiego pięć lat produkcji to i tak mało, zwłaszcza, że nie zamierzali i wciąż nie zamierzają oni iść na żadne skróty i kompromisy podczas tworzenia Mount & Blade II: Bannerlord.
 
Mount & Blade II: Bannerlord E3 2017 Horse Archer Sergeant gameplay
 
Materiał z E3 2017. zobacz na tvgry.pl
 
 
Informacje te nie oznaczają jednak, że podczas tegorocznych targów gamescom (które, przypomnijmy, rozpoczynają się 22 sierpnia) zabraknie Mount & Blade II: Bannerlord.
 
Twórcy zaanonsowali swoją obecność.
 
Co więcej, zapowiedzieli, że pojawią się na nich z kolejnym demem, nieco innym od tego, które można było zobaczyć podczas ostatniego E3.
 
Wyczekujcie zatem naszych kolejnych informacji na temat najnowszego dzieła studia TaleWorlds.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

78445851.png

 

Druga pełnoprawna odsłona popularnej serii Mount & Blade, która w umiejętny sposób połączyła elementy gier akcji, strategii oraz RPG.

 

Miejscem akcji jest potężne mocarstwo w krainie Calradia, którego władca zmarł, nie pozostawiając po sobie dziedzica.

 

Zadaniem bohatera jest odnaleźć się w tej skomplikowanej sytuacji politycznej, którą pogarszają panoszące się po traktach grupy najemników i rzezimieszków.

 

Rozgrywka ... więcej o grze

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Żródło: http://www.gry-online.pl/






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych