Skocz do zawartości


Moja wycieczka (Myślenice 30, 31.12.17 - 1, 2, 3.01.18)

 

foto i video

już

21 stycznia 2018 r.


Zdjęcie

Mount & Blade II: Bannerlord


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
27 odpowiedzi w tym temacie

#21 fortyck

fortyck

    Administrator

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12601 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 50a Lasówka - Płaszów

Napisano 22 sierpień 2017 - 20:28

Mount & Blade II: Bannerlord z pokazem trybu multiplayer

 

Studio TaleWorlds zamieściło kolejny gameplay z gry Mount & Blade II: Bannerlord.

 

Nowy filmik prezentuje potyczkę z limitem czasowym, wydawanie rozkazów oraz personalizację oddziałów.

 

 

Tegoroczny gamescom trwa w najlepsze, a wraz z nim wysyp materiałów z oczekiwanych produkcjii.
 
Wśród nich znalazło się nowe nagranie rozgrywki z Mount & Blade II: Bannerlord, kontynuacji popularnego tytułu łączącego elementy gry akcji, RPG oraz strategiczne.
 
Dziesięciominutowa prezentacja idzie śladem poprzednich filmików i skupia się na bitwie między dwiema armiami, tym razem w okolicy leśnej osady.
 
Jednak nie było to starcie przeciwko sztucznej inteligencji, lecz potyczka w wieloosobowym trybie Kapitana, znanym z samodzielnego dodatku Warband, mającym pozwolić na starcie od dwóch do dziesięciu graczy podzielonych na dwa zespoły i dowodzących własnymi oddziałami.
 
W ramach bitwy rozegrano dwie rundy z limitem czasowym na tej samej mapie, a przed każdym starciem dowódcy mogli zmienić ekwipunek swoich jednostek (na przykład wyposażając żołnierzy w długie łuki lub dając im lepsze zbroje).
 
W trakcie walki kluczowe okazało się rozkazywanie podkomendnym.
 
Materiał możecie obejrzeć powyżej.
 
442862112.jpg
Przed potyczką z innym graczem otrzymamy możliwość dostosowania swoich oddziałów.
 
Nie wiemy jeszcze, kiedy zadebiutuje drugie Mount & Blade, ale na pewno nie nastąpi to w najbliższym czasie.
 
Niedawno TaleWorlds informowało, że nie zamierza podawać żadnej daty, jako że nadrzędnym celem studia jest dostarczenie dopracowanej produkcji.
 
Tak więc pozostaje uzbroić się w cierpliwość i trzymać kciuki za twórców.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

78445851.png

 

Druga pełnoprawna odsłona popularnej serii Mount & Blade, która w umiejętny sposób połączyła elementy gier akcji, strategii oraz RPG.

 

Miejscem akcji jest potężne mocarstwo w krainie Calradia, którego władca zmarł, nie pozostawiając po sobie dziedzica.

 

Zadaniem bohatera jest odnaleźć się w tej skomplikowanej sytuacji politycznej, którą pogarszają panoszące się po traktach grupy najemników i rzezimieszków.

 

Rozgrywka ... więcej o grze

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Żródło: http://www.gry-online.pl/



#22 fortyck

fortyck

    Administrator

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12601 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 50a Lasówka - Płaszów

Napisano 24 sierpień 2017 - 21:02

Mount & Blade II: Bannerlord - nowy filmik pokazuje wieloosobowe bitwy kapitanów

 

Studio TaleWorlds Entertainment opublikowało nowy filmik z Mount & Blade II: Bannerlord.

 

Koncentruje się on na wieloosobowych bitwach kapitanów, w których każdy gracz będzie zarówno kontrolował pojedynczego wojownika, jak i wydawał rozkazy jednostkom sojuszniczym.

 

 

Wciąż nie znamy planowanej daty premiery Mount & Blade II: Bannerlord, ale teraz, dzięki targom gamescom, mamy chociaż okazję obejrzeć nowe materiały z tego projektu.
 
Przedwczoraj twórcy, czyli ludzie ze studia TaleWorlds Entertainment, udostępnili filmik z potyczek multiplayer w Trybie Kapitana, a teraz podzielili się kolejnym materiałem z tego trybu, ale rozgrywanym na innej mapie oraz z komentarzem dokładnie opisującym ten wariant zabawy.
 
Pod ta nazwą kryją się potyczki PvP, w których zmierzą się dwie pięcioosobowe grupy graczy.
 
Każdy uczestnik zabawy obejmie pieczę nad oddziałem żołnierzy sterowanych przez sztuczną inteligencję, którym będzie wydawał rozkazy podczas bitwy, samemu bezpośrednio kontrolując tylko jednego z wojowników.
 
600116845.jpg
 
Do naszej dyspozycji oddanych zostanie wiele różnych rodzajów jednostek i konieczne będzie właściwe dobieranie żołnierzy do zadań.
 
Wśród podległych nam wojsk znajdziemy m.in. lekką i ciężką piechotę, oddziały szturmowe, kilka rodzajów kawalerii czy łuczników.
 
Dzięki takim rozwiązaniom, starcia kapitanów mają zapewnić sporą głębię rozgrywki, gdyż do zwycięstwa wymagana będzie zarówno zręczność, jak i dobry zmysł taktyczny.
 
Mecz wygra strona, która wyeliminuje wszystkich przeciwników lub też przejmie kontrolę nad flagami na mapie.
 
Zdobycie każdej takiej chorągwi obniży punkty dominacji posiadane przez przeciwny zespół, a gdy ich liczba osiągnie zero, zabawa dobiegnie końca.
 
Przypomnijmy, że gra zmierza na pecety.
 
Na razie twórcy nie zamierzają podawać planowanej daty premiery.
 
Kilka dni temu stwierdzili, że termin ten zostanie ogłoszony dopiero, gdy projekt będzie praktycznie gotowy.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

78445851.png

 

Druga pełnoprawna odsłona popularnej serii Mount & Blade, która w umiejętny sposób połączyła elementy gier akcji, strategii oraz RPG.

 

Miejscem akcji jest potężne mocarstwo w krainie Calradia, którego władca zmarł, nie pozostawiając po sobie dziedzica.

 

Zadaniem bohatera jest odnaleźć się w tej skomplikowanej sytuacji politycznej, którą pogarszają panoszące się po traktach grupy najemników i rzezimieszków.

 

Rozgrywka ... więcej o grze

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Żródło: http://www.gry-online.pl/



#23 fortyck

fortyck

    Administrator

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12601 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 50a Lasówka - Płaszów

Napisano 04 wrzesień 2017 - 20:10

Nowe fragmenty rozgrywki z Mount & Blade II: Bannerlord z trybu Kapitana

 

Khuzait kontra Imperium.

 

 

Podczas minionych targów Gamescom, TaleWorlds zaprezentowało fragmenty rozgrywki z Mount & Blade II: Bannerlord - Captain Mode.

 

Dziś mamy kolejny materiał wideo poświęcony temu trybowi.

 

W Captain Mode rywalizują ze sobą dwie pięcioosobowe drużyny.

 

Każdy z graczy uczestniczących w potyczce kieruje własnym kapitanem, który wybiera dla swych oddziałów wyposażenie, a w trakcie walki (w której sam bierze udział), wydaje podkomendnym rozkazy.

 

Gracze muszą więc wykazać się odrobiną zmysłu taktycznego.

 

Nowe wideo przedstawia walkę Khuzait kontra Imperium Calradic.

 

Jednostki Khuzait wzorowane są na Mongołach, największe znaczenie ma kawaleria, w szczególności konni łucznicy.

 

Prace nad Mount & Blade II: Bannerlord trwają od 2010 roku - czasu wydania pierwszej części.

 

"Dwójka" będzie opierać się na nowym silniku, stworzonym przez TaleWorlds specjalnie na potrzeby gry.

 

Produkcja da też spore pole do popisu twórcom fanowskich rozszerzeń.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Żródło: http://www.gram.pl/



#24 fortyck

fortyck

    Administrator

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12601 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 50a Lasówka - Płaszów

Napisano 17 wrzesień 2017 - 11:00

Mount & Blade II: Bannerlord - 800 postaci na ekranie i 60 klatek na sekundę

 

Główny programista gry Mount & Blade II: Bannerlord wyjawił, że celem deweloperów dla obecnej generacji CPU jest osiągnięciu 800 postaci na ekranie przy 60 klatkach na sekundę.

 

Kilka miesięcy temu dowiedzieliśmy się, że w pełnej wersji Mount & Blade II: Bannerlord być może będziemy brać udział w bitwach, w których walczyć ma na 1000 rycerzy.

 

Murat Ture, główny programista produkcji, w ostatnim Q&A poruszył ten temat w pytaniu dotyczącym silnika gry.

 

Wyjaśnił, że dwójka bardziej polega na CPU niż część pierwsza serii, gdyż wiele postaci, indywidualne SI czy kalkulacje bitwy dużo bardziej obciążają procesor.

 

W związku z tym, celem deweloperów dla obecnej generacji CPU jest 800 postaci przy 60 klatkach na sekundę.

 

Dodał jednak, że gdy pojawią się podzespoły z większą liczbą rdzeni Mount & Blade II: Bannerlord „będzie skalował się względem nowego sprzętu, co pozwoli graczom na doświadczanie jeszcze większych i gęstszych bitew”.

 

253849163.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Mount & Blade II: Bannerlord w skrócie:

  • sandbox z elementami strategii i RPG;
  • tworzony przez studio TaleWorlds;
  • termin premiery nie jest jeszcze znany;
  • celem deweloperów dla obecnej generacji CPU są bitwy z udziałem 800 postaci przy 60 klatkach na sekundę.
 

 

 

 

 

Ture wspomniał także o tworzeniu aren.
 
Pomimo iż w nowej grze będą one znacznie większe niż w jedynce (mowa o około 4 km kwadratowych), to dzięki specjalnie zaprojektowanym narzędziom, prace nad nimi przebiegają bardzo szybko.
 
Zdradził też, że deweloper stara się wykorzystać optymalizację procesora i dysku twardego, by większe lokacje ładowały się w czasie poniżej sekundy.
 
W ogóle optymalizacja jest dla studia TaleWorlds bardzo ważna.
 
Twórcy cały czas pracują nad poprawą wydajności, gdyż „staramy się, aby gra chodziła płynnie na jak największej liczbie konfiguracji”.
 
Ture mówi nawet o bardzo słabych komputerach:

 

„Obecnie sprawdzam i poprawiam wydajność dla średnich i bardzo słabych konfiguracji sprzętowych.
 
Jest dla nas bardzo ważne, aby gracze mogli doświadczyć płynnej i przyjemnej rozgrywki.
 
Cały czas próbujemy oczyścić silnik, aby upewnić się, że tak właśnie będzie.”
 
Wychodzi na to, że Mount & Blade II: Bannerlord będzie nie tylko ładne i efektowne, ale także przyjazne dla większości sprzętu – od słabych PC-tów, aż po prawdziwe monstra.
 
Problem w tym, że dalej nie wiemy, kiedy będziemy się mogli tym nacieszyć.
 
Gra powstaje od kilku dobrych lat i nie ma nawet przybliżonego terminu premiery.
 
Deweloperzy przyznali ostatnio, że tak długi okres produkcji wynika z faktu, że produkcja jest bardzo rozbudowana, a oni nie chcą iść na żadne kompromisy.
 
W związku z tym trzeba czekać, ale wygląda na to, że będzie warto.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
78445851.png
 
Druga pełnoprawna odsłona popularnej serii Mount & Blade, która w umiejętny sposób połączyła elementy gier akcji, strategii oraz RPG.
 
Miejscem akcji jest potężne mocarstwo w krainie Calradia, którego władca zmarł, nie pozostawiając po sobie dziedzica.
 
Zadaniem bohatera jest odnaleźć się w tej skomplikowanej sytuacji politycznej, którą pogarszają panoszące się po traktach grupy najemników i rzezimieszków.
 
Rozgrywka ... więcej o grze
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Żródło: http://www.gry-online.pl/



#25 fortyck

fortyck

    Administrator

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12601 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 50a Lasówka - Płaszów

Napisano 21 wrzesień 2017 - 21:49

Mody w Mount & Blade II: Bannerlord – twórcy odpowiadają na pytania

 

Twórcy Mount & Blade II: Bannerlord przygotowali kompleksowy, liczący 39 pytań FAQ, w którym zebrali najważniejsze informacje na temat funkcjonowania modów w ich nowej grze.

 

27523786.jpg

Mount & Blade ma swój urok, a dzięki modom może stać się jeszcze lepsze

 

Tureckie studio TaleWorlds, odpowiedzialne za stworzenie serii Mount & Blade zdecydowało się na przygotowanie rozbudowanego poradnika, w którym zebrano zestaw 39 najpopularniejszych pytań dotyczących działania modów w najnowszej odsłonie tej średniowiecznej franczyzy, okraszonej podtytułem Bannerlord, której premiera jest planowana na PC w 2018 roku.

 

Z zamieszczonego na stronach społeczności Steam poradnika można się dowiedzieć m.in. jakiego języka programowania będzie można używać do tworzenia modów, jakie narzędzia zostaną udostępnione, ile modyfikacji równocześnie zdoła obsłużyć omawiana produkcja, a także jaki będzie ich możliwy zakres.

 

Wiadomo na przykład, że w przeciwieństwie do poprzedniej części serii, Mount & Blade II: Bannerlord nie pozwoli na modyfikowanie czystej gry, a jedynie dodawanie skryptów oraz zmienianie plików XML, w których zawarte są dane gry.

 

Z odpowiedziami na wszystkie 39 pytań możecie się zapoznać korzystając z linku zamieszczonego poniżej.

 

Zaintersowanych Mount & Blade II: Bannerlord zachęcamy również do obejrzenia naszego czerwcowego materiału podsumowującego najważniejsze zmiany w stosunku do części pierwszej.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

78445851.png
 
Druga pełnoprawna odsłona popularnej serii Mount & Blade, która w umiejętny sposób połączyła elementy gier akcji, strategii oraz RPG.
 
Miejscem akcji jest potężne mocarstwo w krainie Calradia, którego władca zmarł, nie pozostawiając po sobie dziedzica.
 
Zadaniem bohatera jest odnaleźć się w tej skomplikowanej sytuacji politycznej, którą pogarszają panoszące się po traktach grupy najemników i rzezimieszków.
 
Rozgrywka ... więcej o grze

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Żródło: http://www.gry-online.pl/



#26 fortyck

fortyck

    Administrator

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12601 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 50a Lasówka - Płaszów

Napisano 05 październik 2017 - 19:10

Mount & Blade II: Bannerlord – znamy szczegóły dotyczące systemu Wpływu

 

Studio TaleWorlds ujawniło kolejne informacje na temat Mount & Blade II: Bannerlord.

 

Tym razem otrzymaliśmy informacje na temat jednego z nowych systemów, pozwalającego na rekrutację innych lordów do naszej armii.

 

Kiedy pod koniec wakacji studio TaleWorlds ostatecznie pogrzebało nadzieje fanów na rychłą premierę Mount & Blade II: Bannerlord, wydawało się, że w najbliższym czasie nie będziemy zbyt często słyszeć o kontynuacji nietypowej produkcji tureckiego studia.

 

Jednak w ostatnich miesiącach twórcy nieustannie dostarczali nam kolejnych materiałów lub ogłoszeń poświęconych grze.

 

Dziś, po niedawnym FAQ na temat modów, TaleWorlds podzieliło się szczegółami dotyczącymi Wpływu – nowej mechaniki, o której po raz pierwszy usłyszeliśmy w marcu 2016 roku.

 

22164450.jpg

 

Wcześniejsze doniesienia opisywały Wpływ jako walutę służącą do rekrutacji postaci niezależnych do naszych armii.
 
Dzisiejsze ogłoszenie na Steamie precyzuje, że chodzi o pozyskiwanie wsparcia innych lordów, co pozwoli na wzmocnienie armii o dowodzone przez nich oddziały.
 
Koszt zrekrutowania każdego możnowładcy będzie zależny od siły jego oddziałów, przy czym nie będzie to jednorazowa opłata, co wymusi zapewnienie stałego dopływu waluty.
 
Wpływ będzie zdobywany za „służbę królestwu”, na przykład pokonywanie wrogów (bandytów i obcych wojsk) oraz najeżdżanie i zdobywanie wiosek.
 
Ponadto cena utrzymania oddziałów ma zależeć od takich czynników, jak morale wojsk, odległość od posiadłości poszczególnych lordów oraz czas jaki minął od ich zrekrutowania.
 
Oczywiście istotną rolę odegra też stosunek poszczególnych możnowładców do postaci gracza i można się domyślić, że pozyskanie sympatii wszystkich nie będzie łatwym zadaniem.
 
Pomimo tych problemów rekrutacja przy pomocy Wpływu będzie bardzo przydatna przy zwiększaniu prestiżu gracza.
 
Pomijając nawet oczywistą kwestię dodatkowych oddziałów, pozyskani lordowie dostarczą m.in. zapasy oraz wierzchowce, które automatycznie trafią do wspólnej puli zasobów.
 
Sama armia będzie posiadała interfejs na podobieństwo wioski, pozwalający na sprawdzenie morale oddziałów, relacji poszczególnych lordów z postacią gracza, zapasów jedzenia oraz prędkość marszu i czynniki na nią wpływające.
 
Ponadto dowódca armii będzie mógł wysyłać podległych mu lordów z zadaniami lub do obrony ich dziedzin, co nie tylko zmniejszy koszt utrzymania, ale też pozwoli na zdobycie dodatkowych zapasów oraz sprawniejsze przeprowadzenie działań wojennych, niż byłoby to możliwe jedynie z własnymi wojskami.
 
Wypada zaznaczyć, że „dowódca armii” niekoniecznie oznacza postać gracza – inni wpływowi możnowładcy będą mogli tworzyć własne armie i zlecać misje pomniejszym dowódcom, w tym kierowanemu przez nas bohaterowi.
 
Dzięki temu twórcy chcą sprawić, by gracze poczuli się częścią rzeczywistego państwa opartego na systemie feudalnym, budując swoje wpływy w królestwie w ramach kampanii militarnych.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

78445851.png

 

Druga pełnoprawna odsłona popularnej serii Mount & Blade, która w umiejętny sposób połączyła elementy gier akcji, strategii oraz RPG.

 

Miejscem akcji jest potężne mocarstwo w krainie Calradia, którego władca zmarł, nie pozostawiając po sobie dziedzica.

 

Zadaniem bohatera jest odnaleźć się w tej skomplikowanej sytuacji politycznej, którą pogarszają panoszące się po traktach grupy najemników i rzezimieszków.

 

Rozgrywka ... więcej o grze

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Żródło: http://www.gry-online.pl/



#27 fortyck

fortyck

    Administrator

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12601 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 50a Lasówka - Płaszów

Napisano 03 listopad 2017 - 23:05

Mount & Blade II: Bannerlord - nowe informacje o statystykach i wytwarzaniu broni

 

Studio TaleWorlds opublikowało pierwszą część wpisu omawiającego zmiany dotyczące broni.

 

Nowy system pozwoli na bardziej realistyczne wyliczanie obrażeń oraz ułatwi tworzenie ekwipunku.

 

Choć do premiery Mount & Blade II: Bannerlord pozostało jeszcze mnóstwo czasu, gracze nie mogą narzekać na brak informacji na temat nadchodzącej gry.

 

Studio TaleWorlds nieustannie publikuje kolejne wpisy omawiające nowości, jakie pojawią się w kontynuacji ich nietypowej produkcji.

 

Ostatnia z wiadomości opublikowanych na Steamie dotyczy uzbrojenia, a konkretniej statystyk.

 

77890160.jpg

Nowy system znacznie ograniczy losowość obrażeń.

 

Poprzednia odsłona korzystała z mechaniki typowej dla RPG akcji: każda broń posiadała ustalony zakres obrażeń, z którego losowano pewną wartość po uwzględnieniu dodatkowych czynników (pancerza, biegłości władającego etc.).

 

W dwójce twórcy chcą wyeliminować jakąkolwiek losowość dzięki systemowi fizyki opartemu na trzech parametrach: długości, masie oraz rozkładzie masy i bezwładności.

 

Ta pierwsza odnosi się do zasięgu broni, a pozostałe do dwóch różnych rodzajów ataku: pchnięcia oraz zamachu.

 

W obu przypadkach większa wartość parametrów przełoży się na większe obrażenia, jednak tylko do pewnego momentu.

 

Ciężka broń będzie się wiązać z mniejszą prędkością ataku, co znacząco osłabi siłę uderzenia.

 

Nowy system ma zaowocować większym realizmem nie tylko samej walki, lecz także wytwarzania przedmiotów.

 

Każda broń będzie tworzona według szablonu z elementów o określonych parametrach oraz ewentualnych cechach dodatkowych (niekoniecznie pozytywnych), składających się na statystyki ostatecznego przedmiotu.

 

Dzięki temu gracze otrzymają większą swobodę w kreowaniu własnego ekwipunku.

 

77890175.jpg

Druga odsłona Mount & Blade stawia na realizm nie tylko w walce.

 

Niestety, nie zdradzono jeszcze dokładnego wzoru, z którego będą liczone obrażenia.

 

Podano jedynie, że poszczególne parametry zostaną określone dzięki symulacji opartej na trzyczęściowym modelu walczącego.

 

Ten składa się z uproszczonych mięśni ruchowych, odpowiadających nogom i biodrom, klatce piersiowej i ramionom oraz ramieniu i nadgarstkowi.

 

Więcej szczegółów poznamy po publikacji drugiej części wpisu w niedalekiej przyszłości.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

78445851.png

 

Druga pełnoprawna odsłona popularnej serii Mount & Blade, która w umiejętny sposób połączyła elementy gier akcji, strategii oraz RPG.

 

Miejscem akcji jest potężne mocarstwo w krainie Calradia, którego władca zmarł, nie pozostawiając po sobie dziedzica.

 

Zadaniem bohatera jest odnaleźć się w tej skomplikowanej sytuacji politycznej, którą pogarszają panoszące się po traktach grupy najemników i rzezimieszków. Rozgrywka ... więcej o grze

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Żródło: http://www.gry-online.pl/



#28 fortyck

fortyck

    Administrator

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12601 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 50a Lasówka - Płaszów

Napisano 12 styczeń 2018 - 21:43

Mount & Blade II: Bannerlord prezentuje frakcję Aserai
 
Arabskie plemiona.
 
Twórcy Mount & Blade II: Bannerlord kontynuują prezentację kolejnych frakcji, na jakie natkniemy się w oczekiwanej produkcji.
 
W ubiegłym tygodniu padło na Vlandię, a teraz poznajemy szczegóły na temat Aserai, wzorowanych na arabskich plemionach.
 

Przedstawicieli tego ugrupowania spotkamy na południu, w pustynnym zakątku mapy.

 

Akcja koncentruje się tutaj wokół oaz, kontrolujących rzadkie, podziemne zasoby wody.

 

Klany, które potrafiły zapewnić bezpieczeństwo oazom, zdobywały imperialny grant na ochronę karawan, znacząco się bogacąc.

 

1.jpg

Aserai

 

Obecnie poszczególne klasy są zjednoczone w konfederację pod wodzą sułtana wybranego spośród najbogatszych klanów, Banu Hulyana.

 

Sytuacja może jednak zmienić się bardzo szybko, choćby w wyniku działań gracza.

 

„Bliskowschodnie armie najczęściej kojarzone są z konnymi łucznikami, ale ci stali się powszechni dopiero dwa stulecia po stworzeniu islamu, wraz z napływem Turków.

 

Arabowie walczyli krótkimi mieczami, długimi włóczniami oraz łukami” - wyjaśniają twórcy.

 

„Model fizyki w Bannerlord daje nam możliwość bogatego przedstawienia tych armii dzięki chorągwiom, końskim ogonom i szatom powiewającym na pustynnym wietrze”.

 

2.jpg

Aserai

 

Wspomniana wyżej Vlandia to już frakcja dużo bardziej bliższa polskiemu graczowi, wzorowana na państwach feudalnych wczesnośredniowiecznej Europy, zwłaszcza na Normanach, którzy osiedlili się we Francji, a następnie wykroili dla siebie królestwa w Anglii, Sycylii i Ziemi Świętej.

 

„Vlandianie kontrolują nieco większy obszar niż pozostałe frakcje, ale zasialiśmy między nimi ziarno wewnętrznej niezgody.

 

Zmęczony życiem król Vlandian, Derthert, będzie musiał radzić sobie z baronami, których bardziej interesują własne sprawy niż walka pod królewskim sztandarem” - tłumaczą deweloperzy.

 

3.jpg

Vlandia

 

Mount & Blade II: Bannerlord nadal nie ma daty premiery, lecz część graczy sugeruje, że zmiana tematu oficjalnych blogów z kwestii technicznych na fabularne sugeruje, że debiut jest już blisko.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Żródło: http://www.eurogamer.pl/






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych