Skocz do zawartości


Fort 51 Rajsko (21.10.17)

 

foto i video 

 

 30 pażdziernika 2017


Zdjęcie

Aktualności (fakty i ploty) o moich grach PC i nie tylko


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1212 odpowiedzi w tym temacie

#1141 fortyck

fortyck

    Administrator

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12304 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 50a Lasówka - Płaszów

Napisano 12 wrzesień 2017 - 20:01

Injustice 2 prawdopodobnie pojawi się na PC

 

Pecetowa wersja świetnie przyjętej kontynuacji bijatyki z bohaterami z uniwersum DC Comics pojawiła się w ofercie dwóch europejskich sklepów internetowych.

 

433956686.jpg

 

Injustice 2 wydane w maju tego roku na konsolach PlayStation 4 i Xbox One zostało bardzo ciepło przyjęte przez krytyków, uzyskując wysoką średnią ocen (87 na 100) w serwisie Metacritic.
 
W recenzji na gry-online.pl gra otrzymała notę 8.5.
 
Wygląda na to, że Injustice 2, podobnie jak pierwsza część cztery lata temu, po kilku miesiącach od konsolowej premiery doczeka się wersji na komputery osobiste.
 
Produkcja pojawiła się w ofercie holenderskiego sklepu Game Mania, a także (według portalu WCCFTech) na francuskim Amazonie, lecz – standardowo – niedługo potem zniknęła z oferty.
 
433956701.jpg
 
Injustice 2 to produkcja studia NetherRealm, znanego głównie z dwóch najnowszych odsłon cyklu Mortal Kombat, założonego zresztą przez twórcę całej serii tych krwawych bijatyk – Eda Boona.
 
W serii Injustice twórcy porzucili karykaturalnie brutalną stylistykę, zachowując przy tym podobny sposób walki i oferując zupełnie nowe atrakcje – w niewielu grach mamy przecież okazję ujrzeć na jednym polu bitwy rozszalałego Supermana, cyniczną Harley Quinn i chłodnego Sub-Zero z Mortal Kombat.
 
Do tej mieszanki wybuchowej twórcy dorzucili jeszcze elementy RPG-a i solidną fabułę – elementy rzadko spotykane w bijatykach.
 
Deweloper nie potwierdził jeszcze tych doniesień, lecz wydaje się bardzo prawdopodobne, że są one prawdziwe – wspomniana powyżej oferta zawiera nawet okładkę gry.
 
Nie znamy jeszcze daty premiery, natomiast według sklepu Game Mania, Injustice 2 na PC ma kosztować 49,98 euro, czyli około 210 złotych.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
588508108.png
 
Następca wydanej w 2013 roku zręcznościowej bijatyki Injustice: Gods Among Us od studia NetherRealm Studios, znanego z produkcji najnowszych odsłon cyklu Mortal Kombat.
 
Podobnie jak w poprzedniczce, w Injustice 2 wcielamy się w postacie z uniwersum DC Comics, które stają naprzeciw siebie w brutalnych pojedynkach.
 
Całość spięta jest solidnymi ramami fabularnymi, silnie powiązanymi z komiksem o tej samej nazwie oraz ... więcej o grze

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Żródło: http://www.gry-online.pl/



#1142 fortyck

fortyck

    Administrator

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12304 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 50a Lasówka - Płaszów

Napisano 13 wrzesień 2017 - 19:27

Call of Duty powróci do współczesnych realiów?

 

Wiele wskazuje na to, że przyszłoroczna odsłona cyklu Call of Duty powróci do realiów współczesnych.

 

Takie wnioski wyciągnięto z oferty pracy w odpowiedzialnym za ten projekt studiu Treyarch.

 

510493178.jpg

Ciepłe przyjęcie Call of Duty: Modern Warfare Remastered pokazało, że fani serii stęsknili się za współczesnymi realiami.

 

Do premiery Call of Duty: WWII pozostało jeszcze sporo czasu, ale część fanów zaczyna się już zastanawiać, co zaoferuje przyszłoroczna odsłona marki.

 

Okazuje się, że najprawdopodobniej dostaniemy grę osadzoną w czasach współczesnych.

 

Źródłem tych doniesień jest oferta pracy.

 

Odpowiedzialne za następną część serii studio Treyarch poszukuje doświadczonego projektanta systemów walki i jako jedną z przydatnych cech u potencjalnego pracownika podano głęboką wiedzę na temat współczesnego uzbrojenia i technologii wojskowych.

 

Przypomnijmy, że obecnie zadanie rozwijania marki spoczywa głównie na barkach trzech studiów, z których każde ma trzy lata na przygotowanie swojej odsłony.

 

Zeszłoroczne Call of Duty: Infinity Warfare opracował zespół Infinity Ward, a za tegoroczne Call of Duty: WWII odpowiada ekipa Sledgehammer.

 

Postawienie na realia współczesne przez studio Treyarch wydaje się prawdopodobne, gdyż fani serii wyraźnie zmęczyli się klimatami science fiction.
 
Trzy lata z rzędu, za sprawą Call of Duty: Advanced Warfare, Call of Duty: Black Ops III oraz Call of Duty: Infinity Warfare, otrzymywali gry z futurystycznym sprzętem zapewniającym żołnierzom nadludzkie zdolności.
 
Dlatego zapowiedź powrotu do II wojny światowej w Call of Duty: WWII została przywitana z dużym entuzjazmem.
 
Ciepło przyjęte zostało również zeszłoroczne Call of Duty: Modern Warfare Remastered.
 
Powstaje oczywiście pytanie, czym w takim wypadku zajmuje się Infinity Ward.
 
Pozostanie przez studio w klimatach futurystycznych sprawiłoby, że coś dla siebie w serii znaleźliby zarówno fani historii, współczesnych konfliktów i realiów science fiction, co byłoby sensowną strategią wydawniczą.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Żródło: http://www.gry-online.pl/



#1143 fortyck

fortyck

    Administrator

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12304 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 50a Lasówka - Płaszów

Napisano 15 wrzesień 2017 - 07:46

Gra Psychonauts dostępna za darmo

 

Nie lada gratka dla wszystkich, którzy wciąż mają przed sobą przygody Razputina – kultowe Psychonauts zostało bowiem udostępnione za darmo wszystkim klientom Humble Store.

 

Psychonauts, czyli kultowa przygodówka autorstwa zespołu Double Fine Productions, zostało udostępnione za darmo wszystkim klientom Humble Store.

 

Zainteresowani powinni udać się pod ten adres, dodać ową pozycję do koszyka i postępować zgodnie z prostymi instrukcjami wyświetlanymi na ekranie – cały proces sprowadza się do raptem kilku kliknięć.

 

Z uwagi na fakt, że w chwili, w której pisane są te słowa, do zakończenia promocji pozostał jeden dzień i dziesięć godzin (a zegar tyka…), radzimy pospieszyć się z zakupem.

 

75945779.jpg

Pomimo że Psychonauts nie odniosło zbyt wielkiego sukcesu sprzedażowego, produkcji udało się zdobyć status kultowej.

 

Tytuł doczekał się VR-owego spin-offa, a na horyzoncie coraz śmielej majaczy jego kontynuacja.

 

 

Deweloperzy sprawujący pieczę nad marką dobrze wiedzą co robią.

 

Udostępnienie za darmo tej produkcji wszystkim zainteresowanym to doskonały sposób na to, by zwiększyć bazę miłośników Razputina i dzięki temu przygotować lepszy grunt pod premierę kontynuacji, która ma zadebiutować w przyszłym roku.

 

Z drugiej strony tytuł doczekał się już spin-offa, czyli Psychonauts in the Rhombus of Ruin opracowanego z myślą o goglach wirtualnej rzeczywistości – niewykluczone, że gracz, który ukończy darmową pierwszą część serii, sięgnie również po tę pozycję.

 

Tym z Was, którzy nie mieli jeszcze do czynienia z Psychonauts lub nigdy nie słyszeli o tej grze, należy się słówko wyjaśnienia.
 
Mowa o produkcji łączącej cechy przygodowej gry akcji i platformówki, w której wcielamy się we wspomnianego już chłopca imieniem Razputin, obdarzonego nadnaturalnymi zdolnościami pozwalającymi mu na zaglądanie do umysłów innych osób.
 
Na ukończenie czeka tutaj kilkanaście rozbudowanych etapów.
 
W trakcie zabawy przemierzamy ich zakamarki, rozwiązujemy mniej lub bardziej (aczkolwiek zazwyczaj mniej) skomplikowane zagadki środowiskowe oraz walczymy z napotkanymi przeciwnikami; oczywiście nieodzowne jest także unikanie wszelkich pułapek i innych niebezpieczeństw, od których roi się na odwiedzanych przez nas poziomach.
 
Warto przy tym zwrócić uwagę na fakt, że wszystko to doprawiono solidną dawką humoru – wszak nie należy zapominać, że za stworzenie omawianego tytułu odpowiadają osoby, które wcześniej pracowały między innymi nad kultowymi Full Throttle czy choćby Day of the Tentacle.
 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Żródło: http://www.gry-online.pl/



#1144 fortyck

fortyck

    Administrator

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12304 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 50a Lasówka - Płaszów

Napisano 16 wrzesień 2017 - 20:43

Telltale Games ma nowego prezesa

 

Jest nim były dyrektor Zyngi, Pete Hawley.

 

20170916113841.jpg

 

Telltale Games ma w planach wiele projektów, ale popularność ich gier raczej nie rośnie.

 

Firma postawiła więc na zmianę lidera.

 

Nie jest to jednak człowiek z ulicy.

 

Nowym prezesem Telltale został Pete Hawley, były dyrektor Zyngi, firmy znanej między innymi z takich produkcji jak Farmville.

 

Hawley zastąpi na stanowisku Dana Connorsa, który przejął obowiązki prezesa dwa lata temu.

 

Przed nim stanowisko to obejmował Kevin Bruner.

 

Od 2015 roku jednak, czyli od czasu, kiedy Connors stał się prezesem, starano się znaleźć zastępstwo.

 

Udało się dopiero teraz.

 

Hawley nie pracował jedynie dla Zyngi.

 

Wcześniej mogliśmy zobaczyć go w firmie Lionhead, gdzie pracował od 1993 do 2003 roku.

 

Następnie przeniósł się do Sony, gdzie został dwa lata, a później przez pięć lat współpracował z Electronic Arts.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Żródło: http://www.gram.pl/



#1145 fortyck

fortyck

    Administrator

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12304 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 50a Lasówka - Płaszów

Napisano 16 wrzesień 2017 - 20:45

Mike Morhaime pożyczył od babci pieniądze na założenie firmy Blizzard
 
Rodzinna pomoc.
 
Blizzard jest uznanym studiem, które dało światu takie serie, jak Diablo, Warcraft czy Starcraft.
 
Okazuje się jednak, że gdyby nie pewna pożyczka, zespół mógłby nie powstać.
 

Podczas zorganizowanej w tym tygodniu transmisji internetowej będącej wstępem do imprezy BlizzCon dowodzący zespołem Mike Morhaime ujawnił, że firmę - znaną wówczas jako Silicon & Synapse - założył dzięki pieniądzom od babci (dzięki, PC Gamer).

 

- Allen [Adham] i ja zainwestowaliśmy po 10 tysięcy dolarów.

 

Aby zdobyć moją część sumy, pożyczyłem 15 tysięcy dolarów od mojej babci.

 

Nie żądała żadnych odsetek, co było bardzo miłe z jej strony - wspomina deweloper.

 

blizzard_pozyczka.jpg

Pożyczka pozwoliła założyć Silicon & Synapse, czyli późniejszą firmę Blizzard
 
W Blizzard Vault - swoistym muzeum zawierającym pamiątki związane z historią studia - przechowywana jest spisana na małej karteczce umowa.
 
Morhaime zobowiązał się do spłaty długu w miesięcznych ratach wynoszących 100 dolarów.
 

Porozumienie z babcią - Mildred Miller - dyrektor generalny i prezes firmy podpisał 4 lutego 1991 roku.

 

Cztery dni później założono Silicon & Synapse.

 

blizzard_pozyczka_2.jpg

Umowa między Mikiem Morhaimem i jego babcią
 
- Dziadkowie zawsze mnie bardzo wspierali.
 
Babcia nie była graczem, nigdy nie grała w nasze produkcje, ale wiem, że zawsze była bardzo dumna ze wszystkiego, czego dokonałem - podkreśla Morhaime.
 

Deweloper dodaje, że gdyby wówczas wiedział, w jaki sposób rozwinie się zakładane studio, na pewno byłby znacznie mniej zestresowany.

 

Mógłby przede wszystkim skupić się na tworzeniu kolejnych gier.

 

Podsumowując: gdyby nie pomoc babci, branża wirtualnej rozrywki mogłaby dzisiaj wyglądać nieco inaczej.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Żródło: http://www.eurogamer.pl/



#1146 fortyck

fortyck

    Administrator

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12304 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 50a Lasówka - Płaszów

Napisano 20 wrzesień 2017 - 17:25

Oddworld: Abe's Oddysee za darmo

 

Twórcy kultowej serii Oddworld przygotowali niespodziankę dla swoich fanów.

 

Przez najbliższe dwa dni w serwisach GOG.com, Steam i Humble Store pobierzemy za darmo oryginalną wersję Oddworld: Abe's Oddysee, która pierwotnie zadebiutowała w 1997 roku.

 

Deweloperzy legendarnego cyklu Oddworld mają sporą niespodziankę dla miłośników stworzonego przez nich uniwersum.

 

Z okazji trwającej właśnie wielkiej wyprzedaży w serwisie GOG.com deweloperzy udostępnili za darmo pełną wersję gry Oddworld: Abe's Oddysee, która pierwotnie zadebiutowała w 1997 roku.

 

Produkcję pobierzemy także bez dodatków kosztów w serwisie Steam.

 

Po zalogowaniu się wystarczy dodać ją do naszej biblioteki.

 

Podkreślmy, że w promocji uczestniczy również sklep Humble Store, w którym możemy otrzymać steamowy klucz aktywacyjny.

 

Akcja trwać będzie przez najbliższe dwa dni.

 

Przy okazji, na Steamie, w Humble Store i GOG-u twórcy przecenili wszystkie pozostałe tytuły spod szyldu Oddworld.

 

462886962.jpg

Oddworld: Abe's Oddysee otrzymało kompletny remake w 2014 roku

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Żródło: http://www.gry-online.pl/



#1147 fortyck

fortyck

    Administrator

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12304 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 50a Lasówka - Płaszów

Napisano 20 wrzesień 2017 - 19:23

Valve zajmuje stanowisko w kwestii bombardowania recenzjami na Steamie

 

Firma Valve zdecydowała się wypowiedzieć w kwestii nadużywania systemu recenzji na Steamie.

 

Projektant interfejsu Alden Kroll poinformował o dodaniu wykresów pokazujących historię oceniania gier, co pozwoli użytkownikom na samodzielne sprawdzenie przyczyn nagłych spadków lub wzrostów średniej ocen.

 

519572858.jpg

Valve oficjalnie wypowiedziało się w sprawie bomb ocenowych, ale na razie wstrzymuje się przed podjęciem drastycznych kroków.

 

Firma Valve odniosła się do kwestii oceniania gier na Steamie w związku z coraz liczniejszymi przypadkami nadużywania tego systemu.

 

Alden Kroll, projektant interfejsu użytkownika, przyznał w ogłoszeniu, że akcje bombardowania tytułów negatywnymi lub – rzadziej – pozytywnymi recenzjami z powodów niezwiązanych z samą grą stanowią poważny problem, na stałe wypaczając oceny tytułów.

 

W związku z tym Valve zdecydowało się na… wprowadzenie wykresów pokazujących historię oceniania.

 

Ma to pozwolić użytkownikom na samodzielne sprawdzenie, czy średnia danej produkcji wynika z cech samej gry, czy też z (nie)przychylnego podejścia oceniających do producenta lub wydawcy:

 

”Potencjalny nabywca może z łatwością dostrzec tymczasowe zakłócenia w recenzjach, sprawdzić ich przyczynę i samemu zdecydować, czy ma to dla niego znaczenie.
 
To podejście ma tę przewagę, że nikomu nie blokuje możliwości dodawania recenzji, aczkolwiek wymaga od nabywców nieco więcej wysiłku”.
 
519572873.jpg
Wykres pokazujących historię ocen Firewatch.
 
Zagadka: znajdź moment rozpoczęcia afery z PewDiePie.
 
 
W ostatnim czasie kilkakrotnie pojawiały się doniesienia na temat masowo pojawiających się negatywnych recenzji na Steamie.
 
W sierpniu informowaliśmy o fali negatywnych opinii o Dota 2 w związku z rzekomym „zamordowaniem” kreatywności firmy Valve (a konkretniej niewydaniem trzeciej odsłony serii Half-Life).
 
Tydzień temu Rui Casaias (dyrektor wykonawczy Funcomu) w rozmowie z serwisem Game Informer ubolewał nad minusami dla Conan Exiles, które – jak twierdzi – są wynikiem bombardowania opiniami z Chin, gdzie jakość połączenia z serwerami gry może być wyraźnie gorsza z powodu ogromnej odległości (według Casiasa aż 40% recenzji z ostatnich 30 dni przyznali chińscy użytkownicy Steama).
 
Dochodzi do tego niedawna afera z wystosowaniem przez studio Campo Santo prośby o zablokowanie materiału Feliksa „PewDiePie” Kjellberga (powód – rasistowskie wypowiedzi youtubera na nagraniu), w skutek której średnia ocen Firewatch z ostatniego miesiąca spadła poniżej 50%.
 
519572889.jpg
Bombardowanie gier negatywnymi ocenami to jedno, ale ostatnie tego typu akcje rzadko wynikały z jakości poszkodowanych tytułów.
 
Nie da się ukryć, że wprowadzenie wykresów czasowych nie jest najlepszym rozwiązaniem tego problemu, co zresztą przyznaje sam Kroll.
 
Zwraca jednak uwagę, że całkowite usunięcie średniej ocen byłoby jeszcze większym utrudnieniem dla użytkowników (którzy zresztą przyczynili się do dodania tej funkcji), nie ma też mowy o blokowaniu dodawania opinii czy też nieuwzględnianiu ich w okresie tego typu afer.
 
Nie wykluczył powrotu do tej kwestii w przyszłości i zapewnił, że Valve będzie pilnie przyglądało się dyskusjom społeczności na ten temat.
 
 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Żródło: http://www.gry-online.pl/



#1148 fortyck

fortyck

    Administrator

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12304 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 50a Lasówka - Płaszów

Napisano 21 wrzesień 2017 - 20:53

Złotówki na Steamie już wkrótce

 

Jak donosi portal lowcygier.pl, do końca roku w niepamięć ma odejść pospieszne przeliczanie cen na Steamie z euro na złotówki - na największej platformie cyfrowej dystrybucji gier pojawi się polska waluta.

 

12061014.jpg

Już wkrótce za zakupy na Steamie zapłacimy w złotówkach.

 

Według doniesień portalu lowcygier.pl, producenci gier wydawanych na Steamie otrzymali maila informującego o planowanym wprowadzeniu do sklepu nowych walut – w tym polskiego złotego.

 

Cytując informację przekazaną deweloperom przez firmę Valve, ma to na celu „uczynienie ze Steama jak najlepszej platformy dla graczy dookoła świata”.

 

Do końca roku na platformie cyfrowej dystrybucji ma zostać wprowadzonych 10 nowych walut (oprócz złotego, także m.in. peso argentyńskie, czy izraelski szekel), oraz jeden nowy region – Południowoazjatycki region cenowy, obejmujący Bangladesz, Bhutan, Nepal, Pakistan i Sri Lankę.

 

Valve nalega, by deweloperzy wprowadzili do systemu ceny w nowych walutach tak szybko, jak to tylko możliwe – by zdążyć ze zmianami przed jesienną i zimową wyprzedażą.

 

Zaznaczono też, że gry zakupione w Polsce będą mogły być aktywowane we wszystkich krajach Europejskiego Obszaru Gospodarczego (do którego należą kraje Unii Europejskiej, a także Islandia, Norwegia i Liechtenstein).

 

12061045.jpg

Po wprowadzeniu nowych walut, Steam ma obsługiwać ich już 39.

 

Co, poza ułatwieniem płatności, oznacza to dla graczy?

 

Ciężko powiedzieć, gdyż taki zabieg, w zależności od podjętej decyzji co do sposobu przeliczania walut, może skutkować zarówno niewielkim podwyższeniem jak i obniżeniem kwot, które będziemy wydawać na zakupy.

 

Nie ma co liczyć na duże różnice - ceny gier na Steamie na całym świecie, niezależnie od waluty, utrzymywane są na podobnym poziomie.

 

Zaletą tej decyzji będzie z pewnością uniknięcie ciągłych wahań cen wywołanych wydarzeniami na giełdach i zmiennymi kursami walut.

 

Można podejrzewać, że premierowe wersje gier, kosztujące do tej pory 59,99 euro, będą, w przeliczeniu na złotówki, kosztować od 230 do 260 zł.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Żródło: http://www.gry-online.pl/



#1149 fortyck

fortyck

    Administrator

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12304 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 50a Lasówka - Płaszów

Napisano 22 wrzesień 2017 - 21:27

Obsidian Entertainment chciałoby wrócić do Fallouta

 

Reżyser gry Fallout: New Vegas w wywiadzie z dziennikarzem z portalu IGN przyznaje, że jego studio bardzo chciałoby stworzyć coś nowego w postapokaliptycznym świecie.

 

Czy w końcu doczekamy się New Vegas 2?

 

89480005.jpg

Czy jeszcze kiedyś dane nam będzie zagrać w Fallouta od Obsidianu?

 

Reżyser gry Fallout: New Vegas, John Sawyer, stwierdził w rozmowie z dziennikarzem serwisu IGN, że Obsidian ma wielką ochotę wrócić do marki Fallout.

 

Cytując jego słowa: „Z pewnością bardzo chciałbym znów popracować nad grą z sagi Fallout.

 

Wiem też, że mnóstwo ludzi w studiu Obsidian chciałoby tego samego.

 

Jeśli dostaniemy taką szansę, na pewno z niej skorzystamy”.

 

Obsidian Entertainment to twórcy wysoko ocenianych gier RPG, m.in Star Wars: Knights of the Old Republic II – The Sith Lords, Neverwinter Nights 2 i właśnie Fallout: New Vegas.

 

Ostatnio amerykański deweloper skupił się natomiast na tworzeniu gier RPG w klasycznym stylu – do tej pory zostały wydane Pillars of Eternity i Tyranny, a już wkrótce mamy otrzymać kontynuację tej pierwszej.

 

89480020.jpg

Obecnie w studiu Obsidian trwają prace nad Pillars of Eternity II: Deadfire

 

Wydane w 2010 roku Fallout: New Vegas było poboczną odsłoną sagi, lecz zostało przyjęte bardzo ciepło – gra oferowała lepszą fabułę i dużo większe możliwości wyboru niż Fallout 3, na którego podstawie powstał ten spin-off.

 

Akcja produkcji rozgrywała się w postapokaliptycznym Vegas, a pod względem mechaniki gra bardzo przypominała swój pierwowzór – strategią Obsidianu w przypadku kontynuacji gier zawsze było rozwijanie obecnych już rozwiązań i doprowadzanie ich do perfekcji.

 

Początkowo pełna mniejszych i większych błędów, po serii poprawek oraz dzięki wsparciu moderów, gra jest teraz uważana za jedną z najlepszych, o ile nie za najlepszą odsłonę serii.

 

Zapowiedź nowego Fallouta od Obsidianu z pewnością spotkałaby się z wielkim entuzjazmem fanów, a gra mogłaby liczyć na komercyjny sukces.
 
Nie wiemy jednak, czy Bethesda skusi się na taki krok – wydany w 2015 roku Fallout 4 co prawda stał się ogromnym hitem sprzedażowym, lecz nie spotkał się z bardzo entuzjastycznym przyjęciem ze strony krytyków.
 
„Strzałem w kolano” byłoby więc pokazanie ponownie, że ktoś potrafi to robić lepiej od nich.
 
Trzeba też pamiętać, że gdzieś na horyzoncie majaczy niezapowiedziana jeszcze gra Obsidianu, wykorzystująca Unreal Engine 4 – wiemy jednak, że ta produkcja nie będzie powiązana z serią postapokaliptycznych RPG.
 
Wynika z tego, że nawet jeśli kiedyś nowy Fallout twórców New Vegas powstanie, to poczekamy na niego wiele lat.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Żródło: http://www.gry-online.pl/



#1150 fortyck

fortyck

    Administrator

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12304 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 50a Lasówka - Płaszów

Napisano 22 wrzesień 2017 - 21:52

Złotówki na Steamie już wkrótce

 

Jak donosi portal lowcygier.pl, do końca roku w niepamięć ma odejść pospieszne przeliczanie cen na Steamie z euro na złotówki - na największej platformie cyfrowej dystrybucji gier pojawi się polska waluta.

 

Znamy już szczegóły i przelicznik.

 

88877622.jpg

Już wkrótce za zakupy na Steamie zapłacimy w złotówkach.

 

 

Aktualizacja

 

Dzięki dociekliwości dziennikarzy z portalu lowcygier.pl znamy szczegóły wprowadzenia na Steama naszej waluty.

 

W panelu deweloperskim pojawiła się opcja wprowadzenia ceny w złotówkach, więc informacja jest już na pewno oficjalna. 

 

Okazuje się, że przeliczniki najprawdopodobniej będą bardzo atrakcyjne, a tym samym ceny nieco się obniżą.

 

Oprócz tego, wiemy, że pojawią się nowe metody płatności – w tym polskie Przelewy24.

 

Deweloperzy zaczynają dostarczać informacji na temat cen ich produkcji w złotych polskich – i tak, na przykład War for the Overworld, do tej pory kosztujące 27,99 euro (około 120 zł według obecnych kursów walut), po przeliczeniu na polską walutę będzie kosztować 107,99 zł.

 

Okazuje się, że jeśli deweloperzy nie wypełnią obowiązku wprowadzenia cen w nowych walutach, sprzedaż ich gier na Steamie zostanie zablokowana.

 

Dzięki uprzejmości jednego z polskich deweloperów, ekipa Łowców Gier dotarła także do fragmentu dokładnego przelicznika z euro na złotówki (poprawność wykazu została potwierdzona w dwóch źródłach).

 

Możecie go zobaczyć poniżej:

 

0,99 euro – 3,59 zł
1,99 euro – 7,19 zł
2,99 euro – 10,99 zł
3,99 euro – 14,49 zł
4,99 euro – 17,99 zł
5,99 euro – 21,99 zł
6,99 euro – 25,49 zł
7,99 euro – 28,99 zł
8,99 euro – 32,99 zł
9,99 euro – 35,99 zł
14,99 euro – 53,99 zł
19,99 euro – 71,99 zł
24,99 euro – 89,99 zł
29,99 euro – 107,99 zł
 
 
Jeśli wszystkie informacje się potwierdzą, to wygląda na to, że zostaniemy bardzo dobrze potraktowani przez firmę Valve.
 
Obecny kurs euro, według wykazu Narodowego Banku Polskiego wynosi około 4,29 zł.
 
Jak widać, w tym kontekście nasze przeliczniki prezentują się bardzo atrakcyjnie.
 
Jako że gry kupowane w Polsce będą mogły być sprzedawane w całym Europejskim Obszarze Gospodarczym, istnieje zagrożenie, że staną się one łakomym kąskiem dla graczy i dystrybutorów kluczy z krajów Zachodu, co doprowadzi w ostateczności do wyrównania cen z oficjalnymi kursami walut.
 
Pozostaje mieć nadzieję, że dobroć firmy Gabe’a Newella nie będzie nadużywana przez handlarzy.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Żródło: http://www.gry-online.pl/



#1151 fortyck

fortyck

    Administrator

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12304 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 50a Lasówka - Płaszów

Napisano 22 wrzesień 2017 - 21:58

The Astronauts Adriana Chmielarza tworzy „potworną strzelaninę”

 

Po zakończeniu prac nad Zaginięciem Ethana Cartera ekipa The Astronauts dowodzona przez Adriana Chmielarza zaszyła się w swoim biurze i oddała tworzeniu swojego kolejnego dzieła.
 
Wystawione przez deweloperów ogłoszenie daje nam pewien obraz tego, z czym możemy mieć do czynienia.
 
O tym, że polskie studio The Astronauts, czyli zespół odpowiedzialny za ciepło przyjęte Zaginięcie Ethana Cartera, pracuje nad kolejną grą, wiemy od dłuższego czasu.
 
Pod koniec sierpnia Adrian Chmielarz opublikował ogłoszenie w serwisie Skillshot.pl, z którego wynika, że nowy projekt jego ekipy będzie strzelanką osadzoną w klimatach mrocznego fantasy.
 
Jak można wyczytać w owym komunikacie, poszukiwani są graficy tworzący od podstaw modele przeciwników.
 
Jakich?
 
Tutaj robi się interesująco – Chmielarz informuje bowiem, że chodzi o „straszne potwory i inne panopki, w których będziemy strzelać”.
 
Co więcej, za ilustrację oczekiwań posłużyły mu gry spod znaku Dark Souls oraz Bloodborne.
 
Jak pisze: „potrzebujemy by grafik dobrze się czuł w mniej więcej takim stylu i jakości”, po czym podaje link do strony z obrazkami prezentującymi przeciwników, którym stawialiśmy czoła we wspomnianym już Bloodborne.
 
Niestety jeśli napaliliście się na rychłą zapowiedź lub nawet premierę tego tytułu, musicie uzbroić się w cierpliwość – aktualnie „nawet jeden przeciwnik miesięcznie” to „ekstremalna pomoc” dla zespołu The Astronauts, co powinno w pewnym stopniu ostudzić zapał miłośników jego twórczości.
 
91357180.jpg
Wygląd przeciwników z Bloodborne daje mglisty obraz tego, jakim adwersarzom stawimy czoła w nowej grze Adriana Chmielarza i jego ekipy.
 
Pikanterii całej sprawie dodaje fakt, że jeszcze w 2015 roku Chmielarz przekonywał, że kolejnym dziełem zespołu The Astronauts będzie gra z otwartym światem i poważną fabułą, której zadaniem będzie „powiedzenie czegoś na temat człowieczeństwa; być może przekazanie głębszych emocji”.
 
Deweloper obiecywał przy tym, że ów enigmatyczny projekt zaoferuje „więcej gry” niż Zaginięcie Ethena Cartera.
 
Ponadto celem przyświecającym autorom miało być nauczenie graczy „czegoś na temat zaprezentowanego miejsca”.
 
O ile powyższy opis nie do końca pasuje do pełnokrwistego shootera z potworami, o tyle nikt przecież nie powiedział, że warstwa fabularna musi odgrywać w takowym rolę drugoplanową.
 
Inna sprawa, że na dobrą sprawę nie wiadomo, czy wciąż jest mowa o tej samej grze.
 
Trzeba przyznać, że kto jak kto, ale akurat Adrian Chmielarz i jego świta czują się doskonale w klimatach mrocznego fantasy.
 
Wszak to właśnie członkom tego zespołu gracze zawdzięczają pierwszą, kultową odsłonę cyklu Painkiller, opracowaną jeszcze pod sztandarem People Can Fly.
 
Fanom tego typu zabawy nie pozostaje więc nic innego, jak czekać na pierwsze konkrety.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Żródło: http://www.gry-online.pl/



#1152 fortyck

fortyck

    Administrator

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12304 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 50a Lasówka - Płaszów

Napisano 25 wrzesień 2017 - 19:53

Groźba przejęcia Ubisoftu przez Vivendi zminimalizowana

 

Ostatnie spotkanie udziałowców spółki Ubisoft przynosi dobre wieści dla rodziny jej założycieli, którzy od długiego czasu walczą z potencjalnym wrogim przejęciem przez koncern Vivendi.

 

Akcjonariusze w większości przychylili się do propozycji frakcji opowiadającej się za niezależnością firmy, odsuwając tym samym widmo wykupu spółki.

 

Od dawna opisujemy jak założyciele Ubisoftu próbują ratować swoją spółkę przed przejęciem ze strony medialnego koncernu Vivendi.

 

Przez ostatnie miesiące rodzina Guillemot prowadziła kampanię mającą przekonać inwestorów do wstrzymania się ze sprzedażą posiadanych przez nich akcji, równocześnie znacząco zwiększając swoje udziały w firmie.

 

Vivendi posiada obecnie w sumie 27% wszystkich akcji Ubisoftu i zgodnie z prawem po przekroczeniu pułapu 30% może złożyć oficjalną ofertę na zakup całej spółki, co zagwarantowałoby jej prawie całkowitą kontrolę nad producentami serii Assassin's Creed.

 

Groźba ta jednak wydaje się coraz mniej realna za sprawą ostatniego spotkania udziałowców Ubisoftu, które przyniosło Guillemotom niezwykle dobre wieści.

 

378159262.jpg

Jednym z argumentów, które mogły przekonać inwestorów, by zaufać strategii Guillemotów, była zapewnie udana kooperacja firmy z Nintendo

 

W trakcie zebrania inwestorzy mieli wyrazić poparcie dla Guillemotów, co znalazło swoje odzwierciedlenie w wybranym składzie rady nadzorczej.

 

Spośród jej jedenastu członków, sześciu reprezentuje teraz interesy frakcji opowiadającej się za niezależnością spółki.

 

Trzy osoby z tej szóstki to natomiast członkowie rodziny założycieli – Christian Guillemot, Claude Guillemot oraz Michel Guillemot.

 

Większością głosów została przyjęta także propozycja zwiększenia kapitału poprzez sprzedaż nowych akcji pracownikom Ubisoftu.

 

Yves Guillemot, prezes spółki, wyraził zadowolenie z takiego obrotu spraw:

 

Jesteśmy niesamowicie zadowoleni ze wsparcia jakie otrzymaliśmy od udziałowców.
 
Wzmacnia ono naszą determinację oraz zdolności obrony interesów, zarówno naszych jak i wszystkich inwestorów, pozwalając kontynuować strategię dalszego wzrostu oraz zwiększania wartości firmy.
 
Ubisoft gwarantuje sobie w ten sposób silną pozycję wśród światowych potentatów w branży rozrywki i gier video.
 
Wygląda na to, że groźba przejęcia Ubisoftu przez Vivendi odsuwa się w czasie.
 
Oczywiście sytuacja może ulec zmianie, gdy któryś z inwestorów zostanie w jakiś sposób przekonany do sprzedaży akcji.
 
Jednak nawet wtedy Vivendi może nie mieć odpowiednio dużych funduszy, by wykupić spółkę.
 
Każdy sukces finansowy Ubisoftu i trafna decyzja jego zarządu oznacza bowiem wzrost cen jego akcji, a tym samym większe koszty wykupu firmy, które są szacowane obecnie na ponad 6 miliardów euro.
 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Żródło: http://www.gry-online.pl/



#1153 fortyck

fortyck

    Administrator

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12304 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 50a Lasówka - Płaszów

Napisano 28 wrzesień 2017 - 19:58

"Bardzo dobry" rezultat horroru SOMA.

 

Jego twórcy pracują nad dwiema nowymi grami

 

Frictional Games zdradza wynik swojej ostatniej produkcji i pochyla się nad tym, co dopiero nadejdzie.

 

W produkcji znajdują się dwa nowe tytuły.

 

20170928100231.jpg

 

Psychologiczny horror SOMA został pobrany 650 tys. razy - poinformowało Frictional Games.

 

Studio uznaje ten wynik za bardzo dobry.

 

Warto przypomnieć, że gra ukazała się nieco ponad dwa lata temu, a w pierwszą rocznicę premiery twórcy chwalili się 400-tysięcznym gronem odbiorców.

 

Oznacza to, że tylko w ciągu ostatnich 12 miesięcy produkcja dotarła do ponad 200 tys. nowych odbiorców.

 

Zespół celowo używa jednak statystyki pobrań, a nie sprzedaży, bowiem SOMA była dostępna np. w ramach Humble Monthly Bundle, którego subskrybenci mogli pozyskać grę nie ponosząc dodatkowych opłat.

 

Mimo to Frictional Games i tak jest zadowolone z wyniku swojego poprzedniego projektu - i to na tyle, że mogło przejść na formułę pracy nad dwiema grami jednocześnie.

 

Ma to pozwolić na wypuszczanie kolejnych tytułów w dwuletnich odstępach.

 

Takie rozwiązanie ma dodatkową zaletę w postaci ubezpieczenia - studio nie musi tak bardzo polegać na sukcesie jednego projektu.

 

Jeśli nie przyniesie on wystarczających dochodów, zespołowi nie grożą aż takie tarapaty finansowe jak dotychczas.

 

Jeśli chodzi o nowe przedsięwzięcia, nad pierwszym z nich pracuje większość ekipy (80 proc., czyli... raptem 16 osób.

 

Będzie to gra o "przerażającej naturze" - trudno tu mówić o zaskoczeniu, wszak Frictional Games uchodzi za specjalistów od horrorów.

 

Oficjalnej zapowiedzi należy się spodziewać w pierwszej połowie przyszłego roku.

 

Prace nad drugim projektem nieco się natomiast przedłużają z uwagi na trudności napotkane przy wdrażaniu nowej technologii.

 

Bliższych szczegółów o tych tytułach studio na razie nie zdradza.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Żródło: http://www.gram.pl/



#1154 fortyck

fortyck

    Administrator

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12304 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 50a Lasówka - Płaszów

Napisano 29 wrzesień 2017 - 19:51

Krytykujesz plany Bethesdy?

 

Firma o tym wie, ale się tym nie przejmuje

 

 

Pete Hines w kilku słowach o problemie, który, jak mówi, dotyka wiele firm.

 

20170929170719.jpg

 

Bethesda ma na swoim koncie wiele ciekawych i bardzo dobrze ocenianych gier.

 

Powód?

 

Po prostu pracownicy tej firmy znają się na swojej robocie i, jak twierdzą, nie będą wsłuchiwać się w gderanie graczy, kiedy chodzi o kluczowe decyzje odnoszące się do gier.

 

W najnowszym wywiadzie dla Gamesradar Pete Hines przyznał, że wiedzą o grupie graczy, która krytykuje plany i gry Bethesdy.

 

Nie mają zamiaru zwracać na to uwagi.

 

Zdajemy sobie z tego sprawę, ale nie pozwolimy, aby oni określali to, co robimy.

 

Ostatecznie zamierzamy spróbować zrobić to, co uważamy za najlepsze dla gier, które robimy, bo to szczerze mówiąc jest wszystko, co mogę naprawdę kontrolować.

 

-Udałem się do Todda kilka lat temu i powiedziałem: "Wszyscy będą pytać nas o Elder Scrolls 6.

 

Musisz mi pomóc, musisz mi pomóc wyjść i powiedzieć, jaka jest nasza ścieżka, a kiedy pojawi się Elder Scorlls 6, musisz spróbować sprostać wszystkim oczekiwaniom” - dodał.

 

Hines powiedział również, że zespoły deweloperów nie są jedynie automatami, w których wciska się przycisk, by dostać napój i nie chce kroczyć wciąż w przód i w tył.

 

Chce, by jego zespół wciąż się rozwijał, a nie stał w miejscu.

 

Twierdzi też, iż wiele firm ma ten problem i nie powinny one uwzględniać takich zachowań, a jedynie robić to, co najlepiej potrafią.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Żródło: http://www.gram.pl/



#1155 fortyck

fortyck

    Administrator

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12304 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 50a Lasówka - Płaszów

Napisano 30 wrzesień 2017 - 09:43

Zgarnij za darmo grę Fallout na Steam

 

Dziś mija 20 lat od dnia, w którym pierwsza odsłona serii Fallout zadebiutowała na rynku.

 

 

Dobra wiadomość dla fanów klasycznych RPG-ów.

 

Dziś mija dokładnie 20 lat od premiery pierwszej odsłony serii Fallout, którą na pecety wyprodukowało studio Interplay.

 

Z tej okazji możecie zgarnąć darmową kopię Fallout: A Post Nuclear Role Playing Game.

 

Wystarczy, że zalogujecie się na platformie Steam, wyszukacie grę i dodacie ją na stałe do swojej cyfrowej biblioteki.

 

Akcja jest ograniczona czasowo i żeby załapać się na darmowy klucz musicie zgłosić się po niego przed godziną 21:00 czasu polskiego.

 

Fallout to jedna z najpopularniejszych serii RPG-ów osadzonych w postapokaliptycznym, zniszczonym przez wojnę atomową świecie.

 

Rok po udanym debiucie na rynek trafiła druga odsłona cyklu, a w 2001 roku także Fallout Tactics: Brotherhood of Steel.

 

Rzeczona gra była jednocześnie ostatnią, która oferowała rzut izometryczny i zasiliła portfolio wydawnicze firmy Interplay Entertainment.

 

Prawa do marki przejęła Bethesda, która w 2008 roku uraczyła nas Falloutem 3.

 

Dwa lata później ukazało się opracowane przez studio Obsidian Entertainment Fallout: New Vegas, a w 2015 roku Bethesda powróciła do postapokaliptycznego świata z grą Fallout 4.

 

Jeszcze przed premierą najnowszej, pełnoprawnej odsłony cyklu na urządzenia mobilne trafiła strategiczna gra Fallout Shelter.

 

Nie zapomnijcie zgarnąć darmowej gry, a przy okazji dajcie znać, jaki Waszym zdaniem powinien być Fallout 5?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Żródło: http://www.gram.pl/



#1156 fortyck

fortyck

    Administrator

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12304 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 50a Lasówka - Płaszów

Napisano 01 październik 2017 - 11:07

Ludzie "oszaleją" na punkcie nowej produkcji twórców Batman: Arkham

 

Batman zjeżdża na bocznicę, ale nie oznacza to jeszcze, że kolejne gry Rocksteady stracą swój specjalny błysk.

 

20171001115111.jpg

 

Pomijając Batman: Arkham VR, od premiery ostatniego dużego projektu Rocksteady Studios minęły już ponad dwa lata. 

 

Batman: Arkham Knight był zwieńczeniem serii, która wyniosła zespół Seftona Hilla na branżowe wyżyny.

 

Od tamtego czasu nie udało nam się jednak dowiedzieć, nad czym obecnie pracuje ta niezwykle utalentowana ekipa.

 

- Fani, bądźcie cierpliwi - prosi na Twitterze Gaz Deaves, spec od marketingu w Rocksteady

 

- Wiem, że teraz nic nie mówimy, ale kiedy już powiemy, ludzie oszaleją.

 

Nie możemy się już doczekać - zapewnia.

 

Jeżeli studio faktycznie liczy na takie reakcje, jego nowy projekt niemal na pewno musi być związany z jakąś znaczącą marką.

 

Tych Warner Bros. w swojej talii ma jednak pod dostatkiem.

 

Od dawna spekulowało się, że Rocksteady Studios po Batmanie na warsztat weźmie innego superbohatera z uniwersum DC, Supermana.

 

Na razie na plotkach się jednak skończyło, ale miejcie w zanadrzu confetti, które będziecie mogli wystrzelić, gdy studio wreszcie zdecyduje się ujawnić światu swój nowy projekt.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Żródło: http://www.gram.pl/



#1157 fortyck

fortyck

    Administrator

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12304 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 50a Lasówka - Płaszów

Napisano 01 październik 2017 - 11:30

Wiedźmin od studia Metropolis Software w nowym materiale
 

Odnaleziono zaginione demo.

 

Serwis arhn.eu opublikował materiał prezentujący fragmenty rozgrywki z uznanego dotychczas za zaginionego dema technologicznego Wiedźmina od Metropolis Software.

 

Powstający w 1997 roku projekt studia dowodzonego wówczas przez Adriana Chmielarza był pierwszą próbą stworzenia gry na podstawie twórczości Andrzeja Sapkowskiego.

 

Prace jednak ostatecznie zawieszono.

 

wiedzmin_metropolis.jpg

Powrót do prehistorii

 

Do tej pory sądzono, że - poza screenami i grafikami koncepcyjnymi - nie zachowały się żadne materiały z tytułu.

 

Po niedawnej publikacji filmu dokumentalnego o historii serii Wiedźmin, należący do zespołu przygotowującego produkcję Kacper Reutt i Jarek Sobierowski przypomnieli sobie, że posiadają kod źródłowy dema technologicznego.

 

Uruchomienie aplikacji nie było łatwym zadaniem, ale w końcu się udało.

 

Skorzystano przy tym z pomocy emulatora.

 

W nagraniu nie pokazano jednak zbyt wiele.

 

Film składa się z zapętlonych scen, w których główny bohater - wiedźmin, ale nie Geralt - przemierza różne lokacje.

 

Postać trafia między innymi do karczmy, podziemi oraz obszaru na świeżym powietrzu.

 

Jest też ujęcie przedstawiające animację walki - podopieczny wymachuje mieczem przed nosem jednego z bywalców gospody.

 

Nie zabrakło też spotkania ze strzygą, choć już bez pojedynku.

 

Reutt i Sobierowski podkreślają, że demo prezentuje grę w formie zbliżonej do wersji, którą otrzymaliby gracze, gdyby produkcja została ukończona i ujrzała światło dzienne.

 

Panowie zaznaczają, że tytuł - jak na tamte czasy - był „dopieszczony” pod względem graficznym.

 

 

Nowatorskim rozwiązaniem wykorzystanym przez twórców był system trójwymiarowych kamer.

 

Wydarzenia przedstawiono z perspektywy różnych punktów planszy - obraz podążałby za postacią gracza, śledząc poczynania bohatera niczym monitoring.

 

Ciekawostką może być fakt, że projekt tworzono z myślą o akceleratorach Voodoo, ale tytuł uruchamiała się w DOS-ie.

 

Brano jednak możliwość przeniesienia Wiedźmina na Windowsa.

 

Obecnie Reutt i Sobierowski nie są związani z branżą gier.

 

Panowie jednocześnie przyznają, że skasowanie Wiedźmina od Metropolis Software mogło okazać się dobrą decyzją, ponieważ nie są pewni czy gra „byłaby tak fajna”, jak produkcje CD Projekt Red.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Żródło: http://www.eurogamer.pl/



#1158 fortyck

fortyck

    Administrator

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12304 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 50a Lasówka - Płaszów

Napisano 03 październik 2017 - 11:54

Nowy dokument o serii Wiedźmin i początkach firmy CD Projekt

 

W ostatnim czasie dość często pojawiają się rozmaite materiały związane z historią serii Wiedźmin.

 

Nie inaczej jest tym razem, gdyż na kanale Noclip w serwisie YouTube opublikowano dokument opisujący początki firmy CD Projekt, o których opowiada jej współzałożyciel Marcin Iwiński.

 

421526058.jpg

Historia firmy CD Projekt w wielkim skrócie – od handlowania grami na giełdzie, aż po Wiedźmina 3.

 

W tym roku seria Wiedźmin obchodzi 10. urodziny, w związku z czym okres ten obfituje w rozmaite dokumenty opisujące historię cyklu czy niepokazywane wcześniej materiały z projektów, których nie ukończono.

 

Niedawno na kanale Arhn.eu opublikowano film Biały Wilk: Historia komputerowego Wiedźmina.

 

Kilka dni temu uzupełniono go kolejnym, tym razem dużo krótszym materiałem dotyczącym porzuconego Wiedźmina od studia Metropolis Software.

 

Z kolei w lipcu mogliście u nas przeczytać o skasowanym hack-and-slashu studia CD Projekt RED oraz zobaczyć rozgrywkę z tego projektu.

 

Jak powszechnie wiadomo, dzień bez Wiedźmina dniem straconym, więc mamy dla Was kolejny materiał.
 
Tym razem jest to dokument opublikowany na kanale Noclip w serwisie YouTube.
 
Jest to pierwszy z sześciu planowanych odcinków serii przybliżającej eksportową markę studia CD Projekt.
 
Na dzień dobry skupiono się na samym deweloperze.
 
O początkach firmy opowiada jej współzałożyciel Marcin Iwiński, zdradzający rozmaite ciekawostki – część z nich zapewne już znacie, a o pozostałych usłyszycie po raz pierwszy.
 
Materiał jest bardzo fajnie zrealizowany i z pewnością warto go obejrzeć, aczkolwiek dostępny jest w całości po angielsku (brak polskich napisów), więc bez znajomości języka Szekspira się nie obejdzie.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
CD Projekt RED to deweloper należący do Grupy CD Projekt. Studio zostało założone w 2002 roku, a zadebiutowało w październiku 2007 roku pierwszym Wiedźminem.
 
W kolejnych latach firma stworzyła jeszcze dwie główne części cyklu, sprzedając łącznie ponad 25 milionów egzemplarzy wszystkich odsłon.
 
Obecnie zajmuje się rozwojem karcianki Gwint: Wiedźmińska gra karciana oraz pracuje nad wyczekiwanym Cyberpunkiem 2077.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Żródło: http://www.gry-online.pl/



#1159 fortyck

fortyck

    Administrator

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12304 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 50a Lasówka - Płaszów

Napisano 03 październik 2017 - 12:02

Spodziewaj się przynajmniej jeszcze pięciu newsów z okazji dziesięciolecia serii Wiedźmin

 

Remembering The Witcher 1 & 2 - Wednesday, October 4th
- The creators and players of W1 and W2 reminisce, while Marcin continues the story of the company's rise and near falls.

 

Creating the World of The Witcher 3 - Friday, October 6th
- How level design, environmental design, and living world design combine to create the world of Wild Hunt.

 

The Quests of Wild Hunt - Monday, October 9nd
- Detailing the design of W3's most memorable quests and the many quests that changed during development.

 

Found in Translation - Wednesday, October 11th
- Localisation & adaptation departments detail the incredible work that goes into making The Witcher multi-lingual.

 

The Devil's in the Details - Friday, October 13th
- How elements like music, cinematic design, combat and more, combine to create a believable universe.?



#1160 fortyck

fortyck

    Administrator

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12304 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 50a Lasówka - Płaszów

Napisano 03 październik 2017 - 21:01

Obsidian Entertainment pyta graczy o zdanie na temat DLC

 

Studio Obsidian Entertainment najwyraźniej poszukuje złotego środka dla swoich przyszłych produkcji – zespół postanowił wsłuchać się w opinie graczy i zapytać ich o zdanie na temat DLC.

 

DLC jakie są, każdy widzi.

 

Bywają mniej lub bardziej wartościowe, co sprawia, że podczas gdy jedne są wychwalane przez graczy, inne nie cieszą się zbyt dobrą sławą.

 

Studio Obsidian Entertainment najwyraźniej poszukuje złotego środka, zatem postanowiło poprosić nas o pomoc – zespół pyta o zdanie na temat tego, jakie dodatki powinny otrzymać jego przyszłe produkcje.

 

Ankieta, którą znajdziecie pod tym adresem, składa się z kilkunastu pytań dotyczących płatnych i darmowych rozszerzeń.

 

Gracze mogą nie tylko wskazać dodatki opracowane przez Obsidian, w które zaopatrzyli się w ten czy inny sposób (kupując je osobno, w ramach przepustki sezonowej lub w pakiecie z edycją "GotY" konkretnej produkcji), lecz także wybrać, jaką zawartość przywitaliby z otwartymi ramionami, a która nie robi na nich najmniejszego wrażenia (tryb multiplayer, dzienne wyzwania, dodatkowe tryby rozgrywki, minigry czy choćby usprawnienia pokroju większej liczby udźwiękowionych dialogów).

 

Dalej autorzy pytają o preferowane przez nas rozmiary add-onów czy też między innymi o cenę, jaką bylibyśmy skłonni zapłacić za przepustkę sezonową (w zależności od kwoty, jaką wydaliśmy na konkretny tytuł).

 

458154890.jpg

Maska zdrajcy, czyli dodatek do Neverwinter Nights 2, to jedno z najlepszych (jeśli nie najlepsze) rozszerzeń opracowanych przez Obsidian Entertainment.
 
Najwyraźniej autorzy doszli również do wniosku, że korzystając z okazji, warto poszerzyć swoją wiedzę o preferencjach graczy dotyczących ich ulubionych gatunków – nie powinno to nikogo dziwić, wszak twórcy mają na swoim koncie nie tylko cieplej lub chłodniej przyjęte RPG-i (do tych pierwszych bez wątpienia można zaliczyć chociażby Pillars of Eternity, z kolei wśród tych drugich bryluje niedocenione Alpha Protocol), lecz również multiplayerowe Armored Warfare (nad którym obecnie pieczę sprawuje inny zespół); nikt więc nie powiedział, że ich świat kończy się na grach fabularnych.
 
Na ten moment trudno jednoznacznie stwierdzić, czy wnioski wyciągnięte z wyników ankiety (miejmy nadzieję, że deweloperzy podzielą się takowymi ze światem) odcisną swoje piętno na powstającym właśnie Pillars of Eternity II: Deadfire lub na niezapowiedzianej jeszcze grze RPG, która będzie działać w oparciu o technologię Unreal Engine 4.
 
Warto jednak pamiętać o tym, że ostatnie DLC stworzone przez Obsidian, czyli Bastard’s Wound (dodatek do popularnego Tyranny), spotkało się z chłodną reakcją ze strony graczy; wczytując się w „mieszane” recenzje na Steamie można łatwo zauważyć, że autorzy nie do końca poradzili sobie na przykład z zaprojektowaniem ciekawych zadań i dialogów – na domiar złego add-on zdaje się zbytnio odseparowany od podstawowej wersji gry, a czarę goryczy w momencie premiery przelewały błędy.
 
Mimo wszystko sam pomysł zapytania graczy o zdanie zasługuje na pochwałę, zwłaszcza że autorzy wielokrotnie wspominali o tym, że po stworzeniu ciepło przyjętego Fallout: New Vegas chcieliby jeszcze kiedyś wrócić na postapokaliptyczne pustkowia.
 
Jakże inne jest ich podejście od stanowiska reprezentowanego przez Bethesdę (rozpościerającą swe wydawnicze skrzydła nad marką Fallout), która „zdaje sobie sprawę z krytyki, ale się nią nie przejmuje”
 
 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Żródło: http://www.gry-online.pl/






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych