Skocz do zawartości

Zdjęcie

Badania fortyfikacji Twierdzy Kraków

Twierdza Kraków

• Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 Georobert

Georobert

Szeregowy

• Użytkownik
  • Pip
  • 3 postów

Napisano 27 lipiec 2012 - 22:36

Witam,
Jestem studentem IV roku Geofizyki, AGH. Mam możliwość przeprowadzenia badań z użyciem Georadaru- urządzenia pozwalającego rozpoznawać stosunkowo niewielki obszar pod powierzchnią ziemi(kilka, kilkanaście metrów, zależnie od występujących warunków i użytych anten) Tematem mojej pracy magisterskiej jest badanie fortyfikacji Twierdzy Kraków za pomocą tego sprzętu. Można wykrywać zmiany takie jak, metale, pustki, generalnie utwory o innej gęstości powodujące odbicia fal elektromagnetycznych. Czy ktoś może mi zaproponować jakieś konkretne, ciekawe miejsce w którym mógłbym przeprowadzić te badania. Może być coś nieodkrytego. Myślałem wcześniej o tunelach pod wzgórzem Kaim, ale tam jest wzgórze ilaste w którym zasięg jest niewielki, ale jeśli ktoś ma ciekawe informacje na ten temat to tez byłbym zainteresowany.
Pozdrawiam,
Robert

#2 fortyck

fortyck

Administrator

• Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18233 postów

Napisano 28 lipiec 2012 - 08:10

Myślałem wcześniej o tunelach pod wzgórzem Kaim

Skąd się biorą takie stereotypy... żadnych tuneli pod wzgórzem Kaim nie ma, chyba, że chodzi o pobliskie kawerny ale to nie na Kaim ale w Kosocicach.

Propozycja: teren Fortu Rajsko.

#3 Krydo

Krydo

Generał brygady

• Użytkownik
  • PipPipPipPipPipPip
  • 369 postów

Napisano 28 lipiec 2012 - 22:08

Na wzgórzu Kaim była kawerna i jest zasypana.
Teren fortu Rajsko dla georadaru jest jałowy bo tam wszystko rozpoznane, jak też istnieje dokumentacja obiektu.
Krydo zawsze z wami szpanerami....

#4 fortyck

fortyck

Administrator

• Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18233 postów

Napisano 28 lipiec 2012 - 23:00

No to wszystko jasne, szkoda, tylko, że padło wyrażenie tunele...