Skocz do zawartości


Nowy materiał foto i video na kwiecień

już wkrótce


Zdjęcie

Aktualności (fakty i ploty) o moich grach PC i nie tylko


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1019 odpowiedzi w tym temacie

#1001 fortyck

fortyck

    Administrator

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10828 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 50a Lasówka - Płaszów

Napisano 03 kwiecień 2017 - 20:00

Ankieta sprzętowa Steam za marzec - Windows 10 zainstalowany u ponad 50% użytkowników

 

Firma Valve opublikowała wyniki marcowej ankiety sprzętowej przeprowadzanej wśród użytkowników Steama.

 

Wynika z niej, że 51,20% osób korzysta już z systemu operacyjnego Windows 10.

 

Na Steamie opublikowano wyniki marcowej ankiety sprzętowej.

 

Najciekawszą informacją, jaką możemy z niej wyczytać, jest ta związana z systemem operacyjnym Windows 10. 

 

Obecnie korzysta z niego ponad 50% użytkowników platformy cyfrowej dystrybucji należącej do Valve.

 

Na liście znajdują się jego dwie wersje – Windows 10 64-bit (50,15% - wzrost o 2,44% w porównaniu do lutego 2017 roku) oraz Windows 10 (1,05% - spadek o 0,01%).

 

Łącznie mają 51,20% udziałów.

 

W ogóle „Okienka” dominują i w sumie są zainstalowane u 96,05% użytkowników, co stanowi wzrost o 0,09% w porównaniu do wcześniejszej ankiety.

 

335545342.jpg

Steamowa ankieta za marzec nie przynosi rewolucyjnych zmian względem poprzednich miesięcy.

 

Pozostałe informacje nie są specjalnie zaskakujące, gdyż w porównaniu do poprzednich miesięcy nie zaszły żadne rewolucyjne zmiany.

 

Technologia rzeczywistości wirtualnej to dalej nisza, z której nie korzysta nawet pół procenta ankietowanych osób – 0,24% przypada na HTC Vive (nieznaczny, 0,01% wzrost udziałów), a 0,13% dla Oculus Rifta (również niewielki, bo 0,02% wzrost).

 

Wśród kart grafiki nadal przewodzi NVIDIA

 

GeForce GTX 970, która pomimo dobrych kilku lat na karku cieszy się dużym zainteresowaniem i odnotowała 0,17% wzrost w porównaniu do lutego.

 

Obecnie korzysta z niej 5,89% osób.

 

Na drugim miejscu uplasował się GeForce GTX 750 Ti (5,13%), a takie same udziały ma GeForce GTX 960.

 

335545358.jpg

Ogólne wyniki steamowej ankiety.

 

Najpopularniejszą rozdzielczością jest 1920 x 1080, która zyskała aż 2,03% zwolenników, co jest największym wzrostem w tej kategorii.

 

4K (3840 x 2160) to dalej pieśń przyszłości, gdyż obecnie w takiej rozdzielczości gra zaledwie 0,78% użytkowników Steama.

 

Z kolei jeżeli chodzi o najczęściej wykorzystywane języki, to prym wiedzie oczywiście angielski, z 43,06%.

 

Polski znajduje się na ósmej pozycji z 2,29%.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Żródło: http://www.gry-online.pl



#1002 fortyck

fortyck

    Administrator

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10828 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 50a Lasówka - Płaszów

Napisano 06 kwiecień 2017 - 20:30

11 bit studios pracuje nad nową dużą grą, której premiera odbędzie się za 2 lata

 

Niedawno mieliśmy okazję porozmawiać z Pawłem Miechowskim z firmy 11 bit studios na temat gry Frostpunk.

 

Oprócz szczegółów na temat tej produkcji, udało nam się dowiedzieć, że warszawski deweloper pracuje nad jeszcze jednym dużym projektem, ale na jego premierę poczekamy nawet dwa lata.

 

Mieliśmy ostatnio okazję porozmawiać z Pawłem Miechowskim z firmy 11 bit studios o zapowiedzianej w zeszłym roku grze Frostpunk.

 

Szczegóły opublikujemy w najbliższym czasie, ale dziś pragniemy poinformować o innej produkcji twórców This War of Mine.

 

W trakcie wywiadu potwierdzono, że warszawski deweloper tworzy drugi duży projekt, o którym dowiedzieliśmy się z ostatniego raportu finansowego.

 

Dodatkowo Miechowski zdradził, że obecnie gra „jest na etapie prototypowania” i pracuje nad nią niewielki, liczący około dziesięciu osób zespół, któremu przewodzi projektant Artur Ganszyniec (uznany polski twórca, mający na swoim koncie prace przy pierwszym i drugim WiedźminieCall of Juarez: The Cartel czy też Another Case Solved).

 

11 bit studios wiąże z nowym tytułem wielkie nadzieje, gdyż dało Ganszyńcowi wolną rękę podczas produkcji, a docelowo jego zespół rozrośnie się do rozmiarów tego, który pracuje nad Frostpunkiem (80-100 osób).

 

Na premierę jednak poczekamy jeszcze długo – mowa nawet o dwóch latach.

 

7252392.jpg

Nad Frostpunkiem pracuje około 100 osób i tyle samo docelowo będzie tworzyć kolejną grę 11 bit studios.

 

Niestety to praktycznie wszystko, co wiemy, gdyż Miechowski wyjawił jeszcze tylko, że pomysł na nową grę jest:

 

„Genialny, świetny.

 

Wpisuje się w to, co chcemy robić, czyli rzeczy oryginalne, w jakiś sposób przełomowe.”

 

Czekamy zatem na konkrety, ale nie ma co się ich spodziewać w najbliższym czasie.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

509946863.png

 

Opracowana przez rodzime 11bit Studios gra strategiczno-przygodowa z elementami survivalu.

 

Akcja Frostpunk osadzona została w fikcyjnym świecie o nieprzyjaznym, mroźnym klimacie, który w istotny sposób wpłynął na kształt społeczeństwa.

 

Aby przetrwać, ludzie postawili tu bowiem na energię generowaną przez silniki parowe.

 

Wszystko to jednak nie wystarcza, a społeczeństwo w obecnej formie nie zdaje egzaminu, tak więc ... więcej o grze

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Żródło: http://www.gry-online.pl



#1003 fortyck

fortyck

    Administrator

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10828 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 50a Lasówka - Płaszów

Napisano 09 kwiecień 2017 - 11:23

Projektant rozgrywki StarCrafta II rozpoczyna pracę nad nowym projektem Blizzarda

 

David Kim, projektant rozgrywki w grze StarCraft II, porzuca kosmicznego RTS-a i rozpoczyna pracę nad nowym projektem firmy Blizzard.

 

Na razie nie wiemy, o jaką produkcję może chodzić.

 

David Kim to koreański były e-sportowiec.

 

Swego czasu był jednym z czołowych graczy StarCrafta na świecie.

 

Po studiach informatycznych rozpoczął on pracę w studiu Relic Entertaiment, gdzie zajmował się nadzorem nad odpowiednim balansem rozgrywki w poszczególnych tytułach.

 

Gdy w 2007 roku firma Blizzard ogłosiła, że rozpoczyna pracę nad StarCraftem II, Kim zdecydował się na zmianę pracy i przejście do giganta z Irvine.

 

Przyjęto go tam z otwartymi rękami.

 

Były e-sportowiec zajął się projektowaniem rozgrywki w sequelu popularnego kosmicznego RTS-a, a także dbał o to, by każdy element tytułu był odpowiednio zbalansowany.

 

Jego rola w produkcji i aktualizacji StarCrafta II została już jednak oficjalnie zakończona. 

 

Jak ogłosił Kim na oficjalnym forum Blizzarda, zdecydował się zająć innym projektem w firmie.

 

O jaki tytuł może chodzić?

 

Tego na razie nie zdradzono.

 

256622689.jpg

David Kim będzie się teraz zajmował nowym projektem Blizzarda.

 

Kim w pożegnalnym poście wystosowanym do fanów StarCrafta II serdecznie dziękuje społeczności gry za współpracę, a także podkreśla, że był to dla niego niezwykły honor pracować nad tym tytułem.

 

Tłumaczy również decyzję o zmianie projektu:

 

Dotarłem do punktu swojej kariery, w którym chciałbym spróbować czegoś innego, odkrywać, uczyć się i rozwijać jako projektant gier.

 

Nowy projekt będzie tworzony pod skrzydłami Blizzarda, zatem mam nadzieję, że praca nad nim będzie tak samo ekscytująca, jak ta przy StarCrafcie II.

 

Kim zapewnił także, że po jego odejściu StarCraft II wciąż będzie balansowany i regularnie aktualizowany.

 

Ciężko na razie zgadywać, czym może być ów tajemniczy tytuł, nad którym pracę rozpoczyna David Kim.

 

Wszystko wskazuje jednak na to, że może to być coś dużego. 

 

Niedawno bowiem Dustin Browder, główny projektant StarCrafta II oraz Heroes of the Storm, ogłosił fakt, że skupia się na nowym projekcie Blizzarda.

 

Możemy zatem stwierdzić ze sporą dozą pewności, iż firma z Irvine szykuje dla graczy coś więcej, niż kolejną postać do Overwatch lub aktualizację do HotS-a.

 

Wkrótce powinniśmy przekonać się, o co tak naprawdę chodzi.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Żródło: http://www.gry-online.pl



#1004 fortyck

fortyck

    Administrator

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10828 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 50a Lasówka - Płaszów

Napisano 11 kwiecień 2017 - 21:12

Oświadczenie platformy G2A w sprawie afery z Gearbox Publishing

 

W ubiegłym tygodniu firma Gearbox Publishing zerwała współpracę przy sprzedaży gry Bulletstorm: Full Clip Edition z platformą G2A.

 

Powodem tego było niedostosowanie się strony do ultimatum wydawcy.

 

Włodarze G2A ustosunkowali się do wszystkich zarzutów.

 

W ubiegłym tygodniu wybuchło małe zamieszanie związane z premierą gry Bulletstorm: Full Clip Edition, czyli remasterem popularnej strzelaniny pierwszoosobowej polskiego studia People Can Fly.

 

Wydawca tytułu, firma Gearbox Publishing, nawiązał współpracę z platformą G2A, która umożliwia sprzedaż kluczy do gier przez osoby trzecie.

 

W jej ofercie znalazła się między innymi ekskluzywna edycja kolekcjonerska produkcji.

 

Strona ta nie ma jednak zbyt dobrej reputacji w branży, dlatego na Gearbox Publishing spadła krytyka, między innymi ze strony Johna „TotalBiscuita” Baina, popularnego youtubera.

 

Zmusiło to firmę do wystosowania listy postulatów, które G2A musiało spełnić, by współpraca mogła być kontynuowana.

 

Chodziło między innymi o niepobieranie dodatkowych opłat za ochronę konsumenta w razie nieudanej transakcji.

 

Włodarze platformy zdecydowali się jednak odrzucić ultimatum, co zaowocowało zerwaniem wszelkich kontaktów między korporacjami. 

 

Wówczas nie otrzymaliśmy jednak żadnego oficjalnego oświadczenia ze strony G2A.

 

Przedstawiciele platformy zdecydowali się w końcu przerwać milczenie i ustosunkować się do wszystkich zarzutów, jakie im przez te kilka ostatnich dni postawiono.

 

452170379.jpg

Platforma G2A ponownie w ogniu krytyki.

 

Według oświadczenia G2A, większość postulatów wysuniętych przez firmę Gearbox Publishing jest już dawno częścią działania platformy. 

 

Przede wszystkim chodzi tu o ochronę konsumenta, która działa nawet jeśli nie zakupi on opcjonalnego G2A Shield, przyspieszającego jedynie proces zwrotu pieniędzy oraz oferującego dziesięcioprocentową zniżkę na zakupy.

 

Oto jak przedstawiciele strony tłumaczą sposób działania reklamacji gry zakupionej bez dodatkowej subskrypcji „tarczy”:

 

1. Użytkownik zgłasza problem sprzedającemu.

 

Jeśli sprzedający widzi, że błąd wyniknął z jego winy, oddaje kupującemu pieniądze lub dostarcza nowy klucz – i sprawa jest zakończona błyskawicznie.

 

2. Jeśli sprzedający nie zgadza się na uwzględnienie reklamacji kupującego, pisze wiadomość do G2A Resolution Center.

 

Jego zgłoszenie uzyskuje numer, a nasi pracownicy (support G2A działa w 9 językach, z czego w 6 całodobowo, a średni czas na oczekiwanie to ledwie minuty) zapoznają się z tematem.

 

Przekazują sprawę do sprzedającego, aby dać mu możliwość wyjaśnienia wątpliwych kwestii, i robią wszystko, by doprowadzić do satysfakcjonującego obie strony zakończenia.

 

W przeciwieństwie do wielu marketplace’ów, w których na rozwiązanie sporu czasem czeka się tygodniami (lub też użytkownik nigdy nie dostaje odpowiedzi), na G2A.COM to kwestia najczęściej paru godzin.

 

452170395.jpg

 

Przedstawiciele G2A zapewnili również, że nie pobierają żadnych ukrytych opłat.

 

Ponownie za oświadczeniem:

 

Stawki są jawne, starannie opisane w tabelach.

 

Kupujący do ceny dodatkowo doliczają VAT zależny od kraju i ew. opłatę uzależnioną od wybranej metody płatności.

 

Obie nie są zależne od G2A.COM, o obu marketplace czytelnie informuje przed dokonaniem zakupu.

 

452170411.jpg

Ekskluzywna edycja kolekcjonerska gry Bulletstorm: Full Clip Edition nie jest już dostępna na platformie G2A.

 

Jednym z głównych zarzutów, często wysuwanych przeciw platformie G2A jest fakt, że sprzedawcy się na niej wystawiający nierzadko oferują klucze z szemranych źródeł, a producenci gier nie mają żadnej możliwości, by je sprawdzić.

 

Przedstawiciele strony stanowczo zaprzeczają tym oskarżeniom. 

 

Tłumaczą oni, że legalność każdego klucza jest sprawdzana przez firmę.

 

Natomiast jeśli wszyscy deweloperzy otrzymaliby tak duży wgląd do całej bazy danych, mogliby doprowadzić do skasowania aukcji w żaden sposób nie łamiących prawa.

 

G2A.COM musi chronić każdego uczciwego sprzedawcę, a dając taki dostęp wszystkim deweloperom, umożliwilibyśmy sytuację, w której kasowaliby oni z marketplace’u każdy klucz, niezależnie od jego pochodzenia.

 

Byłoby to działanie szkodzące branży, graczom – a także bezprawne.

 

Jeśli natomiast któreś studio ma wątpliwości co do legalności danej aukcji, mogą to bez problemu zgłosić obsłudze strony.

 

Deweloper musi jedynie przedstawić dowody na to, że klucze, które chce zablokować, zostały nabyte nielegalnie (może to być np. raport od instytucji finansowych).

 

Współpraca z naszej strony nie ogranicza się tylko do natychmiastowego kasowania czy blokowania kluczy: bez problemu przekażemy wszystkie informacje o nieuczciwych sprzedawcach właściwym organom ścigania.

 

Robimy to bardzo szybko i oczywiście za darmo.

 

Deweloperzy mogą jednak rozpocząć oficjalną współpracę z platformą G2A, która umożliwi im wygodniejsze rozpatrywanie kontrowersyjnych przypadków.

 

Oczywiście w tym wypadku twórcy muszą podpisać stosowne umowy zobowiązujące do przestrzegania pewnych określonych zasad.

 

Program partnerski nazywa się G2A Direct i jest całkowicie darmowy.

 

Włodarzom strony zależy, by twórcy nie ponieśli żadnych strat z powodu uczestnictwa w Direct.

 

Obecnie znajduje się w nim ponad 100 producentów.

 

Mimo powszechnej krytyki, przedstawiciele strony G2A zapewniają, że zależy im na dobrych stosunkach z twórcami.

 

Robimy wszystko co w naszej mocy, by utrzymywać jak najlepsze stosunki z deweloperami i dbamy o to, by stosować najwyższe standardy w walce z nieuczciwymi sprzedawcami.

 

Szanujemy też naszych krytyków i wierzymy, że powoduje nimi przede wszystkim dobro branży.

 

452170426.jpg

 

Z czego zatem wynika całe to zamieszanie i ostre słowa w stosunku do G2A, rzucane przez ważne osobistości związane z branżą elektronicznej rozrywki? 

 

Według szefów platformy, jest to konsekwencja braku zrozumienia tego, w jaki sposób działa strona.

 

Niestety czasami nie rozumieją oni tego, jak działa G2A.COM i często mówiąc o nas, wprowadzają opinię publiczną w błąd.

 

Najlepszym tego dowodem są sformułowane przez Johna Baina cztery punkty ultimatum.

 

Okazuje się, że było ono całkowicie zbędne, bo wszystkie poruszone kwestie od dawna są częścią marketplace’u.

 

Większość stawianych nam zarzutów bierze się z niewiedzy i braku chęci poznania racji drugiej strony.

 

Najlepszym przykładem na to jest przytaczanie nieprawdziwych i szkalujących wpisów, podczas gdy fakty są zupełnie inne.

 

Dlatego stale podkreślamy, że jesteśmy otwarci na spotkania i dyskusje z każdym, kto ma wątpliwości dotyczące tego, jak działa nasz marketplace.

 

Wyraźnie zatem widać, że oświadczeniem tym platforma G2A stara się podreperować swoją reputację, po raz kolejny lekko nadszarpniętą, tym razem przez firmę Gearbox Publishing. 

 

Czy im się to udało?

 

Ciężko ocenić.

 

W każdym razie gracze mogą teraz spojrzeć na całą sprawę z obu perspektyw.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Żródło: http://www.gry-online.pl



#1005 fortyck

fortyck

    Administrator

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10828 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 50a Lasówka - Płaszów

Napisano 11 kwiecień 2017 - 21:23

Remedy Entertainment pracuje nad grą na PlayStation 4

 

W najnowszym raporcie finansowym studia Remedy Entertainment ujawniono, że firma pracuje nad dwoma grami, z czego jedna najprawdopodobniej ukaże się na wielu platformach sprzętowych, w tym na PlayStation 4.

 

Studio Remedy Entertainment opublikowało raport finansowy za rok podatkowy 2016.

 

Dowiedziliśmy się z niego jednej, bardzo istotnej informacji. 

 

Deweloper znany chociażby z wydanego w zeszłym roku Quantum Break, najwidoczniej pracuje nad grą przeznaczoną nie tylko na konsole z rodziny Xbox i PC-ty, jak miało to miejsce w ostatnich latach, ale także na PlayStation 4.

 

Nie wiemy czym będzie ten projekt, gdyż zdradzono jedynie, że roboczo nazwano go P7 i że:

 

strategia firmy polega na wydaniu tej gry na większej liczbie platform sprzętowych i dlatego Remedy rozwija swoją technologię Northlight także na konsoli PlayStation 4.

 

438235809.jpg

Ostatnią grą studia Remedy Entertainment jest Quantum Break z 2016 roku.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Remedy Entertainment w skrócie:

  • firma zaliczyła dobry rok podatkowy 2016;
  • wypracowała 16,4 miliona euro przychodu i 3,9 miliona euro zysku operacyjnego;
  • obecnie studio tworzy dwie gry.

 

 

 

 

 

 

Ponadto w raporcie stwierdzono, że Remedy Entertainment pracuje nad „sequelem jednej z najpopularniejszych gier” we współpracy z ekipą Smilegate.

 

Mowa oczywiście o CrossFire 2, ale akurat o tym projekcie wiemy od dawna.

 

Natomiast jeżeli chodzi o finanse, to firma zanotowała dobry rok. 

 

Przychody wyniosły 16,4 miliona euro, co oznacza 19% wzrost względem wcześniejszego roku podatkowego.

 

Przełożyło się to na 3,9 miliona euro zysku operacyjnego.

 

Sukces odniesiono głównie dzięki Quantum Break, choć w jego osiągnięciu pomogły również wcześniejsze gry.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Żródło: http://www.gry-online.pl



#1006 fortyck

fortyck

    Administrator

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10828 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 50a Lasówka - Płaszów

Napisano 12 kwiecień 2017 - 10:36

Windows 10 z aktualizacją Creators Update

 

Firma Microsoft wypuściła Creators Update dla systemu operacyjnego Windows 10.

 

Aktualizacja jest udostępniana falami, a wśród wprowadzonych nowości znalazły się Tryb gry oraz wsparcie aplikacji Beam, pozwalające na prowadzenie interaktywnych transmisji z gier.

 

Firma Microsoft wypuściła aktualizację Creators Update dla systemu Windows 10, którą zapowiedziano jeszcze w zeszłym roku. 

 

Uaktualnienie ważące ponad 3 GB kierowane jest przede wszystkim do graczy, oferując im kilka interesujących nowości.

 

Wśród nich znalazł się Tryb gry, mający poprawiać wydajność przez udostępnienie dodatkowych zasobów systemowych, aczkolwiek pierwsze testy ze stycznia wskazywały, że nie ma co liczyć na rewolucję.

 

Również najnowsze próby przeprowadzane przez użytkowników nie pokazują przesadnego wzrostu wydajności, choć wielu z nich zwraca uwagę, że Tryb gry ma większe znaczenie w przypadku tytułów intensywnie wykorzystujących procesor.

 

Doszło też do większej integracji dziesiątki z usługami konsol z rodziny Xbox i zaoferowano wsparcie aplikacji Beam, pozwalającej na strumieniowanie interaktywnych (tj. pozwalających widzom na wpływanie na rozgrywkę) transmisji z gier.

 

514297013.png

Wraz z aktualizacją Windows 10 pojawiło się kilka dodatkowych opcji dla graczy.

 

Z kronikarskiego obowiązku trzeba też wspomnieć o funkcjach, którym aktualizacja zawdzięcza swą nazwę.

 

Paint 3D to dość potężne i bardzo intuicyjne narzędzie do tworzenia grafiki 3D (swoje kreacje można udostępniać na specjalnej platformie Remix3D.com).

 

Nie zabrakło też pomniejszych nowości i poprawek, takich jak usprawnienie przeglądarki Edge i programu Windows Ink oraz dodanie obsługi Windows Mixed Reality (wcześniej znanego jako Windows Holographic). 

 

Wypada zaznaczyć, że Creators Update jest udostępniana stopniowo, co oznacza, że minie trochę czasu, nim zagości na wszystkich urządzeniach.

 

Posiadaczom platform mobilnych przyjdzie poczekać najdłużej, bo aż do 25 kwietnia.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Żródło: http://www.gry-online.pl



#1007 fortyck

fortyck

    Administrator

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10828 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 50a Lasówka - Płaszów

Napisano 12 kwiecień 2017 - 21:24

BioWare pracuje nad grą w stylu Destiny i Tom Clancy's The Division

 

Według najnowszych, nieoficjalnych informacji, studio BioWare pracuje nad nową grą w stylu popularnych Destiny i Tom Clancy's The Division.

 

534155816.jpg

Dylan będzie najpewniej największą grą w historii studia BioWare.

 

Na początku lutego bieżącego roku dowiedzieliśmy się, że studio BioWare pracuje nad nową marką, która ma zadebiutować w 2018 roku.

 

W sieci pojawiły się nowe doniesienia w tej sprawie.

 

Nieoficjalne informacje wyjawił Liam Robertson, dziennikarz odpowiedzialny za kilka wcześniejszych przecieków oraz serwis Unseen64, na którym znajdziecie szczegóły o anulowanych projektach. 

 

Według niego deweloper pracuje nad grą sci-fi inspirowaną takimi tytułami jak Destiny i Tom Clancy's The Division.

 

Produkcja powstaje już ponoć od kilku dobrych lat i ma być jednym z największych, o ile nie największym dziełem studia BioWare.

 

Co ciekawe, pracownicy firmy ochrzcili ten tajemniczy projekt mianem Dylan.

 

Jest to imię głównego bohatera, ale nie wiadomo, czy pozostanie oficjalnym tytułem gry.

 

Dowiedzieliśmy się też, że nad grą nie pracuje BioWare Austin, które ma wskrzesić Star Wars: Knights of the Old Republic.

 

W ogóle zespół ten został ponoć całkowicie przypisany grom sygnowanym marką Gwiezdnych wojen.

 

Nowym projektem nie zajmuje się również BioWare Montreal.

 

Deweloper ten ostatnio dostarczył grę Mass Effect: Andromeda i teraz skupia się na jej rozwoju.

 

Wychodzi na to, że prace nad nową marką powierzono BioWare Edmonton, czyli głównej ekipie, odpowiedzialnej za największe hity firmy.

 

Wszystko to mniej więcej pokrywa się z tym, co ostatnio wyjawił wiceprezes BioWare – Aaryn Flynn.

 

Niestety, to i tak tylko ogólniki, więc czekamy na oficjalne ujawnienie tytułu, które być może nastąpi w czerwcu, przy okazji targów E3.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Żródło: http://www.gry-online.pl



#1008 fortyck

fortyck

    Administrator

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10828 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 50a Lasówka - Płaszów

Napisano 12 kwiecień 2017 - 21:28

BioWare Austin wskrzesi serię Star Wars: Knights of the Old Republic?

 

W sieci pojawiły się pogłoski na temat nowej odsłony serii Star Wars: Knights of the Old Republic.

 

Ich źródłem jest wypowiedź Liama Robertsona, według którego kolejna część kultowego cyklu ma być tworzona przez studio BioWare Austin.

 

W ostatnich latach uniwersum Gwiezdnych wojen przeżywa renesans.

 

Wraz z premierą Przebudzenia mocy fani historii osadzonych „dawno, dawno temu, w odległej galaktyce” doczekali się rozpoczęcia nowej trylogii filmowej.

 

Do kin trafił także poboczny Łotr 1.

 

Również firma Electronic Arts – mająca wyłączność na tworzenie gier na licencji Star Wars – zamierza dostarczać kolejne produkty sygnowane logiem Gwiezdnych wojen.

 

Dotąd wiedzieliśmy o planowanej kontynuacji Star Wars: Battlefront, jednak znacznie ciekawsze są ostatnie pogłoski. 

 

Liam Robertson z serwisu Unseen64 (tego samego, który dostarczył wcześniej informacje na temat konsoli Nintendo Switch) doniósł w trakcie ekskluzywnego podcastu na Patreonie o odświeżeniu Knight of the Old Republic – jednego z najbardziej udanych cyklów gier wideo ze Star Wars w tytule.

 

Ma za nie odpowiadać studio BioWare Austin, które wcześniej opracowało m.in. MMORPG Star Wars: The Old Republic (podajemy za serwisem The Star Wars Game Outpost).

 

428088380.jpg

Dla wielu Knights of the Old Republic to najlepsza seria gier w uniwersum Gwiezdnych wojen.

 

Robertson nie ujawnił swoich źródeł, trudno więc ocenić, jak bardzo wiarygodne są te doniesienia.

 

Na ich prawdziwość może wskazywać niedawny wpis Drewa Karpyshyna, autora scenariusza pierwszego KOTOR-a.

 

Pisarz odszedł z BioWare w 2012 roku, ale powrócił do zespołu dwa lata temu.

 

Natomiast pod koniec marca potwierdził na Twitterze, że pracuje nad nową grą.

 

Co więcej, w innym wpisie stwierdził, że nie brał udziału w pracach nad niedawno wydanym Mass Effect: Andromeda, mimo że od jego powrotu do studia minął ponad rok.

 

Korelowałoby to z informacjami Robertsona, według którego prace nad kolejnym KOTOR-em trwają już od dłuższego czasu.

 

Wypada zaznaczyć, że tytuł miał rozpocząć żywot jako remake, ale rozwinął się w zupełnie nową produkcję.

 

Potwierdzałoby to wrześniowe informacje dziennikarza Cinelinx Jordana Maisona, który donosił o planach przywrócenia serii do życia w formie remastera lub remake’u (projekt miał zostać „zamrożony” przez Electronic Arts).

 

Niemniej przypominamy, by traktować tego typu informacje jako plotki do czasu uzyskania oficjalnego komunikatu BioWare lub Electronic Arts.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Żródło: http://www.gry-online.pl



#1009 fortyck

fortyck

    Administrator

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10828 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 50a Lasówka - Płaszów

Napisano 12 kwiecień 2017 - 21:31

Wyciekła data premiery Call of Duty: WWII – drugowojenny CoD może ukazać się 3 listopada

 

Według najnowszych plotek, Call of Duty: WWII ukaże się 3 listopada 2017 roku.

 

Podobnie jak Call of Duty: Infinite Warfare, gra ma oferować popremierowe DLC w pierwszej kolejności użytkownikom PlayStation 4.

 

522517580.jpg

Już parę tygodni temu w Internecie pojawiło się kilka wersji okładki pudełka z Call of Duty: WWII.

 

Po sieci krążą nowe plotki na temat kolejnej odsłony jednej z najpopularniejszych serii pierwszoosobowych strzelanin.

 

Tym razem chodzi o datę premiery niepotwierdzonego jeszcze Call of Duty: WWII.

 

Według zdjęcia przedstawiającego fragment plakatu promocyjnego gry, opublikowanego na Twitterzetytuł ma się pojawić w piątek 3 listopada (rzecz jasna bieżącego roku), jak donosi serwis Charlie Intel.

 

Rzeczony plakat jest bardzo podobny do tego, który widzieliśmy pod koniec marca.

 

Wiarygodności tej informacji dodaje również fakt, że większość odsłon cyklu Call of Duty ukazała się właśnie na początku listopada (w ubiegłym roku był to 4 listopada).

 

522517595.jpg

Źródło: Twitter.

 

Dodatkową informację, którą da się wyczytać ze zdjęcia, jest widoczny w prawym górnym rogu kwadracik z napisem „PlayStation® Exclusive — Play DLC Map Packs 30 Days Early”.

 

A zatem, podobnie jak to jest obecnie w przypadku Call of Duty: Infinite Warfare, pakiety DLC do kolejnej części najprawdopodobniej będą ukazywały się z około miesięcznym wyprzedzeniem na PlayStation 4.

 

Oczywiście są to informacje niepotwierdzone – póki co firma Activision milczy na temat istnienia Call of Duty: WWII.

 

Z drugiej strony ilość plotek i poszlak na ten temat wydaje się jednoznacznie wskazywać, że właśnie taki tytuł będzie nosił kolejny CoD.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Żródło: http://www.gry-online.pl



#1010 fortyck

fortyck

    Administrator

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10828 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 50a Lasówka - Płaszów

Napisano 14 kwiecień 2017 - 20:15

Resident Evil 8 już w planach Capcomu

 

Firma Capcom opublikowała materiał o powstaniu gry Resident Evil VII: Biohazard.

 

Przy okazji Jun Takeuchi zdradził co nieco na temat przyszłości serii, zapewniając o chęci jej dalszego rozwoju.

 

Firma zamierza również odegrać ważną rolę w procesie ewolucji gatunku survival horror.

 

Styczniowy debiut Resident Evil VII: Biohazard – nowej odsłony kultowego cyklu survival horrorów – okazał się triumfalnym powrotem serii, aczkolwiek zagorzałym fanom mogło nie przypaść do gustu odejście od klasycznej konwencji cyklu.

 

Najnowsze doniesienia raczej nie poprawią im nastroju. 

 

Na kanale YouTube serii opublikowano kolejny już filmik z kulisów produkcji, w którym znalazły się też informacje na temat przyszłości marki.

 

Jun Takeuchi, producent wykonawczy w firmie Capcom, wyraził przekonanie, że koncept Resident Evil VII okazał się słuszny.

 

Jemu samemu zależało, by siódemka była postrzegana jako arcydzieło, a tytuł tworzono nie tylko jako swoisty restart serii, ale też następny etap ewolucji survival horrorów.

 

 

Twórcy mają zamiar podążać tą ścieżką także w przypadku kolejnej odsłony cyklu. 

 

Ta ostatnia pozostaje w sferze planowania, ale nie ma raczej mowy o typowej, niemal identycznej kontynuacji.

 

Takeuchi zastrzega, że tytuł może okazać się odmienny od siódemki w wielu aspektach, choćby z powodu dalszego rozwoju technologii, który pociągnie za sobą odmienne oczekiwania graczy.

 

Podkreślił jednak, że cykl nie porzuci konwencji survival horroru, którą on sam rozumie jako zmuszenie bohaterów do radzenia sobie w trudnych sytuacjach.

 

Wynikałoby z tego, że Capcom ostatecznie zrywa ze stylistyką wypracowaną przez Resident Evil 4, wskutek której elementy horroru zeszły na dalszy plan.

 

Jak wyjdzie to w praktyce, przekonamy się wraz z premierami kolejnych części cyklu.

 

94248222.jpg

Nowe gry z serii Resident Evil mają odmienić oblicze cyklu nie mniej niż tegoroczna odsłona.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Żródło: http://www.gry-online.pl



#1011 fortyck

fortyck

    Administrator

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10828 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 50a Lasówka - Płaszów

Napisano 18 kwiecień 2017 - 21:45

Aktor potwierdza istnienie Assassin’s Creed: Empire

 

Od dłuższego czasu wiadomo, że w tym roku zadebiutuje kolejna odsłona cyklu Assassin’s Creed.

 

Nieoficjalne doniesienia zdawały się wskazywać na to, że produkcja będzie nosić podtytuł Empire.

 

Te rewelacje zostały potwierdzone przez Davida Bana – aktora dubbingowego.

 

Jeden tweet i jedno zdjęcie wystarczą, by Assassin’s Creed: Empire po raz kolejny znalazło się na ustach miłośników serii z całego świata.

 

Poniższy screenshot pochodzi z twitterowego profilu Davida Bana – aktora, który najwyraźniej wystąpi w kolejnej odsłonie serii o Asasynach i Templariuszach.

 

466380807.jpg

Jedna fotografia i krótki podpis wystarczą, by rozbudzić wyobraźnię fanów Assassin’s Creed.

 

Pomimo że nadal nie poznaliśmy żadnych oficjalnych konkretów na temat tej produkcji, wiemy przynajmniej, że w istocie będzie nosić podtytuł Empire.

 

A to otwiera furtkę dla potwierdzenia kolejnych doniesień z przeszłości…

 

Nadciąga największy Assassin’s Creed w historii?

Zacznijmy od doniesień sprzed ponad roku.

 

Wówczas światło dzienne ujrzały rewelacje, wedle których Assassin's Creed: Empire miałoby zabrać graczy w podróż do starożytnego Egiptu, by opowiedzieć o początkach konfliktu, jaki od wieków toczą między sobą Asasyni i Templariusze. 

 

Twórcom (swoją drogą, mowa o zespole, który dostarczył wysoko oceniane Black Flag) zależało podobno na jak największej swobodzie w kwestii fabuły, stąd decyzja o cofnięciu się w czasie.

 

W tym momencie warto wspomnieć o słowach Serge'a Hascoeta, który wyjawił, że Ubisoft zamierza przebudować konstrukcję swoich gier. 

 

Assassin's Creed: Empire ma podobno zapoczątkować trend na mniej oskryptowaną rozgrywkę oraz nową koncepcję fabuły– gracze mają mieć wolną rękę w kwestii tego, czym będą się zajmować w danym momencie, a opowiadana historia ma być „źródłem anegdot” lub wręcz drugoplanowym elementem kolejnych produkcji.

 

466380823.jpg

Assassin’s Creed IV: Black Flag było niemałą rewolucją.

 

Czy podobne zadanie ciąży na Assassin’s Creed: Empire?

 

 

Co więcej, tytuł ma całkowicie odmienić wizerunek serii – dość powiedzieć, że autorzy wzorują się podobno na... trzecim Wiedźminie, a świat ma być trzykrotnie większy i o wiele bardziej zróżnicowany, aniżeli ten, który zwiedzaliśmy w skórze Edwarda Kenwaya.

 

Jakiś czas później w sieci pojawił się pierwszy screenshot z menu gry, a widoczna na nim piramida zdawała się potwierdzać przynajmniej część z powyższych wiadomości.

 

Wszystko wskazuje więc na to, że opowieści o tym, iż produkcja miałaby trafić na Nintendo Switch (z uwagi na niedobór mocy, konsola Nintendo prędzej doczeka się własnego „Asasyna” opracowanego specjalnie z myślą o niej), a także doniesienia, wedle których gra miałaby nosić tytuł Assassin’s Creed: 1389, możemy włożyć między bajki.

 

Chociaż kto wie… wszak dopóki Ubisoft nie sypnie konkretami, „nic nie jest prawdziwe, wszystko jest dozwolone”.

 

 

 

 

 

 

 

340623534.png

Kolejna pełnoprawna odsłona bestsellerowej serii gier akcji firmy Ubisoft.

 

Pod względem fabularnym, Assassin’s Creed: Empire stanowi swoisty prequel całego cyklu, przenosząc graczy w najodleglejsze jak dotąd czasy starożytnego Egiptu, czyli okres na długo przed wydarzeniami ukazanymi w poprzednich częściach serii.

 

Gracze wcielają się zaś w postać niewolnika, będącego dalekim przodkiem Altaira, czyli bohatera ... więcej o grze

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Żródło: http://www.gry-online.pl



#1012 fortyck

fortyck

    Administrator

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10828 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 50a Lasówka - Płaszów

Napisano 19 kwiecień 2017 - 11:50

Autor powieści Metro gromi Sapkowskiego

 

Andrzej Sapkowski zaprzecza, jakoby zawdzięczał cokolwiek grom z serii Wiedźmin.

 

Skrajnie odmienne zdanie ma na ten temat Dimitrij Głuchowski, autor powieści Metro.

 

Twierdzi, że polski pisarz, podobnie jak on sam, nie byłby znany na świecie, gdyby nie elektroniczne adaptacje.

 

525199502.jpg

Dimitrij Głuchowski uważa, że pisarze pokroju Andrzeja Sapkowskiego wiele zawdzięczają grom opartym na ich twórczości.

 

Dimitrij Głuchowski, autor książek z uniwersum Metro, na bazie których powstała seria postapokaliptycznych strzelanin z dreszczykiem, podjął ostrą dyskusję z Andrzejem Sapkowskim.

 

W niedawnym wywiadzie z przedstawicielem serwisu Waypoint autor wiedźmińskiej sagi po raz kolejny stwierdził, że nie zawdzięcza nic a nic grom stworzonym przez studio CD Projekt RED na podstawie jego powieści, a wręcz przeciwnie – to one zdobyły popularność dzięki jego twórczości.

 

Sapkowski ocenił, że na każdego czytelnika, jakiego zyskał za sprawą elektronicznych adaptacji, stracił innego, który mylnie uznał go za pisarza książek na podstawie gier.

 

Myślę, że wynik rozkładałby się mniej więcej po równo. 

 

Jeśli już, to znalazłoby się więcej osób, które zagrały w grę, bo czytały książki, niż na odwrót.

 

To moje wyliczenia, ale pewności nie mam.

 

Nie przeprowadzałem dokładnej analizy.

 

W odpowiedzi na to twierdzenie, Głuchowski nie przebierając w słowach napisał:

 

Uważam, że [Sapkowski] całkowicie się myli, a do tego jest aroganckim skur***lem.

 

Gdyby nie gry, marka Wiedźmin nigdy nie zdobyłaby tak szalonej popularności na całym świecie, jaką się obecnie cieszy.

 

I nie chodzi tylko o graczy, ale o media branżowe nakręcające cały szum oraz poczucie, że zbliża się coś wielkiego, imponującego.

 

Właśnie to przyciągnęło ludzi.

 

Do tej pory pozostałby lokalnym, wschodnioeuropejskim fenomenem i nigdy nie przebiłby się na Zachód.

 

To samo się tyczy moich książek z serii Metro.

 

Jako kontrargument do twierdzenia Andrzeja Sapkowskiego, warto przytoczyć również dane sprzedaży serii gier Wiedźmin, udostępnione jakiś czas temu przez firmę CD Projekt (opublikowane na łamach serwisu Bankier.pl).

 

Otóż przychody wygenerowane przez Wiedźmina 3: Dziki Gon oraz oba dodatki przekroczyły łącznie miliard złotych, z czego 96% spłynęło spoza granic Polski.

 

A zatem można bezpiecznie założyć, że lwia część graczy swoje pierwsze zetknięcie z uniwersum wiedźmina miała za sprawą gier.

 

I choć trudno powiedzieć, ile z tych osób sięgnęło w końcu po książki, to z całą pewnością sukces gier podkręcił popularność wiedźmińskiej sagi za granicą.

 

Nie jest też prawdą, jak twierdzi Sapkowski, jakoby wszystkie tłumaczenia jego dzieł na rynki zachodnie zostały wydane przed premierą gier – zbiór opowiadań Ostatnie życzenie ukazał się po angielsku w 2007 roku, czyli mniej więcej w tym samym czasie, co pierwszy Wiedźmin od CD Projektu.

 

Książki nie mogły więc same w sobie wzmocnić sprzedaży gier na Zachodzie, gdyż były tam po prostu nieznane.

 

525199517.jpg

Nie od dziś wiadomo, że Andrzej Sapkowski nie darzy gier wideo wielką sympatią.

 

Podczas gdy Andrzej Sapkowski uważa, iż w grach nie ma miejsca na głębię literacką, jaką oferują książki, Głuchowski uznał, że Metro 2033 jest pierwszą w historii strzelanką przekazującą prawdziwie liryczne, emocjonalne i filozoficzne doznania.

 

Swoją rolę we współtworzeniu tej serii gier Rosjanin widzi w nadaniu postaciom autentycznych uczuć – czegoś, czego gry mogą się nauczyć z literatury.

 

W przeciwieństwie do Sapkowskiego, Dimitrij Głuchowski docenił i wykorzystał rolę gier w rozwoju swojej marki.

 

Rosyjski pisarz nie tylko współpracował z deweloperami nad kontynuacją pierwszego Metro 2033 (istniejąca wówczas książka Metro 2034 była fabularnym spin-offem części pierwszej), ale również pozwolił fanom na tworzenie własnych opowieści w wykreowanym przez siebie uniwersum.

 

Jego zdaniem, pracując z utalentowanymi ludźmi, autor powinien pozostawić im swobodę twórczą w interpretacji jego historii.

 

525199533.jpg

Ile osób poza Polską kojarzyłoby imię Geralta z Rivii, gdyby nie produkcje studia CD Projekt RED?

 

Fakt faktem, powieści Głuchowskiego najpewniej nie zdobyłyby takiego rozgłosu, gdyby wśród jego pierwszych czytelników nie znaleźli się producenci gier ze studia 4A Games.

 

Nie da się ukryć, że podobny proces istnieje w telewizji czy kinie: serialowa Gra o Tron niewątpliwie zwiększyła poczytność sagi George’a R.R. Martina, podobnie jak filmowa trylogia Władca Pierścieni skłoniła młode pokolenie do sięgnięcia po twórczość Tolkiena. 

 

Tak czy owak, kontrowersyjne wypowiedzi Sapkowskiego zdają się przynosić mu rozgłos na świecie, którego tak pragnął.

 

A może właśnie o to w tym wszystkim chodziło?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Żródło: http://www.gry-online.pl



#1013 fortyck

fortyck

    Administrator

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10828 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 50a Lasówka - Płaszów

Napisano 19 kwiecień 2017 - 22:13

Ubisoft otwiera dwa nowe studia - w Berlinie i w Bordeaux

 

Nowe studia skupią się na wysokobudżetowych, multiplatformowych grach i pomogą w pracach innym zespołom.

 

 

Ubisoft ogłosił, że otwiera dwa nowe studia, w Berlinie i Bordeaux.

 

W ten sposób liczba studiów zlokalizowanych w Niemczech wzrośnie do trzech, zaś zlokalizowanych we Francji - do pięciu.

 

W ciągu pierwszego roku działalności zatrudnienie ma tam znaleźć około 100 osób.

 

Zajmą się one wysokobudżetowymi grami tworzonymi z myślą o wielu platformach oraz pomogą w pracach nad nowymi grami należącymi do największych serii.

 

Jak podkreśla Christine Burgess-Quémard z Ubisoftu, otwarcie nowych studiów oznacza ciekawe szanse na karierę zarówno dla utalentowanych, młodych twórców jak i weteranów branży z tych regionów.

 

Ubisoft Bordeaux pomoże studiom z Paryża, Lyon, Annecy i Montpellier w pracach nad Just Dance, Steep czy Ghost Recon Wildlands.

 

Ubisoft Berlin pomoże studiom Blue Byte, mieszczących się w miastach Düsseldorf i Mainz w pracach nad niezapowiedzianym, wysokobudżetowym projektem.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Żródło: http://www.gram.pl/



#1014 fortyck

fortyck

    Administrator

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10828 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 50a Lasówka - Płaszów

Napisano 19 kwiecień 2017 - 22:15

Sprzedaż cyfrowa to już prawie 3/4 rynku amerykańskiego

 

ESA opublikowała dane z amerykańskiego rynku gier wideo za rok 2016.

 

Szczególną uwagę przykuwają wpływy ze sprzedaży cyfrowej i fizycznej.

 

20170419194405.jpg

 

Od 2010 roku na amerykańskim rynku wydatki na gry i wszystko co z nimi związane nieprzerwanie rosną.

 

Tendencję tę podtrzymało poprzednie 12 miesięcy, w trakcie których odnotowano wpływy rzędu 24,5 miliarda dolarów, a doliczając sprzęt, akcesoria i VR - 30,4 mld.

 

Rokrocznie wzrasta też udział dystrybucji cyfrowej.

 

W 2016 roku sięgnął on już 74 proc.

 

Przychody obejmują nie tylko sprzedaż gier, ale też wykupywane subskrypcje, DLC, zakupy na rynku gier mobilnych i sferę społecznościową.

 

Jak szacuje Entertainment Software Association, w dwóch na trzy amerykańskie gospodarstwa domowe znajduje się sprzęt do grania.

 

W 65 proc. domostw zamieszkuje osoba, która gra przez co najmniej trzy godziny tygodniowo.

 

W grupie gospodarstw domowych ze sprzętem do grania absolutnie dominuje PC (97 proc.), a na drugim miejscu znajdują się smartfony (81 proc.).

 

Konsole znajdują się w 48 proc. gospodarstw domowych ze sprzętem do grania, a w 11 proc. urządzenia VR.

 

Są też dane demograficzne.

 

Największy odsetek graczy stanowią chłopcy poniżej 18. roku życia i mężczyźni w przedziale 18-35 lat - 35 proc.

 

Płeć żeńska w tym samym przedziale wiekowym to siła stanowiąca 21 proc.

 

Najmniejszy udział mają kobiety w wieku 36-49 - zaledwie ośmioprocentowy.

 

Średnia wieku amerykańskiego gracza to 35 lat.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Żródło: http://www.gram.pl/



#1015 fortyck

fortyck

    Administrator

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10828 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 50a Lasówka - Płaszów

Napisano 21 kwiecień 2017 - 20:30

CDP.pl - tylko do końca miesiąca masz czas na pobranie zakupionych towarów

 

Sklep CDP.pl poinformował w mailu rozsyłanym swoim klientom, że tylko do końca kwietnia można pobierać gry i filmy z cyfrowej półki.

 

Jeżeli tego nie zrobicie, zakupiony przez Was towar przepadnie.

 

 

 

 

 

 

 

Aktualizacja

Okazało się, że wczorajszy mail wysłany do klientów CDP.pl to zwykły błąd, a przynajmniej tak twierdzą przedstawiciele sklepu, którzy przekazali kolejną wiadomość.

 

Publikujemy ją poniżej, ale pisząc w skrócie, poprzedni komunikat miała otrzymać garstka osób, których produkty nie będą dalej wspierane.

 

Natomiast sama wirtualna półka będzie dalej istnieć.

 

Kryzys został więc zażegnany.

 

156788383.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

Oryginalna wiadomość

Sklep CDP.pl został niedawno przejęty przez Merlina (tylko sklep, pozostała część firmy funkcjonuje obecnie jako CDP).

 

W związku z tym, jeżeli robiłeś tam wcześniej zakupy, to kilka tygodni temu mogłeś otrzymać maila, w którym zapewniano, że:

 

W nadchodzącym miesiącu czeka nas wiele zmian! Nas, czyli sklep CDP.PL, bo Ty nie musisz się o nic martwić.

 

Zmiany te w żaden sposób nie wpłyną na Ciebie (…) w związku z pracami mogą pojawić się przerwy w działaniu naszego sklepu czy też czasowe utrudnienia w dostępie do cyfrowych półek z zakupionymi produktami.

 

Dziś okazało się, że to nieprawda i klienci CDP.pl mają problem.

 

Firma wysłała bowiem kolejnego maila o następującej treści:

 

Drogi Kliencie,

Informujemy, że tylko do dnia 30 kwietnia 2017 roku sklep cdp.pl świadczy usługi wirtualnych półek.

 

Dlatego już teraz zachęcamy Cię do pobrania wszystkich zakupionych dotychczas cyfrowych gier, filmów, ebooków i audiobooków.

 

Jeśli nie masz czasu by zrobić to dziś, pamiętaj, by pobrać je najpóźniej do 30 kwietnia 2017 roku.

 

Po tym terminie Twoja wirtualna półka przestanie funkcjonować.

 

Pamiętaj, że cały czas trzymamy rękę na pulsie i jesteśmy do Twojej dyspozycji!

 

W razie problemów lub pytań zawsze możesz zadzwonić na naszą infolinię pod numer 222 626 222 bądź napisać e-mail na adres kontakt@cdp.pl.

 

Dziękujemy, że jesteś z nami!

 

cdp.pl

 

 

106534689.jpg

Moja półka w CDP.pl.

 

Nie dość, że skromna, to jeszcze mi ją zabiorą / Źródło: półka Górala.

 

 

Krótko pisząc, częściowo sprawdziła się czarna wizja snuta przez przeciwników cyfrowej dystrybucji – w każdej chwili ktoś może odłączyć serwery, a Ty musisz się pożegnać z zakupionymi grami.

 

Oczywiście CDP.pl to nie Steam, Origin czy Uplay, ale dla niektórych i tak może to być bolesny cios, bo nie chodzi tylko o gry, ale także filmy czy ebooki.

 

Naturalnie firma informuje, że kończy z wirtualną półką, zakupione towary można jeszcze sobie ściągnąć, ale jeżeli komuś mail wyląduje w spamie, albo nie trafi na tę informację w sieci, to ma problem.

 

Poza tym wysyłanie tak ważnych wiadomości dosłownie na kilka dni przez dokonaniem operacji jest trochę nie na miejscu.

 

Tak czy siak, zostaliście ostrzeżeni.

 

106534705.jpg

Mail wysłany przez CDP.pl / Źródło: https://twitter.com/PowiedzialemPL

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Żródło: http://www.gry-online.pl



#1016 fortyck

fortyck

    Administrator

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10828 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 50a Lasówka - Płaszów

Napisano 21 kwiecień 2017 - 21:36

Windows 10 Redstone 3 zadebiutuje we wrześniu bieżącego roku

 

Wiemy, kiedy zadebiutuje kolejna duża aktualizacja dla Windowsa 10.

 

Microsoft ujawnił właśnie, że zamierza zrównać plany wydawnicze dla najnowszych okienek i pakietu Office 365 ProPlus.

 

Oznacza to, że oprogramowanie rozwijane pod nazwą Redstone 3 zadebiutuje już we wrześniu bieżącego roku.

 

Z udostępnionych w sieci informacji wynika, że Microsoft chce oferować użytkownikom Windowsa 10 dwie duże aktualizacje każdego roku.

 

Według branżowej prasy po premierze pakietu Redstone 3 kolejne update'y będą pojawiać się w około sześciomiesięcznych odstępach.

 

Każdy z pakietów ma być natomiast objęty wsparciem przez osiemnaście miesięcy.

 

Po tym okresie software przestanie otrzymywać poprawki i trzeba będzie przenieść się na nowsze wydanie systemu.

 

W10.jpg

 

Windows 10 po aktualizacji Redstone 3 powinien więc zostać oznaczony numeracją 1709.

 

Niestety, obecnie nie znamy szczegółów dotyczących tej wersji okienek.

 

Niewykluczone jednak, że Microsoft uchyli nieco rąbka tajemnicy podczas nadchodzącej konferencji BUILD.

 

Impreza rozpocznie się 10 i potrwa do 12 maja.

 

 

 

 

 

Źródło: microsoft

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Żródło: http://pclab.pl/



#1017 fortyck

fortyck

    Administrator

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10828 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 50a Lasówka - Płaszów

Napisano 23 kwiecień 2017 - 13:32

Mocno zmalało zainteresowanie inwestorów firmami VR i AR

 

Branża wirtualna rzeczywistość ma spore problemy z rozwojem.

 

Kolejnym tego przykładem stał się spadek zainteresowania inwestorów startupami z branży VR i AR.

 

W ubiegłym kwartale wsparli oni firmy tego typu kwotą pięciokrotnie mniejszą niż w analogicznym okresie roku ubiegłego.

 

256903554.jpg

Inwestorzy stali się bardziej ostrożni.

 

Emocje związane z wirtualną rzeczywistością oraz rzeczywistością rozszerzoną wydają się szybko stygnąć.

 

Najnowszym tego przykładem stało się sprawozdanie grupy analitycznej Crunchbase

 

Według niego, w pierwszym kwartale tego roku, inwestorzy mocno przyhamowali z finansowaniem firm i produktów związanych z rynkami VR oraz AR.

 

W sumie 26 startupów zajmujących się tą kategorią zostało wspartych przez inwestorów kwotą 200 mln dolarów.

 

Dla porównania w pierwszym kwartale ubiegłego roku 29 takich firm zgromadziło ponad jeden miliard dolarów. 

 

Spadek nie jest jednak aż tak dramatyczny, jak mogłyby to sugerować suche liczby.

 

Rekordowy wynik w pierwszych trzech miesiącach 2016 r. był bowiem zasługą jednej firmy - Magic Leap, mającej zrewolucjonizować rzeczywistość rozszerzoną.

 

Roztaczana przez nią wizja była tak ciekawa, że w pierwszym kwartale ubiegłego roku projekt wsparto sumą 800 mln dolarów, a potem kwota ta wzrosła do 1,4 mld dolarów.

 

 

Magic Leap nie tylko było odpowiedzialne za rekordowy wynik całego segmentu, ale również ponosi częściowo winę za obecny spadek zainteresowania inwestorów.

 

Szefowie firmy mocno przesadzili bowiem z obietnicami, a ich technologia jest na znacznie wcześniejszym etapie rozwoju niż pierwotnie sądzono.

 

Analitycy z Crunchbase podkreślają, że rynki VR i AR są tak młode, że trudno definitywnie stwierdzić, jaka będzie ich przyszłość.

 

Podkreślają jednak rozczarowanie, jakim okazały się wyniki sprzedaży Oculus Rift, czego bolesnym przykładem było wycofanie przez firmę Facebook setek stoisk demonstracyjnych w sklepach sieci Best Buy z powodu małego zainteresowania klientów.

 

Warto tutaj wspomnieć o innej firmie analitycznej w postaci Greenlight Insights.

 

Niedawno opublikowała ona raport, w którym prognozuje, że w tym roku rynek wirtualnej rzeczywistości wygeneruje przychody na poziomie 7,2 mld dolarów, a kwota ta wzrośnie do 74,8 mld w 2021 r.

 

Tak szybki rozwój ma być zasługą spadku cen urządzeń, gdyż według grupy obecnie najlepsze systemy są po prostu zdecydowanie zbyt drogie, aby mogły osiągnąć dużą popularność.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Żródło: http://www.gry-online.pl



#1018 fortyck

fortyck

    Administrator

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10828 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 50a Lasówka - Płaszów

Napisano wczoraj, 09:39

Alien: Isolation 2 w produkcji?

 

Jeśli wierzyć dostępnym w sieci informacjom, studio Creative Assembly przygotowuje się do opracowania kolejnej gry z obcymi w roli głównej.

 

Czy plotki pozostaną niepotwierdzone, czy niedługo zrobi się głośno o sequelu Alien: Isolation?

 

419147043.jpg

Możliwe, że znów staniemy oko w oko z Obcymi.

 

Chwila… czy oni mają oczy?

 

 

Wedle krążących po Internecie plotek, deweloper Creative Assembly może szykować kolejny projekt osadzony w filmowym uniwersum Obcego.

 

Brytyjskie studio znane z serii Total War odskoczyło od swojego ulubionego gatunku strategii, wydając w 2014 roku grę Obcy: Izolacja.

 

Krytycy spojrzeli na nią dość przychylnym okiem i najwyraźniej autorzy mogą mieć chrapkę na kontynuację. 

 

Jak podaje bowiem portal PlayStation Universenadchodząca, majowa edycja Oficjalnego Magazynu PlayStation będzie zawierała na swoich stronach następujący cytat:

 

Nasze źródła informują, że po zakończeniu prac nad Halo Wars 2 deweloper Creative Assembly – twórcy Alien Isolation – mogą rozpoczać pracę nad nową grą w świecie Obcego.

 

Choć jest to informacja z anonimowego źródła, taki ruch autorów Izolacji nie zaskoczyłby nikogo.

 

Co prawda, wydawca gry – firma SEGA – nie był zbytnio zadowolony z wyników sprzedaży debiutanckiego pierwszoosobowego horroru Creative Assembly, można jednak sądzić, że po wielkim sukcesie Resident Evil VII, dzięki któremu gatunek survival horror powrócił do łask, klimat uległ ociepleniu. 

 

Ostatnimi czasy SEGA powiększyła też rodzinę deweloperską o studio Creative Assembly Sofiaczyli przemianowane Crytek Black Sea, które zostało sprzedane przez poprzedniego właściciela w wyniku znacznych problemów finansowych.

 

We wrześniu zeszłego roku jeden z przedstawicieli firmy wspominał też, że Obcy w VR byłby „spełnieniem marzeń”. 

 

Być może za jakiś czas usłyszymy więc o Alien: Isolation 2 z pełnym trybem wirtualnej rzeczywistości.

 

Zainteresowani?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

75977478.gif

 

Klimatyczny pierwszoosobowy survival horror, którego akcja toczy się w uniwersum kultowej serii Obcy.

 

Twórcą tytułu jest studio Creative Assembly, znane przede wszystkim z serii gier strategicznych Total War.

 

Akcja gry toczy się po wydarzeniach z pierwszej części filmu, z której twórcy zaczerpnęli nie tylko elementy oprawy, ale przede wszystkim charakterystyczny klimat.

 

Podczas rozgrywki kontrolujemy postać Amandy, ... więcej o grze

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Żródło: http://www.gry-online.pl



#1019 fortyck

fortyck

    Administrator

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10828 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 50a Lasówka - Płaszów

Napisano wczoraj, 21:19

Zakończono testy beta aplikacji GOG Galaxy
 
Udostępniono łatkę 1.2.
 
Opublikowano finalną wersję kolejnej aktualizacji GOG Galaxy, jednocześnie kończąc trwające od prawie dwóch lat testy beta aplikacji.
 

Oznaczona numerem 1.2 łatka wprowadza do programu szereg zmian i nowości.

 

Jedną z dodanych opcji jest możliwość zapisywania stanów rozgrywki w klasycznych grach na serwerach w tak zwanej „chmurze”.

 

Funkcja o nazwie „Universal Cloud Saves” na razie obsługuje między innymi Planescape: Torment, Dragon Age: Origins, Heroes of Might & Magic 3 czy Vampyre: The Masquerade - Bloodlines.

 

Deweloperzy zapewniają, że „uznają zasadę oddania w ręce użytkowników pełnej swobody”.

 

To oznacza, że save'y są w pełni dostępne do pobrania.

 

1493147548.jpg

Nowy ekran gry

 

Dzięki aktualizacji, użytkownicy mogą również dostosować wygląd aplikacji do własnych preferencji, poprzez wybranie, z których funkcjonalności chcą korzystać.

 

Jest też tryb hibernacji, który pozwala zmniejszyć obciążenie zasobów systemowych i oszczędzanie baterii, gdy klient GOG Galaxy działa w tle lub gdy włączona jest gra.

 

Do tego mnóstwo innych, mniejszych innowacji: możliwość ograniczenia przepustowości łącza w konkretnych porach dnia i nocy, opcja cofnięcia dokonanej aktualizacji danej produkcji, licznik klatek na sekundę, zrzuty z ekranu, system notyfikacji i nowy czat.

 

Pełna lista wprowadzonych zmian i nowości znajduje się na stronie programu.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Żródło: http://www.eurogamer.pl/



#1020 fortyck

fortyck

    Administrator

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10828 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 50a Lasówka - Płaszów

Napisano wczoraj, 21:56

Wiedźmin: Edycja Rozszerzona za darmo na GOG.com 

 

Jeśli przeprawę z Dzikim Gonem macie już za sobą, podobnie jak zmagania z Iorwethem i Vernonem Roche’em, a wciąż nie mieliście okazji zobaczyć, jak właściwie to wszystko się zaczęło, mamy dla Was dobrą wiadomość.

 

Wiedźmin: Edycja Rozszerzona jest dostępny za darmo na GOG.com.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

AKTUALIZACJA:

Najwyraźniej strona internetowa Ars Technica przechodzi aktualnie istne oblężenie.

 

Jak zostali poinformowani użytkownicy serwisu, ekipa była zmuszona do ograniczenia rozdawnictwa wyłącznie do osób, które założą konto na ich stronie internetowej.

 

Co więcej, taka możliwość została na ten moment wyłączona, ze względu na niebywale liczne próby rejestracji nowych użytkowników. 

 

Opcja rejestracji ma zostać przywrócona w najbliższym czasie, jednak wiele wskazuje na to, że od tej pory będzie ona wymagana do zdobycia kodu.

 

 

 

 

 

 

 

 

Dzieje serii Wiedźmin zna chyba każdy, kto choćby odrobinę interesuje się grami wideo.

 

Cykl RPG-ów autorstwa rodzimego CD Projekt RED zdobył popularność na całym świecie.

 

Nie od razu jednak Rzym zbudowano i nie od razu Geralt stał się osobistością rozpoznawalną w najodleglejszych zakątkach globu.

 

Z uwagi na fakt, że pierwsza odsłona jego przygód nie zdobyła tak dużej popularności jak jej kontynuacje, najwyraźniej wielu graczy wciąż nie miało okazji się z nią zapoznać.

 

Nadszedł więc doskonały moment, by nadrobić zaległości.

 

452854631.jpg

Wiedźmin to wciąż bardzo dobra gra RPG – jeśli jeszcze nie mieliście okazji, warto w końcu się za nią zabrać…

 

Brytyjski serwis Ars Technica nawiązał współpracę z platformą GOG.com, której owocem jest udostępnienie za darmo gry Wiedźmin: Edycja Rozszerzona. 

 

Wszystko, co trzeba zrobić, to udać się pod ten adres i kliknąć w przycisk „Claim a Code”, który przenosi chętnych na stronę internetową GOG.com, gdzie mogą zdobyć unikalny klucz i pobrać omawianą produkcję.

 

Należy przy tym pamiętać, że tytuł jest dostępny za darmo wyłącznie dla posiadaczy komputerów z systemami Windows lub MacOS.

 

Co więcej, od chwili, w której pisane są te słowa, promocja będzie dostępna jedynie przez jeden dzień i dwadzieścia jeden godzin – warto zatem się pospieszyć.

 

452854647.jpg

…nawet pomimo przestarzałej oprawy graficznej.

 

Uwierzcie jednak, że w ruchu wygląda to znacznie lepiej!

 

 

A jakie atrakcje czekają na graczy, którzy zdecydują się na rozpoczęcie przygody z Geraltem?

 

Jak widzicie na powyższym obrazku, oprawa graficzna nieco się zestarzała, choć wciąż nie odrzuca od ekranu.

 

Przyzwyczajenia wymaga również opanowanie dość nietypowej mechaniki rozgrywki (mowa przede wszystkim o starciach z przeciwnikami, w których sukces zależy w dużej mierze od refleksu gracza).

 

Cała reszta jest jednak jak najbardziej na czasie – tyczy się to zarówno interesującej i wielowątkowej fabuły, licznych zwrotów akcji i całej plejady zapadających w pamięć bohaterów (pokroju kultowego Talara) jak i doskonałej polskiej wersji językowej.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1655492453.gif

Poprawiona i rozszerzona edycja bestsellerowej gry RPG studia CD Projekt RED, bazującej na motywach kultowej prozy fantasy Andrzeja Sapkowskiego.

 

Nowa wersja gry niesie ze sobą sporo zmian, zarówno w kwestii zawartości, jak i aspektów technicznych.

 

Autorzy wprowadzili sporą liczbę poprawek, eliminujących podstawowe mankamenty swej produkcji, takie jak stabilność gry, długi czas wczytywania oraz liczne błędy w ... więcej o grze

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Żródło: http://www.gry-online.pl






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych