Skocz do zawartości


Nowy materiał

 

foto i video 

 

 we wrześniu


Zdjęcie

Aktualności (fakty i ploty) o moich grach PC i nie tylko


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1146 odpowiedzi w tym temacie

#41 fortyck

fortyck

    Administrator

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 11893 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 50a Lasówka - Płaszów

Napisano 02 lipiec 2013 - 21:58

Dziś w serwisie cyfrowej dystrybucji STEAM pojawiły się w sprzedaży długooczekiwane (na tej platformie) tytuły starszych (kto pamięta jeszcze system operacyjny DOS?) i póżniejszych gier:
Przypomnę, że wczoraj pojawiły się także długooczekiwane stare gry:

#42 fortyck

fortyck

    Administrator

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 11893 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 50a Lasówka - Płaszów

Napisano 10 lipiec 2013 - 10:02

W serwisie reddit.com pojawiły się kolejne poszlaki, że letnia wyprzedaż na platformie Steam ruszy 11 lipca, czyli już jutro w godzinach wieczornych.

Dołączona grafika
Letnia wyprzedaż Steam wystartuje jutro o godz. 19:00

Pojawiły się kolejne dowody na to, że Summer Sale w sklepie cyfrowej dystrybucji Steam rozpocznie się już jutro zapewne po godz. 19:00 czasu polskiego.

Letnia wyprzedaż w tym roku odbyłaby się w podobnym okresie co zeszłoroczna.

Na stronie internetowej reddit.com udostępniono obrazki jednoznacznie wskazujące na podany termin.

Data 11 lipca pojawiła się w paru miejscach, m.in. na steamowym profilu redakcji Game Informer oraz w odpowiedzi e-mailowej jednego z pracowników Valve.

Czy trzeba dodawać więcej?

Dołączona grafika
Odpowiedź e-mailowa jednego z przedstawicieli firmy Valve (źródło: reddit.com)

Wyprzedaż potrwa zapewne niespełna dwa tygodnie, z czego ostatni dzień – tradycyjnie – będzie przeznaczony na powtórkę najpopularniejszych promocji.

Można również spodziewać się przecen zestawów z „dużymi” tytułami i grami indie.

Dołączona grafika
Data 11 lipca wskazana na steamowym profilu Game Informera

Odpowiedź przedstawiciela firmy Valve jest niezbitym świadectwem, że jutro rozpocznie się letnia wyprzedaż Steam, więc pozostaje tylko cierpliwie czekać do oficjalnego startu.
Żródło: http://www.gry-online.pl/

#43 fortyck

fortyck

    Administrator

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 11893 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 50a Lasówka - Płaszów

Napisano 14 lipiec 2013 - 11:54

Pojawiły się pierwsze informacje dotyczące Edycji Kolekcjonerskiej gry Batman: Arkham Origins.

W pudełku znaleźć ma się m.in. artbook oraz imponująca figurka Mrocznego Rycerza i Jokera.

Dołączona grafika
Źródło: PS3Gen

Batman: Arkham Origins zapowiada się na jedną z największych premier końcówki tego roku.

Nikogo nie powinna zatem zaskoczyć informacja, że firma Warner Bros. Interactive Entertainment szykuje Edycję Kolekcjonerską gry.

Francuski serwis Ps3gen dotarł do obrazka, który pokazuje zawartość tego wydania.

Jeśli informacje to okażą się prawdziwe, to nabywcy Edycji Kolekcjonerskiej otrzymają:
  • Specjalne pudełko z hologramem.
  • Metalowe pudełko na płyty z grą.
  • Album z artworkami.
  • Mierzącą 23 centymetry figurkę z Batmanem i Jokerem.
  • Kody do dwóch ekskluzywnych DLC.
Oczywiście, do czasu potwierdzenia przez firmę Warner Bros. Interactive Entertainment wszystkie te informacje pozostają jedynie spekulacjami.

Jednak fakt, że wieściom towarzyszył obrazek ilustrujący zawartość Edycji Kolekcjonerskiej sprawia, że trudno sobie wyobrazić, aby te doniesienia okazały się nieprawdziwe.

Przypomnijmy, że Batman: Arkham Origins powstaje z myślą o pecetach oraz konsolach Xbox 360, PlayStation 3 i Wii U.

Premiera zaplanowana została na 25 października tego roku.

Fabuła gry będzie kontynuowana w przeznaczonym na konsole przenośne Batman: Arkham Origins Blackgate.


Żródło: http://www.gry-online.pl/

#44 fortyck

fortyck

    Administrator

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 11893 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 50a Lasówka - Płaszów

Napisano 18 lipiec 2013 - 09:28

W sieci pojawił się kolejny przeciek sugerujący, że trwają prace nad czwartą odsłoną podserii Call of Duty: Modern Warfare.

Za tytuł jakoby odpowiada studio Sledgehammer Games, a gra ma zaoferować fotorealistyczną oprawę wizualną.

Pozwala to wysnuć wniosek, że doczekamy się produkcji przygotowywanej od początku na nową generację konsol.

Dołączona grafika
Modern Warfare 4 zaoferuje w pełni „next-genową” szatę graficzną?

Tak wygląda trzecia część podserii, a jak będzie prezentować się „czwórka”?




Call of Duty – kolejne odsłony:

  • Infinity Ward – Call of Duty: Ghosts (2013)
  • Sledgehammer Games – Call of Duty: Modern Warfare 4 (2014)
  • Treyarch – tworzy albo kolejnego Black Opsa, albo szykuje początek nowej podserii (2015). Jest też trzecia opcja: wspomaga swoim doświadczeniem studio Sledgehammer w pracach nad MW4
Na forum internetowym Playst4tion opublikowano wpis z CV udostępnionego przez jednego z pracowników studia Sledgehammer Games w serwisie Linkedln.

Według znajdujących się tam informacji, Robert Valdivia, starszy grafik wspomnianego zespołu, pracuje aktualnie nad kolejną grą z podserii Call of Duty: Modern Warfare (4).

Producent odpowiedzialny jest za przygotowywanie fotorealistycznych efektów specjalnych.

Czyżby kolejna odsłona popularnego cyklu strzelanin wojennych była – w przeciwieństwie do Ghosts – tytułem od początku tworzonym pod konsole nowej generacji?

Dołączona grafika
Wpis CV starszego grafika ze studia Sledgehammer Games

Zapowiedziane na ten rok Call of Duty: Ghostszaoferuje raczej dość kompromisową oprawę graficzną, którą wygeneruje usprawniony, a nie całkowicie nowy silnik.

Zmiany wprowadzono, ale tytuł nie był tworzony od podstaw na sprzęt nowej generacji – przypomnijny, że zadebiutuje on także na konsolach Xbox 360, PlayStation 3 oraz Wii U.

Możliwe, że dopiero Modern Warfare 4 pokaże przełom, jakiego oczekuje wielu graczy po grach skierowanych na urządzenia nowej generacji koncernów Microsoft i Sony.

Dołączona grafika
Wygląda na to, że Modern Warfare nie zakończy się na trzeciej odsłonie

To, że trwają obecnie równoległe prace nad kolejną odsłoną serii Call of Duty, nie powinno dziwić – od kilku lat na przemian wydawane są gry studiów Infinity Ward (Modern Warfare, Ghosts) oraz Treyarch (World at War, Black Ops).

Nie ma również wątpliwości, ż powstaje kolejne MW, gdyż już w zeszłym roku zaczęły wypływać informacje o tym projekcie.

Można zacząć zastanawiać się, kto odpowiada za jaką część cyklu.

Skoro wiemy, nad czym pracuje Infinity Ward, to istnieją duże szanse, że Sledgehammer Games, które współpracowało przy Modern Warfare 3, zdobyło na tyle duże zaufanie koncernu Activision, iż ten dał mu możliwość wykazania się.

Chyba że ekipa z Treyarch nie zajmuje się kolejnym Black Opsem lub jakąkolwiek inną odsłoną, tylko dla odmiany współpracuje przy następnym Modern Warfare.

Jest to również wielce prawdopodobne, biorąc pod uwagę, że Infinity Ward rozpoczęło nową podserię, którą zapewne wydawca zechce kontynuować.

Dołączona grafika
Studio Infinity Ward pracuje aktualnie nad Ghosts, więc najwidoczniej kto inny przejął podserię Modern Warfare

Kolejna część Call of Duty, o podtytule Ghosts, zadebiutuje w listopadzie 2013 roku na PC oraz konsolach PlayStation 3 i 4, Xbox 360 i One, a także Wii U.

Modern Warfare 4 należy spodziewać się najwcześniej pod koniec 2014 roku.Żródło: http://www.gry-online.pl/

#45 fortyck

fortyck

    Administrator

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 11893 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 50a Lasówka - Płaszów

Napisano 20 lipiec 2013 - 13:18

Mimo że sprzedaż restartu Tomb Raidera nie zadowoliła firmy Square Enix, to nadal istnieją szanse na pojawienie się kontynuacji.

Trwają prace nad komiksem, którego akcja ma rozgrywać się kilka tygodni po zakończeniu ostatniej gry, a przedstawione w nim wydarzenia mogą być wstępem do ewentualnego sequela.

88952815.jpg
Powstaje komiks, który opowie o dalszych losach Lary Croft z restartu serii Tomb Raider, a także okaże się wstępem do kontynuacji gry?

Dowiedzieliśmy się, że Gail Simone, autorka komiksów z serii Wonder Woman, Deadpool czy Batgirl, pracuje nad nową historią rysunkową poświęconą Larze Croft, seksownej pani archeolog, a zarazem jednej z najbardziej rozpoznawalnych postaci gier wideo.

W wywiadzie dla serwisu Kotaku pisarka ujawniła szczegóły dotyczące powstającego komiksu, które pozwalają wysnuć wniosek, że być może ukaże się kontynuacja tegorocznego rebootu cyklu Tomb Raider.

88952830.jpg
Najnowsza część Tomb Raider została bardzo ciepło przyjęta przez graczy, ale mimo kilkumilionowej sprzedaży, gra nie spełniła oczekiwań firmy Square Enix

Akcja nowej serii przygotowywanej przez Gail Simone opowie o dalszych losach młodej archeolog, a dokładnie przedstawi ona wydarzenia rozgrywające się kilka tygodni po zakończeniu ostatniej gry.

Komiksowa kontynuacja przygód ma być odważniejsza i na większą skalę – młoda poszukiwaczka skarbów poszuka odpowiedzi na dręczące ją pytania, „będzie nie do zatrzymania”.


Autorka dodała, że „całość jest w ciągłości [fabularnej – dop. red.], zgodnie z kanonem serii Tomb Raider, i doprowadzi ona BEZPOŚREDNIO do sequela.

To jest to, co mnie ekscytuje: być częścią historii Lary Croft”.

Przypadek?

Słowa Gail Simone dają iskierkę nadziei na kontynuację marki Tomb Raider.

Czyżby komiks, który zadebiutuje nakładem Dark Horse 26 lutego 2014 roku, miał być fabularnym pomostem pomiędzy pierwszą odsłoną restartu a kolejną, jeszcze niezapowiedzianą?

Pozostaje wierzyć, że koncern Square Enix dał jednak zielone światło, a studio Crystal Dynamics już pichci kolejne wirtualne zmagania słynnej pani archeolog.

88952846.jpg
Iskierka nadziei na sequela restartu Tomb Raidera została rozpalona na nowo?

Losy ewentualnego sequela ostatnich przygód odmłodzonej Lary Croft do tej pory były dość niepewne.

Przypominamy, że sprzedaż gry nie spełniła chyba nieco wygórowanych oczekiwań firmy Square Enix, mimo iż rozeszła się w prawie 3,5 mln egzemplarzy w zaledwie trzy tygodnie po premierze.

Co więcej, nie wzięto pod uwagę wyników sprzedaży z rynku cyfrowej dystrybucji, więc ta liczba była zapewne zauważalnie wyższa.

Można śmiało napisać, że większości graczom najnowsza produkcja studia Crystal Dynamics raczej przypadła do gustu, podobnie jak krytykom (średnia ocen według serwisu Metacritic wynosi 86-87% w zależności od platformy sprzętowej).

Z kolei w naszej recenzji wystawiliśmy grze prawie maksymalną notę (9.5/10).

Ostatni Tomb Raider opowiadał o początkach Lary Croft, którą na zawsze odmieniły wydarzenia rozgrywające się niemal na krańcu świata – na mistycznej wyspie znajdującej się w okolicach Smoczego Trójkąta.

Gra – w przeciwieństwie do poprzedniczek – kładła większy nacisk na akcję, za to łamigłówki były mniej wyśrubowane pod względem poziomu trudności.



Najnowszy Tomb Raider zadebiutował 5 marca 2013 roku na PC oraz konsolach PlayStation 3 i Xbox 360.

Jeśli faktycznie powstaje kolejna odsłona serii, to być może zadebiutuje ona już w przyszłym albo w 2015 roku.

Poprzednie gry z cyklu wychodziły w mniej więcej rocznym odstępie czasowym (1,5 roku w przypadku Underworld).


Żródło: http://www.gry-online.pl/



#46 fortyck

fortyck

    Administrator

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 11893 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 50a Lasówka - Płaszów

Napisano 25 lipiec 2013 - 20:25

Firma Aeria Games ogłosiła kolejną część popularnej serii FPS-ów w konwencji horroru pod tytułem F.E.A.R.

Mowa o F.E.A.R. Online – produkcji typu free-to-play, która będzie nastawiona na rozgrywkę wieloosobową.

Aeria Games, firma znana choćby dzięki przeglądarkowemu MMORPG Drakensang Online, ogłosiła, że trwają prace nad kolejną grą z uznanej serii FPS-ów w konwencji horroru znanej jako F.E.A.R.

Nowa produkcja, zatytułowana F.E.A.R. Online, będzie pozycją typu free-to-play i skupi się na rozgrywce wieloosobowej.


Zwiastun przygotowany na okazję zapowiedzi przez Aeria Games gry F.E.A.R. Online.

Zabawa w omawianej grze będzie odbywała się zasadniczo na dwa sposoby.

Pierwszym z nich są klasyczne drużynowe mecze w kilku trybach, gdzie naprzeciw siebie staną dwa zespoły graczy, reprezentujących tytułową elitarną jednostkę F.E.A.R. oraz jej adwersarzy, siły korporacji Armacham.

Pojawi się tutaj m.in. tryb Soul King, zaprezentowany pierwotnie w F.3.A.R., w którym posiądziemy umysły innych postaci na polu walki i będziemy zbierali dusze poległych.

Do naszej dyspozycji oddanych zostanie ponad 10 map, zaprojektowanych zgodnie z duchem serii, a więc niepozbawionych elementów takich jak krwawe napisy na ścianach czy drgające ciała nabite na haki do mięsa.

592952920.jpg
F.E.A.R. Online – pełnoprawna kontynuacja serii czy tylko zarabiarka łatwych pieniędzy dzięki wykorzystaniu hype’u na sektor gier free-to-play?

Drugim sposobem na zabawę w F.E.A.R. Online ma być kampania fabularna, która opowie kolejny rozdział historii o Almie.

Tym razem wrócimy do oddziału F.E.A.R. i obejrzymy z perspektywy jego członków wydarzenia równoległe do tych, które rozegrały się w F.E.A.R. 2: Project Origin.

Rozgrywka w tym trybie będzie nastawiona na kooperację i weźmie w niej udział maksymalnie czterech graczy, ramię w ramię walczących z wrogimi siłami korporacji Armacham i groźnymi monstrami czającymi się w mroku.
 

 
592952967.jpg
Screenshot z F.E.A.R. Online, ukazujący tryb Soul King.
 

Niestety, nie ujawniono żadnych innych informacji na temat nadchodzącej produkcji.

Nie znamy ani jej platform docelowych (choć można być pewnym PC), ani terminu premiery (choćby przybliżonego).

Na oficjalnej stronie gry można jednak zgłosić się do udziału w zamkniętych testach wersji beta gry.

O opisywanym tytule mieliśmy okazję usłyszeć już wcześniej, kiedy zapowiadano, że koreańskie studio Inplay Interactive pracuje nad F.E.A.R. Origin Online.

Dzisiejszy news pokazuje, że od tamtego czasu projekt uległ pewnym modyfikacjom (choćby w nazwie), a swoim zasięgiem obejmie nie tylko graczy z Dalekiego Wschodu, ale również miłośników strzelanin w innych zakątkach świata.


592953747.jpg
Rzeź potworów w F.E.A.R. Online.
592954543.jpg
I jeszcze jeden obrazek z F.E.A.R. Online.

Żródło: http://www.gry-online.pl/



#47 fortyck

fortyck

    Administrator

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 11893 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 50a Lasówka - Płaszów

Napisano 26 lipiec 2013 - 12:05

Dotychczas firma Activision Blizzard należała do koncernu mediowego Vivendi.

Teraz ma się to zmienić po wykupieniu pakietu większościowego przez grupę inwestycyjną, na czele której stoi Robert A. Kotick (znany też jako Bobby Kotick), prezes Activision Blizzard.

Francuski koncern mediowy Vivendi sprzeda pakiet większościowy firmy Activision Blizzard grupie inwestycyjnej, której przewodzi Robert A. Kotick, prezes Activision Blizzard.

Dzięki temu wydawca m.in. serii Call of Duty uzyska niezależność i najprawdopodobniej jeszcze bardziej urośnie w siłę.

Firma Activision Blizzard wykupi od Vivendi ok. 429 milionów akcji za sumę 5,83 miliardów dolarów.

Oprócz tego 172 milionów akcji za 2,34 miliardy dolarów (24,9% udziałów) przejmie grupa inwestycyjna, na czele której stanął prezes Robert A. Kotick oraz współprzewodniczący koncernu, Brian Kelly.

W jej skład wchodzą również firmy Tencent, Davis Advisors oraz Leonard Green & Partners.

W ten sposób łączna wartość transakcji wyniesie 8,2 miliardów dolarów.

Dołączona grafika

Jak to wszystko wpłynie na dalsze funkcjonowanie Activision Blizzard?

Według warunków umowy, Vivendi zachowa ok. 12% udziałów, co przekłada się na 83 miliony akcji.

Robert A. Kotick pozostanie prezesem Activision Blizzard, a Brian Kelly będzie jej jedynym przewodniczącym.

Samo Activision Blizzard stanie się niezależną spółką.

Zdaniem Koticka, to „ogromna szansa” dla firmy.


Powinniśmy stać się jeszcze silniejsi.

Ogłoszona dzisiaj transakcja pozwoli nam skorzystać z atrakcyjnych rynków finansowych, pozostawiając jednocześnie ponad 3 miliardy dolarów gotówki w kasie, aby zachować stabilność finansową” – tak omawianą transakcję skomentował w specjalnym oświadczeniu sam Robert A. Kotick.


Żródło: http://www.gry-online.pl/

#48 fortyck

fortyck

    Administrator

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 11893 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 50a Lasówka - Płaszów

Napisano 31 lipiec 2013 - 20:51

Kontynuacja Red Dead Redemption jest coraz pewniejsza.

Głównym celem firmy Take-Two jest stałe rozwijanie swoich wyrobionych marek, w tym właśnie Red Dead.

Wszystko wskazuje na to, że zapowiedź kolejnej części kowbojskiej serii jest wyłącznie kwestią czasu.

Dołączona grafika
Tymczasem pecetowcy wciąż czekają na swoją wersję Red Dead Redemption

Prezes firmy Take-Two, Strauss Zelnick, zasugerował, że może powstać kontynuacja Red Dead Redemption.

Celem wydawcy jest wieczne kontynuowanie swoich najlepszych marek, wśród których wymieniono BioShock, Borderlands, Civilization i właśnie Red Dead.

Zelnick stwierdził:

Konkurencja nie patrzy w ten sposób na tą kwestię.

Uważa, że marka ma pewien okres życia, po czym przechodzi się do czegoś nowego, dlatego lepiej kuć żelazo póki gorące.

Nasz pogląd jest odmienny.

Najlepsze marki, to wieczne marki.

Przykładem spoza branży gier jest James Bond.

Naszym celem nie jest tylko rozwinąć Grand Theft Auto, lecz także budować nowe serie, które mają potencjał stać się wiecznymi, jak choćby Red Dead, Borderlands, BioShock, Civilization czy inne.

Red Dead znalazło się wśród potencjalnych kandydatów na tzw. „wieczną markę”, to znaczy taką, której kolejne odsłony są niemal stuprocentowo pewne.

Do tego typu serii zalicza się Grand Theft Auto – zapowiedzi każdej następnej części, choć niezmiennie emocjonujące, same w sobie nie są wielkim zaskoczeniem.

Red Dead Redemption, czasami określane mianem „GTA na Dzikim Zachodzie”, w ciągu dwóch lat po premierze sprzedało się w liczbie 13 milionów kopii.

Studio Rockstar już wcześniej dawało znać, że seria może być kontynuowana.

Po wypowiedzi Zelnicka taka ewentualność stała się jeszcze bardziej realna.

Pozostaje czekać na oficjalną zapowiedź.

Dołączona grafika

Wydane w 2010 roku Red Dead Redemption nie jest pierwszą grą z cyklu Red Dead. Serię zapoczątkowano w 2004 roku, kiedy to studio Rockstar Games powołało do życia trzecioosobową strzelaninę Red Dead Revolver.


Tytuł przenosił nas na Dziki Zachód lat 80-tych XIX wieku.


Wcielaliśmy się w postać Reda, młodego rewolwerowca usiłującego dokonać zemsty za zabójstwo swoich rodziców.


Gra spotkała się z pozytywnym odbiorem, a do roku 2010 znalazła około 920 tysięcy nabywców w samej Ameryce Północnej.


Red Dead Redemption z Red Dead Revolver łączy jedynie tematyka Dzikiego Zachodu.

Najpewniej podobnie będzie z kolejną odsłoną serii, a John Marston ustąpi miejsca innemu kowbojowi (lub kowbojce), choć niewykluczone, że podobnie jak w GTA, znajdziemy tam jakieś nawiązania do poprzedniczki.


Żródło: http://www.gry-online.pl/

#49 fortyck

fortyck

    Administrator

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 11893 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 50a Lasówka - Płaszów

Napisano 01 sierpień 2013 - 12:38

Firma Blizzard zapowiedziała, że na tegorocznej edycji targów gamescom ogłosi coś „specjalnego”.

Rozesłane do mediów zaproszenia sugerują zbliżający się dodatek do Diablo III.

Dołączona grafika
Czyżby Blizzard znów skazywał nas na przeżycie Piekła?

Blizzard Entertainment podgrzewa atmosferę przed targami gamescom.

Rozesłane do mediów zaproszenia na konferencję prasową, która odbędzie się na targach, wskazują na to, że możemy spodziewać się „specjalnej zapowiedzi” - najprawdopodobniej nowego tytułu od studia.

Wspomniane zaproszenia wskazują enigmatycznie, że planowane ogłoszenie „zainteresuje Niebiosa, Gorejące Piekła, i wszystkie spowite cieniem miejsca leżące między nimi”.

Ton i tematyka, w które uderza ta fraza wskazywać mogą na produkcję związaną z Diablo III - najprawdopodobniej dodatek do niego.

Brak jednak jakichkolwiek konkretów na ten temat.

Pozostaje czekać do 21. sierpnia, kiedy to o godzinie 11:30 odbędzie się konferencja.

Blizzard w planach wydawniczych ma jeszcze kilka innych tytułów: konsolową edycję Diablo III, grę z gatunku MOBABlizzard All-Stars, karciankę Hearthstone, trzeci epizod Starcraft II: Legacy of the Void oraz MMO o nazwie Project Titan.

Pojawia się także coraz więcej plotek na temat nowego rozszerzenia World of Warcraft.

Teoretycznie „specjalna zapowiedź” dotyczyć może więc każdego z nich.


gamescom to największa impreza o grach w Europie.


Odbywająca się corocznie w niemieckiej Kolonii, przyciąga najważniejsze postacie z branży, czym zyskała sobie miano europejskiego odpowiednika E3.


W tym roku targi odbędą się w dniach 21-25 sierpnia.

Żródło: http://www.gry-online.pl/

#50 fortyck

fortyck

    Administrator

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 11893 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 50a Lasówka - Płaszów

Napisano 01 sierpień 2013 - 20:23

Square Enix oficjalnie potwierdziło, że prowadzi prace nad drugą częścią Tomb Raidera.

Informację tę przekazał nowy szef zachodniego oddziału koncernu.

Na razie jednak nie zdradził żadnych szczegółów dotyczących projektu.

Dołączona grafika
Prace nad ostatnim Tom Raiderem trwały ponad pięć lat, ale przygotowanie kontynuacji powinno zająć deweloeprom znacznie mniej czasu

W ubiegłym tygodniu, autorka nowej serii komiksowej Tomb Raider, przygotowywanej przez amerykańskie wydawnictwo Dark Horse, zapowiedziała, że przedstawiona w niej historia odnosić będzie się do wydarzeń prowadzących bezpośrednio do drugiej odsłony gry.

Dziś plany stworzenia kontynuacji restartu cyklu o przygodach Lary Croft, który zadebiutował w marcu tego roku, potwierdził Phil Rogers, nowy szef zachodniego oddziału Square Enix.

We wpisie na oficjalnym blogu firmy stwierdził, że prace nad sequelem są już prowadzone, ale nie podał przy tym żadnych konkretnych szczegółów, takich jaka przybliżona data premiery czy docelowe platformy sprzętowe.

Możemy tylko przypuszczać, że za powstanie tytułu ponownie odpowiadać będzie studio Crystal Dynamics.

Bez wątpienia, nowy Tomb Raider spotkał się z ciepłym przyjęciem przez graczy, zdobywając całkiem pokaźną popularność i osiągając sprzedaż na poziomie 4 milionów kopii.

Mimo to, perspektywa kontynuacji produkcji nie była taka pewna.

Dzięki informacjom zawartym w raporcie finansowym Square Enix dowiedzieliśmy się, że tytuł nie sprostał oczekiwaniom spółki.

Jeżeli dołączymy do tego fakt, że firma bardzo mocno inwestuje w gry społecznościowe oraz mobilne, można było odnieść wrażenie, że wycofuje się powoli z rynku PC i konsol, a Larę zobaczymy w przyszłości co najwyżej na ekranie tabletu.

Rogers starał się zdecydowanie rozwiać te obawy.

Poza ujawnieniem istnienia nowego Tomb Raidera zapewnił, że koncern nie zamierza rezygnować z dotychczasowych rynków i chce wzmocnić swą pozycję wśród graczy, między innymi poprzez zmiany w wewnętrznej strukturze firmy, dające deweloperom znacznie większą swobodę i pozwalające im na elastyczność.

Stwierdził, że w najbliższym czasie poznamy tytuły kolejnych przygotowywanych projektów wysokiej jakości produkcji na platformy mobilne, PC i konsole.

Żródło: http://www.gry-online.pl/

#51 fortyck

fortyck

    Administrator

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 11893 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 50a Lasówka - Płaszów

Napisano 02 sierpień 2013 - 20:45

Pete Hines, przedstawiciel firmy Bethesda Softworks, zaprzeczył ostatecznie plotkom, według których Prey 2 powstaje w studiu Arkane, znanym chociażby z wydanego w ubiegłym roku Dishonored.

Zamieszaniu wokół kontynuacji gry zespołu Human Head Studios nie ma końca.

Dołączona grafika
Prey 2 jednak nie znajduje się w rękach Arkane Studios

Pete Hines, wiceprezes ds. marketingu w firmie Bethesda, zaprzeczył wcześniejszym doniesieniom, według których nad kontynuacją Prey pracuje aktualnie studio Arkane, twórcy Dark Messiah of Might and Magic oraz Dishonored.

Krótko mówiąc, plotek ciąg dalszy i tak naprawdę wracamy do punktu wyjścia – być może „dwójka” nadal jest w rękach studia Human Head, a odwlekanie kolejny raz premiery wynika z tego, że gra w dotychczasowym stadium nie spełniła oczekiwań firmy Bethesda Softworks i samych twórców.

Dołączona grafika
Sytuacja z Prey 2 ciągle niewyjaśniona – ucięto jedynie kolejną plotkę

Pete Hines podczas tegorocznej imprezy QuakeCon w wywiadze dla serwisu Rock Paper Shotgun powiedział, że „nie mam pojęcia, skąd wzięły się te wszystkie plotki.

Prey 2 autorstwa Head Head Studios jest sprawą Human Head.

Arkane zajmuje się czymś innym i niczym więcej.

Będziemy gotowi mówić o tym, nad czym pracujemy, gdy gra będzie bliżej wydania”.

Tym samym Hines zaprzecza definitywnie pogłoskom, ale de facto nadal nie wiemy, co dzieje się z Prey 2.

Obecnie wydawca gry myśli nad najlepszym wyjściem z sytuacji i wprowadzeniem zmian tak, by ogólna jakość tytułu spełniła wymogi firmy oraz graczy.

Wbrew poprzednim informacjom być może jednak ujrzymy pierwotną koncepcję rozgrywki przygotowywaną przez studio Human Head,gdyż, jak ujął to przedstawiciel Bethesdy, „powodem obsuwy było to, że gra nie spełniła standardów jakości, tak jak powinna spełniać.

To był największy problem.

To nie ma nic wspólnego z tym, co zamierzaliśmy zrobić”.

Wygląda na to, że jednak nie wizja gry w otwartym świecie była wynikiem wstrzymania prac, tylko jakość poszczególnych elementów rozgrywki.

Odpowiedź Pete’a Hinesa okazała się jednak dość wymijająca, ale to nie była łatwa decyzja ze względu na poświęcone lata na produkcję i włożone w nie miliony dolarów.

Sprawa koncepcji Prey 2 jest prawdopodobnie nadal rozstrzygana – miejmy nadzieję, że koncernowi uda się doprowadzić ją do pozytywnego finału.



Dwa miesiące temu wiceprezes Bethesdy Sofworks był mniej rozmowny i nie skomentował zarzutów jednego z anonimowych źródeł serwisu IGN, według którego doszło do sporego konfliktu na linii producent-wydawca.

Mimo ujawnienia dodatkowych szczegółów na temat losów Prey 2 nie ma pewności, czy produkcja będzie faktycznie tą samą strzelaniną FPP w otwartym świecie, którą przygotowywali pierwotni twórcy.

Koncepcja gry, zupełnie odrębna od oryginału z 2006 roku, została przyjęta z dość mieszanymi odczuciami przez graczy.

Wiele elementów charakterystycznych dla „jedynki” miało w ogóle się nie pojawić, w tym m.in. portale, zmienna grawitacja czy główny bohater – Tommy.

O tym, czym miała być gra Prey 2, przeczytacie chociażby w naszych zapowiedziach sprzed dwóch lat.

Dołączona grafika
Być może uda się zobaczyć (częściowy?) rezultat prac studia Human Head – jeszcze nie jest nic przekreślone

Firma Bethesda nie zamierza spieszyć się z wydaniem tytułu – nie wiadomo, jak sprawnie przebiega snucie planów dotyczących jego dalszych losów.

Prey 2 prawdopodobnie zobaczymy nie wcześniej niż w 2015 czy nawet 2016 roku.

Według słów Hinesa w grze tkwi duży potencjał.

Można zadać sobie pytanie, w jaki sposób i kto wykorzysta go w pełni?

Przedstawiciel firmy uspokoił także, że czasem obsuwa jest konieczna ze względu na potrzebę podniesienia jakości produktu – to nic nadzwyczajnego.

Przypomnijmy, że zaledwie wczoraj ten sam wydawca opóźnił premierę nowego WolfensteinaThe New Order.Żródło: http://www.gry-online.pl/

#52 fortyck

fortyck

    Administrator

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 11893 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 50a Lasówka - Płaszów

Napisano 03 sierpień 2013 - 13:07

Do sieci wyciekły screeny z gry Prey 2, przedstawiające rozgrywkę w produkcji studia Human Head.

Niestety tytuł boryka się z wieloma problemami i nie wiemy kiedy, i czy w ogóle, zadebiutuje na rynku.

Prey 2 to w ostatnim czasie obiekt wielu branżowych plotek.

Wczoraj informowaliśmy o zaprzeczeniu przez firmę Bethesda Softworks wiadomości o rzekomym udziale studia Arkane w procesie produkcji gry.

Dzisiaj natomiast możemy Wam zaprezentować screeny, które wyciekły do Internetu.

Dołączona grafika
Jakość gry Prey 2 okazała się dla firmy Bethesda niezadowalająca.

Obrazki przedstawiają rozgrywkę i można na nich zobaczyć interfejs gracza, miotacz ognia czy niektóre postacie.

Kilka screenów znajdziecie w tej wiadomości, a po więcej odsyłam w to miejsce.

Niestety wyciek materiałów graficznych nie oznacza, że coś się ruszyło w sprawie tego projektu.

W dalszym ciągu nie ma żadnych pewnych informacji, a wszyscy fani muszą uzbroić się w wiele cierpliwości, gdyż tytuł prawdopodobnie zadebiutuje na rynku dopiero w okolicach 2015 – 2016 roku.

Pete Hines, wiceprezes działu PR w firmy Bethesda, stwierdził swego czasu, że brak nowych informacji związanych z Prey 2 jest wynikiem słabej jakości produkcji.

Na łamach serwisu IGN powiedziano, że:

„Gra po prostu nie jest wystarczająco dobra.

Nie będziemy ślepo kontynuować czegoś, co nie jest wystarczająco dobre.

Byliśmy bardzo szczegółowi na temat tego co i jak trzeba poprawić.

Gdy to się zmieni będziemy mogli powiedzieć coś więcej.

Ale nikt nie jest zawiedziony bardziej od nas.

Poświęciliśmy mnóstwo czasu, pieniędzy i sił pomagając grze zaistnieć oraz wspierając twórców…”

Obecnie chyba nikt nie jest w stanie powiedzieć jak potoczą się dalsze losy tego tytułu i czy tak naprawdę kiedykolwiek uda się go ukończyć.

Dołączona grafika


Dołączona grafika

Pierwsza część Prey ukazała się w 2006 roku na konsoli Xbox 360 i komputerach PC.


Tytuł zebrał bardzo dobre oceny od recenzentów z całego świata i praktycznie od razu po jego premierze ujawniono, że kontynuacja już powstaje.


Mijały jednak kolejne lata, a w temacie gry dalej nie było wiadomo nic pewnego.


Sytuacja zmieniła się w 2011 roku, kiedy to oficjalnie zapowiedziano „dwójkę”.


Miała ona trafić na konsole i komputery PC w 2012 roku, niestety projekt nie zadebiutował do dnia dzisiejszego.



Dołączona grafika
Prey 2 miało ukazać się w zeszłym roku.

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Żródło: http://www.gry-online.pl/

#53 fortyck

fortyck

    Administrator

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 11893 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 50a Lasówka - Płaszów

Napisano 04 sierpień 2013 - 12:26

Firma id Software na organizowanej przez siebie imprezie QuakeCon nie wyjawiła żadnych nowych informacji odnośnie wyczekiwanej gry Doom 4.

John Carmack, współzałożyciel firmy, nie mógł niestety niczego zdradzić.

O grze Doom 4 po raz pierwszy usłyszeliśmy w 2008 roku, jednak do dnia dzisiejszego nie otrzymaliśmy gotowego produktu.

Zapewne część fanów liczyła, że trwająca jeszcze impreza QuakeCon przyniesie jakieś nowe wieści dotyczące wyczekiwanej produkcji.

Niestety tak się nie stało.
 

191581879.jpg
Doom 4 - jedna z grafik, która wyciekła w zeszłym roku.
 

John Carmack, jeden ze współzałożycieli studia id Software, został zapytany w czasie swojego wystąpienia czy może zdradzić jakieś informacje dotyczące „czwórki”.

Niestety nic z tego nie wyszło, gdyż po prostu zabroniono mu mówić o procesie produkcyjnym tego tytułu.

Jednocześnie stanowi to niejako potwierdzenie tego, że gra cały czas powstaje.

W kwietniu serwis Kotaku dotarł do informacji mówiących o zupełnie nowej wersji czwartego Dooma, który ma ukazać się na konsolach nowej generacji.

Wydaje się, że faktycznie tak będzie, w końcu PlayStation 4 i Xbox One znajdują się tuż za rogiem, a firma id Software już z nimi pracuje.

Jeżeli więc studio cały czas tworzy ten projekt, to najprawdopodobniej nie dotrze on już na obecne urządzenia firm Microsoft i Sony.

Jednego można być jednak pewnym - Doom 4 nie trafi na rynek w najbliższym czasie.

191582550.jpg

 

191581848.jpg

Seria Doom to kultowa marka gier wideo i jeden z prekursorów gatunku FPS.


Pierwsza część zadebiutowała na rynku w 1993 roku.


„Dwójka” ukazała się rok później, a trzecia odsłona pojawiła się na komputerach PC dopiero w 2004 roku.


O „czwórce” mówi się od wielu lat.


W przeszłości często pojawiały się informacje o anulowaniu projektu, które za każdym razem były dementowane.


Ostatnia taka sytuacja miała miejsce w lutym zeszłego roku.


W grudniu bieżącego roku minie 20 lat od momentu debiutu pierwszej części, być może wtedy firma id Software sprawi fanom niespodziankę i w końcu ujawni, co tak naprawdę dzieje się z grą Doom 4?

 

 


 

Żródło: http://www.gry-online.pl/



#54 fortyck

fortyck

    Administrator

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 11893 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 50a Lasówka - Płaszów

Napisano 06 sierpień 2013 - 12:27

Zdjęcia zrobione przez fanów Doty 2 w biurze Valve sugerują, że firma pracuje nad grą Left 4 Dead 3, korzystającą z silnika Source 2.

To kolejne pogłoski na temat trzeciej części serii o walce z zombie.

Dołączona grafika
Left 4 Dead 3 na silniku Source 2 – nowe plotki.

W sieci znowu mówi się o wciąż niezapowiedzianej grze Left 4 Dead 3, którą podobno tworzy Valve.

Tym razem źródłem plotek na temat kontynuacji udanej serii strzelanek kooperacyjnych jest społeczność fanów Dota 2 z serwisu Reddit.

Gracze odwiedzili siedzibę producenta jakiś czas temu i w trakcie wycieczki zrobili sporo zdjęć.

Na jednym z nich widać komputer pracownika Valve z otwartym dokumentem.

Pojawiają się w nim określenia „Source2” oraz „L4D3”.

Dołączona grafika
Źródło: forum NeoGAF.

Trudno traktować krótką wzmiankę jako potwierdzenie, że Left 4 Dead 3 jest w przygotowaniu, ale jest to prawdopodobne.

Firma Valve wydała niedawno grę Dota 2 i obecnie nie ma w zanadrzu żadnych ujawnionych projektów.

Następna część Left 4 Dead wydaje się naturalną koleją rzeczy, bo seria cieszy się sympatią i sprzedaje się świetnie.

Wątpliwości nie budzi za to informacja, że Valve szykuje silnik Source 2 – Gabe Newell potwierdził jakiś czas temu, że firma pracuje nad nową technologią.

Niestety, wciąż mówimy o pogłoskach, bo twórcy Half-Life’a i Portala nie potwierdzili tych informacji.

W sieci krąży żart, że firma Valve nie potrafi liczyć do trzech – w końcu deweloper najwidoczniej zrezygnował z Episode 3 do Half-Life’a 2 i zakończył swoje serie na drugich odsłonach (Portal 2, Left 4 Dead 2, itd.).

Miejmy nadzieję, że producent podszkoli znajomość matematyki i szybko potwierdzi prace nad trzecim Left 4 Dead.

Może nastąpi to na targach Gamescom?

Dołączona grafika

Left 4 Dead to seria zapoczątkowana w 2008 roku przed firmę Valve i studio Turtle Rock, która opowiada historię czterech ocalałych walczących z hordami zombie.


Pierwsza i druga odsłona Left 4 Dead spodobały się dzięki szybkiej rozgrywce i sprytnie wpisanej w nią fabułę.


Nieprzewidywalność gry zapewnił system dynamicznego dobierania przeciwników.


Obie produkcje doczekały się paru dodatków i były regularnie wzbogacane o nowe tryby zabawy oraz wyzwania.




Żródło: http://www.gry-online.pl/

#55 fortyck

fortyck

    Administrator

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 11893 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 50a Lasówka - Płaszów

Napisano 07 sierpień 2013 - 21:38

Firma Deep Silver zapowiedziała nową grę z serii Dead Island o podtytule Epidemic.

Powrócą zombie, ale w przeciwieństwie do poprzedniczek nadchodzący tytuł będzie reprezentantem gatunku MOBA.

Dołączona grafika
Epidemic nie będzie już tym samym co pierwsza część serii i dodatek do niej

Firma Deep Silver nie zamierza rezygnować przedwcześnie z marki Dead Island.

Dzisiaj została ogłoszona kolejna odsłona, tym razem z gatunku MOBA lub, jak określił wydawca, ZOMBA (Zombie Online Multiplayer Battle Arena).

Dead Island: Epidemic, bo o niej mowa, będzie zatem produkcją nastawioną na sieciową rozgrywkę w klimatach zombie.

Gra ma być oparta na modelu biznesowym free-to-play.

W nowej, trzeciej z kolei odsłonie serii trzy drużyny graczy będą rywalizować z hordą zombie na specjalnych do tego przygotowanych mapach.

Epidemic zachowa najważniejsze elementy charakterystyczne dla oryginału i wydanego w ubiegłym roku dodatku – Riptide.

Za produkcję nie odpowiada polskie studio Techland, które obecnie zajmuje się inną „zombiakową” grą dla koncernu Warner Bros. – Dying Light.

Firma Deep Silver powierzyła to zadanie nowemu deweloperowi.

Tytuł zostanie udostępniony wyłącznie na PC.

Niestety, nie zdradzono orientacyjnej daty wydania.

Dowiedzieliśmy się za to, że więcej szczegółów na temat rozgrywki poznamy na targach Gamescom, które odbędą się w dniach 22-25 sierpnia tego roku.Żródło: http://www.gry-online.pl/

#56 fortyck

fortyck

    Administrator

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 11893 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 50a Lasówka - Płaszów

Napisano 08 sierpień 2013 - 12:17

Plotek z obozu firmy Valve ciąg dalszy. Anonimowe źródła serwisu Rock Paper Shotgun potwierdzają prawdziwość wcześniejszych doniesień na temat gry Left 4 Dead 3.

Deweloper w dalszym ciągu milczy.

Dwa dni temu donosiliśmy o kolejnych plotkach w sprawie gry Left 4 Dead 3, a dzisiaj pojawiły się nowe informacje w tej sprawie.

Serwis Rock Paper Shotgun otrzymał bowiem potwierdzenie, że „trójka” faktycznie znajduje się w produkcji.

Dołączona grafika
Left 4 Dead 3 - Valve faktycznie pracuje nad tą produkcją?

Niestety wieści pochodzące z popularnej witryny nie są oficjalne.

Otrzymano je od anonimowych, bliskich firmie Valve źródeł.

Według nich, zdjęcie sprzed kilku dni jest w 100% prawdziwe.

Wynikałoby więc z tego, że Left 4 Dead 3 powstaje i wykorzysta technologię Source 2.

Dodatkowo stwierdzono, że uznany deweloper i właściciel sklepu Steam pracuje także nad innymi projektami.

Źródło serwisu Rock Paper Shotgun wskazuje na wcześniejszy wyciek przedstawiający grupy mailowe pracowników firmy, dzięki czemu po raz kolejny powrócił temat gry Half-Life 3.

Niemniej żadne z tych doniesień nie zostało potwierdzone przez firmę Valve.


Seria Left 4 Dead obecna jest na rynku od 2008 roku, kiedy to wydano pierwszą część na komputery PC i konsolę Xbox 360.


„Dwójka” trafiła do sklepów na całym świecie po roku.


Marka, jak większość dokonań firmy Valve, cieszy się wielkim zainteresowaniem.


Do tej pory sprzedano ponad 12 mln egzemplarzy gry.



Dołączona grafika

Valve to amerykańska firma założona w 1996 roku przez Gabe’a Newella i Mike’a Harringtona.


Deweloper zasłynął takimi grami jak Half-Life, Left 4 Dead, Portal czy Team Fortress 2, jednak głównym źródłem utrzymania tej ekipy jest sklep Steam, który na szeroką skalę rozpropagował cyfrową dystrybucję i obecnie jest największym sprzedawcą treści tego typu.


Żródło: http://www.gry-online.pl/

#57 fortyck

fortyck

    Administrator

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 11893 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 50a Lasówka - Płaszów

Napisano 09 sierpień 2013 - 12:35

Dyrektor kreatywny firmy Deep Silver ujawnił informacje, z których wynika, że kolejna część cyklu Dead Island jest już w produkcji.

Nowa gra znów zaoferuje otwarty świat z nieliniową rozgrywką i prawdopodobnie zabierze graczy na Hawaje.

Podczas rozmowy, jaką serwis Reddit zorganizował dla graczy z Guidonem Eickmeyerem, dyrektorem kreatywnym w firmie Deep Silver, padły pytania na temat przyszłości wydawanej przez nią serii Dead Island.

Z informacji, które ujawniono, wynika, że kolejna odsłona cyklu jest już w produkcji.

Model rozgrywki w grze miałby nie ulec większym zmianom, a miejscem akcji tym razem mogłyby być Hawaje.

Eickmeyer zapowiedział też, że w nieodległej przyszłości powinniśmy otrzymać wysyp informacji odnośnie przyszłości Dead Island.

Być może nastąpi to przy okazji targów Gamescom, które odbędą się w dniach 21-25 sierpnia w Niemczech.

Dołączona grafika
Ostatnią wydaną odsłoną serii jest Dead Island Riptide.



Plany Techlandu na kolejne miesiące:

  • Hellraid (listopad 2013) – pierwszoosobowy slasher w klimatach dark fantasy.
  • Dying Light (styczeń 2014) – jeszcze jedna gra z umarlakami i jeszcze jeden FPS, ale tym razem z akcją osadzoną w mieście stylizowanym na Rio de Janeiro, po którym będziemy swobodnie hasać, korzystając z parkourowych sztuczek.
  • Dead Island 3 (?) – mniej więcej to samo, co w poprzednich częściach, czyli tropiki, otwarty świat i nieliniowa fabuła, tym razem być może na Hawajach.

„Nie oczekiwałbym po tej serii, żeby zatrzymała się na takim etapie” – odparł żartobliwie dyrektor kreatywny Deep Silver na pytanie, czy powstanie trzecia część omawianego cyklu.

Oznajmił też, że jeśli nowa gra miałaby powstać, pozostanie ona „nieliniowym doświadczeniem”.


”Powiedziałbym, że kluczem do bycia wciągającą w przypadku gry z otwartym światem jest eksploracja” – kontynuuje Eickmeyer.

– „Nie chodzi tylko o wielkość, bo nie każdy chce czegoś takiego jak to, co oferuje DayZ.

Niektórzy pragną czuć się częścią świata, a nie podążać liniowym korytarzem zdarzeń.”

”Pozostaje mi tylko prosić Was o to, byście poczekali jeszcze chwilę” – kończy temat dyrektor kreatywny.

– „Wkrótce ujawnione zostaną naprawdę ciekawe rzeczy, jeśli chodzi o przyszłość Dead Island.”

Dołączona grafika
A czekając na kolejne Dead Island, poganiamy się z zombiakami po ulicach (i dachach) południowoamerykańskiej metropolii w Dying Light.

Przypomnijmy, że Dead Island to wydana przed dwoma laty produkcja rodzimego studia Techland, w której wcielamy się w jednego z grupy ocalałych, uwięzionych na tropikalnej wyspie opanowanej przez zombie.

Kilka miesięcy temu doczekaliśmy się jej sequela, Dead Island Riptide, który naprawił pewne błędy pierwowzoru, spotykając się ze stosunkowo ciepłym przyjęciem krytyki i zdobywając sporą popularność, zwłaszcza na Zachodzie.

O tym, jak dobra jest to pozycja, możecie przekonać się, przypominając sobie naszą recenzję.

Warto również wspomnieć, że firma Deep Silver niedawno zapowiedziała inną produkcję w tym samym uniwersum, Dead Island: Epidemic.

Będzie to darmowy tytuł należący do gatunku MOBA, a zatem nastawiony na drużynową rozgrywkę w trybie multiplayer.

Z kolei w planach Techlandu jest obecnie inna pierwszoosobowa gra akcji z zombiakami w roli głównej – mowa tu o Dying Light, które trafi na konsole nowej generacji.


Żródło: http://www.gry-online.pl/

#58 fortyck

fortyck

    Administrator

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 11893 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 50a Lasówka - Płaszów

Napisano 12 sierpień 2013 - 20:33

Poznaliśmy sporo nowych technicznych ciekawostek dotyczących Wiedźmina 3.

Co więcej, podczas konferencji SIGGRAPH 2013 przedstawiciele studia CD Projekt RED ujawnili, że Cyberpunk 2077 będzie wspierać dwie perspektywy – pierwszo- i trzecioosobową.

Dołączona grafika
Teselacja nie zostanie wykorzystana w każdym elemencie oprawy wizualnej Wiedźmina 3

Podczas prezentacji studia CD Projekt RED na wydarzeniu SIGGRAPH 2013 podzielono się świeżymi informacjami na temat technicznej strony Wiedźmina 3, a także ujawniono, że akcja w Cyberpunk 2077 zostanie ukazana z dwóch perspektyw: FPP (widok z oczu), TPP (widok zza pleców).

Jest to dość zrozumiały krok, skoro w grze będziemy częściej wykorzystywać broń palną.

Dołączona grafika
Cyberpunk 2077 zostanie przedstawiony zarówno w konwencji FPP, jak i TPP

Jak Balazs Torok oraz Krzysztof Krzyścin, producenci ze studia CD Projekt RED, powiedzieli na konferencji, silnik RED Engine powstawał pierwotnie z myślą wyłącznie o „trójce”, dopiero później twórcy doszli do wniosku, żeby skorzystać częściowo z niego także w przypadku drugiej odsłony serii.

W udostępnionej prezentacji możecie przeczytać, czym cechuje się silnik drugiej generacji, a czym ten wykorzystywany w nadchodzącej odsłonie zapowiedzianej na przyszły rok.

Odniesiono się m.in. do zużycia mocy procesora przez RED Engine 2, a także do cięć, jakie producenci musieli zastosować, by zachować odpowiednią płynność na konsoli Xbox 360.

Zmiany poczyniono przede wszystkim w zakresie animacji czy jakości tekstur.

Dołączona grafika
RED Engine 3 sprawi, że grafika będzie prezentować się jeszcze bardziej olśniewająco niż w „dwójce”

Po skończeniu prac nad Wiedźminem 2 w wersji na Xboksa 360 studio postanowiło pójść krok dalej.

W ten sposób doczekaliśmy się ogłoszenia RED Engine 3, który będzie napędzał Wiedźmina 3 oraz Cyberpunk 2077, a gracze mogą spodziewać się między innymi zupełnie nowych systemów animacji, których nie generuje już więcej silnik Havok, i mimiki twarzy.

Największą zagwozdką dla autorów jest DirectX 11 i teselacja na postaciach, która ostatecznie w grze się nie pojawi.

Eksperymentowano z dwoma technikami, ale żadna nie usatysfakcjonowała studia CD Projekt RED.

Dodano, że modele postaci są już tak dopracowane, że efekt i tak jest trudny do zauważenia.

To jeden z powodów, dla którego zrezygnowano z teselacji na modelach postaci.

Z kolei – zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami – zostanie ona zastosowana na innych elementach oprawy wizualnej, w tym przede wszystkim na otoczeniu.

Tak Cyberpunk 2077, jak i Wiedźmin 3: Dziki Gon tworzone są z myślą o pecetach oraz konsolach nowej generacji (PlayStation 4 i Xbox One).

Pierwszy z nich nadal znajduje się w bardzo wczesnej fazie produkcji i premiery nie należy spodziewać się wcześniej niż w 2015 roku.

Natomiast nadchodzące przygody Geralta z Rivii zadebiutują już w przyszłym roku – prawdopodobnie w drugiej połowie.

Zatem studio CD Projekt RED zdradza coraz więcej szczegółów na temat Dzikiego Gonu – ostatnio także mieliśmy okazję porozmawiać z twórcami i dowiedzieć się więcej o strukturze świata.

Podsumowując, jak napisał UV we wrażeniach z targów E3, „Wiedźmin 3 ma realne szanse stać się najlepszym komputerowym RPG w historii”.Żródło: http://www.gry-online.pl/

#59 fortyck

fortyck

    Administrator

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 11893 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 50a Lasówka - Płaszów

Napisano 13 sierpień 2013 - 13:25

Grand Theft Auto V jest jedną z gier, dla której posiadacze pecetów zbroją się w lepszy sprzęt.

Ta wypowiedź jednego z pracowników firmy Nvidia jest interpretowana jako sugestia, że wersja na tę platformę jest w przygotowaniu.

Aktualizacja: Ben Berraondo z europejskiego oddziału firmy Nvidia zdementował poniższe przypuszczenia.

Berraondo wyjaśnił, że wypowiedź skierowana do inwestorów wyrażała ogólny entuzjazm dla stanu branży gier, a nie informacje, jakie posiada producent.

Mówiąc inaczej, Nvidia nie ma żadnej wiedzy na temat możliwości przeniesienia Grand Theft Auto V na PC.

Firma przeprosiła za wprowadzenie w błąd.
 

522634705.jpg
Wypowiedź pracownika firmy Nvidia sugeruje, że GTA V trafi na PC.
 

Firma Nvidia pośrednio zasugerowała, że pecetowa wersja Grand Theft Auto V jest w przygotowaniu.

Taka sugestia padła podczas konferencji dotyczącej wyników z drugiego kwartału 2014 roku fiskalnego, którą relacjonował między innymi serwis Seeking Alpha.

Chris Evenden, starszy dyrektor do spraw relacji z inwestorami, powiedział, że „gracze szykują swoje systemy na silny katalog gier, jakie pojawią się pod koniec roku, w tym tak duże marki, jak Call of Duty: Ghosts, Grand Theft Auto V oraz Assassin’s Creed IV”.

Powyższe zdanie padło we fragmencie poświęconym zmianom, jakie zachodzą na rynku pecetowym.

Evenden zauważył, że słabsze laptopy walczą z tabletami, ale sprzedaż wyspecjalizowanych komputerów do grania i stacji roboczych wzrasta.

„Większość konsumentów wykorzystuje peceta do ogólnych rzeczy” – wyjaśnił przedstawiciel firmy Nvidia.

Jego zdaniem te funkcje mogą z powodzeniem przejąć urządzenia przenośne.

Gracze potrzebują za to mocnych konfiguracji.

Trudno ocenić czy wypowiedź Evendena była pomyłką.

Jest możliwe, że pracownik Nvidii przez przypadek włączył do wyliczenia grę Rockstara.

Producent GTA do tej pory nie potwierdził przecież, że przeniesie „piątkę” na komputery.

Nie potwierdził, ale też nie zaprzeczył.

Tymczasem, gracze pecetowi upominają się o konwersję w petycji, którą podpisało 300 tysięcy osób.

Niedawno pisaliśmy, że Rockstar szuka pracowników, którzy pomogą w przeniesieniu najnowszych tytułów na PC.

 

Grand Theft Auto V to kolejna gra akcji, rozgrywająca się w otwartym świecie.


Rockstar ponownie pokaże w niej mieszankę czarnego humoru, brutalności i swobody.


Tym razem jednak pokierujemy losami trzech zupełnie różnych bohaterów, którzy wspólnie przeprowadzają napady.


Nowy system pozwoli swobodnie przełączać się między postaciami.


Gra będzie oferowała także multiplayer – jego szczegóły poznamy 15 sierpnia.


GTA V wyjdzie 17 września na Xboksie 360 i PlayStation 3.




Żródło: http://www.gry-online.pl/



#60 fortyck

fortyck

    Administrator

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 11893 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 50a Lasówka - Płaszów

Napisano 13 sierpień 2013 - 20:41

Z okazji jutrzejszej prezentacji trybu multiplayer w Call of Duty: Ghosts, Activision przedstawiło porcję ogólnych statystyk związanych z rozgrywkami wieloosobowymi w serii.

Dołączona grafika
Przez lata cykl pobił szereg rekordów sprzedaży i popularności

W przeddzień oficjalnej prezentacji trybu multiplayer w nadchodzącej grze Call of Duty: Ghosts, Activision zaprezentowało trzy infografiki prezentujące statystyki związane z zabawą wieloosobową w serii.

Jak zwykle w tego typu przypadkach mamy do czynienia z robiącymi wrażenie absurdalnie wysokimi liczbami.

Świadczą one o sile prawie dziesięcioletniej marki i jej niesłabnącej popularności wśród miłośników rozgrywek sieciowych.

Według Activision, w przeciągu ostatniej dekady w multiplayera Call of Duty zagrało ponad 100 milionów osób na całym świecie.

Grupa ta jest większa niż populacja najludniejszych europejskich krajów.

W trakcie wszystkich meczy oddano razem około 32 tysiące bilionów strzałów i zniszczono pięć miliardów pojazdów, co pięciokrotnie przekracza sumę wszystkich samochodów jeżdżących w tej chwili po drogach naszej planety.

Najwięcej do myślenia daje jednak wykres wskazujący na to ile czasu poświęcono zmaganiom wieloosobowym.

W sumie to 25 miliardów godzin, co jak zauważają twórcy serii przekłada się na 2,8 miliona lat.

Dla porównania, historia współczesnego człowieka rozpoczyna się zaledwie około 100 tysięcy lat temu.

Dołączona grafika
Czas spędzony przez fanów serii w multiplayerze robi wrażenie

Dołączona grafika
Liczba graczy próbujących swoich sił w sieci oraz suma oddanych strzałów

Dołączona grafika
Ilość zdobytych Care Package oraz zezłomowanych pojazdów

Call of Duty: Ghosts, które zadebiutuje w listopadzie tego roku, zapewne w znaczący sposób zwiększy jeszcze te szalone liczby.

Na co dokładnie w przyszłości będą mogli liczyć miłośnicy multiplayera dowiemy się jutro o godzinie 18:30 czasu polskiego.

Specjalna konferencja przygotowana przez deweloperów będzie transmitowana na żywo z Los Angeles na oficjalnej stronie internetowej gry.

Wrażenia z jej przebiegu przedstawią także wysłannicy redakcji, którzy znajdą się na miejscu.
Żródło: http://www.gry-online.pl/




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych