Skocz do zawartości


Nowy materiał

 

foto i video 

 

 we wrześniu


Zdjęcie

Nosgoth


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
11 odpowiedzi w tym temacie

#1 fortyck

fortyck

    Administrator

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 11914 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 50a Lasówka - Płaszów

Napisano 25 wrzesień 2013 - 21:34

21 stycznia 2015 r. nastąpi premiera gry Nosgoth.

A oto pierwszy (25 września 2013 r.) trailer gry Nosgoth





Wymagania sprzętowe
 

Minimalne:

  • system operacyjny: Windows Vista SP2 
  • procesor: 2.0 GHz Dual core 
  • pamięć: 2 GB RAM
  • karta graficzna: Nvidia 8800 lub ATI 2900 
  • HDD: 6 GB wolnego miejsca na dysku twardym
  • karta dźwiękowa: kompatybilna z DirectX

 

Zalecane:

  • system operacyjny: Windows 7 lub nowszy
  • procesor: 2.5+ GHz Quad core 
  • pamięć: 8 GB RAM
  • karta graficzna: Nvidia 260 series lub ATI 5850 
  • HDD: 10 GB wolnego miejsca na dysku twardym
  • karta dźwiękowa: kompatybilna z DirectX


#2 fortyck

fortyck

    Administrator

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 11914 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 50a Lasówka - Płaszów

Napisano 25 wrzesień 2013 - 21:42

Firma Square Enix w końcu oficjalnie zapowiedziała Nosgoth (wcześniej znane też jako War for Nosgoth), wieloosobową grę akcji TPP, osadzoną w uniwersum znanym z serii Legacy of Kain.

Będzie to tytuł reprezentujący model darmowy z mikropłatnościami.

Obecnie można zapisywać się na jego zamknięte beta testy.

Dołączona grafika
Po kilku miesiącach od wyjścia na jaw istnienia gry, firma Square Enix oficjalnie zapowiedziała Nosgoth.

War for Nosgoth, gra, której istnienie różne źródła informacji ujawniły i potwierdziły już w ciągu ostatnich miesięcy, w końcu doczekała się oficjalnej zapowiedzi ze strony firmy Square Enix.

Okazuje się, że produkcja będzie wydana pod tytułem Nosgoth (tak jak sugerowały pierwsze pogłoski), a do tego zostanie stworzona na modelu darmowym z mikropłatnościami.

W dalszym ciągu mamy tu do czynienia z trzeciosobową grą akcji przeznaczoną do rozgrywek wieloosobowych, osadzoną w uniwersum znanym z kultowej serii slasherów Legacy of Kain.


Pierwszy oficjalny zwiastun gry Nosgoth.


Nosgoth w pigułce:

  • Multiplayerowa gra akcji TPP
  • Oparta na modelu darmowym z mikropłatnościami
  • Osadzona w mrocznym i brutalnym uniwersum znanym z Legacy of Kain
  • Dająca możliwość grania po stronie ludzi lub wampirów (z zasadniczym podziałem na walkę dystansową i w zwarciu)
  • Planowana wyłącznie na PC (dostępna przez Steama)
  • Data premiery nieznana, ale wkrótce ruszają zamknięte beta testy

Za powstanie Nosgoth odpowiada studio Psyonix.

Są to weterani gatunku gier sieciowych, którzy maczali palce w trybach multiplayer takich tytułów jak Mass Effect 3, Bulletstorm, Gears of War czy XCOM: Enemy Unknown.

Fabuła gry jest raczej nieskomplikowana: mroczny świat Nosgoth trawi wojna o dominację, toczona między wyposażonymi w stosunkowo zaawansowaną technologię ludźmi a zjednoczonymi klanami wampirów.

W omawianym tytule nie uświadczymy sztandarowych postaci cyklu Legacy of Kain, a w chronologii historia została umiejscowiona po wydarzeniach z Legacy of Kain: Soul Reaver.

Wbrew pierwotnym zapowiedziom, Nosgoth ma zaoferować tylko dwie grywalne rasy – ludzi i wampiry.

Obie frakcje będą reprezentowały zupełnie odmienny styl gry.

Do dyspozycji pierwszej z wymienionych zostaną oddane rozmaite odmiany broni dystansowej (jak łuki, kusze, miotacze ognia czy wyrzutnie granatów – to kolejny element, który nie do końca zgadza się z pierwszymi informacjami, głoszącymi brak w grze broni palnej).

Z kolei krwiopijcy będą skazani na dążenie do walki w zwarciu, lecz myli się ten, kto sądzi, że takie rozwiązanie da ludziom przewagę – wampiry będą bowiem bardzo szybkie i wytrzymałe, ponadto niektóre z nich zostaną obdarzone skrzydłami bądź umiejętnością przemieszczania się poprzez wykonywanie potężnych skoków.

Dołączona grafika
Szybki strzał albo szybka śmierć – tak w uproszczeniu można opisać rozgrywkę po stronie ludzi.

Rozgrywka w Nosgoth będzie miała charakter drużynowy, a kluczem do zwycięstwa okaże się współpraca między członkami drużyny.

Elementów taktycznych przyda zabawie fakt, że w szeregach każdej z ras znajdziemy po trzy zróżnicowane klasy postaci, które będą uzupełniały się wzajemnie na polu bitwy.

Co więcej, każda „profesja” będzie rozwijać się wraz z osiągnięciami w walkach, otrzymując nowy oręż czy zdolności.

Rzecz jasna, twórcy obiecują zachowanie mrocznego klimatu, który pamiętamy z serii Legacy of Kain, toteż starcia będą brutalne i nie zabraknie podczas nich obfitego rozlewu krwi.

Jak wspomniano, gra zostanie udostępniona za darmo.

Deweloper obiecuje systematyczne wzbogacanie jej zawartości w oparciu o opinie samych graczy.

Możemy też oczekiwać dodatkowych elementów (przedmiotów czy zdolności) dostępnych do nabycia poprzez mikrotransakcje, lecz twórcy zarzekają się, że nie uświadczymy tutaj modelu pay-to-win i żadna z rzeczy dostępnych za prawdziwe pieniądze nie zagwarantuje nam przewagi podczas rozgrywki.

Dołączona grafika
Jak sugerują podpisy u dołu, wszystkie obrazki, które tutaj widzicie, pochodzą z wersji pre-alpha.

Nosgoth będzie dostępne na platformie Steam i zostanie oddane do użytku wyłącznie posiadaczom pecetów.

Póki co nie pokuszono się o podanie daty premiery omawianego tytułu.

Na tę chwilę jest on w fazie zamkniętych alfa testów, a wkrótce możemy spodziewać się rozpoczęcia beta testów (również zamkniętych).

Każdy, kto jest zainteresowany wzięciem w nich udziału, może wyrazić chęć zagrania poprzez skorzystanie z formularza na stronie produkcji:
Dołączona grafika
W szeregach ludzi znajdziemy następujące klasy postaci: Scout, Alchemist i Hunter.


Dołączona grafika
Po stronie wampirów do wyboru będą z kolei: Reaver, Tyrant i Sentinel.



Żródło: http://www.gry-online.pl/

#3 fortyck

fortyck

    Administrator

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 11914 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 50a Lasówka - Płaszów

Napisano 18 grudzień 2013 - 21:25

Jeżeli teraz się zapiszecie zdążycie jeszcze trafić na listę osób, które być może będą mogły wziąć w niej udział.

Dołączona grafika

Nosgoth to produkcja reprezentująca darmowy model biznesowy, osadzona w uniwersum Legacy of Kain, od której plotkowaliśmy już od lutego.

W grze staną na przeciwko siebie dwa obozy - ludzi oraz wampirów.

Kluczem do sukcesu ma być współpraca z członkami naszego teamu oraz odpowiednie wykorzystane możliwości każdej z klas.

Ludzie będą mieli dostęp do broni dystansowej oraz śmiercionośnego arsenału.

Wampiry z kolei zrobią użytek z posiadanych przez siebie nieludzkich zdolności i zamiast ataku z dystansu zdecydowania postarają się stanąć z przeciwnikiem twarzą w twarz.

Jak będzie wyglądać takie spotkanie - możecie zobaczyć na nowym zwiastunie gry, dostępnym poniżej w wersji z polskimi napisami.



Jak poinformowało dziś Square Enix zamknięte testy wersji alfa.

Aby wziąć w nich udział należy zarejestrować się na oficjalnej stronie gry, a następnie liczyć na łut szczęścia.


Żródło: http://www.gram.pl/

#4 fortyck

fortyck

    Administrator

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 11914 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 50a Lasówka - Płaszów

Napisano 07 luty 2014 - 09:28

Prawie godzina intensywnego, krwistego gameplayu!

Dołączona grafika
Nosgoth

Nie jesteście pewni co do tego, czy do gustu przypadnie wam Nosgoth?

A może nie zdecydowaliście się jeszcze, po której stronie stoicie - ludzi czy wampirów?

Opublikowano właśnie niespełna godzinę rozgrywki z najnowszej multiplayerowej gry studia Psyonix, który może rozwiać wasze wątpliwości i pomóc wam podjąć decyzję.


Nowy materiał wideo z Nosgoth to przede wszystkim pierwsze minuty z multiplayerową rozgrywką.

Przedstawiony jest nowy tryb, Siege, a także pierwsza klasa wampirów.

Obejrzyjcie sami:








Żródło: http://www.cdaction.pl/

#5 fortyck

fortyck

    Administrator

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 11914 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 50a Lasówka - Płaszów

Napisano 23 luty 2014 - 13:53

Nosgoth będzie free-to-play, ale nie pay-to-win

A przynajmniej tak obiecują twórcy gry.

Dołączona grafika

Twórcy opublikowali na blogu gry wpis wyjaśniający zasady działania systemu ekonomicznego w Nosgoth.

Zapewniają w nim, że gra będzie F2P, ale nie będzie w niej miejsca na kupowanie przedmiotów dających przewagę nad tymi dostępnymi za darmo.

-Nosgoth jest free-to-play, ale nie pay-to-win - pisze George Kelion, zatrudniony na stanowisku menadżera do spraw społeczności w Square Enix London Studios we wspominanym wpisie na blogu.

- Jednym z naszych głównych celów było stworzenie sprawiedliwego systemu, które nie każe graczy nie uiszczających opłat.

W Nosgoth nie znajdziecie przedmiotów, broni czy umiejętności zaprojektowanych na to, by być silniejsze od pozostałych.

Jak w wielu innych produkcjach F2P, także i w Nosgoth znajdziemy dwa rodzaje waluty - złoto oraz kamienie runiczne.

Złoto gracze będą zarabiać za udział w walkach, a wydawać je na ulepszenia.

Kamienie runiczne będzie trzeba nabyć za prawdziwą gotówkę (minimum 5 dolarów za 1000 kamieni).

Dzięki nim gracze otrzymają dostęp do niektórych broni szybciej niż gdyby chcieli odblokować je za punkty doświadczenia czy kupić za złoto.

Także tylko dzięki kamieniom runicznym będzie można kupić czasowe bonusy (np. pozwalające na zdobywanie większej ilości doświadczenia) oraz klucze do skrzynek z przedmiotami, które będą przyznawane losowo po zakończonych meczach.

Znajdą się w nich losowe przedmioty, które gracze będą mogli odblokować w trakcie gry lub kupić za złoto.

Generalnie większość rzeczy, klas lub umiejętności będzie można zarówno odblokować, jak i kupić - za złoto lub kamienie.

Trzeba przyznać, że brzmi to wszystko bardzo rozsądnie i daje nadzieję na to, że twórcy naprawdę nie pójdą w stronę "pay-to-win" - a więc ścieżką, która zabiła już niejedną dobrą produkcję.

O tym, czy będzie tak faktycznie przekonamy się już niedługo.

Nosgoth pod koniec lutego przejdzie w stan zamkniętej bety, a stamtąd już tylko krok do otwartych betatestów, które poprzedzą oficjalny start gry.


Żródło: http://www.gram.pl/

#6 fortyck

fortyck

    Administrator

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 11914 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 50a Lasówka - Płaszów

Napisano 25 luty 2014 - 21:28

Zamknięta beta Nosgoth wystartuje 27 lutego

Psyonix i Square Enix ogłosili, że zamknięta beta Nosgoth rozpocznie się już za dwa dni.

Gracze, rywalizujący ze sobą jako ludzie i wampiry, będą mogli wypróbować nowy tryb – Oblężenie.



W trybie Oblężenie zadaniem drużyny ludzi będzie przejęcie kontroli nad wyznaczonymi lokacjami i bronienie ich przed wampirami, zaś wampiry będą musiały zaspokajać swoją żądzę krwi i polować na ludzkich przeciwników.

Jest to kolejny tryb po Team Deatchmatch, który mieliśmy już okazję oglądać na filmikach przygotowanych przez twórców.

Przez cały czas trwania zamkniętej bety gra będzie aktualizowana i poszerzana o nowe mapy, tryby i klasy postaci, a także nowe rodzaje broni, umiejętności i skórki.

Dla przypomnienia - jeśli chcielibyście wziąć udział w becie, możecie zapisywać się do niej na stronie nosgoth.com.


Żródło: http://www.gram.pl/

#7 fortyck

fortyck

    Administrator

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 11914 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 50a Lasówka - Płaszów

Napisano 14 styczeń 2015 - 21:44

Nosgoth – spin-off serii Legacy of Kain doczeka się otwartych beta testów

 

Firma Square Enix ogłosiła, że 21 stycznia rozpoczną się otwarte beta testy Nosgoth – trzecioosobowej gry akcji free-to-play w uniwersum serii Legacy of Kain.

 

Informacja ta jest o tyle interesująca, że jak na razie omawianą produkcję może wypróbowywać tylko część zainteresowanych graczy w ramach zamkniętej bety.

 

537882758.jpg
21 stycznia ruszą otwarte beta testy gry Nosgoth.
 
Do tej pory Nosgoth, trzecioosobową grę akcji w modelu free-to-play autorstwa studia Psyonix, mogła wypróbowywać tylko ta część graczy, która otrzymała dostęp do zamkniętej bety.
 
Wydawca, firma Square Enix, poinformował jednak, że 21 stycznia o godzinie 19:00 naszego czasu uruchomione zostaną również otwarte testy dla wszystkich zainteresowanych tym projektem.
 
Przedstawiciel zespołu deweloperskiego, Corey Davis, przyznał, że chęć zaoferowania rozgrywki na odpowiednio wysokim poziomie wymaga swoistego balansu, a najlepszym sposobem na jego osiągnięcie jest właśnie współpraca ze społecznością graczy za sprawą otwartych beta testów.
 

Powyższa wiadomość to bez wątpienia doskonała okazja dla wszystkich tych, którzy na własną rękę zamierzają sprawdzić Nosgoth jeszcze przed jego oficjalną premierą (gwoli ścisłości, daty ukazania się tego tytułu na razie nie ogłoszono). 

 

Co istotne, niniejszym rewelacjom towarzyszyła także publikacja kilku nowych screenów z gry, które możecie zobaczyć poniżej.

 

537882773.jpg
537882789.jpg
537882804.jpg
537882820.jpg
 
Nosgoth to darmowa, trzecioosobowa gra akcji realizowana w konwencji free-to-play.
Całość stanowi spin-off znanej serii Legacy of Kain, chociaż o kontynuowaniu zaimplementowanego tam wątku fabularnego mówić nie sposób.
Światem Nosgoth wstrząsa wojna rozgrywająca się między ludźmi a wampirami.
Zadaniem gracza jest opowiedzenie się po którejś ze wspomnianych frakcji i toczenie krwawych wojen o dominację nad całą krainą.
Gra oferuje mroczny klimat, bardzo brutalnie prezentujące się potyczki i niezłej jakości warstwę wizualną.
Premiera tylko na PC.
 

 

 

 

Żródło: http://www.gry-online.pl/ 



#8 fortyck

fortyck

    Administrator

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 11914 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 50a Lasówka - Płaszów

Napisano 21 styczeń 2015 - 21:43

Otwarte beta-testy Nosgoth startują już dziś o 19:00

 

Na zachętę Square Enix i Psyonix przygotowali nowy trailer oraz ogłosili, że w pierwszym tygodniu po starcie otwartej bety gracze będą mogli zdobywać podwójną liczbę punktów doświadczenia.

 

 

Zwiastun przedstawia asymetryczną rozgrywkę, w której gracze wcielają się w wampirów i ludzi, by rozrywać przeciwników na strzępy w mrocznym, brutalnym świecie opartym na serii Legacy of Kain.

 

- Społeczność Nosgoth jest dla nas najważniejsza i chcieliśmy to podkreślić w trailerze przygotowanym z okazji startu otwartej bety, który powstał z udziałem graczy - powiedział Corey Davis, reżyser gry.

 

Społeczność jest osią tej gry i czujemy się zaszczyceni, mając tak energicznych, oddanych fanów, których umieściliśmy na czele i w centrum naszej kampanii.

 

Twórcy planują stopniowo poszerzać Nosgoth o nową zawartość.

 

Już wkrótce w grze pojawi się nowa klasa wampira - Summoner, który wzywa na pomoc wygłodniałe upiory z zaświatów.

 

W dalszej kolejności zostaną wprowadzone m.in.: nowa klasa ludzi, mapa wampirzego miasta, nowe tryby gry, skórki, rankingi ligowe, wytwarzanie przedmiotów, system handlu i przesyłania prezentów oraz narzędzia dla obserwatorów.

 

Chętni do wzięcia udziału w becie znajdą grę na Steamie.

 

 

 

Żródło: http://www.gram.pl/ 



#9 fortyck

fortyck

    Administrator

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 11914 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 50a Lasówka - Płaszów

Napisano 04 luty 2015 - 13:33

Beta Nosgoth z milionem pobrań.

 

Dodano nową klasę

 

Nowe dzieło Square Enix przyciągnęło uwagę sporej grupy odbiorców.

 

Gracze mogą się już cieszyć nową klasą postaci w Nosgoth.

 

20150204082857.jpg

 

"W następstwie uruchomienia otwartych betatestów, Nosgoth oficjalnie osiągnął granicę miliona pobrań" - informuje Square Enix.

 

 - Świetnie, że wszyscy mogą teraz doświadczyć gry dzięki otwartym testom.

 

Jesteśmy wdzięczni graczom za ich nieustające wsparcie.

 

Niektórzy z nich byli z naszą produkcją od samego początku zamkniętej alfy, która wystartowała przeszło rok temu - mówi Phil Rogers, dyrektor wykonawczy zachodnich oddziałów Square Enix.

 

- Będziemy nadal dodawać nową zawartość i funkcje gry, a z pomocą społeczności poprawimy to, co Nosgoth ma już do zaoferowania - uzupełnia Rogers.

 

Na razie twórcy gry osadzonej w uniwersum Legacy of Kain wprowadzili do rozgrywki nową klasę: Summoner.

 

Na Steamie zamieszczono szczegółowy opis jej umiejętności.

 

Jedno jest pewne: to zestaw, który znacząco różni się od pozostałych klas dostępnych w tym tytule.

 

Otwarta beta Nosgoth ruszyła 21 stycznia.

 

 

 

Żródło: http://www.gram.pl/ 



#10 fortyck

fortyck

    Administrator

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 11914 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 50a Lasówka - Płaszów

Napisano 26 luty 2015 - 21:37

Aktualizacja Nosgoth wprowadza nową klasę i liczne poprawki do gry

 

Twórcy Nosgoth przygotowali aktualizację, w której najważniejszą nowością jest Vanguard, walczący po stronie ludzi.

 

20150226145015.jpg

Nosgoth

 

Vanguard posługuje się toporami do rzucania i tarczą.

 

Może wytrzymać więcej niż inne klasy ludzi, ale ma ograniczone możliwości w przypadku walki na dystans.

 

Vanguard specjalizuje się w wykorzystywaniu tarczy i przerywaniu ataków przeciwników oraz obezwładnianiu ich.

 

Potrafi blokować 90% obrażeń od ataków z przodu i nie pozwala wytrącić się z równowagi.

 

Wspiera również drużynę, wzmacniając i chroniąc towarzyszy.

 

Aktualizacja wprowadza także zmiany w systemie matchmakingu.

 

Teraz priorytet będą mieli gracze, którzy przez długi czas czekali na wyszukanie sesji.

 

Gracze o podobnych umiejętnościach są ze sobą łączeni i dołączają do rozgrywek, w których mogą okazać się zbyt silni lub zbyt słabi.

 

Są jednak rozdzielani między obie drużyny w taki sposób, by balans został zachowany.

 

Aktualizacja wprowadza także inne zmiany w systemie wyszukiwania sesji, interfejsie, balansie rozgrywki i naprawia różne błędy.

 

Pełną listę zmian znajdziecie na stronie Nosgoth.

 

 

 

Żródło: http://www.gram.pl/ 



#11 fortyck

fortyck

    Administrator

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 11914 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 50a Lasówka - Płaszów

Napisano 04 marzec 2015 - 22:44

Wampiry kontra ludzie - kolejne wrażenia z Nosgoth

 

Choć ludzie nazywani są łowcami, to tak naprawdę na nich polują w Nosgoth wampiry.

 

Nie oznacza to jednak, że są oni bezbronni, wprost przeciwnie - dzierżąc w dłoniach łańcuchy i łuki próbują dzielnie stawić czoła wampirzej hałastrze.

 

20150304194355.jpg

 

Produkcje free-to-play nie cieszą się zbyt dobrą opinią, choć nie można odmówić im tego, że przyciągają mnóstwo graczy.

 

Nie bez powodu cześć MMO porzuciła formę abonamentową przechodząc na F2P ratując się tym samym przed niechybną śmiercią.

 

Jak to w życiu bywa, z "darmowego" w teorii modelu biznesowego korzystać można w dobry i zły sposób.

 

Studia korzystające z tzw. złej praktyki z reguły skupiają się na ograniczaniu możliwości dla graczy lub sprzedawaniu przedmiotów dających konkretne ulepszenia, które dostępne są tylko za prawdziwą gotówkę.

 

Oczywiście mikrotransakcje w grach wprowadzać można także w rozsądny sposób, taki plan ma chociażby Lionhead Studios dla swojego Fable Legends.

 

Nosgoth także zresztą od samego początku reklamowało się jako gra ze sprawiedliwym systemem mikropłatności.

 

To nie pierwszy raz, gdy wrażenia z Nosgoth goszczą na łamach naszego serwisu.

 

W marcu zeszłego roku Sławek Serafin składał raport z testów wczesnej, zamkniętej bety, do której dostęp mieli tylko zaproszeni od twórców lubi ci, którzy za niego zapłacili w formie Early Access.

 

Od tego czasu gra nie doczekała się co prawda jeszcze swojej pełnej wersji, ale jest już dostępna dla wszystkich chętnych poprzez Steam.

 

Co więcej, cieszy się niezłą popularnością, bo pobrało ją aż milion osób.

 

20150304194400.jpg

 

Od tego czasu twórcy cały usprawniają swoją produkcję rozbudowując ją jednocześnie o nowe mapy czy klasy postaci.

 

Na start dla każdej ze stron dostępne są dwie.

 

Dla ludzi jest to odpowiednio hunter oraz alchemist.

 

Pierwszy z nich w rękach dzierży kuszę, drugi granatnik.

 

Dodatkowo każda z postaci ma dostęp do dwóch umiejętności.

 

Dla huntera są to łańcuchy, które rzucone na przeciwnika blokują chwilowo możliwość atakowania oraz wybuchowe strzały.

 

Alchemist może natomiast rzucić fiolkę ze światłem zadającą obrażenia oraz oślepiającą wroga albo postawić ogniową zaporę.

 

Dla wampirów pierwszą z odblokowanych od razu klas jest reaver - atakuje on wręcz rzucając się ze sporej odległości, rzuca dymną bombą albo, co jest wykorzystywane do ewakuacji, unika ataków.

 

Druga z klas to tyrant, będący typowym tankiem.

 

Jego zadaniem jest wbicie się we wroga do czego wykorzystuje szarżę, a następnie zadanie sporych obrażeń, chociażby z wykorzystaniem "ground slam" - potężnego uderzenia w ziemię raniącego pobliskich wrogów.

 

W przypadku potrzeby ucieczki ten potężny "czołg" może włączyć "ignorowanie bólu", dzięki czemu otrzymuje obrażenia zmniejszone aż o 85 procent - idealna okazja do w miarę bezpiecznego oddalenia się.

 

Ale to dopiero początek zabawy z klasami.

 

Wraz ze zdobywaniem kolejnych poziomów doświadczenia otrzymujemy specjalne artefakty, dzięki którym można odblokować kolejnych bohaterów.

 

W przypadku ludzi jest ich jeszcze trzech: posługujący się łukiem scout, trzymający w dłoniach dwa pistolety prophet albo zupełna nowość - vanguard, który przeznaczony jest do atakowania na bliski dystans, a dzięki trzymanej w ręce tarczy blokuje obrażenia zadawane z przodu aż o 90 procent.

 

Vanguard zmienia zresztą sytuację ludzi, bo jako jedyny jest w stanie stanąć do walki z wampirami w pojedynkę i wyjść z niej z reguły zwycięsko, a dzięki rzutowi toporem atakować może zarówno na dystans, jak i z bliskiej odległości.

 

Dla reszty ludzi najlepiej jest, gdy ich przeciwnicy są od nich oddaleni i to wtedy zadają największe obrażenia.

 

20150304194408.jpg

 

Dodatkowe klasy dla wampirów to natomiast sentinel, deceiver oraz summoner.

 

Pierwszy z nich jako jedyny potrafi latać, a swoją umiejętność wykorzystuje chociażby porywając przeciwnika, a następnie rzucając nim z wysokości o ziemię i zadając w ten sposób obrażenia od upadku.

 

Deceiver to natomiast klasa, której zaletą jest nie fizyczna, a mentalna siła.

 

Potrafi on chociażby stać się niewidzialny co ułatwia bliskie podejście do przeciwnika albo przyjąć wygląd losowego z ludzi czym myli wrogów.

 

Nadaje się także do wykańczania rannych przeciwników zadając im śmiertelny cios w plecy.

 

Ostatnią z klas jest summoner, który przywołuje na pole walki dodatkowe jednostki albo eksplodującą kulę raniącą przeciwników ciemną energią.

 

Jest to o tyle ważna dla wampirów klasa, że rani wrogów bez konieczności zbliżania się do nich, co jest w wielu sytuacjach bardzo pożądane.

 

Rozgrywkę w Nosgoth nazwać można zbalansowaną, choć asymetryczną.

 

Zbalansowaną ponieważ mecz składa się z dwóch dziesięciominutowych rund, a każdy z zespołów ma okazję wykazać się zarówno jako wampiry, jak i ludzie.

 

Asymetryczną natomiast, ponieważ grając każdą ze stron należy obrać całkowicie inną taktykę.

 

Ludzie lepiej radzą sobie w walce na dystans, nie mają jednak szans z wampirami w walce jeden na jednego (no może poza najnowszą klasą).

 

Ich zadaniem jest więc zajęcie dobrego, strategicznego miejsca na mapie i trzymanie się razem.

 

Są także ograniczeni pod względem poruszania się, nie potrafią nawet skakać, nie mówiąc już o wspinaniu się.

 

Co innego ich przeciwnicy - są niesamowicie mobilni, jedna z klas potrafi nawet latać, a pozostałe świetnie się wspinają po wszystkich dostępnych na mapie budynkach.

 

Poruszają się szybciej i mogą atakować z różnych stron.

 

Z dystansu nie są w stanie zrobić wiele, ale z bliska są już śmiertelnie groźne.

 

Jeden ludzki przeciwnik nie stanowi dla nich wyzwania, ale jeżeli ludzie trzymają się razem, wtedy jest już sporo trudniej.

 

Dla wampirów najlepiej jest więc, gdy także przeprowadzają skoordynowany atak.

 

Jeden wampir atakujących trzech ludzi pisze się na pewną śmierć.

 

Co innego, jeżeli typowy "tank" atakuje szarżą, a tuż za nim rozbitych w różne strony ludzi atakuje reszta jego zespołu.

 

Osobiście wampiry uważam zarówno za ciekawszą, jak i łatwiejszą klasę, ale być może to tylko moje odczucia.

 

20150304194414.jpg

 

Nosgoth nie ma w tym momencie wiele trybów zabawy.

 

Dwa z nich to klasyczny deathmatch - w jednej wersji ograniczony tylko do graczy z 15 levelem (ograniczenie to zostało podniesione z 10 w najnowszej aktualizacji).

 

Jest także flashpoint, ale aktualnie prawie nikt w niego nie gra i trudno załapać się do zabawy.

 

Problemy z matchmakingiem są generalnie słabością Nosgoth od samego początku.

 

Twórcy walczą z nimi jak mogą i jest już sporo lepiej, ale nadal zdarzają się nieudane podłączenia do meczu czy niezbalansowane rozgrywki.

 

Na szczęście produkcja nie posiada innych problemów - jej strona techniczna jak na "prawie" dokończoną grę, a ponadto f2p, jest naprawdę dobra.

 

Osobiście spodobała mi się bogata w szczegóły oprawa graficzna, a także projekty poziomów, które oferują wiele ciekawych miejsc do bronienia się jako ludzie, ale jednocześnie każde z nich pozostawia w pewien sposób otwartą drogę do ataku dla wampirów.

 

Gdybym miał na coś narzekać, to jedynie strona dźwiękowa gry mogłaby być bardziej dopracowana, podczas zabawy często miałem wrażenie, że brakuje pewnych odgłosów, jak chociażby jakiegoś "pingu" przy podliczaniu zdobytych w grze punktów.

 

Martwa cisza to nie jest coś, co dobrze komponuje się z jakąkolwiek grą.

 

Pochwalić Nosgoth można za to za całkiem rozsądnie opracowany tryb mikropłatności.

 

Są oczywiście rzeczy dostępne tylko za prawdziwe pieniądze, ale nie wprowadzają one do rozgrywki żadnej zmiany - ot nowa skórka czy inny sposób wykańczania przeciwnika.

 

Za pieniądze można nabyć boostery do zdobywanych punktów czy wirtualnego złota, ale to nie jest nic strasznego.

 

Natomiast za prawdziwe jak i wirtualne pieniądze nabyć można różne umiejętności i bronie, ale nie są one znacząco lepsze od tych podstawowych - po prostu kładą nacisk na inne elementy.

 

Z tego też powodu Nosgoth mogę szczerze polecić.

 

Produkcja oferuje przyjemny, asymetryczny tryb wieloosobowy i niezbyt skomplikowaną, choć nie prostacką rozgrywkę, która idealnie nadaje się do dwóch czy trzech meczów dziennie - czego chcieć więcej?

 

 

 

Żródło: http://www.gram.pl/



#12 fortyck

fortyck

    Administrator

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 11914 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 50a Lasówka - Płaszów

Napisano 08 kwiecień 2016 - 20:46

Nosgoth - darmowa gra z uniwersum Legacy of Kain wkrótce dokona żywota

 

Nosgoth, sieciowa gra akcji osadzona w uniwersum Legacy of Kain, wkrótce zakończy swój żywot.

 

Firma Square Enix poinformowała, że serwery będą działać do 31 maja bieżącego roku.

 

115561001.jpg

 

Mamy złe wieści dla wszystkich fanów sieciowego Nosgoth.

 

Firma Square Enix poinformowała bowiem, że produkcja dostępna w otwartych beta testach od stycznia 2015 roku wkrótce zakończy żywot.

 

Serwery mają działać do 31 maja bieżącego roku, a później zostaną wyłączone na zawsze.

 

Powodem takiej a nie innej decyzji jest niewystarczająca popularność.

 

Według wydawcy, tytuł studia Psyonix nie rozwinął się na tyle, by móc finansować bieżącą działalność.

 

Cóż, rynek gier free-to-play to trudne pole walki, na którym świetnie radzą sobie tylko nieliczni.

 

Wraz z tym ogłoszeniem, poruszono także kilka innych kwestii, związanych chociażby ze zwrotami pieniędzy za dokonane zakupy.

 

Przede wszystkim od teraz gracze nie mogą już nabywać niczego za prawdziwą walutę, a środki za transakcje dokonane po 1 marca bieżącego roku zostaną automatycznie zwrócone ich właścicielom w ciągu najbliższych dwóch tygodni.

 

Zakupione elementy nie znikną z Waszego konta, a w razie jakichkolwiek problemów można się kontaktować z działem pomocy.

 

Ponadto poinformowano, że produkcja nie doczeka się już żadnych aktualizacji, nie będzie kolejnych sezonów ligowych, a Nosgoth Cups dostępne ma być jeszcze tylko w kwietniu.

 

Oprócz tego warto wspomnieć, że śmierć Nosgoth nie wpłynie na dalsze losy marki Legacy of Kain.

 

 

 

 

 

 

 

115561016.jpg

 

Nosgoth jest trzecioosobową grą akcji udostępnianą w modelu biznesowym free-to-play.

 

Podczas rozgrywki wcielamy się w członków dwóch zwalczających się ras – ludzi i wampirów.

 

Ci pierwsi specjalizują się w walce dystansowej przy użyciu broni palnej, łuków i nie tylko.

 

Z kolei bestie nie dysponują takimi gadżetami, więc atakują bezpośrednio.

 

Nie są jednak wystawione na odstrzał, gdyż są szybsze i wytrzymalsze od ludzi.

 

Oczywiście w grze nie brakuje rozmaitych klas postaci i umiejętności, a podczas zabawy liczy się współpraca z pozostałymi członkami drużyny.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Żródło: http://www.gry-online.pl/ 






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych