Skocz do zawartości


Kaim (6.12.17)

 

foto i video 

 

 12 grudnia 2017


Zdjęcie

Kingdom Come: Deliverance


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
55 odpowiedzi w tym temacie

#1 fortyck

fortyck

    Administrator

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12438 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 50a Lasówka - Płaszów

Napisano 08 kwiecień 2017 - 20:55

13 lutego 2018 r.  (nie sugerować się datą na końcu video; została przełożona póżniej) nastąpi premiera gry Kingdom Come: Deliverance.

 
A oto pierwszy (18 grudnia 2013) zwiastun gry Kingdom Come: Deliverance
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Wymagania sprzętowe

 

Minimalne:

  • system operacyjny: Windows 7 lub nowszy 64-bit
  • procesor: czterordzeniowy Intel i5 2500L 3,3 GHz/AMD Phenom II X4 940 lub lepszy
  • pamięć: 6 GB RAM
  • karta graficzna: NVIDIA GeForce GTX 660/AMD Radeon HD 7870 lub lepsza
  • HDD: 30 GB wolnego miejsca na dysku twardym
  • karta dźwiękowa: kompatybilna z DirectX

 

 

Zalecane:

  • system operacyjny: Windows 10 64-bit
  • procesor: czterordzeniowy Intel i7 3770 3,4 GHz/AMD FX-8350 4 GHz lub lepszy
  • pamięć: 8 GB RAM
  • karta graficzna: NVIDIA GeForce GTX 1060/AMD Radeon RX 580 lub lepsza
  • HDD: 30 GB wolnego miejsca na dysku twardym
  • karta dźwiękowa: kompatybilna z DirectX


#2 fortyck

fortyck

    Administrator

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12438 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 50a Lasówka - Płaszów

Napisano 08 kwiecień 2017 - 20:56

Kingdom Come: Deliverance – zapowiedziano realistyczne średniowieczne RPG z otwartym światem

 

Czeski zespół deweloperski Warhorse Studios, w którego skład wchodzą twórcy Mafii, zapowiedział grę Kingdom Come: Deliverance.

 

Tytuł jest realistycznym średniowiecznym RPG, w którym akcję obserwujemy z perspektywy pierwszej osoby.

 

Produkcję napędza silnik Cry Engine 3.

 

19428832.jpg

Twórcy wierzą, że są w stanie stworzyć dojrzałą i interesującą grę, która nie potrzebuje uatrakcyjniających ją elementów fantasy

 

Fanów gier RPG czeka w najbliższych latach prawdziwy wysp produkcji z gatunku. 

 

Czeski zespół ze studia Warhorse, w którego skład wchodzą twórcy Mafiizapowiedział właśnie grę Kingdom Come: Deliverance. 

 

Ambitna produkcja była już jakiś czas temu przywoływana przez dewelopera, ale dopiero teraz doczekała się oficjalnego trailera i pierwszych screenów.

 

Tytuł jest realistycznym średniowiecznym RPG, rozgrywającym się w otwartym świecie, który obserwujemy z perspektywy pierwszej osoby. 

 

Uniwersum gry będzie pozbawione jakichkolwiek elementów fantastycznych i magicznych.

 

Autorzy chcą jak najwierniej oddać realia XV-wiecznej Europy środkowej, zarówno pod względem architektury jak i strojów, stylu życia oraz sztuki wojskowej.

 

Gra ma odznaczać się rewolucyjnym systemem walki.

 

Gracze będą mogli dosiadać również wierzchowców i brać udział w konnych pojedynkach.

 

Produkcję, tworzoną z myślą o PC i platformach nowej generacji, napędza silnik Cry Engine 3.

 

19429487.jpg

Kingdom Come: Deliverance – Screen #1

 

Warto dodać, że ostateczny los Kingdom Come nie jest jeszcze wciąż zbyt pewny. 

 

Twórcy wspominają, że mają ogromne problemy z przekonaniem wydawców i inwestorów do swojego projektu. 

 

Rozmowy z jednym z potencjalnych partnerów zakończyły się fiaskiem ponieważ ten stwierdził, że produkcja nie zainteresuje amerykańskich odbiorców.

 

Z kolei londyński bankier inwestycyjny ostrzegał nawet, że uzyskanie pożyczki będzie wyjątkowo trudne, ponieważ PC oraz konsole umierają i jeżeli nie przedstawią projektu jakieś gry free-to-play na platformy mobilne, mają niewielkie szanse na sukces w otrzymaniu funduszy.

 

Na razie autorzy korzystają ze wsparcia Zdenka Bakali, przedsiębiorcy i najbogatszego obywatela Czech, który przekazał studiu około 4 milionów dolarów.

 

Twórcy potrzebują jednak więcej pieniędzy, by utrzymać 50-osobowy zespół i kontynuować prace.

 

Niewykluczone, że w niedalekiej przyszłości zwrócą się o pomoc do graczy za pośrednictwem Kickstartera.

 

 

19430096.jpg

Kingdom Come: Deliverance – Screen #2

 

19430642.jpg

Kingdom Come: Deliverance – Screen #3

 

19431359.jpg

Kingdom Come: Deliverance – Screen #4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Pierwszy raz o grze usłyszeliśmy rok temu, podczas konferencji GDS 2012, która odbywała się w Pradze.

 

Deweloperzy przedstawili wówczas blisko 20-minutową prezentację silnika oraz oprawy graficznej, a także opowiedzieli o swoich planach związanych z tytułem.

 

Klipy wideo i informacje o tym wydarzeniu można znaleźć tutaj.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Żródło: http://www.gry-online.pl/



#3 fortyck

fortyck

    Administrator

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12438 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 50a Lasówka - Płaszów

Napisano 08 kwiecień 2017 - 21:05

Kingdom Come: Deliverance – pierwszy gameplay i świeże informacje o miksie Skyrima z Mount & Blade

 

Niezależne czeskie Warhorse Studios ogłosiło niedawno realistyczną grę RPG.

 

Dzisiaj możemy zobaczyć pierwszą filmową zapowiedź Kingdom Come: Deliverance, a w niej m.in. pełne rozmachu sceny batalistyczne i fragmenty gameplayu.

 

Twórcy uruchomili także Kickstarter swojego projektu.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Kingdom Come: Deliverance:

  • Realistyczne średniowieczne RPG z otwartym światem.
  • Tytuł skierowany na PC, Xboksa One i PS4.
  • Premiera w czwartym kwartale 2015 roku.
  • Zaplanowany czas zabawy: ponad 70 godzin.

 

 

 

 

 

 

Twórcy realistycznego średniowiecznego RPG nie pozwalają o sobie zapomnieć.

 

Miesiąc temu czeskie Warhorse Studios, w którego skład wchodzą autorzy Mafiiogłosiło grę Kingdom Come: Deliverance

 

Dzisiaj opublikowano imponującą zapowiedź filmową (powyżej).

 

Uruchomiona została także zbiórka na Kickstarterze, więc wszyscy zainteresowani mogą już teraz wesprzeć projekt.

 

 

Jak widać na filmiku, twórcy dobrze wykorzystali możliwości, jakie daje silnik Cry Engine 3, a sama rozgrywka przypomina tytuły z serii Mount & Blade.

 

Tym, co nas szczególnie cieszy, są polskie akcenty – w scenie bitewnej widać czerwone chorągwie z białymi orłami i naszych rycerzy ścierających się z biało-czarnymi oddziałami Zakonu Krzyżackiego.

 

Mieszamy swobodę i mechanikę ze Skyrima, setting z Mount and Blade, styl fabuły z Wiedźmina i Red Dead Redemption, dodając do tego trudny system realistycznej walki niczym z Dark Souls i tworzymy jedną, wspaniałą całość.

 

Można powiedzieć, że chcemy Wam podarować grę typu ArmA, przy której wielu z nas pracowało, w RPG-owym sosie.

 

Zainteresowani? – pytają autorzy Kingdom Come: Deliverance na stronie w serwisie Kickstarter.

 

W zapowiedzi gry pisaliśmy, że twórcy borykali się z problemami próbując zdobyć środki finansowe na kontynuację prac. 

 

„Słyszeliśmy, że nasza gra jest zbyt niszowa.

 

Nie ma w niej magii, a ludzie chcą czarodziejów i smoki” – piszą, tłumacząc, czemu zwrócili się bezpośrednio do graczy o wsparcie poprzez platformę Kickstarter. 

 

Na początek poprosili o 300 tys. funtów, a zbiórka skończy się w czwartek 20 lutego.

 

 

Przypomnijmy, że gra Kingdom Come: Deliverance ma być nietypowym RPG z perspektywą pierwszoosobową, którego akcja rozgrywać się będzie w Europie Środkowej, przed krwawymi wojnami husyckimi z lat 1415–1434.

 

W związku z tym tytuł powinien trafić szczególnie w gusta fanów husyckiej trylogii Andrzeja Sapkowskiego, rozpoczynającej się powieścią Narrenturm.

 

Cechą charakterystyczną gry ma być jej duży realizm historyczny, polegający nie tylko na rezygnacji z jakichkolwiek wątków fantastycznych (twórcy żartobliwie nazwali produkcję Dungeons & No Dragons), ale także na dużej uwadze, jaką autorzy przykładają w opracowanie detali.

 

Przykładowo, zamek pokazany na poniższym screenie jest prawdziwy – został zrekonstruowany z pomocą archeologów, bo do dzisiaj zachowały się z niego tylko fundamenty.

 

232554091.jpg

 

Dzięki stronie projektu na Kickstarterze, poznaliśmy głównego bohatera opowieści.

 

Będzie nim młody, skromny kowal, który stracił cały swój dobytek z powody wojny.

 

Oczywiście, gracze będą mogli zdecydować, w którym kierunku będą rozwijać śmiałka – zostanie on wojownikiem, łotrzykiem, a może bardem?

 

Albo każdym z nich częściowo – gra nie będzie tworzyła utrudnień.

 

Sam system rozwoju postaci będzie się opierał na statystykach (siła, szybkość, zręczność, witalność, charyzma) i warunkach fizycznych (kondycja, zdrowie, głów, sen).

 

Do tego dochodzą oczywiście umiejętności (walka mieczem, łucznictwo, alchemia i wiele innych), a także perki, będące np. specjalnymi ruchami do wykorzystania w trakcie walki. 

 

Co warto podkreślić, umiejętności i statystyki będą awansować wraz z ich używaniem, a więc podobnie jak w grach z serii The Elder Scrolls.

 

Aby przeżyć, postać będzie musiała jeść i od czasu, do czasu spać.

 

232554060.jpg

Kingdom Come: Deliverance ma posiadać rozbudowany system craftingu oparty na minigrach.

 

Autorzy podkreślają, że chcą zrobić RPG jedyne w swoim rodzaju.

 

„Mechanika walki jest jednym z największych wyzwań stojących przed nami” – piszą. 

 

Opierać się ma na autentycznych technikach z XV wieku opisanych w ówczesnych podręcznikach szermierki.

 

Twórcy pozostają także w kontakcie z ekspertami od średniowiecznych sztuk walki – zapewne chodzi o czeskie grupy rekonstrukcyjne.

 

Klawisze, z których gracze będą korzystali w trakcie starć, mają być intuicyjne niczym w strzelankach, ale pozwalające na wykonywanie wielu ruchów i inicjowanie różnych sekwencji.

 

Mechanika ma być oparta na realistycznej fizyce, dzięki czemu – po trafieniu – we właściwy sposób zareaguje nie tylko cel, ale także broń i ręce ją trzymające.

 

Po obejrzeniu trailera nie dziwi zapowiedź wielkich bitew i oblężeń zamków, w których weźmie udział „tyle postaci, ile to będzie możliwe”.

 

Autorzy dbając o szczegóły i klimat napisali od razu, że nie będzie ich za dużo – jedna albo dwie w pierwszym akcie, za to mają być wyjątkowo spektakularne.

 

232554075.jpg

System walki ma być skomplikowany i trudny, a także realistyczny.

 

Wśród wielu zapowiedzi, warto wymienić także rozbudowane dialogi, które będą pełnić ważną rolę w toku rozgrywki, a podejmowane decyzje wpłyną na reputację, którą będzie cieszyła się w świecie postać gracza.

 

Kingdom Come: Deliverance wstępnie zapowiedziano na czwarty kwartał 2015 roku.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Żródło: http://www.gry-online.pl/



#4 fortyck

fortyck

    Administrator

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12438 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 50a Lasówka - Płaszów

Napisano 08 kwiecień 2017 - 21:17

Kingdom Come: Deliverance – mix Skyrima z Mount & Blade sfinansowany w niecałe dwa dni!

 

Czeskie studio Warhorse uruchomiło dwa dni temu zbiórkę na Kickstarterze z prośbą o finansowe wsparcie ich projektu – historycznego RPG Kingdom Come: Deliverance.

 

Już wczoraj wieczorem tytuł zebrał postulowaną kwotę 300 tys. funtów.

 

W ten sposób Czesi chcą przekonać do swojej gry m.in. swojego inwestora.

 

78613708.jpg

Twórcy obiecują m.in rozbudowany system jazdy konnej.

 

 

 

 

 

 

 

 

Kingdom Come: Deliverance:

  • Historyczna gra RPG od twórców Mafii, określana przez nich jako Dungeons & No Dragons.
  • Autorzy wzorują się m.in. na SkyrimMount and Blade i Wiedźminie.
  • Gra zebrała kwotę 300 tys. funtów na Kickstarterze w mniej niż dwa dni.
  • Celem zbiórki na Kickstarterze jest potwierdzenie inwestorowi, że na gry tego typu jest zainteresowanie wśród graczy.

 

 

 

 

 

Niezależne czeskie studio Warhorse ma powody do radości.

 

W środę ruszyła zbiórka na Kickstarterze, za pomocą której gracze mogą wesprzeć pierwszy projekt młodego zespołu – historycznego RPG-a Kingdom Come: Deliverance

 

Twórcy poprosili o 300 tys. funtów i zebrali tę kwotę w niespełna dwa dni.

 

Czyżby szykował nam się kolejny wielki sukces na Kickstarterze?

 

Dla autorów gry ważne jest jednak coś innego – w ten sposób chcą przekonać swojego prywatnego inwestora do dalszego wsparcia projektu.

 

 

Yeah! Thanks!!!! – napisali przedstawiciele Warhorse Studios wczoraj przed 23:00 na Twitterze.

 

Trudno dziwić się ich radości.

 

Warhorse to czeskie, niezależne studio, w którego skład wchodzą m.in. twórcy popularnej Mafii.

 

W początkowym okresie zespół deweloperski wsparł kwotą 4 milionów dolarów jeden z najbogatszych Czechów, Zdeněk Bakala.

 

Dzięki temu zaprezentowany projekt gry był dopracowany i dobrze przemyślany.

 

Gdy w pewnym momencie autorzy Kingdom Come: Deliverance rozpoczęli poszukiwania przyszłych wydawców i inwestorów, okazało się, że wcale nie jest to takie proste.

 

Usłyszeli, że taka gra nie zainteresuje amerykańskich odbiorców, a na projekty pozbawione modelu free-to-play ciężko będzie zdobyć pożyczkę. 

 

Kickstarter jest więc dla Czechów nie tyle sposobem na sfinansowanie historycznego RPG-a, co pokazaniem obecnemu inwertorowi, że wśród graczy jest spore zainteresowanie na tego typu produkcje, a więc warto włożyć w projekt dodatkowe środki.

 

Już dzisiaj można powiedzieć, że Warhorse Studios odniosło sukces, a przed nami przecież jeszcze 27 dni zbiórki!

 

Przypomnijmy, że o Kingdom Come: Deliverance zrobiło się głośno zaledwie kilka dni temu.

 

Wtedy to ogłoszono powstawanie historycznego RPG z otwartym światem, którego akcja ma miejsce w Europie Środkowej na początku XV wieku. 

 

Autorzy trafili w gusta wielu graczy od razu przedstawiając dopracowany projekt realistycznej gry łączącej w sobie elementy znane z takich kultowych tytułów, jak Skyrim czy Mount and Blade.

 

W środę Warhorse Studios uruchomiło zbiórkę na platformie Kickstarter.

 

Kingdom Come: Deliverance wstępnie zapowiedziano na koniec 2015 roku.

 

Tytuł ukaże się na komputerach PC i konsolach nowej generacji.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Żródło: http://www.gry-online.pl/



#5 fortyck

fortyck

    Administrator

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12438 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 50a Lasówka - Płaszów

Napisano 08 kwiecień 2017 - 21:21

Kingdom Come: Deliverance - twórcy średniowiecznego RPG ujawnili kolejne cele finansowe Kickstartera

 

Kickstarter stawiającego na realizm średniowiecznego RPG Kingdom Come: Deliverance nie zwalnia tempa gromadzenia środków.

 

Twórcy ujawnili więc dodatkowe progi finansowe, które umożliwią m.in. lepszą oprawę muzyczną oraz dodatnie opcji zagrania kobietą.

 

194274534.jpg

 

Wczoraj, raptem dwa dni po rozpoczęciu zbiórki na serwisie Kickstarter, czeskiemu studiu Warhorse udało się zgromadzić ponad 300 tysięcy funtów na realistycznego średniowiecznego RPG-a zatytułowanego Kingdom Come: Deliverance.

 

Tym samym akcja crowdfundingowa przekroczyła minimalny prób potrzeby do jej sukcesu. 

 

Twórcy poszli teraz za przykładem innych deweloperów i aby zachęcić graczy do dalszego wspierania projektu ujawnili listę kolejnych progów finansowych, których osiągnięcie umożliwi ulepszenie końcowego produktu.

 

Obecnie licznik na stronie pokazuje już 416 tys. funtów, co oznaczy, że udało się przebić pierwszy dodatkowy cel.

 

W rezultacie podczas rozgrywki usłyszymy muzykę zagraną przez artystów specjalizujących się w średniowiecznych utworach oraz opartą na ówczesnych melodiach.

 

Osiągnięcie pół miliona funtów pozwoli na nagranie ścieżki dźwiękowej do scenek przerywnikowych z udziałem prawdziwej orkiestry symfonicznej.

 

Z kolei 600 tysięcy nagrodzone zostanie wprowadzeniem opcji zagrania kobietą.

 

Twórcy pozostaną wierni realiom historycznym i bohaterka nie będzie wykonywała tych samych zadań co męska postać.

 

Zamiast tego otrzyma własny zestaw misji.

 

Ostatni ujawniony próg ustalono na poziomie 700 tys. funtów i umożliwi on zastosowanie techniki motion capture do zarejestrowania aktorów odgrywających role, zarówno ich ruchów, jak i mimiki twarzy.

 

Dalsze cele w wysokości 800 tysięcy i miliona funtów ujawnione mają być w późniejszym terminie.

 

 

Pisząc o Kingdom Come: Deliverance warto przypomnieć, że zbiórka na Kickstarterze nie posłuży do sfinansowania pełnej gry.

 

Celem autorów jest opracowanie wysokobudżetowego RPG-a ze szczegółową oprawą graficzną i dużym otwartym światem.

 

Co więcej, ukaże się on zarówno na pecety, jak i konsole.

 

Tego typu projekt wymaga środków, których zebranie za pomocą crowdfundingu byłoby niezwykle trudne.

 

Zamiast tego studio Warhorse chce wykorzystać zbiórkę do udowodnienia swojemu inwestorowi, że jest zapotrzebowanie na grę tego rodzaju i tym samym przekonać go do wyłożenia sumy potrzebnej na dokończenie produkcji.

 

Kingdom Come: Deliverance zmierza na pecety oraz konsole Xbox 360 i PlayStation 4.

 

Premiera gry zaplanowana została na końcówkę przyszłego roku.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Żródło: http://www.gry-online.pl/



#6 fortyck

fortyck

    Administrator

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12438 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 50a Lasówka - Płaszów

Napisano 08 kwiecień 2017 - 21:33

Kingdom Come: Deliverance – system modyfikacji postaci

 

Kampania crowdfundingowa gry Kingdom Come: Deliverance jest już praktycznie na półmetku.

 

Twórcy regularnie publikują kolejne wpisy na Kickstarterze – tym razem pokusili się o zrealizowanie materiału wideo, w którym prezentują i omawiają system modyfikowania wyglądu postaci.

 

Czeskie studio Warhorse podzieliło się dzisiaj kolejnymi nowinami dotyczącymi obiecującej gry Kingdom Come: Deliverance, która najprawdopodobniej nie zostałaby ukończona, gdyby nie inicjatywa na platformie Kickstarter.

 

Tytuł udało się sfinansować zaledwie w niespełna 48 godzin, a obecnie minimalna suma potrzebna na powstanie produkcji została przekroczona dwukrotnie i w chwili pisania wiadomości wynosi przeszło 607 tysięcy funtów brytyjskich. 

 

Twórcy nie zwalniają tempa i nadal zachęcają do wpłacania pieniędzy, prezentując system modyfikacji postaci, który znajdzie się w grze. 

 

Jak wynika z filmiku, producent chce rozpieścić graczy i zaoferować im naprawdę duże możliwości ingerowania w wygląd bohatera – począwszy od zmiany twarzy, przez wybór sylwetki, a skończywszy na wyposażeniu.

 

 

Na pierwszy rzut oka system modyfikowania wyglądu postaci nie odbiega od tego, co można zobaczyć w najbardziej rozbudowanych grach z gatunków cRPG i MMORPG. 

 

Autorzy Kingdom Come: Deliverance mają zamiar jednak pójść nieco dalej i poza ustaleniem wzrostu, wagi czy fryzury przyjdzie nam zdecydować również o kilku warstwach ubioru.

 

Jest to o tyle ciekawe, że w większości tytułów, zakładając ciężki pancerz, nie przejmujemy się tym, co mamy pod spodem.

 

Tutaj będzie inaczej – naszego bohatera ubierzemy od zwykłej koszulki, przez kamizelkę, aż do odpowiedniej zbroi i pomniejszych elementów składających się na nią.

 

Jakby tego było mało, to zdecydujemy również o tym, czy ubranie ma być zniszczone, zakrwawione i w jakim kolorze (z podziałem na poszczególne fragmenty).

 

Co ciekawe, podczas rozgrywki, jeśli po walce na naszym odzieniu zostanie posoka, to będzie nam dane ją zmyć. 

 

Łącznie – w ekranie ekwipunku, również zaprezentowanym na filmiku – pojawi się szesnaście miejsc, w które będzie można umieścić określony fragment zbroi.

 

Trzeba przyznać, że Kingdom Come, czyli realistyczny, średniowieczny cRPG w otwartym świecie, zapowiada się przednio.

 

Czesi mają duże ambicje i chcą konkurować z najlepszymi – pierwsze efekty ich prac robią naprawdę dobre wrażenie.

 

Pod koniec minionego miesiąca opublikowano dodatkowe cele finansowe, z których pierwsze zostały już osiągnięte dzięki przekroczeniu kolejnych progów.

 

Po uzyskaniu środków na poziomie 700 tys. funtów zostanie zastosowana technika motion capture.

 

Niestety, przyjdzie nam trochę poczekać na finalną wersję gry – pierwszy akt, starczający na ok. 30 godzin, ma być wydany dopiero w czwartym kwartale 2015 roku.

 

Pozostałe części ukażą się w sprzedaży później. Kingdom Come wyjdzie na komputerach PC, Mac i Linux – w planach są również edycje przeznaczone na konsole nowej generacji.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Żródło: http://www.gry-online.pl/



#7 fortyck

fortyck

    Administrator

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12438 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 50a Lasówka - Płaszów

Napisano 08 kwiecień 2017 - 21:39

Kingdom Come: Deliverance – wierzchowce omówione w nowym dzienniku dewelopera

 

Zgodnie z obietnicą, studio Warhorse udostępniło kolejny dziennik dewelopera dla swojej nadchodzącej gry cRPG – Kingdom Come: Deliverance.

 

Nowy materiał wideo, opatrzony przez nas polskimi napisami, omawia konie i jazdę wierzchem.

 

 

Warhorse Studios nie ustaje w wysiłkach, jeśli chodzi o promowanie swojego znakomicie zapowiadajacego się debiutanckiego projektu, czyli realistycznej średniowiecznej gry cRPG o tytule Kingdom Come: Deliverance

 

Wczoraj udostępniono kolejny dziennik dewelopera, który omawia wierzchowce i poruszanie się nimi po świecie gry (tak jak zapowiadano przy okazji publikacji poprzedniego materiału tego rodzaju). 

 

Trwający trzy minuty film opatrzyliśmy polskimi napisami, toteż zapraszamy do podziwiania pracy czeskiego studia (wideo widnieje powyżej).

 

Rzecz jasna, oglądając, należy pamiętać, że mamy tu do czynienia z materiałem przygotowanym na podstawie wczesnej wersji gry – jak głosi napis pojawiający się kilkukrotnie podczas filmu: „Prace nad modelem konia i jego animacją oraz fizyką grzywy ciągle trwają”.

 

Spośród informacji przedstawionych przez programistę z Warhorse Studios najciekawiej przedstawia się chyba obietnica uczynienia koni inteligentnymi stworzeniami – deweloper zapowiada, że wierzchowiec będzie „idiotoodporny” i nie zgodzi się na skok w przepaść albo wjechanie w ścianę.

 

Otrzyma też umiejętność samoczynnego pokonywania pomniejszych przeszkód (na przykład wymijania drzew i przeskakiwania płotów).

 

Warto też wspomnieć o chęci przygotowania przez twórców tak bogatego zestawu animacji konia, jak to tylko możliwe, oraz o możliwości dostosowania wyglądu zwierzęcia do naszych preferencji poprzez zarządzanie jego „ekwipunkiem” (czyli elementami jego oporządzenia).

 

Niestety, deweloper nie zająknął się ani słowem na temat możliwości toczenia starć z końskiego grzbietu.

 

687218677.jpg

„Dungeons & No Dragons” – kto by pomyślał, że taka formuła może spotkać się z równie wielkim zainteresowaniem?

 

Jednak niewykluczone, że zostanie to nadrobione przy najbliższej okazji, jako że pod koniec omawianego filmu zapowiedziano, iż kolejny dziennik dewelopera poruszy temat systemu walki.

 

Warto też zwrócić uwagę na wzmiankę o mającej odbyć się sesji motion capture (dzięki której zastąpione zostaną chociażby pokazane animacje konia), ujawnionej niedawno jako dodatkowy cel kickstarterowej zbiórki, do zrealizowania po zgromadzeniu 700 tysięcy funtów.

 

Co prawda, na tę chwilę brakuje trochę do tej kwoty (na koncie twórców widnieją 654 tysiące), lecz jej osiągnięcie wydaje się nieuknione, biorąc pod uwagę, że twórcy mają jeszcze 13 dni na zbieranie wpłat.

 

A ponieważ sesja motion capture to ostatni ujawniony dotąd próg finansowy, niebawem możemy spodziewać się rozwinięcia listy i przedstawienia elementów, którymi twórcy wzbogacą grę po uzyskaniu większej kwoty.

 

Przypomnijmy, że Kingdom Come: Deliverance zostanie podzielony na trzy części, a debiut pierwszej z nich wyznaczono na czwarty kwartał 2015 roku.

 

Docelowe platformy sprzętowe tego tytułu to komputery osobiste (Windows, Mac, Linux) i konsole nowej generacji (Xbox One, PlayStation 4), lecz w przypadku tych drugich twórcy nie obiecują, że uda im się wypuścić grę równo z pecetami (uzależniają to głównie od przebiegu rozmów z firmami Microsoft i Sony).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Żródło: http://www.gry-online.pl/



#8 fortyck

fortyck

    Administrator

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12438 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 50a Lasówka - Płaszów

Napisano 08 kwiecień 2017 - 21:43

Kingdom Come: Deliverance - zbiórka na Kickstarterze z nowymi celami dodatkowymi

 

Studio Warhorse zaktualizowało kickstarterową stronę zbiórki pieniędzy na grę cRPG Kingdom Come: Deliverance, uzupełniając ją o dwa dodatkowe cele do sfinansowania.

 

Po osiągnięciu 800 tysięcy funtów powstaną specjalne filmy instruktażowe, a kolejne 100 tysięcy wzbogaci grę o tryb turnieju.

 

 

 

 

 

 

 

Co dotąd sfinansowano w Kingdom Come: Deliverance?

  • Średniowieczną muzykę przygrywającą podczas zabawy (400 tys.)
  • Muzykę skomponowaną przez orkiestrę symfoniczną w cutscenkach (500 tys.)
  • Możliwość zagrania postacią kobiecą z odrębną linią fabularną (600 tys.)

 

 

 

 

 

Do końca zbiórki pieniędzy na grę Kingdom Come: Deliverance zostało jeszcze 10 dni, a twórcy – niezależne studio Warhorse – niebawem osiągną ostatni cel dodatkowy, jaki do tej pory ujawnili.

 

Mówiąc konkretniej, na ich koncie widnieją w tej chwili 684 tysiące funtów brytyjskich, a najdalszy wyznaczony dotąd próg wynosił 700 tysięcy i miał zagwarantować zastosowanie techniki motion capture w produkcji tytułu.

 

Tym samym nadszedł czas, by deweloper podzielił się na Kickstarterze swoimi planami co do kolejnych celów do realizacji – co też niedawno nastąpiło.

 

Dowiedzieliśmy się, że zdobycie 800 tysięcy funtów pozwoli studiu Warhorse przygotować filmy instruktażowe związane z walką, a kolejne 100 tysięcy sprawi, że w grze znajdzie się specjalny tryb turnieju.

 

Więcej informacji na ten temat znajdziecie poniżej.

 

941269519.jpg

Twórcy obiecali możliwość wzięcia udziału w autentycznym średniowiecznym turnieju.

 

Kto ostrzy sobie zęby na konne pojedynki z kopiami?

 

 

 

  • 800 tysięcy funtów – Wspomniane filmy instruktażowe będą miały dwojaką postać. Z jednej strony gra zostanie wzbogacona o scenki, na których mistrz walki będzie prezentował każdy atak (lub inny bojowy ruch), którego może nauczyć się bohater. Ponadto powstanie film prezentujący podstawowe techniki walki różnymi rodzajami średniowiecznego oręża, zrealizowany przy udziale ekipy, która pomogła twórcom opracować system walki. Materiał ten najpewniej będzie istniał niezależnie od gry i zostanie udostępniony każdemu, kto wesprze dewelopera kwotą minimum 20 funtów (ok. 100 zł).
  • 900 tysięcy funtów – Turniej będzie całkowicie niezależny od trybu fabularnego. Twórcy są dumni z opracowanego przez siebie systemu walki, toteż chcą rozbudować ten element, pozwalając graczom na trenowanie swoich umiejętności poza właściwą rozgrywką albo po prostu zaznawanie rozrywki w pojedynczych starciach. Będziemy mieli możliwość wyboru jednego z kilku trybów, typu przeciwnika (lub przeciwników), a także rodzaju oręża. Obiecano autentyczność i wierność oryginalnym regułom panującym na średniowiecznych turniejach. Niestety, nie wydaje się, by twórcy mieli wykorzystać potencjał drzemiący w takim trybie rozgrywki, implementując do niego funkcje multiplayerowe.

 

Na koniec warto przypomnieć, że Warhorse Studios regularnie udostępnia dzienniki dewelopera, w których omawiane są poszczególne aspekty rozgrywki.

 

Ostatni materiał tego typu otrzymaliśmy w piątek, toteż kolejny – poświęcony systemowi walki – powinien pojawić się na dniach.

 

Kingdom Come: Deliverance zostanie podzielone na trzy akty, a pierwszy z nich zadebiutuje w czwartym kwartale 2015 roku.

 

Docelowe platformy sprzętowe tytułu to komputery osobiste (Windows, Mac, Linux) oraz konsole nowej generacji (Xbox One i PlayStation 4).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Żródło: http://www.gry-online.pl/



#9 fortyck

fortyck

    Administrator

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12438 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 50a Lasówka - Płaszów

Napisano 08 kwiecień 2017 - 21:46

Kingdom Come: Deliverance na wykresach popularności – Polacy dużo mówią, mało płacą

 

Studio Warhorse ujawniło ciekawe statystyki dotyczące popularności Kingdom Come: Deliverance w poszczególnych krajach.

 

Niestety, Polska nie figuruje w żadnym z zestawień, co oznacza, że liczba wpłat z naszego kraju na rzecz tego średniowiecznego cRPG-a jest niewielka.

 

1038096656.jpg

Póki co Polacy obserwują Kingdom Come: Deliverance z bezpiecznej odległości

 

Kingdom Come: Deliverance zaistniało w świadomości graczy niedawno, a dokładniej w chwili rozpoczęcia zbiórki na Kickstarterze w grudniu ubiegłego roku.

 

Mimo to gra studia Warhorse z miejsca stała się jednym z najciekawszych branżowych projektów.

 

Produkcja czeskiego zespołu złożonego z prawdziwych weteranów (w skład ekipy wchodzą twórcy pierwszej Mafii) zrobiła ogromne wrażenie na fanach realistycznych cRPG-ów z otwartym światem – dość powiedzieć, że ów miks Skyrima z Mount & Blade na silniku Cry Engine 3 udało się sfinansować na Kickstarterze w niecałe dwa dni. 

 

Do tej pory twórcy gry otrzymali niemal 700 tysięcy funtów od 22 tysięcy graczy z całego świata. 

 

W związku z tym przygotowano kilka statystyk ukazujących, jak mniej więcej rozkłada się ilość pieniędzy napływających z poszczególnych krajów.

 

Warto pamiętać, że przedstawione poniżej dane nie reprezentują pełnego obrazu sytuacji.

 

Przed końcem kampanii Kickstarter nie ujawni danych dotyczących pochodzenia składkowiczów.

 

Dlatego wykresy stworzono na podstawie publicznych profili wpłacających – a jedynie 25% z nich podało tam swój rodzinny kraj. 

 

Mimo wszystko pozwalają one rozeznać, gdzie Kingdom Come: Deliverance cieszy się największą popularnością.

 

1038096625.jpg

Liczba wpłat z poszczególnych krajów (wewnętrzny krąg) oraz ich wysokość (zewnętrzny krąg)

 

Z przykrością musimy stwierdzić, że na wykresie ukazującym ilość wpłat z poszczególnych państw brakuje Polski. 

 

Oznacza to, że ogółem Polacy wpłacili na Kingdom Come: Deliverance mniej niż 2% zebranej do tej pory kwoty (albo to, albo wstydzą się swojego pochodzenia).

 

Najwięcej pieniędzy wpłynęło ze Stanów Zjednoczonych – to akurat, ze względu na dużą populację USA, nie jest zaskoczeniem.

 

Dalej w statystykach figurują Niemcy, Czechy (rodzinny kraj twórców gry), Wielka Brytania oraz kraje skandynawskie.

 

1038096641.jpg

Liczba wpłacających na milion mieszkańców

 

Jeszcze lepiej popularność Kingdom Come: Deliverance unaocznia kolejny wykres, ukazujący liczbę ofiarodawców na każdy milion mieszkańców danego kraju. 

 

Tutaj wyraźnie prowadzą Czesi – i nic dziwnego, w końcu lokalny patriotyzm na pewno robi swoje.

 

Niestety i tym razem zabrakło Polaków.

 

Co więcej, w jednym z komentarzy pod wpisem twórcy wyjaśnili, że w wykresie nie wyszczególniono krajów, z których otrzymali wparcie od mniej niż 20 osób (dotyczy 1/4 liczby wszystkich wpłacających). 

 

Dane te wystarczają, by oszacować, że w sumie z naszego kraju wpłynęło nie więcej niż kilkadziesiąt wpłat – zdecydowanie mniej niż choćby liczba like’ów, które otrzymał na Facebooku nasz news na temat pierwszego gameplaya z gry.

 

Być może taki stan rzeczy wynika z naszej narodowej nieufności – z pewnością więcej Polaków sięgnie po Kingdom Come: Deliverance po premierze produkcji.

 

Ta nastąpi najwcześniej w 2015 roku.

 

Jak wiemy, gra zostanie podzielona na trzy, osobno wypuszczane akty.

 

Przed debiutem pierwszego z nich składkowicze będą mogli poznać mechanikę rozgrywki w demie technologicznym.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Żródło: http://www.gry-online.pl/



#10 fortyck

fortyck

    Administrator

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12438 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 50a Lasówka - Płaszów

Napisano 08 kwiecień 2017 - 21:52

Kingdom Come: Deliverance – zobacz system walki w kolejnym dzienniku dewelopera

 

Studio Warhorse przygotowało kolejny dziennik dewelopera dla realistycznej gry cRPG Kingdom Come: Deliverance.

 

Tym razem poruszono w nim temat systemu walki.

 

Film opatrzyliśmy polskimi napisami.

 

 

Do końca zbiórki pieniędzy na grę cRPG Kingdom Come: Deliverance zostało już tylko 9 dni, więc twórcy ze studia Warhorse podkręcają tempo dostarczania materiałów na temat swojego dzieła.

 

Zaledwie w piątek prezentowali konie i jazdę wierzchem w swojej produkcji, a dziś podzielili się kolejnym dziennikiem dewelopera.

 

Tym razem mamy do czynienia ze znacznie obszerniejszym, bo trwającym blisko dwanaście minut materiałem, którego tematem jest system walki.

 

Producent pochwalił się zarówno warsztatem źródłowym wykorzystanym w procesie produkcyjnym, jak i bardziej zaawansowanymi informacjami, dotyczącymi technologicznego aspektu mechaniki toczenia starć.

 

Jak zwykle, przygotowaliśmy dla Was polskie napisy – film z nimi znajdziecie powyżej.

 

Zapraszamy do oglądania.

 

1055914045.jpg

W zgiełku bitwy szermierka może nie na wiele się zdać.

 

Deweloper nieraz zaznaczał, że jest dumny z efektów, które udało mu się osiągnąć w omawianej materii – i rzeczywiście, trudno nie zgodzić się, że starcia w wykonaniu czeskiego studia wyglądają bardzo emocjonująco.

 

Sczególne wrażenie robi wierne przeniesienie średniowiecznych traktatów szermierczych na ekrany i związane z tym animacje – nawet jeżeli mają ulec one przynajmniej częściowej zmianie w momencie, kiedy przeprowadzone zostaną sesje motion capture.

 

Oby tylko bezkompromisowy realizm szedł w parze z intuicyjnym sterowaniem postacią.

 

A skoro mowa o sesji motion capture – warto wspomnieć, że zbiórka pieniędzy przekroczyła niedawno 700 tysięcy funtów (na koncie twórców widnieją dokładnie 702 tysiące).

 

Przypomnijmy też, że Warhorse Studios odsłoniło niedawno dwa kolejne progi finansowe, zapowiadając stworzenie scenek i filmów instruktażowych (przy 800 tysiącach), a następnie implementację w grze trybu turnieju (gdy zostanie zgromadzone kolejne 100 tysięcy).

 

Polecam też Waszej uwadze opublikowane dzisiaj wykresy, które ukazują, w jakich krajach najchętniej wspiera się omawiany projekt.

 

Kingdom Come: Deliverance zostanie podzielone na trzy akty, a pierwszy z nich ma zadebiutować w czwartym kwartale 2015 roku.

 

Docelowe platformy sprzętowe to komputery osobiste oraz konsole nowej generacji (Xbox One, PlayStation 4).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Żródło: http://www.gry-online.pl/



#11 fortyck

fortyck

    Administrator

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12438 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 50a Lasówka - Płaszów

Napisano 08 kwiecień 2017 - 21:55

Kingdom Come: Deliverance – nowy dziennik dewelopera przedstawia żyjący świat gry

 

W kolejnym krótkim filmie stworzonym przez deweloperów gry Kingdom Come: Deliverance, przedstawiono owoce prac nad sztuczną inteligencją bohaterów niezależnych oraz sposoby ich interakcji z otoczeniem.

 

Twórcy chwalą się, że każda postać na jaką natkniemy się podczas zabawy posiada własny zawód, zwyczaje oraz plan dnia.

 

 

Do zakończenia zbiórki pieniędzy na Kickstarterze przeznaczonych na produkcję historycznej gry RPG Kingdom Come: Deliverance został już tylko tydzień.

 

Do tej pory udało się uzbierać ponad 700 tysięcy funtów (ok. 2,1 miliona złotych), przekraczając ponad dwukrotnie wstępną zaproponowaną kwotę.

 

Deweloperzy z czeskiego Warhorse Studios cały czas promują swoje dzieło i liczą na dalsze zainteresowanie graczy. 

 

Dziś opublikowali kolejny filmowy dziennik, w którym tym razem przedstawiają owoce pracy nad autorskim silnikiem i sztuczną inteligencją.

 

Według producentów Kingdom Come: Deliverance, wszyscy napotkani w grze ludzie żyją własnym wirtualnym życiem, uzależnionym od pogody, pory oraz dnia tygodnia. 

 

Opracowany model sztucznej inteligencji sprawiać ma, że postacie będą reagowały nawzajem na własną obecność i w ograniczony sposób komunikowały się ze sobą.

 

Każdy npc ma zestaw zawód i zestaw własnych ulubionych zajęć.

 

Część po ciężkim dniu pracy w polu wróci od razu do domu, część np. spędzi wieczór w gospodzie.

 

Żaden z bohaterów niezależnych nie ma być traktowany w specjalny sposób.

 

Jeżeli wykonujemy jakiś quest to często zmuszeni zostaniemy, by ich znaleźć w różnych miejscach lub poczekać do rana na rozmowę. 

 

Oczywiście zostaje opcja gwałtownego zerwania z łóżka, co odbije się na nastroju rozmówcy.

 

Gracza będą również obowiązywać te same reguły co npc-ów.

 

Oznacza to np. że musi wykonywać te same minigry co oni, przy produkcji narzędzi czy naprawie broni.

 

Podobny dobowy cykl zachowań wykazywać będą także wszystkie zwierzęta, zarówno gospodarskie jak i te zamieszkujące dzikie ostępy.

 

Kingdom Come: Deliverance zostanie podzielone na trzy akty, a pierwszy z nich ma zadebiutować w czwartym kwartale 2015 roku.

 

Docelowe platformy sprzętowe to komputery osobiste oraz konsole nowej generacji (Xbox One, PlayStation 4).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Żródło: http://www.gry-online.pl/



#12 fortyck

fortyck

    Administrator

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12438 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 50a Lasówka - Płaszów

Napisano 08 kwiecień 2017 - 21:58

Kingdom Come: Deliverance – zielone światło dla wersji konsolowych, nowy cel dodatkowy i inne informacje

 

Studio Warhorse poinformowało, że firmy Microsoft i Sony udzieliły mu wsparcia w zakresie produkcji konsolowych wersji gry Kingdom Come: Deliverance (na Xboksa One i PlayStation 4).

 

Przy tej okazji twórcy omówili również cel dodatkowy do osiągnięcia po uzbieraniu miliona funtów.

 

Co więcej, sesja pytań i odpowiedzi w serwisie Reddit przyniosła sporo innych informacji na temat tytułu.

 

Kingdom Come: Deliverance nie schodzi z ust miłośników gier cRPG i entuzjastów średniowiecza.

 

Nad utrzymaniem takiego stanu rzeczy pracują głównie twórcy – czeskie studio Warhorse – regularnie dostarczając nowych informacji na temat swojego ambitnego projektu.

 

Ostatnio pochwalili się, że firmy Microsoft i Sony dały im zielone światło, jeśli chodzi o przygotowanie konsolowych wersji ich produkcji – oznacza to, że jest już pewne, iż wyjdzie ona także na Xboksa One i PlayStation 4.

 

Deweloper otrzymał też wsparcie od obu koncernów w postaci chociażby dev-kitów.

 

Warto jednak nadmienić, że pomoc ze strony Microsoftu i Sony pozwoli twórcom samodzielnie wydać Kingdom Come: Deliverance w formie cyfrowej na ich platformach sprzętowych, lecz wersja pudełkowa może wymagać nawiązania współpracy z innym dystrybutorem.

 

Co więcej, Warhorse Studios nie jest w stanie w tej chwili potwierdzić, czy możliwość wzięcia udziału w alfa i beta testach będzie dana również posiadaczom konsol.

 

 

Przy tej samej okazji twórcy poruszyli temat kolejnego celu dodatkowego, jako że są już stosunkowo blisko osiągnięcia ostatniego progu, jaki dotąd wyznaczyli – 900 tysięcy funtów (po zgromadzeniu tej kwoty gra ma zostać wzbogacona o tryb turnieju).

 

Po długiej naradzie zdecydowano, że jeśli na Kickstarterze tytułowi uda się zebrać milion funtów, zostanie on wzbogacony o towarzysza dla bohatera w postaci psa.

 

Czworonóg będzie wszędzie podążał za postacią, pomoże jej w walce i podczas polowania, a także ostrzeże ją przed niebezpieczeństwem.

 

Co więcej, wprowadzeniu zwierzęcia może towarzyszyć zestaw związanych z nim dodatkowych zadań.

 

Warto też nadmienić, że zbiórka pieniędzy nie zakończy się na Kickstarterze.

 

Będzie trwała dalej za pośrednictwem strony internetowej gry – tam też zostaną w przyszłości ujawnione kolejne cele do osiągnięcia (tym razem mające bardziej ogólny wymiar).

 

423147470.jpg

„Tłum” fundujący Kingdom Come: Deliverance staje się liczniejszy z minuty na minutę.

 

To nie koniec informacji w temacie Kingdom Come: Deliverance.

 

Deweloper przeprowadził też niedawno sesję pytań i odpowiedzi w serwisie Reddit, która przyniosła nieco ciekawych informacji na temat omawianej pozycji.

 

Oto część z nich (resztę znajdziecie pod powyższym linkiem):

 

  • Twórcy raczej odcinają się od porównań swojej produkcji do Mount & Blade, jako że, jak twierdzą, ich dzieło koncentruje się na historii jednego człowieka i jego losach, a nie na sprawach „globalnej” polityki i strategii.
  • Pod względem wielkości świat gry będzie porównywalny do tego z The Elder Scrolls IV: Oblivion. Dotyczy to obszarów, które znajdą się łącznie we wszystkich trzech aktach, z jakich składać ma się tytuł. W akcie pierwszym na udostępniony teren będzie składało się jedno duże miasto (ukazane na zwiastunie), jedno miasteczko i tuzin wiosek.
  • Historycznym tłem wydarzeń, w jakich weźmiemy udział, będzie walka o tron Świętego Cesarstwa Rzymskiego Narodu Niemieckiego między dwoma braćmi – królem czeskim Wacławem IV Luksemburskim i królem węgierskim Zygmuntem Luksemburskim. Obie te postacie (jak również inne historyczne persony) pojawią się w grze.
  • Wszystkie trzy akty będą opowiadały jedną spójną historię z tym samym bohaterem, bez wieloletnich przerw między poszczególnymi częściami opowieści. Ich komplementarność wyraża się również tym, że nic nie stanie na przeszkodzie, by przemieszczać się między obszarami z poszczególnych aktów.
  • Zamknięcie głównego wątku fabularnego nie zakończy całej gry – nadal będzie możliwa eksploracja świata i zajmowanie się pozostałymi aktywnościami.
  • System walki nie będzie podobny do tego z serii Assassin’s Creed, ponieważ, w odróżnieniu od dzieła firmy Ubisoft, w Deliverance przeciwnicy występujący w grupie będą mogli nacierać na bohatera w tym samym czasie (a nie kolejno). Nie będzie podobny również do tego z Dark Souls, jakkolwiek w tym przypadku twórcy stwierdzili, że poziom trudności walk może być porównywalny.
  • Automatyczne blokowanie ciosów nie będzie działało w nieskończoność – prędzej czy później wyczerpie to staminę bohatera, a wówczas zabicie go stanie się bardzo łatwe. Postać wytrzyma raptem kilka ciosów, zanim umrze.
  • Z racji technicznych komplikacji w grze prawdopodobnie zabraknie możliwości używania przez bohatera broni drzewcowej (jak włócznie czy halabardy).
  • Producent rozważa wprowadzenie ustawień dotyczących poziomu trudności. Na pytanie, czy w grze znajdzie się „ultrarealistyczny tryb hardkorowy”, odpowiedziano, że gra już teraz jest „hardkorowa”, lecz zostanie to rozważone.
  • W świecie gry znajdzie się parę miejsc, gdzie będziemy mogli odpocząć lub przechować ekwipunek, lecz twórcy nie przewidują możliwości kupienia domostwa, urządzenia go i założenia rodziny. Uznano, że z racji wąskich ram czasowych, w jakich zostanie opowiedziana historia, nie miałoby to fabularnego sensu.
  • Duże starcie ukazane na pierwszym oficjalnym zwiastunie to najprawdopodobniej bitwa pod Grunwaldem.
  • Nie ujawniono wymagań sprzętowych wersji pecetowej, lecz powiedziano, że jeśli nasz komputer będzie miał podzespoły przynajmniej porównywalne (jeśli nie lepsze) w stosunku do specyfikacji Xboksa One, gra powinna działać bezproblemowo.
  • Kingdom Come: Deliverance zaoferuje wsparcie dla okularów Oculus Rift, lecz nie jest pewne, czy będą one obsługiwane już w momencie premiery gry.
  • Twórcy nie planują implementacji rozgrywki wieloosobowej w jakiejkolwiek formie – nawet w trybie turnieju.
  • Premiera konsolowych wersji powinna nastąpić równocześnie z debiutem edycji pecetowej. Nawet jeśli dojdzie do opóźnienia, będzie to kwestia miesięcy, nie lat.
  • W przyszłości tytuł będzie dystrybuowany m.in. za pośrednictwem platformy Steam.

 

423147485.jpg

Koń to dobry kompan, ale na polu walki raczej nie będzie tak przydatny jak pies.

 

Chyba że w ucieczce.

 

 

Do końca zbiórki pieniędzy na Kingdom Come: Deliverance zostało około dwie i pół doby.

 

Stan posiadania twórców rośnie w szybkim tempie i na ten moment licznik pokazuje 847 tysięcy funtów.

 

Warto monitorować stronę dewelopera, jako że jeszcze dziś wieczorem ma się odbyć livestream, podczas którego pokazana zostanie grywalna wersja omawianego tytułu, prezentowana wcześniej również wydawcom i wybranym dziennikarzom.

 

Co więcej, istnieje prawdopodobieństwo, że twórcy zorganizują jeszcze jedną demonstrację, jeśli wystarczy im czasu.

 

Kingdom Come: Deliverance zostanie podzielone na trzy akty, a pierwszy z nich ma zadebiutować w czwartym kwartale 2015 roku.

 

Docelowe platformy sprzętowe to komputery osobiste oraz konsole nowej generacji (Xbox One, PlayStation 4).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Żródło: http://www.gry-online.pl/



#13 fortyck

fortyck

    Administrator

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12438 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 50a Lasówka - Płaszów

Napisano 08 kwiecień 2017 - 22:05

Kingdom Come: Deliverance na godzinnym gameplayu – zobacz średniowiecznego cRPG-a w akcji

 

Studio Warhorse opublikowało niemal godzinny gameplay z Kingdom Come: Deliverance, który ukazuje kluczowe elementy mechaniki rozgrywki, takie jak dialogi, rzemiosło, walka czy jazda konna.

 

506220763.jpg

Początek gry – zapowiada się klasyczne od zera do bohatera

 

Studio Warhorse nie szczędzi fanom nowinek i materiałów ze swojej nadchodzącej produkcji Kingdom Come: Deliverance.

 

Tym razem zamiast nowego dziennika dewelopera twórcy podzielili się trwającym niemal godzinę gameplayem z komentarzem.

 

Warto obejrzeć przynajmniej fragment, ponieważ nagranie ładnie ukazuje kluczowe elementy rozgrywki – system dialogowy, rzemiosło, walkę, jazdę konną i nie tylko. 

 

Nie brakuje też okazji do podziwiania przepięknego świata gry.

 

Ponadto w międzyczasie szef studia wyjaśnia, dlaczego w Kingdom Come: Deliverance nie pojawi się multiplayer, zdradzając jednocześnie, że być może w przyszłości jakaś forma wieloosobowych pojedynków zostanie udostępniona.

 

Akcja filmu rozpoczyna się na początku gry – zostajemy zatem wprowadzeni w fabułę produkcji oraz mamy szansę prześledzić kilka pierwszych misji.

 

Warto przy tym pamiętać, że prezentacja pochodzi z wczesnej wersji Kingdom Come: Deliverance, którą Warhorse pokazywało w zeszłym roku ewentualnym wydawcom, a zatem nie wszystko działa doskonale (np. na potrzeby finalnego wydania animacje twarzy zostaną nagrane techniką motion capture).

 

Zapraszamy do oglądania!

 

 

Do końca zbiórki na Kickstarterze na rzecz Kingdom Come: Deliverance zostało już tylko 36 godzin. 

 

Do tej pory fani ofiarowali ekipie Warhorse niemal milion funtów (a dokładnie 944 tysiące). 

 

Początkowo autorzy poprosili o 300 tysięcy funtów, która to kwota miała udowodnić prywatnemu inwestorowi, że popyt na realistycznego średniowiecznego cRPG-a (bez magii i smoków) istnieje.

 

Do tej pory udało się nie tylko zgromadzić sumę bazową, ale i zaliczyć kilka celów dodatkowych, które umożliwią m.in. nagranie orkiestrowej ścieżki dźwiękowej, wybór płci głównej postaci, a także przeprowadzenie sesji performance motion capture (jednoczesne nagranie ruchów ciała, mimiki twarzy i głosu). 

 

Jeśli uda się przekroczyć próg miliona funtów, twórcy obiecują wprowadzić do gry psa towarzysza, który pomoże graczowi w walce, ostrzeże przed zagrożeniem i uda się z nim na polowanie.

 

Kickstarterowa zbiórka to też dobra okazja do zapewnienia sobie wczesnego dostępu do gry w okazyjnej cenie 15 funtów (ok. 76 zł).

 

Według obecnych założeń Kingdom Come: Deliverance zadebiutuje na komputerach PC i Mac w czwartym kwartale 2015 roku. 

 

Wczoraj dowiedzieliśmy się też, że firmy Sony i Microsoft zatwierdziły wersje na PlayStation 4 oraz Xboksa One – edycje konsolowe powinny ukazać się równocześnie z pecetowymi.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Żródło: http://www.gry-online.pl/



#14 fortyck

fortyck

    Administrator

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12438 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 50a Lasówka - Płaszów

Napisano 08 kwiecień 2017 - 22:08

Sukces zbiórki pieniędzy na Kingdom Come: Deliverance – twórcy zgromadzili 1,1 mln funtów

 

Na Kickstarterze zakończyła się zbiórka pieniędzy na grę Kingdom Come: Deliverance od czeskiego studia Warhorse.

 

Twórcy zgromadzili łącznie 1,106 miliona funtów.

 

Poinformowano też o możliwości dalszego wspierania dewelopera przez jego stronę internetową, celu do osiągnięcia przy 1,2 mln funtów i o terminie rozpoczęcia alfa testów.

 

79997343.jpg

I pomyśleć, że pierwotnie zbiórka miała tylko sprawdzić, czy na rynku jest w ogóle popyt na gry takie jak Kingdom Come: Deliverance…

 

Przez ostatni miesiąc śledziliśmy losy crowdfundingowej zbiórki, zdolnej przyćmić wzbudzanymi emocjami nawet Star Citizen.

 

Rzecz jasna, mowa tu o Kingdom Come: Deliverance, realistycznej średniowiecznej grze cRPG od czeskiego studia Warhorse, która przez 30 dni walczyła na Kickstarterze o sympatię graczy.

 

I zdecydowanie udało jej się ją zdobyć, czego dowodzi wynik, na jakim wczoraj wieczorem zatrzymał się licznik zgromadzonych pieniędzy – deweloper zdołał zebrać ostatecznie 1 106 371 funtów, co stanowi kwotę prawie czterokrotnie wyższą od minimalnej (wynoszącej 300 tysięcy).

 

Tym samym omawiany tytuł znalazł się w gronie 15 najpopularniejszych kickstarterowych gier w dziejach (i 30 najpopularniejszych projektów jako takich).

 

Średnia wysokość wpłaty wyniosła 32,5 funta.

 

Jakkolwiek wielki, sukces ten nie był w stanie zagwarantować twórcom kwoty koniecznej do stworzenia w całości tak ambitnego projektu, jakim jest Kingdom Come: Deliverance.

 

Dlatego Warhorse Studios będzie dalej gromadziło pieniądze za pośrednictwem swojej strony internetowej – tam też pojawią się nowe raporty z prac nad projektem i informacje o kolejnych celach do sfinansowania.

 

W dalszym ciągu będzie można zatem zagwarantować sobie specjalne dodatki, jak również dostęp do gry we wczesnej wersji.

 

A skoro o tym mowa, warto wspomnieć, że alfa testy Kingdom Come: Deliverance powinny rozpocząć się za około pół roku.

 

Zaproszeni zostaną do nich wszyscy, którzy wsparli projekt kwotą minimum 25 funtów.

 

Z kolei na beta testy przyjdzie nam poczekać do przyszłego roku – ich start powinien nastąpić nie później niż w połowie 2015 roku.

 

79997375.jpg

Kingdom Come wychodzi z bitwy pod Kickstarterem z ponad milionem funtów.

 

A to dopiero początek.

 

 

Warto wspomnieć przy tej okazji o jednej z poprzednich aktualizacji, w której deweloper ujawnił, co znalazłoby się w grze po zdobyciu 1,2 miliona funtów (i prawdopodobnie znajdzie się, skoro gromadzenie pieniędzy nie ustanie).

 

Mianowicie zapowiedziano, że dzięki takiej kwocie twórcy byliby w stanie zaprosić do współpracy przynajmniej jednego aktora wysokiej klasy (lub aktorkę), pozwalając graczom na zobaczenie go w grze dzięki sesji performance capture.

 

Szczególnie prawdopodobnymi typami są Sean Bean (Władca PierścieniGra o tron) i Brian Blessed (Czarna ŻmijaAleksander).

 

Kingdom Come: Deliverance zostanie podzielone na trzy akty, a pierwszy z nich ma zadebiutować w czwartym kwartale 2015 roku.

 

Docelowe platformy sprzętowe to komputery osobiste oraz konsole nowej generacji (Xbox One, PlayStation 4).

 

Przy tej okazji pragnę również zaprosić Was do poprzedniej wiadomości na temat omawianej produkcji, w której możecie zobaczyć ją w akcji na blisko godzinnym zapisie rozgrywki.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Żródło: http://www.gry-online.pl/



#15 fortyck

fortyck

    Administrator

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12438 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 50a Lasówka - Płaszów

Napisano 08 kwiecień 2017 - 22:13

Kingdom Come: Deliverance będzie większe od Obliviona - wywiad z Danielem Vávrą

 

Udało nam się porozmawiać z Danielem Vávrą, współzałożycielem studia Warhorse, pracującego obecnie nad wyczekiwaną grą RPG - Kingdom Come: Deliverance.

 

W opublikowanym przez nas wywiadzie znajdziecie informacje dotyczące wielkości produkcji, kwestii sterowania oraz porównań do konkurencji.

 

W ostatnich miesiącach wielkie poruszenie w growym światku wywołało średniowieczne RPG z otwartym światem - Kingdom Come: Deliverance od czeskiego studia Warhorse, składającego się m.in. z osób pracujących wcześniej przy Mafii.

 

Projekt przypadł do gustu wielu osób, dzięki czemu twórcy zebrali podczas akcji w serwisie Kickstarter ponad 1,1 mln funtów, czyli blisko cztery razy więcej, niż zamierzali (liczono na zaledwie 300 tys. funtów). 

 

Udało nam się namówić na wywiad Daniela Vávrę, jednego z pomysłodawców przedsięwzięcia, dzięki czemu dowiecie się kilku nowych, smakowitych szczegółów dotyczących tej produkcji.

 

Przeczytacie m.in. o wielkości tytułu, którego sam pierwszy akt ma być większy od Wiedźmina, o nawiązaniach do średniowiecznego folkloru i mistycyzmu czy też planowanym wsparciu dla moderów.

 

5764860.jpg

Kingdom Come: Deliverance to średniowieczna gra RPG.

 

Jak czytamy w przeprowadzonej przez nas rozmowie, głównym powodem rozpoczęcia prac nad Kingdom Come: Deliverance okazał się… brak konkurencji:

 

„powodem, dla którego zaczęliśmy tworzyć Kingdom Come (oprócz tego, że zawsze chcieliśmy zrobić grę tego typu) było przekonanie, że na porządną, historyczną produkcję czeka naprawdę wielu graczy (…) jeśli spojrzycie na to, jakie historyczne produkcje mamy na rynku, okazuje się, że z niewytłumaczalnych powodów wybór jest bardzo niewielki – wyliczyć można jedynie Assassin’s Creed (i to tylko w pewnym stopniu), Mount & Blade, serię Total War... i to wszystko.”

 

Twórcy upatrzyli więc sobie niszę i postanowili wkroczyć na rynek z przytupem, tworząc grę, która będzie większa od The Elder Scrolls IV: Oblivion:

 

„postanowiliśmy podzielić Kingdom Come na trzy akty, które w sumie będą tworzyć grę większą niż The Elder Scrolls IV: Oblivion.

 

Sam pierwszy akt jest podobnej wielkości do Red Dead Redemption i prawdopodobnie większy od pierwszego Wiedźmina.”

 

W wywiadzie poruszyliśmy także kwestię systemu walki i sterowania, do którego deweloperzy nie zawsze przywiązują szczególną uwagę.

 

W przypadku Kingdom Come ma być zupełnie inaczej.

 

„Naprawdę nie sądzę, aby stworzenie sensownego systemu sterowania dla różnych platform było poważnym problemem.

 

To, że niektórzy deweloperzy mają to gdzieś i są po prostu zbyt leniwi, aby właściwie przeprowadzić cały proces, to już ich problem.”

 

Oczywiście to tylko część omawianych tematów, więc serdecznie zachęcam do przeczytania całej rozmowy. 

 

Kingdom Come: Deliverance ukaże się na konsolach PlayStation 4, Xbox One oraz komputerach PC.

 

Niestety, nie wiadomo kiedy to nastąpi, ale beta produkcji powinna rozpocząć się w przyszłym roku.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Żródło: http://www.gry-online.pl/



#16 fortyck

fortyck

    Administrator

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12438 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 50a Lasówka - Płaszów

Napisano 08 kwiecień 2017 - 22:18

Kingdom Come: Deliverance – wersja alfa na przełomie września i października

 

Twórcy Kingdom Come: Deliverance, Warhorse Studios, potwierdzili za pośrednictwem Twittera, że wersja alfa gry zostanie opublikowana na przełomie września i października.

 

Wersja beta ukaże się zaś w 2015 roku.

 

343445997.jpg

Wersja alpha królestwa nadejdzie na przełomie września i października

 

Czesi z Warhorse Studios, za pośrednictwem Twittera, zapowiedzieli, że wersja alfa Kingdom Come: Deliverance ukaże się na przełomie września i października. 

 

Dostępna będzie wyłącznie na platformie PC, jednak beta, która ukaże się w 2015 roku, ma wyjść na wszystkie trzy platformy wspierane przez twórców – PC, PlayStation 4 i Xbox One. 

 

Obie wersje będą dostępne dla wszystkich użytkowników, którzy wspomogli tworzenie produkcji co najmniej na poziomie 45 dolarów. 

 

Niestety nie podana jaka będzie zawartość alfy i bety.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Kingdom Come: Deliverance to gra RPG akcji z widokiem FPP, której akcja toczy się w historycznych realiach średniowiecznej Europy.

 

Jej cechą charakterystyczną ma być realizm i zupełny brak elementów fantastycznych – Dungeons & no Dragons, jak określają to twórcy.

 

Gra powstała dzięki crowdfundingowi – na Kickstarterze uzbierała prawie dwa miliony dolarów, co blisko czterokrotnie przekroczyło zakładany pierwotnie cel.

 

Nadwyżki funduszy są przeznaczane na implementowanie kolejnych rozwiązań (m.in. możliwość grania postacią kobiecą, psi towarzysz).

 

Do osiągnięcia kolejnego pułapu, na poziomie dwóch milionów dolarów, twórcom brakuje około pięćdziesięciu tysięcy dolarów.

 

Osiągnięcie tej kwoty pozwoli na zatrudnienie lepszych aktorów do podkładania głosów pod wirtualne postacie. 

 

Kingdom Come: Deliverance zostanie podzielone na trzy akty, a pierwszy z nich zadebiutuje w 2015 roku.

 

Docelowe platformy sprzętowe tytułu to komputery osobiste (Windows, Mac, Linux) oraz konsole nowej generacji (Xbox One i PlayStation 4).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Żródło: http://www.gry-online.pl/



#17 fortyck

fortyck

    Administrator

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12438 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 50a Lasówka - Płaszów

Napisano 08 kwiecień 2017 - 22:21

Kingdom Come: Deliverance - postępy podukcji i alfa testy

 

Studio Warhorse opublikowało kolejny dziennik dewelopera, w którym przedstawiono nowe informacje na temat postępów produkcji gry Kingdom Come: Deliverance.

 

Dowiedzieliśmy się chociażby, że teren, jaki będzie dostępny podczas zabawy, uległ powiększeniu.

 

Poruszono też ponownie temat alfa testów, zapowiadając, iż powinny one zacząć się przed końcem września.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Kingdom Come: Deliverance w skrócie:

  • Producent: Warhorse Studio
  • Gatunek: cRPG z widokiem FPP w czysto historycznych realiach
  • Platformy sprzętowe: PC, XOne, PS4
  • Termin premiery: IV kwartał 2015 (akt I)

 

 

 

 

 

 

Po kilku miesiącach oczekiwania studio Warhorse podzieliło się kolejnym filmem omawiającym postępy produkcji gry Kingdom Come: Deliverance.

 

Tę trwającą nieco ponad 12 minut wideo-aktualizację możecie zobaczyć powyżej.

 

Daniel Vávra, producent wspomnianego tytułu, przybliżył ostatnie dokonania członków zespołu oraz nakreślił najbliższą przyszłość projektu – a najjaśniejszym jej punktem jest, jak wiemy, zbliżające się udostępnienie wersji alfa. 

 

Deweloper nieznacznie sprecyzował termin tego wydarzenia, mówiąc o rozpoczęciu testów przed końcem września, „jeśli wszystko pójdzie dobrze” (w przeciwnym razie przyjdzie nam poczekać najdalej do pierwszych dni października).

 

Niestety, nadal nie wiemy, jaka zawartość zostanie udostępniona w alfie – więcej informacji na ten temat poznamy w kolejnej wideo-aktualizacji, którą deweloperzy wypuszczą na początku września.

 

602292497.jpg

Kto z Was pisze się na alfa testy Kingdom Come: Deliverance?

 

A oto inne ciekawostki, jakie można wyciągnąć z omawianego materiału wideo:

 

  • W trakcie produkcji dokonano pewnych zmian w założeniach koncepcyjnych od strony technicznej, które poskutkowały tym, że świat gry stał się większy o około 20-30 procent.
  • Ukończono rysowanie mapy świata. Obecnie mieści się na niej około 150 ciekawych miejsc (ang. points of interest), ale zanim gra zostanie stworzona do końca, liczba ta jeszcze wzrośnie. Pod względem stopnia zagęszczenia świata atrakcjami twórcy za wzór stawiają sobie Red Dead Redemption.
  • Przygotowanie nowego zwiastunu Kingdom Come: Deliverance (na okazję rozpoczęcia alfa testów) wymusiło na deweloperze rozpoczęcie prac nad ścieżką dźwiękową. Nie ujawniono nazwiska kompozytora, ale wiemy, że twórcy zdołali uzyskać pomoc ze strony orkiestry symfonicznej. Jeśli chodzi o charakter soundtracku, to Daniel Vávra zapowiedział, iż możemy spodziewać się brzmień przywołujących na myśl produkcje takie jak Trinity and Beyond czy (w nieco mniejszym stopniu) Indiana Jones.
  • Jednym z ostatnich dokonań producenta jest też umieszczenie w Kingdom Come: Deliverance minigry związanej z alchemią. Powyższa wideo-aktualizacja zawiera fragment rozgrywki ukazujący ten element zabawy w akcji (od 6:00 do 6:50). Następne w kolejce do implementacji jest gotowanie.
  • Zespół Warhorse dorobił się nowego biura, a ponadto jest w trakcie przygotowywania studia do sesji motion-capture. Jak powiedział Daniel Vávra, na przestrzeni ostatnich dwóch lat konstrukcja własnego miejsca do nagrywania animacji stała się rozwiązaniem znacznie tańszym niż wynajem profesjonalnego studia.
  • Wkrótce w sklepie studia Warhorse dostępne staną się gadżety związane z grą, jak t-shirty czy czapki.

 

Na koniec przypomnijmy, że Kingdom Come: Deliverance zostanie rozbite na akty, a pierwszy z nich ma zadebiutować przed końcem 2015 roku.

 

Gra, w której pojawią się lochy, ale nie smoki, będzie dostępna dla użytkowników pecetów i konsol ósmej generacji (Xbox One, PlayStation 4).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Żródło: http://www.gry-online.pl/



#18 fortyck

fortyck

    Administrator

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12438 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 50a Lasówka - Płaszów

Napisano 08 kwiecień 2017 - 22:25

Kingdom Come: Deliverance – data debiutu wersji alfa, beta oraz ostatecznej wersji gry

 

Deweloperzy Kingdom Come: Deliverance przedstawili przybliżone daty publikacji wersji alfa oraz beta, a także ostatecznej edycji gry.

 

Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami, alfa powinna pojawić się w przeciągu najbliższych dwóch miesięcy, a beta trafi do graczy dopiero w trzecim kwartale przyszłego roku.

 

546945261.jpg

Fani RPG-ów wiążą duże nadzieje z dziełem Czechów

 

Deweloperzy z czeskiego studia Warhorse potwierdzili fanom, że grywalna wersja alfa średniowiecznego RPG Kingdom Come: Deliverance pojawi się na przełomie września i października tego roku (niestety wciąż nie znamy konkretnej daty).

 

Równocześnie, debiut bety zaplanowany został wstępnie na trzeci kwartał 2015 roku, a premiera ostatecznej wersji tytułu powinna nastąpić w czwartym kwartale tego samego roku. 

 

Informacje te zostały przekazane za pośrednictwem oficjalnego konta na Twitterze i nie odbiegają specjalnie od wcześniejszych zapewnień producentów.

 

Przypomnijmy, że alfa trafi jedynie na PC, podczas gdy beta będzie dostępna na wszystkich trzech zapowiedzianych platformach sprzętowych (PC, Xbox One, PlayStation 4).

 

Obie wersje ściągną wszystkie osoby, które wsparły tworzenie produkcji w serwisie Kickstarter, wpłacając przynajmniej 25 funtów.

 

546946041.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Kingdom Come: Deliverance to gra RPG z widokiem FPP, której akcja toczy się w historycznych realiach średniowiecznej Europy.

 

Jej cechą charakterystyczną ma być realizm (tytuł przedstawia autentyczny wycinek środkowej Europy) oraz zupełny brak elementów fantastycznych.

 

Gra powstaje dzięki funduszom zebranym w serwisie Kickstarter.

 

W ciągu 30 dni zbiórki twórcy uzyskali ponad milion funtów, co prawie czterokrotnie przekroczyło zakładany pierwotnie cel. Nadwyżki budżetowe są przeznaczane na wprowadzanie kolejnych elementów rozgrywki, takich jak możliwość grania kobietą czy animacje postaci wykonane w technice motion-capture. 

 

Kingdom Come: Deliverance zostanie podzielone na trzy akty, a pierwszy z nich zadebiutuje pod koniec 2015 roku.

 

Docelowe platformy sprzętowe tytułu to komputery osobiste (Windows, Mac, Linux) oraz konsole Xbox One i PlayStation 4.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Żródło: http://www.gry-online.pl/



#19 fortyck

fortyck

    Administrator

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12438 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 50a Lasówka - Płaszów

Napisano 08 kwiecień 2017 - 22:28

Kingdom Come: Deliverance – alfa testy wystartują 22 października

 

W najnowszym odcinku wideodziennika studio Warhorse podało ostateczny (miejmy nadzieję) termin rozpoczęcia alfa testów gry Kingdom: Come Deliverance – 22 października.

 

Przy okazji ujawniono, co będzie wstępnie dostępne dla graczy i jak idzie produkcja tytułu, a także pokazano nowy, niezwykle klimatyczny zwiastun.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Kingdom Come: Deliverance w skrócie:

  • Producent: Warhorse Studio
  • Gatunek: cRPG z widokiem FPP w czysto historycznych (średniowiecznych) realiach
  • Platformy sprzętowe: PC, XOne, PS4
  • Termin premiery: IV kwartał 2015 (akt I)

 

 

 

 

 

Studio Warhorse wypuściło kolejny – ósmy – odcinek swojego filmowego dziennika dewelopera (możecie go obejrzeć powyżej).

 

Przede wszystykim, dowiadujemy się z niego, że alfa testy gry Kingdom Come: Deliverance rozpoczną się 22 października bieżącego roku – jest to późniejszy termin, niż pierwotnie zapowiadano (wstępnie miał to być przełom września i października), ponieważ twórcy nie wyrobili się z nagraniem wszystkich potrzebnych obecnie animacji dla NPC w studiu motion-capture. 

 

Zawartość udostępniona testerom na starcie będzie skromna – otrzymają małą wioskę, w której możliwe stanie się zapoznanie z podstawowymi funkcjami gry, takimi jak poruszanie się czy cykle dobowe w wirtualnym życiu bohaterów niezależnych.

 

Początkowo zabraknie elementów pokroju walki czy jazdy konnej, jednak co dwa miesiące będą następowały aktualizacje uzupełniające zawartość produkcji.

 

Warto też wspomnieć, że alfa testy będą obsługiwane przez platformę Steam.

 

593888536.jpg

W omawianym odcinku wideodziennika można zobaczyć nie tylko Daniela Vavrę, ale również sporo ujęć z Kingdom Come: Deliverance (w tym nowy teaser trailer).

 

Oprócz tego reprezentujący Warhorse Studios Daniel Vávra podzielił się kilkoma ciekawostkami na temat postępów w produkcji Kingdom Come: Deliverance.

 

Warto zacząć tutaj od końca dziennika, jako że ostatnie dwie minuty omawianego nagrania zawierają nowy, bardzo klimatyczny zwiastun gry, dający okazję do posłuchania jednego z świeżo nagranych utworów muzycznych (trailer zaczyna się od 12:35).

 

Oprócz tego dowiedzieliśmy się, że:

 

  • Zbiórka pieniędzy przekroczyła w końcu 2 miliony dolarów.
  • Deweloper ukończył budowę własnego studia motion-capture i rozpoczął jego użytkowanie.
  • Twórcy wykonali pierwsze trójwymiarowe skany głów dla postaci w grze, jak również zrobili trochę animacji twarzy (próbka od 7:21 do 7:41 w dzienniku).
  • Przygotowano więcej modeli zwierząt, ponadto rozpoczęto prace nad odtwarzaniem malowideł ściennych we wnętrzach budowli takich jak zamki czy kościoły (próbki od 8:20 do 8:55).
  • Dokonano postępów w pracy nad modelem walki – mechanika działa już całkiem sprawnie (pozostaje parę błędów do wyeliminowania), teraz trzeba dodać do niej nowe animacje, przygotowane w studiu motion-capture. Można też zobaczyć nowy pojedynek na miecze (od 11:02 do 12:04).

 

Na koniec przypomnijmy, że Kingdom Come: Deliverance zostanie rozbite na akty, a pierwszy z nich ma zadebiutować przed końcem 2015 roku.

 

Gra, w której pojawią się lochy, ale nie smoki, będzie dostępna dla użytkowników pecetów i konsol ósmej generacji (Xbox One, PlayStation 4).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Żródło: http://www.gry-online.pl/



#20 fortyck

fortyck

    Administrator

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12438 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 50a Lasówka - Płaszów

Napisano 08 kwiecień 2017 - 22:32

Kingdom Come: Deliverance - wersja alfa jest już dostępna

 

Studio Warhorse udostępniło pierwszą wersję alfa Kingdome Come: Deliverance.

 

Darczyńcy, którzy wsparli projekt odpowiednio wysoką kwotą, mogą ją już pobierać.

 

2808548.jpg

Kingdome Come: Deliverance

 

Czeskie studio Warhorse poinformowało w poście w serwisie Kickstarter, że pierwsza wersja alfa Kingdom Come: Deliverance jest już gotowa do pobierania. 

 

Darczyńcy, którzy wsparli projekt kwotą co najmniej 25 funtów (poziom Barona), mogą już zdobyć swoje kody na oficjalnej stronie internetowej gry. 

 

Alfa Kingdom Come: Deliverance dość standardowo przeprowadzana jest wyłącznie przez platformę Steam.

 

Twórcy ostrzegają jednak, że na tym etapie produkcji bardzo możliwe jest wystąpienie przeróżych problemów ze ściąganiem, instalacją czy samą rozgrywką.

 

Alfa ma być aktualizowana co dwa-trzy miesiące i wzbogacana o kolejną zawartość.

 

Deweloperzy zaznaczają także, że wersja testowa skupia się na technicznych i mechanicznych aspektach Kingdom Come: Deliverance.

 

Kingdom Come: Deliverance nie posiada jeszcze ustalonej daty premiery, choć najprawdopodobniej należy się jej spodziewać nie wcześniej niż pod koniec 2015 roku.

 

Średniowieczny sandbox podczas zbiórki funduszy w serwisie Kickstarter zgromadził ponad 1 100 000 funtów.

 

W tej chwili środki na produkcję zebrane drogą crowdfundingu opiewają na kwotę około 2 080 000 dolarów.

 

Wciąż można się do nich dorzucić za pośrednictwem usługi PayPal.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Żródło: http://www.gry-online.pl/






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych