Skocz do zawartości


Nowy materiał 

 

foto i video 

 

 w pażdzierniku


Zdjęcie

Heroes of the Storm


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
50 odpowiedzi w tym temacie

#1 fortyck

fortyck

    Administrator

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12081 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 50a Lasówka - Płaszów

Napisano 09 listopad 2013 - 14:13

2 czerwca 2015 r. nastapi premiera gry Heroes of the Storm

Starsze wiadomości dotyczące gry Heroes of the Storm :arrow: http://www.gry-onlin...ra.asp?ID=14499

A oto pierwsze trailery gry Heroes of the Storm






 

Wymagania sprzętowe

Minimalne:

  • system operacyjny: Windows® XP / Windows Vista® / Windows® 7 / Windows® 8 z najnowszym Service Pack
  • procesor: Intel® Core™ 2 Duo lub AMD Athlon™ 64 X2 5600+
  • pamięć: 2 GB RAM
  • karta graficzna: NVIDIA® GeForce® 7600 GT, ATI Radeon™ HD 2600 XT, lub Intel® HD Graphics 3000
  • HDD: 10 GB wolnego miejsca na dysku twardym
  • karta dźwiękowa: kompatybilna z DirectX

 

 

Zalecane:

 

  • system operacyjny: Windows® 7 / Windows® 8 64-bit z najnowszym Service Pack
  • procesor: Intel® Core™ i5 lub AMD™ FX Series Processor lub lepszy
  • pamięć: 4 GB RAM
  • karta graficzna: NVIDIA® GeForce® GTX 650 or AMD Radeon™ HD 7790 lub lepszy
  • HDD: 10 GB wolnego miejsca na dysku twardym
  • karta dźwiękowa: kompatybilna z DirectX 


#2 fortyck

fortyck

    Administrator

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12081 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 50a Lasówka - Płaszów

Napisano 09 listopad 2013 - 14:20

Na imprezie BlizzCon ujawniono potężny zestaw informacji na temat projektu Heroes of the Storm, czyli gry MOBA studia Blizzard Entertainment, w której pokierujemy bohaterami z serii Warcraft, StarCraft i Diablo.

Dołączona grafika
Blizzard zamierza rzucić rękawicę gigantom gatunku MOBA.

Podczas tegorocznej edycji imprezy BlizzCon wreszcie ujawniono duży zestaw informacji na temat projektu Heroes of the Storm, czyli gry MOBA, w której zmierzą się najwięksi bohaterowie wszystkich trzech wielkich cykli studia Blizzard Entertainment.

Wczoraj pisaliśmy o pierwszych materiałach video, a dzisiaj przyszedł czas na konkrety odnośnie rozgrywki.


Produkcja pozostanie wierna podstawowym zasadom gatunku.

Cała zabawa polegać więc będzie na multiplayerowych bitwach pomiędzy niewielkimi grupami herosów, których zadaniem ma być zniszczenie bazy przeciwnika.

Wśród grywalnych postaci znajdą się wojownicy pochodzący ze światów cykli Warcraft, StarCraft oraz Diablo.

Podzieleni oni zostaną na cztery grupy:
  • Zabójcy (ang.Assassin) – specjalizują się w potężnych atakach, najlepiej z zaskoczenia. Jednocześnie muszą starannie dobierać starcia z powodu małej odporności na obrażenia. Do tej grupy należy m.in. Kerrigan.
  • Wojownicy (ang. Warrior) – dzięki dużej wytrzymałości na obrażenia mogą wskakiwać w sam środek grupy przeciwników. Postacie tego typu stawiają na walkę w zwarciu. Wojownikiem jest np. Diablo.
  • Wsparcie (ang. Support) - postacie, których zadaniem jest głównie wspieranie kolegów z drużyny, czego dokonują dzięki umiejętnościom leczenia oraz wzmacniania towarzyszy broni. Tego typu bohaterem jest m.in. Malfurion.
  • Specjaliści (ang. Specialist) – w tej grupie znajdą się bohaterowie wyspecjalizowani w innych rolach, np. dowódcy czy herosa od oblężeń.


Zwiastun CG

Każdy bohater rozpocznie z określonym zestawem unikalnych cech i umiejętności, ale potem w trakcie bitwy będziemy go dalej rozwijali, dopasowując jego zdolności do naszego stylu rozgrywki.

Gra ma umożliwić dużą swobodę w tej kwestii.

Przykładowo Uther pełni rolę Wsparcia, ale możemy go rozwinąć tak, aby był głównie medykiem lub też umożliwić mu aktywne branie w walce i zadawania dużych obrażeń.

Arthas nauczy się przywoływać potężną lodową bestię znaną jako Sindragos lub też opanuje umiejętność przyzywania armii martwaków, która zaleje pozycje przeciwników.

Heroes of the Storm projektowane jest z myślą o bardzo szybkiej rozgrywce i pojedyncze mecze mają trwać około piętnaście-dwadzieścia minut.

W trakcie starć kluczową rolę odegrają właściwości pól bitewnych.

Przykładowo, w Zatoce Blackheart na środku mapy umieszczony zostanie nawiedzony statek.

Po obu stronach poziomu co pewien czas pojawiać się mają skrzynie ze złotem, które będziemy mogli donosić do statku i składać jako trybut upiornemu kapitanowi.

Gdy przekażemy mu odpowiednią sumę to stanie on po naszej stronie i rozpocznie ostrzał bazy wroga z dział pokładowych.


Fragment rozgrywki.

Z kolei w Przeklętej Kotlinie regularnie będą się spawnowały totemy i jeśli zbierzemy ich odpowiednią ilość, to Władca Kroków rzuci klątwę na drużynę przeciwną.

Spowoduje to wyłączenie ich wieży strażniczych oraz osłabienie sterowanych przez sztuczną inteligencję jednostek sojuszniczych.

Na mapach znajdziemy również liczne inne elementy, takie jak np. małe miasteczka rozmieszczone na drogach do baz.

Ich bramy zatrzymają pochód przeciwników, a wewnątrz murów znajdziemy również fontanny regenerujące zdrowie i punkty many.

Z kolei zajęcie strażnicy umożliwi podejrzenie co dzieje się w odległych rejonach poziomu.

W pokazywanym na imprezie demie znalazło się osiemnastu bohaterów, ale to jedynie pierwsza grupa, którą Blizzard zdążył przygotować.

W planach jest dodanie wielu innych postaci.

Twórcy zamierzają regularnie rozwijać grę, dodając nie tylko nowych herosów, ale również mapy.

Dodatkowe poziomy mają być dostępne za darmo dla całej społeczności.


Twórcy o grze.

Przypomnijmy, że Heroes of the Storm powstaje wyłącznie z myślą o pecetach i wykorzysta model darmowy z mikropłatnościami.

Na razie studio Blizzard Entertainment nie jest jeszcze gotowe podać planowanej daty premiery.

Na koniec warto wspomnieć, że na oficjalnej stronie projektu ruszyły już zapisy na zamknięte beta testy:


Żródło: http://www.gry-online.pl/

#3 fortyck

fortyck

    Administrator

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12081 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 50a Lasówka - Płaszów

Napisano 24 listopad 2013 - 22:45

Blizzard zaspał i pozwolił konkurencji zagarnąć pole z MOBA.

Czy Heroes of the Storm, znane wcześniej jako Blizzard All Stars, będzie na tyle atrakcyjnym produktem, aby przyciągnąć starych i nowych fanów gatunku?



Zapowiadana premiera gry: jeszcze nie ogłoszona.





Blizzard coraz śmielej poczyna sobie na rynku gier free 2 play.

Będący ciągle w stanie betyHearthstone cieszy się niebywałą popularnością wśród fanów karcianek i serii Warcraft, a na horyzoncie już jawi się kolejny tytuł elektryzujący miłośników uniwersów wykreowanych przez ostatnie dwadzieścia lat przez deweloperów „Zamieci” – Heroes of the Storm.

O tym, że Blizzard stara się nadrobić stracony czas i pracuje nad grą typu MOBA, wiadomo było już od 2012 roku.

Projekt początkowo miał nazywać się Blizzard All-Stars i rzucić rękawicę najpopularniejszym pozycjom tego typu – League of Legends oraz Docie 2.

Po ostatnim BlizzConie wiemy już sporo na temat Heroes of the Storm – bo taki tytuł ostatecznie będziecie nosić nowa produkcja twórców Diablo – i przedstawiamy Wam najważniejsze informacje dotyczące tej gry.

http://tvgry.pl/?ID=3882

Najciekawiej zapowiada się oczywiście konfrontacja bohaterów ze wszystkich najważniejszych dzieł studia.

W trakcie drużynowych strać w sieci będziemy mogli kierować poczynaniami herosów chociażby ze świata Warcrafta, Starcrafta oraz Diablo.

Takie połączenie początkowo może wydawać się dość karkołomnym pomysłem, ale warto pamiętać, że sam projekt nie jest jakoś mocno osadzony fabularnie w którymkolwiek z uniwersów i ma stawiać przede wszystkim na dynamiczne drużynowe pojedynki.

Tym samym pierwszy raz w historii Diablo stanie przeciwko Kerrigan, a Uther będzie rywalizować z Reynorem.

Blizzard pod tym względem znajduje się w dość komfortowej sytuacji, gdyż pula bohaterów, z której może czerpać, jest naprawdę imponująca.

Do tej pory potwierdzono tylko kilkunastu, ale już teraz mamy pewność, że do walki przystąpimy, wcielając się między innymi w Arthasa, Malfuriona, Lich Kinga czy Illidiana.

Smaczku dodaje fakt, że skórki, które będą dostępne najprawdopodobniej za pośrednictwem mikrotransakcji, mają bazować na grafikach koncepcyjnych postaci z ostatnich lat.

Blizzard wykorzysta więc alternatywne projekty wyglądu bohaterów, które nie ujrzały światła dziennego w oryginalnych produkcjach studia.

Dołączona grafika
A Raynor myślał, że walka z ultraliskiem to najgorsze, co może go spotkać.

Sam podział na klasy przypomina ten znany z innych gier.

Dostępne będą cztery: skrytobójcy, czyli herosi nastawieni na zadawanie ogromnych obrażeń, ale z niskim poziomem wytrzymałości, wojownicy pełniący rolę tanków, pomocnicy, używający przede wszystkim zdolności wspomagających pozostałych kompanów, oraz specjaliści, jednostki o ściśle określonych umiejętnościach, pozwalających na wprowadzanie nowych strategii w czasie bitwy.

Pierwsza trójka jest dość klasyczna, ostatnia profesja prezentuje się interesująco – jako przykłady do tej pory podano bohaterów oblężniczych czy też dowódców.

Dołączona grafika
Mapy wypełnione będą unikatowymi lokacjami i postaciami.

Tym, co ma wyróżniać Heroes of the Storm wśród konkurencyjnych tytułów, są z pewnością pola bitwy, na które Blizzard kładzie wielki nacisk.

W nadchodzącej tytule studia nie będą to zwykłe mapy, które trzeba przemierzyć, by dostać się do bazy przeciwnika, ale istotne z punktu widzenia mechaniki rozgrywki światy, nad którymi bohaterowie będą musieli utrzymywać niemal ciągłą kontrolę.

Po pierwsze poza klasycznymi wieżami atakującymi rywali rozmieszczone zostaną na nich również forty, leczące studnie, miasta bądź obozy najemników.

Tych ostatnich będzie można przeciągnąć na swoją stronę, a miasta wykorzystywać do skuteczniejszej obrony.

Praktycznie na każdej mapie (co warto podkreślić, Blizzard wyraźnie zapowiada, że zabawa w HotS-ie nie ograniczy się do jednej planszy) zostanie również zaimplementowana mechanika pozwalająca na zmienienie przez zespół stylu rozgrywki.

Do tej pory zaprezentowano dwa przykłady: w Zatoce Czarnosercego kapitan statku zaoferuje nam wsparcie, w zamian za znalezione gdzieniegdzie skarby.

Po przekazaniu odpowiedniej sumy Czarnosercy zarządzi ostrzał fortyfikacji przeciwnika z okrętowych dział.

Inna sytuacja będzie mieć miejsce w Przeklętej Kotlinie, gdzie gracze – przekazując daninę Władcy Kruków – sprawią, że rzuci on klątwę na przeciwników, powodując wstrzymanie ostrzału przez wieże strażnicze.

Wszystko wskazuje więc, że w Heroes of the Storm rozgrywka okaże się nieco bardziej skomplikowana i przede wszystkimi niełatwa dla zespołów i drużyn.

Dołączona grafika
Kerrigan na „rumaku” nie wygląda już tak groźnie.


Dołączona grafika

Choć w tym momencie Blizzard potwierdził jedynie paręnaście postaci w HotS, to grafika na stronie głównej sugeruje, że z czasem zagramy także bohaterami z mniej znanych gier studia.


W tle można dojrzeć miniaturki chociażby Olafa z The Lost Vikings i Kyle’a z Blackthorne.



Według zapowiedzi Blizzarda spotkania mają charakteryzować się znacznie większą dynamiką niż w konkurencyjnych produkcjach, a mecze powinny kończyć się po 15–20 minutach.

Ma to przede wszystkim zapewnić możliwość jak najczęstszego grania z przyjaciółmi, bez przymusu oczekiwania, aż ci skończą swoje pojedynki.

Zresztą twórcy starają się już teraz bardzo akcentować korzyści płynące z zabawy drużynowej.

Gracze, którzy będą przystępować do rozgrywki w „party”, powinni szybciej zdobywać następne poziomy doświadczenia, co z kolei pozwoli na odblokowanie nowych talentów, skórek, trybów gry czy wierzchowców.

Te ostatnie też są swego rodzaju nowością w produkcjach typu MOBA.

Charakterystyczne dla World of Warcraft trafią również do Heroes of the Storm i pozwolą szybciej przemieszczać się po mapie.

Zobaczymy najprawdopodobniej modele znane właśnie z WoW-a, ale twórcy wprowadzą też kilka nowości.

W każdym razie widok Kerrigan galopującej na różowym kucyku niedługo nie powinien zdziwić nikogo.

Poza tego typu atrakcjami Blizzard z pewnością przygotuje mnóstwo innych smaczków dla fanów swoich produkcji.

Firma ta, znana z osobliwego poczucia humoru, już teraz zapowiedziała, że jednym z bohaterów będzie Elite Tauren Chieftain, postać nazwana tak na cześć zespołu muzycznego, który regularnie występuje na BlizzConach – herosa tego znaleźć można również w World of Warcraft.

O tym, że projektanci Blizzarda są w dobrej formie, niech świadczy fakt, że grając ETC, będziemy korzystać z umiejętności o wdzięcznych nazwach „pogo” czy „skok ze sceny”.



Heroes of the Storm pojawi się na rynku najprawdopodobniej w przyszłym roku, jednak już teraz gracze mogą zapisywać się na beta-testy za pośrednictwem strony battle.net.

Produkcja zapowiada się ekscytująco, zarówno dla fanów gatunku MOBA, jak i uniwersum Blizzarda.

Pomieszanie bohaterów z wszystkich gier tego studia w połączeniu z szybką i różnorodną dzięki wielu polom bitwy rozgrywką może przynieść firmie kolejny sukces.

Sukces, którego Blizzard w kategorii MOBA bardzo pragnie.

Wszak dobra passa tego typu gier rozpoczęła się od moda do Warcrafta III.



Żródło: http://www.gry-online.pl/

#4 fortyck

fortyck

    Administrator

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12081 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 50a Lasówka - Płaszów

Napisano 03 marzec 2014 - 21:44

Heroes of the Storm – już niedługo startują zamknięte alfa-testy

Ruszają oficjalne testy-alfa gry Heroes of the Storm.

Do zamkniętego kręgu testerów będą zapraszani wybrani gracze, na początek przede wszystkim ze Stanów Zjednoczonych.

Alfa, która nie zostanie objęta klauzulą poufności, odda w ręce graczy wczesną grywalną wersję tytułu i przetestuje techniczne aspekty jego funkcjonowania.

Dołączona grafika
Gra pozwoli nam przejąć kontrole nad najpopularniejszymi bohaterami produkcji Blizzarda

Na oficjalnej stronie Heroes of the Storm, produkcji z gatunku MOBA, której bohaterami są postacie z gier ze studia Blizzard, pojawiła się informacja o rozpoczynających się zamkniętych testach wersji alfa tytułu.

Ich zadaniem będzie sprawdzenie technicznej, a także sieciowej infrastruktury przygotowanej z myślą o produkcji.

Testerzy otrzymają dostęp do bardzo wczesnej lecz w pełni grywalnej wersji Heroes of the Storm, która co oczywiste posiada jeszcze szereg niedopracowanych elementów i potencjalnych błędów.

Przypomnijmy przy okazji, że w ostatnim czasie alfa była testowana wewnątrz samego studia deweloperskiego.

W tej chwili Blizzard zaczyna powoli wysyłać zaproszenia do udziału w alfie.

W pierwszej kolejności wybierani są aktywni członkowie społeczności, przedstawiciele mediów, a także gracze ze Stanów Zjednoczonych.

Stopniowo baza szczęśliwców będzie się powiększać, ale deweloperzy nie zdecydowali jeszcze czy zaproszą osoby spoza USA.

Na tym etapie nie ma specjalnego formularza zgłoszeniowego.

Potencjalnie testerzy muszą wyrazić chęć udziału w beta-testach Heroes of the Storm na swoim profilu Battle.net lub za pośrednictwem oficjalnej strony internetowej.

Dobrą informacją dla osób, które nie mają szans na dostęp do gry jest to, że testy nie objęte zostaną klauzulą poufności.

Oznacza to, że ich uczestnicy mogą dzielić się swobodnie wrażeniami oraz materiałami z rozgrywki.

W najbliższym czasie nie zabraknie więc sposobności, by wyrobić sobie własną opinię o Heroes of the Storm.




Heroes of the Storm to sieciowa gra MOBA, która ma funkcjonować w modelu free-to-play.


Bohaterami tytułu, który ukaże się wyłącznie na komputerach PC, są postacie z serii Warcraft, Starcraft oraz Diablo.


Wszystkie mecze, rozgrywane na urozmaiconych arenach, mają trwać docelowo ok. 20 minut.


Twórcy Heroes of the Storm zapowiadają przy tym, że położyli duży nacisk na prostotę mechaniki rozgrywki i systemu sterowania, co stanowi ukłon w stronę mniej doświadczonych miłośników gatunku MOBA.


Jednocześnie miano jednak zadbać o kompleksowość dostępnych strategii i umiejętności oraz postawiono na ścisłą współpracę w grupie.



Żródło: http://www.gry-online.pl/

#5 fortyck

fortyck

    Administrator

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12081 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 50a Lasówka - Płaszów

Napisano 05 marzec 2014 - 13:33

Studio Blizzard Entertainment zaprezentowało nagranie z pełnego meczu z wersji alfa Heroes of the Storm – swojej nowej produkcji typu MOBA.

Rozgrywka toczy się na mapie Dragon Shire, gdzie gracze walczą o kontrolę nad kapliczkami pozwalającymi bohaterom zmieniać się w smoka.

Dołączona grafika
Postaci znane z uniwersów Blizzarda będą miały charakterystyczne dla siebie zdolności

Wraz z rozpoczęciem zamkniętych testów alfa gry Heroes of the Storm, czyli nadchodzącej produkcji MOBA od studia Blizzard Entertainment, otrzymaliśmy szansę, by po raz pierwszy przyjrzeć się uważnie właściwej rozgrywce.

Dyrektor gry, Dustin Browder, zaprezentował 17-minutowe nagranie z pełnego meczu na mapie Dragon Shire.

Cechą szczególną tej areny są dwie kapliczki rozmieszczone po przeciwległych stronach – kontrolująca je drużyna może wykorzystać stojący pośrodku posąg, by tymczasowo zmienić jednego ze swoich bohaterów w siejącego popłoch smoka.

Jest on znacznie potężniejszy i wytrzymalszy od pozostałych postaci, i choć przemiana trwa tylko kilkadziesiąt sekund, pojawienie się bestii na polu bitwy potrafi mocno namieszać w szeregach wroga.

Zobaczcie sami!






Heroes of the Storm w skrócie

  • Producent: Blizzard Entertainment
  • Gatunek: MOBA (free-to-play)
  • Cechy szczególne: bohaterowie popularnych uniwersów Blizzarda w jednej grze
  • Data premiery: 2014 lub 2015 rok
  • Platformy docelowe: PC

Wygląda na to, że już wkrótce Heroes of the Storm rzuci poważne wyzwanie League of Legends.

Po stronie Blizzarda stoi ogromna renoma studia oraz jeszcze większa baza fanów.

Przypominamy, że Heroes of the Storm umożliwi rozgrywkę najważniejszymi postaciami z gier Blizzarda, w tym Diablo, World of Warcraft czy StarCraft – miłośnicy tych tytułów z pewnością już nie mogą się doczekać, kiedy przyjdzie im się wcielić w Tyraela, Arthasa lub Kerrigan.

Ponadto Heroes of the Storm zaoferuje ciekawe urozmaicenia na polach bitewnych, jak choćby widoczna w powyższym filmie przemiana w smoka.

O kilku innych mapach i ich specjalnych właściwościach przeczytacie w tym miejscu.

Nie wiemy, kiedy dokładnie Heroes of the Storm zadebiutuje w pełnej wersji.

Obecnie trwają zamknięte alfa-testy produkcji, do których, póki co, zapraszani są jedynie aktywni członkowie społeczności gier Blizzarda, przedstawiciele mediów branżowych oraz gracze z USA.

Nie wiemy, czy testy rozszerzą się na pozostałe kontynenty.

Nawet jeśli nie, to jest bardzo prawdopodobne, że Europejczycy zagrają przynajmniej w betę.

Możemy się też spodziewać, że wkrótce napłyną do sieci kolejne materiały z gry, jako że alfa-testy Heroes of the Storm nie zostały objęte klauzulą poufności.



Żródło: http://www.gry-online.pl/

#6 fortyck

fortyck

    Administrator

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12081 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 50a Lasówka - Płaszów

Napisano 14 marzec 2014 - 13:02

Z okazji startu technicznych testów Heroes of the Storm studio Blizzard Entertainment opublikowało film (z polskimi napisami), prezentujący elementy grywalnej alfy.

Produkcja zostanie urozmaicona dzięki wyzwaniom dziennym i zadaniom postaci.

Z czasem do gry wprowadzone zostaną także interaktywne powtórki meczów.

71297729.jpg
Heroes of the Storm pozwoli przetestować bohaterów w akcji, zanim zdecydujemy się na zakup

Rozpoczęły się zamknięte techniczne testy wersji alfa Heroes of the Storm – nadchodzącej produkcji typu MOBA studia Blizzard Entertainment.

Choć do udziału w nich zostali zaproszeni jedynie wyselekcjonowani gracze ze Stanów Zjednoczonych, wszyscy zainteresowani mogą zapoznać się z zawartością alfy dzięki nowemu filmowi z gry z komentarzem twórców (opatrzony w polskie napisy).

Jeśli ciekawi Was, czym są zadania w Heroes of the Storm, jak prezentuje się menu gry i jak wypróbować dowolnego bohatera przed jego zakupem, polecamy poniższy materiał:





 

Co nowego o Heroes of the Storm?

  • Wyzwania dzienne (za dodatkowe PD) oraz zadania postaci (za skórki)
  • Powtórki meczów wzorowane na StarCraft II: Heart of the Swarm
  • Możliwość wypróbowania dowolnego bohatera przed jego zakupem

Uruchamiając po raz pierwszy Heroes of the Storm trzeba będzie ukończyć samouczek, wprowadzający nowych graczy w zasady rozgrywki.

Właściwa gra zaoferuje różnego rodzaju wyzwania dzienne, których ukończenie ma być nagradzane dodatkowymi punktami doświadczenia, a także zadania postaci, pozwalające odblokować nowe skórki.

Blizzard planuje wprowadzić do Heroes of the Storm powtórki meczów – rozwiązanie znane ze StarCraft II: Heart of the Swarm.

W tamtej grze dało się nie tylko ponownie obejrzeć rozegraną wcześniej rozgrywkę, lecz także w dowolnym momencie przejąć kontrolę nad jedną z walczących stron, by zmienić przebieg starcia lub wypróbować inną taktykę.

Coś podobnego ma pojawić się również w Heroes of the Storm.

Zanim gra pozwoli nam zmierzyć się z żywymi przeciwnikami w trybie Versus, wpierw trzeba będzie rozegrać mecz kooperacyjny, w którym drużyna graczy stanie naprzeciw botów.

Podobnie jak w konkurencyjnym tytule League of Legends, bohaterów wybierzemy spośród wcześniej kupionych postaci lub tych, dostępnych w darmowej rotacji.

Zanim zdecydujemy się na zakup danego herosa, będziemy mogli go wypróbować w specjalnym trybie piaskownicy, w którym otrzymamy kontrolę nad zasadami, aby do woli przetestować zdolności postaci.

Jak wspomnieliśmy na wstępie, liczba uczestników alfy jest mocno ograniczona, jednak udział w beta-testach będzie możliwy dla większego grona graczy.

Zapisy do bety Heroes of the Storm odbywają się w tym miejscu.


Żródło: http://www.gry-online.pl/



#7 fortyck

fortyck

    Administrator

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12081 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 50a Lasówka - Płaszów

Napisano 13 kwiecień 2014 - 00:00

Zwiastun Heroes of the Storm: Kerrigan pokazuje, co potrafi Królowa Ostrzy

 

Blizzard pokusił się jedynie o zwiastun trwający ledwie 40-sekund, ale znalazło się w nim nieco miejsca na pokaz zdolności bojowych Królowej Ostrzy.

 

 

Kerrigan, oprócz popadnięcia w przesadny narcyzm, nie zmieniła się za wiele przy przeprowadzce do Heroes of the Storm.

 

Dostała oczywiście nieco nowych umiejętności, które opierają się nie tylko o jej kościste skrzydła na plecach, ale i psioniczne moce zachowane z czasów, gdy służyła jako Duch.

 

Podobnie jak pozostałe postacie, Królowa Ostrzy także dostanie specjalne skórki, jak choćby Succubus Kerrigan.

 

Gra z gatunku MOBA produkcji Blizzarda trafi na PC-ty (Windows, OS X) w bliżej nieokreślonym czasie.

 

 

Żródło: http://www.gram.pl/



#8 fortyck

fortyck

    Administrator

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12081 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 50a Lasówka - Płaszów

Napisano 08 listopad 2014 - 00:28

Blizzcon 2014: ujawniono nowe szczegóły i datę betatestów Heroes of the Storm

 

Blizzcon był idealną okazją do ogłoszenia terminu rozpoczęcia betatestów Heroes of the Storm, a Blizzard skwapliwie z niej skorzystał.

 

20141107211412.jpg

 

Zamknięte betatesty Heroes of the Storm rozpoczną się 13 stycznia - ogłosił Blizzard podczas tegorocznego Blizzconu.

 

Przedstawiciele firmy ujawnili też nowych bohaterów, którzy będą dostępni w grze.

 

Są to Thrall i Jaina. Herosi swe pojedynki stoczą m.in. na nowo zapowiedzianych mapach: Sky Temple i Tomb of the Spider Queens.

 

Zapowiedziano również gry rankingowe.

 

Nowe postacie i lokacja Sky Temple będą dostępne w styczniowej becie.

 

My w Heroes of the Storm mieliśmy okazję zagrać już na początku tego roku, a efektem są wrażenia spisane przez Sławka Serafina.

 

 

Żródło: http://www.gram.pl/



#9 fortyck

fortyck

    Administrator

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12081 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 50a Lasówka - Płaszów

Napisano 03 czerwiec 2015 - 12:28

Heroes of the Storm będzie stale rozwijane o nowe postacie, mapy i nie tylko

 

Wczoraj pojawiły się plotki według których przyszłość gry MOBA Heroes of the Storm nie wyglądała zbyt kolorowo.

 

Dustin Browder, reżyser produkcji, rozwiał jednak wszystkie wątpliwości, zapewniając w ostatnim wywiadzie, że tytuł będzie stale rozwijany.

 

168831848.jpg

 

Wczoraj pojawiły się plotki według których włodarze firmy Blizzard Entertainment nie wierzą w sukces gry MOBA Heroes of the Storm i szykują już zwolnienia w zespole odpowiedzialnym za ten tytuł.

 

Z kolei reżyser produkcji, Dustin Browder, w wywiadzie dla serwisu PC Gamer stwierdził zupełnie co innego.

 

Deweloper zapewnił, że firma nie zamierza zwalniać tempa i projekt ma się cały czas rozwijać.

 

Obecnie trwają już testy kolejnych sześciu bohaterów, a to dopiero początek.

 

„Zamierzamy cały czas dodawać nowych bohaterów, dopóki nie będziemy mieć tego dość” –stwierdził Browder.

 

To samo w przypadku kolejnych map, które będą dodawane do rozgrywki, aż studio nie poczuje, że już wystarczy.

 

Najważniejsze jednak, że:

 

„To, co widzisz teraz nie jest tylko przyspieszeniem prac przed premierą.

 

To tempo, które mamy zamiar utrzymywać przez cały czas.

 

Będziemy dodawać nowe tryby, nowych bohaterów, nowe pola walki (…)

 

Nie chcemy, aby ta gra się zestarzała, pragniemy, by cały czas się rozwijała.”

 

Jak więc widać sytuacja wcale nie jest taka zła, a przyszłość produkcji maluje się różowych barwach.

 

Obecnie Heroes of the Storm znajduje się w fazie zamkniętych beta-testów, do których dostęp można uzyskać w rozmaitych konkursach organizowanych w Internecie, można liczyć także na samo studio Blizzard Entertainment (więcej informacji w tym miejscu), ewentualnie kupić Pakiet założycielski.

 

 

 

Heroes of the Storm to kolejna produkcja słynnego studia Blizzard Entertainment, znanego z takich tytułów jak Diablo, StarCraft czy też WarCraft.

 

Tym razem jest to gra z gatunku MOBA, będąca alternatywą dla League of Legends i Dota 2.

 

Zabawa polega na toczeniu drużynowych starć, w których celem jest przejęcie bazy wroga.

 

Podczas rozgrywki kierujemy postaciami znanymi z innych produkcji studia Blizzard Entertainment.
 

 

 

 

 

 

Żródło: http://www.gry-online.pl/



#10 fortyck

fortyck

    Administrator

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12081 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 50a Lasówka - Płaszów

Napisano 03 czerwiec 2015 - 12:37

Heroes of the Storm – mnóstwo zmian w ostatniej aktualizacji

 

Heroes of the Storm, jedna z produkcji studia Blizzard, doczekała się właśnie dużej aktualizacji.

 

Patch, który trafił dziś na oficjalne serwery wprowadził nie tylko nową bohaterkę oraz mapę, ale także zmiany np. w interfejsie, umiejętnościach oraz cenach postaci.

 

593188794.jpg

Heroes of the Storm doczekało się kilku istotnych nowości.
 
Długo wyczekiwana aktualizacja dla Heroes of the Storm nareszcie trafiła na oficjalne serwery.
 
Gracze, którzy uczestniczą w fazie zamkniętych beta-testów, mogą od niedawna pobierać najnowszy patch, w którym czeka na nich mnóstwo nowości.
 
Studio Blizzard postanowiło tym razem nie tylko zadbać o naprawienie pomniejszych błędów oraz balans postaci, ale dodać także nową bohaterkę oraz mapę.
 
Poważnej transformacji doczekały się także inne aspekty rozgrywki, dzięki czemu najświeższa aktualizacja jest jedną z największych w ostatnim czasie.
 
Dokładną listę modyfikacji znajdziecie na blogu twórców, zaś poniżej zamieszczamy skrótowy wykaz najważniejszych i najciekawszych zmian.
 
  • Wprowadzono nową bohaterkę – Sylwanę Bieżywiatr. To postać należąca do klasy specjalistów, atakuje z dystansu. W pakiecie jej umiejętności znalazła się m.in. teleportacja oraz opętywanie wrogich stronników;
  • Dodano nową mapę – Grobowiec Pajęczej Królowej. Część stronników na polu bitwy staje się pająkami – po ich zabiciu (lub wyeliminowaniu bohatera), należy zbierać uposzczone klejnoty. Po zdobyciu odpowiedniej ilości i złożeniu ich w ofierze, Królowa Pająków wysyła do każdej z trzech alej potężnych sojuszników, którzy walczą po naszej stronie;
  • Legendarna skórka Mecha Tassadar została znacznie poprawiona. Oprócz niej mniejszych aktualizacji doczekały się m.in. skórki Raynor Dowódca oraz Sonia Mścicielka;
  • Zmieniono wygląd interfejsu menu – postacie są wyświetlane w lepszej jakości, zmienił się także układ poszczególnych przycisków;
  • Dodano nowy talent ogólny – Tajemną Moc. Zdolność zapewnia krótką premię do umiejętności oraz natychmiastowe 400 punktów many;
  • Sporo zmieniono w sile zdolności oraz statystykach bohaterów takich jak Abatur, Jaina, Męcik, Nazebo, Zszywaniec, Thrall, Tyrande czy Uther;
  • Obniżono cenę zakupu Anub’araka do 6,49 euro (około 27 złotych) lub 4000 sztuk złota.

 

 

 

Po wprowadzeniu aktualizacji, twórcy aktywowali także drobny prezent dla grających.

 

Przez 7 dni, po rozegraniu każdego spotkania gracze powyżej 10 poziomu otrzymają specjalny bonus – zamiast normalnych nagród, będziemy otrzymywać 100% dodatkowych punktów doświadczenia oraz 150% dodatkowego złota.

 

Co istotne, premie te sumują się z innymi, czyli np. tymi, które naliczają się podczas grania ze znajomymi.

 

 

 

 

 

Żródło: http://www.gry-online.pl/



#11 fortyck

fortyck

    Administrator

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12081 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 50a Lasówka - Płaszów

Napisano 03 czerwiec 2015 - 12:43

Finalna wersja Heroes of the Storm w czerwcu

 

Przedstawiciele Blizzarda ujawnili nareszcie konkretną datę premiery Heroes of the Storm, a więc gry MOBA, w której pojawią się bohaterowie z wszystkich produkcji studia.

 

Tytuł ukaże się 2 czerwca, ale pograć w niego będzie można kilka tygodni wcześniej – w przyszłym miesiącu wystartują bowiem jego otwarte testy beta.

 

 

Heroes of the Storm to nowy, nastawiony na sieciowe rozgrywki projekt Blizzarda należący do gatunku MOBA.

 

Koncentrująca się na zmaganiach kilkuosobowych drużyn gra od kilku miesięcy znajduje się w fazie zamkniętej bety, ale już niedługo zostanie udostępniona wszystkim chętnym użytkownikom.

 

Odpowiedzialni za powstanie tytułu deweloperzy poinformowali bowiem, że finalna wersja produkcji zadebiutuje 2 czerwca.

 

To jednak nie wszystko, bo wcześniej tytuł będzie można sprawdzić w trakcie otwartych testów, które rozpoczną się kilka tygodni przed oficjalnym debiutem, a konkretnie 20 maja.

 

Warto zaznaczyć, że można się już do nich zapisywać – wystarczy posiadać profil na platformie Battle.net (trzeba aktywować stosowną opcję w ustawieniach konta).

 

W dniu premiery w Heroes of the Storm znajdzie się ponad 30 grywalnych postaci (w tym m.in. Arthas z World of Warcraft, Diablo i Tyrael z cyklu Diablo, a także Kerrigan ze serii StarCraft).

 

Do tego dojdzie 130 zróżnicowanych skórek, 14 wierzchowców dla bohaterów oraz 7 map, na których będzie można toczyć sieciowe boje.

 

Oczywiście produkcja będzie stopniowo rozszerzana o kolejne elementy.

 

Osoby, które brały udział w zamkniętych testach Heroes of the Storm, powinny być zadowolone z faktu, że deweloperzy z Blizzarda nie planują zerowania kont.

 

A to oznacza, że wszystkie dotychczasowe postępy dokonane w becie – w tym zgromadzone punkty doświadczenia i odblokowane elementy – zostaną przeniesione do pełnej wersji gry.

 

Premierze Heroes of the Storm towarzyszyć będzie zorganizowana w Londynie impreza, która odbędzie się na dzień przed debiutem produkcji, a więc 1 czerwca.

 

Twórcy gry obiecują, że będzie ona transmitowana na żywo w internecie, tak więc osoby, które nie będą mogły udać się do stolicy Wielkiej Brytanii, będą mogły śledzić wydarzenie w sieci.

 

Konkretniejsze szczegóły na ten temat mają zostać podane wkrótce.

 

 

 

Heroes of the Storm należy do gatunku MOBA, którego przedstawicielami są również m.in. League of Legends i Dota 2.

 

Produkcja miała być początkowo modyfikacją do StarCrafta II, ale później przekształcono ją w pełnoprawny projekt.

 

Akcja tytułu osadzona jest w Nexusie – świecie, który stał się areną zmagań bohaterów pochodzących z różnych gier Blizzarda.

 

 

 

 

 

Żródło: http://www.gry-online.pl/



#12 fortyck

fortyck

    Administrator

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12081 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 50a Lasówka - Płaszów

Napisano 03 czerwiec 2015 - 12:54

Ruszyły otwarte betatesty Heroes of the Storm

 

Heroes of the Storm wyszło poza fazę zamkniętej bety, w związku z czym od dzisiaj wystarczy pobrać grę z oficjalnej strony produkcji, by rozpocząć zabawę w świecie Nexusa.

 

506567226.jpg

I nagle zdajesz sobie sprawę, że znalazłeś się po złej stronie barykady.
 
Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami, firma Blizzard ruszyła z otwartymi testami Heroes of the Storm.
 
Od stycznia gracze mogli zapoznać się z tą obiecującą grą z gatunku MOBA w ramach zamkniętej bety, przez którą przewinęło się ponad 9 milionów użytkowników serwisu Battle.net.
 
Aby wziąć udział w obecnych testach, wystarczy pobrać grę z oficjalnej strony produkcji (rzecz jasna, wymagane jest konto Battle.net).
 
Twórcy zaznaczyli, że mogą pojawić się kolejki w trakcie wchodzenia na serwer, niemniej zapewnili, że czas oczekiwania nie powinien być zbyt długi.
 
Otwarte testy poprzedzą oficjalną premierę gry, która nastąpi 2 czerwca.
 
Nie jest to jedyna dobra wiadomość dla fanów gry MOBA Blizzarda.
 
Oprócz opublikowania nowego zwiastuna twórcy udostępnili dwie nowe skórki dla postaci: Super Sonya oraz Mad Martian Gazlowe.
 
Obie dostępne są osobno po 9,99 dolarów każda (ok. 36 zł) lub w dwóch pakietach.
 
Pierwszy uwzględnia dwie nowe skórki i kosztuje 14,98 dolarów (ok. 54 zł), zaś drugi dodaje także standardowe tekstury obu postaci (cena: 24,72 dolary, czyli ok. 99 zł).
 
Również inne postacie – a także wierzchowce – doczekają się dodatkowych skórek (część z nich możecie zobaczyć na filmiku poniżej).
 
 
Cieszyć się mogą także osoby o uzdolnieniach artystycznych, bowiem Blizzard we współpracy z serwisem DeviantArt ogłosił konkurs na fanowską twórczość powiązaną z Heroes of the Storm.
 
Dozwolone są wszystkie formy wizualne poza cosplayem, fotografią lub animacją, a rysunek musi mieć minimum 2 tysiące pikseli w najwęższym miejscu.
 
Dla zwycięzców przewidziano m.in. pudełkowe wydania Heroes of the Storm, nagrody pieniężne, punkty serwisu DeviantArt oraz konta premium w tymże.
 
Prace można nadsyłać do 24 czerwca do godziny 8:59 czasu polskiego.
 
Szczegółowe zasady znajdziecie na stronie konkursu.
 
Warto również przypomnieć, że dzień przed oficjalną premierą Heroes of the Storm odbędzie się impreza w Londynie The Calling of Heroes of the Storm, poświęcona tej właśnie produkcji.
 
Jak dotąd nie wiadomo zbyt wiele na jej temat, ale w programie są m.in. wywiady z twórcami, a całość będzie transmitowana na żywo.
 
Ponadto na listopad tego roku zapowiedziano oficjalne Mistrzostwa Świata.
 
Najwyraźniej Blizzard jest przekonany, że Heroes of the Storm jest skazane na sukces.
 
 
 
Heroes of the Storm to gra z popularnego ostatnio gatunku MOBA, a więc będąca bezpośrednią konkurencją dla dominującego League of Legends czy DOTA 2.
 
Początkowo modyfikacja do strategii Starcraft II, z czasem ewoluował w pełnoprawną produkcję opartą na modelu free-to-play.
 
Akcja gry osadzona jest w świecie zwanym Nexus, do którego dostęp uzyskali bohaterowie uniwersów Blizzarda, zarówno tych najbardziej znanych (m.in. Starcraft i Warcraft), jak i tych nieco mniej (The Lost Vikings).
 
 


#13 fortyck

fortyck

    Administrator

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12081 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 50a Lasówka - Płaszów

Napisano 03 czerwiec 2015 - 13:04

Dziś premiera Heroes of the Storm - gry MOBA od Blizzarda

 

Dziś odbędzie się oficjalna premiera gry MOBA Heroes of the Storm od studia Blizzard Entertainment.

 

Będzie to symboliczne wydarzenie, gdyż tytuł od kilkunastu dni dostępny jest w ramach otwartych beta testów.

 

 

Dziś na komputerach PC odbędzie się premiera gry Heroes of the Storm od studia Blizzard Entertainment.

 

Wyczekiwana MOBA od dłuższego czasu znajdowała się w fazie zamkniętych testów, do których jednak można było dostać się bez większych problemów.

 

Natomiast od 20 maja tytuł otworzył się dla wszystkich zainteresowanych, więc dzisiejsze wydarzenie jest w gruncie rzeczy czysto symboliczne.

 

Tak czy siak, studio postanowiło uczcić je z przytupem, organizując w Londynie huczną imprezę The Calling, z której nagrania znajdziecie w dalszej części niniejszej wiadomości.

 

Jednocześnie deweloper zaprezentował wczoraj nowego bohatera gry – krzyżowca Johannę (zwiastun powyżej).

 

Dodatkowo od dziś do 9 czerwca (godzina 23:59 czasu polskiego) zdobywa się 25% doświadczenia więcej (w chwili pisania wiadomości exp naliczany był jeszcze na normalnych zasadach).

 

Heroes of the Storm – nagranie z imprezy premierowej The Calling.
 
Heroes of the Storm – zapis widowiskowej projekcji z imprezy The Calling.
 
 
 
Heroes of the Storm w skrócie:
  • Gatunek: MOBA
  • Deweloper: Blizzard Entertainment
  • Platformy sprzętowe: komputery PC
  • Data premiery: 2 czerwca 2015 roku
  • Inne: gra free-to-play z systemem mikropłatności

 
 

Heroes of the Storm to próba podbicia rynku gier MOBA przez zasłużoną ekipę Blizzard Entertainment.

 

Tytuł rzuca rękawicę takim tytułom jak League of Legends od Riot Games i Dota 2 od studia Valve.

 

Zabawa w produkcji opiera się na podobnych zasadach.

 

Gracze wcielają się więc w różnych herosów i toczą drużynowe starcia, w których celem jest zniszczenie bazy przeciwnej ekipy.

 

W produkcji występują postacie znane z innych gier amerykańskiego dewelopera.

 

Możemy więc pokierować Tychusem czy Kerrigan ze StarCrafta, Tyraelem i Azmodan z Diablo, Thrallem i Czenem z Warcrafta itd.

 

Gra udostępniana jest oczywiście za darmo, ale wykorzystano w niej system mikropłatności, umożliwiający zakup np. nowych skórek.

 

460356220.jpg

 

 

 

 

 

Żródło: http://www.gry-online.pl/



#14 fortyck

fortyck

    Administrator

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12081 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 50a Lasówka - Płaszów

Napisano 07 czerwiec 2015 - 12:55

Heroes of the Storm – zapowiedziano dodatek Eternal Conflict

 

Firma Blizzard zapowiedziała dodatek do wydanej niedawno produkcji Heroes of the Storm.

 

Rozszerzenie Eternal Conflict będzie opierało się na grze Diablo i wprowadzi nową mapę – Battlefield of Eternity.

 

Pozwoli także wcielić się w Butchera, postać znaną z pierwszej i trzeciej odsłony diabelskiego cyklu.

 

Premiera przewidziana jest na 30 czerwca.

 

111986503.jpg

Zapowiedziano Eternal Conflict, dodatek do gry Heroes of the Storm.
 
Oficjalna premiera gry Heroes of the Storm odbyła się na początku tego tygodnia, a jej twórcy – firma Blizzard – już zapowiedzieli pierwszy dodatek do niej.
 
Rozszerzenie Eternal Conflict będzie opierało się na serii Diablo i wprowadzi do tytułu między innymi nową mapę oraz postać – znanego z pierwszej i trzeciej odsłony diabelskiego cyklu Butchera.
 
Nowa arena, Battlefield of Eternity, inspirowana światem Sanktuarium przypomina połączenie poziomów niebiańskich z czwartego aktu Diablo III z obszarami piekielnymi.
 
Lokacja składa się z centralnego pola walki łączącego oba „wymiary” mapy oraz dwóch mniejszych obszarów dookoła.
 
W trakcie rozgrywki każda drużyna otrzymuje swojego Nieśmiertelnego (anioła lub demona), potężną jednostkę, która dąży do zniszczenia swojego odpowiednika w przeciwnej ekipie.
 
Celem graczy jest zapewnienie zwycięstwa swojemu stronnikowi, dzięki czemu uzyskamy jego pomoc w niszczeniu bazy przeciwnika.
 
Nowością będzie też możliwość wynajęcia szamanów Upadłych – jednostek umiejących wskrzeszać podległych im sługusów.
 
Ogólny zarys planszy możecie zobaczyć na poniższych materiałach:
 
 
 
Oprócz tego dodatek wprowadzi do gry nowego bohatera – Butchera.
 
Postać – choć występowała także w pierwszej odsłonie cyklu – stylizowana jest na tą z trzeciej części Diablo i wyposażona jest w hak oraz nóż rzeźnicki.
 
Charakterystyczną umiejętnością Butchera – nazwaną Fresh Meat – będzie możliwość konsumowania ciał zabitych ofiar.
 
Każdy zjedzony przeciwnik zapewni zwiększenie zadawanych obrażeń o jeden procent, z maksymalnym limitem dwudziestu pięciu.
 
Bonus zostaje wyzerowany z chwilą śmierci bohatera.
 
Pozostałe umiejętności postaci prezentują się następująco:
 
  • Hamstring (klawisz Q) – zadaje obrażenia i spowalnia przeciwników.
  • Butcher's Brand (klawisz W) – zaatakowany przeciwnik zostaje oznaczony specjalną demoniczną pieczęcią. Od tej pory siedemdziesiąt pięć procent obrażeń, jakie Butcher zada tej postaci, będą wracały do niego w postaci punktów zdrowia. Jeśli jako cel umiejętności wybierzemy wrogiego bohatera, to wskaźnik ten wyniesie aż sto pięćdziesiąt procent. W związku z tym wydaje się, że użycie tej zdolności w starciach jeden na jeden może w większości przypadków zagwarantować zwycięstwo.
  • Ruthless Onslaught (klawisz E) – bohater szarżuje na wroga. Trafiony przeciwnik zostaje ogłuszony na pewien czas.

 

Dodatkowo na wyższych poziomach Butcher może wybrać jedną z dwóch umiejętności przypisanych pod klawisz R:
 

  • Lamb to the Slaughter – przyzywa pal, do którego przywiązywany jest najbliższy wrogi bohater. Grube łańcuchy powodują, że przeciwnik może poruszać się tylko w bardzo ograniczonym zakresie. Umiejętności specjalne innych bohaterów – Zeratula czy Muradina – nie są w stanie zniwelować działania tej zdolności.
  • Furnace Blast – atak obszarowy zadający duże obrażenia pobliskim wrogim jednostkom. Wymaga trzech sekund przygotowywania.
     

 

Działanie wszystkich umiejętności Butchera możecie zobaczyć na poniższym materiale wideo:
 
 
 
Wydaje się, że nowa postać w rękach doświadczonego gracza będzie prawdziwą maszynką do mielenia przeciwników.
 
Butcher może okazać się niezwykle skuteczny w starciach jeden na jeden.
 
Co jednak istotne, dla powodzenia rozgrywki ważne będzie stałe utrzymywanie go przy życiu (z uwagi na utratę zebranych bonusów w chwili śmierci) oraz unikanie walki z większą ilością przeciwników jednocześnie.

 

Eternal Conflict ma zadebiutować 30 czerwca i zawierać jeszcze więcej nowej zawartości związanej z serią Diablo.

 

Powiązany będzie z kilkumiesięcznym eventem o tej samej nazwie.

 

Nie ujawniono ewentualnej ceny dodatku.

 

 

 

 

Heroes of the Storm to sieciowa gra strategiczna należąca do popularnego gatunku Multiplayer Online Battle Arena, przygotowana przez firmę Blizzard Entertainment.

 

Tytuł pozwala nam przenieść się do fantastycznego świata Nexus, gdzie spotykają się uniwersa bestsellerowych serii Blizzarda, takich jak Diablo, StarCraft czy WarCraft.

 

Tam też bierzemy udział w sieciowych potyczkach kilkuosobowych drużyn, w których skład wchodzą postacie znane ze wspomnianych gier.

 

Kluczem do zwycięstwa będzie więc współdziałanie w ramach drużyny.

 

 

 

 

Żródło: http://www.gry-online.pl/



#15 fortyck

fortyck

    Administrator

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12081 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 50a Lasówka - Płaszów

Napisano 17 czerwiec 2015 - 21:15

Blizzard zapowiada Eternal Conflict, rozszerzenie Heroes of the Storm

 

Jeszcze w tym miesiącu Heroes of the Storm otrzyma dodatek Eternal Conflict.

 

Na PC Gaming Show zaprezentowano trailer i krótki gameplay.

 

20150617053526.jpg

 

Dustin Browder i Chris Sigaty z Blizzarda zaprezentowali Eternal Conflict, nowo zapowiedziany dodatek do Heroes of the Storm.

 

Nacisk w nim położono na zawartość z Diablo.

 

Pojawi się Treasure Goblin, ale najważniejszą nowością będzie nowa postać - Król Leoryk.

 

W trakcie PC Gaming Show pokazano dwie z jego potężnych umiejętności.

 

Heroes of the Storm dostanie też Mnicha, pierwszą postać wspierającą z uniwersum Diablo.

 

Co ciekawe, będzie go można rozwijać w dowolnie wybranym kierunku.

 

Na razie znajduje się on jednak na wczesnym etapie realizacji, dlatego Blizzard nie zdecydował się go zaprezentować w akcji.

 

Poniżej prezentujemy zwiastun Eternal Conflict, od którego rozpoczęła się prezentacja dodatku do Heroes of the Storm na PC Gaming Show.

 

 

 

 

Żródło: http://www.gram.pl/



#16 fortyck

fortyck

    Administrator

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12081 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 50a Lasówka - Płaszów

Napisano 01 lipiec 2015 - 12:14

Heroes of the Storm – nowy event w klimatach Diablo III trafił do gry

 

Dziś do Heroes of the Storm trafiła nowa aktualizacja o nazwie Eternal Conflict.

 

Patch ten, oprócz standardowych zmian balansujących rozgrywkę i naprawiających błędy, wprowadza też do gry nową mapę oraz postać.

 

533037507.jpg

Nowa mapa to zmagania nie tylko z drużyną przeciwną, ale też potężnymi Nieśmiertelnymi
 
Dodatkowa zawartość, która już znajduje się w grze, to przede wszystkim zupełnie nowa mapa – Battlefield of Eternity.
 
Jest to pole bitewne podzielone na dwie linie, gdzie znajdziemy dwóch walczących ze sobą Nieśmiertelnych – anioła Ilariana i demonicznego lorda Beletha.
 
Gdy pokonamy jednego z nich, drugi dołączy do naszej drużyny i pomoże nam w zwyciężeniu zespołu przeciwników, poprzez atakowanie ich umocnień.
 
Na mapie pojawią się także nowi najemnicy do zwerbowania – szamani Upadłych, dysponujący mocą przywracania do życia stronników.
 
Z racji dodania nowej lokacji, pewnym zmianom ulegnie także rotacja podczas wyszukiwania gier – ilość dostępnych map zostanie ograniczona do czterech, aby gracze mieli możliwość częstszego rozgrywania potyczek na Battlefield of Eternity.
 
Do Heroes of the Storm trafiła też nowa postać – Rzeźnik, jeden z bossów z Diablo III.
 
Bohater ten jest przedstawicielem klasy zabójców, a więc ma możliwość zadawania dużych obrażeń.
 
Jego umiejętności pozwalają na błyskawiczne szarżowanie w kierunku przeciwników, spowalnianie ich i utrzymywanie w miejscu.
 
Ciekawie prezentuje się też umiejętność pasywna Rzeźnika, umożliwiająca mu zwiększanie obrażeń poprzez zbieranie mięsa z poległych oponentów.
 
Cena tego herosa jest standardowa dla nowych postaci – 15 tysięcy sztuk złota lub 8.99 Euro.
 
Poza Rzeźnikiem twórcy zamierzają wprowadzić do gry jeszcze dwie inne postaci z uniwersum Diablo – mnicha oraz Króla Szkieletów.
 
Niestety, na ten moment nie znamy żadnych detali na temat ich umiejętności, ani też dokładnej daty premiery.
 
 
Ważąca około 750 MB aktualizacja, poza wspomnianymi dodatkami, wprowadza też standardowe zmiany balansujące rozgrywkę.
 
Pełną listę nowości znajdziecie tutaj.
 

 

 

 

Żródło: http://www.gry-online.pl/



#17 fortyck

fortyck

    Administrator

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12081 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 50a Lasówka - Płaszów

Napisano 17 lipiec 2015 - 20:18

Heroes of the Storm z ulepszonym systemem wyszukiwania graczy

 

Sytuacje, w których nowicjusze staną do walki z weteranami, będą zdarzać się znacznie rzadziej.

 

20150717150157.jpg

 

- Cieszymy się, widząc, jak wielu nowych graczy dołącza do Nexusa, chcielibyśmy zatem zmniejszyć prawdopodobieństwo, że w tym samym meczu zmierzą się osoby o zupełnie różnych poziomach doświadczenia - pisze Spyrian, menadżer społecznościowy.

 

Dodaliśmy nową zasadę podczas tworzenia drużyn w przypadku szybkiej rozgrywki, która uwzględni, ile razy każdy gracz brał udział w grach Quick Match.

 

Ta zasada została już wprowadzona, zatem możecie oczekiwać, że wy, wasi sojusznicy i wasi przeciwnicy będziecie dobierani w zależności od poziomu doświadczenia.

 

Wprowadzenie nowej zasady w Heroes of the Storm nie oznacza, że nowicjusze już nigdy nie zagrają z doświadczonymi graczami - przykładowo, jeśli w drużynie znajdzie się kilka osób o różnych poziomach doświadczenia, w drużynie przeciwnej również pojawią się gracze na wyższych poziomach.

 

Nowa zasada oznacza także wydłużenie czasu oczekiwania na rozpoczęcie rozgrywki.

 

Blizzard zapewnił, że zdaje sobie sprawę, iż wprowadzenie nowej zasady nie rozwiąże wszystkich problemów z dobieraniem graczy.

 

Twórcy zamierzają jednak dokładnie analizować opinie fanów i pracować nad kolejnymi usprawnieniami.

 

 

 

 

 

Żródło: http://www.gram.pl/



#18 fortyck

fortyck

    Administrator

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12081 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 50a Lasówka - Płaszów

Napisano 05 sierpień 2015 - 20:29

Gamescom 2015: nowe pole bitwy i bohaterowie w Heroes of the Storm

 

Blizzard zaprezentował nowe pole bitwy oraz trójkę bohaterów, po jednym ze swoich słynnych uniwersów, które zmierzają do Heroes of the Storm.

 

20150805185503.jpg

 

Piekielne Kapliczki to nazwa nowo zapowiedzianego pola bitwy do Heroes of the Storm.

 

Jak można przeczytać na stronie Blizzarda, jest to "pole bitwy z trzema alejami inspirowane uniwersum Diablo, na którym znajdują się trzy uaktywniające się okresowo kapliczki.

 

Drużyny mogą wyzwolić wezbraną moc kapliczek, aktywując je, pokonując ich strażników, a następnie przywołując olbrzymiego demona – Pogromcę – który będzie walczyć dla nich.

 

Pogromcy to potężni bossowie dysponujący jednym z trzech afiksów: Tajemny, Artyleryjski lub Lodowy – którzy będą polować na wrogich herosów oraz walczyć w alei znajdującej się najbliżej ich kapliczki".

 

Blizzard udostępnił zwiastun, dający możliwość pierwszego wglądu w Piekielne Kapliczki.

 

 

Na tym jednak nie koniec ogłoszonych nowości.

 

Heroes of the Storm zagoszczą bowiem nowi bohaterowie: Rexxar, Władca Bestii z Azeroth, Artanis, wojownik z uniwersum StarCrafta, a także Kharazim, mnich z Iwogrodu, wywodzący się ze świata Diablo.

 

Ten ostatni pokazany został w poniższym materiale.

 

 

 

 

 

 

 

Żródło: http://www.gram.pl/



#19 fortyck

fortyck

    Administrator

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12081 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 50a Lasówka - Płaszów

Napisano 07 listopad 2015 - 13:34

Heroes of the Storm – nowy tryb, mapa i dodatkowi bohaterowie, w tym niesamowity ogr dla dwóch graczy
 
Podczas BlizzConu studio Blizzard Entertainment ujawniło nową mapę, dodatkowy tryb i trzech nowych bohaterów do Heroes of the Storm.
 
Do tej ostatniej kategorii zalicza się ogr, którego kontrolowanie będzie wymagało współpracy dwóch graczy.
 
Prezentacja trybu Areny.
 
Na imprezie BlizzCon nie mogło oczywiście zabraknąć gry MOBA Heroes of the Storm i studio Blizzard Entertainment ujawniło sporo informacji na temat nadchodzącej nowej zawartości do tej produkcji.
 
W planach jest m.in. tryb Areny.
 
Pozwoli on na rywalizację dwóm pięcioosobowym drużynom, a walka toczyć się będzie do dwóch zwycięstw.
 
Każdy uczestnik zabawy przed rozpoczęciem meczu uzgodni taktykę z innymi kolegami z drużyny oraz wybierze jednego z trzech losowo dobranych bohaterów.
 
Ostatecznym celem każdej strony będzie oczywiście zniszczenie bazy wroga.
 
Gdy to nastąpi runda dobiegnie końca, a uczestnicy zabawy zostaną przetransportowani na nową arenę.
 
Rozgrywki mają trwać po kilka minut i zabraknie w nich ograniczeń odnośnie tego ile razy dany bohater może pojawić się w szeregach jednej drużyny.
 
Podczas BlizConu autorzy ujawnili również trzech kolejnych bohaterów, którzy zasilą szeregi grywalnych postaci.
 
Cała trójka pochodzi z uniwersum serii Warcraft:
 
  • Lunara - driada koncentrująca się na atakach dystansowych i potrafiąca zwinnie włączać się do walki oraz szybko się z niej wycofywać.
  • Genn Szarogrzywy - władca worgenów. Postać preferuje walkę w zwarciu i potrafi błyskawicznie przełączać się między formą ludzką i worgena.
  • Czo'gal - zdecydowanie najciekawsze postać. Ten ogr posiada bowiem dwie głowy i wymaga, aby kierowało nim dwóch graczy jednocześnie. Jeden z nich kontroluje ruchy postaci, a drugi włada zaklęciami. Jeśli nauczą się dobrze współpracować to Czo'gal będzie siał zniszczenie na polu bitewnym.
 
 
Zwiastun z nowymi bohaterami.
 
W planach jest także nowa mapa w postaci Wieży Zagłady.
 
To pole bitwy mocno odbiega od tego, co tej pory wiedzieliśmy w Heroes of the Storm.
 
Każdą bazę ma chronić bariera, której bohaterowie nie będą potrafi zniszczyć własnymi atakami.
 
Zamiast tego drużyny mają toczyć boje o aktywację ołtarzy wyrastających na mapie oraz przejmowanie kontroli nad wieżami.
 
Aktywacja ołtarza spowoduje, że wszystkie wieże znajdujące się we władaniu danej strony ostrzelają bazę wroga.
 
 
 
Wieże Zagłady
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


#20 fortyck

fortyck

    Administrator

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12081 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 50a Lasówka - Płaszów

Napisano 17 listopad 2015 - 14:52

Heroes of the Storm - prezentacja kooperacyjnej postaci Czo’gal

 

Studio Blizzard Entertainment zaprezentowało na najnowszym materiale wideo z Heroes of the Storm zdolności zapowiedzianego ostatnio Czo’gala - dwugłowej postaci kontrolowanej przez dwóch graczy.

 

 

Podczas tegorocznego BlizzConu studio Blizzard Entertainment zapowiedziało niecodzienną postać, która dołączy do grona bohaterów gry MOBA Heroes of the Storm.

 

Mowa oczywiście o Czo’galu, czyli herosie kontrolowanym nie przez jednego, a dwóch graczy.

 

Deweloper postanowił zaprezentować nowy materiał wideo, na którym ukazano zdolności wojownika.

 

W związku z koniecznością kontrolowania ogra przez dwóch graczy, będą to w zasadzie dwaj herosi w jednym ciele.

 

Jedna osoba wcieli się w Czo i odpowiedzialna ma być za poruszanie się i używanie takich zdolności jak Pięść Mocy (stwór rzuca się przed siebie i odtrąca wrogów), Żarłoczna Pożoga (podpalenie przeciwników na pewnym obszarze przy jednoczesnym leczeniu) i Runiczna Bomba.

 

Ostatnia z wymienionych umiejętności wymaga pomocy drugiej głowy – Gala.

 

Detonuje on rzuconą przez Czo magiczną kulę w ramach zdolności Runiczny Wybuch.

 

Oprócz tego może on używać także Cienistego Płomienia (strzał magicznym pociskiem w linii prostej) i Straszliwej Kuli (odbijająca się od ziemi kula).

 

Oczywiście to nie wszystko, gdyż obaj bohaterowie mogą także wybrać jedną z dwóch zdolności bohaterskich.

 

W przypadku Czo są to:

 

  • Młot Zmierzchu – potężna broń, umożliwiająca zadawanie większych obrażeń oraz ogłuszająca i odrzucająca wrogów;
  • Wypiętrzenie – przyciągnięcie do siebie wrogów.

 

 

Jeżeli chodzi o Gala, do dyspozycji otrzymamy:

 

  • Salwę Pocisków Cienia – strzelanie przez kilka sekund magicznymi pociskami niczym z karabinu;
  • Wypaczoną Otchłań – pole czarnej magii spowalniające przeciwników i wywołujące wybuch.

 

 

Dodatkowo Gal może zwiększać szybkość postaci poprzez wciśnięcie klawisza Z.
 

333935474.jpg

Czo’gal będzie siać zniszczenie, o ile obaj gracze dojdą z nim do ładu.
 
Deweloperzy twierdzą, że Czo’gal będzie jak boss.
 
Walcząc z nim w pojedynkę nic nie wskóramy, gdyż jego siła ma być ogromna, a do tego zawstydzi wszystkich swoją wytrzymałością.
 
Oczywiście nie ma nic za darmo i pełne wykorzystywanie możliwości tego herosa wymagać będzie ścisłej komunikacji i świetnej koordynacji, a po jego zabiciu drużyna zaliczy nie jeden, a dwa kille.
 
Bohater ma zadebiutować w tym tygodniu (ponoć już dzisiaj).
 
Na początku nie będzie go można kupić, gdyż dostęp do niego otrzymają posiadacze kodu łupu z BlizzConu oraz losowo wybrani gracze.
 
Studio zorganizuje jednak specjalne wydarzenie, polegające na wygraniu dwóch spotkań jedną z głów Czo’gala z osobą, która już go posiada.
 
Po zakończeniu wydarzenia trafi on też do sklepu w grze.
 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Żródło: http://www.gry-online.pl/






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych