Skocz do zawartości


Fort 51 Rajsko (21.10.17)

 

foto i video 

 

 30 pażdziernika 2017


Zdjęcie

Aktualności (fakty i ploty) o moich grach PC i nie tylko


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1212 odpowiedzi w tym temacie

#21 fortyck

fortyck

    Administrator

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12304 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 50a Lasówka - Płaszów

Napisano 08 marzec 2013 - 14:03

Na kilka dni przed premierą gry StarCraft II: Heart of the Swarm studio Blizzard potwierdziło, że pracuje już nad StarCraft II: Legacy of the Void.

Jest to trzeci rozdział trylogii rozpoczętej przez StarCraft II: Wings of Liberty w 2010 roku.

Dustin Browder ze studia Blizzard potwierdził, że deweloper pracuje już nad grą StarCraft II: Legacy of Void.

Jest to trzeci, a zarazem ostatni epizod strategii czasu rzeczywistego StarCraft II.

Browder ujawnił, że rozpoczęto prace nad historią, scenariuszem i misjami do trybu dla jednego gracza w StarCraft II: Legacy of Void.

Dowiedzieliśmy się również, że w tej chwili grę przygotowuje ponad 80 pracowników Blizzarda zajmujących się dewelopingiem oraz setki testerów i osób odpowiedzialnych za scenki przerywnikowe, a także inne elementy nadchodzącej produkcji.

Dołączona grafika
Do premiery gry StarCraft II: Legacy of the Void pozostało jeszcze dużo czasu

Jest to dobra wiadomość dla fanów marki, aczkolwiek nie jest też żadnym zaskoczeniem.

Studio Blizzard zakończyło bowiem prace nad drugim epizodem, czyli StarCraft II: Heart of the Swarm (premiera 12 marca na PC).

Nic więc dziwnego, że w przygotowaniu jest ostatni rozdział StarCrafta II.

Na jego debiut poczekamy jeszcze długo (data wydania nie jest znana).


StarCraft II: Legacy of the Void to trzeci rozdział trylogii rozpoczętej przez StarCraft II: Wings of Liberty w 2010 roku.

Każda z trzech gier skupia się na przedstawieniu kampanii jednej ze stron konfliktu.

W przypadku StarCraft II: Legacy of the Void poznamy losy rasy Protossów.

Zmiany zajdą także w trybie multiplayer, ale na więcej szczegółów na temat nadchodzącej produkcji musimy jeszcze poczekać.

Żródło: http://www.gry-online.pl/

#22 fortyck

fortyck

    Administrator

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12304 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 50a Lasówka - Płaszów

Napisano 27 marzec 2013 - 23:47

Ubisoft przedstawia Watch Dogs z perspektywy miejskiego monitoringu.

I pokazuje, że możliwości igrania z otaczającym Aidena Pearce'a światem są niemal nieograniczone.

Dołączona grafika

Wielki Brat, czy raczej - sądząc po głosie - Wielka Siostra odkryła już, że Aiden Pearce potrafi obejść zabezpieczenia systemu kolekcjonującego wszelkie dane o wszystkim co się rusza (i nie tylko).

Nie wie jak, nie wie kiedy, wie, że ten człowiek potrafi zdobyć niedostępne dla szarego człowieka informacje i wykorzystać je.

Czy w słusznej sprawie?

Nie zawsze.

Raz powstrzyma bandytę, innym razem ucieknie ścigającym go stróżom prawa, demolując przy okazji ich radiowóz.

Pearce może oczywiście polegać na sile własnych mięśni, ale wszystko staje się prostsze, gdy umiejętnie wykorzystuje zdobycze technologiczne, bawiąc się otoczeniem jak kilkuletnie dziecko domkiem z lalkami.

Tak właśnie Watch Dogs jawi się na najnowszym gameplayu.

Przed odpaleniem przytrzymajcie szczęki, żeby potem nie musieć szukać ich na podłodze.

http://www.youtube.com/watch?v=GKBzS8N_bss


Żródło: http://www.gram.pl/

#23 fortyck

fortyck

    Administrator

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12304 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 50a Lasówka - Płaszów

Napisano 18 kwiecień 2013 - 19:58

Bethesda przygotowuje najprawdopodobniej grunt pod zapowiedź nowej gry.

Przedstawiciele firmy opublikowali w sieci tajemniczy filmik, który może zawierać wskazówki, pozwalające odgadnąć czym będzie ten tajemniczy tytuł.

Dołączona grafika

W ubiegłym tygodniu, wiceprezydent Bethesdy, Pete Hines, w rozmowie z serwisem OXM zapewnił, że w najbliższym czasie powinniśmy spodziewać się zapowiedzi nowych gier od wydawcy, mających zelektryzować graczy.

Dziś za pośrednictwem mobilnej aplikacji Vime, firma opublikowała krótki i zapętlony filmik, na którym zobaczymy zdjęcia wyświetlane na ścianie za pośrednictwem rzutnika.

Przedstawiają one poskręcany drut kolczasty i płytę winylową, która jak wskazują niektórzy z komentujących, jest nagraniem jednego najpopularniejszych klasycznych utworów Jana Sebastiana Bacha – Arii na strunie G z orkiestrowej Suity nr 3.

Informację tę powinniśmy traktować więc najpewniej jako wskazówkę.

Bez wątpienia filmik jest pierwszym etapem kampanii przygotowującej grunt do zapowiedzi nowej produkcji.

Otwartym pozostaje pytanie – czy poznamy jej tytuł i jakieś konkretne szczegóły, jeszcze przed czerwcowymi targami E3.

Jeżeli przyjrzymy się plotkom i wieściom wypływającym z Bethesdy w ostatnich latach, dość łatwo i szybko ułożymy listę potencjalnych gier, z którymi może być związany krótki teaser.

Najbardziej oczywistym wyborem będzie nowa odsłona The Elder Scrolls.

Biorąc jednak pod uwagę, że dopiero co pełną parą ruszają prace na kontynuacją tej serii, a w planach na ten rok jest już The Elder Scrolls Online, to chyba najmniej prawdopodobna opcja.

Drugim tytułem w kolejce jest Fallout 4.

Niestety i ten wybór jest najpewniej nietrafny.

W odpowiedzi na twitterowe pytanie jednego z fanów czy opublikowany materiał dotyczy postapokaliptycznego cyklu, Pete Hines stwierdził z pewnością, że nie.

Niewykluczone więc, że może chodzić o grę Prey 2, Dooma 4, kontynuację Dishonored lub zupełnie nową markę.

Najprawdopodobniej film związany jest jednak z projektem o kodowej nazwie Zwei, o którym pisaliśmy rok temu.

Tytuł ma być klasycznym survival-horrorem, tworzonym przez studio Tango Gameworks, na którego czele stoi legendarny twórca Resident Evil, Shinji Mikami.

Do tej pory deweloperzy opublikowali tylko jedną grafikę koncepcyjną, nie dostarczając żadnych szczegółów dotyczących produkcji.

Dołączona grafika
Jedyna opublikowana do tej pory grafika koncepcyjna pochodząca z Zwei

Żródło: http://www.gry-online.pl/

#24 fortyck

fortyck

    Administrator

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12304 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 50a Lasówka - Płaszów

Napisano 18 kwiecień 2013 - 20:05

Wydawca serii The Elder Scrolls i Fallout zaprezentował kolejny krótki filmik, który jest najprawdopodobniej częścią kampanii marketingowej przed ogłoszeniem następnego projektu.

Poprzednie nagranie ujawniono dwa dni temu, co może wskazywać, że zapowiedź nastąpi już niedługo.

Dołączona grafika
Płonące słoneczniki Bethesdy. Van Gogh byłby dumny.

Nowa gra z serii Fallout?

Kolejny Wolfenstein?

Doom 4 lub restart marketingowy Prey 2?

A może serial osadzony w uniwersum, w którym „wojna nigdy się nie kończy”?

Wprawdzie nowy filmik, ujawniony przez firmę Bethesda w serwisie Vine, pozostawia więcej pytań niż odpowiedzi, ale jedno jest pewne: prezentacja projektu amerykańskiego producenta i wydawcy gier nastąpi zapewne już wkrótce.Po wtorkowym drucie kolczastym i płycie winylowej przyszła kolej na płonące słoneczniki i tajemniczą figurę, przypatrującą się im na drugim planie.

Styl i jakość nagrania przywodzi na myśl iście postapokaliptyczne klimaty, ale to wciąż za mało, aby powiedzieć coś pewnego o szykowanym przez Bethesdę projekcie.

Możemy być pewni jednego: spółka nie zasypia gruszek w popiele.

Nieco ponad tydzień temu Pete Hines, twarz Bethesdy i wiceprezes odpowiedzialny za PR i marketing, powiedział podczas nagrywania podcastu OXM, że „w tym roku będzie o nas bardzo głośno” w porównaniu z 2012 rokiem i „ludzie zareagują z entuzjazmem na wieść o tym, nad czym pracujemy; zamierzamy wyznaczyć nowe granice”.

Pozostaje nam więc nic innego, jak uzbroić się w cierpliwość… lub odpalić Dishonored i wcielić się w zabójcę Dauda w nowym DLC The Knife of Dunwall – być może w ten sposób lepiej zniesiemy mozolne wyczekiwanie.



Wybrane ostatnie doniesienia o firmach Bethesda i ZeniMax Media

  • Pierwszy krótki, tajemniczy filmik zaprezentowano przed dwoma dniami;
  • Z początkiem tygodnia deweloper poinformował, że Skyrim nie otrzyma więcej DLC;
  • W lutym podobno wznowiono prace nad nowym tytułem z serii Wolfenstein;
  • W styczniu Bethesda zarejestrowała znak towarowy dla serialu telewizyjnego opartego na serii Fallout.
Żródło: http://www.gry-online.pl/

#25 fortyck

fortyck

    Administrator

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12304 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 50a Lasówka - Płaszów

Napisano 18 kwiecień 2013 - 20:11

Firma Bethesda opublikowała ostatni krótki teaser, związany z nową grą wydawcy.

Tajemnica, którą skrywają pojawiające się od wtorku filmy, ma zostać wyjaśniona najprawdopodobniej już jutro.

Dołączona grafika
Już jutro powinniśmy dowiedzieć się jaka tajemnica kryje się za filmami

We wtorek, za pośrednictwem mobilnej aplikacji Vime, Bethesda opublikowała zapętlony i krótki klip wideo, który najprawdopodobniej jest w jakiś sposób związany z nadchodzącym nowym tytułem wydawcy.

Zobaczyć mogliśmy na nim płytę winylową oraz poskręcany drut kolczasty.

Dzień później firma udostępniła drugi teaser, przedstawiający płonący słonecznik.

Dziś ukazał się trzeci filmik, na którym zobaczymy niezidentyfikowane sylwetki, a w tle wysokie okno, najpewniej należące do jakiegoś klasycystycznego budynku, willi lub pałacu.

Wiele wskazuje na to, że już jutro dowiemy się co stoi za tymi materiałami.

I poznamy odpowiedź na pytanie – czy rzeczywiście chodzi o grę lub coś zupełnie innego.

Komentarz przy najnowszym poście zapowiada bowiem, że tajemnica zostanie rozwiązana już jutro na łamach serwisu IGN.

Trzymamy więc rękę na pulsie i czekamy na dalsze informacje.

Fani marek należących do amerykańskiego wydawcy spekulują czego mogą dotyczyć filmy.

Największe oczekiwania w tej chwili związane są oczywiście z serią Fallout, chociaż przedstawiciel Bethesdy stwierdził już jednak, że klipy niekoniecznie dotyczą postapokaliptycznego cyklu.

Jak zwróciliśmy uwagę dwa dni temu, najprawdopodobniej chodzi więc o Zwei, survival-horror twórcy Resident Evil, do którego z pewnością pasowałaby klimat materiałów z Vime oraz występujące w nich elementy.

Niewykluczona jednak nadal jest zapowiedź kolejnego Wolfensteina, Dooma lub ujawnienie nowych szczegółów dotyczących Prey 2.
Żródło: http://www.gry-online.pl/

#26 fortyck

fortyck

    Administrator

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12304 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 50a Lasówka - Płaszów

Napisano 23 kwiecień 2013 - 11:27

Zakończył się kolejny etap licytacji majątku należącego do upadłego THQ.

Tym razem największe zakupy zrobiła firma Nordic Games i to właśnie w jej ręce trafiła większość gier.

Dołączona grafika
Według wcześniejszych zapowiedzi do przetargu o Darksiders stanąć miał Crytek USA, w którym pracują teraz twórcy marki.

Spodziewano się, że to właśnie ta firma zostanie nowym właścicielem tej serii.

Zakupy zrobione przez Nordic Games łącznie opiewają na kwotę 4,9 miliona dolarów.

Za tę cenę firma nabyła łącznie 150 indywidualnych SKU, wśród których znalazły się takie marki jak Darksiders, Red Faction, Juiced, MX vs. ATV, Destroy All Humans! czy Supreme Commander.

Jeżeli nie kojarzycie nazwy nowego nabywcy to przypominamy, że był on odpowiedzialny za wypuszczenie na rynek m.in. The Book of Unwritten Tales, pecetowej wersji Alana Wake'a czy Painkiller HD.

Sfinalizowanie transakcji oczekiwane jest 13. maja.

- W dłuższej perspektywie mamy zamiar raczej współpracować z oryginalnymi twórcami lub najlepszymi możliwymi deweloperami, zamiast tworzyć sequele czy dodatkową zawartość dla tych tytułów.

Będziemy uważać, by nie rzucić się od razu na kilka wielomilionowych projektów finansowanych z naszej kieszeni.

Będziemy chcieli kontynuować naszą dogłębną analizę każdej marki i w uważny sposób dobrać model finansowania nowych elementów dla nabytych przez nas serii - powiedział dyrektor wykonawczy Nordic Games Group AB, Lars Wingefors.

Wygląda więc na to, że Nordic Games przede wszystkim będzie zorientowane na zlecanie prac zewnętrznym deweloperom oraz dokładne przeliczanie cyferek - wszystko po to, by się nie przeliczyć i za jakiś czas nie skończyć jak THQ.

Warto zauważyć, że na tej samej aukcji Homeworld trafiło w ręce Gearbox, a prawa do Drawn to Life oraz następcy w postaci The Next Chapter za kwotę 300 tysięcy dolarów nabyło 505 Games.

Co ciekawe, wbrew wcześniejszym zapowiedzią, Crytek USA nie nabył praw do Darksiders.

Żródło: http://www.gram.pl/

#27 fortyck

fortyck

    Administrator

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12304 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 50a Lasówka - Płaszów

Napisano 29 kwiecień 2013 - 12:18

Dołączona grafika
Call of Duty: Ghosts

Kolejna porcja plotek o nowym Call of Duty.

Ciekawych, konkretnych i całkiem wiarygodnych.

Informator serwisu IGN twierdzi, że widział materiały promocyjne „nowego Call of Duty” przeznaczone dla sieci GameStop, które mają pojawić się w oddziałach tego sprzedawcy już 1 maja.

To oznaczałoby, że tego samego dnia (lub wcześniej - dziś lub jutro) Activision zechce zapowiedzieć grę – a przynajmniej jakoś ją zajawić.

Byłoby to zgodne z wcześniejszymi kampaniami promocyjnymi gier z serii Call of Duty – co prawda ostatnio pierwsze informacje przynosił (kontrolowany/niekontrolowany?) przeciek (podobny DO TEGO, ale bogatszy w detale), ale zwykle działo się to właśnie na przełomie kwietnia/maja, zawsze też najpierw był krótki teaser, a potem trailer i trochę detali.

Na wspomnianym materiale promocyjnym pojawia się tekst, który potwierdza tytuł Call of Duty: Ghosts, wskazuje Infinity Ward jako developera i zapowiada „całkiem nowe doświadczenia [...] napędzane przez nowy next-genowy silnik Call of Duty”.

O, i to budzi naszą ciekawość...


Żródło: http://www.cdaction.pl/

#28 fortyck

fortyck

    Administrator

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12304 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 50a Lasówka - Płaszów

Napisano 30 kwiecień 2013 - 08:53

Na oficjalnej stronie Call of Duty pojawiły się wskazówki dotyczące kolejnej odsłony cyklu.

Odwiedzający mogą podziwiać obrazek przedstawiający czaszkę, stworzony metodą kolażu ze zdjęć profilowych setek fanów serii.

Z dnia na dzień coraz bardziej pewne staje się to, że tegoroczna odsłona flagowego FPS-a firmy Activision naprawdę będzie nosiła tytuł Call of Duty: Ghosts.

Poszlaki sugerujące „istnienie duchów” pojawiły się na oficjalnej stronie serii.

Witryna zabiera odwiedzających pod adres http://www.callofduty.com/______ – sześć znaków podkreślenia wskazuje tyleż samo liter, co w słowie „ghosts”.

Tam znajdziemy obrazek przypominający czaszkę, złożony z setek mniejszych zdjęć profilowych (z Facebooka lub Twittera) osób, które zgłosiły się do zabawy w odkrywanie kolażu.

Zanim doszło do odsłonięcia grafiki, jeden z użytkowników forum NeoGAF znalazł poniższe zdjęcie w kodzie źródłowym strony:

O Call of Duty: Ghosts usłyszeliśmy po raz pierwszy w ubiegłym tygodniu, kiedy gra pojawiła się w ofercie sklepu internetowego Tesco.

Karta produkcji szybko zniknęła, ale powróciła na jakiś czas, uaktualniona o nowe szczegóły – tytuł ma podobno wprowadzić świeżą historię i bohaterów, opierać się na nowym silniku, dostosowanym do potrzeb konsol następnej generacji, a jego premiera miałaby odbyć się 4 listopada 2013 roku.

Mniej konkretne plotki na temat następnej części serii krążyły już od kilku miesięcy.

Według wczesnych pogłosek, gra będzie bardziej niż do tej pory stawiała na ciche manewry.

Czy jest szansa, że Ghosts wydobędzie taktyczną stronę Call of Duty?

Całkiem możliwe, że oficjalnej zapowiedzi nowego Call of Duty doczekamy się już jutro.

Wskazywałby na to zdjęcie ze sklepu sieci GameStop w Hiszpanii, opublikowane przes serwis IGN.

Zawiera ono instrukcje dotyczące materiałów promocyjnych nieujawnionej gry z cyklu Call of Duty, które mają zostać pokazane 1 maja.

Tego samego dnia w zeszłym roku zapowiedziany został Call of Duty: Black Ops II.


Żródło: http://www.gry-online.pl/



#29 fortyck

fortyck

    Administrator

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12304 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 50a Lasówka - Płaszów

Napisano 07 maj 2013 - 08:52

Bethesda nie spoczywa na laurach - najpierw The Evil Within, teraz zapowiedź kolejnej gry w stosunkowo krótkim odstępie czasu.

Na oficjalnym Twitterze firmy udostępniono kilka tajemniczych obrazków, które mogą sugerować powrót serii Wolfenstein.

Dołączona grafika
Grafiki udostępnione przez firmę Bethesda

Firma Bethesda opublikowała na swoim twitterowym profilu trzy tajemnicze obrazki, które podpisano 1960 rokiem.

Bardzo możliwe, że chodzi albo o czas akcji, albo nawet podtytuł gry.

Czyżby był to tzw. Project Tungsten, wcześniej traktowany jako kolejna część serii Wolfenstein?

Tungsten to wolfram – srebrzystobiały, ciężki i bardzo twardy metal, co by odpowiadało temu, co zaprezentowano na ilustracjach.

Dołączona grafika
Widzę światło, światło widzę!

Już teraz poinformowano, że nie chodzi o żadną markę związaną ze studiem Bethesda Softworks (The Elder Scrolls i Fallout).

Zresztą pokazane obrazki raczej na to nie wskazują – pod względem klimatu najbardziej zdają się przypominać cykl Wolfenstein.

Dołączona grafika
Grunt to odpowiednie uzbrojenie

Warto odnotować, że do firmy ZeniMax w 2010 roku dołączyło studio MachineGames, składające się z doświadczonych twórców pracujących m.in. nad Kronikami Riddicka: Ucieczka z Butcher Bay.

Nazwę zespołu deweloperskiego przemianowano na ZeniMax Sweden AB – rzekomo pracuje on nad nowym Wolfensteinem na silniku id Tech 5 od dłuższego czasu.

Przypomnijmy jeszcze, że domena wolfenstein.com ciągle należy do ZeniMax, a ostatni raz została zaktualizowana 30 maja 2012 roku.

Do tej pory nie ujawniono oficjalnie, nad czym pracuje nabyte trzy lata temu studio.

Czyżby niedługo miało się to zmienić?

Pete Hines, wiceprezes Bethesdy, jakiś czas temu nie zaprzeczył, że w bieżącym roku firma planuje narobić więcej „szumu” niż w ubiegłym.

Wystarczy wspomnieć, że raptem parę tygodni temu oficjalnie zaprezentowano The Evil Within – survival horror Shinjiego Mikamiego, ojca serii Resident Evil, a wygląda na to, iż to dopiero początek dużych zapowiedzi, których częścią jest prawdopodobnie kolejny Wolfenstein.

Dołączona grafika
Czy akcja gry będzie dziać się w 1960 roku?

Gra ma zostać wkrótce ujawniona na łamach portalu Gamespot.

Bethesda pod swoimi skrzydłami skrywa więcej bardzo oczekiwanych przez graczy marek, w tym niezapowiedziany tytuł, nad którym pracuje Battlecry Studios, oraz przede wszystkim Doom 4 i Prey 2.

Dołączona grafika


Marka Wolfenstein rozpoczęła swoją ekspansję na rynku gier wideo w 1981 roku.


Wtedy debiutowała gra Castle Wolfenstein autorstwa Muse Sofware, która doczekała się kilka lat później kontynuacji zatytułowanej Beyond Castle Wolfenstein.


Najwięcej graczy jednak kojarzy serię z produkcji id Software – Wolfensteina 3D z 1992 roku, która stała się wręcz przełomem w świecie gier wideo.


Do tej pory tytuł uważany jest za jeden z najważniejszych FPS-ów w historii branży – w zeszłym roku skończył 20 lat, poświęciliśmy temu wspominkowy artykuł.


B.J. Blazkowicz, bohater cyklu, na fali popularności pojawił się kilka miesięcy później w Spear of Destiny, którego opracowanie id Software zleciło ekipie z FormGen.


Gracze byli zmuszeni czekać na pełnoprawną kontynuację aż do 2001 roku.


Return to Castle Wolfenstein, bo o tym tytule mowa, został stworzony przez Gray Matter Interactive Studios i okazał się godną kontynuacją legendarnej serii, o czym więcej możecie przeczytać w naszej recenzji.


Ostatnia część przygód B.J. Blazkowicza narodziła się w 2009 roku w studiu Raven Software, odpowiedzialnym wcześniej za takie gry jak Heretic, Soldier of Fortune, Star Wars Jedi Knight II: Jedi Outcast czy Quake 4.


Nazwano ją po prostu Wolfenstein – cztery lata temu słuch o serii zaginął.


Przypuszcza się, że nad następcą pracuje szwedzki oddział ZeniMax – w najbliższym czasie powinniśmy się przekonać, czy faktycznie udostępnione przez Bethesdę grafiki dotyczą tej popularnej serii strzelanin FPP z akcją osadzoną podczas II wojny światowej, podlaną klimatami science-fiction.



Żródło: http://www.gry-online.pl/

#30 fortyck

fortyck

    Administrator

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12304 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 50a Lasówka - Płaszów

Napisano 09 maj 2013 - 12:05

Pojawiły się pogłoski, że powstaje nowa gra z serii Shadow Warrior.

Ze wskazówek wynika, że przygotuje ją polskie studio Flying Wild Hog (Hard Reset) oraz wydawca Digital Devolver (Hotline Miami).
 

13591930.jpg
Polacy przypomną świetnego Shadow Warrior?

Polskie studio Flying Wild Hog być może pracuje nad grą z serii Shadow Warrior dla niezależnego wydawcy Devolver Digital – taki wniosek można wyciągnąć z poszlak, jakie pojawiły się w sieci w tym tygodniu.

Zacznijmy od tego, że platforma Greenlight na Steamie wzbogaciła się o nową, tajemniczą propozycję: Blade Analyzer Pro.

Aplikację rzekomo identyfikującą ostrza wszelkiej maści przygotowała Zilla Enterprises, korporacja znana właśnie z kultowej gry Shadow Warrior.

W jaki sposób można powiązać Blade Analyzer Pro ze wspomnianymi firmami?

Po pierwsze, filmik reklamujący „aplikację” został opublikowany na koncie Devolver Digital, wydawcy, który zasłynął wydaniem Hotline Miami.

Po drugie, w materiale ukryto logo polskiego studia Flying Wild Hog – widać je przez praktycznie całą długość filmu w prawym górnym rogu.

Ponadto Zilla Enterprises opublikowała wpis zatytułowany „Latająca Dzika Świnia”, czyli tłumaczenie nazwy dewelopera.

Kolejnym potwierdzeniem faktu, że grę przygotowują Polacy jest strona shadowwarrior.com, a raczej powiązany z nią katalog FTP (otwarty do wglądu dla wszystkich zainteresowanych).

Z jego poziomu można obejrzeć dwa obrazki – jeden prezentujący pustą lokację/tło, a drugi przedstawiciela japońskiej mafii – oraz loga zainteresowanych firm.

Nazwy plików, czyli „devoler-logo.png” oraz „flying-wild-hog-logo.png” nie pozostawiają żadnych wątpliwości.



Powyższe informacje nie zostały potwierdzone (jeśli nie liczyć ujawnienia „współpracy” między Devolver Digital a Zilla Enterprises), więc traktujemy je jako pogłoski.

Niewątpliwie jednak studio Flying Wild Hog nadaje się do przypomnienia świetnej marki, bo zasłynęło strzelanką pierwszoosobową Hard Reset, odwołującą się do legend gatunku.

Czekamy na komentarz w sprawie powyższych odkryć i liczymy, że zostaną one potwierdzone.

Oznaczałoby to, że w Polsce powstaje kolejny ciekawy projekt.


Aktualizacja: Poprosiliśmy o komentarz firmę Devolver Digital.

Wydawca udzielił dość lakonicznej odpowiedzi: „więcej informacji w tym miesiącu”.

Do końca maja wszystko powinno się więc wyjaśnić.
 

13591899.jpg

Shadow Warrior to gra studia 3D Realms z 1997 roku, zbudowana przy pomocy silnika Build, który napędzał także Duke Nukem 3D.


W produkcji wcielaliśmy się w tytułowego wojownika Lo Wanga walczącego ze złą korporacją Zilla Enterprises.


Shadow Warrior cechował się ogromną porcją humoru, wieloma nawiązaniami popkulturowymi oraz zręcznościową walką z wykorzystaniem typowych gadżetów ninja (katany, czy shurikenów).


Żródło: http://www.gry-online.pl/



#31 fortyck

fortyck

    Administrator

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12304 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 50a Lasówka - Płaszów

Napisano 09 maj 2013 - 19:28

283981_602454356451684_1100129139_n.jpg?

A jednak... studio Flying Wild Hog potwierdziło na swoim oficjalnym profilu (adres poniżej) na Facebook, że pracuje wspólnie z Devolver Digital nad nową odsłoną Shadow Warrior.

Żródło: https://www.facebook.com/FlyingWildHog



#32 fortyck

fortyck

    Administrator

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12304 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 50a Lasówka - Płaszów

Napisano 10 maj 2013 - 11:06

Studio Flying Wild Hog, znane z przyzwoitej strzelanki Hard Reset, potwierdziło na Facebooku, że pracuje z firmą Devolver Digital nad nową odsłoną kultowej gry Shadow Warrior.

Polskie studio Flying Wild Hog poinformowało na Facebooku, że tworzy nową odsłonę gry Shadow Warrior.

Projekt powstaje we współpracy z firmą Devolver Digital, wydawcą głośnej gry niezależnej – Hotline Miami.

Niestety na ten czas nie posiadamy większej ilości informacji.

Co prawda, uruchomiono oficjalną stronę produkcji, ale obecnie świeci ona pustkami.

Dołączona grafika
Shadow Warrior potwierdzone na Facebooku.

Pierwsze plotki na temat tej produkcji pojawiły się wczoraj i jak widać dość szybko zostały potwierdzone przez samego dewelopera.

Niestety nie pokuszono się nawet o ujawnienie platform docelowych.

Więcej informacji o nowej grze mamy poznać w najbliższym czasie.

Shadow Warrior to pierwszoosobowa strzelanka stworzona przez kultowe studio 3D Realms.

Gra została wydana przez firmę GT Interactive w maju 1997 roku.

Produkcja korzystała z usprawnionej technologii znanej z innego, klasycznego już tytułu - Duke Nukem 3D.

Historia opowiada o niejakim Lo Wangu, pracującym jako ochroniarz w korporacji Zilla Enterprises, która planowała podbić Japonię używając do tego celu strasznych stworów.

Gdy Lo się o tym dowiedział, rzucił pracę, a jego szef rozpętał z nim wojnę wysyłając na sprawnego zabójcę kilka potworów.

Rozgrywkę może wyobrazić sobie każdy, kto grał w Duke Nukem 3D, gdyż Shadow Warrior jest niemalże klonem tego tytułu.

Dołączona grafika
Więcej informacji na temat Shadow Warrior poznamy w najbliższym czasie.


Studio Flying Wild Hog zostało założone w 2009 roku przez byłych pracowników takich firm jak CD Projekt Red i City Interactive.


Deweloper zasłynął strzelanką Hard Reset z września 2011 roku.


Gra zebrała przyzwoite oceny na całym świecie, osiągając średnią na serwisie Metacritic wynoszącą 73 punkty.


Z naszą opinią dotyczącą tej produkcji zapoznacie się w tym miejscu.


Żródło: http://www.gry-online.pl/

#33 fortyck

fortyck

    Administrator

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12304 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 50a Lasówka - Płaszów

Napisano 06 czerwiec 2013 - 12:33

Prey 2 raz powstaje, raz nie powstaje.

Melodramatu związanego z kontynuacją strzelaniny w klimatach science-fiction nie ma końca.

Dzisiaj dotarły do nas kolejne interesujące pogłoski dotyczące studia odpowiedzialnego za grę oraz firmy Bethesda.

Dołączona grafika
Human Head Studios pożegnało się już dawno z Prey 2?

Prey 2 to gra, która miała wyjść pierwotnie w 2012 roku.

Dlaczego jej jeszcze nie ujrzeliśmy?

Rąbka tajemnicy uchylliły anonimowe źródła serwisu IGN.

Według nich firma Bethesda zamierzała nabyć studio Human Head, ale ostatecznie do tego nie doszło.

Co więcej, wydawca Prey 2 obiecał twórcom wydłużenie procesu produkcyjnego, żeby ci mogli dopracować poszczególne elementy rozgrywki, które w większości były już opracowane, i wydać tytuł zgodnie z planem – w 2012 roku.

W kolejnych miesiącach Bethesda przestała wywiązywać się z obietnic, a nawet odmówiła dalszego wsparcia finansowego projektu.

Jak twierdzi jeden z informatorów: „Prey 2 był jedyną grą, nad którą studio Human Head mogło prawnie pracować, przynajmniej do czasu wygaśnięcia aktualnej wówczas umowy – aby wypełnić czymś czas, twórcy współpracowali przy takich produkcjach jak BioShock Infinite czy Defiance”.

W końcu, jeśli kontynuacja strzelaniny science-fiction kiedykolwiek miałaby ukazać się, to twórcy potrzebowali pieniędzy na jej dokończenie.

Konflikt między Human Head Studios i Bethesdą jeszcze bardziej się zaostrzył.

Producent poprosił wydawcę o dodatkowe fundusze i więcej czasu, natomiast wydawca skwitował ich tym, żeby wywiązali się z tego, co zostało zawarte w umowie.

Jedno ze źródeł serwisu IGN stwierdziło, że firma Bethesda „pomyślała, że może zapędzić Human Head w kozi róg” i co za tym idzie – wykupić studio za grosze.

A zainteresowanie nabyciem było, gdyż deweloper „jako jeden z nielicznych miał obycie z technologią id Software”, którą nawet potrafił udoskonalić – przekonywał informator.

Dołączona grafika
Tak miał wyglądać Prey 2 w wykonaniu Human Head.

Pytanie, jak teraz będzie wyglądał?



Producent znany z takich tytułów jak Rune czy Dead Man’s Hand nie zamierzał jednak bratać się z koncernem, który „wyzyskuje do cna swoich pracowników”.

Jak dowiedzieliśmy się kilka dni temu, Bethesda zleciła najprawdopodobniej prace nowemu studiu – Arkane, które stworzyło ostatnio bardzo dobre Dishonored.

Tak na marginesie warto dodać, że w międzyczasie Prey 2 przeskakiwał z rąk jednego zespołu deweloperskiego do rąk drugiego (od Rebellionu do Obsidian Entertainment), o czym więcej przeczytacie w naszym newsie.

Co w takim razie stało się z Human Head?

Jak wynika z wpisu w CV Nathana Cheevera, jednego z byłych projektantów odpowiedzialnych za niedoszłą kontynuację Prey, studio pracuje nad niezapowiedzianą grą z otwartym światem i akcją osadzoną w słynnym europejskim mieście, zapewne już dla nowego wydawcy.

Dołączona grafika
Wpis w CV jednego z byłych pracowników Human Head Studios (źródło: All Games Beta)

Czym w ogóle miał być Prey 2, a czym prawdopodobnie nie będzie?

W momencie zapowiedzi tytułu zaplanowano całkowite przeobrażenie rozgrywki, jaką znaliśmy z oryginału wydanego w 2006 roku.

Zamiast liniowej strzelaniny, mieliśmy otrzymać otwarty świat, brak portali i zmiennej grawitacji, czyli elementów charakterystycznych dla „jedynki”, a nawet główny bohater miał być zupełnie inny.

Jeszcze na długo przed planowanym terminem wydania chwalono się tym, jak Prey 2 będzie różnił się od pierwowzoru.

Chociaż 2011 rok obfitował w szczegółowe informacje o produkcji, to w kolejnych miesiącach zaprzestano wręcz mówić o grze, jakby w ogóle nie istniała.

Do czasu, gdyż w marcu 2012 roku pojawiły się pierwsze pogłoski o tym, że przyszłość Prey 2 nie jest tak pewna, jak mogło się wydawać.

Plotki częściowo się potwierdziły, bo choć projektu nie anulowano, to premierę znacznie przesunięto.

A to zaledwie wierzchołek góry lodowej.

Wkrótce po ogłoszeniu firmy Bethesda zaczęły wypływać nieoficjalne informacje sugerujące, że Human Head Studios, twórcy serii Prey, nie pracują już nad grą.

Wydawca kilkukrotnie uspokajał i dementował, że kontynuacja strzelaniny z 2006 roku nadal jest w produkcji, ale z drugiej strony – w ubiegłym roku pracownik Human Head zdradził, iż jednak prace zostały wstrzymane.



Mamy niemal połowę 2013 roku.

Tak jak Prey 2 na rynku nie było, tak nadal nie ma i raczej prędko się to nie zmieni, gdyż Arkane Studios zlecono ponoć stworzenie gry od podstaw.

Ostatnie tygodnie przyniosły pikantne szczegóły dotyczące zawikłanej historii, jak donoszą nieoficjalne źródła, byłej od dłuższego czasu produkcji Human Head Studios.

Co na te wszystkie zarzuty odpowiedziała firma Bethesda?

„Jak informowaliśmy wcześniej, przesunęliśmy premierę Prey 2, ponieważ nie byliśmy usatysfakcjonowani rezultatami i gra nie odpowiadała naszym standardom jakości.

Poza tym nie mamy nic więcej do dodania”.

Dołączona grafika
Human Head vs Bethesda – zażarte starcie, którego wynikiem jest odsunięcie studia od pracy nad Prey 2

Jak ta historia się skończy?

Oby dobrze, wszak Arkane Studios udowodniło takimi tytułami jak ARX Fatalis, Dark Messiah of Might and Magic czy Dishonored, że potrafi zrobić porządną produkcję, którą warto wypatrywać na horyzoncie.

Można tylko żałować, że nie zobaczymy finalnego obrazu gry, jaką wykreowało Human Head Studios.

Gry, która podobno była praktycznie na ukończeniu.

Szkoda, pozostaje wierzyć, że jeśli faktycznie podane informacje mają pokrycie z rzeczywistością, to następcy Human Head spiszą się na tyle dobrze, iż otrzymamy produkt co najmniej tak udany jak pierwsza część Prey.

Tylko, jak przypuszczamy, dużo wody upłynie w Wiśle, zanim ujrzymy cokolwiek nowego w związku z kontynuacją tytułu z 2006 roku.
Żródło: http://www.gry-online.pl/

#34 fortyck

fortyck

    Administrator

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12304 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 50a Lasówka - Płaszów

Napisano 07 czerwiec 2013 - 11:35

Wystartowała promocja The Humble Serious Sam Bundle, w ramach której można tanio kupić zestaw obejmujący wszystkie odsłony serii.

Uzyskane w trakcie akcji środki pójdą na wyprodukowanie gry Serious Sam 4.



Na serwisie The Humble Bundle wystartowała nowa tygodniowa promocja.

Tym razem akcja objęła gry z serii Serious Sam.

Wpłacając dowolną kwotę otrzymacie:
  • Serious Sam HD: The First Encounter
  • Serious Sam HD: The Second Encounter
  • Serious Sam: The Random Encounter
  • Serious Sam Double D
  • Serious Sam: Kamikaze Attack
  • Serious Sam Public Test 2 (wczesna wersja pierwszej odsłony serii)

Warto jednak wyłożyć większą sumę, gdyż w nagrodę za przebicie średniej (w chwili pisania tej wiadomości wynosi ona 4,20 dolary, czyli niecałe 14 zł) otrzymacie również gry:
  • Serious Sam 3: BFE
  • Serious Sam 2

Z produkcji biorących udział w promocji kody umożliwiające aktywację na serwisie Steam posiadają Serious Sam HD: The First Encounter, Serious Sam HD: The Second Encounter, Serious Sam 2 oraz Serious Sam 3: BFE.

Wyprzedaż na Humble Bundle potrwa do 13 czerwca.

Co ciekawe, studio Croteam zorganizował promocję w celu zgromadzenia środków potrzebnych do wyprodukowania kolejnej odsłony serii, czyli Serious Sam 4.

Niestety, na razie nie wiemy prawie nic na temat tego projektu.

Twórcy podzielili się jedynie poniższym obrazkiem i informacją, że premiera zaplanowana została na przyszły rok.

Dołączona grafika

Żródło: http://www.gry-online.pl/

#35 fortyck

fortyck

    Administrator

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12304 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 50a Lasówka - Płaszów

Napisano 07 czerwiec 2013 - 12:09

Koncern Square Enix potwierdził redakcji serwisu VG247, że Nosgoth faktycznie istnieje i jest w produkcji.

Za grę jednak nie odpowiada studio Crystal Dynamics, a jedyne, co łączy serię Legacy of Kain z nowym tytułem, to uniwersum.

Aktualizacja: Square Enix potwierdziło, że Nosgoth to gra multiplayer.

Niestety, nie podano żadnych szczegółów.



O grze Nosgoth plotkuje się od kilku miesięcy.

W lutym tego roku firma Square Enix zarejestrowała domenę warfornosgoth, z kolei w maju przypuszczano, że tytuł powstaje w studiu Crystal Dynamics, odpowiedzialnym za lwią część cyklu Legacy of Kain.

Jeszcze pod koniec tego samego miesiąca grę odnotowano w bazie danych Steam oraz w liście poprawek sterowników AMD.

Square Enix przerwało milczenie i zdradziło redakcji serwisu VG247, że taka produkcja faktycznie powstaje, ale nie w zespole Crystal Dynamics.

Co więcej, nie ma ona nic wspólnego z tradycyjną serią Legacy of Kain, a jedyne, co ją łączy z poprzednimi grami, to uniwersum.


Co to właściwie oznacza?

To, że gra będzie reprezentować zupełnie inny gatunek niż serie Soul Reaver i Blood Omen.

Wcześniej padająca nazwa War for Nosgoth pozwala wysnuć wniosek, że możemy mieć do czynienia z tytułem MOBA w świecie Legacy of Kain, a więc z rozgrywką nastawioną na tryb wieloosobowy.

Biorąc pod uwagę popularność takich produkcji jak League of Legends czy Dota 2 oraz ograniczenie przez Square Enix liczby wysokobudżetowych produkcji AAA, tylko jeszcze bardziej jesteśmy utwierdzeni w przekonaniu, że taki krok ze strony firmy jest dość prawdopodobny.

Wbrew naszym przypuszczeniom, Nosgoth nie zostanie zaprezentowane na przyszłotygodniowych targach E3 w Mieście Aniołów.

Według źródła związanego ze Square Enix firma „ jest bardzo podekscytowana koncepcją gry”, ale pojawienie się tytułu na stronie Steamdb nie oznacza, iż w najbliższym czasie doczekamy się oficjalnego ogłoszenia.

Na to jeszcze zbyt wcześnie.

Na zakończenie należy dodać, że Crystal Dynamics nie pracuje nad żadną nową częścią Legacy of Kain, więc fani dotychczasowych przygód Kaina i Raziela mogą sobie co najwyżej pomarzyć o prawdziwej kontynuacji (sequelu czy prequelu) lub chociaż restarcie serii.

Ostatnia gra z cyklu, o podtytule Defiance, debiutowała w 2003 roku i wygląda na to, że na kolejną poczekamy sobie jeszcze bardzo długo.

Żródło: http://www.gry-online.pl/



#36 fortyck

fortyck

    Administrator

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12304 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 50a Lasówka - Płaszów

Napisano 18 czerwiec 2013 - 12:11

Krakowski oddział studia CD Projekt Red, którego powstanie zapowiedział w ubiegłym miesiącu Adam Kiciński, prezes CD Projekt, wystartuje w lipcu.

20-osobowy zespół stworzy grę, której przejście zajmie graczom mniej więcej 20 godzin.

Dyrektor zarządzający Adam Badowski powiedział serwisowi Eurogamer, że oddział studia CD Projekt Red w Krakowie zostanie otwarty w lipcu.

Ujawnił też świeże, jeszcze szczątkowe informacje na temat pierwszej gry zespołu.

Adam Badowski potwierdził wcześniejsze doniesienia, że krakowski oddział studia CD Projekt Red (główna siedziba ma miejsce w Warszawie) będzie liczyć ok. 20 pracowników.

Rozmówca przypomniał, że oprócz gier Wiedźmin 3: Dziki Gon oraz Cyberpunk 2077, CD Projekt Red zamierza wyprodukować m.in. dwie mniejsze produkcje na ok. 20 godzin zabawy.

Teraz dowiedzieliśmy się, że jedną z nich zajmie się właśnie krakowski oddział.

Niestety, na temat tajemniczego projektu nic więcej nie zdradzono.

Dołączona grafika

Warto w tym miejscu przypomnieć plany studia CD Projekt Red, które zostały ujawnione jeszcze na początku 2012 roku.

Mówiły one o chęci wydania pięciu nowych gier w najbliższych latach.

Dwie z nich to produkcje AAA z datą premiery w 2014 i 2015 roku – teraz wiemy już, że jest to odpowiednio Wiedźmin 3: Dziki Gon i Cyberpunk 2077.

Oprócz tego w 2012 roku miały ukazać się dwie gry z przypisaną kategorią A, oznaczającą wysokiej jakości produkcję na konkretną platformę sprzętową, nie wymagającą dużych nakładów czasowych i finansowych.

Oczywiście ubiegłorocznego terminu nie udało się dotrzymać, ale całkiem możliwe, że jedną z tych pozycji jest nadchodzące dzieło krakowskiego oddziału studia CD Projekt Red.

W planach była również multiplatformowa gra z kategorii AA, prawdopodobnie dostępna jedynie w cyfrowej dystrybucji.

Jej premiera miała odbyć się w 2013 roku, ale do dzisiaj termin zapewne uległ zmianie.

Żródło: http://www.gry-online.pl/

#37 fortyck

fortyck

    Administrator

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12304 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 50a Lasówka - Płaszów

Napisano 18 czerwiec 2013 - 12:42

W serwisie No Shit Shurlock pojawiło się zdjęcie plakatu zapowiadającego kolejny dodatek DLC do gry Call of Duty: Black Ops II.

Rozszerzenie miałoby nazywać się Vengeance i zawierać cztery mapy (Detour, Uplink, Rush, Cove) do tradycyjnych rozgrywek sieciowych oraz jeden etap (Buried) do trybu Zombie.

W trakcie obrony przed kolejnymi falami zombiaków będziemy mogli wypróbować nową broń Ray Gun Mark II.

Jeśli utrzymana zostanie cena pozostałych dodatków DLC do Call of Duty: Black Ops II, to za Vengeance zapłacimy 14,49 euro (ok. 59 zł) lub 1200 punktów Microsoftu.

Nadal musimy jednak czekać na oficjalne potwierdzenie powyższych informacji.

Dołączona grafika
Plakat zapowiadający dodatek DLC Vengeance do gry Call of Duty: Black Ops II

Żródło: http://www.gry-online.pl/

#38 fortyck

fortyck

    Administrator

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12304 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 50a Lasówka - Płaszów

Napisano 19 czerwiec 2013 - 19:12

Do sieci wyciekły informacje sugerujące powstawanie m.in. Half-life 3 i Left 4 Dead 3.

W wyniku awarii wewnętrznego oprogramowania studia Valve fani odkryli nazwy grup mailowych pracowników, powiązanych z jego projektami.

Dołączona grafika
Grafika koncepcyjna podobno pochodząca z Half-Life 3 (źródło: ValveTime.net)

Fanowski serwis ValveTime.net opublikował zdjęcia sugerujące istnienie projektów Half-life 3, Left 4 Dead 3, Source 2 i wielu innych.

Wyciek informacji spowodowany został kłopotami z Jira, czyli oprogramowaniem do śledzenia błędów i zarządzania projektami, wykorzystywanym przez Valve.

Przez krótki czas można było swobodnie uzyskać dostęp do wewnętrznych danych firmy.

To wystarczyło, by wiecznie głodni nowinek fani odkryli, czym zajmuje się deweloper.

Wspomniane zdjęcia przedstawiają grupy mailowe pracowników studia Valve.

Na jednym z nich widać kategorię o nazwie Half-Life 3, do której należą 42 osoby.

Administratorzy ValveTime.net wierzą, że listy te są aktualne, ponieważ figurujący na nich Paul Pepera, który wcześniej pracował w studiu Bungie, dołączył do zespołu w marcu 2013 roku.

Dołączona grafika
Część osób rzekomo pracujących nad Half-Life 3 (źródło: ValveTime.net)

Dołączona grafika
Left 4 Dead 3 może znajdować się w produkcji (źródło: ValveTime.net)

Dołączona grafika
Kilkanaście grup powiązano z silnikiem Source 2 (źródło: ValveTime.net)

Drugi obrazek ukazuje kilka grup rzekomo poświęconych produkcji Left 4 Dead 3.

Jako że jest ich więcej niż w wypadku Half-Life 3, może to sugerować, że projekt jest na dość późnym etapie produkcji.

Niestety, idąc tym tokiem rozumowania, możnaby dojść do wniosku, że długo wyczekiwana kontynuacja przygód Gordona Freemana jest jeszcze w powijakach.

Na trzecim zdjęciu widać kilkanaście grup powiązanych z silnikiem Source 2.

O powstawaniu nowej technologii wiadomo już od jakiegoś czasu, ciekawi natomiast tak duża liczba grup przypisanych do projektu.

Prawdopodobne jest więc, że prace nad nim są na zaawansowanym etapie.

Pasowałoby to do doniesień z lutego, które głosiły, że technologia powstaje od 2010 roku.

Obecnie w sieci można znaleźć listę wszystkich 791 grup mailowych pracowników Valve.

Niektóre noszą żartobliwe nazwy pokroju Yo Dawg, a inne, zatytułowane chociażby Skyrim, Battlefield 3, czy Company of Heroes, mogą wskazywać, co pracownicy studia robią w wolnym czasie.

Kilka dotyczy także anulowanych projektów, jednak część z nich może zdradzać tytuły nieujawnionych produkcji studia.

Na liście znalazło się również miejsce dla grupy powiązanej z głośnym swego czasu projektem Steam Box oraz z komputerem Piston.Żródło: http://www.gry-online.pl/

#39 fortyck

fortyck

    Administrator

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12304 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 50a Lasówka - Płaszów

Napisano 19 czerwiec 2013 - 19:35

Pete Hines z firmy Bethesda skomentował niedawno brak konkretnych informacji na temat Prey 2.

Według opinii wydawcy, studio Human Head nie wywiązywało się ze swoich obowiązków, a jakość produkcji nie spełniała pokładanych w niej oczekiwań.

Dołączona grafika
Prey 2 udowadnia, że nie tylko pomysł się liczy

Prey 2, gra widmo ostatnich czasów, niewątpliwie ma spore kłopoty.

Plotek wokół losów produkcji nie brakuje.

Dlatego Pete Hines, wiceprezes działu PR z wydającej tytuł firmy Bethesda, zgodził się wyjaśnić sytuację na łamach serwisu IGN.

Gra po prostu nie jest wystarczająco dobra.

Nie będziemy ślepo kontynuować czegoś, co nie jest wystarczająco dobre.

Byliśmy bardzo szczegółowi na temat tego co i jak trzeba poprawić.

Gdy to się zmieni będziemy mogli powiedzieć coś więcej.

Ale nikt nie jest zawiedziony bardziej od nas.

Poświęciliśmy mnóstwo czasu, pieniędzy i sił pomagając grze zaistnieć oraz wspierając twórców, ale nie można wiecznie wykładać kasę mówiąc: „pewnie, w końcu się uda”.

Trzeba okazać trochę dyscypliny, by powiedzieć: „To nie jest wystarczająco dobre.

Nie spełnia standardów jakości.

Dlaczego?

Spędziliśmy nad tym sporo czasu, a efekty nie pokrywają się z założeniami.”

Tak wygląda sytuacja.



Hines skomentował także krążące od jakiegoś czasu pogłoski.

Część z nich zakładała, że Bethesda nie wywiązywała się z obietnic, a nawet zamierzała siłą wykupić pracujące nad Prey 2 studio Human Head.

Inne głosiły, że prace nad grą już dawno przeszły w ręce innego zespołu, a obecnie tytuł znalazł się pod skrzydłami studia Arkane, twórców Dishonored.

Co prawda, przedstawiciel Bethesdy nie odniósł się konkretnie do powyższych doniesień, ale zapewnił, że spiralę plotek nakręcają osoby, które o sprawie wiedzą niewiele.

Jednocześnie zapewnił, że prywatnie przyjaźni się z kilkoma pracownikami Human Head Studios, zwłaszcza z Chrisem Rhinehartem.

Na pytanie, czy otuchy dodaje mu świadomość, że fani wciąż czekają na Prey 2, Hines odparł:

To wspaniale, że ludzie są zafascynowani czymś, o czym mówiliśmy.

Rozumiem to.

Zazwyczaj istnieje spora interesowność pomiędzy deweloperem a wydawcą.

Ale czasem trzeba po prostu spojrzeć na sprawy trzeźwym okiem i podjąć praktyczne kroki.

Jakie są szanse, że ukrywamy coś wspaniałego, niesamowitą grę i nie mówimy o niej bez powodu?

Żadne.

To biznes.

Musimy pokrywać rachunki i opłacać pracowników.

Mają rodziny na utrzymaniu.

Nie da się bez końca wykładać kasy na coś, co nie jest satysfakcjonujące.

Trzeba podejmować trudne decyzje.

Powtarzam, gdy będziemy mieli więcej informacji, z przyjemnością je Wam przekażemy.

To tyle, co mogę powiedzieć obecnie.

Dołączona grafika
Pierwotnie Prey 2 miał prezentować klimaty rodem z Łowcy Androidów

Jak to zwykle bywa ze specami od PR-u, usłyszeliśmy sporo, ale niewiele zarazem.

Mimo to, zapewnienia o „trudnych decyzjach”, „praktycznych krokach” i „bezcelowości wykładania pieniędzy na coś, co nie spełnia oczekiwań” mogą skrywać potwierdzenie pogłosek o zmianie dewelopera.

Jeśli te są prawdziwe, produkcją Prey 2 zajmują się obecnie ojcowie Dishonored.

Niestety dla samej gry oznaczałoby to zapewne zupełną zmianę ciekawie zapowiadającej się koncepcji i rozpoczęcie prac na nowo.

Być może przyjdzie nam poczekać na Prey 2 aż do 2016 roku.Żródło: http://www.gry-online.pl/

#40 fortyck

fortyck

    Administrator

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12304 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 50a Lasówka - Płaszów

Napisano 26 czerwiec 2013 - 11:29

W Internecie huczy od plotek na temat rzekomej zapowiedzi gry Half-Life 3.

Przegląd źródeł, które zrodziły te pogłoski wskazuje jednak, że ekscytacja jest przedwczesna.

Po raz kolejny doszło do nadinterpretacji przypadkowych zdarzeń.

Dołączona grafika
Kiedy poznamy dalsze losy serii Half-Life?

Najwyraźniej jeszcze nie dziś.



W sieci pojawiła się nowa fala plotek o rzekomej zapowiedzi Half-Life 3, jaką miałaby planować firma Valve.

Tym razem źródła pogłosek są dwa: jedna ze stron magazynu PC Gamer oraz tajemnicza aktualizacja do gry Half-Life 2.

Chcielibyśmy móc powiedzieć, że coś jest na rzeczy, ale wygląda na to, że po raz kolejny doszło do nadinterpretacji paru faktów, co doprowadziło do niepotrzebnej ekscytacji.

Do tej pory plotki nie znalazły potwierdzenia w żadnych przekonywujących odkryciach.


Źródła plotek
Kilkanaście godzin temu gra Half-Life 2 otrzymała pokaźną aktualizację.

Pakiet koncentrujący się na azjatyckich ścieżkach dźwiękowych z powodu błędu sprawił, że język koreański został ustawiony na kontach wielu użytkowników Steama.

Załoga platformy skomentowała zajście, przyznając, że są problemy z łatką.

Wsparcie techniczne Steama dodało w języku koreańskim: „Przygotujcie się na nieprzewidziane konsekwencje”.

To oczywiście cytat z pierwszej części serii Half-Life.

Dołączona grafika

Drugim źródłem plotek o rychłej zapowiedzi Half-Life 3 jest lipcowy numer magazynu PC Gamer.

Gracze odkryli w nim powyższy obrazek, przedstawiający guziki z windy w biurze firmy Valve.

Każde z pięter to ukryta wiadomość dotycząca projektów stworzonych przez Valve lub zdarzeń związanych z firmą.

Szczególnie ciekawe jest piętro 13., w którego nazwie znajdują się słowa: „Half-Life 3 development”.

Jak informuje kartka, piętro zmieniło przeznaczenie na „FPS developer terrarium”.


Teorie i weryfikacja
Tak wyglądają źródła plotek, czas opowiedzieć o teoriach i zweryfikować ich prawdziwość.

W pierwszym przypadku fani wierzą, że aktualizacja ścieżki dźwiękowej z Half-Life 2 jest wskazówką odnośnie gry.

Dzień publikacji łatki, czyli 25 czerwca, zbiegł się bowiem z dniem rozpoczęcia wojny koreańskiej.

Trzeba jednak przyznać, że to kiepski argument i nic więcej nie przemawia za tym, że Valve ukryło w aktualizacji jakieś sekretne wskazówki.

Przejdźmy do drugiej „poszlaki”, czyli strony z magazynu PC Gamer.

Rzeczywiście wygląda ona obiecująco i gdyby była reklamą, mielibyśmy pewność, że Valve coś szykuje.

Problem polega na tym, że grafika z windy firmy znajduje się w sekcji humorystycznej i jest żartem samego pisma.

Zresztą, potwierdził to autor tekstu Chris Thursten.

„O ludzie, żart, który napisałem na tylną stronę PCG został użyty jako dowód na istnienie HL3” – napisał na Twitterze redaktor magazynu.


Dlaczego tak się dzieje?
Ktoś mógłby zapytać, czemu dochodzi do sytuacji, w których żarty lub przypadkowe zdarzenia zostają odebrane jako zapowiedź gry.

Odpowiedź na to pytanie jest bardzo prosta i pewnie znają ją fani firmy Valve.

Chodzi o to, że deweloper wielokrotnie bawił się w podobne podchody.

Bodajże najsłynniejszą akcją tego typu, nazywaną często ARG (od „alternate reality game”), była zapowiedź gry Portal 2.

Gracze musieli rozwikłać wtedy wiele trudnych zagadek.

Dzisiejszy przykład rzeczywiście może wyglądać jak kolejna zabawa Valve, ale wydaje się, że to pomyłka.

Błędne interpretacje są nieodzowną częścią akcji ARG, o czym napisał niedawno Adam Foster z Valve w serwisie Gamasutra.

Foster podsumował wspomnianą akcję ujawnienia Portal 2 i przyznał, że wielu fanów myliło się w poszukiwaniu poszlak, łącząc ze sobą fakty w zabawny sposób.

Obecny stan rzeczy wskazuje, że tak właśnie stało się w tym przypadku.

Nie zmienia to faktu, że chcielibyśmy wierzyć w co innego i wciąż czekamy na dzień, w którym Valve zaprosi nas do dalszych przygód Gordona Freemana.
Żródło: http://www.gry-online.pl/




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych