Skocz do zawartości


Kaim (6.12.17)

 

foto i video 

 

 12 grudnia 2017


Zdjęcie

Psychonauts 2


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
12 odpowiedzi w tym temacie

#1 fortyck

fortyck

    Administrator

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12438 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 50a Lasówka - Płaszów

Napisano 06 październik 2017 - 10:40

W 2018 r. nastąpi premiera gry Psychonauts 2.

 

Pierwszy (3 grudnia 2015) trailer gry Psychonauts 2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Wymagania sprzętowe


Minimalne:

  • system operacyjny: 
  • procesor: 
  • pamięć:  GB RAM
  • karta graficzna: 
  • HDD:  GB wolnego miejsca na dysku twardym
  • karta dźwiękowa: kompatybilna z DirectX

 

 

Zalecane:

  • system operacyjny: 
  • procesor: 
  • pamięć:  GB RAM
  • karta graficzna: 
  • HDD:  GB wolnego miejsca na dysku twardym
  • karta dźwiękowa: kompatybilna z DirectX 


#2 fortyck

fortyck

    Administrator

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12438 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 50a Lasówka - Płaszów

Napisano 06 październik 2017 - 10:41

Psychonauts 2 w produkcji.

 

Studio Double Fine rozpoczęło zbiórkę

 

Studio Double Fine pracuje nad Psychonauts 2, czyli kontynuacją udanej platformówki 3D z 2005 roku.

 

Twórcy uruchomili zbiórkę crowdfundingową, w ramach której chcą zgromadzić minimum 3,3 mln dolarów.

 

73489091.jpg

W grze powrócą znane z pierwowzoru postacie.

 

Podczas gali The Game Awards studio Double Fine sprawiło wszystkim sporą niespodziankę ujawniając grę Psychonatus 2, czyli kontynuację trójwymiarowej platformówki z 2005 roku, która była debiutanckim projektem zespołu.

 

Część druga zmierza na pecety oraz konsole Xbox One i PlayStation 4, a premiera ma nastąpić jesienią 2018 roku.

 

Wszystko to zostanie zrealizowane tylko wówczas, jeśli autorom uda się zgromadzić 3,3 mln dolarów w trakcie akcji crowdfundingowej zorganizowanej w serwisie FIG.

 

Zbiórka potrwa do 8 stycznia 2016 roku.

 

Warto dodać, że w przeciwieństwie do Kickstartera ta usługa pozwala graczom inwestować w gry, aby potem brać udział w podziale ewentualnych zysków.

 

Można także wesprzeć projekt w tradycyjny sposób, w zamian za różnorodne gadżety.

 

Opracowanie pierwszej części Psychonauts zajęło studiu pięć lat i pochłonęło ponad dziesięć milionów dolarów.

 

Autorzy nie ukrywają, że 3,3 mln dolarów, jakie chcą uzyskać ze zbiórki, nie wystarczy na wyprodukowanie kontynuacji.

 

Dlatego zamierzają drugie tyle dorzucić ze swoich własnych środków, a resztę dołożą inwestorzy.

 

Twórcy są także przekonani, że prace pójdą im tym razem szybciej, gdyż mają więcej doświadczenia niż piętnaście lat temu i jasno wyklarowaną wizję tego, czym powinno być Psychonauts 2.

 

 

Głównym bohaterem Psychonauts 2 będzie ponownie młody telepata imieniem Razputin (dla przyjaciół Raz).
 
Po wydarzeniach z poprzedniej części zyskał on uznanie tytułowej organizacji skupiającej ludzi o talentach parapsychicznych i został zaproszony do jej centrali.
 
Na miejscu odkryje jednak, że grupa znajduje się w poważnych tarapatach i to na jego barki spadnie obowiązek jej uratowania.
 
W grze większość czasu spędzimy eksplorując wnętrza ludzkich umysłów.
 
Siedziba organizacji Psychonauts pełnić będzie rolę bazy, do której powrócimy pomiędzy kolejnymi misjami.
 
W trakcie zabawy Raz ma powoli gromadzić nowe umiejętności parapsychiczne i rozwijać te już posiadane, co pozwoli mu poradzić sobie z wcześniej niemożliwymi do pokonania wyzwaniami.
 

 

Akcję tradycyjnie obserwować będziemy z kamery umieszczonej za plecami bohatera.
 
Mapy mają być dużych rozmiarów i zostaną gęsto zapełnione przedmiotami do zebrania oraz sekretami do odkrycia.
 
Gra postawi na aspekty zręcznościowe, ale nie zabraknie także licznych, pomysłowych zagadek.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Żródło: http://www.gry-online.pl/



#3 fortyck

fortyck

    Administrator

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12438 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 50a Lasówka - Płaszów

Napisano 06 październik 2017 - 10:50

Twórcy Psychonauts 2 zebrali już ponad milion dolarów.

 

W niecałą dobę

 

Rozpoczęta dziś w nocy zbiórka pieniędzy na realizację Psychonauts 2 okazała się ogromnym sukcesem.

 

Choć od startu akcji nie minęła jeszcze nawet doba, twórcy gry ze studia Double Fine już zdołali zgromadzić jedną trzecią wymaganej kwoty, która wynosi 3,3 miliona dolarów.

 

123003137.jpg

Double Fine zebrało już ponad milion dolarów na realizację Psychonauts 2.

 

Jedną z największych niespodzianek gali rozdania tegorocznych nagród The Game Awards (tej samej, na której Wiedźmin 3: Dziki Gon otrzymał tytuł Gry Roku) zdecydowanie była zapowiedź Psychonauts 2.

 

Podobnie jak w przypadku Broken Age – poprzedniego dużego projektu studia Double Fine – odpowiedzialni za produkcję deweloperzy postanowili poprosić o pomoc graczy i uruchomili internetową zbiórkę pieniędzy.

 

Odzew ze strony fanów był ogromny – autorzy potrzebują co najmniej 3,3 miliona dolarów i choć akcja wystartowała zaledwie kilkadziesiąt godzin temu, dotychczas kwotę tę udało się zgromadzić w jednej trzeciej.

 

Na koncie twórców w chwili pisania newsa znajduje się 1,22 miliona dolarów.

 

Sukces ten nie powinien być jednak wielką niespodzianką – w końcu mamy do czynienia z jedną z najbardziej oczekiwanych gier.

 

Kontynuacji wydanej w 2005 roku przygodówki miłośnicy oryginału domagali się od lat.

 

Zespół dowodzony przez Tima Schafera ma więc mnóstwo powodów do radości, tym bardziej, że do końca zbiórki pozostały jeszcze 34 dni, w trakcie których pieniądze wciąż będą spływać.

 

Autorzy otwarcie przyznają, że suma 3,3 miliona dolarów, które chcą zgromadzić, to minimum – w rzeczywistości budżet produkcji będzie znacznie większy.

 

Dla porównania: na opracowanie „jedynki” przeznaczono 10 milionów dolarów.

 

Warto zaznaczyć, że w przeciwieństwie do Broken Age, zbiórkę pieniędzy na rzecz Psychonauts 2 studio Double Fine zorganizowało nie na Kickstarterze, a w serwisie FIG.

 

Jego największą zaletą jest fakt, że osoby, które wesprą projekt, będą mogły wziąć udział w podziale potencjalnych zysków wygenerowanych przez sprzedaż gry.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Psychonauts 2 ma kontynuować wydarzenia znane z pierwowzoru.
 
Tak więc gracze po raz kolejny wcielą się w znanego z „jedynki” Rasputina (w skrócie: Raza) – obdarzonego zdolnościami paranormalnymi młodzieńca, który dołącza do tytułowej organizacji zrzeszającej podobnych mu ludzi.
 
Szybko okaże się jednak, że towarzyszom bohatera grozić będzie poważne niebezpieczeństwo.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Żródło: http://www.gry-online.pl/



#4 fortyck

fortyck

    Administrator

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12438 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 50a Lasówka - Płaszów

Napisano 06 październik 2017 - 10:58

Psychonouts 2 - zebrano już ponad 2 mln dolarów na grę

 

Zbiórka kończy się dopiero za 34 dni.

 

Jest spora szansa na to, że projekt zostanie zrealizowany.

 

20151209151508.jpg

 

Podczas tegorocznego The Game Awards studio Double Fine zapowiedziało chęci stworzenia Psychonouts 2.

 

Do produkcji potrzebowali jednak jednej rzeczy – pieniędzy.

 

Prezes firmy, Tim Schafer, ma już doświadczenie w zbiórkach, dlatego ponownie postanowił zasięgnąć pomocy graczy.

 

Tym razem jednak zdecydował się nie na serwis Kickstarter, a na Fig.

 

Kilka dni temu pisaliśmy, że Psychonouts 2 szybko zbiera fundusze na realizację.

 

Zaledwie na niecały dzień od rozpoczęcia zbiórki gra zebrała na siebie prawie 1,2 miliona dolarów.

 

Teraz kwota ta wzrosła do 2,1 miliona dolarów.

 

Przypomnijmy, że twórcy muszą zebrać jeszcze niecałe 1,2 miliona, by móc rozpocząć swój projekt.

 

Jeśli macie ochotę wesprzeć projekt, odsyłamy Was do serwisu Fig.

 

Studio potwierdziło również, że rozważa Brutal Legend 2.

 

Wszystko zależy od tego, jak poradzi sobie Psychonouts 2.

 

Bardzo prawdopodobne jednak, że projekt zostanie zrealizowany.

 

Do końca zbiórki pozostały jeszcze 34 dni.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Żródło: http://www.gram.pl/



#5 fortyck

fortyck

    Administrator

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12438 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 50a Lasówka - Płaszów

Napisano 06 październik 2017 - 11:01

Zbiórka na Psychonauts 2 przekroczyła już trzy miliony dolarów

 

To ponad 90 procent docelowej kwoty.

 

20151229104917.jpg

 

Choć Tim Schafer deklarował, że jest gotowy zrobić Psychonauts 2 już w roku 2010, projekt ujrzał światło dzienne dopiero w tym miesiącu, podczas gali The Game Awards i z miejsca okazał się być strzałem w dziesiątkę.

 

Gracze wpłacili pierwszy milion już w ciągu jednego dnia.

 

Kwota przekraczająca dwa miliony dolarów pojawiła się na koncie zbiórki w zaledwie tydzień.

 

Trzeci milion wpływał już wolniej, ale w końcu jest - o czym Tim poinformował za pomocą poniższej wiadomości opublikowanej w Twitterze.

 

Oznacza to, że do wyznaczonego celu wynoszącego 3,3 miliony dolarów pozostało już tylko 300 tysięcy, a gracze wpłacili już przeszło 90 procent sumy wyznaczonej jako cel zbiórki.

 

Wiele wskazuje więc na to, że będzie to kolejna zakończona sukcesem zbiórka przeprowadzona przez Tima Schafera.

 

Kampania w serwisie fig zakończy się bowiem dopiero 12 stycznia.

 

Aktualnie wpłacona kwota wynosi dokładnie 3,023,073 dolarów, a łącznie złożyło się na nią 18,133 osób.

 

Przypominamy, że Psychonauts 2 zostanie wydane dopiero w roku 2018.

 

Docelowymi platformami są PC, PlayStation 4 oraz Xbox One.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Żródło: http://www.gram.pl/



#6 fortyck

fortyck

    Administrator

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12438 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 50a Lasówka - Płaszów

Napisano 06 październik 2017 - 11:05

Psychonauts 2 ufundowane i ze zaktualizowanymi celami zbiórki

 

Kampania crowdfundingowa gry Psychonauts 2 powoli zbliża się do końca, ale twórcom udało się już zebrać wymaganą kwotę 3,3 milionów dolarów.

 

Ponadto zaktualizowano cele misji na stronie zbiórki.

 

3290154.jpg

 

Do końca Fig-owej zbiórki na grę Psychonauts 2 – kontynuację kultowej platformówki z 2005 roku – zostało jeszcze 5 dni.
 
Tymczasem twórcom ze studia Double Fine udało się zebrać kwotę potrzebną do ufundowania gry – 3,3 miliona dolarów (dokładniej – 3,5 miliona od ponad 20 tysięcy wspierających).
 
W sukces kampanii trudno było wątpić, skoro już w pierwszym dniu zgromadzono ponad 1/3 tej sumy, a pod koniec grudnia przekroczono granicę 3 milionów dolarów.
 
Rzecz jasna, nie jest to cała kwota potrzebna do stworzenia Psychonauts 2 – resztę wyłoży studio oraz jego nieujawniony partner.
 
W międzyczasie twórcy postanowili zaktualizować misje kampanii, zmniejszając wymagania niektórych z nich (liczby polubień na Facebooku, subskrypcje kanału YouTube itd.).
 
Oczywiście dla fundujących przewidziano odpowiednie nagrody w zależności od przeznaczonej przez nich kwoty, aczkolwiek serwis Fig umożliwia także zainwestowanie w grę celem partycypacji w zyskach.
 
3290170.jpg
Twórcy zebrali już wymaganą kwotę, ale do zaliczenia zostały jeszcze pozostałe misje.
 
Przypomnijmy, że Psychonauts 2 to nie jedyna nowa produkcja z psychonautami w rolach głównych.
 
Double Fine pracuje również nad tytułem Psychonauts in the Rhombus Ruin, przeznaczonym na konsolę PlayStation 4 i mającym wykorzystywać technologię VR firmy Sony.
 
Długo oczekiwana dwójka ma zadebiutować dopiero na wiosnę 2018 roku.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Psychonauts 2 to kontynuacja słynnej platformówki 3D z 2005 roku od studia Double Fine.
 
W Psychonauts kierowaliśmy poczynaniami Razputina (albo Raza), pragnącego dołączyć do elitarnego oddziału psychonautów, zagłębiających się w ludzkie umysły.
 
Fantastyczna rzeczywistość odwiedzanych jaźni i niemniej unikatowe postacie wraz z zabawnymi dialogami i paroma innowacjami zyskały produkcji uznanie krytyków, ze średnią z recenzji na poziomie około 87/100 (Metacritic).
 
Dwójka ma kontynuować historię Raza, ale już na początku okaże się, że jego kariera nie będzie przebiegać w sposób rutynowy.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Żródło: http://www.gry-online.pl/



#7 fortyck

fortyck

    Administrator

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12438 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 50a Lasówka - Płaszów

Napisano 06 październik 2017 - 11:13

Poznaj szczegóły fabuły gry Psychonauts 2

 

Tim Schafer, szef studia Double Fine, ujawnił kilka szczegółów dotyczących fabuły gry Psychonauts 2.

 

Historia rozpocznie się kilka godzin po zakończeniu wydarzeń z pierwszej części i opowie o wewnętrznych problemach organizacji psychonautów.

 

Nie bez znaczenia będzie również wątek romantyczny.

 

Tytuł ma ukazać się jesienią 2018 roku.

 

436518284.jpg

Fabuła gry Psychonauts 2 rozpocznie się kilka godzin po zakończeniu wydarzeń z pierwszej części.

 

Studio Double Fine, twórcy zapowiedzianej w ubiegłym roku podczas gali The Game Awards gry Psychonauts 2, kontynuacji ciepło przyjętej trójwymiarowej platformówki z 2005 roku, zgodnie z planem rozpoczęło jeszcze w grudniu zbiórkę pieniędzy na sfinansowanie produkcji.

 

Zdecydowano się na prowadzenie akcji w serwisie Fig.co, który – w przeciwieństwie do Kickstartera – oferuje wspierającym możliwość partycypacji w zyskach.

 

W niecałą dobę zebrano ponad milion dolarów, a większość wnioskowanej kwoty 3,3 miliona dolarów udało się pozyskać jeszcze dwa tygodnie przed zakończeniem kampanii.

 
Z uwagi na duże zainteresowanie produkcją szef studia Double Fine, Tim Schafer, wziął udział w sesji z cyklu Ask Me Anything w serwisie reddit, w ramach której użytkownicy mogą zadawać gościowi pytania na każdy temat.
 
Deweloper zdradził kilka szczegółów dotyczących fabuły drugiej części gry Psychonauts.
 
Podsumowanie najważniejszych kwestii znalazło się również w materiale wideo zamieszczonym na stronie zbiórki w serwisie Fig:
 
 
Akcja Psychonauts 2 rozpocznie się dosłownie kilka godzin po zakończeniu wydarzeń z pierwszej części.
 
Ponownie wcielimy się w postać Razputina (w skrócie: Raza) – nastolatka obdarzonego zdolnościami paranormalnymi.
 
Główny bohater spełnia swoje marzenie i wreszcie trafia do bazy tytułowych psychonautów.
 
Spotyka tam, między innymi, Sashę i Millę, parę agentów wywiadu znaną z pierwszej części.
 
Jednak nie wszystko okazuje się tak wspaniałe i kryształowe jak w młodzieńczych wyobrażeniach.
 
Szybko wychodzi na jaw, że organizacja mająca strzec pokoju na świecie ma też inne, bardziej mroczne cele, a intencje poszczególnych postaci są nie do końca jasne.
 
Jak stwierdził Schafer:
 
Od czasu zaginięcia Trumana Zanotto jego zastępca dokonał kilku zmian w kwestii organizacji placówki.
 
Fundusze zostały przeniesione z tradycyjnych badań nad zdolnościami paranormalnymi i utrzymywaniem pokoju do bardziej niekonwencjonalnych i eksperymentalnych projektów, związanych między innymi z cieszącą się złą sławą nekromancją.
 
W trakcie swoich przygód Raz trafi na podwójnych agentów i mroczne tajemnice z przeszłości, a jego własna historia odegra niebagatelną rolę w rozwoju wydarzeń:
 
Kluczową rolę w fabule odgrywa historia rodziny Raza.
 
Musi on raz na zawsze rozprawić się z korzeniami ciążącej na niej klątwy.
 
Jakby tego było mało, główny bohater będzie musiał uporać się z problemem znacznie bardziej palącym dla nastolatków niż ratowanie świata – płcią przeciwną.
 
Raz odkryje, co to znaczy „chodzić” z dziewczyną i na czym właściwie polega bycie w związku.
 
W momencie pisania tej wiadomości do zakończenia akcji w serwisie Fig.co pozostało niecałe jedenaście godzin.
 
Jak dotąd, produkcję wsparło ponad dwadzieścia trzy tysiące użytkowników, uzyskana zaś kwota przekroczyła 3,6 miliona dolarów (blisko 14,4 miliona złotych).
 
Stworzenie pierwszej części gry Psychonauts kosztowało ponad 10 milionów dolarów, dlatego sama zbiórka to za mało, aby poważnie myśleć o kontynuacji.
 
Z tego powodu deweloperzy zdecydowali się dołożyć z własnych funduszy kolejne 3,3 miliona dolarów, licząc, że resztę dadzą inwestorzy.
 
Gra Psychonauts 2 ma ukazać się jesienią 2018 roku.
 
Tytuł zmierza na komputery PC (obsługiwane przez systemy operacyjne z rodzin Windows, Linux i Mac OS) oraz konsole Xbox One i PlayStation 4.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Psychonauts 2 to trójwymiarowa platformówka tworzona przez studio Double Fine.
 
Gracz wciela się w telepatę podróżującego do wnętrz cudzych umysłów.
 
Tam musi eksplorować mapy, omijać przeszkody i pułapki, walczyć z wrogami, zbierać przedmioty oraz rozwiązywać zagadki.
 
Pomaga mu w tym cały wachlarz nadnaturalnych zdolności specjalnych.
 
 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Żródło: http://www.gry-online.pl/



#8 fortyck

fortyck

    Administrator

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12438 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 50a Lasówka - Płaszów

Napisano 06 październik 2017 - 11:23

Zbiórka na Psychonauts 2 zakończona.

 

Double Fine zdobyło 3,8 miliona dolarów

 

Zakończyła się zbiórka funduszy na grę Psychonauts 2.

 

Studio Double Fine już parę dni temu osiągnęło wyznaczoną kwotę minimalną.

 

Ostatecznie licznik w serwisie FIG.co stanął na sumie 3,8 miliona dolarów.

 

514224208.jpg

Jeśli Double Fine nie zaliczy opóźnień, z Razem i spółką spotkamy się jesienią 2018 roku.

 

Zakończyła się zbiórka pieniędzy na grę Psychonauts 2, którą studio Double Fine zorganizowało w serwisie FIG.co.

 

Twórcom już tydzień temu udało się osiągnąć wyznaczoną sumę 3,3 miliona dolarów – ostatecznie akcja zatrzymała się na kwocie 3,8 miliona.

 

Budżet uzupełnią fundusze deweloperów oraz nieujawnionego do tej pory partnera.

 

Tytuł ma trafić na PC, Xboksa One oraz PlayStation 4 jesienią 2018 roku.

 

Powodzenie kampanii nie ulegało wątpliwości od samego jej rozpoczęcia – w przeciągu pierwszej doby Tim Schafer i spółka zebrali ponad jedną trzecią wyznaczonej kwoty.
 
Co ciekawe, prawie połowa z całej zdobytej sumy pochodzi od osób, które postanowiły zainwestować w projekt z nadzieją, że pieniądze im się zwrócą (serwis crowdfundingowy FIG.co, w przeciwieństwie do Kickstartera, oferuje taką możliwość).
 
Wygląda więc na to, że mimo komercyjnego fiaska, jakim okazało się oryginalne Psychonauts, wielu graczy sądzi, że kontynuacja nie tylko odniesie sukces artystyczny, ale i dobrze się sprzeda.
 
Nic zresztą dziwnego – zapowiedź gry podczas ubiegłorocznego The Game Awards spotkała się z entuzjazmem branży.
 
Czy jest on uzasadniony?
 
Na odpowiedź na to pytanie jeszcze sporo poczekamy – Double Fine planuje premierę dopiero na jesień 2018 roku.
 

514224223.jpg

Oryginalne Psychonauts podbijało serca graczy, ale nie listy bestsellerów.

 

Czy dwójka poradzi sobie lepiej?

 

 

Pierwsze Psychonauts zebrało świetne oceny od graczy i recenzentów.

 

Chwalono zabawny i pomysłowy scenariusz, ciekawe postaci oraz przede wszystkim rewelacyjny projekt poszczególnych poziomów.

 

Niestety, komercyjny sukces nie szedł w parze z artystycznym, a wyniki sprzedaży zdecydowanie nie usatysfakcjonowały wydawcy.

 

Jak jednak twierdzi Tim Schafer, tym razem jego zespół jest zdecydowanie bardziej doświadczony, więc podobny scenariusz nie ma prawa się powtórzyć.

 

Zanim dwójka trafi na sklepowe półki, zagramy w Psychonauts in the Rhombus of Ruin, produkcję łączącą fabułę pierwszej i drugiej części, która ma trafić wyłącznie na PlayStation VR jeszcze w tym roku.

 

Z kolei na wiosnę oryginalne Psychonauts pojawi się na PlayStation 4.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Żródło: http://www.gry-online.pl/



#9 fortyck

fortyck

    Administrator

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12438 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 50a Lasówka - Płaszów

Napisano 06 październik 2017 - 11:30

Psychonauts 2 - opublikowano nowy filmik z prototypu gry

 

Studio Double Fine wypuściło nowy filmik pokazujący w akcji prototyp Psychonauts 2. 

 

Możemy na nim zobaczyć nową i znacznie ładniejszą wersję jednej z lokacji z pierwszej części, jak również obejrzeć repertuar ruchów głównego bohatera.

 

Niecały rok temu studio Double Fine skutecznie zebrało za pomocą crowdfundingu środki potrzebne na wyprodukowanie Psychonauts 2, czyli kontynuacji trójwymiarowej platformówki, która stanowiła debiutancki projekt zespołu.

 

Do tej pory twórcy dosyć oszczędnie dzielili się materiałami video z gry, ale teraz uległo to wreszcie zmianie i na oficjalnym kanale YouTube opublikowano trwający dziewięć minut filmik, omawiający postępy w pracach oraz pokazujący lokację, na której autorzy testują silnik i styl wizualny.

 

 

To, co widać na filmiku stanowi odtworzenie obozu z pierwszej części gry na Unreal Engine 4.0.
 
Co ciekawe, lokacja ta wcale nie pojawi się w Psychonauts 2.
 
Zamiast tego autorzy opracowali jej nową wersję po to, aby zobaczyć, jak klasyczne projekty kojarzone z marką sprawdzają się na nowym silniku i upewnić się, że styl graficzny zachowa klimat pierwowzoru, pomimo znacznie wyższego poziomu detali i lepszych efektów wizualnych.
 
Zadanie to raczej udało się Double Fine zrealizować bez większych problemów.
 
Jedenaście lat, jakie upłynęły od premiery Psychonauts, sprawiło, że to, co możemy zobaczyć na filmiku prezentuje znacznie wyższą jakość grafiki, ale jednocześnie zachowuje specyficzny styl, za który fani pokochali pierwowzór.
 
333860235.jpg
 
Psychonauts 2 znajduje się obecnie na wczesnym etapie produkcji.
 
Na grę będziemy musieli poczekać jeszcze szmat czasu, gdyż premiera zaplanowana została na 2018 rok.
 
Produkcja ukaże się na pecety oraz konsole Xbox One i PlayStation 4.
 
Przypomnijmy, że podczas trwającej miesiąc zbiórki autorom udało się zgromadzić 3,8 mln dolarów.
 
Akcję zorganizowano za pomocą serwisu Fig, który tym się różni od Kickstartera, że pozwala graczom zostać inwestorami.
 
Taka opcja budziła pewne wątpliwości natury prawnej, ale tydzień temu administratorzy strony uzyskali zgodę od amerykańskiej komisji papierów wartościowych i giełd (ang. SEC).
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Żródło: http://www.gry-online.pl/



#10 fortyck

fortyck

    Administrator

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12438 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 50a Lasówka - Płaszów

Napisano 06 październik 2017 - 11:34

Psychonauts 2 znalazło wydawcę.

 

Deweloperzy prezentują fragment rozgrywki

 

Gra Psychonauts 2 zostanie wydana przez szwedzką firmę Starbreeze, która zainwestowała w projekt 8 milionów dolarów.

 

Przy okazji nawiązania tego układu deweloperzy, studio Double Fine, zaprezentowali fragment rozgrywki z wczesnej wersji produkcji.

 

Jedna z najbardziej wyczekiwanych nadchodzących produkcji niezależnych, trójwymiarowa platformówka Psychonauts 2, właśnie otrzymała potężny zastrzyk gotówki.

 

Projekt studia Double Fine wzięła pod swoje skrzydła firma Starbreeze.

 

Szwedzki wydawca zainwestował w grę 8 milionów dolarów, co automatycznie uczyniło go zdecydowanie największym interesariuszem tego tytułu.

 

Przypomnijmy, że na początku ubiegłego roku Double Fine otrzymało też ponad 3,8 miliona dolarów od graczy za pośrednictwem zbiórki w serwisie Fig.co.

 

363466620.jpg

Czy Psychonauts 2 okaże się dla Starbreeze udaną inwestycją?

 

Pamiętajmy, że komercyjne fiasko pierwszej części niemal doprowadziło do bankructwa jej wydawcę, firmę Majesco Entertainment.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

363466635.jpg

 

Firma Starbreeze nie jest żadną potęgą na rynku wydawniczym: zajmuje się dystrybucją gier od niecałych dwóch lat.
 
Oprócz Psychonauts 2 Szwedzi zainwestowali w dwa projekty studia Lion Game Lion – RAID: World War II oraz AntiSphere.
 
Rozpoczęli również program wydawniczy dla pomniejszych gier niezależnych, a w najbliższym czasie chcą także spróbować swoich sił z technologią wirtualnej rzeczywistości.
 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Starbreeze otrzyma prawa do 85% przychodów ze sprzedaży Psychonauts 2 aż do momentu, w którym inwestycja firmy zwróci się w całości; będzie też dostawać 60% z dalszych zysków.
 
Dla szwedzkiego wydawcy może się to okazać ryzykowną zagrywką, bo pierwsza część pomimo świetnych ocen w prasie okazała się komercyjną klęską.
 
Ponadto prawa do marki zatrzyma studio Double Fine, a pierwsze zyski ze sprzedaży mają trafić do osób, które zdecydowały się zainwestować w grę jeszcze podczas zbiórki na Fig.co.
 
Mimo to obie strony układu wydają się z niego zadowolone.
 
„Jesteśmy bardzo dumni z faktu, że możemy dodać do naszego planu wydawniczego współpracę z tak uznanym zespołem” - stwierdził prezes Starbreeze, Bo Andersson-Klint.
 
Z kolei Tim Schafer, założyciel Double Fine, nazwał szwedzką firmę „perfekcyjnym partnerem” dla swojego studia.

 

 

Wraz z informacją o znalezieniu wydawcy deweloperzy zaprezentowali kilkuminutowy materiał (zobaczycie go powyżej), na którym pokazane zostały fragmenty rozgrywki z wczesnej wersji gry.
 
Co prawda to jedynie nagranie mające przedstawić kierunek artystyczny projektu, ale już teraz można zauważyć, że pod tym względem Psychonauts 2 zapowiada się naprawdę świetnie.
 
Paleta barw jest bardzo szeroka, kolory są żywe, a całość posiada kreskówkowy styl, który idealnie tutaj pasuje.
 
Dla fanów platformówek to może być jeden z najważniejszych powstających tytułów – choć będą musieli na niego poczekać aż do 2018 roku.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

342976949.png

 

Trójwymiarowa gra platformowa, będąca kontynuacją wydanego w 2005 roku Psychonauts studia Double Fine Productions.

 

Głównym bohaterem gry jest znany z pierwszej części telepata imieniem Raz, który specjalizuje się w wycieczkach do cudzych umysłów.

 

Zaproszony do centrali tytułowej organizacji, skupiającej ludzi o talentach parapsychicznych, odkrywa, że grupa ta znajduje się w poważnych tarapatach, a na jego barkach ... więcej o grze

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Żródło: http://www.gry-online.pl/



#11 fortyck

fortyck

    Administrator

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12438 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 50a Lasówka - Płaszów

Napisano 06 październik 2017 - 11:51

Psychonauts 2 wyszło z fazy preprodukcji

 

Twórcy gry Psychonauts 2 poinformowali, że deweloping przebiega bardzo dobrze i zakończono już fazę preprodukcji.
 
281906130.jpg
 
Studio Double Fine poinformowało, że zapowiedziana pod koniec 2015 roku gra Psychonauts 2 weszła w kolejny etap dewelopingu.
 
W opublikowanym komunikacie stwierdzono, że prace idą bardzo dobrze i tytuł wyszedł z fazy preprodukcji, więc teraz zaczyna się prawdziwa zabawa.
 
 
Firma uporała się już z podstawowymi problemami, ma pełny zarys historii, przygotowano wszystkich bohaterów oraz wykonano lwią część podstawowych elementów rozgrywki.
 
Jako przykład podano Raza – deweloperzy mają przygotowane animacje ruchów.
 
Bohater potrafi już skakać, biegać, zaprojektowano niektóre moce itd. W związku z tym deweloperzy zbliżają się powoli do pierwszego grywalnego projektu, tak zwanego „vertical slice”, czyli małego fragmentu rozgrywki, w którym zawartych zostanie większość rozwiązań (eksploracja, zagadki, walka itd.), jakie pojawią się w pełnej wersji.
 
Przy okazji pochwalono się też nowym modelem Raza, który możecie obejrzeć w pełnym 3D w tym miejscu.
 
Jak widać, do ukończenia Psychonauts 2 jeszcze długa droga, ale deweloperzy wykonali już pierwszy poważny krok, więc jak dalej tak pójdzie, to powinni się wyrobić na trzeci kwartał 2018 roku, kiedy to ma ukazać się finalne wydanie gry.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

342976949.png

 

Trójwymiarowa gra platformowa, będąca kontynuacją wydanego w 2005 roku Psychonauts studia Double Fine Productions.

 

Głównym bohaterem gry jest znany z pierwszej części telepata imieniem Raz, który specjalizuje się w wycieczkach do cudzych umysłów.

 

Zaproszony do centrali tytułowej organizacji, skupiającej ludzi o talentach parapsychicznych, odkrywa, że grupa ta znajduje się w poważnych tarapatach, a na jego barkach ... więcej o grze

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Żródło: http://www.gry-online.pl/



#12 fortyck

fortyck

    Administrator

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12438 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 50a Lasówka - Płaszów

Napisano 06 październik 2017 - 11:56

Poniżej są już wiadomości aktualne NA BIEŻĄCO



#13 fortyck

fortyck

    Administrator

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12438 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 50a Lasówka - Płaszów

Napisano 06 październik 2017 - 12:00

Psychonauts 2 nabiera kształtów

 

Studio Double Fine opublikowało nowy filmik poświęcony Psychonauts 2.

 

Materiał prezentuje fragment rozgrywki z wszystkimi (choć niedoszlifowanymi) elementami, które znajdą się w finalnej wersji gry.

 

Kiedy dwa lata temu studio Double Fine Productions zapowiedziało Psychonauts 2, wielu graczy zacierało ręce.

 

Oryginalne Psychonauts z 2005 roku to jeden z tych tytułów, które mimo kiepskiej sprzedaży obrosły kultem i zostały wysoko ocenione przez recenzentów (my przyznaliśmy grze notę 9/10).

 

O oczekiwaniach graczy świadczyło zebranie ponad 3,8 miliona dolarów w trakcie kampanii na Fig.co.

 

Jednak dopiero w czerwcu tego roku projekt wyszedł z fazy preprodukcji, a samą grę przedstawiono tylko dwa razy, i to w mocno fragmentarycznej formie.

 

Również nowy, 14-minutowy filmik udostępniony przez Double Fine nie skupia się w całości na prezentacji rozgrywki, ale stanowi ważny krok dla twórców.

 

 

Jak wyjaśniono we wpisie na blogu deweloperskim, The First Playable to obszar stworzony w celu sprawdzenia elementów Psychonauts 2, które na etapie preprodukcji były testowane oddzielnie.
 
Mamy więc wszystkie mechanizmy, sporą otwartą lokację, animacje, walkę, interfejs czy nawet urywane kwestie dialogowe i nieinteraktywną (i bardzo surową) scenkę.
 
Można więc uznać to za swego rodzaju wersję demonstracyjną, aczkolwiek deweloper zastrzega, że jest to de facto wersja prealfa i zespół wciąż czeka wiele pracy.
 
Niemniej lokacja – zresztą stworzona w oparciu o jedną z pierwszych grafik koncepcyjnych – trafi do pełnej wersji gry, choćby i bardzo zmieniona.
 
80515314.jpg
Psychonauts 2 powoli nabiera kształtów, ale zespół Double Fine czeka jeszcze sporo pracy.
 
Prócz tego w filmiku oraz wpisie wspomniano o projektowaniu wiarygodnie wyglądających kóz (z jakiegoś powodu twórcy uznali to za kluczowe zagadnienie) oraz nagrodach dla osób, które wsparły kampanię gry.
 
Ankieta na temat tych ostatnich ma zostać wysłana „już wkrótce”, lecz minie jeszcze nieco czasu, nim gracze otrzymają swoje bonusy.
 
Zaznaczono, że część z prezentów wymaga więcej czasu na przygotowanie lub wręcz ukończenia ostatecznej wersji gry, trzeba więc uzbroić się w cierpliwość.
 
Psychonauts 2 ukaże się w przyszłym roku na PC oraz konsolach Xbox One i PlayStation 4.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
342976949.png
 
Trójwymiarowa gra platformowa, będąca kontynuacją wydanego w 2005 roku Psychonauts studia Double Fine Productions.
 
Głównym bohaterem gry jest znany z pierwszej części telepata imieniem Raz, który specjalizuje się w wycieczkach do cudzych umysłów.
 
Zaproszony do centrali tytułowej organizacji, skupiającej ludzi o talentach parapsychicznych, odkrywa, że grupa ta znajduje się w poważnych tarapatach, a na jego barkach ... więcej o grze
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Żródło: http://www.gry-online.pl/






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych