Skocz do zawartości


Nowy materiał

 

foto i video 

 

 we wrześniu


Zdjęcie

Ancestors Legacy


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 fortyck

fortyck

    Administrator

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 11914 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 50a Lasówka - Płaszów

Napisano 09 maj 2017 - 20:12

W 2018 r. nastąpi premiera gry Ancestors Legacy .

 
A oto pierwszy (9 maja 2017) zwiastun gry Ancestors Legacy
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

 

Wymagania sprzętowe

 

Minimalne:

  • system operacyjny: 
  • procesor:
  • pamięć:  GB RAM
  • karta graficzna: 
  • HDD:  GB wolnego miejsca na dysku twardym
  • karta dźwiękowa: kompatybilna z DirectX

 

 

Zalecane:

  • system operacyjny: -
  • procesor: -
  • pamięć: - GB RAM
  • karta graficzna: -
  • HDD: - GB wolnego miejsca na dysku twardym
  • karta dźwiękowa: kompatybilna z DirectX

 



#2 fortyck

fortyck

    Administrator

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 11914 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 50a Lasówka - Płaszów

Napisano 09 maj 2017 - 20:13

Ancestors - średniowieczny RTS od twórców Hatred oficjalnie zapowiedziany
 
Firma 1C oraz niezależne polskie studio Destructive Creations, znane przede wszystkim z kontrowersyjnej strzelaniny Hatred, oficjalnie zapowiedziały grę Ancestors.
 
Ten RTS przeniesie nas do brutalnych czasów średniowiecza.
 
Tytuł pojawi się na PC oraz Xboksie One.
 
W planach jest również wersja na PlayStation 4.
 
Na początku kwietnia bieżącego roku informowaliśmy, że gliwickie studio Destructive Creations, znane z kontrowersyjnej strzelaniny Hatred oraz rail shootera IS Defense, zamieściło na swoim oficjalnym profilu na Facebooku grafikę koncepcyjną pochodzącą z ich nowego projektu.
 
Wówczas nie wiedzieliśmy zbyt wiele na jego temat.
 
Zaprezentowany artwork dość wyraźnie sugerował, że tytuł będzie skupiał się na Wikingach.
 
Sami twórcy zdradzili wówczas jedynie, że gra znajduje się w produkcji od 2015 roku, a jej wydawcą będzie firma 1C, z którą niektórzy członkowie Destructive Creations współpracowali już wcześniej.
 
Dziś deweloperzy zdecydowali się na oficjalne przedstawienie ich najnowszego dzieła.
 
30341461.jpg
Ancestors – nowa gra twórców Hatred.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
ANCESTORS W SKRÓCIE:
  • producent: Destructive Creations;
  • wydawca: 1C Company;
  • strategia czasu rzeczywistego, której akcja przeniesie graczy w czasy średniowiecza;
  • w pełnej wersji dostępne będą cztery frakcje – Wikingowie, Anglosasi, Germanie oraz Słowianie;
  • platformy docelowe: PC, Xbox One, PlayStation 4.
 
 
 
 

 

 

 

Jak zapewnia Jarosław Zieliński, prezes Destructive Creations, Ancestors jest produkcją, którą studio zawsze chciało zrobić.
 
Ma to być najbardziej rozbudowany tytuł w jego dorobku.
 
Zgodnie z zapowiedziami ma to być RTS, który przeniesie graczy w mroczne czasy średniowiecza (X-XII wiek).
 
Gameplay w najnowszym dziele studia z Gliwic ma skupiać się przede wszystkim na bitwach na dużą skalę, lecz, rzecz jasna, pojawi się również motyw rozbudowy wioski oraz pozyskiwania materiałów i dóbr naturalnych.
 
Kluczem do sukcesu podczas walki ma być odpowiednia taktyka – na przykład wykorzystanie terenu i flankowanie nieprzyjaciół.
 
Nie bez znaczenia okaże się również doświadczenie naszych jednostek oraz ich morale.
 
Prócz bitew na otwartym terenie, Ancestors umożliwi również napadanie, zdobywanie i plądrowanie wiosek i miast przeciwnika.
 
Odcięcie go od najważniejszych zasobów z pewnością ułatwi ostateczne zwycięstwo.
 
29316160.jpg
 
Twórcy obiecują, że mechaniki rozgrywki w Ancestors będą bardzo rozbudowane, co powinno przypaść do gustu bardziej wymagającym fanom strategii.
 
Nie oznacza to jednak, że próg wejścia będzie specjalnie wysoki.
 
Osoby mniej doświadczone w tym gatunku mogą spokojnie potraktować Ancestors jako produkcję, w której nauczą się obcowania z RTS-ami.
 
29317985.jpg
 
W Ancestors pojawią się dwa tryby rozgrywki – kampania dla pojedynczego gracza oraz mecze wieloosobowe.
 
Ten pierwszy moduł, ściśle oparty na wydarzeniach historycznych, pozwoli na objęcie kontroli nad czterema zróżnicowanymi frakcjami – Wikingami, Anglosasami, Germanami oraz Słowianami.
 
Zgodnie ze słowami twórców, przywiązują oni dużą wagę do realiów historycznych; w konsekwencji klimat epoki i poszczególnych nacji ma zostać oddany możliwie jak najwierniej.
 
W kreowaniu odpowiedniej atmosfery ma pomóc również kamera, dzięki której przeniesiemy się w sam środek bitwy i będziemy mogli obserwować walki z perspektywy szeregowego wojownika.
 
Warto w tym momencie zaznaczyć, że całość będzie działała na silniku Unreal Engine 4.
 
 
Z okazji pierwszej oficjalnej zapowiedzi deweloperzy przygotowali mnóstwo screenów z Ancestors (pełną galerię możecie znaleźć tutaj) oraz trailer, który znajduje się powyżej.
 
Wszystko to brzmi i wygląda ciekawie.
 
Pytanie tylko, czy opinia skandalistów, jaką „cieszy się” gliwickie studio Destructive Creations, nie przeszkodzi w sprzedaży tytułu?
 
Według Antona Ravina, przedstawiciela firmy 1C, nie powinno to negatywnie wpłynąć na promocję Ancestors:
 
Zdajemy sobie sprawę z tego, że wokół poprzednich produkcji Destructive Creations było sporo kontrowersji, lecz dostrzegamy mnóstwo potencjału i talentu w członkach studia i nie możemy się doczekać, aż będziemy mogli wydać ich trzeci tytuł.
 
Podobne zdanie ma Jarosław Zieliński:
 
Marka, jaką sobie wyrobiliśmy, ma zarówno jasną, jak i ciemną stronę i wierzę, że jakość naszych produktów oraz ich urzekająca treść zawsze będą silniejsze.
 
29321557.jpg
 
To wszystko, co na razie wiemy o Ancestors.
 
Na więcej szczegółów musimy poczekać do sierpnia.
 
Tytuł zostanie bowiem wówczas zaprezentowany na targach gamescom w Kolonii.
 
Twórcy podadzą wtedy także oficjalną datę premiery.
 
W dniu debiutu na rynku gra pojawi się na PC oraz Xboksie One.
 
W planach jest również wersja na PlayStation 4.
 
29323523.jpg
 
 
 
 
 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Żródło: http://www.gry-online.pl/



#3 fortyck

fortyck

    Administrator

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 11914 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 50a Lasówka - Płaszów

Napisano 28 lipiec 2017 - 20:10

Pierwszy gameplay trailer z Ancestors – nowej gry twórców kontrowersyjnego Hatred

 

Po kontrowersyjnych Hatred oraz IS Defense ekipa Destructive Creations zabrała się za stworzenie strategii czasu rzeczywistego z prawdziwego zdarzenia.

 

Pierwszy materiał wideo prezentujący w akcji Ancestors, czyli najnowsze dzieło tego zespołu, udowadnia, że będzie dynamicznie, a przy tym krwawo i… całkiem ładnie.

 

Ancestors to najnowsze dzieło zespołu Destructive Creations – gliwickiej ekipy, na której koncie znalazły się kontrowersyjne Hatred oraz IS Defense.

 

Po stworzeniu dwóch krwawych strzelanek zespół postanowił wziąć się za bary z nowym dla siebie gatunkiem i trzeba przyznać, że pierwszy materiał wideo prezentujący ów tytuł w akcji napawa optymizmem.

 

Wygląda bowiem na to, że deweloperzy dobrze „czują temat” – rozgrywka prezentuje się dynamicznie, a przy tym całkiem ładnie.

 

Oczywiście nie brakuje tu rozlewu krwi – wszak średniowiecznym plemionom (w grze pokierujemy Słowianami, Germanami, Anglosasami i wikingami) wcale nie było aż tak daleko do wątpliwych moralnie dokonań głównego bohatera Hatred, jak mogłoby się wydawać.

 

Pracując nad Ancestors, autorzy mogli zatem poczuć się niczym ryby w wodzie.

 

Ancestors zwiastun rozgrywki #1
 
Pierwszy pokaz rozgrywki z zapowiedzianej w maju gry Ancestors. zobacz na tvgry.pl
 
 
Oglądając powyższy materiał, nie sposób nie zwrócić uwagi na interfejs.
 
Pomimo że autorzy zdecydowali się na pokazanie pecetowej wersji swojego dzieła, zmierza ono również na Xboksa One, a całość już teraz wydaje się skrojona na miarę specyfiki konsolowego sterowania (przede wszystkim dzięki implementacji kołowego menu).
 
Co ciekawe, pomimo że deweloperzy skoncentrowali się na prezentacji bitew (rozbudowane opcje taktyczne mają zadowolić każdego fana gatunku), równie istotną rolę ma tutaj pełnić ekonomia – w toku zmagań będziemy nie tylko wydobywać surowce, lecz także dbać o rozbudowę naszej bazy wypadowej.
 
92439375.jpg
Masowe mordy, puszczanie z dymem całych wiosek, grabieże – ot, codzienność każdego szanującego się woja, której gracze będą mogli zasmakować, zanurzając się w świecie Ancestors.
 
Ancestors ma trafić na sklepowe półki w przyszłym roku.
 
Tymczasem warto przypomnieć, że na początku lipca do zespołu tworzącego opisywaną grę dołączył Tomasz Gop, czyli producent Lords of the Fallen.
 
Inna sprawa, że gra powinna doczekać się znacznie obszerniejszej prezentacji na tegorocznych targach gamescom – jeśli więc lubicie takie klimaty, powinniście trzymać rękę na pulsie.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
515467629.png
 
Rozbudowana strategia czasu rzeczywistego autorstwa niezależnego polskiego studia Destructive Creations.
 
Akcja gry Ancestors osadzona została w średniowieczu, a kampania dla pojedynczego gracza oparta została na prawdziwych wydarzeniach historycznych.
 
Podczas zabawy przychodzi nam zaś pokierować jedną z czterech zróżnicowanych frakcji: Słowianami, Germanami, Wikingami oraz Anglosasami.
 
Pod względem mechaniki ... więcej o grze
 
 
 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Żródło: http://www.gry-online.pl/



#4 fortyck

fortyck

    Administrator

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 11914 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 50a Lasówka - Płaszów

Napisano 08 wrzesień 2017 - 20:03

Polska strategia Ancestors to teraz Ancestors Legacy
 
Jest też obszerny gameplay.
 
Polskie studio Destructive Creations z Gliwic poinformowało, że strategia Ancestors zmienia tytuł na Ancestors Legacy.
 
Opublikowano także obszerny fragment rozgrywki.
 

Przygotowany materiał wideo obejmuje cały scenariusz, wraz z komentarzem producenta, Tomasza Gopa.

 

Obserwujemy drugą misję frakcji wikingów, rozpoczynającą się od splądrowania zapasów żywnościowych.

 

1.jpg

Nie zabraknie też większych bitew

 

Choć mamy do czynienia ze strategią czasu rzeczywistego, wideo prezentuje kilka systemów znanych lepiej z gier akcji, jak skradanie się w wysokiej trawie czy konieczność unikania światła, by pozostać niezauważonym przez strażników.

 

- Chcemy, by cała kampania była zróżnicowana, od wolniejszego tempa i skradania, jak tutaj, gdzie liczy się każdy wojownik, do konfrontacji na dużą skalę, z makroekonomią, zarządzaniem surowcami, budowaniem baz i innymi mechanikami, do których przyzwyczajeni są fani gatunku RTS - wyjaśnia Gop.

 

Pewną ciekawostką jest także podejście do walki.

 

Jeśli poślemy drużynę wojów do starcia, nie zawsze łatwo jest taką bitwę przerwać, co wymusza na graczu dokładne planowanie posunięć.

 

Duże znacznie ma teren.

 

Roślinność i lasy służą nie tylko do skradania się, ale zmniejszają także skuteczność łuczników, o kawalerii nie wspominając.

 

Do tego inne czynniki: pogoda, głód, wybrana formacja, ogólne morale i tak dalej.

 

 

Akcję tytułu - największego projektu polskiej ekipy - osadzono w okresie wczesnego średniowiecza, pomiędzy X i XII wiekiem.

 

Tytuł zaoferuje cztery kampanie fabularne, w których pokierujemy Duńczykami, Anglosasami, Germanami oraz Słowianami.

 

Całość przypomina więc serial „Wikingowie”, gdyby przenieść go w realia gry wideo i dodać systemy rodem z cyklu Total War - choć dla mniejszych grup jednostek.

 

„Twórcy są na dobrej drodze, by wprowadzić na Xbox One strategię pozbawioną zbyt dużych uproszczeń - a na PC trafi starannie przygotowana wersja gry, która nie przerazi fanów gatunku interfejsem stworzonym z myślą o konsoli” - napisał Mateusz w swoich niedawanych wrażeniach z gry.

 

Na gamescomie sprawdzał właśnie prezentowaną wyżej misję.

 

Premierę zaplanowano na drugi kwartał 2018 roku.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Żródło: http://www.eurogamer.pl/






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych