Skocz do zawartości


Muzyka - ogólne


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
83 odpowiedzi w tym temacie

#21 Gość_Matys_*

Gość_Matys_*
  • Goście

Napisano 04 marzec 2007 - 14:20

to co w powyzszym poscie napisał cayman to prawda. nawet chyba za granica bardziej znaja tekie zespoly jak Hunter a w polsce nie za bradzo.
A teraz może z innej beczki: poezja śpiewana?? Ktos kojaży SDM albo Kaczmarskiego ?? :mrgreen:

#22 Gość_Cayman_*

Gość_Cayman_*
  • Goście

Napisano 04 marzec 2007 - 17:44

A teraz może z innej beczki: poezja śpiewana?? Ktos kojaży SDM albo Kaczmarskiego ?? :mrgreen:


SDM nie za bardzo (chyba że nie potrafię rozszyfrować skrótu). Ale Kaczmarskiego lubię bardzo. Zresztą rewelacyjnie kiedyś po swojemu zaśpiewał w Opolu "Obławę" Kukiz (jeśli ktoś chce mogę mu wysłać to na maila). A teraz reggae-owy Habakuk podobno chce wydać płytę z piosenkami Kaqczmarskiego.

A moją ulubioną płytą z tego gatunku jest dodana kiedyś do Gazety Wyborczej płyta Zbigniewa Preisnera "Głosy".

#23 Gość_Matys_*

Gość_Matys_*
  • Goście

Napisano 04 marzec 2007 - 19:07

"Głosy" też mam w domu płytka żeczywiście była w gazecie z okazji V rocznicy powstania PLUS gsm :mrgreen:
A SDM to oczywiscie Stare Dobre Małżeństwo :)

#24 Gość_Atterdag_*

Gość_Atterdag_*
  • Goście

Napisano 04 marzec 2007 - 20:06

SDM rządzi :)
Do piwka w górach...

A Kaczmarski to przecież klasyka....

#25 Gość_Matys_*

Gość_Matys_*
  • Goście

Napisano 05 marzec 2007 - 13:25

ale jak SDM w górach to tylko w Bieszczadach :) przy piosence "bieszcadzkie anioły" :mrgreen: zreszta tam czesto można spodkac skład SDMu
w ten czwartek koncert mają w C.K. Rotunda (C.K. w tym przypadku nie oznacza Cesarsko Królewski, tylko Centrum Kultury :mrgreen: )

#26 Gość_Matys_*

Gość_Matys_*
  • Goście

Napisano 09 marzec 2007 - 19:08

No, i na czwartkowym koncercie byłem :mrgreen:
Jak zwykle bylo pozytywnie, ale dokładnie tak samo jak ostatnio.
A 29 marca sobie pode na mystic tour - Hunter, Frontside, Virgin Snatch i Rootwater, co prawda żadngo z tych zespolow namietnie nie słucham, ale na koncert zawsze fajnie bedzie pojsc :mrgreen: a pozatym duzo znajomkow bedzie :mrgreen:

#27 Gość_Atterdag_*

Gość_Atterdag_*
  • Goście

Napisano 10 marzec 2007 - 20:25

Ja rozważam jeżeli dostanę do tego czasu kontrakt lub znajdę nową pracę ruszyć na Metalmanię :roll:

#28 yay0

yay0

    Kapral

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 46 postów
  • Lokalizacja:Kozłówek

Napisano 31 marzec 2007 - 11:16

A ja to lubie tez troche ol'rocka, szczególnie progresywneo, lubie tez funk, metal i wszystko co sie z tymi gatunkami wiąze. Zespoły jakich słucham, to moze tak z grubsza wymienie: King Crimson, Pink Floyd, Led Zeppelin, Primus (cośświetnego polecam), Frog Brigade, Les Claypool's fany band, Oysterhead, Sausage, TM Stevens, Buckethead, Victor Wooten, Jaco Pastorius, Marcus Miller, Mushroomhead. Z zamiłowania, hobby i takich tam to jestem basistą :) wiec nei dziwota ze słucham Millera, Pastoriusa, Stevensa, Claypoola :)

#29 Gość_Matys_*

Gość_Matys_*
  • Goście

Napisano 31 marzec 2007 - 18:13

Ooo King Crimson :mrgreen: też lubie, a ja z koleji pochwale sie że w wolnych chwilach pogrywam na gitarze klasycznej, super sprawa, ale w moim przypadku to straszna amatorszczyzna :P

#30 yay0

yay0

    Kapral

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 46 postów
  • Lokalizacja:Kozłówek

Napisano 03 kwiecień 2007 - 11:25

uczyłem sie dwa lata, w mdku na Beskidzkiej, jakbys mniał 200zł na rok i duza chetke do gry to zapraszam, nasprawde swietnie koles uczy grac :)

#31 Gość_Matys_*

Gość_Matys_*
  • Goście

Napisano 03 kwiecień 2007 - 16:59

ja tez sie ucze w mdk, ale tym na rejmonta :) podobna cena, tyle ze mnie panienka uczy :)

#32 yay0

yay0

    Kapral

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 46 postów
  • Lokalizacja:Kozłówek

Napisano 04 kwiecień 2007 - 12:44

Spytaj sie czy Krzysztofa Mazura kojarzy, jak nie to cieńka jest ;p

#33 Gość_Matys_*

Gość_Matys_*
  • Goście

Napisano 04 kwiecień 2007 - 18:15

ok :mrgreen: to pewnie jej były uczeń :P (bo babka juz ma troche lat)

#34 Gość_Atterdag_*

Gość_Atterdag_*
  • Goście

Napisano 04 kwiecień 2007 - 20:20

Ja przy najbliższej okazji idę szlifować głos :)

Póki co wystarcza mi niezła skala + b.niski bas na szkolonym wokalu i trochę ludowego białego śpiewu :D

Tyle że czuję potrzebę rozwijania się - już mi okazyjne próby nie wystarczają - trza mi nauczyciela z prawdziwego zdarzenia :)

#35 Gość_Matys_*

Gość_Matys_*
  • Goście

Napisano 08 kwiecień 2007 - 11:06

ho ho, no to jeszce trzeba znaleść kogoś na perkusje, i zespoł prawie gotowy :P :P

#36 Gość_Atterdag_*

Gość_Atterdag_*
  • Goście

Napisano 08 kwiecień 2007 - 20:31

Mieliśmy kiedyś w sekcji chiropterologicznej taki plan stworzenia fortecznego nurtu muzyki :D

#37 Gość_Matys_*

Gość_Matys_*
  • Goście

Napisano 09 kwiecień 2007 - 18:02

hehehe :mrgreen:
odgłosy strzelających mozdziezy, krzyk zbijanych ludzi walące sie mury poprzeplatane piesniami zołnierskimi w mocnym rockowym wykonaniu? :P

#38 Gość_Atterdag_*

Gość_Atterdag_*
  • Goście

Napisano 09 kwiecień 2007 - 22:30

Bliski jesteś idei zmieszania industrialu i ambientu z dużą wstawką wojennych sampli oraz dodatkiem ostrych, niemalże jadowicie brzmiących gitar :D

A z takich wojennych zespołów grających industrial (wniosek - z reguły bez gitar) jest austriacki KREUZWEG OST ;)

#39 yay0

yay0

    Kapral

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 46 postów
  • Lokalizacja:Kozłówek

Napisano 10 kwiecień 2007 - 17:51

Matys moj nauczyciel ma 52 lata :D

#40 Gość_Matys_*

Gość_Matys_*
  • Goście

Napisano 11 kwiecień 2007 - 12:18

no to niestety raczej go nie uczyła, bo ona troche młodsza :)




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych