Skocz do zawartości


Nowy materiał 

 

foto i video 

 

 w pażdzierniku


Zdjęcie

Heroes of the Storm


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
50 odpowiedzi w tym temacie

#41 fortyck

fortyck

    Administrator

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12081 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 50a Lasówka - Płaszów

Napisano 26 maj 2017 - 20:26

Zbliżają się obchody drugich urodzin Heroes of the Storm
 
Blizzard Entertainment szykuje się do celebracji drugiej rocznicy oficjalnej premiery Heroes of the Storm – „Zamieć” wypuściła swoją MOB-ę 2 czerwca 2015 roku.
 
Z tej okazji mniej więcej 30 maja (nie podano dokładnej daty) w grze rozpocznie się urodzinowe wydarzenie, które potrwa do 12 czerwca.
 
W czasie jego trwania raz dziennie będzie można zdobyć skrzynię z łupami za rozegranie pojedynczego spotkania w trybie przeciwko SI, szybkiej rozgrywki, rankingowym lub nierankingowym.
 
Z kolei za trzy pojedynki użytkownik zostanie nagrodzony trzema specjalnymi rocznicowymi upominkami – portretem, sprejem i sztandarem (widocznymi na poniższym obrazku).
 
15979447.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Żródło: http://www.gry-online.pl/



#42 fortyck

fortyck

    Administrator

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12081 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 50a Lasówka - Płaszów

Napisano 03 czerwiec 2017 - 12:44

Heroes of the Storm: Maltael nowym bohaterem

 

Malthael_4boh.jpg

 

Aspekt Śmierci z uniwersum Diablo będzie pełnił rolę zabójcy.

Jak można się było spodziewać, wpis z gasnącymi powoli świecami, który pojawił się niedawno na twitterowym koncie Blizzarda, prowadził do nowej postaci z uniwersum Diablo.

 

Nie jest to jednak Deckard Cain, którego spodziewała się większość fanów, ale były Aspekt Mądrości, a obecnie Śmierci – Maltael.

 

Jego zestaw umiejętności prezentuje się następująco:

 

Piętno Żniwiarza (pasywna)

Ataki podstawowe obejmują cele niebędące budowlami Piętnem Żniwiarza na 4 sek.

 

Napiętnowani przeciwnicy zostają ujawnieni i otrzymują obrażenia równe 2.5% ich maksymalnego zdrowia co 1 sek. 

 

 

Wydarcie Duszy (Q)

Maltael pozbawia dusz pobliskich przeciwników objętych działaniem Piętna Żniwiarza i zadaje im 100 pkt. obrażeń, jednocześnie odzyskując 44 pkt. zdrowia za każdy trafiony cel.

 

Trafianie bohaterów przywraca Maltaelowi dodatkowo równowartość 3% ich maksymalnego zdrowia.

 

 

Upiorne Uderzenie (W)

Maltael natychmiast teleportuje się, przenikając wroga objętego działaniem Piętna Żniwiarza, i zadaje mu 59 pkt. obrażeń oraz odświeża efekt Piętna Żniwiarza.

 

 

Całun Śmierci (E)

Po upływie 0.25 sek. Maltael wyzwala falę czarnej mgły, która nakłada na trafionych przeciwników efekty Piętna Żniwiarza.

 

 

Udręczone Dusze ®

Maltael zyskuje 20 pkt. pancerza i wyzwala nawałnicę dusz, która w sposób ciągły obejmuje pobliskich przeciwników działaniem Piętna Żniwiarza przez 4 sek.

 

 

Ostatnie Namaszczenie ®

Maltael wydaje wyrok śmierci na wrogiego bohatera i po upływie 2 sek. zadaje mu obrażenia równe 50% brakującego zdrowia.

 

Powtarzalne zadanie: Wrogowie zabici w czasie działania Ostatniego Namaszczenia skracają na stałe jego czas odnowienia o 5 sek., do minimalnie 15 sek.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Żródło: https://www.cdaction.pl/



#43 fortyck

fortyck

    Administrator

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12081 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 50a Lasówka - Płaszów

Napisano 03 czerwiec 2017 - 12:46

Heroes of the Storm: Twórcy zapowiadają przyszłe nowości 

 

hots-murkalot_4boi.png

 

Pośród nich znajdzie się świeży bohater, skórki (m.in. Tychus z minigunem na wodę i zakuty w zbroję Murky), wierzchowce oraz pomniejsze ozdobniki.

O największym novum, wywodzącym się z uniwersum Diablo Maltaelu, piszemy TUTAJ, ale jak widać, Blizzard planuje również podlać grę sporą dozą pomniejszych atrakcji.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Żródło: https://www.cdaction.pl/



#44 fortyck

fortyck

    Administrator

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12081 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 50a Lasówka - Płaszów

Napisano 06 czerwiec 2017 - 20:31

Heroes of the Storm: Maltael w świetle reflektorów

 

hots-maltael_4bol.jpg

 

Blizzard przyszykował filmik, na którym możemy zobaczyć nowego bohatera w akcji.

 

 

Jeśli chcielibyście zapoznać się z tekstowym opisem umiejętności Aspektu Śmierci, zapraszam TUTAJ.

 

Bohater powinien trafić do gry 14 czerwca.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Żródło: https://www.cdaction.pl/



#45 fortyck

fortyck

    Administrator

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12081 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 50a Lasówka - Płaszów

Napisano 01 lipiec 2017 - 20:16

Heroes of the Storm: Poznaliśmy najnowszą postać

 

Stukov_178ta.png

 

Jest nią znany ze StarCrafta Stiukow, który będzie pełnił rolę pomocnika.
 
Dość nietypowego.

Debiut Stiukowa w HotS-ie nie jest żadną niespodzianką, bo spodziewaliśmy się go od co najmniej kilku miesięcy, ale przyznam, że podobnie jak większość graczy, zakładałem, że Blizzard obsadzi go raczej w roli specjalisty.

 

Ostatecznie stanie jednak w jednym szeregu z Tassadarem i Morales, zajmując się wsparciem reszty ekipy. Zestaw jego umiejętności prezentuje się tak:

 

  • Bio-wyłącznik (pasywna)

Aktywuj, aby detonować wszystkie wirusy Stiukowa.

 

Każdy Leczący Patogen przywraca celowi 500 pkt. zdrowia, a każdy Skażony Ropień zadaje 100 pkt. obrażeń i spowalnia cel o 70% na 2 sekundy.

 

Zdolności można używać podczas podtrzymywania Czyhającej Ręki.

 

  •  Leczący Patogen (Q)

Infekuje bohatera sojuszniczego Leczącym Patogenem, który przywraca 240 pkt. zdrowia w ciągu 4.5 sek.

 

Leczące Patogeny mogą przenosić się na pobliskich bohaterów sojuszniczych co 0.75 sek.

 

Pojedynczy Leczący Patogen może przenieść się na każdego z bohaterów sojuszniczych tylko 1 raz.

 

  • Skażony Ropień (W)

Miota ropniem, który trafia wszystkich wrogich bohaterów na swojej drodze i zadaje 20 pkt. obrażeń i spowalnia ich o 5% (wzrasta do 50% w ciągu 3 sek.).

 

Kiedy czas działania Skażonego Ropnia się kończy lub jego działanie zostanie przerwane, zadaje on dodatkowe 80 pkt. obrażeń.

 

  • Czyhająca Ręka (E)

Podtrzymuje zdolność na wskazanym obszarze, na którym wycisza wrogów i zadaje im 144 pkt. obrażeń na sekundę.

 

Zadaje 50% mniej obrażeń jednostkom niebohaterskim.

 

Zdolność nie zużywa many podczas podtrzymywania i działa do czasu aż zostanie anulowana lub przerwana.

 

  • Okrutna Chłosta ®

Wykonuje 3 zamaszyste uderzenia przed Stiukowem w ciągu 1.75 sek., zadaje 50 pkt. obrażeń trafionym wrogom i odrzuca ich.

 

Każde uderzenie ma większy rozmach od poprzedniego.

 

  • Potężne Pchnięcie ®

Rozciąga rękę Stiukowa. Jeśli trafi ona wrogiego bohatera, zostaje natychmiast popchnięty i zatrzyma się dopiero po zderzeniu z przeszkodą terenową.

 

Wrogi bohater otrzyma wtedy 200 pkt. obrażeń. Stiukow otrzymuje 50 pkt. pancerza, kiedy spycha wrogów.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Żródło: https://www.cdaction.pl/



#46 fortyck

fortyck

    Administrator

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12081 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 50a Lasówka - Płaszów

Napisano 27 lipiec 2017 - 22:25

Heroes of the Storm: Garrosh wkrótce wkroczy do Nexusa 

 

hots-Garrosh-Hellscream_178vz.jpg

 

Syn Groma będzie pełnił rolę wojownika.

O tym, że kolejną postacią, która zasili szeregi blizzardowej Moby, będzie Garrosh Hellscream (tak, w tym przypadku celowo ignoruję lokalizację, bo Garosz Piekłorycz nie przejdzie mi przez palce), wiemy już od mniej więcej tygodnia, ale teraz ujawniono wreszcie zakres jego umiejętności.

 

Nie znalazła się pośród nich żadna związana z Y'shaarj, na co liczyła część fanów.

 

Garrosh ma być doskonałym tankiem, a do tego będzie bardzo dobrze radził sobie z kontrolowaniem pola bitwy.

 

Jego słabością są jednak stosunkowo niskie obrażenia.

 

Zobaczcie zresztą sami:

 

  • Pancerz! (Pasywna)

Garosz zyskuje 1 pkt. pancerza za każde brakujące 2% swojego maksymalnego zdrowia.

 

  • Zdruzgotanie (Q)

Zadaje 81 pkt. obrażeń wrogom na wyznaczonym obszarze.

 

Bohaterowie trafieni na skraju zasięgu zdolności zostają przyciągnięci do Garosza.

 

  • Głód krwi (W)

Zadaje przeciwnikowi 156 pkt. obrażeń i przywraca Garoszowi 10% brakującego zdrowia.

 

Skuteczność leczenia zostaje zwiększona o 100% w przypadku użycia przeciwko bohaterom.

 

  • Pustoszyciel (E)

Garosz ciska pobliskim wrogim bohaterem, stronnikiem lub najemnikiem w wybrane miejsce.

 

Cel zadaje przy uderzeniu 91 pkt. obrażeń pobliskim wrogom oraz spowalnia ich o 30% na 2.5 sek.

 

  • Wezwanie wodza ®

Wycisza pobliskich bohaterów i zmusza ich do zaatakowania Garosza przez 1.5 sek.

 

  • Zdziesiątkowanie ®

Zadaje pobliskim przeciwnikom 50 pkt. obrażeń i spowalnia ich o 30% na 1.5 sek.

 

Obrażenia przeciwko bohaterom zostają zwiększone o 100%.

 

Trafianie bohaterów skraca czas odnowienia o 1 sek.

 

Maksymalna liczba ładunków: 3.

 

 

Garrosh powinien trafić do gry w okolicach 9 sierpnia.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Żródło: https://www.cdaction.pl/



#47 fortyck

fortyck

    Administrator

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12081 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 50a Lasówka - Płaszów

Napisano 22 sierpień 2017 - 21:20

Heroes of the Storm: Kel’Thuzad zamelduje się na polu bitwy 

 

hots-kel-thuzad_178yl.jpg

 

Towarzyszy mu fabularyzowany zwiastun.  

Tego jegomościa nie trzeba chyba przedstawiać nikomu, kto kojarzy cokolwiek z WarCrafta.

 

Obecność Kel'Thuzada w obsadzie Heroes of the Storm była obiektem plotek (i żartów) od ładnych paru lat, ale zazwyczaj kończyło się tylko na gadaniu.

 

Od paru dni było jednak jasne, że tym razem faktycznie coś jest na rzeczy.

 

Dziś mamy już pewność: Arcylisz niebawem trafi w ręce graczy i będzie pełnił rolę zabójcy.

 

Wydaje się, że jego zadaniem będzie zadawanie obrażeń obszarowych i kontrolowanie pola bitwy poprzez spowalnianie u unieruchamianie przeciwników.

 

Tak oto prezentują się jego umiejętności (zwróćcie uwagę na pasywną, powiązana z zadaniem):

 

  • Władca zimnej ciemności (pasywna)

Zadanie: Kel’Thuzad zyskuje poziomy Zarazy (1) za każdym razem, kiedy bohater zostanie unieruchomiony Rozbłyskiem Mrozu lub Okowów Kel’Thuzada.

  

Nagroda: Po zgromadzeniu przez Kel’Thuzada 15 poziomów czas odnowienia jego wszystkich zdolności podstawowych spada o 2 sek.

 

Nagorda: Po zgromadzeniu przez Kel’Thuzada 30 poziomów Zarazy zyskuje on premię 75% do mocy zaklęć.

 

  • Śmierć i Rozkład (Q)

Po upływie 0.5 sek. Kel'Thuzad wystrzeliwuje kulę, która wybucha po trafieniu przeciwnika i zadaje wrogom znajdującym się na tym obszarze 150 pkt. obrażeń.

 

Eksplozja pozostawia po sobie pole rozkładu, które utrzymuje się przez 2 sek. i zadaje przeciwnikom 70 pkt. obrażeń co 0.5 sek.

 

  • Rozbłysk Morzu (W)

Tworzy Rozbłysk Mrozu, który eksploduje po upływie 1 sek. i zadaje 212 pkt. obrażeń przeciwnikom w polu rażenia oraz spowalnia ich o 35% na 2.5 sek.

 

Wrogowie znajdujący w epicentrum zostają unieruchomieni na 1 sek.

 

  • Okowy Kel’Thuzada (E)

Kel'Thuzad wypuszcza łańcuch, który zadaje pierwszemu trafionemu wrogiemu bohaterowi lub budowli 97 pkt. obrażeń.

 

Przez kolejne 4 sek. po trafieniu celu można ponownie użyć Okowów Kel'Thuzada, aby wysłać łańcuchy do dodatkowego przeciwnika, skuwając obu wrogów ze sobą nawzajem i ogłuszając ich na 0.5 sek.

 

  • Lodowy Pocisk ®

Wystrzeliwuje lodowy meteoryt we wrogiego bohatera.

 

Przy trafieniu meteoryt zadaje celowi 100 pkt. obrażeń oraz 275 pkt. obrażeń przeciwnikom znajdującym się na danym obszarze.

 

Wszyscy wrogowie trafieni Lodowym Grobowcem zostają unieruchomieni na 1.5 sek.

 

  • Cienista Wyrwa ®

Tworzy w dowolnym miejscu na mapie wyrwę, która eksploduje po upływie 1.5 sek. i zadaje 440 pkt. obrażeń przeciwnikom w polu rażenia.

 

Póki co nie udostępniono jeszcze niestety filmiku pokazującego umiejętności bohatera w praktyce, ale jest za to fabularyzowany zwiastun, którego rozmach (i dedykowane logo) sugerują, że być może otrzymamy coś więcej niż sam heros.

 

Jak będzie naprawdę, przekonamy się zapewne już niedługo. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Żródło: https://www.cdaction.pl/



#48 fortyck

fortyck

    Administrator

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12081 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 50a Lasówka - Płaszów

Napisano 23 sierpień 2017 - 20:28

Heroes of the Storm: Prezentacja Kel’Thuzada

 

hots-kel-thuzad_178yn.jpg

 

Pokazano też materiał zza kulis oraz zapowiedziano event z nagrodami.

Przedwczoraj informowaliśmy Was o rychłym nadejściu jednego z najdłużej oczekiwanych bohaterów z uniwersum WarCrafta, Arcylisza Kel’Thuzada.

 

W tej samej wiadomości zawarliśmy także krótki zwiastun fabularny oraz tekstowy opis umiejętności herosa.

 

Teraz Blizzard zdecydował się pokazać asortyment pana Naxxramas w praktyce.

 

 

Firma podzieliła się też nagraniem ujawniającym kulisy pracy nad grą.

 

Warto zauważyć, że wkrótce pojawią się kolejne.

 

 

Co więcej szykuje się kilkufazowe wydarzenie.

 

W okresie od 5 do 25 września gracze będą mogli ukończyć cztery zadania: rozgrać mecz z udziałem Kel’thuzada w jednej z drużyn, wziąć udział w zabiciu 30 wrogich herosów w zwycięskich meczach, a następnie zrobić to samo w przypadku 60 i 90 bohaterów.

 

Każdy etap zalicza się osobno, zgarniając inne nagrody.

 

Niestety nie są one przesadnie imponujące i ograniczają się do portretów oraz graffiti.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Żródło: https://www.cdaction.pl/



#49 fortyck

fortyck

    Administrator

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12081 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 50a Lasówka - Płaszów

Napisano 17 wrzesień 2017 - 11:42

Heroes of the Storm: Nowa mapa, dwójka bohaterów i wydarzenie

 

hots_17917.jpg

 

W najbliższym czasie Nexus nie będzie nudnym miejscem.

Blizzard zapowiedział całą masę nowości, które niebawem zawitają do Heroes of the Storm.

 

Zacznijmy od świeżutkiej mapy.

 

Inspirowana Overwatchem Odlewnia Volskaya Industries przeniesie bohaterów do skutej lodem fabryki, gdzie powalczą o kontrolę nad potężnym mechem.

 

Lokacja będzie charakteryzowała się średnimi rozmiarami oraz trzema alejami dla minionów.

 

Jej najważniejszym elementem będą aktywujące się okresowo punkty kontrolne.

 

Drużyny muszą pamiętać o ich przejmowaniu i utrzymywaniu aż do momentu osiągnięcia 100% synchronizacji z mechem.

 

Co istotne, otoczenie każdego z punktów będzie się od siebie znacząco różniło, zmuszając do przyjęcia innej taktyki.

 

Trzeba na przykład mieć na uwadze obecność ruchomych taśmociągów, które z pewnością wprowadzą do gry wiele chaosu.

 

Skuteczne zajęcie punktu kontrolnego umożliwia skorzystanie z mocy potężnego Protektora Trygława.

 

Jego rola jest zbliżona do tej, jaką pełnią Ogrodowy Terror i Smoczy Rycerz, ale wyróżnia go jedna cecha: sterują nim dwie osoby jednocześnie.

 

Podobnie jak w przypadku Cho’galla jedna z nich odpowiada przede wszystkim za poruszanie postacią (choć dysponuje też własnymi umiejętnościami, w tym przypadku oblężniczymi i wspierającymi), jej partner zajmuje się natomiast zadawaniem obrażeniem i sianiem popłochu pośród wrażych szeregów.

 

Niby fajnie, ale już drżę na myśl o nieuchronnym bałaganie w szybkich meczach.    

 

 

Oprócz Odlewni w grze pojawi się dwójka nowych bohaterów.

 

Ana będzie dystansową pomocniczką, natomiast Złomiarz skupi się na eliminowaniu wrogów przy pomocy ładunków wybuchowych.

 

Póki co nie znamy żadnych konkretów odnośnie do ich umiejętności, ale overwatchowe odpowiedniki pozwalają sobie wyobrazić, czego mniej więcej należy się spodziewać.  

 

Blizzard zaplanował także świeże wydarzenie.

 

W najogólniejszych założeniach Mania Pachimari wydaje się przypominać polowanie na koguta, które znamy z minionych obchodów chińskiego nowego roku.

 

Przed rozpoczęciem meczu należy otwierać specjalne skrzynki w nadziei, ze kryje się w nich złoty Pachimari.

 

Sukces pozwoli odblokować przedmioty kosmetyczne.  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Żródło: https://www.cdaction.pl/



#50 fortyck

fortyck

    Administrator

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12081 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 50a Lasówka - Płaszów

Napisano 19 wrzesień 2017 - 20:30

Heroes of the Storm: Szczegóły na temat Any

 

hots-ana_1791a.jpg

 

Nowy pomocnik to zawsze dobra wiadomość.

Niedawno informowaliśmy Was o dość rozbudowanych planach, jakie Blizzard snuje w związku z przyszłością Heroes of the Storm.

 

Wówczas podzielono się głównie informacjami na temat nowej mapy, Odlewni Volskaya Industries, jedynie napomykając o dwójce nadchodzących debiutantów: Anie i Złomiarzu.

 

Rola tej pierwszej przestała być już tajemnicą. J

 

ak można się było spodziewać bohaterka zajmie się głównie leczeniem drużyny z relatywnie bezpiecznej odległości, ale będzie także potrafiła poważnie utrudnić życie wrogim łapiduchom.

 

Największe wady?

 

Niska mobilność i brak samoleczenia.

 

 

Oto jak prezentują się jej umiejętności:

  • Dzierzba (pasywna)

Ataki podstawowe nakładają Dawkę na przeciwników niebędących budowlami i zadają dodatkowe 44 pkt. obrażeń w ciągu 5 sek.

 

Efekt ten kumuluje się maksymalnie 5 razy.

 

  • Strzałka lecząca (Q)

Ana wystrzeliwuje strzałkę, która leczy pierwszego trafionego bohatera sojuszniczego i przywraca mu 250 pkt. zdrowia.

 

  • Granat biotyczny (W)

Ana ciska granatem w wybrany obszar.

 

Trafieni bohaterowie sojuszniczy zostają uleczeni i odzyskują 175 pkt. zdrowia, a skuteczność otrzymywanego przez nich leczenia wzrasta o 25% na 4 sek.

 

Trafieni przeciwnicy otrzymują 60 pkt. obrażeń, a skuteczność otrzymywanego przez nich leczenia spada o 100% na 2 sek.

 

  • Strzałka usypiająca (E)

Ana wystrzeliwuje strzałkę, która usypia pierwszego trafionego wrogiego bohatera i sprawia, że nie może on wykonywać żadnych czynności przez 3 sek.

 

Efekty uśpienia kończą działanie natychmiast, gdy cel otrzyma obrażenia po upływie pierwszych 0.5 sek.

 

Nie można stosować wobec bohaterów wewnątrz pojazdów.

 

  • Nanowzmocnienie ®

Natychmiast wzmacnia bohatera sojuszniczego, przywracając mu 0 pkt. many.

 

Przez kolejne 8 sek. wzmocniony bohater zyskuje premię 30% do mocy zaklęć, a czasy odnowienia jego zdolności podstawowych upływają o 150% szybciej.

 

Nie można użyć na Anie.

 

  • Oko Horusa ®

Ana przyjmuje pozycję snajperską, dzięki czemu może wystrzeliwać wyspecjalizowane pociski (maksymalnie 8) o nieograniczonym zasięgu.

 

Pociski trafiają pierwszego bohatera (sojusznika lub wroga) lub pierwszą wrogą budowlę na swojej drodze.

 

Sojusznicy odzyskują 300 pkt. zdrowia, a wrogowie otrzymują 175 pkt. obrażeń.

 

Obrażenia zadawane budowlom są zmniejszone o 50%.

 

Kiedy Oko Horusa jest aktywne, Ana nie może się przemieszczać.

 

Przygotowano też zwyczajowy filmik prezentujący zdolności w praktyce:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Żródło: https://www.cdaction.pl/



#51 fortyck

fortyck

    Administrator

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12081 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 50a Lasówka - Płaszów

Napisano 10 październik 2017 - 20:45

Heroes of the Storm: Zobaczcie, co potrafi Złomiarz 

 

hots-zlomiarz_178et.jpg

 

Będzie pełnił rolę zabójcy.

Ostatnie tygodnie w Heroes of the Storm upłynęły pod znakiem Overwatcha.

 

Poprzednia aktualizacja wprowadziła inspirowaną nim mapę, Odlewnię Volskaya, a także pozwoliła przejąć kontrolę nad nową bohaterką, Aną.

 

W niedalekiej przyszłości do Nexusa trafi też Złomiarz.

 

Blizzard opublikował filmik, dzięki któremu możemy zapoznać się z zestawem jego umiejętności.

 

Obyło się bez większych niespodzianek – jego głównym zadaniem będzie unieruchamianie wrogów za pomocą pułapek i wysadzanie ich w powietrze serią granatów lub znajomą oponą.

 

Zobaczcie zresztą sami:

 

  • Pasywna

W chwili śmierci Złomiarz wypuszcza granaty (5), który wybuchają po upływie 0.75 sek.

 

Każdy z nich zadaje pobliskim przeciwnikom 250 pkt. obrażeń.

 

Zdetonuj minę.

 

Złomiarz detonuje aktywną minę ogłuszającą.

 

  • Granatnik (Q)

Złomiarz wystrzeliwuje granat, który eksploduje po przebyciu całej odległości lub po trafieniu przeciwnika i zadaje pobliskim wrogom 117 pkt. obrażeń.

 

Granaty mogą się odbijać od przeszkód na mapie.

 

Zadaje budowlom obrażenia zmniejszone o 50%.

 

Maksymalna liczba ładunków: 4.

 

Wraz z upływem czasu odnowienia Złomiarz odzyskuje jednocześnie wszystkie ładunki.

 

  • Mina ogłuszająca (W)

Złomiarz umieszcza na ziemi minę.

 

Może aktywować swoją cechę, aby zdetonować minę i zadać pobliskim przeciwnikom 180 pkt. obrażeń oraz odrzucić ich.

 

Złomiarz również może zostać odrzucony przy pomocy Miny Ogłuszającej, ale nie odnosi wówczas obrażeń.

 

Maksymalna liczba aktywnych min: 1.

 

  • Potrzask (E)

Złomiarz umieszcza na ziemi pułapkę, która uzbraja się po upływie 2 sek.

 

Zadaje pierwszemu przeciwnikowi, który po niej przejdzie, 130 pkt. obrażeń i unieruchamia go na 2 sek.

 

Maksymalna liczba aktywnych pułapek: 1.

 

  • Mord-opona ®

Tworzy mobilną bombę-oponę, która posiada 500 pkt. zdrowia i utrzymuje się przez 15 sek.

 

W czasie działania zdolności Złomiarz musi pozostawać w bezruchu, ale przejmuje kontrolę nad przemieszczającą się Mord-Oponą.

 

Można aktywować ponownie Mord-Oponę, aby ją natychmiast zdetonować i odrzucić pobliskich przeciwników oraz zadać 450, 600 pkt. obrażeń lub 750 pkt. obrażeń w zależności od ich odległości od centrum wybuchu (najwyższa wartość obrażeń w pobliżu centrum).

 

  • Rakietowiec ®

Po upływie 1.25 sek. Złomiarz wyskakuje wysoko w powietrze.

 

W czasie lotu może poruszać się, aby wpływać na miejsce lądowania.

 

Po upływie 3.5 sek. Złomiarz ląduje i zadaje pobliskim przeciwnikom 780 pkt. obrażeń oraz aktywuje Totalną Masakrę.

 

5 sek. po wylądowaniu Złomiarz odradza się przy Ołtarzu i zyskuje premię 150% do szybkości ruchu aż do czasu opuszczenia wierzchowca.

 

 

Dodatkowo w dniach 18 października – 14 listopada odbędzie się specjalne wydarzenie halloweenowe.

 

Rozegranie w tym czasie 2, 8 i 15 meczów pozwoli zdobyć okolicznościowe nagrody (kolejno: graffiti, sztandar i portret).

 

Co więcej, wszelkie skrzynki z łupami (z wyjątkiem tych, które są przypisane do konkretnych herosów) będą zawierały co najmniej jeden unikalny, niemożliwy do zdobycia po evencie przedmiot, np. skórkę lub wierzchowca.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Żródło: https://www.cdaction.pl/






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych