Skocz do zawartości

Badania fortyfikacji Twierdzy Kraków


Georobert
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Jestem studentem IV roku Geofizyki, AGH. Mam możliwość przeprowadzenia badań z użyciem Georadaru- urządzenia pozwalającego rozpoznawać stosunkowo niewielki obszar pod powierzchnią ziemi(kilka, kilkanaście metrów, zależnie od występujących warunków i użytych anten) Tematem mojej pracy magisterskiej jest badanie fortyfikacji Twierdzy Kraków za pomocą tego sprzętu. Można wykrywać zmiany takie jak, metale, pustki, generalnie utwory o innej gęstości powodujące odbicia fal elektromagnetycznych. Czy ktoś może mi zaproponować jakieś konkretne, ciekawe miejsce w którym mógłbym przeprowadzić te badania. Może być coś nieodkrytego. Myślałem wcześniej o tunelach pod wzgórzem Kaim, ale tam jest wzgórze ilaste w którym zasięg jest niewielki, ale jeśli ktoś ma ciekawe informacje na ten temat to tez byłbym zainteresowany.

Pozdrawiam,

Robert

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to wszystko jasne, szkoda, tylko, że padło wyrażenie tunele...

 

To ja teraz z czystej ciekawości dołączam takie oto zapytanie: ciekawe, w którym dokładnie miejscu jest ta zasypana kawerna?

 

 

Krydo, moja propozycja jest propozycją, więc się nie wtrącaj do tego co napisałem tylko podaj własną bo ktoś czeka na odpowiedż a nie żeruj...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko georadar nie słuzy do znalezienia metalowej drobnicy, czy też przejechania okopów. Słuzy do znalezienia anomalii, pustych przestrzeni, zmian w ziemi dokonanych ludzką ręka itd.

Okopy w lasku Krtzyszkowickim sa raczej zbadane przez poszukiwaczy z wykrywaczami i nic ciekawego tam nie ma, a raczej nic nie ma.

 

Może kawerna Kosocicka? Problem w tym, że na powierzchni prywatne, ogrodzone działki. Ciekawy jestem czy to jedna kawerna z wieloma wejsciami taka jak np. w Bodzowie czy to zespół kawer.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach