Skocz do zawartości


Fort 51 Rajsko (21.10.17)

 

foto i video 

 

 30 pażdziernika 2017


Zdjęcie

Star Wars: Battlefront II


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
57 odpowiedzi w tym temacie

#41 fortyck

fortyck

    Administrator

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12313 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 50a Lasówka - Płaszów

Napisano 25 październik 2017 - 10:32

Oto polski głos księżniczki Lei w grze Star Wars: Battlefront II

 

Poznaliśmy kolejnego członka obsady polskiego dubbingu gry Star Wars: Battlefront II.

 

W rolę księżniczki Lei Organy wciela się Anna Dereszowska.

 

Niedawno polski oddział Electronic Arts rozpoczął serię filmów, w których przedstawiani są poszczególni członkowie obsady polskiego dubbingu gry Star Wars: Battlefront II, czyli nadchodzącej wielkimi krokami kolejnej odsłony cyklu strzelanin FPP rozgrywającego się w popularnym kosmicznym uniwersum.

 

Na pierwszy ogień poszedł Mirosław Zbrojewicz.

 

Popularny polski aktor, znany z takich filmów, jak Chłopaki nie płaczą czy E=mc2, wciela się w najnowszym dziele będącym wynikiem kooperatywy EA Dice, EA Motive oraz Criterion Games w rolę legendarnego Lorda Vadera.

 

Dziś poznaliśmy kolejną osobę, którą usłyszymy w Star Wars: Battlefront II.

 

Jest nią Anna Dereszowska.

 

Jej głosem w grze przemówi księżniczka Leia Organa.

 

Na poniższym materiale aktorka dzieli się swoimi wrażeniami z pracy nad tytułem.

 

 

Anna Dereszowska jest znana z takich produkcji filmowych i serialowych, jak Pitbull. Niebezpieczne kobiety, Odwróceni, Naznaczony czy Prawo Agaty.
 
Aktorka ma spore doświadczenie w dubbingu.
 
Fani gier komputerowych mogli ją już usłyszeć w LittleBigPlanet 2 oraz niedawnej Syberii 3, gdzie wcieliła się w Kate Walker, główną bohaterkę cyklu.
 
517225043.jpg
Księżniczka Leia była również obecna w poprzednim Battlefroncie.
 
Star Wars: Battlefront II ukaże się 17 listopada tego roku na PC, PlayStation 4 oraz Xboksie One.
 
Do tego czasu na oficjalnym kanale polskiego oddziału Electronic Arts w serwisie Youtube będą pojawiały się sylwetki kolejnych aktorów, których usłyszymy w rodzimej wersji językowej.
 
Według obietnic, będzie ona naszpikowana gwiazdami, zatem chyba jest na co czekać.
 
Kto będzie następny?
 
Wyczekujcie kolejnych informacji na temat polskiego dubbingu Star Wars: Battlefront II.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
201553.png
 
Kontynuacja multiplayerowego FPS-a z 2015 roku, a także czwarta odsłona kultowej serii zapoczątkowanej jedenaście lat wcześniej przez zespół Pandemic.
 
W odróżnieniu od poprzednika, tytuł oferuje zarówno rozbudowany wariant rozgrywki wieloosobowej, jak i kampanię fabularną dla pojedynczego gracza, której akcja została osadzona po zniszczeniu drugiej Gwiazdy Śmierci.
 
Zadaniem głównej bohaterki – Iden Versio, ... więcej o grze

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Żródło: http://www.gry-online.pl/



#42 fortyck

fortyck

    Administrator

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12313 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 50a Lasówka - Płaszów

Napisano 26 październik 2017 - 21:14

Star Wars: Battlefront II - kwestia zmiany języka

 

Kontrowersja wokół polskiej wersji gry Star Wars: Battlefront II.

 

Wielu graczy zastanawiało się ostatnio, czy w tytule będzie można zmienić język na angielski.

 

Według polskiego oddziału Electronic Arts jak najbardziej... ale tylko na konsolach.

 

21212750.jpg

Pecetowi gracze w Polsce będą skazani na latanie po Galaktyce z rodzimym dubbingiem.

 

Od jakiegoś czasu wiemy, że Star Wars: Battlefront II, czyli najnowsza odsłona serii strzelanin FPP rozgrywających się w uniwersum Gwiezdnych wojen, będzie posiadała pełną polską wersję językową, obejmującą zarówno napisy, jak i dubbing.

 

Ostatnio polski oddział Electronic Arts, wydawcy tytuł, rozpoczął na swoim kanale w serwisie YouTube serię filmików prezentujących poszczególnych członków obsady.

 

Do tej pory dowiedzieliśmy się z nich, że w rolę Dartha Vadera wcieli się Mirosław Zbrojewicz, a księżniczki Lei Anna Dereszowska.

 

Na zaprezentowanych materiałach można było usłyszeć pierwsze próbki dubbingu.

 

Części graczy, oględnie mówiąc, nie przypadł on za bardzo do gustu.

 

Wielu miało jednak nadzieję, że w pełnej wersji gry będą mogli zmienić język gry na bardziej im odpowiadający.

 

Jak poinformował niedawno na Twitterze polski oddział Electronic Arts, faktycznie taka opcja będzie dostępna... ale wyłącznie na konsolach.

 

Gracze pecetowi będą musieli obejść się smakiem.

 

21212766.jpg

Źródło: Twitter

 

Może wydawać się to dziwne, zważywszy, że w dzisiejszych czasach mnóstwo gier oferuje swobodną zmianę w tym zakresie.

 

W przypadku produkcji od Electronic Arts niestety nie do końca jest to takie oczywiste.

 

W tytułach tej firmy wydawanych w naszym kraju do wyboru są zazwyczaj tylko dwa języki – polski i rosyjski.

 

Aby uzyskać dostęp do angielskiego, niezbędna jest modyfikacja plików gry i rejestru.

 

Dotyczy to takich tytułów, jak chociażby Battlefield 4 czy Mass Effect 2.

 

21212781.jpg

W Mass Effect 2 trzeba było trochę się napocić, by móc włączyć angielski dubbing.

 

Warto przypomnieć, że nie jest to jedyna kontrowersja związana ze Star Wars: Battlefront II.

 

Podczas zakończonych niedawno otwartych beta-testów gry w sieci rozpętała się burza, że system skrzynek, z których wypada coraz lepszy sprzęt, promuje graczy wydających prawdziwe pieniądze na mikrotransakcje.

 

Electronic Arts obiecało przyjrzeć się sprawie.

 

Star Wars: Battlefront II ukaże się 17 listopada tego roku na PC, PlayStation 4 oraz Xboksie One.
 
Pozostaje pytanie, jak wszystkie te kontrowersje wpłyną na sprzedaż tytułu w naszym kraju?
 
Odpowiedź poznamy już wkrótce.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
201553.png
 
Kontynuacja multiplayerowego FPS-a z 2015 roku, a także czwarta odsłona kultowej serii zapoczątkowanej jedenaście lat wcześniej przez zespół Pandemic.
 
W odróżnieniu od poprzednika, tytuł oferuje zarówno rozbudowany wariant rozgrywki wieloosobowej, jak i kampanię fabularną dla pojedynczego gracza, której akcja została osadzona po zniszczeniu drugiej Gwiazdy Śmierci.
 
Zadaniem głównej bohaterki – Iden Versio, ... więcej o grze
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Żródło: http://www.gry-online.pl/



#43 fortyck

fortyck

    Administrator

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12313 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 50a Lasówka - Płaszów

Napisano 27 październik 2017 - 18:20

Kolejna gwiazda polskiego kina w Star Wars: Battlefront II

 

EA Polska nie szczędzi nakładów na polską wersję Star Wars: Battlefront II.

 

Do obsady dołączyła kolejna gwiazda, odtwórca roli Bosska.

 

20171027181234.jpg

 

Piotr Adamczyk jest kolejnym znanym aktorem, którego głos będzie można usłyszeć w Star Wars: Battlefront II.

 

Wcieli się on w rolę trandoshańskiego łowcy nagród - Bosska.

 

Znany z filmowych serii Och, Karol i Listy do M., wielu innych komedii romantycznych, ale też z dramatu Chopin. Pragnienie miłości artysta dołącza tym samym do Anny Dereszowskiej (Księżniczka Leia) i Mirosława Zbrojewicza (Darth Vader), których również EA Polska zaangażowało do lokalizacji nowej gwiezdnowojennej produkcji EA DICE.

 

Star Wars: Battlefront II ukaże się 17 listopada na PC, PS4 i XOne.

 

Pierwsze próbki głosu Bosska w wydaniu Piotra Adamczyka możecie posłuchać poniżej.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Żródło: http://www.gram.pl/



#44 fortyck

fortyck

    Administrator

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12313 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 50a Lasówka - Płaszów

Napisano 30 październik 2017 - 19:31

Zakończono prace nad Star Wars: Battlefront II

 

Przedstawiciel studia DICE poinformował, że gra Star Wars: Battlefront II uzyskała złoty status, czyli, że prace nad nią zostały zakończone i premiera odbędzie się zgodnie z planem.

 

358726108.jpg

Moc jest z deweloperami gry Star Wars: Battlefront II.

 

Niklas Fegraeus, dyrektor projektu pracujący przy Star Wars: Battlefront II, poinformował na Twitterze, że główne prace nad produkcją zostały zakończone, czyli że osiągnęła ona tak zwany złoty status.

 

Dla nas oznacza to jedno – premierze wyznaczonej na 17 listopada bieżącego roku już nic nie zagraża.

 

Nowa produkcja studia DICE, wspomaganego przez ekipy Motive (deweloper odpowiedzialny za kampanię fabularną) oraz Criterion Games (bitwy kosmiczne), ukaże się na konsolach Xbox One i PlayStation 4 oraz komputerach osobistych.

 

358726124.jpg

Niklas Fegraeus na Twitterze.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Star Wars: Battlefront II w skrócie:

  • strzelanka od studiów DICE (multiplayer), Motive (kampania fabularna) oraz Criterion Games (bitwy kosmiczne),
  • ukaże się na konsolach XOne i PS4 oraz PC-tach;
  • premiera odbędzie się 17 listopada bieżącego roku.
 

 

 

 

 

O tym, czy warto będzie zainwestować pieniądze w Star Wars: Battlefront II mogliście się niedawno przekonać podczas otwartych beta-testów, które zorganizowano na wszystkich docelowych platformach sprzętowych.
 
Deweloperzy wyciągnęli z nich kilka wniosków, dzięki czemu finalnie mamy dostać m.in. lepiej zbalansowany system mikropłatności.
 
Ponadto, jeżeli jesteście ciekawi, jak zapowiada się kampania fabularna, której zabrakło w pierwszej części, to zachęcamy do przeczytania naszego niedawnego tekstu.
 
Przypominamy również, że tytuł będzie dostępny w naszym kraju w pełnej polskiej wersji językowej.
 
W rolę Dartha Vadera wcieli się Mirosław Zbrojewicz, a księżniczki Lei Anna Dereszowska.
 
Jeżeli jednak wolicie oryginalne angielskie głosy i zamierzacie grać na PC, to mamy złe wieści.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
201553.png
 
Kontynuacja multiplayerowego FPS-a z 2015 roku, a także czwarta odsłona kultowej serii zapoczątkowanej jedenaście lat wcześniej przez zespół Pandemic.
 
W odróżnieniu od poprzednika, tytuł oferuje zarówno rozbudowany wariant rozgrywki wieloosobowej, jak i kampanię fabularną dla pojedynczego gracza, której akcja została osadzona po zniszczeniu drugiej Gwiazdy Śmierci.
 
Zadaniem głównej bohaterki – Iden Versio, ... więcej o grze

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Żródło: http://www.gry-online.pl/



#45 fortyck

fortyck

    Administrator

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12313 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 50a Lasówka - Płaszów

Napisano 30 październik 2017 - 19:43

Star Wars: Battlefront II - nowy zwiastun z Paris Game Week

 

Wśród materiałów pokazanych przez firmę Sony podczas Paris Games Week znalazł się nowy zwiastun Star Wars: Battlefront II, czyli strzelanki od studiów DICE, EA Motive i Criterion, która ukaże się w połowie przyszłego miesiąca.

 

 

Konferencja firmy Sony otwierająca Paris Games Week pełna była zapowiedzi nowych projektów, ale przy okazji pokazano również sporo świeżych materiałów z gier, o istnieniu których wiemy już od dawna.
 
Wśród nich znalazł się zwiastun Star Wars: Battlefront II.
 
Na filmiku możemy obejrzeć fragmenty bitew lądowych i gwiezdnych oraz nacieszyć oczy widokiem kilku postaci dobrze znanych ze srebrnego ekranu.
 
378409768.jpg
 
Przypomnijmy, że Star Wars: Battlefront II zmierza na pecety oraz konsole Xbox One i PlayStation 4.
 
Premiera gry zaplanowana została 17 listopada tego roku.
 
Kilka godzin temu autorzy ogłosili, że produkcja uzyskała tzw. złoty status, co oznacza, że prace nad nią zostały zakończone i nie musimy się obawiać, że gra zaliczy opóźnienie.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
201553.png
 
Kontynuacja multiplayerowego FPS-a z 2015 roku, a także czwarta odsłona kultowej serii zapoczątkowanej jedenaście lat wcześniej przez zespół Pandemic.
 
W odróżnieniu od poprzednika, tytuł oferuje zarówno rozbudowany wariant rozgrywki wieloosobowej, jak i kampanię fabularną dla pojedynczego gracza, której akcja została osadzona po zniszczeniu drugiej Gwiazdy Śmierci.
 
Zadaniem głównej bohaterki – Iden Versio, ... więcej o grze
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Żródło: http://www.gry-online.pl/



#46 fortyck

fortyck

    Administrator

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12313 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 50a Lasówka - Płaszów

Napisano 01 listopad 2017 - 22:57

EA wycofuje się z niektórych pomysłów dotyczących skrzynek w Battlefront II

 

Poznaliśmy szczegóły związane z zapowiedzianymi jakiś czas temu zmianami w systemie skrzynek, kart i rozwoju postaci w nadchodzącej grze Star Wars: Battlefront II.

 

Przed kilkoma dniami dowiedzieliśmy się, że zakończono prace nad strzelanką Star Wars: Battlefront II.

 

Dziś poznaliśmy szczegóły dotyczące systemu rozwoju oraz zmian w działaniu skrzynek.

 

Deweloper zapowiedział dopracowanie mikrotransakcji kilka tygodni temu i ostatecznie doszedł do następujących wniosków.

 

Epickie karty, czyli te najpotężniejsze, zostały usunięte ze skrzynek, by wszyscy mieli równe szanse.
 
Oczywiście będzie można je wytworzyć, ale kupić już nie – wyjątek stanowić mają epickie karty dodawane do zamówień przedpremierowych, zestawów startowych czy wersji deluxe.
 
Ulepszanie kart ma być ograniczone przez naszą rangę.
 
Nie będzie się dało kupić paru skrzynek, zamienić ich zawartości w materiały do craftingu i od razu wykorzystać je do ulepszeń, by zdobyć potężne karty. By mieć możliwość zdobycia takowych, będziecie musieli po prostu grać.
 

520513388.jpg

 

 

 

 

 

 

 

Star Wars: Battlefront II system rozwoju i skrzynki:

  • epickie karty nie będą dostępne w skrzynkach;
  • ulepszanie kart ograniczone przez rangę;
  • bronie odblokowywane podczas rozgrywki.

 

 

 

Podobnie będzie z broniami. Co prawda kilka znajdziemy w skrzynkach, ale zdecydowaną większość otrzymamy za grę.
 
Jeżeli więc będziecie chcieli zdobyć nową pukawkę dla ciężkozbrojnej postaci, to otrzymacie ją za rozgrywkę takim bohaterem.
 
Oprócz tego, skrzynie przyznawane będą podczas zabawy za określone cele i mają być zorientowane wokół klasy postaci jakiej używamy.
 
W pudełkach znajdziemy karty oraz materiały do craftingu.
 
Po premierze okaże się, jak nowy system sprawdzi się w praktyce.
 
Niemniej wygląda na to, że gracze kupujący skrzynki nie będą faworyzowani i nie zyskają przewagi na polu walki.
 
Ponadto deweloper zaznaczył, że to rozwiązanie, jak i wszystkie inne, będzie z czasem ulepszane.
 
Przypomniano także, że cała popremierowa zawartość, czyli nowe mapy, bronie, postacie i pojazdy, udostępniana ma być za darmo.
 
Premiera Star Wars: Battlefront II odbędzie się 17 listopada bieżącego roku na konsolach Xbox One i PlayStation 4 oraz komputerach osobistych.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
201553.png
 
Kontynuacja multiplayerowego FPS-a z 2015 roku, a także czwarta odsłona kultowej serii zapoczątkowanej jedenaście lat wcześniej przez zespół Pandemic.
 
W odróżnieniu od poprzednika, tytuł oferuje zarówno rozbudowany wariant rozgrywki wieloosobowej, jak i kampanię fabularną dla pojedynczego gracza, której akcja została osadzona po zniszczeniu drugiej Gwiazdy Śmierci.
 
Zadaniem głównej bohaterki – Iden Versio, ... więcej o grze
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


#47 fortyck

fortyck

    Administrator

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12313 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 50a Lasówka - Płaszów

Napisano 06 listopad 2017 - 19:59

Star Wars: Battlefront II - poznaj polskich aktorów udzielających głosu postaciom trybu fabularnego

 

Aleksandra Szwed, Michał Żebrowski i Antoni Pawlicki dołączają do gwiazdorskiej obsady.

 

20171106125528.jpg

 

Electronic Arts Polska przygotowało kolejne materiały wideo z udziałem aktorów użyczających głosów postaciom w polskiej wersji gry Star Wars: Battlefront II.

 

Tym razem otrzymaliśmy aż trzy nowe filmy, poświęcone bohaterom trybu fabularnego, dzięki którym możemy dowiedzieć się, jak aktorzy wczuwali się w swoje role i co ich najbardziej urzekło w uniwersum Gwiezdnych Wojen. 

 

Jako komandor Iden Versio, główna bohaterka kampanii, wystąpi Aleksandra Szwed:

 

 

Role członków oddziału pani komandor - Gideona Haska i Dela Meeko - przypadły Michałowi Żebrowskiemu i Antoniemu Pawlickiemu:

 

 

 

Uprzednio ujawniono, że jako Bossk wystąpi Piotr Adamczykjako księżniczka Leia - Anna Dereszowska, zaś jako Darth Vader - Mirosław Zbrojewicz.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Żródło: http://www.gram.pl/



#48 fortyck

fortyck

    Administrator

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12313 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 50a Lasówka - Płaszów

Napisano 08 listopad 2017 - 21:00

Star Wars: Battlefront 2 na licznych filmach z rozgrywki
 
Mnóstwo nowych ujęć.
 
W sieci pojawiły się materiały wideo z niedawnego pokazu Star Wars: Battlefront 2 w siedzibie Electronic Arts.
 
Wybrani dziennikarze mieli całe dwa dni na zapoznanie się ze strzelanką, czego efektem jest mnóstwo nowych ujęć z rozgrywki.
 

Warto zacząć od kampanii, czyli jednej pełnej misji - z walką w kosmosie, a później także z akcją na pokładzie gwiezdnego niszczyciela.

 

 

Serwis Polygon oferuje pół godziny zmagań wieloosobowych, ze spojrzeniem na interfejs oraz - ponownie - pilotaż w kosmosie, ale już w starciach z innymi graczami, nie ze sztuczną inteligencją.

 

 

Pewną ciekawostką jest niemal sześć minut jako Yoda, jeden z dostępnych w grze bohaterów.

 

Trzydzieści zabójstw serwis IGN oferuje nam.

 

 

GameSpot pozwala za to przyjrzeć się sześciu mapom trybu wieloosobowego, które to lokacje pomijano w dotychczasowych materiałach promocyjnych.

 

 

Star Wars: Battlefront 2 ukaże się 17 listopada na PC, PS4 i Xbox One.

 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Żródło: http://www.eurogamer.pl/



#49 fortyck

fortyck

    Administrator

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12313 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 50a Lasówka - Płaszów

Napisano 10 listopad 2017 - 19:34

Mikropłatności w Star Wars: Battlefront II - to nadal pay-to-win
 
Znamy już szczegóły dotyczące skrzynek przedmiotów w Star Wars: Battlefront II.
 
Posiadacze abonamentów EA Access oraz Origin Acess podzielili się informacjami na temat zmian, jakie studio DICE wprowadziło do kontrowersyjnego systemu łupów.
 
83943529.jpg
DICE obiecało zbalansowanie skrzynek – czy dotrzymało słowa?
 
Dokładnie za siedem dni ukaże się kontynuacja Star Wars: Battlefront, a zarazem czwarta odsłona serii sieciowych shooterów osadzonych w uniwersum Gwiezdnych wojen.
 
Na razie z grą mogą zapoznać się abonenci EA Access oraz Origin Access na konsoli Xbox One oraz komputerach osobistych (posiadacze PlayStation 4 na razie muszą obejść się ze smakiem).
 
Dzięki temu poznaliśmy nowe szczegóły na temat bodajże najczęściej poruszanej kwestii – systemu łupów.
 
Skrzynki z zawartością nie były dostępne w trakcie ostatniej bety, ale gracze nie byli zachwyceni, gdy okazało się, że znajdą się w nich przedmioty wpływające na rozgrywkę.
 
Narzekania internautów przełożyły się na obietnicę studia DICE o dopracowaniu tego elementu.
 
Ostatecznie stwórcy zdecydowali się m.in. na powiązanie możliwości rozwoju Gwiezdnych kart z rangą gracza oraz całkowite usunięcie Epickich kart oraz najpotężniejszych broni ze skrzynek.
 
Wciąż jednak pozostawało pytanie, o ile szybciej odblokujemy nowe przedmioty oraz postacie za pomocą realnych pieniędzy niż poprzez grę i jak dużą da to przewagę nad innymi graczami.
 
Jeśli wierzyć dotychczasowym doniesieniom – znacznie szybciej.
 
Gra wykorzystuje dwie wirtualne waluty: zdobywane w grze kredyty oraz powiązane z mikropłatnościami kryształy.
 
Te pierwsze wydamy na ulepszenia oraz skrzynki, występujące w trzech odmianach, kosztujących 2200 (Hero), 2400 (Starfighter) i 4000 kredytów (Trooper).
 
Każda z nich zawiera jedną lub dwie karty zgodne z motywem pakietu, jeden losowy przedmiot innego rodzaju, części konstrukcyjne oraz kredyty.
 
Tymczasem za wygranie gry zyskamy jedynie od 145 do 400 kredytów.
 
Owszem, fundusze otrzymamy też za jednorazowe wyzwania, a niektórzy gracze donoszą o dodatkowych kredytach przyznawanych po grze, z jakiegoś powodu niewyświetlanych po zakończeniu rozgrywki (błąd gry?).
 
Niemniej dotychczasowi rekordziści mówią o około 15 tysiącach kredytów w ciągu trzech godzin.
 
83943545.jpg
Zakup kryształów wyraźnie przyśpiesza rozwój gracza.
 
W porównaniu z tym koszt łupów z rzeczywistej walucie jest nieporównywalnie mniejszy.
 
Za 4,99 dolara (obecnie 4,49 dolara w ramach promocji, czyli około 17 zlotych) gracze zyskują 500 kryształów, podczas gdy najtańsza skrzynka to wydatek 120 kryształów, a najdroższa – 200 kryształów.
 
Jak dużą daje to przewagę, świadczy materiał opublikowany w serwisie YouTube na kanale XfactorGaming.
 
Użytkownik wydał 90 dolarów na 12 tysięcy kredytów, w zamian zyskując m.in. ponad 18 tysięcy kredytów, prawie 4 tysiące części i wiele kart.
 
Co prawda, system jest oczywiście losowy i nie ma co liczyć na masowe zdobywane niebieskich kart (drugich pod względem mocy i najlepszych, jakie można zdobyć ze skrzynek).
 
Niemniej XfactorGaming zdołał znacząco ulepszyć własny arsenał, i to w sposób niezaprzeczalnie dający mu przewagę w grze.
 
Na przykład jego myśliwiec przechwytujący TIE awansował na 14. poziom i otrzymał niebieską kartę, która wydłuża o połowę czas potrzebny na namierzenie go przez wrogie statki.
 
Pełne omówienie możecie obejrzeć poniżej.
 
 
Oczywiście wszystkie bonusy dostępne są bez wydawania pieniędzy, a dostęp do najpotężniejszego ekwipunku nadal wymaga spędzenia czasu w grze.
 
Niemniej nie da się ukryć, że osoby skłonne wyłożyć rzeczywiste pieniądze mogą liczyć na uprzywilejowanie na początku swojej przygody ze Star Wars: Battlefront II.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
201553.png
 
Kontynuacja multiplayerowego FPS-a z 2015 roku, a także czwarta odsłona kultowej serii zapoczątkowanej jedenaście lat wcześniej przez zespół Pandemic.
 
W odróżnieniu od poprzednika, tytuł oferuje zarówno rozbudowany wariant rozgrywki wieloosobowej, jak i kampanię fabularną dla pojedynczego gracza, której akcja została osadzona po zniszczeniu drugiej Gwiazdy Śmierci.
 
Zadaniem głównej bohaterki – Iden Versio, ... więcej o grze
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


#50 fortyck

fortyck

    Administrator

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12313 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 50a Lasówka - Płaszów

Napisano 11 listopad 2017 - 11:59

Star Wars: Battlefront II dostanie w grudniu darmowe mapy, bohaterów i misję fabularną

 

Poznaliśmy konkrety odnośnie Sezonu Ostatniego Jedi do Star Wars: Battlefront II, czyli serii darmowych atrakcji przygotowanych na grudzień tego roku.

 

Wśród nich znajdą się dwie mapy, dwóch bohaterów oraz dodatkowa misja fabularna.

 

161915715.jpg

Darmowa grudniowa zawartość obejmie m.in. dwie mapy i tyle samo postaci, jedną misję dla pojedynczego gracza oraz liczne dodatkowe wyzwania i zadania.

 

 

 

 

 

 

 

STAR WARS: BATTLEFRONT II W SKRÓCIE:

  • Deweloperzy gry: EA DICE, EA Motive, Criterion
  • Wydawca: Electronic Arts
  • Gatunek: gra akcji
  • Platformy: PC, XONE, PS4
  • Data premiery: 17 listopada 2017 r.
 

 

 

 

Już tylko sześć dni dzieli nas od premiery Star Wars: Battlefront II.
 
Projekt uzyskał złoty status już jakiś czas temu, więc teraz twórcy koncentrują się na pracach nad aktualizacjami.
 
Teraz autorzy ujawnili terminy oraz informacje na temat darmowej zawartości, którego możemy spodziewać się w grudniu tego roku.
 
Wszystkie atrakcje zaplanowane na przyszły miesiąc wchodzić będzą w skład tzw. Sezonu Ostatniego Jedi i zgodnie z tytułem, związane będą z filmem Gwiezdne wojny: Ostatni Jedi.
 
Zabawa ruszy 5 grudnia, kiedy to gracze otrzymają możliwość dołączenia do Nowej Rebelii lub Najwyższego Porządku i przez następnych kilka tygodniu będą wypełniali specjalne zadania związane z tymi frakcjami.
 
Również nagrody powiązane będą ściśle z wybranym stronnictwem.

 

Z kolei 13 grudnia otrzymamy dwie nowe mapy pozwalające toczyć bitwy na powierzchni planety Crait oraz wziąć udział w starciach kosmicznych wokół planety D'Qar.
 
Ponadto galerię bohaterów zasilą Finn oraz Kapitan Phasma, a gra zostanie wzbogacona o dodatkowe wyzwania i zadania.
 
Również 13 grudnia otrzymamy nową misję dla pojedynczego gracza nazwaną Ressurection.
 
Pozwoli ona na wcielenie się w Idena Versio, a jej akcja toczyć się będzie w czasach tworzenia się potęgi Najwyższego Porządku.
 
Ponadto na kolejne tygodnie zaplanowano dodatkowe zestawy nowych wyzwań i zadań.
 
Przypomnijmy, że Star Wars: Battlefront II zmierza na pecety oraz konsole Xbox One i PlayStation 4.
 
Premiera nastąpi 17 listopada tego roku, choć abonenci EA Access i Origin Access bawią się już dwóch dni.
 
Produkcja wywołuje już spore kontrowersje za sprawą systemu łupów.
 
Wydawca próbował załagodzić sytuację wprowadzając pewne zmiany, ale ostatnie doniesienia sugerują, że na niewiele się to zdało i gra wciąż pozwala praktycznie kupić sobie zwycięstwa za pomoca mikropłatności.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
201553.png
 
Kontynuacja multiplayerowego FPS-a z 2015 roku, a także czwarta odsłona kultowej serii zapoczątkowanej jedenaście lat wcześniej przez zespół Pandemic.
 
W odróżnieniu od poprzednika, tytuł oferuje zarówno rozbudowany wariant rozgrywki wieloosobowej, jak i kampanię fabularną dla pojedynczego gracza, której akcja została osadzona po zniszczeniu drugiej Gwiazdy Śmierci.
 
Zadaniem głównej bohaterki – Iden Versio, ... więcej o grze

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Żródło: http://www.gry-online.pl/



#51 fortyck

fortyck

    Administrator

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12313 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 50a Lasówka - Płaszów

Napisano 13 listopad 2017 - 19:58

Star Wars: Battlefront II - 40 godzin na odblokowanie jednego bohatera, bo EA troszczy się o graczy [aktualizacja]

 

Kontrowersji związanych z mikropłatnościami w Star Wars: Battlefront II ciąg dalszy.

 

Tym razem na jaw wyszło, że bez płacenia potrzeba około 40 godzin na odblokowanie jednego bohatera.

 

Electronic Arts twierdzi, że to dlatego, by gracze mieli satysfakcję z rozgrywki.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Aktualizacja

 

Niestety znowu nie mamy dobrych wieści. 

 

Okazało się, że podczas eventu prasowego, umożliwiającego wcześniejsze sprawdzenie gry przez media i youtuberów, obniżono liczbę kredytów potrzebnych do zakupu dodatkowych postaci – z 60 na 10 tysięcy.

 

Nie wiemy, czy firma poinformowała o tym zaproszonych gości, gdyż na kanale Star Wars HQ znajdziecie nagranie, w którym autor mówi o 10 tysiącach kredytów.

 

Materiał opublikowano 6 listopada, ale dopiero wczoraj pojawiło się pod nim sprostowanie o specjalnym zaniżeniu kosztów, by recenzenci mogli sprawdzić więcej postaci.

 

Wychodzi na to, że wydawca jednak zataił ten fakt przed uczestnikami imprezy oraz ich widzami/czytelnikami i dopiero teraz, po aferze na Reddicie, postawił powiedzieć prawdę.

 

Przy okazji zaznaczamy, że nasza redakcja nie uczestniczyła w evencie.

 

Na koniec jeszcze kilka słów wyjaśnienia o systemie bohaterów. 

 

Nie jest tak, że na początku nie mamy dostępu do żadnego, gdyż na starcie odblokowanych jest osiem postaci (po czterech dla każdej ze stron), a pozostałych należy wykupić.

 

Poniżej pokazujemy jak to wygląda „na dzień dobry”.

 

359453510.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Oryginalna wiadomość

 

359882606.jpg

 

 

 

 

 

 

 

Star Wars: Battlefront II w skrócie:

  • gra na konsole Xbox One i PlayStation 4 oraz PC-ty;
  • zadebiutuje 17 listopada;
  • spore kontrowersje wywołują mikrotransakcje zawarte w produkcji.

 

 

 

 

W ostatnim czasie zrobiło się sporo szumu wokół mikropłatności i skrzynek w nadchodzącej grze Star Wars: Battlefront II (premiera 17 listopada na konsolach Xbox One i PlayStation 4 oraz PC-tach).

 

Gracze narzekali na ten element podczas beta-testów, więc deweloper zapowiedział zmianę podejścia.

 

Jednak tytuł niedawno trafił do abonentów usług EA Access (XOne) oraz Origin Access (PC) i okazało się, że wcale nie jest idealnie.

 

Szybko pojawiły się opinie, według których płacący gracze będą mieć przewagę nad tymi, którzy wstrzymają się przed dodatkowymi zakupami.

 

Co prawda w ramach mikropłatności nie da się zdobyć żadnych ekskluzywnych elementów wpływających na rozgrywkę, a dostęp do najmocniejszych kart wymaga grania – niezależnie czy się płaci, czy nie.

 

Jednak w początkowym etapie zmagań można zyskać pewne korzyści szybciej.

 

To jednak nie koniec, gdyż na jaw wyszło, że na odblokowanie jednego herosa potrzeba aż 40 godzin grania, no chyba że się zapłaci.

 

Co na to wydawca?

 

Celem jest zapewnienie graczom poczucia dumy za odblokowywanie postaci.

 

Słowa te, napisane przez jednego z przedstawicieli EA na forum Reddit, nie spotkały się z ciepłym odzewem graczy.

 

Mało tego.

 

Komentarz został niesamowicie zminusowany.

 

Mowa o 137 tysiącach negatywnych głosów – najwięcej w historii Reddita.

 

Gry multiplayer zazwyczaj pochłaniają nas na długo, ale 40 godzin potrzebnych na zdobycie jednego z kilku herosów to przesada.

 

W ramach przykładu, jak zauważył jeden z użytkowników forum, około 17 godzin zabiera odblokowanie operatora w Tom Clancy's Rainbow Six: Siege.

 

Przedstawiciel Electronic Arts i dewelopera wyjaśnił, że cały czas wdrażane są poprawki do systemu. 

 

Firma analizuje dane, by zapewnić graczom satysfakcjonującą i stwarzającą wyzwanie rozgrywkę.

 

Fani jednak mają w nosie takie tłumaczenie i zarzucają korporacji zachęcanie graczy do wydawania dodatkowych pieniędzy.

 

Ciężko się z tym nie zgodzić.

 

Trend traktowania gier jako usług, na których zarabia się przez dłuższy czas, staje się coraz silniejszy.

 

Ostatnio pisaliśmy, że Ubisoft zarabia więcej na dodatkach i mikropłatnościach niż na sprzedaży pełnych wersji gier w cyfrowej dystrybucji.

 

Szef Take-Two otwarcie przyznaje, że ukierunkowuje swoją politykę wydawniczą na mikrotransakcje i stałe opłaty w grach.

 

Co robi EA, widać na przykładzie Star Wars: Battlefront II.

 

Przyszłość nie maluje się różowych barwach, gdyż narzekanie graczy na razie nic nie daje.

 

Wygląda bowiem na to, że mikropłatności w płatnych produkcjach nie akceptuje tylko garstka miłośników elektronicznej rozrywki, a pozostałe osoby kupują skrzynki na potęgę – w końcu rosnące, a nie malejące przychody z tego elementu u dużych wydawców nie biorą się znikąd.

 

Na razie nie zapowiada się, by coś miało się zmienić w tym temacie, no chyba że na gorsze…

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

201553.png

 

Kontynuacja multiplayerowego FPS-a z 2015 roku, a także czwarta odsłona kultowej serii zapoczątkowanej jedenaście lat wcześniej przez zespół Pandemic.

 

W odróżnieniu od poprzednika, tytuł oferuje zarówno rozbudowany wariant rozgrywki wieloosobowej, jak i kampanię fabularną dla pojedynczego gracza, której akcja została osadzona po zniszczeniu drugiej Gwiazdy Śmierci.

 

Zadaniem głównej bohaterki – Iden Versio, ... więcej o grze

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Żródło: http://www.gry-online.pl/



#52 fortyck

fortyck

    Administrator

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12313 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 50a Lasówka - Płaszów

Napisano 14 listopad 2017 - 10:43

Star Wars: Battlefront II - sprawdzamy, co o grze sądzą recenzenci

 

W sieci pojawiły się już recenzje kontrowersyjnej strzelanki Star Wars: Battlefront II.

 

Sprawdźmy więc jak wypada kampania fabularna, multiplayer i... skrzynki.

 

Do oficjalnej premiery strzelanki Star Wars: Battlefront II pozostało jeszcze kilka dni.

 

Tytuł ukaże się na konsolach Xbox One i PlayStation 4 oraz komputerach osobistych 17 listopada, czyli w najbliższy piątek.

 

Od niedawna w usługach Origin Access (PC) i EA Access (XOne) dostępna jest jednak wersja trial, dzięki czemu wiemy już o produkcji całkiem sporo, zwłaszcza jeżeli chodzi o kontrowersyjne skrzynki i mikropłatności.

 

Natomiast dziś możemy sprawdzić, co o grze mówią recenzenci.

 

 

 

 

426228115.jpg

Kampania w Star Wars: Battlefront II raczej nie jest głównym atutem gry.

 

 

 

 

Star Wars: Battlefront II recenzje:

  • średnia ocen w serwisie Metacritic (PS4) – 79 punktów;
  • średnia ocen w serwisie Metacritic (XOne) – 71 punktów;
  • średnia ocen w serwisie Metacritic (PC) – brak wyniku (za mało recenzji);
  • średnia ocen w serwisie OpenCritic – 74 punkty.

 

 

 

 

Nie u wszystkich tytuł wzbudził zachwyt, choć pojawiło się sporo ocen na poziomie 8/10.
 
Narzekania kierowane są przede wszystkim w stronę wspomnianych łupów, wypadających ze skrzynek.
 
System ten wprowadza niepotrzebne zamieszanie do rozwoju postaci, nie wspominając o tym, że po prostu nie wszystkim podobają się takie rozwiązania w wysokobudżetowych, płatnych produkcjach.
 
Nasz recenzent stwierdził nawet, że momentami przypomina to pomysły znane z darmowych gier mobilnych.

 

Mieszane opinie zbiera też kampania fabularna, której zabrakło w poprzedniej odsłonie.
 
Jedni mówią, że jest nudna i krótka, a postacie nijakie.
 
Natomiast inni twierdzą, że jest zabawna i dobrze opowiedziana.
 
Tak czy siak, to jednak tylko dodatek do multiplayera.
 
Ten, pomijając wspomniany system rozwoju powiązany ze skrzynkami, został porządnie zrealizowany.
 
Podział na klasy daje dużo możliwości, gra może się pochwalić większą ilością zawartości niż jedynka w momencie premiery, a poza tym kolejne mapy i tryby mamy otrzymywać za darmo.
 
Na plus wypadają też walki myśliwców.

 

Sporo pochwał zbiera również oprawa graficzna i udźwiękowienie.
 
Poprzednia część była chwalona za te elementy i nie inaczej jest tym razem.
 
Star Wars: Battlefront II wygląda świetnie, brzmi świetnie i doskonale oddaje klimat Gwiezdnych wojen.
 
Jak widać, grze daleko do ideału.
 
Jeżeli jednak lubicie te klimaty, a do tego kochacie zabawę w multiplayerze, no i nie przeszkadzają Wam skrzynki, to raczej warto się skusić.

 

 

Wybrane recenzje Star Wars: Battlefront II:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

201553.png

 

Kontynuacja multiplayerowego FPS-a z 2015 roku, a także czwarta odsłona kultowej serii zapoczątkowanej jedenaście lat wcześniej przez zespół Pandemic.

 

W odróżnieniu od poprzednika, tytuł oferuje zarówno rozbudowany wariant rozgrywki wieloosobowej, jak i kampanię fabularną dla pojedynczego gracza, której akcja została osadzona po zniszczeniu drugiej Gwiazdy Śmierci.

 

Zadaniem głównej bohaterki – Iden Versio, ... więcej o grze

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Żródło: http://www.gry-online.pl/



#53 fortyck

fortyck

    Administrator

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12313 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 50a Lasówka - Płaszów

Napisano 14 listopad 2017 - 11:02

Star Wars: Battlefront II - dramy ciąg dalszy

 

Firma Electronic Arts znacznie obniżyła ceny bohaterów w Star Wars: Battlefront II.

 

Jednak koncern nie ma co liczyć na przychylne reakcje graczy, bowiem wraz z tym zmniejszono też nagrody za ukończenie kampanii.

 

Ponadto w sieci pojawiły się doniesienia o usunięciu możliwości zwrotu gry na platformie Origin.

 

428130969.jpg

Nowy Star Wars: Battlefront cieszy się sporym zainteresowaniem, ale chyba nie na taką popularność liczyli twórcy.

 

Kontrowersji dotyczących Star Wars: Battlefront II ciąg dalszy.

 

John Wasilczyk, producent wykonawczy w studiu DICE, poinformował na oficjalnej stronie gry o obniżeniu ceny najpotężniejszych herosów o 75%.

 

Wcześniej za Luke’a Skywalkera oraz Dartha Vadera zapłacilibyśmy 60 tysięcy kredytów, a teraz obaj bohaterowie kosztują tylko 15 tysięcy kredytów.

 

Podobnie sprawa ma się z imperatorem Palpatinem, Chewbaccą i księżniczką Leią (po 10 tysięcy kredytów zamiast 40 tysięcy) oraz Idenem (5 tysięcy kredytów, wcześniej 20 tysięcy).

 
To z pewnością dobra wiadomość i być może nieco poprawiłaby wizerunek twórców, nieco nadszarpnięty całą aferą wokół mikrotransakcji, w tym niezapowiedzianym obniżeniem kosztu bohaterów w trakcie wydarzenia prasowego oraz wypowiedzią pracownika Electronic Arts w serwisie Reddit, która może się pochwalić 631 tysiącami negatywnych ocen.
 
Jest jednak jedno „ale” – zmieniono nie tylko ceny bohaterów.
 
Serwis Stevivor wspomniał w recenzji Star Wars: Battlefront II o obniżeniu liczby kredytów przyznawanych za ukończenie kampanii.
 
Teraz nagrodą za przejście trybu fabularnego będzie nie 20 tysięcy, lecz jedynie 5 tysięcy kredytów.
 
Jakby tego było mało, strona uzyskała potwierdzenie od przedstawiciela Electronic Arts, że powodem takiego posunięcia są – rzecz jasna – mniejsze ceny herosów.
 
428130984.jpg
Mikrotransakcje pozostają najbardziej kontrowersyjnym elementem Star Wars: Battlefront II.
 
Niestety, to nie koniec „dobrych” wiadomości.
 
W sieci zaczęły pojawiać się liczne informacje o problemach ze zwrotem gry, mimo spełniania warunków umowy.
 
Jak sie okazuje, wydawca zdecydował się na jeszcze jedno kontrowersyjne posunięcie.
 
Użytkownik serwisu Reddit o pseudonimie BatofSpace poinformował o usunięciu możliwości zwrotu towaru.
 
Stosowny przycisk zwyczajnie zniknął ze strony transakcji na platformie Origin.
 
Nie jest to dobry znak, pomijając nawet zdecydowanie niesubtelny charakter tej decyzji – najwyraźniej liczba osób rezygnujących z zamówienia Star Wars: Battlefront II nie przypadła firmie do gustu.
 
426874724.jpg

Źródło: Reddit.

 

Z zasady gracze nie darzą miłością mikrotransakcji, ale w mało której produkcji wywołały one takie kontrowersje, jak w Star Wars: Battlefront II.

 

Zaczęło się od doniesień z otwartych beta-testów, informujących o możliwości zdobycia przedmiotów wpływających na rozgrywkę, co spotkało się z ostrą krytyką graczy.

 

W efekcie DICE obiecało zbalansowanie tego systemu, co zaowocowało usunięciem najpotężniejszych kart i broni ze skrzynek oraz powiązaniem możliwości ich używania z rangą gracza.

 

Niewiele to pomogło, skoro nawet niskopoziomowe karty dają przewagę w grze, a każda skrzynia zawiera też kredyty oraz garść innych przedmiotów, które w ostateczności można rozłożyć na części niezbędne do ulepszania ekwipunku.

 

W tej sytuacji nawet obietnica darmowych map, bohaterów oraz misji może nie być wystarczającą zachętą.

 

Electronic Arts zapowiedziało też sesję pytań i odpowiedzi w serwisie Reddit w najbliższą środę, niemniej biorąc pod uwagę reakcję na niedawne oświadczenie koncernu oraz „sukcesy” podobnych inicjatyw raczej nie ma co liczyć, by poprawiło to reputację firmy.
 
Jeśli jednak jesteście zainteresowani produkcją, zachęcamy do zapoznania się z naszą recenzją Star Wars: Battlefront II (na razie we wczesnej wersji) oraz ocenami zagranicznych serwisów.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
201553.png
 
Kontynuacja multiplayerowego FPS-a z 2015 roku, a także czwarta odsłona kultowej serii zapoczątkowanej jedenaście lat wcześniej przez zespół Pandemic.
 
W odróżnieniu od poprzednika, tytuł oferuje zarówno rozbudowany wariant rozgrywki wieloosobowej, jak i kampanię fabularną dla pojedynczego gracza, której akcja została osadzona po zniszczeniu drugiej Gwiazdy Śmierci.
 
Zadaniem głównej bohaterki – Iden Versio, ... więcej o grze

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Żródło: http://www.gry-online.pl/



#54 fortyck

fortyck

    Administrator

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12313 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 50a Lasówka - Płaszów

Napisano 16 listopad 2017 - 10:40

Star Wars: Battlefront II - 7500 zł lub pół roku grania, aby odblokować (prawie) wszystko

 

Doczekaliśmy się kolejnych wyliczeń związanych ze skrzynkami w grze Star Wars: Battlefront II.

 

Jeżeli będziecie chcieli odblokować niemal całą zawartość, to przyszykujcie sporo pieniędzy albo zarezerwujcie sobie mnóstwo czasu.

 

Kontrowersji związanych z mikropłatnościami w Star Wars: Battlefront II ciąg dalszy.

 

Sprawa zaczęła się podczas otwartych beta-testów, w trakcie których wielu graczy narzekało na skrzynki z łupami.

 

Deweloper postanowił wprowadzić zmiany w tym systemie, ale po premierze triala w usługach EA Access (Xbox One) i Origin Access (PC) okazało się, że do ideału długa droga.

 

Koszt postaci był za wysoki, a dodatkowo Electronic Arts obniżyło na potrzeby eventu prasowego ceny postaci, najwidoczniej nie informując o tym dziennikarzy.

 

Jakby tego było mało, przedstawiciel EA na forum Reddit stwierdził, że system został zaprojektowany tak, by dawać graczom satysfakcję z rozgrywki i odblokowywania herosów, co zaowocowało ponad 670 tysiącami negatywnych głosów od fanów.

 

Pod takim naciskiem deweloper szybko wprowadził zmiany, obniżając aż o 75% koszt zakupu nowych bohaterów.

 

Z drugiej strony pojawiły się zaś informacje o problemach związanych z dokonywaniem zwrotów gry na platformie Origin. 

 

To jednak nie koniec afery, gdyż dziś wypłynęły szczegóły dotyczące czasu i pieniędzy potrzebnych na odblokowanie prawie całej zawartości w grze.

 

 

 

 

596636026.jpg

Gracze liczą godziny potrzebne na odblokowanie zawartości w Star Wars: Battlefront II, a EA liczy na spore zyski.

 

 

 

 

 

 

Star Wars: Battlefront II w skrócie:

  • nowa strzelanka ze stajni Electronic Arts, która ukaże się jutro na konsolach XOne i PS4 oraz PC-tach;
  • gra wzbudza niesamowite kontrowersje związane z systemem skrzynek i mikrotransakcjami;
  • obliczono, że odblokowanie prawie całej zawartości zajmie 4528 godzin lub pochłonie 2100 dolarów.

 

 

 

Na stronie swtorstrategies.com (dzięki, Reddit) dokonano szacunkowych wyliczeń i lepiej usiądźcie wygodnie, zanim zaczniecie czytać dalej.

 

Nie będziemy przytaczać metody dokonywania obliczeń – jej opis znajdziecie w źródle. 

 

Rezultat jest następujący: w grze znajdują się 324 karty, których ulepszenie wymaga 155 520 części, co wiąże się z otwarciem 3111 skrzynek.

 

Czas potrzebny na ich zdobycie podczas gry wynosi 4528 godzin.

 

Jak przekłada się to na rzeczywistość?

 

Jeżeli będziecie grać w Star Wars: Battlefront II przez dwie godziny dziennie, to zgarniecie wszystkie karty po sześciu latach, ewentualnie po około pół roku, jeżeli będziecie bawić się bez przerwy.

 

Natomiast jeśli macie „mały” nadmiar gotówki, to wystarczy wydać 2100 dolarów (około 7500 zł) na zakup 248 880 kryształów przy założeniu, że będziecie kupować paczki po 100 dolarów za sztukę.

 

Sporo?

 

Uwaga, to jeszcze nie koniec.

 

Podczas obliczeń autor założył bowiem, że posiadacie już wszystkie karty rozwinięte do trzeciego poziomu.

 

Poza tym, by zdobyć epickie karty trzeba grać – nie da się ich zgarnąć w inny sposób.

 

Naturalnie z czasem dojdą pewnie kolejne elementy i czas potrzebny na ich odblokowanie (lub koszt) wzrośnie jeszcze bardziej.

 

Podczas AMA na Reddicie przedstawiciel DICE stwierdził, że według danych studia, opartych na informacjach z wersji trial, zdobywanie poszczególnych elementów zajmuje mniej czasu, niż wydaje się graczom.

 

Jednak niedawno producent multiplayera gry Paul Keslin wyjawił podczas rozmowy z youtuberem Angry Joe, że nie wie, ile czasu może zająć odblokowanie wszystkiego – nie ma pojęcia, jak działa matematyka stojąca za systemem skrzynek.

 

Wygląda na to, że DICE nie za bardzo chce się dzielić szczegółami – jeden deweloper twierdzi, że nic nie wie, drugi wie, ale nie podaje konkretów.
 
Nie pozostaje nam więc nic innego, jak zaufać obliczeniom swtorstrategies.com.
 
Na koniec chcemy zaznaczyć, że choć dane podane przez serwis mogą budzić oburzenie, to należy pamiętać, że niewielki odsetek graczy będzie chciał zdobyć i wymaksować wszystko, co tylko się da.
 
Dla większości zapewne nie będzie to tak ważne.
 
Niemniej wyraźnie widać, że system rozwoju powiązany ze skrzynkami został zaprojektowany nie po to, by dawać satysfakcję i wzbudzać poczucie dumy, jak twierdzi EA, ale by uzyskać od graczy dodatkowe pieniądze.
 
Czas pokaże, jak ta cała sytuacja odbije się na Electronic Arts.
 
Być może fala negatywnych opinii choćby częściowo zmieni nastawienie wydawcy, który widzi w grach-usługach nieograniczone źródło przychodów i rozważa nawet wprowadzenie tego typu systemów do starszych gier.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
201553.png
 
Kontynuacja multiplayerowego FPS-a z 2015 roku, a także czwarta odsłona kultowej serii zapoczątkowanej jedenaście lat wcześniej przez zespół Pandemic.
 
W odróżnieniu od poprzednika, tytuł oferuje zarówno rozbudowany wariant rozgrywki wieloosobowej, jak i kampanię fabularną dla pojedynczego gracza, której akcja została osadzona po zniszczeniu drugiej Gwiazdy Śmierci.
 
Zadaniem głównej bohaterki – Iden Versio, ... więcej o grze

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Żródło: http://www.gry-online.pl/



#55 fortyck

fortyck

    Administrator

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12313 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 50a Lasówka - Płaszów

Napisano 16 listopad 2017 - 11:03

DICE zabiera głos na temat kontrowersji związanych z Battlefrontem II

 

W trakcie sesji pytań i odpowiedzi na forum Reddit, trójka pracowników studia odpowiedzialnego za grę Star Wars: Battlefront II odniosła się do kilku elektryzujących społeczność graczy kwestii – między innymi problemu nachalnych mikrotransakcji.

 

3565902.jpg

Płatne skrzynki z zawartością w Star Wars: Battlefront II wywołały wściekłość graczy.

 

Nie ulega wątpliwości, że Star Wars: Battlefront II wzburzył społeczność graczy.

 

Nastawienie na bezmyślny grind i mikrotransakcje w postaci lootboxów w grze, za którą trzeba zapłacić pełną cenę to z pewnością nie rzeczy, których oczekiwali fani.

 

O problemach gry (które niestety nie kończą się na atakujących nas z każdej strony mechanizmach charakterystycznych dla darmowych produkcji) więcej przeczytać możecie w recenzji Michała Mańki na naszym portalu.

 

Wydawałoby się, że firmy EA i DICE wychodzą naprzeciw oczekiwaniom graczy, obniżając ceny bohaterów.

 

Okazuje się, że jednemu krokowi naprzód towarzyszą dwa w tył – twórcy nie tylko obniżyli nagrody za ukończenie kampanii, ale też najprawdopodobniej zablokowali opcję zwrotu gry na platformie Origin.

 

Więcej o tym zamieszaniu przeczytacie na Gry-OnLine w materiale sprzed dwóch dni.

 

Gracze nie są zadowoleni – ilość negatywnych opinii społeczności na portalu Metacritic bije rekordy, a średnia ocen użytkowników spadła już poniżej jednego punktu na dziesięć możliwych (mowa o wersji na PlayStation 4).

 

3565917.jpg

Battlefront II z pewnością nie stanie się najbardziej lubianą grą w historii.

 

W końcu doczekaliśmy się poważnego komentarza ze strony pracowników studia DICE.

 

W trakcie długiej sesji AMA (Ask Me Anything – zapytaj o cokolwiek) na forum Reddit trójka przedstawicieli firmy odpowiadała na pytania graczy.

 

Wygląda na to, że twórcy są przygotowani na kampanię odbudowywania zaufania.

 

Najciekawsze fragmenty sesji pytań i odpowiedzi prezentujemy poniżej:

 
Obserwujemy spekulacje na temat tego, ile zajmuje zdobywanie rzeczy w grze – lecz średnie czasy, które wyciągnęliśmy z wersji Play First były o wiele krótsze od tych, o których się mówi.
 
Mogło się to zmienić, jako że dołącza coraz więcej graczy.
 
Jesteśmy zobowiązani sprawić, że rozwój będzie świetnym doświadczeniem dla wszystkich graczy.
 
Nic nie może wydawać się nieosiągalne i jeśli tak jest, to zrobimy co w naszej mocy, by upewnić się, że jest satysfakcjonujące i osiągalne.
 
Podczas gdy udoskonalamy i rozwijamy tryb Arcade, będziemy pracować, by sprawić, że gracze będą mogli się rozwijać bez codziennych ograniczeń.
 
Poruszona została oczywiście kwestia samych lootboxów.
 
Dennis Brannvall, producent odpowiedzialny za design w Battlefroncie II, sprawę skomentował tak:
 
Uważam, że skrzynki mogą być ciekawym dodatkiem, o ile nikt nie czuje, że są one niezbędne do rozwoju.
 
Wydaje mi się, że to właśnie jest głównym problemem gry i właśnie nim zajmiemy się najszybciej, jak się da.
 
Zastanawiamy się nad dodaniem różnych nowych sposobów rozwijania postaci lub klas, jednocześnie sprawiających, że skrzynki będą ciekawym dodatkiem dla osób, które chcą się nimi zainteresować.
 
Na temat naprawy zniszczeń wizerunkowych wywołanych zamieszaniem związanym z Battlefrontem II producent multiplayera w grze, Paul Keslin wypowiedział się następująco:
 
Zdecydowanie się na to AMA jest tylko jednym z wielu sposobów na odbudowę mostów łączących nas z graczami.
 
Wiele osób mówiło nam, że mamy tego nie robić, bo nie pójdzie to w taką stronę, jaką byśmy chcieli.
 
Mimo tego, jesteśmy zaangażowani w kontynuowanie dialogu, nawet jeśli będziemy musieli się zmierzyć z przykrym odzewem.
 
Poza wymienionymi kwestiami twórcy stwierdzili też, że rozważane jest wprowadzenie prywatnych serwerów oraz przedmiotów kosmetycznych dla postaci – nie otrzymaliśmy jednak informacji, czy będą to przedmioty płatne.
 
Producenci gry twierdzą, że opracowywane są rozwiązania obecnego impasu związanego z nachalnymi mikrotransakcjami; DICE ma wsłuchiwać się w głosy graczy i na ich podstawie modyfikować model progresji postaci.
 
Deweloper dąży do tego, by gra była bardziej przystępna dla graczy, którzy nie cierpią na nadmiar pieniędzy na koncie bankowym.
 

3565933.jpg

Gra Star Wars: Battlefront II mogła zebrać naprawdę świetne opinie…

 

Przeszkodziła jednak chciwość twórców.

 

 

Kończąc i podsumowując sesję pytań i odpowiedzi, Dennis Brannvall napisał:

 

Celem tego AMA z naszej perspektywy było pokazanie wam, że skupiamy się i analizujemy opinie graczy z ostatniego tygodnia.
 
Byliśmy niezwykle zasmuceni negatywną reakcją na grę ze strony społeczności Reddita.
 
Tak naprawdę, to tego nienawidzimy, bo chcieliśmy stworzyć grę, którą pokochacie.
 
Zrobiliśmy całkiem fajną, satysfakcjonującą, piękną produkcję, lecz to wszystko zostało przyćmione problemami z systemem progresji postaci.
 
Naprawimy to.
 
Miejmy nadzieję, że ten smutek nie okaże się jedynie krokodylimi łzami, a przyniesie realne rozwiązanie sytuacji.
 
Jak na razie nie otrzymaliśmy żadnych konkretów dotyczących terminów – wszystkie problemy mają zostać naprawione „wkrótce”.
 
Oby to „wkrótce” przyszło jak najszybciej, a proceder umieszczania w pełnoprawnych produkcjach za 240 złotych mechanizmów znanych z darmowych gier na telefony komórkowe został jak najszybciej zatrzymany.
 
Być może przytłaczająco negatywne opinie ze strony graczy sprawią, że pozostali deweloperzy i wydawcy zastanowią się, czy „gra jako usługa” to rzeczywiście tak dobry pomysł.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

201553.png

 

Kontynuacja multiplayerowego FPS-a z 2015 roku, a także czwarta odsłona kultowej serii zapoczątkowanej jedenaście lat wcześniej przez zespół Pandemic.

 

W odróżnieniu od poprzednika, tytuł oferuje zarówno rozbudowany wariant rozgrywki wieloosobowej, jak i kampanię fabularną dla pojedynczego gracza, której akcja została osadzona po zniszczeniu drugiej Gwiazdy Śmierci.

 

Zadaniem głównej bohaterki – Iden Versio, ... więcej o grze

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Żródło: http://www.gry-online.pl/



#56 fortyck

fortyck

    Administrator

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12313 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 50a Lasówka - Płaszów

Napisano 17 listopad 2017 - 08:00

Star Wars: Battlefront II tymczasowo wyłącza mikrotransakcje
 

Na kilka godzin przed premierą.

 

Dosłownie na kilka godzin przed premierą EA zdecydowało, że strzelanka Star Wars: Battlefront II ukaże się dzisiaj bez transakcji cyfrowych.

 

Mikro-płatności w tej grze wywołały w ostatnich tygodniach ogromną falę krytyki ze strony graczy.

 

„Słyszeliśmy zastrzeżenia o potencjalnym oferowaniu graczom nieuczciwej przewagi” - wyjaśnia menedżer generalny w DICE, Oskar Gabrielson.

 

„Słyszeliśmy, że kwestie te przyćmiewają świetną grę.

 

To nie było naszym celem.

 

Przepraszamy, że nie zrealizowaliśmy tego elementu w odpowiedni sposób”.

 

1.jpg

Niespodziewana zmiana zdania

 

Wszystkie transakcje cyfrowe zostały więc tymczasowo usunięte ze Star Wars: Battlefront II, a postępy graczy uzależnione są na obecną chwilę tylko i wyłącznie od rozgrywki.

 

Płatności powrócą „w późniejszym terminie”, gdy deweloperzy wprowadzą zmiany.

 

Nie ujawniono jeszcze, o jakich modyfikacjach mowa.

 

„Słyszeliśmy was głośno i wyraźnie, więc wyłączamy wszystkie opcje zakupów w grze.

 

Spędzimy teraz więcej czasu na słuchaniu, zmienianiu, balansowaniu i szlifowaniu” - dodaje Gabrielson.

 

Serwis VentureBeat dodaje, że dyrektor generalny firmy Disney, kontrolującej licencję Star Wars - Bob Iger - miał rozmawiać ze swoim odpowiednikiem w EA na kilka godzin przed opisywanym ogłoszeniem.

 

Nie jest jednak jasne, czego dotyczyła rozmowa i czy miała jakikolwiek związek z Battlefront II.

 

Problemy produkcji z płatnościami cyfrowymi rozpoczęły się już podczas testów beta, gdy wyszło na jaw, że płacące osoby mogą szybciej i łatwiej pozyskać karty z umiejętnościami specjalnymi.

 

Po krytyce twórcy wprowadzili pewne zmiany, lecz kontrowersje spotęgowały się w ostatnich dniach, gdy jeden z graczy ujawnił, że odblokowanie jednej postaci bez wydawania pieniędzy może zająć nawet 40 godzin.

 

Wkrótce potem przedstawiciel EA został autorem najczęściej „minusowanej” wypowiedzi w historii serwisu Reddit, gdy napisał, że „celem jest wywołanie poczucia dumy i satysfakcji po odblokowaniu różnych herosów”.

 

Ceny szybko obniżono, lecz jednocześnie zmniejszono otrzymywane w grze nagrody, na przykład za kończenie kampanii fabularnej.

 

To wywołało jeszcze większy gniew u graczy, Electronic Arts apelowało o cierpliwość, a DICE było „zasmucone” negatywnymi reakcjami.

 

Star Wars: Battlefront II debiutuje dzisiaj - 17 listopada - na PC, PS4 i Xbox One.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Żródło: http://www.eurogamer.pl/



#57 fortyck

fortyck

    Administrator

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12313 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 50a Lasówka - Płaszów

Napisano 17 listopad 2017 - 08:05

Dziś, tj., 17 listopada 2017 r. ma miejsce światowa premiera gry

Star Wars: Battlefront II



#58 fortyck

fortyck

    Administrator

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12313 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 50a Lasówka - Płaszów

Napisano wczoraj, 11:07

Star Wars: Battlefront II - mikrotransakcje usunięto po interwencji Disneya

 

Jak donosi serwis VG247, wzbudzone przez system mikrotransakcji kontrowersje wokół gry Star Wars: Battlefront II na tyle zaniepokoiły firmę Disney, posiadającą prawa do marki Gwiezdne wojny, że ta postanowiła zainterweniować.

 

Firma Electronic Arts wycofała się chwilowo z mikropłatności w Star Wars: Battlefront II, ale bardzo prawdopodobne, że zrobiła to nie z własnej woli.
 
Po fali krytyki wobec „Elektroników” wydawca uległ, przeprosił fanów i usunął na nieokreślony czas możliwość kupowania kryształów w grze za prawdziwe pieniądze.
 
Wygląda jednak na to, że takiego posunięcia nie spowodowało wcale głośne oburzenie graczy, a raczej interwencja korporacji Disney, posiadającej prawa do marki Gwiezdne wojny.

 

 

260586503.jpg

Star Wars: Battlefront II miało być ogromnym hitem, ale na razie skandal wokół mikrotransakcji całkowicie przysłania jakość samej gry.

 

 

 

 

260586519.jpg

 

Nie tylko Disney jest zaniepokojony praktykami Electronic Arts w Star Wars: Battlefront II.

 

Gra trafiła także pod lupę Belgijskiej Komisji ds. Gier, która zbada, czy nie nosi ona znamion hazardu.

 

W produkcji pojawiają się bowiem skrzynki o losowej zawartości, które można kupować za prawdziwe pieniądze.

 

W najgorszym wypadku produkcji grozi usunięcie z tamtejszego rynku, choć zdecydowanie bardziej prawdopodobne jest, że afera skończy się co najwyżej karą finansową.

 

Więcej na temat całej sprawy przeczytacie tutaj.

 

 

 

 

 

 
Jak donosi serwis VG247, firmę zaniepokoiła fala negatywnych komentarzy wobec gry, jaka od dłuższego czasu przetaczała się przez internet.
 
Osoby zarządzające korporacją, w tym jej prezes Robert Iger, najwidoczniej obawiały się, że zła prasa wobec Star Wars: Battlefront II może przelać się także na inne produkty spod znaku Gwiezdnych wojen.
 
W związku z tym jeszcze przed premierą Jimmy Pitaro, który odpowiada w Disneyu za dział produktów konsumenckich oraz interaktywnych mediów, zadzwonił do szefa Electronic Arts Andrew Wilsona, naciskając na chwilowe usunięcie mikrotransakcji.
 
„Elektronicy” ugięli się pod presją największego na świecie medialnego konglomeratu, jednak nie ma raczej wątpliwości, że opcja kupowania zawartości w grze za prawdziwe pieniądze prędzej czy później wróci.
 
Nie umniejsza to oczywiście roli, jaką w całym zamieszaniu odegrali gracze, ale jeśli cała historia jest prawdziwa, to może sugerować, że bez ingerencji Disneya EA nie wycofałoby się z budzących ogromne kontrowersje elementów.

 

 

Star Wars: Battlefront II zadebiutował w ubiegły piątek, jednak atmosfera skandalu przyćmiła jakość samej gry.
 
A choć trudno sobie wyobrazić, by tytuł nie sprzedawał się co najmniej bardzo dobrze (to w końcu Gwiezdne wojny!), Electronic Arts sporo straciło na całym zamieszaniu.
 
Po takiej aferze gracze raczej nieprędko znowu zaufają wydawcy – a pamiętajmy, że EA już wcześniej nie miało nieskazitelnej reputacji (firma w latach 2012-2013 zdobyła dwukrotnie tytuł „Najgorszej firmy w Ameryce”).
 
Kontrowersje odbijają się także na finansach spółki – od końca października cena jej akcji spadła z niemal 120 do 108 dolarów.
 
Sama gra bije zaś niechlubne rekordy, bo choć zbiera przyzwoite recenzje od dziennikarzy, gracze w serwisie Metacritic wystawili jej szokująco niską średnią ocenę: poniżej 1/10 na wszystkich platformach.
 
W ostatecznym rozrachunku najbardziej będą się liczyć wyniki sprzedaży – zobaczymy, czy przyniosą one „Elektronikom” zimny prysznic, czy też dadzą kolejne podstawy do dalszego traktowania gier wideo jako „usługi z możliwością nieograniczonej monetyzacji”.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
201553.png
 
Kontynuacja multiplayerowego FPS-a z 2015 roku, a także czwarta odsłona kultowej serii zapoczątkowanej jedenaście lat wcześniej przez zespół Pandemic.
 
W odróżnieniu od poprzednika, tytuł oferuje zarówno rozbudowany wariant rozgrywki wieloosobowej, jak i kampanię fabularną dla pojedynczego gracza, której akcja została osadzona po zniszczeniu drugiej Gwiazdy Śmierci.
 
Zadaniem głównej bohaterki – Iden Versio, ... więcej o grze

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Żródło: http://www.gry-online.pl/






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych