Skocz do zawartości


Moja wycieczka (Myślenice 30, 31.12.17 - 1, 2, 3.01.18)

 

foto i video

już

21 stycznia 2018 r.


Zdjęcie

gamescom 2017 (22 - 26 sierpnia 2017)


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
29 odpowiedzi w tym temacie

#21 fortyck

fortyck

    Administrator

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12596 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 50a Lasówka - Płaszów

Napisano 23 sierpień 2017 - 11:47

South Park: The Fractured But Whole - fragment rozgrywki z targów gamescom

 

Na tegorocznych targach gamescom zagościło także South Park: The Fractured But Whole.

 

Tym razem deweloperzy z firmy Ubisoft przygotowali prawie dziesięciominutowy gameplay, prezentujący fragment jednego z zadań.

 

Targi gamescom rozpoczęły się na dobre i co rusz do sieci spływają zapisy rozgrywki z kolejnych dem nadchodzących hitów, przygotowane specjalnie na potrzeby tego wydarzenia.

 

Jednym z nich jest South Park: The Fractured But Whole, czyli kontynuacja South Park: The Stick of Truth - przebojowego RPG-a z 2014 roku od studia Obsidian, rozgrywającego się w uniwersum kultowego serialu animowanego dla dorosłych.

 

Gameplay z tegorocznego gamescomu jest bezpośrednią kontynuacją fragmentu zaprezentowanego przez przedstawicieli firmy Ubisoft podczas ostatnich targów E3.

 

O ile jednak tamto demo skupiało się przede wszystkim na interakcjach z postaciami i walce, to obecne w Niemczech prezentuje eksplorację, rozwiązywanie zagadek i system craftingu, który po raz pierwszy pojawia się w serii.

 

Zatem jeśli ktoś nie chce sobie psuć zabawy, nie powinien włączać poniższego filmiku.

 

 

Fragmenty rozgrywki z E3 i gamescomu skupiają się na jednym z zadań, w ramach którego główny bohater, Nowy Dzieciak, wraz z jednym ze swoich towarzyszy zabaw (tym razem w superbohaterów), Scottem Malkinsonem, trafia do klubu ze striptizem.
 
Mają tam nadzieję znaleźć jakiś trop związany z zaginionym kotem. Informacje na temat zwierzęcia ma posiadać jedna z dziewczyn pracujących w przybytku.
 
Jednak zanim dojdzie do rozmowy, trzeba ją wywabić.
 
Dlatego też bohaterowie wpadają na genialny plan – otrują DJ-a specjalnie spreparowanym ginem z tonikiem i wywołają tancerkę, a ta sama zjawi się na scenie.
 
Poszukiwanie składników do niezwykłego drinka nie należy jednak do prostych zadań.
 
Aby się do nich dostać, trzeba wykorzystać umiejętności Nowego Dzieciaka, między innymi znane z poprzedniej odsłony pierdzenie.
 
Po zdobyciu wszystkich niezbędnych elementów sprawa jest już prosta – wchodzimy do nowego menu craftingu i tworzymy interesujący nas przedmiot (o ile oczywiście mamy na niego przepis).
 
516073974.jpg
Przygody w South Patk: The Fractured But Whole wpędzą naszych bohaterów w dość nietypowe sytuacje.
 
South Park: The Fractured But Whole, mimo problemów produkcyjnych, które spowodowały liczne przesunięcia daty premiery, matrafić na PC, PlayStation 4 oraz Xboksa One 17 października bieżącego roku.
 
W naszym kraju tytuł pojawi się w polskiej wersji językowej, obejmującej wyłącznie napisy.
 
Osoby zainteresowane kupnem gry na komputery osobiste mogą zapoznać się z oficjalnymi wymaganiami sprzętowymi, dostępnymi między innymi tutaj.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
591522594.png
 
Kolejna odsłona cyklu gier RPG, osadzonych w uniwersum kultowej kreskówki dla dorosłych stacji Comedy Central.
 
Produkcja stanowi bezpośrednią kontynuację wydanego w 2014 roku South Park: Kijek Prawdy, a jej bohaterem jest ponownie dzieciak, który dopiero co sprowadził się z rodziną do tytułowego miasteczka.
 
Nasz protagonista dołącza do nowych przyjaciół z paczki Cartmana, którzy jako superbohaterowie z grupy Coon & ... więcej o grze

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Żródło: http://www.gry-online.pl/



#22 fortyck

fortyck

    Administrator

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12596 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 50a Lasówka - Płaszów

Napisano 23 sierpień 2017 - 19:51

Dodatek Bastard's Wound do Tyranny z datą premiery
 
Powrót do bycia złym.
 
Paradox Interactive ogłosiło, że rozszerzenie Bastard's Wound do Tyranny zadebiutuje w przyszłym miesiącu - premiera 7 września.
 
Cenę ustalono na 15 euro (ok. 65 zł).
 

Dodatek przenosi akcję tej izometrycznej gry RPG w klasycznym stylu do regionu o tej samej nazwie, oferując „nowe zadania i ludzi do zamordowania, zdradzenia lub zaprzyjaźnienia”.

 

1.jpg

Bastard's Wound

 

Poza zaprowadzeniem porządku Kyrosa w nowym zakątku Terratusa, poznamy także detale na temat przeszłości naszych towarzyszy.

 

„Dowiedz się więcej o historii i osobowości Zwrotki, Barika oraz Lantry'ego dzięki nowym zadaniom oraz interakcjom i zyskaj ich lojalność lub wrogość.

 

Zobacz jak Barik prezentuje się bez zbroi!” - czytamy w opisie.

 

Akcja skoncentruje się w okolicach ukrytego obozowiska uchodźców i ponownie nie zabraknie trudnych wyborów moralnych do podjęcia.

 

 

Jednocześnie 7 września twórcy opublikują także darmową aktualizację, wprowadzającą więcej głosów postaci, ale także rozszerzony trzeci akt, z nowym zakończeniem włącznie.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Żródło :http://www.eurogamer.pl/



#23 fortyck

fortyck

    Administrator

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12596 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 50a Lasówka - Płaszów

Napisano 23 sierpień 2017 - 19:58

Ork z miotaczem ognia w kolejnym zwiastunie Śródziemie: Cień Wojny
 

Zmechanizowane plemię.

 

Warner Bros. opublikowało kolejny trailer powstającego Śródziemie: Cień Wojny.

 

Nagranie przybliża plemię orków, na którego przedstawicieli gracze natkną się w grze.

 

Frakcja stawia na maszyny i rozwój technologiczny.

 

Korzysta z zasobów wydobywanych z kopalń Tamon Angrem, by wykuwać broń, którą później otrzymują żołnierze armii Saurona.

 

srodziemie_cien_wojny_podpalacz.jpg

Zabawa z ogniem

 

Przedstawiciele plemienia podczas walki używają zaawansowanych broni oraz narzędzi.

 

W zwiastunie można dostrzec między innymi orka wyposażonego w podpalający wrogów miotacz ognia.

 

„Każdy członek frakcji postrzega siebie jako tryb większej maszyny, która pewnego dnia obejmie cały Mordor” - wyjaśniają twórcy w opisie ugrupowania.

 

W produkcji powróci znany z poprzedniej części system Nemezis.

 

Mechanizm pozwoli graczom przejąć kontrolę nad orkami pochodzącymi zarówno ze wspomnianego plemienia, jak i pozostałych.

 

Dysponujący różnego rodzaju sprzętem mogą okazać się istotnym wsparciem dla Taliona i Kelebrimbora.

 

 

Tytuł jest kontynuacją Śródziemie: Cień Mordoru.

 

Twórcy rozbudowują założenia oryginału, ale nie wprowadzają rewolucyjnych zmian w podstawach rozgrywki.

 

Dynamiczna i efektowna walka przypomina serię Batman Arkham, przy drobnych urozmaiceniach.

 

Śródziemie: Cień Wojny zadebiutuje 10 października na PC, PS4 i Xbox One.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Żródło: http://www.eurogamer.pl/



#24 fortyck

fortyck

    Administrator

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12596 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 50a Lasówka - Płaszów

Napisano 23 sierpień 2017 - 20:09

Assassin's Creed: Origins - zobacz mapę Egiptu

 

Firma Ubisoft opublikowała mapę Egiptu, który będziemy przemierzać podczas zabawy w Assassin's Creed: Origins.

 

Bayek trafi m.in. do Aleksandrii i Gizy.

 

537489151.jpg

Zwiedzanie ogromnego Egiptu tylko na nogach może być małym problemem, ale od czego mamy konie?

 

Mamy kolejne informacje na temat Assassin's Creed Origins.

 

Firma Ubisoft postanowiła pochwalić się mapą świata, który będziemy zwiedzać podczas przygody Bayeka.

 

W produkcji, jak już zapewne wiecie, trafimy do starożytnego Egiptu, podzielonego na szereg mniejszych lokacji.

 

Na poniższej grafice możecie zobaczyć chociażby Marmarykę, Aleksandrię, Gizę, plus kilka innych miast/krain, a dodatkowo także parę pustyń.

 

Jak widać świat gry będzie spory i zróżnicowany, o czym zresztą zapewniano nas właściwie od momentu zapowiedzi produkcji.

 

Z innych nowinek warto wspomnieć, że Ashraf Ismail, reżyser gry, potwierdził, że zmiana wyposażenia będzie wpływać nie tylko na cechy postaci, ale także na jej wygląd - zupełnie jak w produkcjach z gatunku RPG.

 

537234246.jpg

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Assassin's Creed Origins w skrócie:

 

  • przygodowa gra akcji od firmy Ubisoft;
  • ukaże się 27 października bieżącego roku;
  • podczas przygody wcielimy się w wojownika Bayeka, przemierzającego starożytny Egipt.

 

 

 

 

 

Przypominamy także o naszym newsie z rana.
 
Znajdziecie w nim nowe, całkiem obszerne fragmenty rozgrywki z dema prezentowanego na niemieckich targach gamescom.
 
To jednak nie wszystko czym Ubisoft podzielił się w trakcie imprezy.
 
Na kilka dni przed jej oficjalnym startem pokazano świetnie zrealizowany zwiastun CGI, zdradzający m.in., że w Assassin's Creed: Originssporą rolę odegrają Rzymianie.
 
Poza tym poniżej zamieszczamy jeszcze jeden świeży materiał wideo w polskiej wersji językowej.

 

Tytuł ukaże się jednocześnie na konsolach PlayStation 4 i Xbox One oraz komputerach osobistych.
 
Na premierę musimy jednak poczekać do 27 października bieżącego roku.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
328160005.png
 
Kolejna odsłona bestsellerowego cyklu, stanowiąca niejako nowe otwarcie dla serii.
 
Dzieło firmy Ubisoft przenosi graczy do starożytnego Egiptu, gdzie swoje początki miało bractwo tytułowych Asasynów.
 
Za powstaniem owego ugrupowania stała intryga, którą gracz poznaje w toku przygody, wcielając się w Bayeka z Siwy.
 
Oprócz wątku historycznego w grze pojawiają się fragmenty osadzone w czasach współczesnych, w których ... więcej o grze
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Żródło: http://www.gry-online.pl/



#25 fortyck

fortyck

    Administrator

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12596 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 50a Lasówka - Płaszów

Napisano 24 sierpień 2017 - 20:51

Jedenaście minut akcji z Biomutant

 

Świat, walka i rzemiosło w post-apokaliptycznym uniwersum.
 
Serwis IGN zarejestrował kompletne demo gry Biomutant prezentowane na targach Gamescom.
 
Efektem jest 11-minutowy materiał wideo ze spojrzeniem na najważniejsze elementy produkcji.
 

Akcję rozpoczynamy od przygotowania własnego bohatera.

 

Zawsze wcielamy się w futrzanego mutanta, ale - jak się okazuje - to nie ogranicza liczby opcji i możemy na przykład postawić na własne malowanie.

 

Trzeba przyznać, że grający tworzy wyjątkowo paskudną kombinację kolorów.

 

1.jpg

Skorzystamy z różnych środków transportu
 
Następnie otrzymujemy spojrzenie na system wyborów moralnych, określających charakter postaci, by szybko wkroczyć do walki z pierwszym przeciwnikiem.
 
Jest strzelanie, turlanie, machanie mieczem, kontrowanie, combosy i ujęcia w zwolnionym tempie.
 

Gracz przedziera się przez kolejne post-apokaliptyczne lokacje, wspierany głosem narratora.

 

Cały czas zbiera też punkty doświadczenia.

 

Wkrótce znajduje opuszczony warsztat, czyli idealne miejsce na prezentację rzemiosła, za pomocą którego tworzymy nowe wyposażenie - o ile mamy odpowiedni składniki.

 

Dalej mamy proste zagadki logiczne z odbijającymi grzybami i zagrożeniem środowiskowym, pomoc koledze na wózku inwalidzkim, wspinanie po linie i spojrzenie na otwarty świat.

 

 

Biomutant zapowiada się więc na grę kompletną, ze wszystkimi najważniejszymi elementami na miejscu.

 

Czyżby szykował się renesans segmentu „AA”?

 

Platformy docelowe dla gry niezależnego studia Experiment 101, złożonego po części z pracowników odpowiedzialnych w przeszłości za Just Cause, to PC, PS4 i Xbox One.

 

Premiera w przyszłym roku.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Żródło: http://www.eurogamer.pl/



#26 fortyck

fortyck

    Administrator

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12596 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 50a Lasówka - Płaszów

Napisano 24 sierpień 2017 - 21:07

Mount & Blade II: Bannerlord - nowy filmik pokazuje wieloosobowe bitwy kapitanów

 

Studio TaleWorlds Entertainment opublikowało nowy filmik z Mount & Blade II: Bannerlord.

 

Koncentruje się on na wieloosobowych bitwach kapitanów, w których każdy gracz będzie zarówno kontrolował pojedynczego wojownika, jak i wydawał rozkazy jednostkom sojuszniczym.

 

 

Wciąż nie znamy planowanej daty premiery Mount & Blade II: Bannerlord, ale teraz, dzięki targom gamescom, mamy chociaż okazję obejrzeć nowe materiały z tego projektu.
 
Przedwczoraj twórcy, czyli ludzie ze studia TaleWorlds Entertainment, udostępnili filmik z potyczek multiplayer w Trybie Kapitana, a teraz podzielili się kolejnym materiałem z tego trybu, ale rozgrywanym na innej mapie oraz z komentarzem dokładnie opisującym ten wariant zabawy.
 
Pod ta nazwą kryją się potyczki PvP, w których zmierzą się dwie pięcioosobowe grupy graczy.
 
Każdy uczestnik zabawy obejmie pieczę nad oddziałem żołnierzy sterowanych przez sztuczną inteligencję, którym będzie wydawał rozkazy podczas bitwy, samemu bezpośrednio kontrolując tylko jednego z wojowników.
 
600116845.jpg
 
Do naszej dyspozycji oddanych zostanie wiele różnych rodzajów jednostek i konieczne będzie właściwe dobieranie żołnierzy do zadań.
 
Wśród podległych nam wojsk znajdziemy m.in. lekką i ciężką piechotę, oddziały szturmowe, kilka rodzajów kawalerii czy łuczników.
 
Dzięki takim rozwiązaniom, starcia kapitanów mają zapewnić sporą głębię rozgrywki, gdyż do zwycięstwa wymagana będzie zarówno zręczność, jak i dobry zmysł taktyczny.
 
Mecz wygra strona, która wyeliminuje wszystkich przeciwników lub też przejmie kontrolę nad flagami na mapie.
 
Zdobycie każdej takiej chorągwi obniży punkty dominacji posiadane przez przeciwny zespół, a gdy ich liczba osiągnie zero, zabawa dobiegnie końca.
 
Przypomnijmy, że gra zmierza na pecety.
 
Na razie twórcy nie zamierzają podawać planowanej daty premiery.
 
Kilka dni temu stwierdzili, że termin ten zostanie ogłoszony dopiero, gdy projekt będzie praktycznie gotowy.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

78445851.png

 

Druga pełnoprawna odsłona popularnej serii Mount & Blade, która w umiejętny sposób połączyła elementy gier akcji, strategii oraz RPG.

 

Miejscem akcji jest potężne mocarstwo w krainie Calradia, którego władca zmarł, nie pozostawiając po sobie dziedzica.

 

Zadaniem bohatera jest odnaleźć się w tej skomplikowanej sytuacji politycznej, którą pogarszają panoszące się po traktach grupy najemników i rzezimieszków.

 

Rozgrywka ... więcej o grze

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Żródło: http://www.gry-online.pl/



#27 fortyck

fortyck

    Administrator

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12596 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 50a Lasówka - Płaszów

Napisano 25 sierpień 2017 - 19:45

Nowe screeny z Kingdom Come: Deliverance

 

Najnowsze screeny z Kingdom Come: Deliverance przedstawiają prozę życia w średniowieczu - zarówno tę spokojną, jak i zbrukaną krwią.

 

20170825184648.jpg

 

Z okazji targów gamescom 2017 Warhorse Studios udostępniło nowe screeny z Kingdom Come: Deliverance.

 

Gra trafiła na Kickstartera już ponad trzy i pół roku temu.

 

Od tamtego czasu premiera obiecującego tytułu sukcesywnie się oddala, dlatego z tym większą radością przyjmujemy kolejne materiały - jak choćby ostatni zwiastun fabularny - które choć trochę osładzają nam ten wydłużający się czas oczekiwania.

 

Obecnie debiut Kingdom Come: Deliverance planowany jest na luty 2018 roku.

 

Gra powstaje z myślą o pecetach, Xboksie One i PlayStation 4, a za jej dystrybucję odpowiadać będzie Deep Silver.

 

GAL7955IMG201708251817200.jpg

 

GAL7955IMG201708251817201.jpg

 

GAL7955IMG201708251817212.jpg

 

GAL7955IMG201708251817213.jpg

 

GAL7955IMG201708251817224.jpg

 

GAL7955IMG201708251817225.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Żródło: http://www.gram.pl/



#28 fortyck

fortyck

    Administrator

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12596 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 50a Lasówka - Płaszów

Napisano 27 sierpień 2017 - 20:31

Oto najlepsze gry gamescomu 2017.

 

Super Mario Odyssey wielkim zwycięzcą; jest polski sukces

 

Wybrano najlepsze gry prezentowane na tegorocznym gamescomie.

 

Nagrodę w najważniejszej kategorii zgarnęła ta sama gra, którą wyróżniono na E3.

 

20170827121404.jpg

 

Super Mario Odyssey zostało wybrane najlepszą grą prezentowaną na targach gamescom 2017.

 

Oprócz zwycięstwa w najważniejszej kategorii produkcja Nintendo zgarnęła też nagrodę dla najlepszego tytułu na Switcha (co oczywiste), a także dość nietypowo połączyła sukces wygrywając wśród gier familijnych i gier akcji.

 

Pulę trofeów zamyka nagroda konsumentów dla najbardziej pożądanej pozycji.

 

Sukces Super Mario Odyssey nie jest z pewnością przypadkowy.

 

Warto przypomnieć, że tytuł ten został również wybrany podczas Game Critics Awards najlepszą grą targów E3 2017.

 

Co więcej, w plebiscycie na najlepszą produkcję prezentowaną na gamescomie jeszcze tylko jedną - Destiny 2 - uznano najlepszą w więcej niż jednej kategorii.

 

Na uwagę zasługuje jeszcze fakt, że doceniona została nowa gra TechlanduGod's Trigger.

 

Poniżej prezentujemy wszystkich zwycięzców.

 

  • Najlepsza gra gamescomu - Super Mario Odyssey (Nintendo)
  • Najlepsze DLC - Battlefield 1: In the Name of the Tsar (EA)
  • Najlepsze stoisko - Electronic Arts
  • Najlepsza gra na PS4 - Assassin's Creed Origins (Ubisoft)
  • Najlepsza gra na Xboksa One - Mittelerde: Schatten des Krieges (Warner Bros.)
  • Najlepsza gra na Nintendo Switch - Super Mario Odyssey (Nintendo)
  • Najlepsza gra na PC - Kingdom Come: Deliverance (Koch Media)
  • Najlepsza gra na urządzenia przenośne - Metroid: Samus Returns (Nintendo)
  • Najlepsza gra RPG - Ni No Kuni II: Revenant Kingdom (Bandai Namco)
  • Najlepsza gra wyścigowa - Forza Motorsport 7 (Microsoft)
  • Najlepsza gra akcji - Super Mario Odyssey (Nintendo)
  • Najlepsza gra symulacyjna - Project Cars 2 (Bandai Namco)
  • Najlepsza gra sportowa - PES 2018 (Konami)
  • Najlepsza gra familijna - Super Mario Odyssey (Nintendo)
  • Najlepsza gra strategiczna - Mario & Rabbids Kingdom Battle (Ubisoft)
  • Najlepsza gra logiczna - God's Trigger (Techland)
  • Najlepsza gra społecznościowa/sieciowa - Destiny 2 (Activision Blizzard)
  • Najlepsza gra dla odbiorcy okazjonalnego - Hidden Agenda (Sony)
  • Najlepsza gra wieloosobowa - Destiny 2 (Activision Blizzard)
  • Najlepsza gra w wiertualnej rzeczywistości - Fallout 4 VR (ZeniMAx)
  • Najlepszy sprzęt - Xbox One X (Microsoft)
  • Najbardziej pożądana przez konsumentów gra - Super Mario Odyssey (Nintendo)
  • Nagroda dla niezależnych twórców - Double Kick Heroes (Headbang Club)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Żródło: http://www.gram.pl/



#29 fortyck

fortyck

    Administrator

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12596 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 50a Lasówka - Płaszów

Napisano 28 sierpień 2017 - 19:58

Gamescom 2017 pobił kilka rekordów

 

Targi gamescom 2017 przeszły do historii, ale ustanowione przezeń rekordy przetrwają jeszcze przynajmniej rok.

 

Impreza znów okazała się sukcesem.

 

20170828202129.jpg

 

350 tys. osób odwiedziło hale Koelnmesse w trakcie tegorocznego gamescomu.

 

Liczba zwiedzających była zatem nieznacznie, ale jednak wyższa niż przed rokiem, gdy na targi wybrało się 345 tys. miłośników interaktywnej rozrywki.

 

Pochodzili oni ze 106 państw (przed rokiem 97).

 

Nieco więcej było też wystawców - 919 przy 977 w roku 2016.

 

Zajęli oni też większą powierzchnię.

 

Organizatorzy przygotowali 201 tys. m² (193 tys. m² przed rokiem).

 

- Jesteśmy podekscytowani. 

 

Gamescom 2017 ustanowił nowy rekord liczby odwiedzających.

 

Ponad wszystko dowiódł jednak swej wyjątkowej, ogólnoświatowej wagi jako wydarzenie i wiodąca platforma komunikacyjna dla przyszłych motywów przewodnich przemysłu gier komputerowych i wideo - mówi Geral Bose, prezes i dyrektor wykonawczy Koelnmesse GmbH.

 

 - Jesteśmy bardzo usatysfakcjonowani i zadowoleni, że mogliśmy zaoferować odwiedzającym fascynację przemysłem cyfrowym tu w Kolonii w tak wyjątkowej formie - dodaje.

 

Za rok gamescom odbędzie się w dniach 21-25 sierpnia.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Żródło: http://www.gram.pl/



#30 fortyck

fortyck

    Administrator

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12596 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 50a Lasówka - Płaszów

Napisano 30 sierpień 2017 - 20:00

Gamescom 2017 bardzo udany dla polskich studiów

 

W przeciwieństwie do E3, gdzie zabrakło ciekawych newsów, gamescom był bardzo udany dla rodzimych twórców.

 

120170828104457.jpg

 

Pisząc podsumowanie E3 z perspektywy rodzimych ekip ciężko było mówić o wielkich zapowiedziach i rozpalających wyobraźnię pokazach.

 

Wręcz przeciwnie, kilka dużych ekip w ogóle nie pojawiło się na imprezie.

 

Co innego gamescom, na którym prezentowanych było prawie 60 rodzimych produkcji!

 

Jedni byli sami, inni z wydawcą, a jeszcze inni na stoisku narodowym.

 

Większość ekip po prostu pokazywała swoje gry, ale część pokusiła się o nowe zapowiedzi i ogłoszenia.

 

To postanowiłem podsumować.

 

Co najważniejsze, wiele ogłoszeń zostało bardzo dobrze przyjętych przez branżę.

 

Nie zabrakło nagród i wyróżnień.

 

Działo się!

 

 

Gwint dla pojedynczego gracza wreszcie zaprezentowany

 

Nieobecność CD Projektu RED na E3 była dosyć sporym zaskoczeniem, zwłaszcza że premiera Gwinta coraz bliżej.

 

Na szczęście gamescom okazał się znacznie bardziej obfity w nowe informacje z obozu twórców Wiedźmina.

 

Pierwszy, zdecydowanie najważniejszy news dotyczy kampanii single player w Gwincie.

 

Pierwsze fabularne rozszerzenie nosi nazwę Wojna Krwi i opowie historię Meve, księżnej Lyrii i Rivii.

 

Na szczególną uwagę zasługuje oprawa wizualna rodem z gier Telltale Games.

 

Jak będzie wyglądać gameplay?

 

Nie zabraknie chodzenia po mapie, dialogów i przede wszystkim pojedynków w karty.

 

 

Kolejny news dotyczy e-sportowej przyszłości Gwinta.

 

CD Projekt zapowiedział Gwint Masters, serię turniejów prowadzących do oficjalnych mistrzostw świata w Gwincie.

 

Taka formuła ma być fundamentem profesjonalnych rozgrywek w karciance.

 

Zapisy już ruszyły, wystarczy wejść na oficjalną stronę gry.

 

 

 

 

God's Trigger – największy sukces polskiej delegacji

 

Kto by się spodziewał, że niepozorne One More Level z Krakowa będzie największym wygranym targów ze wszystkich polskich studiów.

 

Ekipa na samym wstępie ogłosiła, że produkcję zapowiedzianego dwa lata twin-stick shootera dokończy przy współpracy z Techlandem, który będzie światowym wydawcą.

 

Oprócz tego zrezygnowano z księdza w roli głównego bohatera, którego zastąpi dwójka protagonistów.

 

 

God's Trigger będzie bardzo dynamicznym i krwawym shooterem, którego łatwo porównać do Hotline Miami.

 

Również pod względem poziomu trudności – jeden strzał potrafi powalić bohatera.

 

W kooperacji będzie jednak szansa na to, że partner podniesie naszą leżącą postać.

 

Brzmi to ciekawie i przede wszystkim sprawdza się w praktyce.

 

Dowodem może być nagroda dla najlepszej gry targów w kategorii best skill/puzzle game, którą przyznali sami organizatorzy imprezy.

 

Premiera w przyszłym roku na PC i konsole.

 

Niespodziewanie pojawił nam się tytuł, na który zdecydowanie należy czekać.

 

Takich właśnie niespodzianek brakuje mi ostatnio na targach.

 

Niestety E3 i gamescom robią się coraz bardziej przewidywalne.

 

 

Spiski i kontrola nad światem w nowej grze CreativeForge Games

 

Lata 80-te i spisek mający doprowadzić do przejęcia kontroli nad światem.

 

O utrzymanie porządku na świecie walczy jednak tajemnicza organizacja, na czele której staje gracz.

 

Tak w dużym skrócie prezentuje się tło fabularne w Phantom Doctrine, nowej produkcji ekipy CreativeForge.

 

Warszawskie studio ma na koncie Ancient Space oraz Hard West.

 

Kolejny projekt będzie znacznie większy od poprzednich, ale pod względem gatunku nie odbiega od nich zbyt mocno – ponownie warszawska ekipa szykuje turówkę.

 

 

Gra na gamescomie zbierała całkiem niezłe oceny.

 

 Phantom Doctrine cechuje przede wszystkim w taktyczną rozgrywkę oraz wykorzystywanie kilku postaci i specjalnych umiejętności.

 

Otwarta walka zazwyczaj nie będzie najlepszym rozwiązaniem. 

 

CreativeForge odda również do naszej dyspozycji bazę, w której nie tylko będziemy mogli rozwijać członków drużyny czy badać zdobyte dowody, ale i przesłuchiwać ludzi.

 

Nie muszą oni być pojmani.

 

Czasami może się okazać, że to ktoś od nas jest podwójnym agentem i trzeba będzie ten problem rozwiązać. Premiera w przyszłym roku na PC i konsole.

 

 

Polska inwazja na Switcha

 

Rodzimi twórcy zdecydowanie zapragnęli podbicia Nintendo Switch.

 

Obecnie w sprzedaży jest Bulb Boy, a w produkcji Brawl.

 

W czasie gamescomu zaprezentowanych było kilka kolejnych tytułów. 

 

QubicGames pokazywało Robonauts i tworzone tylko pod sprzęt japońskiego giganta Astro Bears Party.

 

Warszawska ekipa zapowiedziała również przeniesienie na Switcha znanego z innych platform Air Race Speed.

 

Z kolei iFun4All wyda na ten sprzęt Red Game Without Great Name oraz Green Game: TimeSwapper.

 

Na koniec pozostaje Die for Valhalla!, które na gamescomie prezentowane było właśnie na platformie Nintendo.

 

 

 

Ruiner na ostatniej prostej do premiery

 

Gamescom przyniósł dobre informacje odnośnie daty premiery Ruinera.

 

Połączenie cyberpunku z anime i toną szybkiej akcji trafi do sklepów już 26 września.

 

Z okazji ogłoszenia ekipa Reikon Games oraz Devolver Digital opublikowali nowy zwiastun.

 

Nie ukrywam, że jeszcze bardziej nie mogę doczekać się wrześniowej premiery.

 

Wszystko w tej grze wygląda niesamowicie dobrze i ciekawie.

 

No i oczywiście szalenie krwawo.

 

Ruiner to bez wątpienia jeden z kandydatów do miana najlepszej polskiej gry 2017 roku.

 

 

 

CI Games ciągle rozwija Sniper: Ghost Warrior 3

 

Nie, nie oznacza to jakichkolwiek nowych wieści na temat trybu wieloosobowego.

 

Zamiast tego CI Games wykorzystało gamescom do ogłoszenia pierwszego płatnego dodatku.

 

W rozszerzeniu Sabotage wcielimy się w brata głównego bohatera podstawki, którego celem będzie sabotowanie gruzińskiej armii.

 

Oprócz kilku dodatkowych misji CI Games przygotuje nową lokację oraz kolejne bronie i nieco innych drobiazgów.

 

Premiera 6 września.

 

 

 

Coś jeszcze?

 

Tak prezentują się najważniejsze informacje z gamescomu.

 

Na koniec odrobinę drobiazgów.

 

Do Niemiec pojechało między innymi IMGN.pro, które prezentowało kilka gier.

 

Niestety tylko jedna z nich doczekała się nowego trailer.

 

Było to niesamowicie dobrze zapowiadające się My Memory of Us.

 

 

220170828104457.jpg

 

320170828104458.jpg

 

Na koniec sprawdźcie nasze wrażenia z ogrywania najważniejszych polskich gier prezentowanych na gamesomie.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Żródło: http://www.gram.pl/






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych