Skocz do zawartości


Nowy materiał 

 

foto i video 

 

lipiec - sierpień


Zdjęcie

Aktualności (fakty i ploty) o moich grach PC i nie tylko


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1079 odpowiedzi w tym temacie

#1061 fortyck

fortyck

    Administrator

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 11382 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 50a Lasówka - Płaszów

Napisano 03 czerwiec 2017 - 09:29

Ubisoft na tegorocznych targach E3 - kilka szczegółów dotyczących konferencji

 

Firma Ubisoft w humorystycznym teaserze zapowiedziała swoją konferencję na targach E3.
 
Pojawi się na niej między innymi South Park: The Fractured But Whole oraz Far Cry 5.
 
Najważniejszą informacją jest jednak ta, że najprawdopodobniej ujrzymy również zupełnie nową markę.
 
Do rozpoczęcia tegorocznej edycji E3 został nieco ponad tydzień.
 
Firma Ubisoft postanowiła dodatkowo podgrzać atmosferę i wypuściła krótki, humorystyczny teaser zapowiadający targową konferencję wydawcy, która odbędzie się 12 czerwca o godzinie 22:00 czasu polskiego.
 
Widzimy na nim dwóch pracowników francuskiego giganta, którzy prezentują Yvesowi Guillemotowi, prezesowi korporacji, filmowy „przedsmak” ich obecności na targach.
 
Niestety, ze względu na fakt, że mnóstwo tytułów nie zostało jeszcze zaprezentowanych, musi on zostać pocięty.
 
W konsekwencji teaser nie pokazuje zbyt wiele, lecz możemy dowiedzieć się z niego kilku interesujących rzeczy.
 
Zatem jakie informacje są w nim zawarte?
 
 
Na filmiku pojawiają się dwie gry, które z pewnością będą obecne podczas konferencji – South Park: The Fractured But Whole oraz Far Cry 5.
 
Produkcja tej pierwszej, choć nie bez problemów, powoli dobiega końca i tytuł ma pojawić się na półkach sklepowych 17 października bieżącego roku.
 
Ta druga natomiast została niedawno zapowiedziana, zatem wszyscy gracze z zaintrygowaniem czekają na kolejne szczegóły na jej temat, zwłaszcza, że po raz pierwszy w historii serii akcja Far Cry przeniesie nas do Stanów Zjednoczonych (konkretnie do Montany).

 

87169801.jpg

Far Cry 5 z pewnością będzie cieszył się dużym zainteresowaniem podczas tegorocznych targów E3.

 

Jednak chyba najciekawszą rzeczą w zwiastunie zaprezentowanym przez Ubisoft jest pojawiający się na kilka sekund napis „New IP saved for conference”.
 
Francuski gigant szykuje zatem dla graczy zupełnie nową markę.
 
Czy będzie to coś dużego, w stylu serii Far Cry lub Assassin's Creed?
 
A może chodzi po prostu o małą produkcję, przeznaczoną ekskluzywnie na platformę Nintendo Switch?
 
Przekonamy się o tym już 12 czerwca.
 
87169817.jpg
Nowe logo, nowa era, nowa marka.

 

Teaser zapowiada również kilka innych spraw.
 
Po pierwsze, Yves Guillemot ma coś ogłosić podczas konferencji.
 
Być może chodzi o świeżą strategię firmy Ubisoft, która wraz ze zmianą loga ma wejść w „nową erę”.
 
Po drugie, zaprezentowane zostaną „nowe funkcje”.
 
Prawdopodobnie chodzi tu o dodatki i aktualizacje do już istniejących gier – Tom Clancy's Rainbow Six: Siege, For Honor, Tom Clancy's The Division lub Tom Clancy's Ghost Recon: Wildlands.
 
Po trzecie w końcu, cała impreza zostanie poprowadzona przez deweloperów.
 
Oznacza to, że prawdopodobnie nie pojawi się na niej Aisha Tyler, która była jej „gospodynią” przez ostatnie pięć lat.
 
Z pewnością to smutna wiadomość dla wszystkich fanów tej amerykańskiej aktorki i komediantki.
 
87169833.jpg
Aisha Tyler najprawdopodobniej nie poprowadzi w tym roku konferencji firmy Ubisoft na E3.

 

Dodatkową porcję informacji na temat nadchodzącej konferencji przedstawiciele Ubisoft przekazali za pomocą oficjalnego bloga firmy.
 
Z zamieszczonego tam wpisu możemy się dowiedzieć, że prócz Far Cry 5 oraz South Park: The Fractured But Whole podczas imprezy zaprezentowany zostanie nowy Assassin's Creed, na temat którego krąży ostatnimi czasy mnóstwo plotek; kolejna odsłona serii Just Dance; zapowiedziane niedawno The Crew 2 oraz „wiele więcej”. Jak powiedział Guillemot:
 
E3 to moment prawdziwej dumy i emocji nie tylko dla Ubisoftu, lecz również dla całej branży.
 
Cieszymy się, że będziemy mogli podzielić się unikalnym podejściem do tworzenia świata gier i zobaczyć, co takiego szykują nasi koledzy po fachu. (…)
 
Nasze wspaniałe gry, które ujrzycie podczas targów, to efekt pracy wszystkich wspaniałych i utalentowanych zespołów Ubisoft z całego świata, partnerstwa z największymi nazwiskami w branży rozrywkowej, a także wsparcia samych graczy.
 
Dlatego nie możemy się doczekać, aby zaprezentować tysiącom fanów, którzy odwiedzą targi E3 osobiście, oraz milionom śledzącym je z domu to, co dla nich przygotowaliśmy.
 
Wydaje się zatem, że jest na co czekać.
 
Intryguje przede wszystkim obietnica prezentacji nowej marki, lecz z pewnością kolejny Assassin's Creed oraz Far Cry 5 również przyciągną uwagę mediów branżowych i samych graczy.
 
Niestety, jednego możemy być pewni – w tym roku w Los Angeles nie będzie obecne Beyond Good & Evil 2.
 
 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Żródło: http://www.gry-online.pl



#1062 fortyck

fortyck

    Administrator

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 11382 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 50a Lasówka - Płaszów

Napisano 03 czerwiec 2017 - 12:48

Ustalono opłaty w Steam Direct - 100 dolarów za wydanie gry

 

Valve ustaliło opłaty, jakie będą ponosić deweloperzy chcący sprzedawać swoje gry na Steamie.
 
Wystarczy będzie wypełnić prosty wniosek i wpłacić sto dolarów.
 
W ten sposób system Steam Direct zastąpi obecny Greenlight.
 
W lutym bieżącego roku Valve ujawniło, że wkrótce Greenlight zostanie zastąpiony nowym programem – Steam Direct.
 
Firma zdradziła kolejne informacje na jego temat, tym razem skupiając się na opłatach.
 
W poprzednim newsie pisaliśmy, że w przypadku aktualnego jeszcze rozwiązania deweloperzy płacą sto dolarów i mogą wrzucać dowolną liczbę produkcji.
 
Po zmianach opłaty będą pobierane od każdego projektu i wynosić mają od stu do nawet pięciu tysięcy dolarów.
 
W ten sposób firma chce ułatwić życie deweloperom, którzy chcą się dostać na Steama (trzeba będzie tylko zapłacić i wypełnić prosty wniosek), a jednocześnie zablokować zalew słabych gier poprzez zaporę cenową.
 
Jak ostatecznie będzie to wyglądać?
 
175121714.jpg
 
W opublikowanym ogłoszeniu wyjaśniono, że po przeprowadzeniu szeregu rozmów zarówno z graczami, jak i samymi deweloperami, Valve doszło do wniosku, że najlepszym rozwiązaniem będzie najniższa opłata – sto dolarów.
 
Jednocześnie firma zamierza dalej rozwijać steamowy algorytm odpowiadający za podsuwanie nam interesujących gier oraz dokładniej sprawdzać wnioski o dopuszczenie gry do sprzedaży, by lepiej reagować na rozmaite problemy, jak np. ten związany z kartami kolekcjonerskimi (pisaliśmy o tym w połowie maja).
 
Dodatkowo zdradzono, że ulepszeń doczeka się system Kuratorzy Steam.
 
W skrócie polega on na śledzeniu osób (kuratorów), których gusta pokrywają się z naszymi.
 
Polecane przez nich gry, są podsuwane nam przez Steama, przez co łatwiej wyłowić interesujące pozycje.
 
Valve zamierza dać kuratorom więcej możliwości – będą oni mogli np. w łatwiejszy sposób publikować materiały z innych platform, chociażby z YouTube’a czy też tworzyć rozmaite listy polecanych gier.
 
Ponadto kuratorom zostanie przyznane więcej miejsca na Steamie.
 
Tradycyjnie czas pokaże, jak te wszystkie zmiany odbiją się na użytkownikach, niestety obecnie nie wiadomo jeszcze, kiedy wejdą one w życie.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Żródło: http://www.gry-online.pl



#1063 fortyck

fortyck

    Administrator

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 11382 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 50a Lasówka - Płaszów

Napisano 05 czerwiec 2017 - 20:28

Tak Bethesda promuje się przed E3 2017.

 

Co pokażą twórcy Fallouta i TES?

 

Trzeci rok z rzędu Bethesda zorganizuje własny pokaz na E3.

 

Jego tematy są mniej oczywiste niż w ubiegłych latach, dlatego liczymy na niespodzianki.

 

20170605212029.jpg

 

Bethesda Softworks krótkim zwiastunem zapowiada swoją konferencję na tegorocznych targach E3.

 

Filmik przypomina najlepsze momenty z pokazów z dwóch poprzednich lat, w tym m.in. natychmiastowe udostępnienie Fallout Shelter czy zapowiedź Dooma.

 

Informacji o tym, czego możemy spodziewać się w tym roku, wydawca nam jednak niestety poskąpił.

 

Liczymy zatem na spektakularne niespodzianki.

 

Jedyną ujawnioną grą z katalogu Bethesdy znajdującą się w produkcji jest bowiem Quake Champions.

 

W talii spółki znajdują się jednak potężne marki, którymi można by spokojnie skraść show.

 

Można jednak z pełnym przekonaniem założyć, że na nowego Fallouta jest jeszcze zdecydowanie za wcześnie, a i The Elder Scrolls VI pozostaje raczej w sferze marzeń.

 

Bardziej prawdopodobna wydaje się zapowiedź Wolfenstein: The New Colossus, o którym Bethesda bardzo subtelnie napomknęła przed rokiem.

 

Konferencja zaplanowana jest na poniedziałkowy wczesny poranek czasu polskiego (12 czerwca, godz. 4.00).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Żródło: http://www.gram.pl/



#1064 fortyck

fortyck

    Administrator

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 11382 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 50a Lasówka - Płaszów

Napisano 06 czerwiec 2017 - 20:18

Bethesda zapowie na E3 grę science fiction Starfield?

 

W sieci pojawiły się plotki odnośnie niezapowiedzianych projektów studia Bethesda.

 

Według nich zespół ujawni podczas targów E3 grę science fiction zatytułowaną Starfield.

 

434529755.jpg

Konferencja studia rozpocznie się 12 czerwca.

 

Od rozpoczęcia targów E3 dzieli nas już tylko kilka dni, więc coraz częściej pojawiają się plotki odnośnie tytułów, które zostaną zapowiedziane podczas tej imprezy.

 

Najnowsze doniesienia dotyczą studia Bethesda.

 

Według nich zespół pokaże dwa projekty.

 

Pierwszym z nich będzie specjalna wersja Fallout 4, korzystająca z możliwości technologii wirtualnej rzeczywistości.

 

Natomiast drugim gra science fiction zatytułowana Starfield.

 

Według plotek, Starfield ma być osadzone w dalekiej przyszłości uniwersum serii Fallout i zaoferuje otwartą strukturę świata oraz kosmiczne podróże.

 

Świat gry zamieszkiwać będzie od pięciu do dziesięciu obcych ras.

 

Część zawartości generowana ma być losowo, a resztą opracują ręcznie projektanci.

 

Produkcja ma połączyć typowe dla Bethesdy misje fabularne ze swobodą sandboksów w stylu Minecrafta.

 

434529771.jpg

Według plotek na E3 pokazana zostanie także wersja VR gry Fallout 4.

 

Podobno Starfield jest pomysłem, nad którym autorzy myśleli od czasu premiery Fallout 3.

 

Po wydaniu The Elder Scrolls V: Skyrim rozpoczęła się zakrojona na małą skalę pre-produkcja, a prace ruszyły pełną parą po wydaniu wszystkich DLC do Fallout 4.

 

Premiera gry ma nastąpić jeszcze w tym roku.

 

Ponadto według plotek zespół pracuje również nad wersją VR The Elder Scrolls V: Skyrim oraz nad grą RPG opartą na licencji serialu Gra o Tron.

 

Te projekty są jednak na znacznie wcześniejszym etapie produkcji, więc nie powinniśmy się spodziewać ich rychłego ujawnienia.

 

Źródłem tych doniesień jest człowiek podający się za pracownika studia, który swoje rewelacje opublikował na forum 4chan.
 
Oczywiście, do wszystkich udostępnionych przez niego informacji należy podchodzić z dużym dystansem.
 
Czy te plotki znajdą pokrycie w rzeczywistości przekonamy się 12 czerwca, gdyż wtedy odbędzie się konferencja Bethesdy.
 
Warto na koniec wspomnieć, że na stronie studia pojawiła się oferta pracy, z której wynika, że zespół pracuje nad wysokobudżetowym tytułem opartym na modelu free-to-play.
 
Możliwe więc, że ten projekt oraz Starfield to jedna i ta sama gra.
 
 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Żródło: http://www.gry-online.pl



#1065 fortyck

fortyck

    Administrator

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 11382 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 50a Lasówka - Płaszów

Napisano 07 czerwiec 2017 - 09:35

Steam Greenlight oficjalnie przechodzi do historii; Steam Direct startuje 13 czerwca

 

Zgodnie z zapowiedziami z początku tego roku, firma Valve oficjalnie zakończyła program Steam Greenlight, który dzięki głosom społeczności umożliwiał wydawanie mniejszych gier niezależnych na platformie giganta z Bellevue.
 
Jego następca, Steam Direct, wystartuje 13 czerwca.
 
W lutym bieżącego roku firma Valve zapowiedziała, że zamierza zakończyć program Steam Greenlight, za pośrednictwem którego gracze mogli głosować na niezależne produkcje, zapewniając im miejsce na platformie giganta z Bellevue.
 
Jako jego następcę ogłoszono Steam Direct, który według przedstawicieli Valve ma być wygodniejszy dla deweloperów.
 
Wyeliminowano bowiem głosowanie społeczności - wystarczy że twórcy wypełnią odpowiednią dokumentację i uiszczą wpisowe w wysokości 100 dolarów (pieniądze te zostaną zwrócone po osiągnięciu przez produkt zysku w wysokości 1000 dolarów), a będą mogli, po pomyślnej weryfikacji przez zespół Steam, bez problemu wydać swoją grę.
 
W pierwszych komunikatach zdradzono, że operacja „podmiany” tych dwóch programów będzie miała miejsce wiosną bieżącego roku.
 
I faktycznie, wczoraj na platformie Steam pojawiła się informacja, że wszystkie głosowania na Greenlight zostały zakończone.
 
Przez następny tydzień pracownicy Valve przyjrzą się tytułom, które nie otrzymały jeszcze „zielonego światła” i ocenią, które gry wciąż będą mogły zostać wydane poprzez Steam Direct, oczywiście po spełnieniu odpowiednich wymagań.
 
Sam program oficjalnie wejdzie w życie 13 czerwca.
 
516026050.jpg
Program Steam Greenlight został oficjalnie zakończony.
 
Prace nad programem Steam Greenlight rozpoczęły się 30 sierpnia 2012 roku.
 
Przez niemal pięć lat jego trwania blisko 10 milionów graczy oddało 90 milionów głosów, a produkcje wydane dzięki głosowaniom uruchomiło 63 miliony użytkowników, którzy spędzili w nich łącznie 3,5 miliarda godzin.
 
Za pośrednictwem Steam Greenlight na platformie firmy Valve pojawiły się takie tytuły jak The Forest, 7 Days to Die, Stardew Valley, Dead Cells, Blackwake, Rogue Legacy czy też nasze rodzime SUPERHOT.
 
516026066.jpg
Czy Steam Direct faktycznie wyeliminuje z platformy firmy Valve produkcje niezależne o wątpliwej jakości?
 
Choć przedstawiciele Valve ciepło wypowiadają się na temat Steam Greenlight i podkreślają, że pomógł on im w zrozumieniu gustów graczy, część użytkowników miała co do niego bardzo mieszane uczucia.
 
Wynikały one z faktu, że przez Greenlight Steam był zalewany produkcjami o mocno wątpliwej jakości, jak chociażby niesławne Air Control.
 
W konsekwencji coraz trudniej było znaleźć naprawdę wartościowe tytuły.
 
Direct, dzięki konieczności wniesienia opłaty i wstępnej weryfikacji zarówno samej wydawanej gry, jak i jej twórców, ma nieco uporządkować ten chaos.
 
Czy faktycznie zmiana ta wyjdzie wszystkim na lepsze?
 
Czas pokaże.
 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Żródło: http://www.gry-online.pl



#1066 fortyck

fortyck

    Administrator

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 11382 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 50a Lasówka - Płaszów

Napisano 07 czerwiec 2017 - 20:04

Kolejny scenarzysta opuszcza Valve

 

Jay Pinkerton, podobnie jak wcześniej Marc Laidlaw, Erik Wolpaw i Chet Faliszek, postanowił zakończyć współpracę z Valve.

 

20170607193242.jpg

 

Jay Pinkerton, znany jako scenarzysta serii "Meet the..." z Team Fortress 2 i Portal 2 zaktualizował swój profil na Facebooku, informując o zakończeniu pracy w Valve.

 

W ubiegłym roku na odejście z Valve zdecydował się Marc Laidlaw (scenarzysta Half-Life, DOTA 2), w lutym współpracę z firmą zakończył Erik Wolpaw, zaś w maju - Chet Faliszek (mający na koncie Half-Life 2: Episode One i Episode Two, obie części Portalu i Left 4 Dead).

 

Jay Pinkerton nie zdradził powodów swego odejścia.

 

W ciągu ostatnich 18 miesięcy z Valve rozstało się czterech uznanych scenarzystów, co oznacza niewielkie szanse na kontynuacje serii Half-Life, Portal i Left 4 Dead czy powstanie nowej gry od Valve, w której fabuła odgrywałaby ważną rolę.

 

Firma skupia się na rozwoju Steam, e-sporcie i wirtualnej rzeczywistości.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Żródło: http://www.gram.pl/



#1067 fortyck

fortyck

    Administrator

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 11382 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 50a Lasówka - Płaszów

Napisano 08 czerwiec 2017 - 21:33

Bully 2: Kevin's Back Jack w produkcji?

 

W serwisie Game Informer pojawiła się karta produkcji zatytułowanej Bully 2: Kevin's Back Jack.

 

Witryna jest powiązana ze słynnym magazynem, w którym często ujawniane są nowe gry.

 

Czyżby więc szykowała się zapowiedź nowego projektu Rockstara?

 

601568699.jpg

O kontynuacji Bully słyszy się od kilku lat, ale do tej pory nie doczekaliśmy się konkretów.

 

W serwisie Game Informer pojawiła się strona z grą Bully 2: Kevin's Back Jack.
 
Została ona już usunięta, ale użytkownicy forum Reddit porobili screeny i mają link z Google Cache, więc zachowały się dowody.
 
Co to oznacza?
 
Jak powszechnie wiadomo, witryna Game Informer to internetowa odsłona słynnego magazynu, w którym często zapowiadane są nowe produkcje.
 
Być może szykuje się kolejne tego typu wydarzenie?
 
Z drugiej strony, na oficjalnym profilu na Twitterze zaprzeczono tym doniesieniom, stwierdzając, że to błąd i że redakcja nic nie słyszała o nowym Bully.
 
Sprawa jest jednak bardziej zagmatwana, gdyż z informacji znajdujących się w Google Cache wynika, że strona z Bully 2: Kevin's Back Jack wisiała już od 8 maja, a usunięto ją dopiero kilka godzin temu.
 
Błędy zazwyczaj poprawia się w locie.
 
601568715.jpg
Bully 2: Kevin's Back Jack w serwisie Game Informer / Źródło: Reddit.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Bully w skrócie:

  • szkolny sandbox z 2006 roku;
  • opowiada o losach niesfornego ucznia Jimmy’ego Hopkinsa;
  • pojawiły się kolejne plotki o ewentualnej kontynuacji produkcji.

 

 

 

 

 

Nasuwają się dwa rozwiązania – albo ktoś z redakcji postanowił pożartować, albo faktycznie Bully 2: Kevin's Back Jack powstaje, ale Game Informer jest ograniczony przez umowę NDA i nie może jeszcze nic mówić na temat tej produkcji.
 
Bully, w Europie wydany pod tytułem Canis Canem Edit, to kolejny sandbox w dorobku firmy Rockstar.
 
Produkcja ukazała się w 2006 roku na konsoli PlayStation 2, a w późniejszym czasie doczekała się ulepszonej wersji na inne platformy sprzętowe.
 
Gra opowiada o przygodach Jimmy’ego Hopkinsa – nastolatka, który trafia do nowej szkoły, gdzie musi się zaaklimatyzować i zdobyć popularność.
 
Pierwsze plotki o kontynuacji gry pojawiły się już w 2009 roku.
 
Dwa lata później sam Dan Houser, jeden z założycieli firmy Rockstar, wyjawił, że nie zapomniał o Bully.
 
Następnie odnowiono prawa do marki, zarejestrowano nazwę Bully Bullworth Academy: Canis Canem Edit (pojawiło się nawet logo tej gry), a niedawno na GTA Forums opublikowano doniesienia głoszące nadejście dwójki po Red Dead Redemption 2.
 
Miejmy nadzieję, że wszystko to przełoży się w końcu na oficjalną zapowiedź gry.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
573384312.gif
 
Bully (znana także pod nazwą Canis Canem Edit) to kontrowersyjna gra akcji studia Rockstar Games, która ukazała się pierwotnie na PlayStation 2, a następnie w odświeżonej wersji Scholarship Edition także na komputerach PC oraz konsolach siódmej generacji.
 
Akcja gry przenosi nas do fikcyjnej szkoły Bullworth Academy, będącej połączeniem elitarnej placówki oświatowej z miejscem resocjalizacji dla młodocianych ... więcej o grze

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Żródło: http://www.gry-online.pl



#1068 fortyck

fortyck

    Administrator

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 11382 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 50a Lasówka - Płaszów

Napisano 13 czerwiec 2017 - 21:22

Nie rozpoczęto jeszcze produkcji The Elder Scrolls VI

 

Wszystko wskazuje na to, że na nową główną odsłonę serii The Elder Scrolls przyjdzie nam jeszcze trochę poczekać.

 

Jak zdradził Pete Hines, specjalista od marketingu w firmie Bethesda, nadal nie rozpoczęła się produkcja „szóstki”.

 

W zeszłym roku przedstawiciele firmy Bethesda dawali graczom jasno do zrozumienia, że The Elder Scrolls VI, czyli kolejna główna odsłona popularnej serii RPG-ów, nie zadebiutuje na rynku zbyt prędko.

 

Mimo to jednak wielu graczy wierzyło, że podczas tegorocznych targów E3 gigant z Rockville zrobi niespodziankę i ujawni szczegóły na temat tej produkcji.

 

Lecz konferencja Bethesdy nadeszła i jedynymi grami związanymi z uniwersum The Elder Scrolls, jakie się na niej pojawiły, były Skyrim na Switcha, karcianka The Elder Scrolls: Legends oraz dodatek Morrowind do The Elder Scrolls Online.

 

Fani uniwersum nie kryli lekkiego rozczarowania.

 

416790679.jpg

Przed The Elder Scrolls VI pojawią się jeszcze dwa duże tytuły ze stajni Bethesdy.

 

Dziś Pete Hines, specjalista od marketingu w firmie Bethesda, wypowiedział się na temat „szóstki”.

 

Nie miał jednak do przekazania zbyt dobrych wieści.

 

Podczas rozmowy z Geoffem Keighleyem, gospodarzem programu YouTube Live at E3, zdradził on, że The Elder Scrolls VI nie jest jeszcze nawet w fazie produkcji.

 

Co więcej, na liście największych priorytetów firmy tytuł ten zajmuje dopiero trzecie miejsce.

 

Pełen wywiad, w którym poruszane są również tematy dotyczące The Evil Within 2, Dishonored 2: Death of the Outsider oraz Wolfenstein II: The New Colossus, można obejrzeć poniżej.

 

 

Hines potwierdził tym samym zeszłoroczne informacje, według których zanim Bethesda przystąpi do głównych prac nad The Elder Scrolls VI, wyda dwie duże gry AAA, skalą porównywalne do Skyrima oraz Fallouta 4.
 
Jak tłumaczy przedstawiciel firmy, wszystkie wysiłki deweloperów skupiają się właśnie na tych produkcjach (czymkolwiek by one nie były) oraz projektach pobocznych, pokroju Skyrima na urządzenia VR.
 
416790694.jpg
Czy The Elder Scrolls VI będzie równie popularne co Skyrim?
 
Niewątpliwie The Elder Scrolls VI rozpala wyobraźnię wielu graczy na całym świecie.
 
Jak dokładnie będzie wyglądała ta gra?
 
W które rejony krainy Tamriel przeniesie nas ona tym razem?
 
Co wniesie do serii i uniwersum?
 
Na odpowiedzi na te pytania przyjdzie nam niestety jeszcze trochę poczekać.
 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Żródło: http://www.gry-online.pl



#1069 fortyck

fortyck

    Administrator

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 11382 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 50a Lasówka - Płaszów

Napisano 13 czerwiec 2017 - 22:16

The Game Awards 2017 ogłoszone.

 

Show powróci w grudniu

 

Geoff Keighley nie krygował się ogłosić terminu tegorocznego The Game Awards w momencie, gdy cały świat gier skupia się na E3 2017.

 

20170612183859.jpg

 

The Game Awards zostanie zorganizowane 7 grudnia bieżącego roku - poinformował organizator i prowadzący galę, Geoff Keighley.

 

Co roku na początku grudnia wręczane są nagrody dla najlepszych gier ostatnich 12 miesięcy.

 

Impreza po raz kolejny zostanie przeprowadzona w Los Angeles.

 

Na razie jest oczywiście za wcześnie, by ogłaszać bliższe szczegóły, ale Keighley postanowił już teraz zdradzić datę, ponieważ rusza sprzedaż biletów na to wydarzenie.

 

W ubiegłym roku na The Game Awards najlepszą grą ogłoszona została sieciowa

strzelanka BlizzardaOverwatch.

 

Hideo Kojima otrzymał z kolei specjalną nagrodę dla ikony przemysłu.

 

Rok wcześniej najwyższe honory przypadły w udziale ekipie CD Projekt RED, które zgarnęło statuetki dla najlepszego studia i najlepszej gry (został nią oczywiście Wiedźmin 3: Dziki Gon).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Żródło: http://www.gram.pl/



#1070 fortyck

fortyck

    Administrator

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 11382 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 50a Lasówka - Płaszów

Napisano 14 czerwiec 2017 - 12:29

Program Steam Direct oficjalnie wszedł w życie

 

Zgodnie z ubiegłotygodniowym ogłoszeniem, wczoraj w życie wszedł program Steam Direct, czyli następca Steam Greenlight.

 

Od teraz niezależni twórcy będą mogli wydawać gry po weryfikacji ze strony Valve, 

 

W ubiegłym tygodniu informowaliśmy, że Steam Greenlight, które umożliwiało niezależnym twórcom wydanie swojej produkcji na platformie firmy Valve, jeśli odzew ze strony graczy był pozytywny, oficjalnie przeszło do historii.

 

Zgodnie z podanymi wówczas informacjami, wczoraj swój żywot rozpoczął następca tego programu – Steam Direct.

 

Eliminuje on głosowania społeczności i pozostawia decyzję, czy dany produkt nadaje się do publikacji, przedstawicielom firmy Valve.

 

Według ich słów, od teraz proces przyjmowania gier ma być dużo bardziej przejrzysty dla deweloperów oraz chronić konsumentów przed produktami wątpliwej jakości.

 

504985360.jpg

Program Steam Direct oficjalnie wszedł w życie.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

CO NALEŻY ZROBIĆ, BY WYDAĆ GRĘ ZA POŚREDNICTWEM STEAM DIRECT:

  • dostarczyć cyfrową dokumentację;
  • uiścić „ opłatę wydawniczą” w wysokości 100 dolarów za grę;
  • pozytywnie przejść weryfikację zespołu Steam.
 

 

 

 

 

Przypominamy punkty, niezbędne do spełnienia dla twórców, którzy chcą wydać swój tytuł na platformie Steam.
 
Po pierwsze, gdy dane studio po raz pierwszy kontaktuje się z Valve, musi dostarczyć cyfrową dokumentację, zawierającą wszystkie podstawowe informacje na swój temat – nazwę, adres oraz dane kontaktowe.
 
Na ich podstawie przeprowadzona zostanie weryfikacja tożsamości twórców w celu sprawdzenia, czy są oni wiarygodni.
 
Po drugie, deweloperzy muszą uiścić „opłatę wydawniczą” w wysokości 100 dolarów za każdą grę, którą chcą umieścić na Steamie.
 
Po zakończeniu niezbędnych formalności i wprowadzeniu tytułu do systemu, zyskają oni dodatkowe możliwości wydawnicze, do zakupienia za kolejne 100 dolarów za jedną taką opcję.
 
Wszystkie opłaty zostaną zwrócone po tym, gdy produkcji uda się zarobić 1000 dolarów (wliczając w to mikrotransakcje).
 
Po trzecie w końcu, każda gra wydawana poprzez Steam Direct przejdzie przez krótki, dwudniowy okres testowy, podczas którego specjalny zespół Steam sprawdzi, czy tytuł uruchamia się poprawnie, nie zawiera szkodliwego oprogramowania oraz czy jest zgodna ze wstępnym opisem dostarczonym przez deweloperów.
 
Po pomyślnym zaliczeniu wszystkich tych trzech punktów tytuł będzie mógł oficjalnie pojawić się na platformie firmy Valve i rozpocząć zarabianie na siebie.

 

504985376.jpg

Czy rezygnacja ze Steam Greenlight faktycznie zatrzyma napływ słabszych produkcji niezależnych?

 

Steam Direct budzi sporo kontrowersji wśród graczy.

 

Chodzi przede wszystkim o opłatę wydawniczą, która ich zdaniem jest za niska i wcale nie odstraszy deweloperów „pseudogier” od próby wydania swojego tytułu na Steam.

 

Przedstawiciele firmy Valve zaprzeczają tej teorii.

 

Według ich słów, dzięki wyeliminowaniu pewnych patologii w systemie kart kolekcjonerskich, które umożliwiały nieuczciwym twórcom czerpanie z nich korzyści majątkowych, uiszczenie kwoty 100 dolarów stanie się dla producentów tytułów o wątpliwej jakości po prostu nieopłacalne.

 

Mimo przewidywanego spadku napływu słabych gier, przedstawiciele zespołu Steam nie mają do końca pewności, w jakim stopniu wymogi Steam Direct wpłyną na ogólną ilość zgłoszeń.
 
Podejrzewają oni, że początkowo nastąpi wzrost, a następnie sytuacja ustabilizuje się „na mniej więcej wyższej częstotliwości, niż miało to miejsce w ramach Greenlight”.
 
Włodarze programu obiecują, że w przyszłości zaprezentują dokładne dane na ten temat.
 
504985392.jpg
Zespół Steam obiecuje, że platforma firmy Valve będzie stale ulepszana.
 
Wszystkie ewentualne problemy ze Steam Direct będą naprawiane w miarę możliwości na bieżąco.
 
Firma Valve prosi zatem deweloperów o dzielenie się wszelkimi uwagami na temat programu.
 
Ponadto zespół Steam pracuje obecnie nad kilkoma zmianami w platformie – aktualizacją systemu kuratorów oraz działów w Sklepie, a także ulepszeniem silnika rekomendacji.
 
Stosowne patche mają pojawić się już wkrótce.
 
 

 

 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Żródło: http://www.gry-online.pl



#1071 fortyck

fortyck

    Administrator

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 11382 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 50a Lasówka - Płaszów

Napisano 18 czerwiec 2017 - 10:33

Vivendi szykuje się do wrogiego przejęcia firmy Ubisoft

 

Według najnowszych plotek korporacja Vivendi szykuje się do wrogiego przejęcia firmy Ubisoft.

 

Próba zrealizowania tego planu ma nastąpić pod koniec roku.

 

341456220.jpg

Zarząd Ubisoftu robi co może, aby nie dopuścić do przejęcia firmy.

 

Już od ponad roku wiemy, że korporacja Vivendi powili przygotowuje się do przejęcia firmy Ubisoft.

 

Według najnowszych doniesień serwisu Bloomberg, plan ten ma zostać zrealizowany pod koniec roku.

 

Ma to być tzw. wrogie przejęcie, co oznacza, że Vivendi chce zdobyć akcje w liczbie wystarczającej do kontroli i zarządzania Ubisoftem.

 

W tym przypadku jest to konieczne, gdyż kierownictwo wydawcy sprzeciwia się tej akcji.

 

Pikanterii sytuacji dodaje fakt, że na czele Ubisoftu stoi rodzina Guillemotów, która założyła tę firmę.

 

W zeszłym roku Vivendi dokonało wrogiego przejęcia mobilnego studia Gameloft, założonego przez tę samą rodzinę.

 

341456236.jpg

W zeszłym roku Vivendi dokonało wrogiego przejęcia specjalizującej się w grach mobilnych firmy Gameloft.

 

Obecnie Vivendi posiada 25% udziałów Ubisoftu, ale nie zyskało miejsca w zarządzie dzięki staraniom Guillemotów (będących w posiadaniu 13% akcji), którym udało się uzyskać poparcie innych inwestorów.

 

Vivendi jest zdeterminowane, aby ponownie wkroczyć na rynek gier, a studio Gameloft jest za małe, aby zrealizować te ambicje.

 

Jeśli cena za potrzebne do wrogiego przejęcia udziały Ubisoftu okaże się zbyt wysoka, to korporacja zamierza nabyć firmy z rynku azjatyckiego.

 

Warto dodać, że Vivendi do niedawna miało silną pozycję na branży gier.

 

Korporacja była właścicielem firmy Sierra oraz studia Blizzard, a w 2008 ten biznes został połączony z Activision, tworząc Activision Blizzard.

 

Trzy lata temu ten wydawca wykupił od Vivendi większość udziałów w tym przedsięwzięciu za 5,83 mld dolarów.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Żródło: http://www.gry-online.pl



#1072 fortyck

fortyck

    Administrator

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 11382 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 50a Lasówka - Płaszów

Napisano 19 czerwiec 2017 - 21:50

Shadow of the Tomb Raider - wyciekły projekty logo oraz wstępne grafiki koncepcyjne

 

Pojawił się kolejny przeciek dotyczący następnej odsłony serii Tomb Raider.
 
Tym razem do sieci trafiły projekty logo oraz wstępne grafiki koncepcyjne.
 
Potwierdzają one, że produkcja będzie nosiła tytuł Shadow of the Tomb Raider.
 
Pierwszy poważny przeciek na temat kontynuacji rebootu serii Tomb Raider z 2013 roku i jego bezpośredniego sequela – Rise of the Tomb Raider - pojawił się w październiku ubiegłego roku.
 
Wówczas to użytkownik Reddita podczas jazdy metrem wypatrzył na laptopie jednego z pasażerów prezentację dotyczącą nowej produkcji należącej do popularnej serii.
 
Według opublikowanego zdjęcia, ma ona nosić nazwę Shadow of the Tomb Raider.
 
Szybko pojawiły się jednak głosy, że cała sytuacja to mistyfikacja i o grze znów zrobiło się cicho.
 
Nawet podczas zakończonych w ubiegły piątek targów E3 najnowsza odsłona przygód Lary Croft nie była w żaden sposób obecna.
 
Dziś jednak pojawił się kolejny przeciek na temat nowego Tomb Raidera.
 
429968676.jpg
Lara szykuje się do kolejnej wyprawy.
 
Na stronie Takeoff Creative, firmy zajmującej się marketingiem, która kilkukrotnie współpracowała ze Square Enix, pojawiła się plansza zawierająca projekty logo oraz wstępne grafiki koncepcyjne, rzekomo pochodzące z nadchodzącej kontynuacji popularnej serii.
 
Przeciek szybko został usunięty, lecz czujni internauci zapisali co trzeba.
 
Zatem oto, co znajdowało się na stronie Takeoff Creative (via PC Gamer):
 
425299831.jpg

Przeciek potwierdza, że Shadow of the Tomb Raider znajduje się obecnie w produkcji. / Źródło: PC Gamer

 

Powyższa plansza potwierdza zatem, że nowa odsłona przygód Lary Croft będzie zatytułowana Shadow of the Tomb Raider.

 

Warto zwrócić uwagę, że podczas projektowania logo twórcy eksperymentowali z różnymi efektami.

 

W konsekwencji możemy podziwiać zarówno emblemat bliźniaczo podobny do tego z Rise of the Tomb Raider (lewy górny róg), jak i zupełnie się od niego różniące.

 

Natomiast grafiki koncepcyjne umieszczone niżej, mające służyć jako inspiracja dla firm marketingowych, tworzących plakaty i inne materiały promocyjne, mogą sugerować umiejscowienie akcji.

 

Widzimy na nich Larę, uzbrojoną w łuk, włócznię i maczetę, znajdującą się w otoczeniu południowoamerykańskiej dżungli oraz piramid.

 

Czyżbyśmy mieli zatem w Shadow of the Tomb Raider penetrować te niezwykłe budowle?

 

Niewykluczone, lecz należy pamiętać, że przytoczone ilustracje stanowią jedynie luźną sugestię póz i oświetlenia, jakie miałyby się znaleźć na okładkach gotowej produkcji.

 

429968692.jpg

Czy przygody Lary Croft zabiorą nas tym razem do Ameryki Południowej?

 

Prawdziwość powyższego przecieku nie została jeszcze w żaden sposób potwierdzona.

 

Trudno zatem powiedzieć, na ile jest wiarygodny.

 

Daje on jednak pewną nadzieję, że nowy Tomb Raider znajduje się już w produkcji.

 

Pytanie tylko, w jakim stopniu zaangażowane w pracę nad nim jest studio Crystal Dynamics?

 

Należy bowiem pamiętać, że zajmuje się ono obecnie tworzeniem gry The Avengers Project na podstawie przebojowych komiksów i filmów superbohaterskich ze stajni Marvela.

 

Według plotek, z tego właśnie powodu w dużej mierze za Shadow of the Tomb Raider będzie odpowiedzialny zespół Eidos Montreal, znany przede wszystkim z dwóch ostatnich głównych odsłon serii Deus Ex.

 

Czy okaże się to prawdą?

 

Odpowiedź na to pytanie przyniesie zapewne pierwsza oficjalna zapowiedź tytułu.

 

Niestety, nie wiadomo, kiedy ona nastąpi. Jedno jest jednak pewne – scenariusza do Shadow of the Tomb Raider nie stworzy Rhianna Pratchett, odpowiedzialna za fabułę dwóch wcześniejszych odsłon cyklu.

 

W styczniu bieżącego roku opuściła ona szeregi osób tworzących serię.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Żródło: http://www.gry-online.pl



#1073 fortyck

fortyck

    Administrator

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 11382 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 50a Lasówka - Płaszów

Napisano 20 czerwiec 2017 - 22:30

Black Mesa – na odświeżone Xen poczekamy do grudnia

 

Prace nad Black Mesą, czyli oficjalnym remakem pierwszego Half-Life'a, jeszcze w tym roku mają dobiec końca.

 

Brakującym elementem układanki są etapy, których akcja toczy się w wymiarze Xen.

 

Odpowiedzialni za niego deweloperzy podzielili się z informacją o opóźnieniu premiery ich dzieła.

 

Black Mesa powstaje od 2004 roku.

 

Do pełni szczęścia graczom pragnącym ponownie zanurzyć się w świecie pierwszego Half-Life’a brakuje tylko odświeżonych etapów rozgrywających się w wymiarze Xen.

 

Po grudniowej publikacji pierwszego zrzutu ekranu, deweloperzy pracują w pocie czoła nad ich nowym wcieleniem – dzisiaj natomiast podzielili się z fanami zarówno dobrymi, jak i złymi wieściami.

 

Miejmy to już z głowy – na nowe wcielenie Xen przyjdzie nam jeszcze trochę poczekać.

 

Jak się bowiem okazuje, owe poziomy zostaną oddane w ręce graczy dopiero w grudniu bieżącego roku.

 

Deweloperzy przekonują, że winę za taki stan rzeczy ponosi wysoko zawieszona poprzeczka, którą chcą przeskoczyć – autorzy nie zamierzają iść na żadne kompromisy.

 

Twórcy zaznaczają jednocześnie, że grudniowa data premiery to ostateczny i nieprzekraczalny termin.

 

560445463.jpg

Odświeżone Xen z pewnością zapadnie nam w pamięć.

 

Autorzy najwyraźniej szykują doskonały prezent dla każdego miłośnika przygód Gordona Freemana.

 

 

Co zatem pochłonęło do reszty zespół Crowbar Collective?

 

O tym, że Xen ma mieć iście gigantyczne rozmiary, informowaliśmy Was w zeszłym roku.

 

Aktualnie twórcy koncentrują się również na implementacji systemu dynamicznego oświetlenia – pokazane przez nich materiały, które znajdziecie na stronie Społeczności w serwisie Steam, napawają optymizmem; uwagę zwracają przede wszystkim dopracowane cienie.

 

Ponadto autorzy zdecydowali się pochylić nad paletą barw, by kolorystyka jednych etapów nie sprawiała wrażenia oderwanej od kolorystyki innych.

 

Warto odnotować, że w Black Mesę można zagrać już teraz – ową pozycję znajdziecie w steamowym Wczesnym Dostępie.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

864563109.gif

 

Powstająca na przestrzeni ok. 8 lat fanowska modyfikacja kultowej pierwszoosobowej strzelaniny Half-Life z 1998 roku.

 

Pod względem fabularnym produkcja stanowi wierną kopię oryginału, opowiadając o losach fizyka Gordona Freemana i jego walce o życie w tytułowym kompleksie Black Mesa, opanowanym przez istoty z innego wymiaru.

 

Wprowadzone zmiany dotyczą przede wszystkim warstwy audio-wizualnej, która została ... więcej o grze

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Żródło: http://www.gry-online.pl



#1074 fortyck

fortyck

    Administrator

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 11382 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 50a Lasówka - Płaszów

Napisano 20 czerwiec 2017 - 22:36

Znamy dokładną datę rozpoczęcia Steam Summer Sale 2017

 

Firma Valve podzieliła się z nami oficjalną datą rozpoczęcia tegorocznego Steam Summer Sale.

 

Gracze chętni na oddanie się zakupowemu szałowi nie muszą długo czekać na tę wyprzedaż.

 

Zaledwie dwa dni dzielą nas od momentu, w którym portfele pecetowych graczy zawyją z rozpaczy.

 

Valve podało bowiem do wiadomości, że tegoroczna letnia wyprzedaż na Steamie rozpocznie się 22 czerwca o o 16:00 polskiego czasu.

 

Pomimo że wciąż nie wiemy, jakie tytuły kupimy wówczas w niższej cenie, firma Gabe’a Newella podzieliła się informacją, wedle której mieszkańcy Wielkiej Brytanii, którzy wydadzą ponad dwadzieścia funtów w trakcie wyprzedaży, otrzymają przez PayPal zwrot pieniędzy opiewający na kwotę pięciu funtów.

 

Warto będzie się pospieszyć – oferta będzie bowiem aktualna tylko do 5 lipca.

 

558865734.jpg

Letnia wyprzedaż na Steamie to doskonała okazja, by uzupełnić cyfrową bibliotekę gier… i opróżnić portfel.

 

Oddając się zakupowemu szałowi warto będzie pamiętać o tym, że nie każda przeceniona gra to hit z prawdziwego zdarzenia.

 

Wśród nich znajdziemy zapewne także całą masę, delikatnie mówiąc, mniej interesujących tytułów.

 

Miejmy nadzieję, że napływ tych drugich pozycji ograniczy program Steam Direct, który zastąpił wcześniejszego Greenlighta i oficjalnie wszedł w życie 13 czerwca.

 

Więcej o pomyśle specjalistów z Valve przeczytacie w wiadomości sprzed niemal tygodnia.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Żródło: http://www.gry-online.pl



#1075 fortyck

fortyck

    Administrator

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 11382 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 50a Lasówka - Płaszów

Napisano 21 czerwiec 2017 - 21:30

Poznaj bohatera gry Star Wars od Visceral Games

 

Fani uniwersum Star Wars z niecierpliwością czekają na konkrety dotyczące kolejnej gry akcji, powstającej w studiu Visceral Games.

 

Choć oficjalnych informacji jest jak na lekarstwo, to w sieci pojawił się interesujący przeciek na temat zarysu fabularnego oraz bohatera produkcji.

 

Serwis MakingStarWars.net podzielił się dość szczegółowymi informacjami na temat zarysu fabularnego gry akcji osadzonej w uniwersum Star Wars, od jakiegoś czasu przygotowywanej przez studio Visceral Games (twórcy Dead Space).

 

Przypomnijmy, że nad jej scenariuszem pracuje Amy Henning, znana przede wszystkim z cyklu Uncharted.

 

Ostrzegamy jednak, że poniższe informacje nie pochodzą z oficjalnego źródła.

 

Poza tym mogą do pewnego stopnia zepsuć graczom zabawę z samodzielnego odkrywania historii.

 

614872465.jpg

Kadr z nagrania z wczesnej wersji gry, pokazanego na E3 2016.

 

 

Stara Trylogia, nowy bohater

 

Akcja nowej gry od Visceral, której nazwą kodową podobno jest Project Ragtag, ma być osadzona po wydarzeniach z filmowej Nowej nadziei i tuż przed rozpoczęciem Imperium kontratakuje.

 

Jedną z kluczowych postaci (jak wiemy, ma być ich kilka) będzie Dodger, nazwany tak, ponieważ uniknął (ang. „dodged”) wcielenia do wojsk Imperium i zaszył się w przestępczym półświatku gdzieś na Zewnętrznych Rubieżach galaktyki.

 

Osobnika tego (w którego wcielać się ma Todd Stashwick) zapewne polubią fani Hana Solo, gdyż opisano go jako wygadanego spryciarza – choć jednocześnie zaznaczono, że nie będzie to zwyczajna kopia słynnego przemytnika.

 

Życie Dodgera dodatkowo się komplikuje, gdy jego rodzinna planeta Alderaan zostaje zniszczona, a on sam trafia na listę poszukiwanych ocalałych.

 

Wkrótce potem Imperator przekierowuje swoją uwagę na Zewnętrzne Rubieże, szukając zemsty na Rebeliantach, którzy zniszczyli Gwiazdę Śmierci.

 

W obliczu zagrożenia okoliczni przestępcy opowiadają się po jednej ze stron w galaktycznym konflikcie lub próbują wykorzystać sytuację do wzbogacenia się.

 

Do tej ostatniej grupy należy Dodger – zatrudnia się on u Jabby, aby mieć za co przekupić imperialnych urzędników i „zniknąć” z listy ściganych.

 

W trakcie wykonywania zadania bohater odkrywa przerażające plany Imperium, które postanawia powstrzymać.

 

Dodger użyje w walce świetlnego bicza, którym unieruchomi wrogów, a następnie zlikwiduje ich przy pomocy blastera.

 

Gra ma oferować wiele różnych wariantów owych broni.

 

Poza tym, od Hana Solo ma go odróżniać osobista motywacja: do stanięcia na drodze Imperium skłoni go między innymi chęć rozwikłania tajemnicy śmierci jego mentora.

 

Bohater ma też posiadać własną załogę oraz statek.

 

EA Star Wars: A Look Ahead - E3 2016
 
Materiał z E3 2016.
 
 
Więcej przecieków na temat fabuły ma się pojawić wkrótce.
 
Sama gra planowana jest na 2018 rok.
 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Żródło: http://www.gry-online.pl



#1076 fortyck

fortyck

    Administrator

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 11382 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 50a Lasówka - Płaszów

Napisano 21 czerwiec 2017 - 21:36

Jutro startuje letnia wyprzedaż na Steamie
 
22 czerwca - 5 lipca.
 
PayPal ujawnił, że letnia wyprzedaż na Steamie rozpocznie się już jutro, 22 czerwca.
 
Potrwa dwa tygodnie, do 5 lipca.
 

Dokładna godzina startu to 19:00, zgodnie z tradycyjną porą aktualizacji na popularnej platformie dystrybucji cyfrowej Valve.

 

W ubiegłym roku letnia wyprzedaż odbyła się w podobnym okresie, od 23 czerwca od 4 lipca.

 

W ostatnich latach Valve zrezygnowało z ofert ograniczonych czasowo, a więc z błyskawicznych czy jednodniowych.

 

Gry są przeceniane na cały okres trwania promocji.

 

Takie podejście sprawiło, że letnia wyprzedaż straciła nieco na unikatowości, zwłaszcza w obliczu faktu, że przeceny na Steamie to obecnie codzienność.

 

Okazało się jednak, że modyfikacje - wprowadzone w 2015 roku - okazały się być sporym sukcesem, a poprzednia letnia wyprzedaż pobiła rekord przychodów.

 

jutro-letnia-wyprzeda-na-steamie-1498036

 

„Zakładaliśmy, że taki format będzie lepszym rozwiązaniem dla osób, które mogą odwiedzić Steam tylko raz czy dwa podczas 13-dniowej wyprzedaży” - napisano wcześniej, w podsumowaniu jesiennej i zimowej promocji w 2015 r.

 

„Ta zmiana była także okazją do zaprezentowania większej liczby tytułów każdego dnia, będąc jednocześnie pewnym, że te promowane pozycje są w jak najniższej cenie.”

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Żródło: http://www.eurogamer.pl/



#1077 fortyck

fortyck

    Administrator

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 11382 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 50a Lasówka - Płaszów

Napisano 22 czerwiec 2017 - 20:51

Rozpoczęła się letnia wyprzedaż na Steamie
 

 

Mnóstwo przecen
 
Zgodnie z wczorajszymi doniesieniami, dzisiaj na platformie Steam rozpoczęła się letnia wyprzedaż, która obejmuje tysiące produktów - nie tylko gier, ale i filmy oraz oprogramowanie.
 
Akcja zakończy się za niespełna dwa tygodnie - 5 lipca.
 

Podobnie jak w kilku poprzednich edycjach, Valve zrezygnowało z codziennych oraz błyskawicznych ofert.

 

Wszystkie obniżki obowiązują więc przez cały okres trwania promocji.

 

Wśród najciekawszych przecen warto wymienić między innymi Śródziemie: Cień Mordoru ze wszystkimi dodatkami za 3,99 euro (17 zł), Mafię 3 za 14,79 euro (63 zł), niezależne Depth za 4,99 euro (21 zł) oraz polskie Zaginięcie Ethana Cartera za 2,84 euro (12 zł).

 

Poza tym nawet o 50 procent przeceniono gry z serii Final Fantasy.

 

Przykładowo trzynasta odsłona kosztuje 6,49 euro (27 zł), a zestaw odświeżonych edycji 10 i 10-2 można nabyć za 12,49 euro (53 zł).

 

149815401521.jpg

Tradycyjnie Valve przygotowało szereg przecen

 

Nowością są zdobywane za wykonywanie zadań wirtualne naklejki, które można później dodać do cyfrowego albumu.

 

W momencie, gdy zapełnimy jedną stronę zeszytu, odblokujemy ją na stałe w formie obrazka.

 

Następne zadania będą pojawiały się codziennie o godzinie 19:00 do momentu zakończenia akcji.

 

Wyzwania są różnorodne - pierwsze trzy polegają na przejrzeniu kolekcji odkryć, zobaczeniu strony prezentującej aktywności znajomych i sprawdzeniu swoich preferencji.

 

Nie zabrakło również znanych z wcześniejszych wyprzedaży kart kolekcjonerskich, które można otrzymać w zamian za przeglądanie oferty platformy Steam czy grania w poszczególne produkcje.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Żródło: http://www.eurogamer.pl/



#1078 fortyck

fortyck

    Administrator

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 11382 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 50a Lasówka - Płaszów

Napisano 25 czerwiec 2017 - 12:02

Sprawdzanie gier w ramach Steam Direct nie działa zbyt dobrze

 

Niedawno na Steamie wprowadzono w życie system Steam Direct, mający ułatwić sprzedaż deweloperom, a jednocześnie wyeliminować część śmieciowych gier.

 

Youtuber SidAlpha udowodnił jednak, że sprawdzanie przez Valve produkcji dopuszczanych do sprzedaży to kpina.

 

Kilka miesięcy temu Valve poinformowało, że Steam Greenlight zostanie zastąpiony nowym systemem nazwanym Steam Direct.

 

W ogólnych założeniach miał on ułatwić życie deweloperom, a jednocześnie częściowo zablokować zalew słabych gier, poprzez próg cenowy.

 

Firma ustaliła jednak opłatę w wysokości tylko 100 dolarów, obiecując jednak, że zamierza dalej rozwijać steamowy algorytm (odpowiada za proponowane gry wyświetlające się użytkownikom) oraz dokładniej sprawdzać wnioski o dopuszczenie do sprzedaży.

 

Kilkanaście dni temu Steam Direct oficjalnie zadebiutował i szybko okazało się, że nie wszystko działa jak należy.

 

Youtuber o ksywce SidAlpha przygotował widoczne poniżej nagranie wideo, na którym udowadnia, że Steam Direct, to delikatnie mówiąc, lipa.
 
W skrócie chodzi o to, że wcześniej deweloperzy wrzucali na Steama byle jakie gry, „gotowce” tworzone na poczekaniu chociażby na bazie zawartości ze sklepu Unity Asset Store.
 
Robiono śmieciowe produkcje, które zalewały platformę i mimo tego, że nikt ich nie kupował, to sami twórcy zarabiali na nich dzięki kartom kolekcjonerskim.
 
 
ak Steam Direct wpłynął na ten stan rzeczy?
 
Wydaje się, że nijak, gdyż youtuber doszukał się już kilku produkcji, które są właściwie assetami ze wspomnianego sklepu Unity sprzedawanymi na Steamie pod innym tytułem, np. Sleengster 3 od Crimson Duck Studios to nieco zmieniony Super Platformer 2D od Bitboys.
 
 
Jak widać sprawdzanie gier dopuszczanych do sprzedaży na Steamie działa wprost wyśmienicie, a przed dalszym zalewem klonów z pewnością uchroni nas „zaporowa” cena 100 dolarów.
 
A tak na serio, wprowadzane przez Valve zmiany chyba jednak w żaden sposób nie wpływają na jakość wydawanych produkcji, a przynajmniej nie wpływają w pozytywny dla graczy sposób.
 
Na razie nie pozostaje nam więc nic innego jak samodzielne przeczesywanie odmętów platformy w poszukiwaniu interesujących perełek.
 
182891250.jpg
Sleengster 3 ze Steama.
 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Żródło: http://www.gry-online.pl



#1079 fortyck

fortyck

    Administrator

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 11382 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 50a Lasówka - Płaszów

Napisano wczoraj, 20:20

CI Games wraca do tworzenia gier z niższym budżetem
 
Firma CI Games przyznaje, że dużym błędem w przypadku gry Sniper: Ghost Warrior 3 były wygórowane ambicje w stosunku do możliwości studia.

 

Dlatego w najbliższej przyszłości deweloper zajmie się produkcjami o niższym budżecie.
 
Firma CI Games po raz kolejny boleśnie przekonuje się, że dorównanie liderom branży gier wideo jest poza jej zasięgiem.

 

Słaba sprzedaż jej ostatniego „hitu”, Sniper: Ghost Warrior 3 powtórzyła sytuację sprzed kilku lat, kiedy informowaliśmy o rozczarowującym wyniku poprzedniej odsłony snajperskiej serii.

 

Choć do tej pory prezes firmy, Marek Tymiński, dzielnie bronił się przed zarzutami recenzentów i, jego zdaniem, pochopnymi wnioskami analityków, w końcu deweloper oficjalnie przyznał się do błędu, jakim był przerost ambicji w przypadku trzeciego Snipera.

 

Na niekorzyść CI Games świadczą też notowania giełdowe: akcje firmy były wczoraj o 60% niższe niż przed premierą gry, jak podaje serwis Bankier.pl.
 
438247867.jpg
Sniper: Ghost Warrior 3 przerósł możliwości CI Games.

 

Dlatego CI Games postanowiło obrać nową strategię na lata 2017-2019.
 
W najbliższym czasie polska firma zarzuci tworzenie dużych gier typu AAA, zamiast tego skupiając się na produkcjach o mniejszej skali.
 
Ma je cechować „wysoka jakość i zrównoważone budżety produkcyjne oraz marketingowe”.
 
Wygląda więc na to, że CI Games wraca do korzeni.
 
Przypomnijmy, że w 2009 roku, czyli jeszcze przed premierą pierwszego Sniper: Ghost Warrior, Marek Tymiński zapowiedział odejście od produkcji budżetowych oraz położenie większego nacisku na rozwój gier premium, co miało przełożyć się na lepszą jakość i wyższą sprzedaż.
 
Począwszy od 2018 roku możemy się spodziewać przynajmniej jednej premiery rocznie, przy czym CI Games chce przygotowywać kilka tytułów jednocześnie.
 
Póki co firma skupia się na dwóch kluczowych projektach, obu przeznaczonych na PC, PlayStation 4 i Xboksa One.
 
Jednym z nich jest taktyczna strzelanina (bez otwartego świata), w którym deweloper wykorzysta doświadczenie wyciągnięte z pracy nad Sniper: Ghost Warrior 3, a drugim kontynuacja RPG-a akcji Lords of the Fallen.
 
Poza tym CI Games spróbuje swoich sił na rynku mobilnym, począwszy od wypuszczenia gry snajperskiej na telefony i tablety w trzecim kwartale bieżącego roku.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
431804168.png
 
Trzecia odsłona popularnej serii snajperskich strzelanin FPS, rozwijanej przez rodzime studio deweloperskie CI Games.
 
W odróżnieniu od poprzednich części cyklu, spora część prac wykonana została przez 60-osobowy zespół zewnętrzny, złożony z twórców takich tytułów jak Sniper Elite, Full Spectrum Warrior czy Killzone.
 
Akcja gry osadzona została w realiach lokalnego konfliktu na terenie Gruzji, zaś gracze wcielają się ... więcej o grze

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Żródło: http://www.gry-online.pl/



#1080 fortyck

fortyck

    Administrator

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 11382 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 50a Lasówka - Płaszów

Napisano wczoraj, 20:20

Rodzina założycieli Ubisoftu wciąż walczy z wrogim przejęciem przez koncern Vivendi

 

Yves Guillemot, założyciel i prezes Ubisoftu, walczy z perspektywą wrogiego przejęcia spółki przez koncern Vivendi.

 

Rodzina biznesmena zwiększyła właśnie swoje udziały w firmie, starając się przeciwdziałać planom konkurenta, który według plotek jeszcze w tym roku chce przejąć kontrolę nad producentem serii Assassin's Creed.

 

Serwis Reuters poinformował właśnie, że rodzina Yvesa Guillemota, prezesa i założyciela Ubisoftu, po raz kolejny zwiększa swoje udziały w firmie oraz przekonuje innych akcjonariuszy, by postawili tamę planom koncernu Vivendi, który szykuje się do wrogiego przejęcia.

 

Vivendi posiada w tej chwili blisko 27 procent udziałów w Ubisofcie i systematycznie zwiększa je już od kilkunastu miesięcy.

 

Dla porównania, po ostatnich zakupach rodzina Guillemot znajduje się w tej chwili w posiadaniu zaledwie 13,6 procenta wszystkich akcji, co daje je nieco ponad 20 procent ogółu głosów decyzyjnych na spotkaniach akcjonariuszy.

 

Według pogłosek, dzięki zakupowi kolejnych akcji Vivendi jeszcze w tym roku chce przejąć kontrolę nad radą nadzorczą spółki, co pozwoli decydować mu o jej dalszej przyszłości.

 

461546601.jpg

Ubisoft powstał w 1986 roku

 

Przypomnijmy, że Vivendi to międzynarodowy koncern medialny z siedzibą w Paryżu.

 

W jego posiadaniu znajduje się między innymi telewizyjno-filmowa grupa Canal+.

 

Jakiś czas temu Vivendi wycofało się segmentu gier komputerowych, sprzedając swoje udziały w spółce Activision Blizzard.

 

Pod koniec 2015 roku szefostwo koncernu zmieniło jednak zdanie, w agresywny sposób kupując francuską firmę Gameloft, znanego producenta i wydawcę gier mobilnych, który co ciekawe również założony został przez rodzinę Guillemot.

 

Yves Guillemot w aktywny sposób walczy z przejęciem swojej firmy, głośno przekonując pozostałych udziałowców do obranej przez siebie strategii rozwoju.
 
Jest to o tyle trudne, że żaden z największych akcjonariuszy nie jest związany bezpośrednio z branżą elektronicznej rozrywki.
 
Są to bowiem banki i fundusze inwestycyjne, które w poszukiwaniu szybkiego i gwarantowanego zysku bez problemu mogą pozbyć się swoich akcji na rzecz Vivendi.
 
461547818.jpg
Zgodnie z francuskim prawem, kiedy Vivendi wejdzie w posiadanie co najmniej 30 procent wszystkich akcji Ubisoftu, koncern musi złożyć ofertę całkowitego wykupienia firmy
 
Nowa strategia Ubisoftu objawia się pod postacią inwestycji w kolejne projekty, takie jak Mario + Rabbids: Kingdom Battle powstające we współpracy z Nintendo, czy Beyond Good and Evil 2.
 
Poszukując świeżych pomysłów francuska firma wydaje się na razie ostrożna w sięganiu po sprawdzone, acz uśpione od pewnego czasu marki, takie jak np. Prince of Persia czy Splinter Cell.
 
Yves Guillemot, w wywiadzie opublikowanym na oficjalnym blogu Ubisoftu potwierdził, że na razie nie rozpoczęły się żadne prace nad kontynuacją przygód Sama Fishera.
 
Producent jest jednak zainteresowany taką grą, jego szefostwo przegląda w tej chwili potencjalne projekty i propozycje deweloperów, ale najwcześniejszy usłyszmy o niej za dwa lub trzy lata.
 
Wszystkie plany mogą jednak ulec drastycznym zmianom po przejęciu przez Vivendi.
 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Żródło: http://www.gry-online.pl/






Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych


    Bing (1)