Skocz do zawartości

Dr Franc Zalewski - info i aktualności


fortyck
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

DR FRANC ZALEWSKI - Od 15 lat Petroarcheolog, Badacz Piramid Starożytnego Egiptu.

 

Współpracuje z wieloma ośrodkami akademickimi, Instytutami badawczymi a także koncernami z branży poszukiwania złóż węglowodorów.

 

Autor dziesiątki filmów na YouTube odkrywających ukrytą prawdę naszej historii i świata

 

 

O Autorze

 

Nazywam się Franc Zalewski z zawodu jestem geologiem, mineralogiem ale także archeologiem, kosmologiem, egiptologiem, fascynuje się matematyką a z powołania jestem odkrywcą prawdy w Polsce jak i na świecie.

 

Mówię jak jest i opowiadam o przekłamaniach w nauce jakie są nam wpajane od lat po czym uznajemy je za prawdę!

 

"Kłamstwo powtórzone tysiąc razy staje się prawdą." Joseph Goebbels

 

 

W internecie a dokładniej na YouTube https://www.youtube.com/c/DrFranc krąży setki filmów z moim udziałem w których pokazuję prawdę i udowadniam ją przekazując obszerne badania i wyniki.

 

Niedawno założyłem własny kanał YouTube DrFranc na którym dziele się aktualnymi informacjami z moich wypraw po świecie z różnych konferencji na które jestem zapraszany nie tylko w Polsce no i umieszczam "prawdziwe" wyniki badań z moich odkryć.

 

Nie wierz mi na słowo, zobacz przykładowe materiały, które zdobyły duża popularność a to tylko dzięki moim wiernym fanom (jak i krytykom naukowym).

 

Poniżej znajdziesz moją samodzielną wyprawę do Egiptu i informacje na temat sekretu wielkich piramid

 

 

Mój kanał jak i www nazwałem po prostu DrFranc a na YouTube widnieje mój przydomek "Hidden History Hunter".

 

Ostatni udało mi się nareszcie założyć fundację, która ma na celu prawdziwą edukację oraz wspieranie pozostałych odkrywców takich jak ja - dzięki temu mogę zbierać fundusze na dalsze poszukiwania i odkrycia.

 

Moja ostatnia wyprawa do Baalbeck znowu spowodowała wrzenie w internecie, prawie 150 tyś wyświetleń w niecałe dwa miesiące!