Skocz do zawartości

Jak narazie ludzi malo


Gość Piter
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • 7 miesięcy temu...

Cześć ;) Przypadkiem tu trafiłam - tak się składa że uwielbiam krakowskie forty i strasznie się cieszę że jest taka strona i to nawet z forum. Aktualnie piszę z Fortu Skała gdzie studiuję, z kolei przez całą jesień roku poprzedniego mieszkałam w forcie Krępak na Bielanach. Nieźle, co? Znacie te budynki, mam nadzieję :)

 

pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...

witam serdecznie!

 

fortami krakowskimi interesuje sie od niedawna, a tutaj to moj pierwszy post..

 

czesto zagladalem na to forum i postanowilem sie zarejestrowac bo bardzo mnie to boli, ze na tak potrzebnym forum dla nas - krakowskich pasjonatow austriackich zabytkowych fortyfikacji jest tak malo ruchu...

 

praktycznie nikt nie pisze... a tak nie powinno byc!! na pewno zaglada tu wiele osob!

czyzby nikt nie mial nic do powiedzenia? :cry:

 

widzialem post niejakiego Kyrio, czy jakos tak... dlaczego Admin go usunal??

co prawda nie powinno sie tak pisac, ale jednak troche racji mial, smutne to wszystko...

 

tak w ogole to chcialem zapytac o cos innego...

bralem udzial w zeszla sobote w imprezie zorganizowanej przez jedno krakowskie stowarzyszenie historyczne w bodzowie - bylo super!

 

jako ze mialem wolny caly weekend, chcialem sie wybrac razem z Krągiem na wycieczke, zeby zaobaczyc jak Wasze towarzystwo sie bawi.. lecz niestety, nie znalazlem zadnej ifnformacji na temat zbiorki, godziny itp?

dlaczego tak robicie? przeciez podobno kazdy moze brac udzial w wycieczkach, a ja nie moglem...

teraz pozostaje mi tylko ogladanie zdjec w galeri :(

czy byliscie tez w Bodzowie? moze Was spotkalem tylko nie poznalem ze zdjec na stronce??

 

pozdrawiam

Marek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach