Skocz do zawartości


Nowy materiał

 

foto i video 

 

 we wrześniu


Zdjęcie

Aktualności (fakty i ploty) o moich grach PC i nie tylko


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1150 odpowiedzi w tym temacie

#1141 fortyck

fortyck

    Administrator

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 11914 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 50a Lasówka - Płaszów

Napisano 12 wrzesień 2017 - 21:01

Injustice 2 prawdopodobnie pojawi się na PC

 

Pecetowa wersja świetnie przyjętej kontynuacji bijatyki z bohaterami z uniwersum DC Comics pojawiła się w ofercie dwóch europejskich sklepów internetowych.

 

433956686.jpg

 

Injustice 2 wydane w maju tego roku na konsolach PlayStation 4 i Xbox One zostało bardzo ciepło przyjęte przez krytyków, uzyskując wysoką średnią ocen (87 na 100) w serwisie Metacritic.
 
W recenzji na gry-online.pl gra otrzymała notę 8.5.
 
Wygląda na to, że Injustice 2, podobnie jak pierwsza część cztery lata temu, po kilku miesiącach od konsolowej premiery doczeka się wersji na komputery osobiste.
 
Produkcja pojawiła się w ofercie holenderskiego sklepu Game Mania, a także (według portalu WCCFTech) na francuskim Amazonie, lecz – standardowo – niedługo potem zniknęła z oferty.
 
433956701.jpg
 
Injustice 2 to produkcja studia NetherRealm, znanego głównie z dwóch najnowszych odsłon cyklu Mortal Kombat, założonego zresztą przez twórcę całej serii tych krwawych bijatyk – Eda Boona.
 
W serii Injustice twórcy porzucili karykaturalnie brutalną stylistykę, zachowując przy tym podobny sposób walki i oferując zupełnie nowe atrakcje – w niewielu grach mamy przecież okazję ujrzeć na jednym polu bitwy rozszalałego Supermana, cyniczną Harley Quinn i chłodnego Sub-Zero z Mortal Kombat.
 
Do tej mieszanki wybuchowej twórcy dorzucili jeszcze elementy RPG-a i solidną fabułę – elementy rzadko spotykane w bijatykach.
 
Deweloper nie potwierdził jeszcze tych doniesień, lecz wydaje się bardzo prawdopodobne, że są one prawdziwe – wspomniana powyżej oferta zawiera nawet okładkę gry.
 
Nie znamy jeszcze daty premiery, natomiast według sklepu Game Mania, Injustice 2 na PC ma kosztować 49,98 euro, czyli około 210 złotych.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
588508108.png
 
Następca wydanej w 2013 roku zręcznościowej bijatyki Injustice: Gods Among Us od studia NetherRealm Studios, znanego z produkcji najnowszych odsłon cyklu Mortal Kombat.
 
Podobnie jak w poprzedniczce, w Injustice 2 wcielamy się w postacie z uniwersum DC Comics, które stają naprzeciw siebie w brutalnych pojedynkach.
 
Całość spięta jest solidnymi ramami fabularnymi, silnie powiązanymi z komiksem o tej samej nazwie oraz ... więcej o grze

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Żródło: http://www.gry-online.pl/



#1142 fortyck

fortyck

    Administrator

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 11914 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 50a Lasówka - Płaszów

Napisano 13 wrzesień 2017 - 20:27

Call of Duty powróci do współczesnych realiów?

 

Wiele wskazuje na to, że przyszłoroczna odsłona cyklu Call of Duty powróci do realiów współczesnych.

 

Takie wnioski wyciągnięto z oferty pracy w odpowiedzialnym za ten projekt studiu Treyarch.

 

510493178.jpg

Ciepłe przyjęcie Call of Duty: Modern Warfare Remastered pokazało, że fani serii stęsknili się za współczesnymi realiami.

 

Do premiery Call of Duty: WWII pozostało jeszcze sporo czasu, ale część fanów zaczyna się już zastanawiać, co zaoferuje przyszłoroczna odsłona marki.

 

Okazuje się, że najprawdopodobniej dostaniemy grę osadzoną w czasach współczesnych.

 

Źródłem tych doniesień jest oferta pracy.

 

Odpowiedzialne za następną część serii studio Treyarch poszukuje doświadczonego projektanta systemów walki i jako jedną z przydatnych cech u potencjalnego pracownika podano głęboką wiedzę na temat współczesnego uzbrojenia i technologii wojskowych.

 

Przypomnijmy, że obecnie zadanie rozwijania marki spoczywa głównie na barkach trzech studiów, z których każde ma trzy lata na przygotowanie swojej odsłony.

 

Zeszłoroczne Call of Duty: Infinity Warfare opracował zespół Infinity Ward, a za tegoroczne Call of Duty: WWII odpowiada ekipa Sledgehammer.

 

Postawienie na realia współczesne przez studio Treyarch wydaje się prawdopodobne, gdyż fani serii wyraźnie zmęczyli się klimatami science fiction.
 
Trzy lata z rzędu, za sprawą Call of Duty: Advanced Warfare, Call of Duty: Black Ops III oraz Call of Duty: Infinity Warfare, otrzymywali gry z futurystycznym sprzętem zapewniającym żołnierzom nadludzkie zdolności.
 
Dlatego zapowiedź powrotu do II wojny światowej w Call of Duty: WWII została przywitana z dużym entuzjazmem.
 
Ciepło przyjęte zostało również zeszłoroczne Call of Duty: Modern Warfare Remastered.
 
Powstaje oczywiście pytanie, czym w takim wypadku zajmuje się Infinity Ward.
 
Pozostanie przez studio w klimatach futurystycznych sprawiłoby, że coś dla siebie w serii znaleźliby zarówno fani historii, współczesnych konfliktów i realiów science fiction, co byłoby sensowną strategią wydawniczą.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Żródło: http://www.gry-online.pl/



#1143 fortyck

fortyck

    Administrator

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 11914 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 50a Lasówka - Płaszów

Napisano 15 wrzesień 2017 - 08:46

Gra Psychonauts dostępna za darmo

 

Nie lada gratka dla wszystkich, którzy wciąż mają przed sobą przygody Razputina – kultowe Psychonauts zostało bowiem udostępnione za darmo wszystkim klientom Humble Store.

 

Psychonauts, czyli kultowa przygodówka autorstwa zespołu Double Fine Productions, zostało udostępnione za darmo wszystkim klientom Humble Store.

 

Zainteresowani powinni udać się pod ten adres, dodać ową pozycję do koszyka i postępować zgodnie z prostymi instrukcjami wyświetlanymi na ekranie – cały proces sprowadza się do raptem kilku kliknięć.

 

Z uwagi na fakt, że w chwili, w której pisane są te słowa, do zakończenia promocji pozostał jeden dzień i dziesięć godzin (a zegar tyka…), radzimy pospieszyć się z zakupem.

 

75945779.jpg

Pomimo że Psychonauts nie odniosło zbyt wielkiego sukcesu sprzedażowego, produkcji udało się zdobyć status kultowej.

 

Tytuł doczekał się VR-owego spin-offa, a na horyzoncie coraz śmielej majaczy jego kontynuacja.

 

 

Deweloperzy sprawujący pieczę nad marką dobrze wiedzą co robią.

 

Udostępnienie za darmo tej produkcji wszystkim zainteresowanym to doskonały sposób na to, by zwiększyć bazę miłośników Razputina i dzięki temu przygotować lepszy grunt pod premierę kontynuacji, która ma zadebiutować w przyszłym roku.

 

Z drugiej strony tytuł doczekał się już spin-offa, czyli Psychonauts in the Rhombus of Ruin opracowanego z myślą o goglach wirtualnej rzeczywistości – niewykluczone, że gracz, który ukończy darmową pierwszą część serii, sięgnie również po tę pozycję.

 

Tym z Was, którzy nie mieli jeszcze do czynienia z Psychonauts lub nigdy nie słyszeli o tej grze, należy się słówko wyjaśnienia.
 
Mowa o produkcji łączącej cechy przygodowej gry akcji i platformówki, w której wcielamy się we wspomnianego już chłopca imieniem Razputin, obdarzonego nadnaturalnymi zdolnościami pozwalającymi mu na zaglądanie do umysłów innych osób.
 
Na ukończenie czeka tutaj kilkanaście rozbudowanych etapów.
 
W trakcie zabawy przemierzamy ich zakamarki, rozwiązujemy mniej lub bardziej (aczkolwiek zazwyczaj mniej) skomplikowane zagadki środowiskowe oraz walczymy z napotkanymi przeciwnikami; oczywiście nieodzowne jest także unikanie wszelkich pułapek i innych niebezpieczeństw, od których roi się na odwiedzanych przez nas poziomach.
 
Warto przy tym zwrócić uwagę na fakt, że wszystko to doprawiono solidną dawką humoru – wszak nie należy zapominać, że za stworzenie omawianego tytułu odpowiadają osoby, które wcześniej pracowały między innymi nad kultowymi Full Throttle czy choćby Day of the Tentacle.
 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Żródło: http://www.gry-online.pl/



#1144 fortyck

fortyck

    Administrator

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 11914 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 50a Lasówka - Płaszów

Napisano 16 wrzesień 2017 - 21:43

Telltale Games ma nowego prezesa

 

Jest nim były dyrektor Zyngi, Pete Hawley.

 

20170916113841.jpg

 

Telltale Games ma w planach wiele projektów, ale popularność ich gier raczej nie rośnie.

 

Firma postawiła więc na zmianę lidera.

 

Nie jest to jednak człowiek z ulicy.

 

Nowym prezesem Telltale został Pete Hawley, były dyrektor Zyngi, firmy znanej między innymi z takich produkcji jak Farmville.

 

Hawley zastąpi na stanowisku Dana Connorsa, który przejął obowiązki prezesa dwa lata temu.

 

Przed nim stanowisko to obejmował Kevin Bruner.

 

Od 2015 roku jednak, czyli od czasu, kiedy Connors stał się prezesem, starano się znaleźć zastępstwo.

 

Udało się dopiero teraz.

 

Hawley nie pracował jedynie dla Zyngi.

 

Wcześniej mogliśmy zobaczyć go w firmie Lionhead, gdzie pracował od 1993 do 2003 roku.

 

Następnie przeniósł się do Sony, gdzie został dwa lata, a później przez pięć lat współpracował z Electronic Arts.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Żródło: http://www.gram.pl/



#1145 fortyck

fortyck

    Administrator

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 11914 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 50a Lasówka - Płaszów

Napisano 16 wrzesień 2017 - 21:45

Mike Morhaime pożyczył od babci pieniądze na założenie firmy Blizzard
 
Rodzinna pomoc.
 
Blizzard jest uznanym studiem, które dało światu takie serie, jak Diablo, Warcraft czy Starcraft.
 
Okazuje się jednak, że gdyby nie pewna pożyczka, zespół mógłby nie powstać.
 

Podczas zorganizowanej w tym tygodniu transmisji internetowej będącej wstępem do imprezy BlizzCon dowodzący zespołem Mike Morhaime ujawnił, że firmę - znaną wówczas jako Silicon & Synapse - założył dzięki pieniądzom od babci (dzięki, PC Gamer).

 

- Allen [Adham] i ja zainwestowaliśmy po 10 tysięcy dolarów.

 

Aby zdobyć moją część sumy, pożyczyłem 15 tysięcy dolarów od mojej babci.

 

Nie żądała żadnych odsetek, co było bardzo miłe z jej strony - wspomina deweloper.

 

blizzard_pozyczka.jpg

Pożyczka pozwoliła założyć Silicon & Synapse, czyli późniejszą firmę Blizzard
 
W Blizzard Vault - swoistym muzeum zawierającym pamiątki związane z historią studia - przechowywana jest spisana na małej karteczce umowa.
 
Morhaime zobowiązał się do spłaty długu w miesięcznych ratach wynoszących 100 dolarów.
 

Porozumienie z babcią - Mildred Miller - dyrektor generalny i prezes firmy podpisał 4 lutego 1991 roku.

 

Cztery dni później założono Silicon & Synapse.

 

blizzard_pozyczka_2.jpg

Umowa między Mikiem Morhaimem i jego babcią
 
- Dziadkowie zawsze mnie bardzo wspierali.
 
Babcia nie była graczem, nigdy nie grała w nasze produkcje, ale wiem, że zawsze była bardzo dumna ze wszystkiego, czego dokonałem - podkreśla Morhaime.
 

Deweloper dodaje, że gdyby wówczas wiedział, w jaki sposób rozwinie się zakładane studio, na pewno byłby znacznie mniej zestresowany.

 

Mógłby przede wszystkim skupić się na tworzeniu kolejnych gier.

 

Podsumowując: gdyby nie pomoc babci, branża wirtualnej rozrywki mogłaby dzisiaj wyglądać nieco inaczej.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Żródło: http://www.eurogamer.pl/



#1146 fortyck

fortyck

    Administrator

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 11914 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 50a Lasówka - Płaszów

Napisano 20 wrzesień 2017 - 18:25

Oddworld: Abe's Oddysee za darmo

 

Twórcy kultowej serii Oddworld przygotowali niespodziankę dla swoich fanów.

 

Przez najbliższe dwa dni w serwisach GOG.com, Steam i Humble Store pobierzemy za darmo oryginalną wersję Oddworld: Abe's Oddysee, która pierwotnie zadebiutowała w 1997 roku.

 

Deweloperzy legendarnego cyklu Oddworld mają sporą niespodziankę dla miłośników stworzonego przez nich uniwersum.

 

Z okazji trwającej właśnie wielkiej wyprzedaży w serwisie GOG.com deweloperzy udostępnili za darmo pełną wersję gry Oddworld: Abe's Oddysee, która pierwotnie zadebiutowała w 1997 roku.

 

Produkcję pobierzemy także bez dodatków kosztów w serwisie Steam.

 

Po zalogowaniu się wystarczy dodać ją do naszej biblioteki.

 

Podkreślmy, że w promocji uczestniczy również sklep Humble Store, w którym możemy otrzymać steamowy klucz aktywacyjny.

 

Akcja trwać będzie przez najbliższe dwa dni.

 

Przy okazji, na Steamie, w Humble Store i GOG-u twórcy przecenili wszystkie pozostałe tytuły spod szyldu Oddworld.

 

462886962.jpg

Oddworld: Abe's Oddysee otrzymało kompletny remake w 2014 roku

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Żródło: http://www.gry-online.pl/



#1147 fortyck

fortyck

    Administrator

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 11914 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 50a Lasówka - Płaszów

Napisano 20 wrzesień 2017 - 20:23

Valve zajmuje stanowisko w kwestii bombardowania recenzjami na Steamie

 

Firma Valve zdecydowała się wypowiedzieć w kwestii nadużywania systemu recenzji na Steamie.

 

Projektant interfejsu Alden Kroll poinformował o dodaniu wykresów pokazujących historię oceniania gier, co pozwoli użytkownikom na samodzielne sprawdzenie przyczyn nagłych spadków lub wzrostów średniej ocen.

 

519572858.jpg

Valve oficjalnie wypowiedziało się w sprawie bomb ocenowych, ale na razie wstrzymuje się przed podjęciem drastycznych kroków.

 

Firma Valve odniosła się do kwestii oceniania gier na Steamie w związku z coraz liczniejszymi przypadkami nadużywania tego systemu.

 

Alden Kroll, projektant interfejsu użytkownika, przyznał w ogłoszeniu, że akcje bombardowania tytułów negatywnymi lub – rzadziej – pozytywnymi recenzjami z powodów niezwiązanych z samą grą stanowią poważny problem, na stałe wypaczając oceny tytułów.

 

W związku z tym Valve zdecydowało się na… wprowadzenie wykresów pokazujących historię oceniania.

 

Ma to pozwolić użytkownikom na samodzielne sprawdzenie, czy średnia danej produkcji wynika z cech samej gry, czy też z (nie)przychylnego podejścia oceniających do producenta lub wydawcy:

 

”Potencjalny nabywca może z łatwością dostrzec tymczasowe zakłócenia w recenzjach, sprawdzić ich przyczynę i samemu zdecydować, czy ma to dla niego znaczenie.
 
To podejście ma tę przewagę, że nikomu nie blokuje możliwości dodawania recenzji, aczkolwiek wymaga od nabywców nieco więcej wysiłku”.
 
519572873.jpg
Wykres pokazujących historię ocen Firewatch.
 
Zagadka: znajdź moment rozpoczęcia afery z PewDiePie.
 
 
W ostatnim czasie kilkakrotnie pojawiały się doniesienia na temat masowo pojawiających się negatywnych recenzji na Steamie.
 
W sierpniu informowaliśmy o fali negatywnych opinii o Dota 2 w związku z rzekomym „zamordowaniem” kreatywności firmy Valve (a konkretniej niewydaniem trzeciej odsłony serii Half-Life).
 
Tydzień temu Rui Casaias (dyrektor wykonawczy Funcomu) w rozmowie z serwisem Game Informer ubolewał nad minusami dla Conan Exiles, które – jak twierdzi – są wynikiem bombardowania opiniami z Chin, gdzie jakość połączenia z serwerami gry może być wyraźnie gorsza z powodu ogromnej odległości (według Casiasa aż 40% recenzji z ostatnich 30 dni przyznali chińscy użytkownicy Steama).
 
Dochodzi do tego niedawna afera z wystosowaniem przez studio Campo Santo prośby o zablokowanie materiału Feliksa „PewDiePie” Kjellberga (powód – rasistowskie wypowiedzi youtubera na nagraniu), w skutek której średnia ocen Firewatch z ostatniego miesiąca spadła poniżej 50%.
 
519572889.jpg
Bombardowanie gier negatywnymi ocenami to jedno, ale ostatnie tego typu akcje rzadko wynikały z jakości poszkodowanych tytułów.
 
Nie da się ukryć, że wprowadzenie wykresów czasowych nie jest najlepszym rozwiązaniem tego problemu, co zresztą przyznaje sam Kroll.
 
Zwraca jednak uwagę, że całkowite usunięcie średniej ocen byłoby jeszcze większym utrudnieniem dla użytkowników (którzy zresztą przyczynili się do dodania tej funkcji), nie ma też mowy o blokowaniu dodawania opinii czy też nieuwzględnianiu ich w okresie tego typu afer.
 
Nie wykluczył powrotu do tej kwestii w przyszłości i zapewnił, że Valve będzie pilnie przyglądało się dyskusjom społeczności na ten temat.
 
 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Żródło: http://www.gry-online.pl/



#1148 fortyck

fortyck

    Administrator

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 11914 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 50a Lasówka - Płaszów

Napisano 21 wrzesień 2017 - 21:53

Złotówki na Steamie już wkrótce

 

Jak donosi portal lowcygier.pl, do końca roku w niepamięć ma odejść pospieszne przeliczanie cen na Steamie z euro na złotówki - na największej platformie cyfrowej dystrybucji gier pojawi się polska waluta.

 

12061014.jpg

Już wkrótce za zakupy na Steamie zapłacimy w złotówkach.

 

Według doniesień portalu lowcygier.pl, producenci gier wydawanych na Steamie otrzymali maila informującego o planowanym wprowadzeniu do sklepu nowych walut – w tym polskiego złotego.

 

Cytując informację przekazaną deweloperom przez firmę Valve, ma to na celu „uczynienie ze Steama jak najlepszej platformy dla graczy dookoła świata”.

 

Do końca roku na platformie cyfrowej dystrybucji ma zostać wprowadzonych 10 nowych walut (oprócz złotego, także m.in. peso argentyńskie, czy izraelski szekel), oraz jeden nowy region – Południowoazjatycki region cenowy, obejmujący Bangladesz, Bhutan, Nepal, Pakistan i Sri Lankę.

 

Valve nalega, by deweloperzy wprowadzili do systemu ceny w nowych walutach tak szybko, jak to tylko możliwe – by zdążyć ze zmianami przed jesienną i zimową wyprzedażą.

 

Zaznaczono też, że gry zakupione w Polsce będą mogły być aktywowane we wszystkich krajach Europejskiego Obszaru Gospodarczego (do którego należą kraje Unii Europejskiej, a także Islandia, Norwegia i Liechtenstein).

 

12061045.jpg

Po wprowadzeniu nowych walut, Steam ma obsługiwać ich już 39.

 

Co, poza ułatwieniem płatności, oznacza to dla graczy?

 

Ciężko powiedzieć, gdyż taki zabieg, w zależności od podjętej decyzji co do sposobu przeliczania walut, może skutkować zarówno niewielkim podwyższeniem jak i obniżeniem kwot, które będziemy wydawać na zakupy.

 

Nie ma co liczyć na duże różnice - ceny gier na Steamie na całym świecie, niezależnie od waluty, utrzymywane są na podobnym poziomie.

 

Zaletą tej decyzji będzie z pewnością uniknięcie ciągłych wahań cen wywołanych wydarzeniami na giełdach i zmiennymi kursami walut.

 

Można podejrzewać, że premierowe wersje gier, kosztujące do tej pory 59,99 euro, będą, w przeliczeniu na złotówki, kosztować od 230 do 260 zł.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Żródło: http://www.gry-online.pl/



#1149 fortyck

fortyck

    Administrator

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 11914 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 50a Lasówka - Płaszów

Napisano wczoraj, 22:27

Obsidian Entertainment chciałoby wrócić do Fallouta

 

Reżyser gry Fallout: New Vegas w wywiadzie z dziennikarzem z portalu IGN przyznaje, że jego studio bardzo chciałoby stworzyć coś nowego w postapokaliptycznym świecie.

 

Czy w końcu doczekamy się New Vegas 2?

 

89480005.jpg

Czy jeszcze kiedyś dane nam będzie zagrać w Fallouta od Obsidianu?

 

Reżyser gry Fallout: New Vegas, John Sawyer, stwierdził w rozmowie z dziennikarzem serwisu IGN, że Obsidian ma wielką ochotę wrócić do marki Fallout.

 

Cytując jego słowa: „Z pewnością bardzo chciałbym znów popracować nad grą z sagi Fallout.

 

Wiem też, że mnóstwo ludzi w studiu Obsidian chciałoby tego samego.

 

Jeśli dostaniemy taką szansę, na pewno z niej skorzystamy”.

 

Obsidian Entertainment to twórcy wysoko ocenianych gier RPG, m.in Star Wars: Knights of the Old Republic II – The Sith Lords, Neverwinter Nights 2 i właśnie Fallout: New Vegas.

 

Ostatnio amerykański deweloper skupił się natomiast na tworzeniu gier RPG w klasycznym stylu – do tej pory zostały wydane Pillars of Eternity i Tyranny, a już wkrótce mamy otrzymać kontynuację tej pierwszej.

 

89480020.jpg

Obecnie w studiu Obsidian trwają prace nad Pillars of Eternity II: Deadfire

 

Wydane w 2010 roku Fallout: New Vegas było poboczną odsłoną sagi, lecz zostało przyjęte bardzo ciepło – gra oferowała lepszą fabułę i dużo większe możliwości wyboru niż Fallout 3, na którego podstawie powstał ten spin-off.

 

Akcja produkcji rozgrywała się w postapokaliptycznym Vegas, a pod względem mechaniki gra bardzo przypominała swój pierwowzór – strategią Obsidianu w przypadku kontynuacji gier zawsze było rozwijanie obecnych już rozwiązań i doprowadzanie ich do perfekcji.

 

Początkowo pełna mniejszych i większych błędów, po serii poprawek oraz dzięki wsparciu moderów, gra jest teraz uważana za jedną z najlepszych, o ile nie za najlepszą odsłonę serii.

 

Zapowiedź nowego Fallouta od Obsidianu z pewnością spotkałaby się z wielkim entuzjazmem fanów, a gra mogłaby liczyć na komercyjny sukces.
 
Nie wiemy jednak, czy Bethesda skusi się na taki krok – wydany w 2015 roku Fallout 4 co prawda stał się ogromnym hitem sprzedażowym, lecz nie spotkał się z bardzo entuzjastycznym przyjęciem ze strony krytyków.
 
„Strzałem w kolano” byłoby więc pokazanie ponownie, że ktoś potrafi to robić lepiej od nich.
 
Trzeba też pamiętać, że gdzieś na horyzoncie majaczy niezapowiedziana jeszcze gra Obsidianu, wykorzystująca Unreal Engine 4 – wiemy jednak, że ta produkcja nie będzie powiązana z serią postapokaliptycznych RPG.
 
Wynika z tego, że nawet jeśli kiedyś nowy Fallout twórców New Vegas powstanie, to poczekamy na niego wiele lat.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Żródło: http://www.gry-online.pl/



#1150 fortyck

fortyck

    Administrator

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 11914 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 50a Lasówka - Płaszów

Napisano wczoraj, 22:52

Złotówki na Steamie już wkrótce

 

Jak donosi portal lowcygier.pl, do końca roku w niepamięć ma odejść pospieszne przeliczanie cen na Steamie z euro na złotówki - na największej platformie cyfrowej dystrybucji gier pojawi się polska waluta.

 

Znamy już szczegóły i przelicznik.

 

88877622.jpg

Już wkrótce za zakupy na Steamie zapłacimy w złotówkach.

 

 

Aktualizacja

 

Dzięki dociekliwości dziennikarzy z portalu lowcygier.pl znamy szczegóły wprowadzenia na Steama naszej waluty.

 

W panelu deweloperskim pojawiła się opcja wprowadzenia ceny w złotówkach, więc informacja jest już na pewno oficjalna. 

 

Okazuje się, że przeliczniki najprawdopodobniej będą bardzo atrakcyjne, a tym samym ceny nieco się obniżą.

 

Oprócz tego, wiemy, że pojawią się nowe metody płatności – w tym polskie Przelewy24.

 

Deweloperzy zaczynają dostarczać informacji na temat cen ich produkcji w złotych polskich – i tak, na przykład War for the Overworld, do tej pory kosztujące 27,99 euro (około 120 zł według obecnych kursów walut), po przeliczeniu na polską walutę będzie kosztować 107,99 zł.

 

Okazuje się, że jeśli deweloperzy nie wypełnią obowiązku wprowadzenia cen w nowych walutach, sprzedaż ich gier na Steamie zostanie zablokowana.

 

Dzięki uprzejmości jednego z polskich deweloperów, ekipa Łowców Gier dotarła także do fragmentu dokładnego przelicznika z euro na złotówki (poprawność wykazu została potwierdzona w dwóch źródłach).

 

Możecie go zobaczyć poniżej:

 

0,99 euro – 3,59 zł
1,99 euro – 7,19 zł
2,99 euro – 10,99 zł
3,99 euro – 14,49 zł
4,99 euro – 17,99 zł
5,99 euro – 21,99 zł
6,99 euro – 25,49 zł
7,99 euro – 28,99 zł
8,99 euro – 32,99 zł
9,99 euro – 35,99 zł
14,99 euro – 53,99 zł
19,99 euro – 71,99 zł
24,99 euro – 89,99 zł
29,99 euro – 107,99 zł
 
 
Jeśli wszystkie informacje się potwierdzą, to wygląda na to, że zostaniemy bardzo dobrze potraktowani przez firmę Valve.
 
Obecny kurs euro, według wykazu Narodowego Banku Polskiego wynosi około 4,29 zł.
 
Jak widać, w tym kontekście nasze przeliczniki prezentują się bardzo atrakcyjnie.
 
Jako że gry kupowane w Polsce będą mogły być sprzedawane w całym Europejskim Obszarze Gospodarczym, istnieje zagrożenie, że staną się one łakomym kąskiem dla graczy i dystrybutorów kluczy z krajów Zachodu, co doprowadzi w ostateczności do wyrównania cen z oficjalnymi kursami walut.
 
Pozostaje mieć nadzieję, że dobroć firmy Gabe’a Newella nie będzie nadużywana przez handlarzy.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Żródło: http://www.gry-online.pl/



#1151 fortyck

fortyck

    Administrator

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 11914 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 50a Lasówka - Płaszów

Napisano wczoraj, 22:58

The Astronauts Adriana Chmielarza tworzy „potworną strzelaninę”

 

Po zakończeniu prac nad Zaginięciem Ethana Cartera ekipa The Astronauts dowodzona przez Adriana Chmielarza zaszyła się w swoim biurze i oddała tworzeniu swojego kolejnego dzieła.
 
Wystawione przez deweloperów ogłoszenie daje nam pewien obraz tego, z czym możemy mieć do czynienia.
 
O tym, że polskie studio The Astronauts, czyli zespół odpowiedzialny za ciepło przyjęte Zaginięcie Ethana Cartera, pracuje nad kolejną grą, wiemy od dłuższego czasu.
 
Pod koniec sierpnia Adrian Chmielarz opublikował ogłoszenie w serwisie Skillshot.pl, z którego wynika, że nowy projekt jego ekipy będzie strzelanką osadzoną w klimatach mrocznego fantasy.
 
Jak można wyczytać w owym komunikacie, poszukiwani są graficy tworzący od podstaw modele przeciwników.
 
Jakich?
 
Tutaj robi się interesująco – Chmielarz informuje bowiem, że chodzi o „straszne potwory i inne panopki, w których będziemy strzelać”.
 
Co więcej, za ilustrację oczekiwań posłużyły mu gry spod znaku Dark Souls oraz Bloodborne.
 
Jak pisze: „potrzebujemy by grafik dobrze się czuł w mniej więcej takim stylu i jakości”, po czym podaje link do strony z obrazkami prezentującymi przeciwników, którym stawialiśmy czoła we wspomnianym już Bloodborne.
 
Niestety jeśli napaliliście się na rychłą zapowiedź lub nawet premierę tego tytułu, musicie uzbroić się w cierpliwość – aktualnie „nawet jeden przeciwnik miesięcznie” to „ekstremalna pomoc” dla zespołu The Astronauts, co powinno w pewnym stopniu ostudzić zapał miłośników jego twórczości.
 
91357180.jpg
Wygląd przeciwników z Bloodborne daje mglisty obraz tego, jakim adwersarzom stawimy czoła w nowej grze Adriana Chmielarza i jego ekipy.
 
Pikanterii całej sprawie dodaje fakt, że jeszcze w 2015 roku Chmielarz przekonywał, że kolejnym dziełem zespołu The Astronauts będzie gra z otwartym światem i poważną fabułą, której zadaniem będzie „powiedzenie czegoś na temat człowieczeństwa; być może przekazanie głębszych emocji”.
 
Deweloper obiecywał przy tym, że ów enigmatyczny projekt zaoferuje „więcej gry” niż Zaginięcie Ethena Cartera.
 
Ponadto celem przyświecającym autorom miało być nauczenie graczy „czegoś na temat zaprezentowanego miejsca”.
 
O ile powyższy opis nie do końca pasuje do pełnokrwistego shootera z potworami, o tyle nikt przecież nie powiedział, że warstwa fabularna musi odgrywać w takowym rolę drugoplanową.
 
Inna sprawa, że na dobrą sprawę nie wiadomo, czy wciąż jest mowa o tej samej grze.
 
Trzeba przyznać, że kto jak kto, ale akurat Adrian Chmielarz i jego świta czują się doskonale w klimatach mrocznego fantasy.
 
Wszak to właśnie członkom tego zespołu gracze zawdzięczają pierwszą, kultową odsłonę cyklu Painkiller, opracowaną jeszcze pod sztandarem People Can Fly.
 
Fanom tego typu zabawy nie pozostaje więc nic innego, jak czekać na pierwsze konkrety.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Żródło: http://www.gry-online.pl/






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych