Skocz do zawartości


Muzyka - ogólne


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
83 odpowiedzi w tym temacie

#41 Gość_Atterdag_*

Gość_Atterdag_*
  • Goście

Napisano 30 kwiecień 2007 - 10:27

PSA propos muzyki. Są jakieś koncerty muzyki gregoriańskiej na fortach w Kraku? Pomysł jest przedni bo przy ich akustyce to się cuda dzieją z głosem :)

#42 Gość_Matys_*

Gość_Matys_*
  • Goście

Napisano 30 kwiecień 2007 - 16:53

Od kiedy pamiętam nic, a nic... w parku który miał powstac w sudole miała byc jakaś scena i coś w rodzaju amfiteatru, ale w tych ruinkach raczej akustyki dobrej miec nie bedziesz, z reszta co raz bardziej watpie czy kiedykolwiek bedzie tam cos takiego.

#43 Joanna

Joanna

    Porucznik

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 146 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:FS 16

Napisano 17 maj 2007 - 07:41

Matys, Yayo

Jak tam postępy w nauce gry? Nie szykujecie jakiś popisów na koniec roku szk.? :mrgreen:

jak ja chodziłam na fortepian to zawsze były występy na koniec roku :twisted:

hehe teraz za to chodzem na popisy mojej chrześnicy, która uczy sie u tej samej p. prof. co ja kiedyś ;)

może za niedługo uda sie nam na 4 rączki zagrać :D

ps. Fajnie ze ktoś jeszcze słucha SDM - u, heh strare dzieje, ale w sumie klasyka wiecznie młoda. :mrgreen:

może ktoś jescze w klimatach Poezjowo śpiewanych?

a grutntu muzyki specyficznej to ja jeszcze szanty kocham -
- moze dlatego że w długie zimowe wieczory przypominaja o tym ze przyjdzie kiedyś lato i sezon żeglarski :mrgreen: i znowu człowiek złapie wiatr w żagle :D

#44 Wojciech

Wojciech

    Porucznik

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 195 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 2 Kościuszko

Napisano 18 maj 2007 - 06:17

Matys,Yayo

Koniec roku szkolnego trzeba elegancko"uczcic i zakonczyc" :D .
Wiec przygotowac sie nalezy z klasyki lub tez innego klimatu muzy ;) .
Jesli o mnie chodzi to ja preferuje rozne gatunki muzyki "wszystko co sie da sluchac",
tak bez wymieniania...
P.S.
Yayo jak tam u Ciebie z przygotowaniem do wystepow w plenerze na bloniach?
Bo juz coraz blizej do imprezy :D .

#45 Gość_Atterdag_*

Gość_Atterdag_*
  • Goście

Napisano 18 maj 2007 - 18:53

Joanno - szanty są idealne na śpiewanie dużą grupą osób :)
Można założyć zatem grupę forteczno-szantującą :>

#46 Joanna

Joanna

    Porucznik

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 146 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:FS 16

Napisano 21 maj 2007 - 07:47

Atterdag

jestem za :mrgreen:

no ale oczywiście mam świadomość że te utwory najlepiej brzmią w wykonaniu męskich, głebokich, steranych morzem i wiatrem hehe ;) basów. :D

Ps. ale jestem wściekła na siebie bo przegapiłam super koncert w Starym Porcie w zeszłym tygodniu :twisted: (zespół który bywa u nas bardzo rzadko bo z Trójmiasta sa chłopaki, heh)

a tak poza tym to też prawie wszystkiego słucham (tzn. tego co jest dobre 8) )
a do klimatów fortecznych pasują mi jeszcze niektóre kawałki The Doors, Rolling Stones, Deep Purple ;) wiem stare... ale jare hehe :P
aha i jeszcze lubię Fredzia hihi znaczy się Queen, zawsze zadziwia mnie trafność niektórych jego tekstów :shock:

#47 Gość_Matys_*

Gość_Matys_*
  • Goście

Napisano 21 maj 2007 - 13:02

Cieszy mnie to niezmiernie że padły takie nazwy jak The Doors (uwielbiam :D ) Deep Purple, Rolling Stones, czy SDM. Co do poezji spiewanej, to u nie tylko Jacek Kaczmarski, którego uwielbiam, kocham i wielce szanuje.
A na koniec roku nie bede grał na gitarze, bo nie :)

#48 Joanna

Joanna

    Porucznik

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 146 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:FS 16

Napisano 22 maj 2007 - 07:24

Matys

:mrgreen: nom The Doors jest The Best :mrgreen:

a tak np. "Riders on the Storm" w scenerii fortecznej, wieczorem + te odgłosy burzy heh ... :D

poezja ;)

w ogóle na temty muzyczne to można by bez końca hehe :D

kciałam sobie ostatnio kupić w księgrani muz. nutki ze starym dobrym polskim rokiem;
a tu nie było nic na forteklape hehe, tylko same na kebord :twisted:

Ps. Matys ale na tajną misję wieczorową to chyba weźmiesz gitarkę? :P

#49 Wojciech

Wojciech

    Porucznik

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 195 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 2 Kościuszko

Napisano 22 maj 2007 - 08:45

Joanno

A w ktorej :> na al.Krasinskiego czy moze w rynku na rogu ul.Slawkowskiej?

Matys

nie Wezmiesz :mrgreen: ale Musisz Wziasc :twisted: ! ja niestety :( nie gram ale poslucham-y i moze cos zaspiewam-y :D ?

#50 Joanna

Joanna

    Porucznik

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 146 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:FS 16

Napisano 22 maj 2007 - 09:04

Wojciech

W tej dużej na Alejach ;) przy wydawnictwie PWM :mrgreen:

#51 Wojciech

Wojciech

    Porucznik

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 195 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 2 Kościuszko

Napisano 22 maj 2007 - 09:09

Joanno

To zajrzyj do tej w rynku tam jest wszystko poczawszy od CD a skonczywszy na tekstch i ksiazkach...

#52 Joanna

Joanna

    Porucznik

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 146 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:FS 16

Napisano 22 maj 2007 - 09:53

Wojtku

Kurant znam, a jeśli chodzi o wyposażenie nutkowe to jednak ta ksiegarnia na alejach ma większy zbiór :P

ale oczywiście nie zaszkodzi się popytać.

a swoją droga to ciekawe ile lat temu zaczynałam sie uczyć i też były tylko te dwie księgarnie z nutami :roll:

#53 Wojciech

Wojciech

    Porucznik

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 195 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 2 Kościuszko

Napisano 22 maj 2007 - 11:41

Joasiu

Konkurencji nie chca wpuscic w swoje szeregi :roll: ot co tak juz jest :(

To w takim razie pozostaja inne zrodla... :P

moze w net-cie cos sie znajdzie?

trzeba by poszperac... :>

#54 Gość_Matys_*

Gość_Matys_*
  • Goście

Napisano 22 maj 2007 - 16:51

co do jezdzcow burzy, własnie taraz grzmi mi z za okna burza, a z głosnikow grzmoty i powli zaczyna grac swoje manzarek na klawiszach..... cudnie ;) a potem puszcze sobie coś mrocznego - theatre of tragedy - bring forth ye shadow :mrgreen:

a co do gitarki, to moge wziasc, ale napiszcie co lubice spiewac i co bys cie chcieli zaspiewac, bo akordow z glowy nie wezme :) zresztą nie nastawiajcie sie na cos wyjątkowego, bo juz pisalem ze to moje pobrzdękiwania, to taka troche amatorszczyzna :P

#55 Gość_Atterdag_*

Gość_Atterdag_*
  • Goście

Napisano 22 maj 2007 - 22:30

Burza w lesie... ostatnio standard w mojej pracy... ale bez Riders... tylko czasem z tła dochodzą smutne dźwięki świetnie podsumowujące aktualne obciążenie robotą czyli Road to Hell - Chrisa Rea :)

#56 Joanna

Joanna

    Porucznik

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 146 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:FS 16

Napisano 23 maj 2007 - 12:25

Matys

Przynieś śpiewniki to siem dostosujemy :mrgreen:
ja tam szanty wyć lubiem, co juz wiadomo, ale nie wiem jak reszta ;)

myślę ze z repertuarem się dostroimy ;)

#57 Wojciech

Wojciech

    Porucznik

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 195 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Fort 2 Kościuszko

Napisano 23 maj 2007 - 14:27

Ja ze spiewem hmmm...ale zawsze cos tam pomrucze :P

ze spiewnikiem to juz lepiej :D

bede dobrej mysli :>

#58 Gość_Matys_*

Gość_Matys_*
  • Goście

Napisano 23 maj 2007 - 17:39

tylko że ja mam tego tyle że musial bym osobny ploecak brac, a 90% to tabulatury roznych fajnych piosenek, czesto takich do ktorych sie nie spiewa, albo trzeba ladnie ryczec growlem lub miec gigantyczna skale :) wiec to chyba odpada. Z takich zyczajnych pisonek "ogniskowych" nie wiele mam wiec bedzie mi latwiej jak napiszecie co bys cie chcieli zaspiewac. :) Na razie tylko szanty?

#59 fortyck

fortyck

    Administrator

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 16769 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Kraków

Napisano 23 maj 2007 - 17:43

Hahaha, a jak ktoś nie umie śpiewać? :mryellow: :bemused:

#60 Gość_Matys_*

Gość_Matys_*
  • Goście

Napisano 23 maj 2007 - 17:46

hehe ja zostalem poproszony zebym wziol gitare, wiec ktos musi umiec spiewac :D najwyzej troche ponucimy i tyle :)




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych